Rok výroby:1997Typ motoru:2.0/beninStav km při koupi:154 000 kmStav km nyní:165 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:19. 7. 2007
Pokud chcete ojetinu za pár korun a přesto byste s ní ještě chtěli nadělat hodně parády, je Laguna tím správným řešením. Připravte se ale na to, že jakmile na ní něco odejde, bude to částka minimálně za sto korun.
Tady už se ve většině případů vyplatí podívat se po autovrakovištích a po dílech z bouraček.Mému miláčkovi např. odešel kompresor klimatizace.Nový by stál 25000Kč, starší ale plně funkční jsem sehnal za 1000Kč.
Jo, jak na tomhle autě něco odejde, je lepší to okamžitě vyměnit, než se to rozšíří, protože potom bude oprava mnohonásobně dražší. Věřte mi, vím o čem mluvím.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pravda je taková, že Francouzi na Renaultech dělají dodnes dost věcí nelogicky,ale kdo chce ještě dnes zazářit s nadčasovým vozem té doby, který ani dnes nedělá ostudu a řadí se do vyšší střední třídy, měl by určitě o Laguně alespon trochu zauvažovat. Já mám dvě malé děti a musím říct že Laguna se řadí mezi nejbezpečnější z ojetin, což jsem si i sám vyzkoušel.
A závěrem - zapomeňte na mýty o tom že jsou Laguny na díly drahé.To se samozřejmě týká hlavně nových dílů ale tyto vozy se v naší drahé vlasti v posledním roce vyrojily doslova jako houby po dešti a od toho se také odráží ceny náhradních dílů.Již nejsou tak drahé, řekl bych že někdy jsou i mnohonásobně levnější než díly na jiná zahraniční auta.
ahoj kluci nevite nahodou někdo nejdou mě zam čit centralem dveře u spolujezdce volal jsem na servis a tam mě řekli novej motorek asi 4000 a to se mě zda celkem hodně a možna je tam nějakej jinej figl možna dratek nevim co si o tom myslite
Tak to asi bohužel už v současné době s tou spotřebou celkem jsi duchem Michaela Jacksona ;) Nic ve zlém. Já to s nynějším novým Renaultíkem dávám tak za 2/3 té spotřeby.
jen k té spotřebě...? 2,0 8ventil a obrovská spotřeba? vždyt to auto jede klidnou nohou meziměsto i za 6,0 litrů na 100!!! Svižnou jízdou si vezme tak 7,5 a hovadskou 8,5. čistě po městě nejde přes 10(cca 9,2-9,7 reálně) Kombinovaně sakumprásk u mě to bylo cca 8,0-8,5(a jsem rychlý šofér:-).Jestli tohle je OBROVSKÁ spotřeba...tak já jsem duch Michaela Jacksona...
Měl jsem to vozítko a dodnes na to vzpomínám v dobrém. Spotřeba byla obrovská, měl jsem dvoulitr s benzínem, závady byly většinou na logických místech - výfuk, brzdy, termostat .... byla to daň za to, že jsem si kupoval ojetinu. Frantíci dělají auta jako každý jiný, Laguny jsou vyšší střední, záleží na předchozím majiteli jak se k autu choval. Jestliže si koupíte auto, které má najeto cca 150 000 km (čteno pouze na tachometru) skutečnost bývá bohužel daleko a často horší, tak co byste asi tak chtěli ? Nic není věčné, ani Renault. Mám ty auta moc rád, pro mě logiku mají. Ostatní auta se mi jeví směšně. Pouze můj názor. (Ano jsem i v Renault klubu, mě to baví :-))))
laguna2.0RXT@seznam.cz Mam to same, nechcete někdo? celkem pěkná modrej 2litr 8v, najeto skutečnych 215000 RXE výbava aut klima origo hudba vše el. atd. vše funkčí, spálil se kat a ucpal výfuk, čili na nd.ozvete se jinak ji povezu do šrotu.nebo poradte co s tim.levne opravit je to rok 1997/09
skontroluj odkial ti ide vlhkost lebo sa toho nezbavis, niekde musi zatekat. a ako sa zbavis plesne? sucho ju zabije, cize poriadne vysusit auto, mal si na to mysliet v lete, zistit okdial tam je vlhko, vytepovat poriadne - hocijaky parfemovany tep na calunenie a koberce a je to
nevim co si za prase ze mas plesnivy auto fuj s tebou bych nejel cune jak se to tak stane ze splesnivi auto seres po zemi nebo tam bydlis a hnijou ti tam zbytky od jidla prase fuuuj humpl hlavne vybaba RXE vide cune Adios
Tak jsem to savo zkusil, pro jistotu jen na kousku a naštěstí..Kdybych tím vyčistil všechno, tak bych měl místo šedočerného interiéru bílý flekatý. A nevím, jestli by se mě tato RXE white limited edition líbila:o)
No ze sava mám strach aby mě to třeba neudělalo nějaké fleky, však je to docela sajrajt...Fakt už nevím, jinak bych sem nepsal..Vůbec mě napadá otázka(kterou teď už nemá cenu řešit) proč to zplesnivělo...Zkoušel jsem to nějakýma přípravkama, ale za týden tam ,,vyrostla" plíseň znovu..Smrad je tam na omdlení..Auto je jinak technicky v pořádku, ale netušil jsem že takováto věc dokáže auto uplně znehodnotit..
To jsem zkoušel, firma mě řekla, že takto zhnitý interier čistit nebudou, ať se nezlobím...Buď se do toho pustím sám, nebo mě napadlo vyměnit plesnivé části(což je skoro všechno jak hermelín:-) za jiné z vrakoviště.Nevím, nenapadá mě žádný přípravek, jsem pomalu zoufalý.Tím autem někoho svézt je ostuda jak prase věřte mi
Chtěl jsem se zeptat vás co rozumíte lagunám.Nevíte jak opravit(vyčistit) kompletně plesnivou lagunu?Jde o výbavu RXE, 2,0 benzín r.v. 1997.Díky jestli mě tady někdo poradí.
Jak psal petrik, rozdíl v tom nebude.V zmiňěném roce se dá sehnat oboje, Initialy jsem našel ve F, Baccary i jinde.Je jich ale poměrně málo i na západě, natož u nás.Možná by ses mohl podívat i po nějakém příplatkově dovybaveném RXE, jestli teda nelpíš na kožených sedačkách.Jestli ano, tak začni hledat Initiale nabo Baccaru a přeji hodně štěstí.
Rozdiel bude pravdepodobne len v rozdielnom pomenovaní pre rozličné trhy. Od istého času sa u nás označenie Baccara nepoužíva a nahradilo ho pomenovanie Initiale. Malo by teda ísť o zhodné výbavy, ale aj tieto sa dajú rozšíriť o voliteľné prvky. Takže keď budú vedľa seba stáť dve autá s rovnakým označením, ich výbava nemusí byť rovnaká. Rozdiel bude v individuálne priplatenej výbave. Ďalší rozdiel bude závisieť od toho, v akej krajine bolo auto predané, pretože importéri prispôsobujú výbavu trhu.
mám dotaz.Nevíte jakej je rozdíl mezi lagunou Initiale a lagunou Baccara? Chci si venku lagunu sehnat, kterej model si myslíte že je lepší?chci 2,0 benzín (nejlépe rok tak 1997/98)a v co nejlepší možné výbavě.Moc se v lagunách neorientuju, měl jsem doteď fako.díkys za nějakou odpověd O
viem o niekolkych 2.0 8v ktore mali nabehane 800 000km bez vaznych poruch iba s beznou udrzbou ..ano 8l papka ale to je vela??? na 2liter a na benzin a na to ze taha lagunu??
V pojistkách v Laguně se neorientuji. Skrz ten budík, mimo čidla teploty chladíci kapaliny v motorovém prostoru, bývá další čidlo pod palubovkou a má na svědomí pohyb té rafičky.
dotaz ohledně centrálu myslím že na tej laguně je pojistka pro cenrtál společná s immobilizérem..když ji vypojíte, řídící jednotka dostane signál že immo není v pořádku a nepustí čerpadlo.řešení bych viděl v návštěvě diagnostiky.Radku jestli se pletu tak mě oprav...budeš to vědět líp.
Za dobu používání 4 roky odešlo relátko tuším 6x(naposledy měněno někdy teď)..vždy totálně zaoxidované..A ten teploměr tam nešel nikdy.Kvůli nefungujícím ventilátorům došlo 2x k přetlakování média klimy a úniku.
No autorizovaný servis je snad to nejhorší. Nicméně závada, spíše kombinace - ventilátory, budík je trošku zvláštní, jelikož když odejde relátko, budiž, ale zároveň i čidlo teploty? A hned 3x? Problém asi bude jinde.
spíš signalizuje nekvalitu značky renault...uvařeno to bylo kvůli tomu, že nefungovaly ventilátory , pač relátka odcházela jak na běžícím pásu..A navíc nefungoval teploměr.A se starou lagunou bude asi někdo těžko navštěvovat sevis RENAULT.
Těsnění pod hlavou po 300.000km není spotřební věc? Kolik by to mělo vydržet? 1.000.000km? Jinak 3x uvařeno signalizuje neschopnost majitele najít fundovaný servis.
Ten 2,0 8v zas takovou výdrž nemá, mám zkušenost, že auto bylo třikrát uvařeno, a následně začalo žrát olej a musely se vyměnit těsnící kroužky na ventilech, to vše při najetých 289 tisících km..Dále jsem slyšel, že na jedné kombi s tímto motorem se cca ve 300 tis.km měnilo těsnění pod hlavou..A toto nejsou spotřební veci, že...źe by byl lenivý, bych nedvrdil.Ale úsporný taky není, spaká si kolem8
uprimnu sustrast vsetkym ktori vlastnia auto s motorom 1.8T vysoka spotreba nizky vykon (vzhladom na spotrebu) zvuk by som prirovnal k 1.4ke ten motor znie fakt strasne... a netrepem pretoze ten motor som vlastnil
zrovnavame to preto lebo do BEZNYCH aut sa montuje bud TURBO DIZEL alebo atmosfericky benzin...odkial vies ze 2.0TDi vydrzi menej?1.9TDi vydrzali bez problemov 500 000km tak preco by nemal 2.0tdi vydrzat aspon tolko??? samozrejme bez cipov a inych somarin
Když srovnáváte motor přeplňovaný s atmosférou, tak je to trochu mimo. Srovnejte 2.0TDi 103kw a třeba 2.0 20v Turbo R5 162kw. Aha, to je rozdíl, co? Jen tak mimochodem, 2.0TDi má lepší spotřebu atd. než 2.0 8v, ale rozhodně vydrží méně.
Taky jsem se dotazoval, jestli někdo nemá zkušenosti se závadou, již jsem popisoval-auto má skrytý odběr(cca0,8), příčinou je centrál, po vypojení pojistky centrálu se auto sice nevybíjí, ale rozbliká se kontrolka řídící jednotky a auto nejde nastartovatNa to se bohužel nikdo neozval.
Kyby sis pořádně přečet, že jsem psal, že mám právě tu lagunu 2,0 8V.Reagoval jsem na příspěvek, který tvrdil, že je laguna s tímto motorem příšerně lenivá.To si totiž nemyslím.A laguna je taky čtyřbod, žádný jednobod jak psal anonym.A srovnání s 2,0 MPi určitě snese.
nechapem preco porovnavas TDIcka a benziny???? 1.9TDi je motor na spotrebu a aj pri tom vsetkom poskytuje velmi dobru dynamiku takze za to mu patri velke uznanie...a ked to uz chces porovnavat preco si si nezobral 130konovu verziu TDIcka? alebo novy 2.0TDi so 140 konmi??? ma spotrebu o tretinu (minimalne) nizsiu ako ten 2.0 8v a dokonca je lepsi vo vsetkych parametroch ale stale je to porovnavanie neporovnatelneho pretoze ako som uz pisal 2.0 8v je konstrukcne stary viac ako30 rokov... Na silnici to muze byt jinak ale papir mluvi jaasne?:))) a koho zaujima co vravi papier? hlavne je na silnici nie??? sam mam 2.0 8v aj ked nie v lagune a nedam ne ten motor dopustit , neda sa znicit to je fakt!!! ale neplet sa do TDicok ktore su uz overene motory a su spicka.. prezrad nam ake mas auto lebo podla mna su tvoje reci len dielom zavisti...
Údaje od výrobce mluví jasně..Ať se hrdí majitelé TDI podívají na technické údaje vozů TDI a laguny 2,0.Pak třeba zjistí, že takový 1,9TDI 74 kW, ať je v jakémkoliv autě(golf, octa, fabia, superb...), nevyrovná ve zrychlení ani maximálce této podceňované laguně...Na silnici to může být jinak(technický stav spod.), ale papír mluví jasně...A 2,0 MPi škoda? Mluvíte tady o rozdílu 1,5kW výkonu??Nepřipadáte si trapně?Ten motor je přinejmenším stejně zastaralý, jak ten v laguně(ale neříkám, že je špatný)
Pani trosku by som to chcel uviest na spravnu mieru: 1. motor 2.0 8v - povedal by som jeden z najlepsich motor na svete co sa tyka spolahlivosti , tie motory nepoznali a nepoznaju poruchu a svedci o tom aj fakt ze sa donedavna pouzivali roznymi automobilkami aj ked ich vyvoj je stary 30 rokov... zrout?? no spotreba nie je najmensia ale 7-10 litrov co nie je na ten objem zle...to ze zere ako 1.3MPi no dovolte sa mi zasmiat :) dalsia vec o tomto motore je ta ze nie je prave sportovec taha vsak nadherne ma celkom fajn krutak a nizko polozeny... TDi jeden z najlepsich motorov takisto, to je fakt kto vravi ze nie, zavidi ze na to nema :) tie motory jazdia bezne 300-500 000km a nepoznaju poruchu ..a ak aj poznaju su sposobene majitelom ktory nevie jazdit s turbomotorom pretoze presadol z favorita alebo lady..asi tolko jazdeniu zdar
TDička mají asi dvakrát takový krouťák než 2,0 benzín.Navíc 2,0 benzín renault je pravěký motor s osmiventilovým rozvodem, neskutečnou spotřebou a živostí jak 1,3MPi u felicie.źabožrouti zaspali.Jak někdo může toto porovnávat s TDI, které je, zlobte se nebo ne, jeden z nejlepších motorů...
Laguna 2,0 8V je ubohý líný motor?? Už jen technické údaje 168 N.m, zrychlení za 10,6s, maximální rychlost 200 km/h jsou myslím velmi slušné.Porovnejte např. s motorem TDI PD 74kW, octavia 2,0 MPi, octavia TDI 81 kW-laguna má lepší parametry než tyto přechvalované jednotky od koncernu.16V volvo má údaje samozřejmě lepší(o tolik to zase není, 182 N.m, 9,9s, 205km/h), ale od koupě jsem byl odrazován z důvodu údajné nespolehlivosti, oproti tomu jsem na 2,0 8V neslyšel stížnosti.Jestli se pan lgy vozí na porsche, tak by měl být aspoň trochu soudný, bavíme se tady o laguně z roku 1997, a musíme ji porovnávat s vozy podobné kategorie a roku výroby.Někteří autoři tu třeba uvádějí jízdní vlastnosti felicie 9/10..Pak laguna má 15/10???Toto hodnocení je velice subjektivní.
Proč by nejel přes 200..Vždyť tu rychlost výrobce uvádí v TP..Osobně mě je to auto daleko sympatičtější, něž třeba octávka.Rá bych ale , kdyby mě někdo poradil s tím centrálem, v autorizovaném servisu mě řekli, že budou muset vyměnit celý centrál, že se to jinak nevyplatí spravovat.
no jestli má laguna jízdní vlastnosti 9 z deseti potom porsche má 25 z 10. To je dobrý nesmysl pobavil mě. S tím vozem se nedá jet ani trochu sportovně prootže si připadáte jak u nějakého Wertheima na kolotoči. hrozný. Náklony karoserie. Řízení které má chabou zpětno uvazbu a ubohý líný motor. A že letí přes 200?? asi na tachometru. tomu věřím v reálu by už byl a n apodvalníku. Je to vůz pro lidi kteří nespěchají a mají rádi pohodlí sedaček , jenž jsou jak křesla v obýváku. Ale tím to končí . Pro mě je to velmi nezajímavý vůz ze všech hledisek. Ale věřím že pro někoho je to mláááček - mějte se krásně
Mám to samé auto, 2,0RXT.Včera jsem zjistil, že má skrytý odběr, zlikvidovalo mě to už 2 baterky.Přišli jsme na to, že to dělá centrál.Nevíte, co s tím dělat??Prozatím jsem vytáhl pojistku a otevírám ručně jak u škody120:o
Stará Lagúna je krajšia ako nasledovníčka, vraj športovo strihnutá...Ale to naozaj ste najazdili za 3 roky 11.000 km?! To na parkovisku niekedy urobí človek viac. Ale nemecký obch.partner mal 2,2 TD, r.v. 98 v kombi verzii, najazdil cez 350000 km za nec. 3 roky Bol spokojný, akurát ho bolel chrbát. A potom ešte dlho ľutoval, že ju predal a kúpil novú Lagúnu...nové sa nerovná vždy lepšie... a benzín je vždy lepší než diesel. Menej možností na drahé poruchy. Ale Francúzi už nie sú to, čo bývali...Bohužiaľ.
Toto auto je opravdu neprodejné-s 1,8 motorem možná, s 2,0 určitě ne..s 3,0 je to auto vhodné max. na rozebrání..Já si svou 2,0 RXE rok 98 radši nechám...Protože cena 25000 Kč mě za toto auto přijde absolutně směšná..Kamarád za tu cenu koupil favorita z roku 93...Akorát netuším, proč to auto lidi tak vehementně nechtějí...žere to kolem 7,5, povinné ručení není nijak vysoké...(já 3900kč)
Měl jsem Lagunu RXE s motorem 2,0 83,5KW a byl jsem spokojen, teda jen s motorem a líbivím vzhledem , super spotřeba a jízdní vlastnosti. Drobné závady, které byli spíš vinou stáří nebudu popisovat, to je u všech aut. Ale odešla mi na dovolené převodovka, a to byl problém. Nikdo to neuměl opravit a na vrakovištích nebyla k sehnání, až po půl roce se naskytla z bouraného auta. Nakonec mi auto bylo odcizeno a k vozům této značky nemám důvěru.
A ten motor-2,0 83,5kW, je pomalu ten nejlepší agregát v lagunách..Měl jsem čest mít, je to neskutečný držák a bezporuchový.A slabý?? sice 83,5 kW se nezdá tak moc, ale je to celkem dost svižný a vyhovující motor, s maximálkou přes 200 km/h a spotřebou 7-9 litrů.
Neprodává se proto, že jsou lidé zabědnění a radši za ty samý peníze koupí rezavou felicii bez serva a bez centrálu:o)))Panují mýty, jako vysoká spotřeba(ono to s tou feldou žere nastejno), nedostupné ND...
Bohužel je toto super auto, zvlášť s motorem 2,0, neprodejné.Sám za ni chci z roku 97 ve výbavě RXE 50 tisíc a nikdo to za to nedá...Mám ji v super stavu a v 3A autobazaru mě nabídli 25 tisíc...Nechal bych si ji, ale sebrali mě noty:o)))
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna
central
ahoj kluci nevite nahodou někdo nejdou mě zam čit centralem dveře u spolujezdce volal jsem na servis a tam mě řekli novej motorek asi 4000 a to se mě zda celkem hodně a možna je tam nějakej jinej figl možna dratek nevim co si o tom myslite
15.02.2011 | 12:56:54 | rybař Reagovat
spotřeba
Tak to asi bohužel už v současné době s tou spotřebou celkem jsi duchem Michaela Jacksona ;) Nic ve zlém. Já to s nynějším novým Renaultíkem dávám tak za 2/3 té spotřeby.
12.10.2009 | 23:58:56 | vladko Reagovat
jen k té spotřebě...? 2,0 8ventil a obrovská spotřeba? vždyt to auto jede klidnou nohou meziměsto i za 6,0 litrů na 100!!! Svižnou jízdou si vezme tak 7,5 a hovadskou 8,5. čistě po městě nejde přes 10(cca 9,2-9,7 reálně) Kombinovaně sakumprásk u mě to bylo cca 8,0-8,5(a jsem rychlý šofér:-).Jestli tohle je OBROVSKÁ spotřeba...tak já jsem duch Michaela Jacksona...
28.08.2009 | 00:39:31 | JAWA Reagovat
Renaultek Laguna
Měl jsem to vozítko a dodnes na to vzpomínám v dobrém. Spotřeba byla obrovská, měl jsem dvoulitr s benzínem, závady byly většinou na logických místech - výfuk, brzdy, termostat .... byla to daň za to, že jsem si kupoval ojetinu. Frantíci dělají auta jako každý jiný, Laguny jsou vyšší střední, záleží na předchozím majiteli jak se k autu choval. Jestliže si koupíte auto, které má najeto cca 150 000 km (čteno pouze na tachometru) skutečnost bývá bohužel daleko a často horší, tak co byste asi tak chtěli ? Nic není věčné, ani Renault. Mám ty auta moc rád, pro mě logiku mají. Ostatní auta se mi jeví směšně. Pouze můj názor. (Ano jsem i v Renault klubu, mě to baví :-))))
28.08.2009 | 00:15:20 | vladko Reagovat
laguna2.0RXT@seznam.cz
Mam to same, nechcete někdo? celkem pěkná modrej 2litr 8v, najeto skutečnych 215000 RXE výbava aut klima origo hudba vše el. atd. vše funkčí, spálil se kat a ucpal výfuk, čili na nd.ozvete se jinak ji povezu do šrotu.nebo poradte co s tim.levne opravit je to rok 1997/09
16.03.2009 | 16:59:33 | Reagovat
Ta plíseň je ve výplních sedadel, nikoli na čili povrchu se obávám, je výměna interiéru tě nemine.
16.10.2008 | 16:38:30 | Radek Reagovat
ps
cim skor, chod do umyvacky, poriadne nehaj umyt a sleduj kde netesni, moze to byt hocico, okna, dokonca kurenie..
16.10.2008 | 14:58:13 | Reagovat
radsej
skontroluj odkial ti ide vlhkost lebo sa toho nezbavis, niekde musi zatekat. a ako sa zbavis plesne? sucho ju zabije, cize poriadne vysusit auto, mal si na to mysliet v lete, zistit okdial tam je vlhko, vytepovat poriadne - hocijaky parfemovany tep na calunenie a koberce a je to
16.10.2008 | 14:46:18 | Reagovat
prase
nevim co si za prase ze mas plesnivy auto fuj s tebou bych nejel cune jak se to tak stane ze splesnivi auto seres po zemi nebo tam bydlis a hnijou ti tam zbytky od jidla prase fuuuj humpl hlavne vybaba RXE vide cune Adios
16.10.2008 | 14:10:54 | Mistr Světa Reagovat
plesnivá laguna Radek
Tak jsem to savo zkusil, pro jistotu jen na kousku a naštěstí..Kdybych tím vyčistil všechno, tak bych měl místo šedočerného interiéru bílý flekatý. A nevím, jestli by se mě tato RXE white limited edition líbila:o)
16.10.2008 | 13:54:21 | Jiřík Reagovat
plesnivá laguna
No ze sava mám strach aby mě to třeba neudělalo nějaké fleky, však je to docela sajrajt...Fakt už nevím, jinak bych sem nepsal..Vůbec mě napadá otázka(kterou teď už nemá cenu řešit) proč to zplesnivělo...Zkoušel jsem to nějakýma přípravkama, ale za týden tam ,,vyrostla" plíseň znovu..Smrad je tam na omdlení..Auto je jinak technicky v pořádku, ale netušil jsem že takováto věc dokáže auto uplně znehodnotit..
15.10.2008 | 22:20:04 | Jiřík Reagovat
Pak bych zkusil Savo proti plísním - na vrakáč pro vnitřek můžeš vždycky. NIcméně plíšem bude i uvnitř sedadel a to bude asi velký problém.
15.10.2008 | 19:32:36 | Radek Reagovat
Plesnivá laguna
To jsem zkoušel, firma mě řekla, že takto zhnitý interier čistit nebudou, ať se nezlobím...Buď se do toho pustím sám, nebo mě napadlo vyměnit plesnivé části(což je skoro všechno jak hermelín:-) za jiné z vrakoviště.Nevím, nenapadá mě žádný přípravek, jsem pomalu zoufalý.Tím autem někoho svézt je ostuda jak prase věřte mi
15.10.2008 | 18:23:51 | Jiří Reagovat
Asi bych se obrátil na profi firmu, co auta čistí. Když to vezmeš kolem a kolem, tak finančně to vyjde podobně, jalo když udeš čistit sám.
15.10.2008 | 18:03:14 | Radek Reagovat
rada ohledně plísní
Chtěl jsem se zeptat vás co rozumíte lagunám.Nevíte jak opravit(vyčistit) kompletně plesnivou lagunu?Jde o výbavu RXE, 2,0 benzín r.v. 1997.Díky jestli mě tady někdo poradí.
15.10.2008 | 16:29:20 | Jiříček Reagovat
Olda Farský
Jak psal petrik, rozdíl v tom nebude.V zmiňěném roce se dá sehnat oboje, Initialy jsem našel ve F, Baccary i jinde.Je jich ale poměrně málo i na západě, natož u nás.Možná by ses mohl podívat i po nějakém příplatkově dovybaveném RXE, jestli teda nelpíš na kožených sedačkách.Jestli ano, tak začni hledat Initiale nabo Baccaru a přeji hodně štěstí.
14.10.2008 | 09:06:27 | jašin Reagovat
Rozdiel bude pravdepodobne len v rozdielnom pomenovaní pre rozličné trhy. Od istého času sa u nás označenie Baccara nepoužíva a nahradilo ho pomenovanie Initiale. Malo by teda ísť o zhodné výbavy, ale aj tieto sa dajú rozšíriť o voliteľné prvky. Takže keď budú vedľa seba stáť dve autá s rovnakým označením, ich výbava nemusí byť rovnaká. Rozdiel bude v individuálne priplatenej výbave. Ďalší rozdiel bude závisieť od toho, v akej krajine bolo auto predané, pretože importéri prispôsobujú výbavu trhu.
13.10.2008 | 18:30:44 | Petrík Reagovat
poraďte prosím Baccara//Initiale.
mám dotaz.Nevíte jakej je rozdíl mezi lagunou Initiale a lagunou Baccara? Chci si venku lagunu sehnat, kterej model si myslíte že je lepší?chci 2,0 benzín (nejlépe rok tak 1997/98)a v co nejlepší možné výbavě.Moc se v lagunách neorientuju, měl jsem doteď fako.díkys za nějakou odpověd O
13.10.2008 | 17:56:02 | Olda Farský Reagovat
viem o niekolkych 2.0 8v ktore mali nabehane 800 000km bez vaznych poruch iba s beznou udrzbou ..ano 8l papka ale to je vela??? na 2liter a na benzin a na to ze taha lagunu??
30.09.2008 | 20:23:30 | Reagovat
V pojistkách v Laguně se neorientuji. Skrz ten budík, mimo čidla teploty chladíci kapaliny v motorovém prostoru, bývá další čidlo pod palubovkou a má na svědomí pohyb té rafičky.
30.09.2008 | 19:54:10 | Radek Reagovat
Milda
dotaz ohledně centrálu myslím že na tej laguně je pojistka pro cenrtál společná s immobilizérem..když ji vypojíte, řídící jednotka dostane signál že immo není v pořádku a nepustí čerpadlo.řešení bych viděl v návštěvě diagnostiky.Radku jestli se pletu tak mě oprav...budeš to vědět líp.
30.09.2008 | 19:48:41 | Reagovat
ještě.
nyní má najet přes 320 tisíc a do oprav už bylo investováno fůra peněz, kupováno před 4 roky mělo myslím 194tkm
30.09.2008 | 19:45:12 | Reagovat
Za dobu používání 4 roky odešlo relátko tuším 6x(naposledy měněno někdy teď)..vždy totálně zaoxidované..A ten teploměr tam nešel nikdy.Kvůli nefungujícím ventilátorům došlo 2x k přetlakování média klimy a úniku.
30.09.2008 | 19:35:37 | Reagovat
No autorizovaný servis je snad to nejhorší. Nicméně závada, spíše kombinace - ventilátory, budík je trošku zvláštní, jelikož když odejde relátko, budiž, ale zároveň i čidlo teploty? A hned 3x? Problém asi bude jinde.
30.09.2008 | 19:20:29 | Radek Reagovat
3x uvařeno
spíš signalizuje nekvalitu značky renault...uvařeno to bylo kvůli tomu, že nefungovaly ventilátory , pač relátka odcházela jak na běžícím pásu..A navíc nefungoval teploměr.A se starou lagunou bude asi někdo těžko navštěvovat sevis RENAULT.
30.09.2008 | 18:54:49 | Reagovat
Těsnění pod hlavou po 300.000km není spotřební věc? Kolik by to mělo vydržet? 1.000.000km? Jinak 3x uvařeno signalizuje neschopnost majitele najít fundovaný servis.
30.09.2008 | 18:07:48 | Radek Reagovat
Ten 2,0 8v zas takovou výdrž nemá, mám zkušenost, že auto bylo třikrát uvařeno, a následně začalo žrát olej a musely se vyměnit těsnící kroužky na ventilech, to vše při najetých 289 tisících km..Dále jsem slyšel, že na jedné kombi s tímto motorem se cca ve 300 tis.km měnilo těsnění pod hlavou..A toto nejsou spotřební veci, že...źe by byl lenivý, bych nedvrdil.Ale úsporný taky není, spaká si kolem8
30.09.2008 | 18:02:46 | Reagovat
uprimnu sustrast vsetkym ktori vlastnia auto s motorom 1.8T vysoka spotreba nizky vykon (vzhladom na spotrebu) zvuk by som prirovnal k 1.4ke ten motor znie fakt strasne... a netrepem pretoze ten motor som vlastnil
30.09.2008 | 16:51:21 | Reagovat
1.8T s biednymi 150 konmi a spotrebou 8-9 litrov? tak to nie je normalne auto
30.09.2008 | 16:47:19 | Reagovat
Např. Octavia 1.8T není normální auto? O 2.0 TDi se toho napsalo moooc (např. hlava, že).
30.09.2008 | 16:39:12 | Radek Reagovat
zrovnavame to preto lebo do BEZNYCH aut sa montuje bud TURBO DIZEL alebo atmosfericky benzin...odkial vies ze 2.0TDi vydrzi menej?1.9TDi vydrzali bez problemov 500 000km tak preco by nemal 2.0tdi vydrzat aspon tolko??? samozrejme bez cipov a inych somarin
30.09.2008 | 15:17:18 | Reagovat
srovnání
Když srovnáváte motor přeplňovaný s atmosférou, tak je to trochu mimo. Srovnejte 2.0TDi 103kw a třeba 2.0 20v Turbo R5 162kw. Aha, to je rozdíl, co? Jen tak mimochodem, 2.0TDi má lepší spotřebu atd. než 2.0 8v, ale rozhodně vydrží méně.
30.09.2008 | 15:12:59 | Radek Reagovat
Taky jsem se dotazoval, jestli někdo nemá zkušenosti se závadou, již jsem popisoval-auto má skrytý odběr(cca0,8), příčinou je centrál, po vypojení pojistky centrálu se auto sice nevybíjí, ale rozbliká se kontrolka řídící jednotky a auto nejde nastartovatNa to se bohužel nikdo neozval.
30.09.2008 | 15:08:34 | milda Reagovat
anonym
Kyby sis pořádně přečet, že jsem psal, že mám právě tu lagunu 2,0 8V.Reagoval jsem na příspěvek, který tvrdil, že je laguna s tímto motorem příšerně lenivá.To si totiž nemyslím.A laguna je taky čtyřbod, žádný jednobod jak psal anonym.A srovnání s 2,0 MPi určitě snese.
30.09.2008 | 15:05:34 | Milda Reagovat
pre MILDU
nechapem preco porovnavas TDIcka a benziny???? 1.9TDi je motor na spotrebu a aj pri tom vsetkom poskytuje velmi dobru dynamiku takze za to mu patri velke uznanie...a ked to uz chces porovnavat preco si si nezobral 130konovu verziu TDIcka? alebo novy 2.0TDi so 140 konmi??? ma spotrebu o tretinu (minimalne) nizsiu ako ten 2.0 8v a dokonca je lepsi vo vsetkych parametroch ale stale je to porovnavanie neporovnatelneho pretoze ako som uz pisal 2.0 8v je konstrukcne stary viac ako30 rokov... Na silnici to muze byt jinak ale papir mluvi jaasne?:))) a koho zaujima co vravi papier? hlavne je na silnici nie??? sam mam 2.0 8v aj ked nie v lagune a nedam ne ten motor dopustit , neda sa znicit to je fakt!!! ale neplet sa do TDicok ktore su uz overene motory a su spicka.. prezrad nam ake mas auto lebo podla mna su tvoje reci len dielom zavisti...
30.09.2008 | 14:53:57 | Reagovat
2,0 MPi je osvědčený a spolehlivý motor, typický ,,držák" Renault má jen jednobodové vstříkování.
30.09.2008 | 09:38:17 | Reagovat
pro TDičkáře škodovkáře apod
Údaje od výrobce mluví jasně..Ať se hrdí majitelé TDI podívají na technické údaje vozů TDI a laguny 2,0.Pak třeba zjistí, že takový 1,9TDI 74 kW, ať je v jakémkoliv autě(golf, octa, fabia, superb...), nevyrovná ve zrychlení ani maximálce této podceňované laguně...Na silnici to může být jinak(technický stav spod.), ale papír mluví jasně...A 2,0 MPi škoda? Mluvíte tady o rozdílu 1,5kW výkonu??Nepřipadáte si trapně?Ten motor je přinejmenším stejně zastaralý, jak ten v laguně(ale neříkám, že je špatný)
30.09.2008 | 00:39:08 | Milda Reagovat
laguna
podla mna v case ked vysla na trh bola jedno z najkrajsich aut vo svojej triede, je to ozaj pekne auto.. najnovsia uz urcite nie
29.09.2008 | 20:12:12 | Reagovat
Pani trosku by som to chcel uviest na spravnu mieru: 1. motor 2.0 8v - povedal by som jeden z najlepsich motor na svete co sa tyka spolahlivosti , tie motory nepoznali a nepoznaju poruchu a svedci o tom aj fakt ze sa donedavna pouzivali roznymi automobilkami aj ked ich vyvoj je stary 30 rokov... zrout?? no spotreba nie je najmensia ale 7-10 litrov co nie je na ten objem zle...to ze zere ako 1.3MPi no dovolte sa mi zasmiat :) dalsia vec o tomto motore je ta ze nie je prave sportovec taha vsak nadherne ma celkom fajn krutak a nizko polozeny... TDi jeden z najlepsich motorov takisto, to je fakt kto vravi ze nie, zavidi ze na to nema :) tie motory jazdia bezne 300-500 000km a nepoznaju poruchu ..a ak aj poznaju su sposobene majitelom ktory nevie jazdit s turbomotorom pretoze presadol z favorita alebo lady..asi tolko jazdeniu zdar
29.09.2008 | 20:01:34 | Reagovat
A 2,0 MPi je co?????Moderní?
29.09.2008 | 19:54:39 | Reagovat
TDička mají asi dvakrát takový krouťák než 2,0 benzín.Navíc 2,0 benzín renault je pravěký motor s osmiventilovým rozvodem, neskutečnou spotřebou a živostí jak 1,3MPi u felicie.źabožrouti zaspali.Jak někdo může toto porovnávat s TDI, které je, zlobte se nebo ne, jeden z nejlepších motorů...
29.09.2008 | 19:39:19 | Reagovat
Už, už, už jsou tu bohové s TDi. NejVYŠŠÍ výkon, nejNIŽŠÍ spotřeba..., jako vždy.
29.09.2008 | 19:19:53 | Radek Reagovat
zklidnit hormon
TDI jsou stoprocentně silnější než dvoulitr laguna.2,0 Mpi je taky silnější(83,5 vs. 85 kW)!!!!
29.09.2008 | 19:13:34 | Reagovat
lgy
Laguna 2,0 8V je ubohý líný motor?? Už jen technické údaje 168 N.m, zrychlení za 10,6s, maximální rychlost 200 km/h jsou myslím velmi slušné.Porovnejte např. s motorem TDI PD 74kW, octavia 2,0 MPi, octavia TDI 81 kW-laguna má lepší parametry než tyto přechvalované jednotky od koncernu.16V volvo má údaje samozřejmě lepší(o tolik to zase není, 182 N.m, 9,9s, 205km/h), ale od koupě jsem byl odrazován z důvodu údajné nespolehlivosti, oproti tomu jsem na 2,0 8V neslyšel stížnosti.Jestli se pan lgy vozí na porsche, tak by měl být aspoň trochu soudný, bavíme se tady o laguně z roku 1997, a musíme ji porovnávat s vozy podobné kategorie a roku výroby.Někteří autoři tu třeba uvádějí jízdní vlastnosti felicie 9/10..Pak laguna má 15/10???Toto hodnocení je velice subjektivní.
29.09.2008 | 15:15:56 | Milda Reagovat
Proč by nejel přes 200..Vždyť tu rychlost výrobce uvádí v TP..Osobně mě je to auto daleko sympatičtější, něž třeba octávka.Rá bych ale , kdyby mě někdo poradil s tím centrálem, v autorizovaném servisu mě řekli, že budou muset vyměnit celý centrál, že se to jinak nevyplatí spravovat.
29.09.2008 | 14:46:16 | Milda Reagovat
Jízdní vlastnosti 9/10
no jestli má laguna jízdní vlastnosti 9 z deseti potom porsche má 25 z 10. To je dobrý nesmysl pobavil mě. S tím vozem se nedá jet ani trochu sportovně prootže si připadáte jak u nějakého Wertheima na kolotoči. hrozný. Náklony karoserie. Řízení které má chabou zpětno uvazbu a ubohý líný motor. A že letí přes 200?? asi na tachometru. tomu věřím v reálu by už byl a n apodvalníku. Je to vůz pro lidi kteří nespěchají a mají rádi pohodlí sedaček , jenž jsou jak křesla v obýváku. Ale tím to končí . Pro mě je to velmi nezajímavý vůz ze všech hledisek. Ale věřím že pro někoho je to mláááček - mějte se krásně
29.09.2008 | 12:58:41 | Igy Reagovat
dotaz, laguňáci
Mám to samé auto, 2,0RXT.Včera jsem zjistil, že má skrytý odběr, zlikvidovalo mě to už 2 baterky.Přišli jsme na to, že to dělá centrál.Nevíte, co s tím dělat??Prozatím jsem vytáhl pojistku a otevírám ručně jak u škody120:o
29.09.2008 | 12:42:51 | Milda Reagovat
laguna vs.favorit
Laguna je lepší než favorit.
16.06.2008 | 15:59:49 | Reagovat
Laguna je pěkná, ano, ale její hodnota se rovná ceně šprotu...
16.06.2008 | 10:43:34 | Reagovat
pekná
Stará Lagúna je krajšia ako nasledovníčka, vraj športovo strihnutá...Ale to naozaj ste najazdili za 3 roky 11.000 km?! To na parkovisku niekedy urobí človek viac. Ale nemecký obch.partner mal 2,2 TD, r.v. 98 v kombi verzii, najazdil cez 350000 km za nec. 3 roky Bol spokojný, akurát ho bolel chrbát. A potom ešte dlho ľutoval, že ju predal a kúpil novú Lagúnu...nové sa nerovná vždy lepšie... a benzín je vždy lepší než diesel. Menej možností na drahé poruchy. Ale Francúzi už nie sú to, čo bývali...Bohužiaľ.
16.06.2008 | 09:51:51 | ľuboš Reagovat
Toto auto je opravdu neprodejné-s 1,8 motorem možná, s 2,0 určitě ne..s 3,0 je to auto vhodné max. na rozebrání..Já si svou 2,0 RXE rok 98 radši nechám...Protože cena 25000 Kč mě za toto auto přijde absolutně směšná..Kamarád za tu cenu koupil favorita z roku 93...Akorát netuším, proč to auto lidi tak vehementně nechtějí...žere to kolem 7,5, povinné ručení není nijak vysoké...(já 3900kč)
15.06.2008 | 23:19:37 | Reagovat
ja najedu taky jen 10000km ale lagunka se mi proste libi tak ji mam:)
12.02.2008 | 00:15:14 | ToJa Reagovat
Laguna
Měl jsem Lagunu RXE s motorem 2,0 83,5KW a byl jsem spokojen, teda jen s motorem a líbivím vzhledem , super spotřeba a jízdní vlastnosti. Drobné závady, které byli spíš vinou stáří nebudu popisovat, to je u všech aut. Ale odešla mi na dovolené převodovka, a to byl problém. Nikdo to neuměl opravit a na vrakovištích nebyla k sehnání, až po půl roce se naskytla z bouraného auta. Nakonec mi auto bylo odcizeno a k vozům této značky nemám důvěru.
12.02.2008 | 00:13:04 | L Reagovat
Pro snajpra
Na co máš dvoulitra, když najedeš 3500 km ročně? Vyplatí se to vůbec držet na značkách?
11.02.2008 | 19:50:11 | Carlos vigos Reagovat
fůůůůůůůůůůůj
Renaultem tam, vlakem zpátky.Za toto auto bych nedal ani 10 tisíc.
11.02.2008 | 15:26:02 | anti-renault Reagovat
2.0 8V
A ten motor-2,0 83,5kW, je pomalu ten nejlepší agregát v lagunách..Měl jsem čest mít, je to neskutečný držák a bezporuchový.A slabý?? sice 83,5 kW se nezdá tak moc, ale je to celkem dost svižný a vyhovující motor, s maximálkou přes 200 km/h a spotřebou 7-9 litrů.
11.02.2008 | 14:54:44 | jašin Reagovat
pravý důvod
Neprodává se proto, že jsou lidé zabědnění a radši za ty samý peníze koupí rezavou felicii bez serva a bez centrálu:o)))Panují mýty, jako vysoká spotřeba(ono to s tou feldou žere nastejno), nedostupné ND...
11.02.2008 | 14:49:52 | jašin Reagovat
neprodejné proč asi-francouzský šmejd
Protože je to plečka na n-tou.slabý motor 2,0, francouzský šmejd.
11.02.2008 | 12:47:40 | Reagovat
neprodejné
Bohužel je toto super auto, zvlášť s motorem 2,0, neprodejné.Sám za ni chci z roku 97 ve výbavě RXE 50 tisíc a nikdo to za to nedá...Mám ji v super stavu a v 3A autobazaru mě nabídli 25 tisíc...Nechal bych si ji, ale sebrali mě noty:o)))
10.02.2008 | 16:01:40 | Reagovat
Laguna bezporuchova nadcasova kara za hubicku... pokud narazite na slusny kousek.
23.07.2007 | 09:17:52 | Brndejs Reagovat
no,pokud je na laguně něco nelogicky,tak BX je celý nelogický...na BX je sranda něco dělat :-) ale když je člověk šikovnje,tak jde vše..
měl jsem i R21 Nevada a všude super přístup
21.07.2007 | 20:39:03 | Loser Reagovat
Napriklad kdyz potrebuju vytahnout panel klimy,tak musim pul auta rozdelat malem:-) a spoustu veci jak rozpojite,uz je nikdy tak nedate
20.07.2007 | 21:49:38 | ToJa Reagovat
Nelogické věci
Můžete se trochu rozepsat o věcech, které jsou udělány nelogicky? Díky za odpověď
20.07.2007 | 19:35:05 | M Reagovat
Presne Lagunam zdar:)
20.07.2007 | 16:19:54 | ToJa Reagovat