Rok výroby:2002Typ motoru:1,9 dCiStav km při koupi:27 000 kmStav km nyní:150 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:6,3 - 6,8 l/100 kmVloženo:1. 11. 2007
Auto jsem koupil jako nové s 27 000 km, s jedinou závadou uvolněných pantů zad dveří a ožvýkaných těsnících pryží v obou těchto dveřích.
Hodnocení a zkušenosti s autem
V 50 tis. výměna poloosy a turba. Po 1. zimě výměna "chytrých ventilků a chytré startovací karty" V 90. tis. váha vzduchu a oprava podsvícení klimatizace. 110 tis. - výměna turba a intercooleru. Ve 140 tis. oprava zadní nápravy, výměna váhy vzduchu, znovu sada ventilků a obou karet. Dnes mám 150 tis. Čeká mně výměna sedačky řidiče (nezničitelné díly polokůže jsou na cáry), přední silentbloky a turbo. 2. varianta, že ho schodím ze skály - zmetka. Za 3 roky provozu 235 tis. na opravách!
Navíc jsem se setkal s katastrofálním přístupem příbramské firmy AUTO VANDOL, kterou ke kázni a poctivosti, alespoň částečné, přiměla jen výstraha oficiálního dovozce ze zrušení dealerské smlouvy. Dejte si velký pozor. Jen pro příklad oprava po nárazu zezadu. Odhadovaná cena opravy při převzetí 30 - 40 tis. Kč. Za týden 140 - 150 tis. "
Auto si už nemůžete advézt je odstrojené." Původní předání ze 14 denní lhůty 5 týdnů. Výsledkem bylo poškrábané zadní sklo, neopravená náprava, nástřik zcela jinou barvou, nesesazené díly. Zadní lampy použité z vrakoviště (loupalo se z nich stříbro) Na dotaz proč motor tak kouří se mi dostala odpověď: "PC nic nehlásí a pocitově je vše OK."
Kdybych se tím řídil už bych kupoval nový motor. Naštěstí v jiném autor. servise přelitý olej upustili a nyní je vše skutečně OK.
Mám lagunu už 5let a kupoval jsem jí když měla najeto 38tis. dnes má najeto 210tis. a jediný co jsem do toho kupoval s nestandartních věcí byli letos komplet tlumiče a čepy v řízení (cca 10500kč) motor běhá jako blázen a s turbem nemám jediný problém. občas v zimě nezhasnou světýlka vevnitř ale to jen do té doby než znovu nastartuju. nevím kam chodíte na ty ceny co tady píšete, existujou i levnější servisy. například rozvodovej řemen s kladkama,s pumpou a žhavicíma svíčkama stála jen 7500kč. dodnes nedam dopustit na starý osvědčený mogul.
Můžu potvrdit, že i mě na laguně 2005 1.9 dci vyšly rozvody s výměnou na 7500,-. Měnil jsem v Renaultu při 200 000 km silentbloky na zadní nápravě za 5 500,-,s tou závadou jsem to i koupil, nechal jsem pak později vyměnit ložiska i brzdy komplet na celém autě a nikdy to nebylo za nějaké nehorázné peníze. Asi záleží, kam člověk jezdí. Jinak motor šlape jak má, vstřiky ok, spojka mě na chvíli začala zlobit, ale nějakým zázrakem už je ok 9 měsíců, tak to neřeším. Olej měním po 10 000 km. Jinak na autě se nic nekazí. Ložiska vzadu jsem měnit nemusel, ale měnil jsem brzdy a ty jsou pry i s loužiskem ( kotouče ). Podle mě průměrně spolehlivé auto, laguna 1 mi mi přišla dost nespolehlivá.
Dvojkovou Lagunu má můj táta kupoval jí pět let starou a spíš mi přijde jako POMSTA od Renaultu než jako spolehlivý vůz. Za ty 4 roky investice cca 55000kč. Od turba, přes nefunkční ostřikovače až po problémy s elektroinstalací.
koupil jsem lagunu 22dci najeto 82000km,mám ji načepovanou na 130 kw.V současne době najeto 160 000km ,prozatím měněna žhavící svicka a žhavici rele vhodnote 2200kč spotřeba7.5l nafty.7.12.2017.
Mám Renault Lagunu 1,9 dCi, r.v. 2000. K dnešnímu dni má nalítáno přes 160 000 a až teprve teď mi turbo začalo tahat olej, takže repas. Jediné nepříjemnosti, co mě za celých 8 let potkaly, byly žárovky - měl jsem období, kdy jsem žárovky parkovacích světel a osvětlení SPZ měnil snad každý měsíc, dále "urychlovač blinkru :D" - při sešlápnutí brzdy se zrychlilo blikání pravého blinkru a mlhovka se rozsvěcovala, žárovky se spravili výměnou baterie (nechápu, ale budiž) a blinkr vyřešila oprava patice žárovek na zadním světle. Dále se přilepovalo těsnění dveří a v létě to dalo zabrat, než je člověk otevřel, ale stačilo je namazat a bylo po problému. Pak už jen vodní pumpa (vyřešeno při výměně rozvodů) a levý čep. Jinak auto jezdí skvěle - nemůžu si stěžovat. Pokud někdo příliš často mění turbo, měl by se zamyslet nad váhou své nohy a stylem své jízdy :-)
No nejak nechapu vase komentare a moc jim ani neverim, mam lagunu II 2.2dci a nemuzu si ji vynachvalit, komfortnejsi auto neznam, mam vybavu dynamiq, auto jsem kupoval jako zanovni a melo 32tis km, jedina zavada byla ze v 80 tis zacalo turbo propoustet olej, repas turba me stala 25 tis, od te doby vsechno o.k, zadna porucha, elektronika funguje na jednicku, jak v lete tak v zime, ted uz mam najeto neco pres 230 tis a laguna porad krasne jezdi. :)
Ja som kúpil lagunu ll po jednom majiteľovi mala 112 000 km , servisovaná v autorizovanom servise. najprv začala prvá závada auto pridávalo plyn samo - vymena plynovej klapky 8000 Sk, za mesiac Výmena riadiacej jednotky 20 000 Sk ,- pri 130 000 vymena komplet tlmiče, brzdové kotúče 27 000 Sk,- 140 000 km Výmena spojky 16 000 Sk a nakoniec perlička 150 000 km praskol simering pri poloosi vytiekol olej počas jazdy výmena 95 000 sk . To už bolo dost a kúpil som si nové auto. radím každému kto vlastní Lagunu rýchlo sa jej zbavte !!!
Za rok čo mam lagunu som vrazil cca50000 sk.Z toho 25000 v aut.servise za výmenu oleja,rozvodov,vodnej pumpy pri 120000km.Potom prišla na rad tyčka stab.riadenia,silemblok,brzdy ,kotuče.posledne potom bol silemblok na motore, motor velmi rezonoval hlavne pri vypnutí .teraz počuť rezonaciu pri studenom motore akoby z výfuku.ale všetko je o.k.neviete čo by to mohlo byť?auto bolo dovezené zo švajcu.interier je ako nový.teraz mam 130000km tak čakám čo vybuchne.
No keď chcete starú spolahlivú klasiku tak tu zostáva jedine DACIA LOGAN MCV. Strarý motor v nomom kabáte. Oproti Lagune samozrejme nic moc , ale spolahlivosť starých renaultov je tam .
Taky jsem natrefil na spatny kousek.Auto jsem mel pul roku ,ale moc jsem se nepovozil .porad v servisu.konecne umrelo.V zivote jsem do auta nenasypal tolik penez co do laguny.Ted jezdim vectrou dti ,sice neni tak pekna a pohodlna,ale na auto se muzu spolehnout .tohle byl muj posledni renault.
Tak to je tedy šok - během provozu tři turbodmychadla. Hmmm. Strýc ji má též a též výměna turba - po 115 000 km - což je na turbo od Renaultu rekordní počet kilometrů. Pak mu odešli ventilky - senzory tlaku v pneu,pak el stahování oken. Auto je z roku 2002 ale opravdu kalme. Já krásný ale přecpaný elektronikou která si žije vlastním životem - bohužel :(
Já se když jsem kupoval Lagunu tak jsem taky chtěl 2.2dCi, ale prodejce mě přesvědčil že mezi 1,9dCi a 2,2dCi není tak znatelný rozdíl, ale je tam rozdíl, 1,9 není tak poruchová a musím říct, že jsem s ním neměl větší problém.
První výměna turba byla výrobcem uznána jako výrobní závada na tzv. žlutou nótu. Bohužel náhrada je zcela stejná. Výrobce turba stahuje a zpět posílá repasované!!!
to štefi: staří renaulti byly dobrý. Měl jsem R19 1.7 r.v. 91 i Lagunu 2.0 i 8v oba vozy neskuteční držáci. Dnes mám japonce protože u Renaultu nelze nic tak trvanlivého již koupit.
Tyhlety problémy s Lagunou II. generace jsou známý... I u Megana II. generace se dá narazit na dost stejně nekvalitních kusů. Troufnu si říct že Laguna a Megan první generace na tom byly co se kvality a spolehlivosti týče mnohem lépe. Jinak co se týče toho turba tak se taky přikláním k názoru že to je spíš o tom jak se to auto používá (není problém turbo zrušit už po 30 tis. km). Co se týče těch ventilů tak jsem někde četl názor že za to z části může nekvalitní u nás prodávaná nafta, na kterou jsou tyhlety motory prostě háklivý...
Ale autor tu nepise iba o turbe ale o mnohych dalsich vaznych poruchach pri beznom najazde. Keby to zalezalo iba odo mna tak Franzucky konstrukteri by nemali co jest.Ano iste,da sa natrafit aj na kus ktory sa nebude tak kazit ale pri takom riziku ze sa to rozsipe by som ja do toho urcite nesiel.Ja si este par rokov pockam kym vyrobia nieco pekne napr s vyzorom 407ky ale so spolahlivostou 406ky.Aj ked sa bojim ze niecoho takeho sa uz v zivote nemusim dockat.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna
laguna ll 1,9dci
Mám lagunu už 5let a kupoval jsem jí když měla najeto 38tis. dnes má najeto 210tis. a jediný co jsem do toho kupoval s nestandartních věcí byli letos komplet tlumiče a čepy v řízení (cca 10500kč) motor běhá jako blázen a s turbem nemám jediný problém. občas v zimě nezhasnou světýlka vevnitř ale to jen do té doby než znovu nastartuju. nevím kam chodíte na ty ceny co tady píšete, existujou i levnější servisy. například rozvodovej řemen s kladkama,s pumpou a žhavicíma svíčkama stála jen 7500kč. dodnes nedam dopustit na starý osvědčený mogul.
02.02.2011 | 20:57:58 | václav Reagovat
RE: laguna ll 1,9dci
Můžu potvrdit, že i mě na laguně 2005 1.9 dci vyšly rozvody s výměnou na 7500,-. Měnil jsem v Renaultu při 200 000 km silentbloky na zadní nápravě za 5 500,-,s tou závadou jsem to i koupil, nechal jsem pak později vyměnit ložiska i brzdy komplet na celém autě a nikdy to nebylo za nějaké nehorázné peníze. Asi záleží, kam člověk jezdí. Jinak motor šlape jak má, vstřiky ok, spojka mě na chvíli začala zlobit, ale nějakým zázrakem už je ok 9 měsíců, tak to neřeším. Olej měním po 10 000 km. Jinak na autě se nic nekazí. Ložiska vzadu jsem měnit nemusel, ale měnil jsem brzdy a ty jsou pry i s loužiskem ( kotouče ). Podle mě průměrně spolehlivé auto, laguna 1 mi mi přišla dost nespolehlivá.
29.09.2018 | 15:54:05 | MichalR | 37.221.249.* Reagovat
1,8 16V Grandtour 2
Super auto .Mám najeto 200000km bez problámů takže když Lagy tak na benzín určitě bych ji koupil znovu.
03.03.2010 | 14:32:09 | julda Reagovat
LAGUNA 2
Dvojkovou Lagunu má můj táta kupoval jí pět let starou a spíš mi přijde jako POMSTA od Renaultu než jako spolehlivý vůz. Za ty 4 roky investice cca 55000kč. Od turba, přes nefunkční ostřikovače až po problémy s elektroinstalací.
29.12.2009 | 21:43:58 | CAMK Reagovat
RE: LAGUNA 2
koupil jsem lagunu 22dci najeto 82000km,mám ji načepovanou na 130 kw.V současne době najeto 160 000km ,prozatím měněna žhavící svicka a žhavici rele vhodnote 2200kč spotřeba7.5l nafty.7.12.2017.
08.12.2017 | 17:20:07 | jarda | 88.102.248.* Reagovat
1,9 dCi
Mám Renault Lagunu 1,9 dCi, r.v. 2000. K dnešnímu dni má nalítáno přes 160 000 a až teprve teď mi turbo začalo tahat olej, takže repas. Jediné nepříjemnosti, co mě za celých 8 let potkaly, byly žárovky - měl jsem období, kdy jsem žárovky parkovacích světel a osvětlení SPZ měnil snad každý měsíc, dále "urychlovač blinkru :D" - při sešlápnutí brzdy se zrychlilo blikání pravého blinkru a mlhovka se rozsvěcovala, žárovky se spravili výměnou baterie (nechápu, ale budiž) a blinkr vyřešila oprava patice žárovek na zadním světle. Dále se přilepovalo těsnění dveří a v létě to dalo zabrat, než je člověk otevřel, ale stačilo je namazat a bylo po problému. Pak už jen vodní pumpa (vyřešeno při výměně rozvodů) a levý čep. Jinak auto jezdí skvěle - nemůžu si stěžovat. Pokud někdo příliš často mění turbo, měl by se zamyslet nad váhou své nohy a stylem své jízdy :-)
27.10.2009 | 16:16:56 | Gaddy Reagovat
to Anonym 19.června 2008
Tak jim ver,protoze muzes byt rad zes narazil na dobry kus.Jinak Laguna je srot na n-tu a hlavne dvojkova rada !!
24.02.2009 | 08:45:38 | jamieson Reagovat
laguna je super
No nejak nechapu vase komentare a moc jim ani neverim, mam lagunu II 2.2dci a nemuzu si ji vynachvalit, komfortnejsi auto neznam, mam vybavu dynamiq, auto jsem kupoval jako zanovni a melo 32tis km, jedina zavada byla ze v 80 tis zacalo turbo propoustet olej, repas turba me stala 25 tis, od te doby vsechno o.k, zadna porucha, elektronika funguje na jednicku, jak v lete tak v zime, ted uz mam najeto neco pres 230 tis a laguna porad krasne jezdi. :)
19.06.2008 | 00:49:51 | Reagovat
Porucha turba
Do roku 2002 jsou poruchové turba z duvodu nedostačného filtrovaní oleje .Chce to dávat větší filtr oleje z 2.0l.
10.03.2008 | 18:22:00 | Mauglí Reagovat
Ja som kúpil lagunu ll po jednom majiteľovi mala 112 000 km , servisovaná v autorizovanom servise. najprv začala prvá závada auto pridávalo plyn samo - vymena plynovej klapky 8000 Sk, za mesiac Výmena riadiacej jednotky 20 000 Sk ,- pri 130 000 vymena komplet tlmiče, brzdové kotúče 27 000 Sk,-
140 000 km Výmena spojky 16 000 Sk a nakoniec perlička 150 000 km praskol simering pri poloosi vytiekol olej počas jazdy výmena 95 000 sk . To už bolo dost a kúpil som si nové auto. radím každému kto vlastní Lagunu rýchlo sa jej zbavte !!!
19.02.2008 | 17:09:05 | jaro Reagovat
Za rok čo mam lagunu som vrazil cca50000 sk.Z toho 25000 v aut.servise za výmenu oleja,rozvodov,vodnej pumpy pri 120000km.Potom prišla na rad tyčka stab.riadenia,silemblok,brzdy ,kotuče.posledne potom bol silemblok na motore, motor velmi rezonoval hlavne pri vypnutí .teraz počuť rezonaciu pri studenom motore akoby z výfuku.ale všetko je o.k.neviete čo by to mohlo byť?auto bolo dovezené zo švajcu.interier je ako nový.teraz mam 130000km tak čakám čo vybuchne.
25.01.2008 | 17:39:28 | peter Reagovat
stara klasika
No keď chcete starú spolahlivú klasiku tak tu zostáva jedine DACIA LOGAN MCV. Strarý motor v nomom kabáte. Oproti Lagune samozrejme nic moc , ale spolahlivosť starých renaultov je tam .
14.01.2008 | 21:29:58 | alpacino Reagovat
1.9dci 120 privilege
Taky jsem natrefil na spatny kousek.Auto jsem mel pul roku ,ale moc jsem se nepovozil .porad v servisu.konecne umrelo.V zivote jsem do auta nenasypal tolik penez co do laguny.Ted jezdim vectrou dti ,sice neni tak pekna a pohodlna,ale na auto se muzu spolehnout .tohle byl muj posledni renault.
28.12.2007 | 08:59:40 | guli Reagovat
Tak to je tedy šok - během provozu tři turbodmychadla. Hmmm. Strýc ji má též a též výměna turba - po 115 000 km - což je na turbo od Renaultu rekordní počet kilometrů. Pak mu odešli ventilky - senzory tlaku v pneu,pak el stahování oken. Auto je z roku 2002 ale opravdu kalme. Já krásný ale přecpaný elektronikou která si žije vlastním životem - bohužel :(
22.12.2007 | 19:41:05 | bibik Reagovat
1,9
Každopádně doporučuji 1,9dci je výborný motor, používá ho i Nissan Primera.
20.12.2007 | 23:55:36 | Tom Reagovat
1,9dCi
Já se když jsem kupoval Lagunu tak jsem taky chtěl 2.2dCi, ale prodejce mě přesvědčil že mezi 1,9dCi a 2,2dCi není tak znatelný rozdíl, ale je tam rozdíl, 1,9 není tak poruchová a musím říct, že jsem s ním neměl větší problém.
20.12.2007 | 21:19:44 | Bart Reagovat
Reakce autora
První výměna turba byla výrobcem uznána jako výrobní závada na tzv. žlutou nótu. Bohužel náhrada je zcela stejná. Výrobce turba stahuje a zpět posílá repasované!!!
06.11.2007 | 04:08:59 | autor Reagovat
souhlas
to štefi:
staří renaulti byly dobrý. Měl jsem R19 1.7 r.v. 91 i Lagunu 2.0 i 8v oba vozy neskuteční držáci. Dnes mám japonce protože u Renaultu nelze nic tak trvanlivého již koupit.
05.11.2007 | 21:12:11 | Pavel Reagovat
Presne tak I at uz Laguna nebo Megan byly este celkem poctive delane
02.11.2007 | 18:00:36 | ToJa Reagovat
----
Tyhlety problémy s Lagunou II. generace jsou známý... I u Megana II. generace se dá narazit na dost stejně nekvalitních kusů. Troufnu si říct že Laguna a Megan první generace na tom byly co se kvality a spolehlivosti týče mnohem lépe.
Jinak co se týče toho turba tak se taky přikláním k názoru že to je spíš o tom jak se to auto používá (není problém turbo zrušit už po 30 tis. km). Co se týče těch ventilů tak jsem někde četl názor že za to z části může nekvalitní u nás prodávaná nafta, na kterou jsou tyhlety motory prostě háklivý...
02.11.2007 | 08:43:17 | štefi Reagovat
Ale autor tu nepise iba o turbe ale o mnohych dalsich vaznych poruchach pri beznom najazde. Keby to zalezalo iba odo mna tak Franzucky konstrukteri by nemali co jest.Ano iste,da sa natrafit aj na kus ktory sa nebude tak kazit ale pri takom riziku ze sa to rozsipe by som ja do toho urcite nesiel.Ja si este par rokov pockam kym vyrobia nieco pekne napr s vyzorom 407ky ale so spolahlivostou 406ky.Aj ked sa bojim ze niecoho takeho sa uz v zivote nemusim dockat.
02.11.2007 | 07:43:30 | Roman Reagovat
Motor 1.9 dci s výkonom 120 koní je veľmi dobrý. To, že niekto mení turbo každých 50 tisíc km, asi nebude chybou auta, ale šoféra.
02.11.2007 | 00:05:21 | Reagovat
Turbo
Mám 2.2 dci se 110 KW, najeto 226 tisíc a turbo stále původní a nepropouští! Vše je pouze o stylu jízdy.
03.05.2015 | 15:07:00 | Ondra | 46.135.2.* Reagovat