Rok výroby:2003Typ motoru:1,6 16VStav km při koupi:110 000 kmStav km nyní:149 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?9 měsícůPrůměrná spotřeba:6-9 l/100 kmVloženo:27. 3. 2008
Po koupi přestalo startovat...zaseklý starter,vyměna za repas vyměněné zadní tlumiče,silentbloky.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Při kupování téhle laguny jsem věděl o věcech které je třeba udělat. -zadní tlumiče a silentbloky,zadní brzdové destičky 9tis.pozor při koupi na auto které tahalo příves.U tehle kombiku ale podle zkušeností mechaniku stejne nevydrží zadní silentbloky vic jak 100tis.Udělaná geometrie z důvodu vyměny tyčí řízení.
118tis.zaseknul se starter,výměna za repas v renaultu 6tis. Ve 12Otis.jsem nechal udělat rozvody,dělá se i vodní pumpa.
Dále olej,svíčky,filtry,čištění klimy a doplnění média.
Měl jsem chut ji dát pryč,tyhle věci docela lezly do peněz,ale po těhle úkonech už dala pokoj a šlape jak má.
Motor 1,6 16V není na divočení ale klidnou jízdu za kterou se odmění rozumnou kombi spotřebou 6-7,5L
S elektronikou zatím žádné problémy.Je ale pravda,že tahle laguna není v plné palbě.Výbava authentic-8xairbag,abs,klima manual,okna v el.,vyhřívané sedačky.
pokud se vám tedy líbí francouzky šarm můžu doporučit,vzhledem ke kombikové nabídce na trhu se mě osobně líbí nejvíc,nehledejte ale lagunu v plné výbavě.
jestli si už lagunu pořídíte a nechcete utrácet za ventilky na kontrolu tlaku které toho stejně moc nevydží,nechejte si jednoduše na diagnostice tuto kontrolu vypnout.Přestane vám svítit červeny světlo do očí a ušetříte podle mého za zbytečnost 6tis za sadu.
Mam Renault Laguna GrandTour 1,6 16V 1998 po faceliftu. Auto jezdi naprosto bezproblemove, jedina zavada za dva roky byla vadna sonda v parohach (zivotnost sond se udava 10 let, takze to vyslo :-)). Ted jsem si vzpomnel.... Menila se preventivne loziska horniho ulozeni tlumicu (jedno v uvrati obcas drhlo), sehnal jsem znacku SKC par za 400,- + 400 prace, provedeno na pockani, cili krasa a mam pokoj do smrti auta. Jinak uz nic. Menim oleje, filtry, liju benzin. Jo, spalily se postupne tri zarovky, ale to mi auto nahlasilo syntetizerem. Pozor jen na to, ze kdyz hlasi chybu obrysovych svetel (side lights), muze to byt i jedna ze dvou sufitek osvetleni poznavaci znacky. Ve dne to neni videt a nasel jsem to az vecer, nenapadlo mne, ze osvetleni SPZ je obrysove svetlo :-). Nyni mam tyden po zelene znamce + technicke, auto proslo bez zavad, priprava nebyla zadna, jel jsem tam primo z ulice. Protoze nezavodim (na to se kombiky neporizuji), jsem s autem absolutne spokojen.
Dobrý den. Toto vozidlo jsem koupil loniv říjnu a jsem s ním docela spokojen. Jediné, co mě docela trápí je to, že jsem nebral moc ohledy na recenze a nechal jsem se unést krásou a pohodlím. Asi měsíc po koupi, kdy měla najeto cca 80 000km jsem slyšel od předních kol praskání (kinetické klouby), dále pak mlácení ze zadní části (silentbloky) a nakonec, jak již bylo v jednom z komentářů zveřejněno, při chladném motoru cukání na dvojce i na trojce. A právě sem je směřován můj dotaz. Chtěl bych se zeptat, jestli někdo nevíte, co toto cukání znamená?? Když tam ale nechám dvojku a pořádně jí protočím, tak už to potom necuká.
Jinak jediné zklamání z tohoto auta je to, že tento motor je velice slabý a nedostačující pro takovou hmotnost. Spotřeba, jak tu někteří psali okolo 7l/100km - nevím, jak se to mohlo někomu podařit. Minimální, kterou jsem naměřil, byla 7,7l/100km, ale moc dlouho nevydržela a to jsem na to skoro vůbec nešlapal.. Stabilně teď jezdím něco málo pod 8l/100km.
Zdravim mám stejně auto a mi cukání a kolísání otáček dělalo vadné hydrokolo je to kolo rozvodu které odejde cca po 120 000 mi bohužel dřív standardně se při rozvodech nemění stojí cca 7000 a teď mám podobný problém a je to pro změnu variator
02.03.2017 | 17:39:13 | Jakub
| 193.165.237.*Reagovat
dost katastrofa..
Kupil som tento model vtedy ako novy a uz ked som siel z predajne tak sa mi nieco nezdalo..jazdil som predtym sice na silnejsich motoroch ale toto ma fakt dostalo..totalna katastrofa.. pokial to clovek netocil (co som si dovolil az po zabehu..) tak to vobec nejazdilo. Ako zo starou skodovkou.. Uz vtedy som ho chcel vratit rovno naspat.. Mali by zakazat davat take motory do vozidiel takejto hmotnosti a kategorie! Inak velmi poruchovy voz. Bol som s nim v servise viac krat ako kedysi moji rodicia zo starou MB-ckou. Dodnes poznam mena vsetkych servisnych mechanikov naspamat.. Mam taky pocit ze Renault moze predavat tak lacne lacne auta pretoze zaraba na drahom servise. Vzdy som ho servisoval v znackovom servise.. Pokial bol motor nezahriaty, tak na dvojke hned cukol..jazdilo to celkovo akoby nasilu.. Bolo to pre mna velke sklamanie.. aj ked musim priznat ze po ostatnych strankach ako je pohodlie, vnutorny priestor, ovladanie, esteticky nadherny dizajn to bolo na vybornu. Na ceste sedelo velmi dobre a pri tom co som pocul o dizlovych verziach lagun, mozem iba poklepkat na drevo, ze som bol z tych stastnejsich, nestastnych majitelov Lagun..
najeto 157tis...samovolné vypínání motoru,pri jízdě cuká,drží volnoběh2-3tis.vyměněna skrtící klapka v autorizovaném 12,-tis.Závada se stále opakuje až na 4 pokus přišli proč,v autorizovaném servisu vyměnili řídící jednotku motoru 14tis.Stále to není jak předtím,studená se zahlcuje,zahrátá škube při přidání plynu. šla z domu...za rok najeto cca 45tis. a náklady děsný!!!
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna
Mam Renault Laguna GrandTour 1,6 16V 1998 po faceliftu. Auto jezdi naprosto bezproblemove, jedina zavada za dva roky byla vadna sonda v parohach (zivotnost sond se udava 10 let, takze to vyslo :-)). Ted jsem si vzpomnel.... Menila se preventivne loziska horniho ulozeni tlumicu (jedno v uvrati obcas drhlo), sehnal jsem znacku SKC par za 400,- + 400 prace, provedeno na pockani, cili krasa a mam pokoj do smrti auta. Jinak uz nic. Menim oleje, filtry, liju benzin. Jo, spalily se postupne tri zarovky, ale to mi auto nahlasilo syntetizerem. Pozor jen na to, ze kdyz hlasi chybu obrysovych svetel (side lights), muze to byt i jedna ze dvou sufitek osvetleni poznavaci znacky. Ve dne to neni videt a nasel jsem to az vecer, nenapadlo mne, ze osvetleni SPZ je obrysove svetlo :-).
Nyni mam tyden po zelene znamce + technicke, auto proslo bez zavad, priprava nebyla zadna, jel jsem tam primo z ulice. Protoze nezavodim (na to se kombiky neporizuji), jsem s autem absolutne spokojen.
06.02.2010 | 11:08:51 | chopin Reagovat
Renault Laguna 1,6 16V 2002
Dobrý den.
Toto vozidlo jsem koupil loniv říjnu a jsem s ním docela spokojen. Jediné, co mě docela trápí je to, že jsem nebral moc ohledy na recenze a nechal jsem se unést krásou a pohodlím. Asi měsíc po koupi, kdy měla najeto cca 80 000km jsem slyšel od předních kol praskání (kinetické klouby), dále pak mlácení ze zadní části (silentbloky) a nakonec, jak již bylo v jednom z komentářů zveřejněno, při chladném motoru cukání na dvojce i na trojce. A právě sem je směřován můj dotaz. Chtěl bych se zeptat, jestli někdo nevíte, co toto cukání znamená?? Když tam ale nechám dvojku a pořádně jí protočím, tak už to potom necuká.
Jinak jediné zklamání z tohoto auta je to, že tento motor je velice slabý a nedostačující pro takovou hmotnost. Spotřeba, jak tu někteří psali okolo 7l/100km - nevím, jak se to mohlo někomu podařit. Minimální, kterou jsem naměřil, byla 7,7l/100km, ale moc dlouho nevydržela a to jsem na to skoro vůbec nešlapal.. Stabilně teď jezdím něco málo pod 8l/100km.
Jinak k tomuto vozu žádné výtky..:o)
19.10.2009 | 02:17:55 | Halminho Reagovat
RE: Renault Laguna 1,6 16V 2002
Zdravim mám stejně auto a mi cukání a kolísání otáček dělalo vadné hydrokolo je to kolo rozvodu které odejde cca po 120 000 mi bohužel dřív standardně se při rozvodech nemění stojí cca 7000 a teď mám podobný problém a je to pro změnu variator
02.03.2017 | 17:39:13 | Jakub | 193.165.237.* Reagovat
dost katastrofa..
Kupil som tento model vtedy ako novy a uz ked som siel z predajne tak sa mi nieco nezdalo..jazdil som predtym sice na silnejsich motoroch ale toto ma fakt dostalo..totalna katastrofa.. pokial to clovek netocil (co som si dovolil az po zabehu..) tak to vobec nejazdilo. Ako zo starou skodovkou.. Uz vtedy som ho chcel vratit rovno naspat.. Mali by zakazat davat take motory do vozidiel takejto hmotnosti a kategorie! Inak velmi poruchovy voz. Bol som s nim v servise viac krat ako kedysi moji rodicia zo starou MB-ckou. Dodnes poznam mena vsetkych servisnych mechanikov naspamat.. Mam taky pocit ze Renault moze predavat tak lacne lacne auta pretoze zaraba na drahom servise. Vzdy som ho servisoval v znackovom servise.. Pokial bol motor nezahriaty, tak na dvojke hned cukol..jazdilo to celkovo akoby nasilu.. Bolo to pre mna velke sklamanie.. aj ked musim priznat ze po ostatnych strankach ako je pohodlie, vnutorny priestor, ovladanie, esteticky nadherny dizajn to bolo na vybornu. Na ceste sedelo velmi dobre a pri tom co som pocul o dizlovych verziach lagun, mozem iba poklepkat na drevo, ze som bol z tych stastnejsich, nestastnych majitelov Lagun..
26.01.2009 | 20:53:00 | anonymous Reagovat
pryč s ní!!!
najeto 157tis...samovolné vypínání motoru,pri jízdě cuká,drží volnoběh2-3tis.vyměněna skrtící klapka v autorizovaném 12,-tis.Závada se stále opakuje až na 4 pokus přišli proč,v autorizovaném servisu vyměnili řídící jednotku motoru 14tis.Stále to není jak předtím,studená se zahlcuje,zahrátá škube při přidání plynu.
šla z domu...za rok najeto cca 45tis. a náklady děsný!!!
23.09.2008 | 23:01:25 | xmegan Reagovat