Rok výroby:2007Typ motoru:Stav km při koupi:10 kmStav km nyní:325 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?14 letPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:23. 2. 2022
210 000 km - porucha EGR ventilu - výměna za nový 225 000 km - výměna zadních tlumičů - tekly tak výměna za nové 310 000 km - výměna modulu el.ruční brzdy včetgně brzdičů 322 000 km - výměna předních tlumičů včetně pružin a horního uložení , obě tyčky stabilizátoru
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zdravím, vozidlo jsme zakoupili jako úplně nové v 12/2007 , v našem vlastnictví a užívání je do teď, mělo najeto 10 km , nyní nájezd 325 000 km.
Na vozidle dělám pravidelný sevis po 15000 km.
Kromě pravidelného servisu se na vozidle objevili již výše zmiňované závady , se kterými jsem si v pohodě poradil a vše opět uvedl do funkčního stavu , prakticky za nákupní ceny , modul ruční bzrdy a brzdiče z vrakoviště. Vozidlo je ideálně provozováno (táta s ním jezdí do práce) 50km tam 50 zpět bez krátkých pojezdů po městě
Příště kupuju rencka, do 200000 km bez závad, kdo to má? Opravdu tam nebylo nic, kromě provozních kapalin, filtrů, stírátek a nějaké žárovky (to jsou asi věci shodné pro všechna auta-možná ještě něco, pak už jsou specifika)? Ony jsou někdy specifikem i ty žárovky (Fabie I měly konstrukční vadu dokonce i tam a to je co říct).
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))) komiks, koupit si největší šunku, co nespolehlivý rencek vyráběl a pak tvrdit toto :-))))))))))))))))))) A Elvis žije....
Omlouvám se za mimo téma, ale ne zas úplně. Nikdy jsem Renault nevlastnil, jen občas používal 3 služebáky, megana 1.6 a pracovní bedýnky Rapid? 1.2 a 1.9 D. Takže dlouhodobou zkušenost nemám, ale mohu říci, že se s nimi dobře jezdilo. Motor 1.2 44kw byl na svůj výkon svižný, rád se točil, příjemně bzučel a na rozdíl od škodovky jsem nikdy neměl pocit, že ho trápím. Nějaký problém měl s volnoběhem. U druhé bedýnky 1.9 D jsem čučel, jak kultivovaný může být diesel, narozdíl od traktoroidní modly VW 1.9 TDi. A megane - velmi příjemné vše, kromě trochu gumových jízdních vlastností. Byly tam origo gumy kleber, možná by jiné byly lepší, ale i bedýnky byly takové ne úplně jisté. Jezdilo se rychle, pořád někam spěchat. Proto jsem zvažoval i koupi Renaultu, ale nakonec mě odradily recenze a různá fóra. Blahopřeji tedy pisateli recenze k autu, které dlouhodobě bezporuchově fungovalo. Někdy se zadaří.
Tady ti nikdo nic normálního radši nenapíše,když to tu vidí.Koukni na fora jiných značek,všude něco je.Třeba Ford teď v podstatě nemá benzínovej motor,kterej nemá potenciál se do stotisíc rozsypat na prvočinitele atd atd.
Jde o to kolik toho je a jak jsou to vážné (drahé) věci. Třeba Fabie I jsou otřes dle zdejších recenzí a podle mé vlastní zkušenosti je to tak a to jsem ještě neměl ty největší průšvihy. Naopak s japonskými značkami dobrou zkušenost mám, samozřejmě vybrané nějak na jistotu (atmosférický benzin). Ve srovnání s jinými auty, kromě naprostých prkotin, co se týká závad - JAKO KDYŽ UTNE. A asi i vzhledem k tomu, že jsou vyrobeny v Evropě, i ta někdy kritizovaná antikorozní ochrana mi přijde spíše evropská, takže bez problémů. Nejsou to žádné fámy, Japonci jsou technicky výše, snaží se o to a mají výsledky. S tezí všude je něco nesouhlasím. Někde není skoro nic a rozdíly jsou propastné.
Fabia I je už snad skoro veterán a spousta lidí ji má doteď se statisícema km a na motor se ještě nesáhlo,že se něco sem tam řeší není nic divného na její věk.I Japonci mají dneska svý mouchy a hlavně ho nechceš nabourat,karosářský díly jsou tak drahý,že i malej ťukanec je za statisíce.
Nabourat nechci nic a pořád existuje prodej použitých dílů. Když jsem slyšel, co stála oprava blbé fábie ve značkovém servisu po srážce se srnou, protočily se mi panenky. Fábii I se statisíci km, kde na motor se nesáhlo, bych chtěl vidět. Běžné motory jsou české čtyřválce, kde se měnilo těsnění pod hlavou běžně po 100000 km (mnohdy zbytečně - křivost ploch z výroby i provozu), termostat rovněž, mohly zlobit i hydroštely. Pak okolostojíčnosti jako lambda nebo klapka vzduchu. V případě HTP byla problémů celá řada, pokud někdo měl již vyřešený katalyzátor, který způsoboval havárii motoru, přepalující se olej a napínák rozvodového řetězu, musí ten řetěz alespoň včas vyměnit. Odborně se doporučuje po 100000 km. Takže ty statisíce km bez sáhnutí by mě určitě zajímaly. Netvrdím, že takové auto neexistuje, ale nevím o něm.
Já jsem vybral běžné motory pro Fabii I. Dieselů moc nejezdí i proto, že se prodávaly za nesmyslné ceny a běžný člověk si to nekoupil. Vybral jsi motor, který je výjimečně považován za dlouhověký. To ale neznamená, že nic nepotřebuje. Na Japonce jsem ještě skoro nic nepotřeboval. Gumy na pedály jsem musel koupit u značkového prodejce, byly do 3 dnů. Sklo do bočního zrcátka mi dodala místní prodejna autopříslušenství (na malém městě). Šel jsem tam s obavou v pátek v brzkém odpoledni, jestli mi díl na nêjakého Japonce vůbec seženou. Sehnali. Mají otevřeno i v sobotu dopoledne a díl jsem měl druhý den, v sobotu. Netrvalo jim to ani 20 hodin a za čtvrtinovou cenu oproti značkovému prodejci. Na dílu jsem nenašel žádný rozdíl oproti originálu. Klobouk dolů.
Ano, pokud se něco musí koupit jako originální díl, je to raketa. Mě se to stalo jednou, a to třetí LED brzdové světlo Valeo nemá s Japonskem nic společného. Bohužel. Jinak bych ho po 6ti letech nemusel měnit, řekl bych. Evropský Japonec je v tomhle hybrid, opět bohužel. Alespoň vím, že až mi bude prodejce nového auta vychvalovat ty skvělé hlavní LED světlomety (které se jako díl také prodávají za úchylně ceny mnoha desítek tisíc), tak ho s tím pošlu do řiti a uteču (ne před ním, ale před těmi LED světlomety). Na zmíněném japonském autě jsem za 6 let kromě LED svítilny neměnil nikde ani žárovičku. I nová Dacia má full LED světla. Uživatel Dacie bude určitě šetřivý nebo nebohatý, takže jestli se mu tohle posměje, asi bude mrkat na drát. Pojištění majitelé LED světel je v případě poruchy třeba budou rozkopávat a simulovat nehodu. Kam to spěje.
Ceny asi neovlivníme a můžeme si myslet co chceme. Podle mě moje LED brzdové světlo má reálnou cenu desetinovou. Ale koupit ho musím, neboť je povinné. Na dáčku světlo možná bude stát desetinu oproti nějaké prémiové značce, kde světlomet stojí 100000. U LEDek se asi nejčastěji řeší ta brzdová světla, hlavní světlomety teprve přijdou. Třeba to brzdové světlo, nevím kde se vyrábí, působí dost čínsky, možná je odsud. Je to předražené jen proto, že na autě to být musí a fungovat to musí. A žádná kvalita to za ty prachy není. Spíš šmejd. Jiná LED svítidla se prodávají za celkem nízké ceny.
Mohou být LEDky kvalitní i nekvalitní. Je to ruleta, kterou nehodlám hrát. A dlouhou záruku, třeba 10 a více let, na to nikdo nedá. Tohle neberu, dokud to bude možné. Stejně jako auto s bateriemi současné úrovně (hybrid a spol). Technicky to zatím není na výši a může se to tvářit jak chce.
Osobní zkušenost 1,6 16V benzín Ford, najeto 253tkm, za tu dobu jen oleje 1x rozvody (dle servisní knihy ve 160tkm) a 1x svíčky - jinak NIC! Určitě má Ford svoje mouchy, ale zásadní životnost to tedy rozhodně není.
Jak NIC? Jak mouchy? Tak mouchy nebo NIC? Co to je za svíčky, které se měnily za 253000 km jen jednou? Iridiové by to sice vydržely, ale určitě to nebude podle příručky.
NIC znamená nic....Ford třeba používal dost děsný tapecírunk, který se špatně udržoval, starší modely také více korodovaly, ale NIC, co by stálo za řeč z hlediska použitelnosti auta. Byly to původní svíčky, které jsem prostě jen nevyměnil - světe div se , auto jezdilo a jezdí... z hlediska funkčnosti nebyl s autem jediný problém, jo - loupe se lak na nárazníku...
Drobnosti by možná byly zajímavé. Problémy, které neohrozí provoz auta mohou pěkně prudit i lézt do peněz. Co se týká svíček, vyzkoušel jsem běžné Denso, interval 60000 km, nechat 90000 km. Problémy nebyly, ale odtrh měly místo 1,1 mm už 1,7 mm. Těžko říci, jak dlouho by to ještě fungovalo. Spíš už blízko limitu. Pak iridiové, interval 105000 km jsem ponechal 120000 km. Na těch jsem nenašel vůbec opotřebení. Ty by snad chodily furt. Vašek nepsal 253000 km na jedny svíčky, ale jednou měněné. S iridiem asi 150000 km v pohodě, na běžné svíčky bych nesázel. Ony jsou různé typy různě zušlechtěné. Třeba Yttrium a další.
Vždyť kecá se podívej na jeho recenzí,vždyť pomalu ani neví co mu při pravidelnejch servisech dělali.Jestli komplet go náprav není NIC a kdyby tam nechal takhle dlouho svíčky,tak odpálí cívku a přinejhorším by pak odpálil katík a přinejmenším by mu to cukalo při nízkejch otáčkách už min ve stotisících na jedněch svíčkách.Recenze C max 2009 Vašek alias místní šašek😀👍oproti týhle laguně kasička😀
Komlet GO nápravy jsem dělal jen u toho Rendla Einsteine... na Maxu který má víceprvek se měnili tuším tyčky stabilizátorů, ale to při tom nájezdu je nic, funkčně je to auto pořád OK, výměny pístů u 5. dveří a žárovek fakt nepovažuji za zásadní problémy...
Barone Prášile,kecko,trolle😄tlumiče,pružiny,ramena,silentbloky,brzdy a hadice od klimy je NIC a NIC nestojí😀🤣🤣🤣 ještě tu o Karkůlce.Fakt si nevidíš do pusy😄😄😄😄tahle Laguna je proti tvý zrezivělině bezúdržbová🤣🤣🤣🤣
Ha,ha,ha.....při 250tkm? na Rendlu jsem toho měnil 2x víc po 100tkm...vyměnit tlumiče při cca 230tkm je fakt ostuda, že jsem měnil pružiny, tak to byla prevence (jen na předku), neboť, když jsem totéž udělal kdysi s Rendlem a pružiny nevyměnil, po opětovném utažení praskly....
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna
Příště kupuju rencka, do 200000 km bez závad, kdo to má? Opravdu tam nebylo nic, kromě provozních kapalin, filtrů, stírátek a nějaké žárovky (to jsou asi věci shodné pro všechna auta-možná ještě něco, pak už jsou specifika)? Ony jsou někdy specifikem i ty žárovky (Fabie I měly konstrukční vadu dokonce i tam a to je co říct).
27.02.2022 | 09:58:26 | Ital | 46.135.30.* Reagovat
RE:
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))) komiks, koupit si největší šunku, co nespolehlivý rencek vyráběl a pak tvrdit toto :-)))))))))))))))))))
A Elvis žije....
27.02.2022 | 10:22:18 | Vašek | 88.103.232.* Reagovat
RE:
Omlouvám se za mimo téma, ale ne zas úplně. Nikdy jsem Renault nevlastnil, jen občas používal 3 služebáky, megana 1.6 a pracovní bedýnky Rapid? 1.2 a 1.9 D. Takže dlouhodobou zkušenost nemám, ale mohu říci, že se s nimi dobře jezdilo. Motor 1.2 44kw byl na svůj výkon svižný, rád se točil, příjemně bzučel a na rozdíl od škodovky jsem nikdy neměl pocit, že ho trápím. Nějaký problém měl s volnoběhem. U druhé bedýnky 1.9 D jsem čučel, jak kultivovaný může být diesel, narozdíl od traktoroidní modly VW 1.9 TDi. A megane - velmi příjemné vše, kromě trochu gumových jízdních vlastností. Byly tam origo gumy kleber, možná by jiné byly lepší, ale i bedýnky byly takové ne úplně jisté. Jezdilo se rychle, pořád někam spěchat. Proto jsem zvažoval i koupi Renaultu, ale nakonec mě odradily recenze a různá fóra. Blahopřeji tedy pisateli recenze k autu, které dlouhodobě bezporuchově fungovalo. Někdy se zadaří.
27.02.2022 | 12:49:20 | Ital | 46.135.30.* Reagovat
RE:
To byla jedničková Laguna.Tohle je dvojka nebo trojka,která se dělala od 2007 a ty už byly vychytaný.Bohužel pro ni to kazila špatná pověst jedničky.
28.02.2022 | 00:03:59 | | 37.188.165.* Reagovat
RE:
Renault nebyl nikdy! vychytaný, jsou to křápy - porucha je vlastnost, ne vyjímka.
28.02.2022 | 12:39:51 | Vašek | 88.103.233.* Reagovat
RE:
To už je solidní frustrace, ale někdy není divu, špatná zkušenost může zanechat hluboké psychické šrámy.
28.02.2022 | 14:30:20 | Ital | 46.135.23.* Reagovat
RE: un3z
Bohužel zkušenosti , nejen vlastní....objektivně to jsou velmi nekvalitní pohybovadla.
01.03.2022 | 08:27:41 | Vašek | 88.103.232.* Reagovat
RE:
Chybí tu recenze na Captur, prý nejprodávanější evropské SUV. Tak jsem koukal na fórum a že by tam nic neřešili se říct nedá.
28.02.2022 | 14:26:51 | Ital | 46.135.23.* Reagovat
RE:
Tady ti nikdo nic normálního radši nenapíše,když to tu vidí.Koukni na fora jiných značek,všude něco je.Třeba Ford teď v podstatě nemá benzínovej motor,kterej nemá potenciál se do stotisíc rozsypat na prvočinitele atd atd.
28.02.2022 | 14:33:08 | | 37.188.174.* Reagovat
RE:
Jde o to kolik toho je a jak jsou to vážné (drahé) věci. Třeba Fabie I jsou otřes dle zdejších recenzí a podle mé vlastní zkušenosti je to tak a to jsem ještě neměl ty největší průšvihy. Naopak s japonskými značkami dobrou zkušenost mám, samozřejmě vybrané nějak na jistotu (atmosférický benzin). Ve srovnání s jinými auty, kromě naprostých prkotin, co se týká závad - JAKO KDYŽ UTNE. A asi i vzhledem k tomu, že jsou vyrobeny v Evropě, i ta někdy kritizovaná antikorozní ochrana mi přijde spíše evropská, takže bez problémů. Nejsou to žádné fámy, Japonci jsou technicky výše, snaží se o to a mají výsledky. S tezí všude je něco nesouhlasím. Někde není skoro nic a rozdíly jsou propastné.
28.02.2022 | 16:52:37 | Ital | 85.163.82.* Reagovat
RE:
Fabia I je už snad skoro veterán a spousta lidí ji má doteď se statisícema km a na motor se ještě nesáhlo,že se něco sem tam řeší není nic divného na její věk.I Japonci mají dneska svý mouchy a hlavně ho nechceš nabourat,karosářský díly jsou tak drahý,že i malej ťukanec je za statisíce.
28.02.2022 | 17:45:23 | | 37.188.175.* Reagovat
RE:
Nabourat nechci nic a pořád existuje prodej použitých dílů. Když jsem slyšel, co stála oprava blbé fábie ve značkovém servisu po srážce se srnou, protočily se mi panenky. Fábii I se statisíci km, kde na motor se nesáhlo, bych chtěl vidět. Běžné motory jsou české čtyřválce, kde se měnilo těsnění pod hlavou běžně po 100000 km (mnohdy zbytečně - křivost ploch z výroby i provozu), termostat rovněž, mohly zlobit i hydroštely. Pak okolostojíčnosti jako lambda nebo klapka vzduchu. V případě HTP byla problémů celá řada, pokud někdo měl již vyřešený katalyzátor, který způsoboval havárii motoru, přepalující se olej a napínák rozvodového řetězu, musí ten řetěz alespoň včas vyměnit. Odborně se doporučuje po 100000 km. Takže ty statisíce km bez sáhnutí by mě určitě zajímaly. Netvrdím, že takové auto neexistuje, ale nevím o něm.
28.02.2022 | 19:56:19 | Ital | 46.135.23.* Reagovat
RE:
Sdi,TDI pokud neshnili jezdí dodnes.Práce je drahá a díly na Japonce ve značce jsou raketa.Něco ani jako použitý ani v druhovýrobě neseženeš.
28.02.2022 | 20:04:50 | | 37.188.175.* Reagovat
RE:
Já jsem vybral běžné motory pro Fabii I. Dieselů moc nejezdí i proto, že se prodávaly za nesmyslné ceny a běžný člověk si to nekoupil. Vybral jsi motor, který je výjimečně považován za dlouhověký. To ale neznamená, že nic nepotřebuje. Na Japonce jsem ještě skoro nic nepotřeboval. Gumy na pedály jsem musel koupit u značkového prodejce, byly do 3 dnů. Sklo do bočního zrcátka mi dodala místní prodejna autopříslušenství (na malém městě). Šel jsem tam s obavou v pátek v brzkém odpoledni, jestli mi díl na nêjakého Japonce vůbec seženou. Sehnali. Mají otevřeno i v sobotu dopoledne a díl jsem měl druhý den, v sobotu. Netrvalo jim to ani 20 hodin a za čtvrtinovou cenu oproti značkovému prodejci. Na dílu jsem nenašel žádný rozdíl oproti originálu. Klobouk dolů.
28.02.2022 | 21:37:15 | Ital | 46.135.23.* Reagovat
RE:
Ano, pokud se něco musí koupit jako originální díl, je to raketa. Mě se to stalo jednou, a to třetí LED brzdové světlo Valeo nemá s Japonskem nic společného. Bohužel. Jinak bych ho po 6ti letech nemusel měnit, řekl bych. Evropský Japonec je v tomhle hybrid, opět bohužel. Alespoň vím, že až mi bude prodejce nového auta vychvalovat ty skvělé hlavní LED světlomety (které se jako díl také prodávají za úchylně ceny mnoha desítek tisíc), tak ho s tím pošlu do řiti a uteču (ne před ním, ale před těmi LED světlomety). Na zmíněném japonském autě jsem za 6 let kromě LED svítilny neměnil nikde ani žárovičku. I nová Dacia má full LED světla. Uživatel Dacie bude určitě šetřivý nebo nebohatý, takže jestli se mu tohle posměje, asi bude mrkat na drát. Pojištění majitelé LED světel je v případě poruchy třeba budou rozkopávat a simulovat nehodu. Kam to spěje.
14.04.2022 | 21:57:30 | Ital | 46.135.13.* Reagovat
RE:
Tak je otázka, zda to na té Dacii nebude stát desetinu....ono to často je jen přemrštěná cifra neodpovídající reálné hodnotě...
16.04.2022 | 12:29:57 | Vašek | 88.103.232.* Reagovat
RE:
Ceny asi neovlivníme a můžeme si myslet co chceme. Podle mě moje LED brzdové světlo má reálnou cenu desetinovou. Ale koupit ho musím, neboť je povinné. Na dáčku světlo možná bude stát desetinu oproti nějaké prémiové značce, kde světlomet stojí 100000. U LEDek se asi nejčastěji řeší ta brzdová světla, hlavní světlomety teprve přijdou. Třeba to brzdové světlo, nevím kde se vyrábí, působí dost čínsky, možná je odsud. Je to předražené jen proto, že na autě to být musí a fungovat to musí. A žádná kvalita to za ty prachy není. Spíš šmejd. Jiná LED svítidla se prodávají za celkem nízké ceny.
16.04.2022 | 17:57:31 | Ital | 46.135.87.* Reagovat
RE:
Já měl LED pásek na zadních lampách Maxe, 13 let ,250 tkm a stále fungují....
19.04.2022 | 08:51:49 | Vašek | 88.103.232.* Reagovat
RE:
Mohou být LEDky kvalitní i nekvalitní. Je to ruleta, kterou nehodlám hrát. A dlouhou záruku, třeba 10 a více let, na to nikdo nedá. Tohle neberu, dokud to bude možné. Stejně jako auto s bateriemi současné úrovně (hybrid a spol). Technicky to zatím není na výši a může se to tvářit jak chce.
22.04.2022 | 00:03:49 | Ital | 46.135.7.* Reagovat
RE:
Osobní zkušenost 1,6 16V benzín Ford, najeto 253tkm, za tu dobu jen oleje 1x rozvody (dle servisní knihy ve 160tkm) a 1x svíčky - jinak NIC!
Určitě má Ford svoje mouchy, ale zásadní životnost to tedy rozhodně není.
01.03.2022 | 08:30:39 | Vašek | 88.103.232.* Reagovat
RE:
Jak NIC? Jak mouchy? Tak mouchy nebo NIC? Co to je za svíčky, které se měnily za 253000 km jen jednou? Iridiové by to sice vydržely, ale určitě to nebude podle příručky.
01.03.2022 | 08:53:15 | Ital | 46.135.24.* Reagovat
RE:
NIC znamená nic....Ford třeba používal dost děsný tapecírunk, který se špatně udržoval, starší modely také více korodovaly, ale NIC, co by stálo za řeč z hlediska použitelnosti auta.
Byly to původní svíčky, které jsem prostě jen nevyměnil - světe div se , auto jezdilo a jezdí... z hlediska funkčnosti nebyl s autem jediný problém, jo - loupe se lak na nárazníku...
02.03.2022 | 09:20:43 | Vašek | 88.103.232.* Reagovat
RE:
To jsou ale bludy zase😄 prej nic a svíčky ve dvěstěpadesáti.
02.03.2022 | 15:18:10 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE:
Drobnosti by možná byly zajímavé. Problémy, které neohrozí provoz auta mohou pěkně prudit i lézt do peněz. Co se týká svíček, vyzkoušel jsem běžné Denso, interval 60000 km, nechat 90000 km. Problémy nebyly, ale odtrh měly místo 1,1 mm už 1,7 mm. Těžko říci, jak dlouho by to ještě fungovalo. Spíš už blízko limitu. Pak iridiové, interval 105000 km jsem ponechal 120000 km. Na těch jsem nenašel vůbec opotřebení. Ty by snad chodily furt. Vašek nepsal 253000 km na jedny svíčky, ale jednou měněné. S iridiem asi 150000 km v pohodě, na běžné svíčky bych nesázel. Ony jsou různé typy různě zušlechtěné. Třeba Yttrium a další.
02.03.2022 | 19:45:41 | Ital | 46.135.73.* Reagovat
RE:
Vždyť kecá se podívej na jeho recenzí,vždyť pomalu ani neví co mu při pravidelnejch servisech dělali.Jestli komplet go náprav není NIC a kdyby tam nechal takhle dlouho svíčky,tak odpálí cívku a přinejhorším by pak odpálil katík a přinejmenším by mu to cukalo při nízkejch otáčkách už min ve stotisících na jedněch svíčkách.Recenze C max 2009 Vašek alias místní šašek😀👍oproti týhle laguně kasička😀
03.03.2022 | 00:00:47 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE:
Komlet GO nápravy jsem dělal jen u toho Rendla Einsteine... na Maxu který má víceprvek se měnili tuším tyčky stabilizátorů, ale to při tom nájezdu je nic, funkčně je to auto pořád OK, výměny pístů u 5. dveří a žárovek fakt nepovažuji za zásadní problémy...
03.03.2022 | 10:47:08 | Vašek | 88.103.233.* Reagovat
RE:
Barone Prášile,kecko,trolle😄tlumiče,pružiny,ramena,silentbloky,brzdy a hadice od klimy je NIC a NIC nestojí😀🤣🤣🤣 ještě tu o Karkůlce.Fakt si nevidíš do pusy😄😄😄😄tahle Laguna je proti tvý zrezivělině bezúdržbová🤣🤣🤣🤣
03.03.2022 | 20:54:48 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE:
Ha,ha,ha.....při 250tkm? na Rendlu jsem toho měnil 2x víc po 100tkm...vyměnit tlumiče při cca 230tkm je fakt ostuda, že jsem měnil pružiny, tak to byla prevence (jen na předku), neboť, když jsem totéž udělal kdysi s Rendlem a pružiny nevyměnil, po opětovném utažení praskly....
04.03.2022 | 13:48:32 | Vašek | 88.103.233.* Reagovat
RE:
Umíš číst primitive? Výměna svíček 1x za nájezd 250tkm....neznamená výměna PO 250tkm???
03.03.2022 | 10:43:49 | Vašek | 88.103.233.* Reagovat
RE:
Ale no tak chlapci, no tak chlapci, bavme se v klidu.
03.03.2022 | 12:51:44 | Ital | 46.135.80.* Reagovat
RE:
Asi tak.
08.03.2022 | 20:17:02 | | 95.103.191.* Reagovat