Rok výroby:2000Typ motoru:1,6 16VStav km při koupi:87 964 kmStav km nyní:98 548 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7,5 - 8,5 l/100 kmVloženo:30. 11. 2007
Auto sme zakoupily před rokem v listopadu 2006. Za tu dobu, co jsme jeho vlastníky, jsme na automobilu neobjevily žádnou poruchu. Samozřejmostí po každé koupi je výměna olejů, filtrů, rozvodů a kladek. Toto byla zatím jediná investice, kterou nás Laguna stála.
Hodnocení a zkušenosti s autem
S Lagunou jsme velmi spokojení, je to auto s vysokým komfortem za malou cenu. Ani v zimě auto na silnici nezklame. Nastartuje na první otočení klíčkem. Motor není stavěn na sportovní jízdu, ale na plynulé a příjemné svezení. Bohužel na motor s obsahem 1600 ccm je auto velmi těžké, ale i s tímto problémem vyženete tachometr na úctyhodných 200 km/h.
I odhlučníní je kvalitní. Když stojíte na místě, tak ani nepoznáte, že máte nastartováno. Podle mě má velký zavazadlový prostor a je velmi prostorný jak pro řidiče a spolujezdce, ale i pro cestující na zadních sedadlech. V interiéru jsou vybrány příjemné materiály čalounění sedadel. Výbavů má také dobrou. Automatická klimatizace, 4 airbagy, ABS a výkonná stereo soustava a to pouze za 137 700 Kč (před rokem).
Dnes je cena tohoto vozu nižší. Ani díly náhradní díly nejsou tak drahé, jak jsme slyšely. Na Laguně se mi líbí, že i přes svůj vysoký věk má velmi líbivý tvar. Pokud hledáte hezké auto s dobrými jízdními vlastnostmi za málo peněz, tak Laguna bude správná volba.
Ahoj, mam to samé v podstatě se silnějším motorem. Auto jsem kupoval v roce 2002 lehce nabouraný PP světlo nárazník a chladiče. S opravou vyšlo na 220tis Kč. Mělo najeto 43tis km poctivě, dovezeno z Německa ze servisu kde zůstalo protiučtem. Dnes ma najeto 240 tis km. Na to jak každej nadává na žabožroury"" tak ja na nej nedam dopistit za celou dobu sem měnil jen tlumiče, destičky, rozvody při koupi s ve 140 tis. km, a potom problematicky čepy a tyčky stabilizatoru asi tak po 70 tis,km to je 3x!!! je to težší auto a jezdil jsem dost naloženej a občas s vozíkem. Spotřeba byla okolo 7,5 v létě a 8,5 přes zimu. Do dnes toho nelituju, ale další auto bude v disel laguna nebo mondeo.
22.03.2013 | 04:11:39 | Milan
| 37.188.229.*Reagovat
RE: Laguna 1,8 16V z roku 1999-2000
Tak jestli máte zájem o Lagunu a jak vidím, že kupujete 2 roky staré auto, tak určitě Lagunu 1.5Dci, těch motorů tu bude mraky, takže by to nemělo být zas tak špatný, i když Dci nemám rád, ty 1.5 obsahy budou lidovější než 1,9 nebo 2,2, kde jen rozvody budou stát kolem 25tisíc. Jinak Laguna I byla v pohodě v benzínu 1,8 a 2.0. Pohodlný auto, nevěřil by jste, ale když byly ještě doby, kdy pouštěly obyčejné lidi ve výstavištích do všemožných aut, a já se rád účastnil takových akcí, prostě je tam ty auta nechali otevřené, tak v Laguně bylo to nejlepší sezení ve střední třídě ze všech běžných aut. A později jsem v tom i jel a nadšení se svést v tom super vozítku nezklamalo, ani na cestě, měkkoučké jako v peřince, klid a ticho. A proto jak se říká tomu rčení, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají... :D Né Lagunu I nemůžu kritizovat, ta byla parádní, pouze dobové Renault diesel motory byly děsné a Clio v tý době moc nevydržely, ale měly dobrou náhradu, Twingo - roztomilé vozítka. :D
2,0 8V má o 20 Nm větší krouťák(to není zanedbatelný rozdíl), o celou sekundu lepší zrychlení a o 10 km/h vyšší max. rychlost. Hlavně 1,6 16v má max. výkon 79 kW při 5700ot./, a 2,0 8v 83,5kW už při 5400ot. Co si vzpomínám při jízdě vysokými rychlostmi, 2,0 vyhrával, např. jet stabilně přes 180 km/h s 1,6 16v už je velmi nepříjemné, motoru dochází dech a točí kolem 5500 ot., takže hluk je už strašný. 2,0 8V točí při cca dvoustovce "jen" kolem 5000 ot./, to se dá.
Mám 2.0 16V (N7Q) 1999 a taky úplně fpoho (koupená v 2005 za 170kkč v jednom nejmenovaném největším autobazaru-naštěstí nebyla bouraná, ale byl jsem blbej a naletěl jsem na jejich pekelně drahý leasing ) Nad 4000 zajímavě táhne, ale koncepce auta (podvozku) není opravdu pro závodníky.
Mám jí taky a z toho samého roku výroby. S autorem recenze nemůžu jinak než souhlasit. Kdybych psal na tohle auto já svou recenzi tak bude dost podobná. Mám rovněž 1,6 16v, uznávám, že to není motor na sportovní jízdu, že by se motor nějakým způsobem s takhle těžkým autem trápil, v žádným případě říct nemůžu. Obzvlášť když člověk drží otáčky v rozmezí 2500 - 3000...
Jojo, souhlasim, mam sice starsi,,1996, ale slape jak hodinky. Za rok co ji mam bez poruch a cesta na Ukrajinu a zpet, vylezete z auta a nejste tak unaveni, jel sem tam treba s octavii, ale i meganem a neda se to srovnat. Preji hodne stastnych km.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna
Laguna 1,8 16V z roku 1999-2000
Ahoj, mam to samé v podstatě se silnějším motorem. Auto jsem kupoval v roce 2002 lehce nabouraný PP světlo nárazník a chladiče. S opravou vyšlo na 220tis Kč. Mělo najeto 43tis km poctivě, dovezeno z Německa ze servisu kde zůstalo protiučtem. Dnes ma najeto 240 tis km. Na to jak každej nadává na žabožroury"" tak ja na nej nedam dopistit za celou dobu sem měnil jen tlumiče, destičky, rozvody při koupi s ve 140 tis. km, a potom problematicky čepy a tyčky stabilizatoru asi tak po 70 tis,km to je 3x!!! je to težší auto a jezdil jsem dost naloženej a občas s vozíkem. Spotřeba byla okolo 7,5 v létě a 8,5 přes zimu. Do dnes toho nelituju, ale další auto bude v disel laguna nebo mondeo.
22.03.2013 | 04:11:39 | Milan | 37.188.229.* Reagovat
RE: Laguna 1,8 16V z roku 1999-2000
Tak jestli máte zájem o Lagunu a jak vidím, že kupujete 2 roky staré auto, tak určitě Lagunu 1.5Dci, těch motorů tu bude mraky, takže by to nemělo být zas tak špatný, i když Dci nemám rád, ty 1.5 obsahy budou lidovější než 1,9 nebo 2,2, kde jen rozvody budou stát kolem 25tisíc.
Jinak Laguna I byla v pohodě v benzínu 1,8 a 2.0. Pohodlný auto, nevěřil by jste, ale když byly ještě doby, kdy pouštěly obyčejné lidi ve výstavištích do všemožných aut, a já se rád účastnil takových akcí, prostě je tam ty auta nechali otevřené, tak v Laguně bylo to nejlepší sezení ve střední třídě ze všech běžných aut. A později jsem v tom i jel a nadšení se svést v tom super vozítku nezklamalo, ani na cestě, měkkoučké jako v peřince, klid a ticho.
A proto jak se říká tomu rčení, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají... :D
Né Lagunu I nemůžu kritizovat, ta byla parádní, pouze dobové Renault diesel motory byly děsné a Clio v tý době moc nevydržely, ale měly dobrou náhradu, Twingo - roztomilé vozítka. :D
22.03.2013 | 08:03:59 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
2,0 8v/ 1,6 16v
2,0 8V má o 20 Nm větší krouťák(to není zanedbatelný rozdíl), o celou sekundu lepší zrychlení a o 10 km/h vyšší max. rychlost. Hlavně 1,6 16v má max. výkon 79 kW při 5700ot./, a 2,0 8v 83,5kW už při 5400ot. Co si vzpomínám při jízdě vysokými rychlostmi, 2,0 vyhrával, např. jet stabilně přes 180 km/h s 1,6 16v už je velmi nepříjemné, motoru dochází dech a točí kolem 5500 ot., takže hluk je už strašný. 2,0 8V točí při cca dvoustovce "jen" kolem 5000 ot./, to se dá.
10.12.2008 | 13:33:39 | jašin Reagovat
Ono ani nejde o výkon, ale průběh a velikost krouťáku.
06.12.2007 | 13:17:55 | Radek Reagovat
To Jašin
No ono ty 4kw neni tak moc:)
06.12.2007 | 11:12:49 | ToJa Reagovat
to ToJa
No tak 2.0 8V je rozhodně silnější a živější než 1.6 16V!
04.12.2007 | 10:39:09 | jašin Reagovat
Tak tak
Mám 2.0 16V (N7Q) 1999 a taky úplně fpoho (koupená v 2005 za 170kkč v jednom nejmenovaném největším autobazaru-naštěstí nebyla bouraná, ale byl jsem blbej a naletěl jsem na jejich pekelně drahý leasing ) Nad 4000 zajímavě táhne, ale koncepce auta (podvozku) není opravdu pro závodníky.
04.12.2007 | 08:46:17 | smrtka Reagovat
Laguna je super je fakt ze 1.6 16v neni zadny zavodnik,ale co bych mer rikat ja s 2.0 8v:)
03.12.2007 | 10:15:37 | ToJa Reagovat
Mám jí taky a z toho samého roku výroby. S autorem recenze nemůžu jinak než souhlasit. Kdybych psal na tohle auto já svou recenzi tak bude dost podobná. Mám rovněž 1,6 16v, uznávám, že to není motor na sportovní jízdu, že by se motor nějakým způsobem s takhle těžkým autem trápil, v žádným případě říct nemůžu. Obzvlášť když člověk drží otáčky v rozmezí 2500 - 3000...
03.12.2007 | 09:06:20 | štefi Reagovat
Jojo, souhlasim, mam sice starsi,,1996, ale slape jak hodinky. Za rok co ji mam bez poruch a cesta na Ukrajinu a zpet, vylezete z auta a nejste tak unaveni, jel sem tam treba s octavii, ale i meganem a neda se to srovnat. Preji hodne stastnych km.
02.12.2007 | 12:44:19 | bob Reagovat