Rok výroby:2002Typ motoru:1,9dciStav km při koupi:109 000 kmStav km nyní:183 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:5,7 l/100 kmVloženo:25. 6. 2008
1) nefunkční klimatizace - výměna chladiče 2) díra v chladiči turba - výměna chladiče 3) rozvody. filtry, olej, kotouče, destičky, baterie, silentbloky, čepy. 4) vadná karta - výměna 5) vadný zámek zadních dveří - nový zámek 6) vadná stahovačka předního okna - výměna za novou 7) tyč výfuku - nepříjemně drní 8) tyče řízení 9) výměna alternátoru
Hodnocení a zkušenosti s autem
Na jaře roku 2004 jsem zavítal do autobazaru, kde jsem zakoupil tento vůz Renault Laguna II, za 250 tisíc korun. Již po prvním týdnu jsem zjístil, že je nefunkční klimatizace, ukázalo se, že v chladiči je díra, byla provedena výměna, cca 9000Kč, po zhruba ujetí dalších 2 tisíc km, začala problikávat kontrolka žhavení, bylo zjištěno, že v chladiči turba je taky díra, což stálo 10000Kč, po třech měsících jsem provedl výměnu rozvodů, oleje, všech filtrů. baterie brzdových destiček a kotoučů, baterie, řepů řízení a geometrie. Investice dalších 35000Kč, pak byl asi dva měsíce klid, kdy přesně po roce užívání auta mi odešla karta, nová stála necelých 5000Kč.
Opět půl roku v klidu, nečekaně jsem před hypermárketem zjístil, že se mi nezamykají zadní dveře, nový zámek stál s výměnou 5000Kč, Další záváda byla výměna stahovačky okna řidiče + tyče řízení cca 12000Kč, odešla i váha vzduchu cca 1000Kč, neuvádím tady další výměny oleje a filtrů, ale samozřejmně je měním v servise co 15.tis. km.
Navíc mě zlobí tyč výfuku, která nepříjemně drní, nová stojí 4500Kč, dneska si jedu do servisu pro lagunu, odešel alternátor, ještě nevím kolik to bude stát, ale nechápu, že když doma máme další dvě auta Peugeot 406 a Renaulta Mégane, obě jsou v naprosté pohodě, jen ta moje Laguna pořád zlobí. Když tak to sečtu tak za dva roky užívání jsem do oprav vložil přes těch 100000Kč určitě. No není to skvělé?:/
Mám čtvrtého Renaulta (clio, scenic, clio II a bohužel Laguna II) jezdím na pravidelné servisy Laguna byla vždy servisována v Renaultu má kompletně vyplněnou servisní knížku a přesto je to krám který jen žere peníze. Momentálně jí klepe něco v motoru a je nepojízdná. Koupil jsem jí po zkušenostech s předchozích vozů např s Cliem II 1,5 dci jsem za čtyři roky najezdil 100 tis. Km a byl jsem velmi spokojen. Takže pro Radka ano Laguna je auto jen na lehké pojíždění tak do 5 000 km za rok, ale zvláštní je že Clio II zvládne mnohem více bez větších problémů.
Abych se všem omluvil, všiml jsem si jednoho podstatného překlepu, Lagunu jsem koupil na jaře v roce 2006, což byl 4 roky starý vůz. Dále reaguju na připomínku, auto nedávám do značkového servisu, jen v případě, kdy to neumí opravit můj servis, viz. výměna karty, tak to řeším u známého v servisu.
Tiež som sa obzeral po lagune II , len mi nešlo do hlavy že prečo sú take lacné... Naštudoval som si pár Renaultackych for a hned mi bolo všetko jasné. Kúpil som si radšej Scénic phaseII s klasickým motorom Dti a mám pokoj. Renaulty kategorie II (Laguna, Megane, Scenic) sú 3x viac poruchovejšie ako ich predchodci. Ked som si chcel doviesť Lagunu II s Francie, tak takých čo mali napísane moteur HS (motor poškodeny) tam bolo požehnane...
Tak tak, musím souhlasit s Jerrym!! Třeba já mám Lagunu I (r.v.2000) a kromě standartních věcí jako jsou kapaliny, řemeny, oleje na tom nic jiného neservisuju. Laguny první generace byli na tuti spolhlivější než Laguny II !!!
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna
Laguna je krám
Mám čtvrtého Renaulta (clio, scenic, clio II a bohužel Laguna II) jezdím na pravidelné servisy Laguna byla vždy servisována v Renaultu má kompletně vyplněnou servisní knížku a přesto je to krám který jen žere peníze. Momentálně jí klepe něco v motoru a je nepojízdná.
Koupil jsem jí po zkušenostech s předchozích vozů např s Cliem II 1,5 dci jsem za čtyři roky najezdil 100 tis. Km a byl jsem velmi spokojen. Takže pro Radka ano Laguna je auto jen na lehké pojíždění tak do 5 000 km za rok, ale zvláštní je že Clio II zvládne mnohem více bez větších problémů.
11.05.2010 | 15:18:53 | mais Reagovat
DODATEK
Abych se všem omluvil, všiml jsem si jednoho podstatného překlepu, Lagunu jsem koupil na jaře v roce 2006, což byl 4 roky starý vůz. Dále reaguju na připomínku, auto nedávám do značkového servisu, jen v případě, kdy to neumí opravit můj servis, viz. výměna karty, tak to řeším u známého v servisu.
01.07.2008 | 19:59:37 | Honza R. Reagovat
laguna II
Tiež som sa obzeral po lagune II , len mi nešlo do hlavy že prečo sú take lacné... Naštudoval som si pár Renaultackych for a hned mi bolo všetko jasné. Kúpil som si radšej Scénic phaseII s klasickým motorom Dti a mám pokoj. Renaulty kategorie II (Laguna, Megane, Scenic) sú 3x viac poruchovejšie ako ich predchodci. Ked som si chcel doviesť Lagunu II s Francie, tak takých čo mali napísane moteur HS (motor poškodeny) tam bolo požehnane...
29.06.2008 | 13:03:09 | Ivan Reagovat
To Jerry
Tak tak, musím souhlasit s Jerrym!! Třeba já mám Lagunu I (r.v.2000) a kromě standartních věcí jako jsou kapaliny, řemeny, oleje na tom nic jiného neservisuju. Laguny první generace byli na tuti spolhlivější než Laguny II !!!
27.06.2008 | 13:57:25 | štefi Reagovat
Když jste koupil 2 roky starý vůz se 109.000km, tj. s nájezdem 55.000km za rok, nechápu údiv, že se sype.
26.06.2008 | 17:18:05 | Radek Reagovat
No jo no - Laguna druhé generace - moc se nepovedla. Snad bych řekl, že její předchozí generace byla i povedenější a spolehlivější.
26.06.2008 | 15:07:20 | Jerry Reagovat
Stačilo by nedávat auto do značkovýho servisu a náklady na opravy by klesly na polovinu...;-)
26.06.2008 | 11:57:42 | Reagovat