Rok výroby:1995Typ motoru:1.8Stav km při koupi:122 000 kmStav km nyní:131 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:16. 6. 2005
Má vadné PP čidlo ABS (podle aktuálního zjištění v servisu), ale občas ABS pracuje. Asi ze dvou třetin jízdy ale kontrolka ABS svítí a tak auto brzdí běžným systémem brzd, bez ABS. V servisu chtějí za čidlo 6500, takže buď seženu levnější z vrakoviště, nebo se bez ABS obejdu.
Dál se mi zaseklo (před půl rokem) servo zámku kufru a to v odemčené poloze, což jsem zjistil zřejmě za několik dní, kdy jsem měl kufr stále odemčený. Při rozebrání se servo zasekávalo stále, tak jsem ho zajistil kouskem drátu tak, aby nemohlo zajíždět nadoraz a sláva! Od té doby perfektní.
Nepříjemné jsou vibrace při brzdění ve volantu. Projevují se nepravidelně, ale často při brzdění z rychlostí kolem 100 km/h a prý nejsem sám. Zmiňují se o nich i jiné recenze a i můj kolega z práce, který má Lagunu o dva roky mladší (1997).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Dva roky provozu s Lagunou 1.8 benzín, starou letos už deset let, mi stále přináší potěšení a radost z jízdy. Tak pohodlné a skvěle padnoucí auto po všech stránkách jsem ještě neměl (a už jsem jich vystřídal včetně služebních asi 20).
Tichá, svižná a precizní jízda v přepychovém pohodlí. I po dlouhé cestě (třeba 15 hodin do Chorvatska) se člověk cítí fit (pokud vynechám jiné faktory únavy nezpůsobeé autem) a ne jak z Felicie, kde bolí za krkem už po hodině.
Spotřeba je 10 litrů po Praze, venku se dá v pohodě jet i za 6,3, pokud se dodržuje 130 km/h na dálnici.
Nefunkční čidla jsou většinou z důvodu přerušeného kabelu v místě kde se nejvíce ohybá. Toto místo se musí najít tak, že rozpojím konektor a měřícím přístrojem(ohmetrem)s kabelem různě zkoušim hýbat až to místo najdu. pak kabel roztřihnu,najdu přerušený vodič, kousek zkrátím kabel, vodiče spojím(spájím), každý samostatně omotám izolačkou. - nejdříve nasadit smršťovací bužírku s gelem(musí být jinak tam jde vlhko a spoj bude oxidovat a bude zase problém) která se potom teplem smrskne pomocí malého hořáku nebo horkovzdušné pistole
Taky mě zjistili vadné čidlo ABS, ale byla to blbost, pouze zoxidovaný konektor, takže jestli vám za sucha ABS funguje, není tam taky pouze něco navlhlýho???
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna
čidla ABS
Nefunkční čidla jsou většinou z důvodu přerušeného kabelu v místě kde se nejvíce ohybá. Toto místo se musí najít tak, že rozpojím konektor a měřícím přístrojem(ohmetrem)s kabelem různě zkoušim hýbat až to místo najdu. pak kabel roztřihnu,najdu přerušený vodič, kousek zkrátím kabel, vodiče spojím(spájím), každý samostatně omotám izolačkou. - nejdříve nasadit smršťovací bužírku s gelem(musí být jinak tam jde vlhko a spoj bude oxidovat a bude zase problém) která se potom teplem smrskne pomocí malého hořáku nebo horkovzdušné pistole
04.05.2007 | 19:35:53 | rosta Reagovat
Taky mě zjistili vadné čidlo ABS, ale byla to blbost, pouze zoxidovaný konektor, takže jestli vám za sucha ABS funguje, není tam taky pouze něco navlhlýho???
10.04.2006 | 12:15:00 | Reagovat