Rok výroby:1997Typ motoru:2.0 iStav km při koupi:130 000 kmStav km nyní:215 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:9-12 l/100 kmVloženo:28. 3. 2007
Po půl roce přestala řadit automatická převodovka první a druhý rychlostní stupeň - oprava 23 000kč, za další rok a půl pro změnu prokluzovala zpátečka. Oprava cca 7 - 10 000kč = důvod k prodeji.
Žádné jiné závady jsem nezaznamenal, kromě pár drobností - např. žárovky, nutnost vyměnit řemeny atd.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jinak jsem se o auto vůbec nestaral, jen měnil přejetý olej + filtry + benzín. Tlumiče, ramena, čepy..vše naprosto v pořádku.
Auto mě nikdy nenechalo ve štychu, ani v zimě, ani v těch největších vedrech. Styl jízdy je houpavý, jako u většiny francouzských aut. Lze zmírnit nižším profilem pneu. Po překročení 200 000km se začala zvyšovat spotřeba, která se ustálila 13l město. Na 2.0l motor na můj vkus docela dost. Elektroinstalace bez chyby, okénka, zapalování - vše ok.
Podle mého názoru atraktivní design, spolehlivost a nízké pořizovací náklady (cca 40000 - 50000kč) jsou dobré důvody ke koupi, ale já osobně bych se u francouzských aut už bál automatu. Nevím jestli se v roce 97 dělala pozinková karoserie, ale za celé 2 roky jezdění, parkování venku a dalšího nestarání, jsem nezaznamenal nikde ani kousíček rzi.
Toto auto je přesně pro ty, kteří nechtějí moc investovat a hledají velký, pohodlný a relativně spolehlivý ( asi ne automat ) vůz, s trošku vyšší spotřebou.
Nevím jestli se v roce 97 dělala pozinková karoserie
Ano. Renault bol prvý kto začal pozinkovať karosérie úplne celé. Bolo to na modeli Espace, a v tej dobe (1992) boli Renault a Peugeot jediné automobilky ktoré pozinkovali karosérie (Peugeot iba z vonku a okrem strechy).
Taky mám RT 2.0 8V, RV 1997. Jsem maximálně spokojen, měním jen běžné věci, spotřeba do 8 litrů, na dálku tak 7,4 v 5 lidech a s klimou. Olej neteče, je fakt, že mezi výměnama oleje musím tak litr dolít, ale mám najeto 340 000 km. Dávám jí Shell V Power, určitě jí to dělá dobře. Až budu muset měnit, chci to samé auto.
Heleď to je jednoduchý vysvětlení, jezdím dost kopcovitou trasu na Vysočině, kde každých 5km je obec,takže tím je vše dáno. Kdybych jezdil opravdu delší roviny,tak to možná stáhnu na 6,5l,ale holt terén si nevybereš no.
Teď jsem jel s tím samým Brno-Hradec,Hradec Brno, cca 290 km, spotřeba tam 6,9, zpátky 7,1, a to jsem ji holku drtil...Průměrná rychlost 82, běžně jsem jel přes 150...Tak nevim co s tim máte že jezdíte za 9 litrů...
Mám u 2.0 8V průměr 9l,ale když chci šetřit,tak vyndám zadní sedačky,reservu,napolíruju celý auto i s okny a při sport. vzd. filtru + zahřátém motoru + vypnutém rádiu jezdím na rovině za 7l. Laguna 2.0 je těžká a spotřeba je na ní samozřejmě, komě stylu jízdy a tlaku v pneu, dost závislá.
spotřeba 2.0 kolem 7.5L je normální mimo město, mám odzkoušeno. Jinak se majiteli vozu divím, že dal za opravu převodovky 23.000kč. Celá na vrakáči za polovic.
Ukazuje to počítač.Mám to ale i vyzkoušený, že nelže.Je pravda že si spousta lidí myslí že dvoulitr bude žrát 10 a vejš ale neni tomu tak.Kamoš měl lagunu 1.8 66 kW a jezdil za víc než já pač ji musel víc honit.
Ta spotřeba není samo sebou.Motor 2.0 je naopak celkem úsporný, já jezdím tak za 9 město, na dálku si vezme podle stylu 6,5-8, průměr mám 7,5.Spotřebu 13 l jsem neměl nikdy.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna
Laguna 1.8 8v
Spotřeba 6.3 - 8.9 podle okolností.
18.02.2013 | 21:41:03 | pepsi.76 | 195.122.200.* Reagovat
Nevím jestli se v roce 97 dělala pozinková karoserie
Ano. Renault bol prvý kto začal pozinkovať karosérie úplne celé. Bolo to na modeli Espace, a v tej dobe (1992) boli Renault a Peugeot jediné automobilky ktoré pozinkovali karosérie (Peugeot iba z vonku a okrem strechy).
02.05.2008 | 17:46:05 | Mr.Tomash Reagovat
Taky mám RT 2.0 8V, RV 1997. Jsem maximálně spokojen, měním jen běžné věci, spotřeba do 8 litrů, na dálku tak 7,4 v 5 lidech a s klimou. Olej neteče, je fakt, že mezi výměnama oleje musím tak litr dolít, ale mám najeto 340 000 km. Dávám jí Shell V Power, určitě jí to dělá dobře. Až budu muset měnit, chci to samé auto.
17.07.2007 | 16:08:38 | Jeby Reagovat
to pepa
Tak to překroužkuj a máš pokoj!!!Dělaj to většinou stírátka na ventilech mě to stálo 3000 i s prací.
11.06.2007 | 22:17:19 | Reagovat
Laguna asi není dobré auto.Mám 2.0 8V a žere olej 2 litry na 10000 km, má najeto 192000 km a motor zřejmě na vyhození...???
19.05.2007 | 18:44:55 | pepa Reagovat
Dodatek
Heleď to je jednoduchý vysvětlení, jezdím dost kopcovitou trasu na Vysočině, kde každých 5km je obec,takže tím je vše dáno. Kdybych jezdil opravdu delší roviny,tak to možná stáhnu na 6,5l,ale holt terén si nevybereš no.
29.04.2007 | 07:47:05 | Roman Reagovat
Teď jsem jel s tím samým Brno-Hradec,Hradec Brno, cca 290 km, spotřeba tam 6,9, zpátky 7,1, a to jsem ji holku drtil...Průměrná rychlost 82, běžně jsem jel přes 150...Tak nevim co s tim máte že jezdíte za 9 litrů...
28.04.2007 | 17:01:55 | Reagovat
Spotřeba mánie
Mám u 2.0 8V průměr 9l,ale když chci šetřit,tak vyndám zadní sedačky,reservu,napolíruju celý auto i s okny a při sport. vzd. filtru + zahřátém motoru + vypnutém rádiu jezdím na rovině za 7l. Laguna 2.0 je těžká a spotřeba je na ní samozřejmě, komě stylu jízdy a tlaku v pneu, dost závislá.
28.04.2007 | 16:25:24 | Roman Reagovat
spotřeba 2.0 kolem 7.5L je normální mimo město, mám odzkoušeno. Jinak se majiteli vozu divím, že dal za opravu převodovky 23.000kč. Celá na vrakáči za polovic.
27.04.2007 | 13:32:30 | Radek Reagovat
Tu vyšší spotřebu bych připisoval tomu automatu.......
24.04.2007 | 08:12:53 | sollik Reagovat
hmm
23 letý klučina a on si koupí automat ten bych nechtěl nikdy!
15.04.2007 | 17:50:46 | sofly Reagovat
Ukazuje to počítač.Mám to ale i vyzkoušený, že nelže.Je pravda že si spousta lidí myslí že dvoulitr bude žrát 10 a vejš ale neni tomu tak.Kamoš měl lagunu 1.8 66 kW a jezdil za víc než já pač ji musel víc honit.
05.04.2007 | 13:22:31 | starda Reagovat
to ti ukazuje palubní počítač nebo to máš vozkoušený? zajímá mě to,protože jedno auto s dvoulitrem mam vybraný ale bojim se spotřeby
04.04.2007 | 21:17:39 | Reagovat
Ne za 6,5l se dá jet s 2.0 8V benzín.Mám to tak vím co říkám.Normál je skutečně tak 7,5l normální jízdou.
04.04.2007 | 15:13:10 | starda Reagovat
Pro pazourek
ALE S DIESELEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
01.04.2007 | 17:32:46 | sat Reagovat
Na 13 se nedostanu i když to drtím přes 200 km/h. Když pojedu 130 tak pojedu klíďo za těch 6,5.
01.04.2007 | 00:43:10 | pazourek Reagovat
Spotřeba
pro anonym:S doulitrem šest litrů ?divný,těch osum je normal,když ho zmáčkneš tak i těch 13.
29.03.2007 | 20:33:28 | sat Reagovat
Ta spotřeba není samo sebou.Motor 2.0 je naopak celkem úsporný, já jezdím tak za 9 město, na dálku si vezme podle stylu 6,5-8, průměr mám 7,5.Spotřebu 13 l jsem neměl nikdy.
29.03.2007 | 10:31:29 | Reagovat