Rok výroby:2000Typ motoru:3.0 24V 140 kWStav km při koupi:98 000 kmStav km nyní:128 579 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:11 l/100 kmVloženo:15. 4. 2007
Předchozí auto: R.Laguna 8VRapido 19 1.8S RTi,Sierra DOHC 3x,Fiat Uno2x,Regata2x..
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Na rozdíl od bráchy který má taky Lagunu zatím větší problémy nebyly. Pouze-teklo servo(prodřená trubka, vypadla z úchytů), výměna termostatu, výměna LP zámku na kapotě, výměna sedačky (z vrakoviště)-byla propálená.Bráchu zlobilo třeba ABS nebo klima, u mě v poho.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto mám lehce přes rok.
Chtěl jsem něco silnějšího, za dobrý peníz.Naskytla se tato laguna, tak jsem ji po kratším váhání vzal, byla za pár peněz-120000 Kč.Teď vím, že motor 3.0 V6 je na hranici mých finančních možností, ale zatím to zvládám, uvidíme, kdyžtak se vrátím k 2.0...
Rozeberu blíže: ad 1-Design se mi líbí, ne každého zaujme, holky na auto neletí, ale já jsem spokojen.Myslím že vzhledově povedené auto.Líbí se mi čirá optika.Barva mé lag. je vínová metal. ad 2-Spolehlivost-V pohodě. ad 3-Výkon-Ten je super.0-100 za 7,7 (papírově) Vytáhl jsem z ní tachometrových 240 a nenadřela se...ad 4-Prov.náklady-Jsou zkrátka vysoké.Spotřeba dlouhodobě kolem 11 litrů.Na štreku se dá i za 9.Náhradní díly-celkem drahé popř.těžko k sehnání.ad 5- komfort-Podle mého názoru vynikající.
Pohodlné auto, super výbava-vč. digiklima,tempomat, navigace, elektr.sed...atd.Brácha má podle mě nějakou zvláštní výbavu RXI, podobnou jako já, bez některých prvků(navigace).Já vím že renaulty mají RL,RN,RT,RTE,RXE,Baccara,Initiale.Ale RXI jsem viděl poprvé co to bratr dovezl...
Celkově Lagunu V6 hodnotím jako perfektní auto, za málo peněz, s drahým provozem.
Kluci jdu spát,vadí mi na vás jen to že když zaparkujete s vaším deset let starým byť pohodlnějším autem vedle Fábie nebo toho mýho 107 tak se cejtíte jak největší Klátilové.Samozřejmě ne všichní,já osobně kdyby Toyota IQ stála 200000 očí tak do ní jdu.
Tovíž že nejsem stařec ale o proti bombarďákům co jim je 23 a řídí kamijon dokážu svoje ego potlačit a rozumně uvažovat.Nechci nikoho hanit,jenom si vyměníme názory.
Koukám tak tady každej mladej až na pár vyjjímek má třílitra.Mě je dvacetšest,silné auta mám rád,nemám nic proti.Já najedu ročně kolem 70000km pro soukromé účely,ne služebně.Kdybych měl živit osmilitrovou spotřebu tak jsem přesně na dvojnásobku provozních nákladů..Moje auto je Peugeot 107,nikomu bych ho nikdy nevnucoval,nejsem člověk kterej si myslí že má nejlepší auto,přemejšlím o sedmičkové třídě BMW ale jenom jako druhé auto s kterým najedu možná tidíc za měsíc.Takové auto stojí kolem 100000kč,myslím to BMW,vzal bych ho jedině ve V12ce nebo V8ičce.Tím vším chci říct že myslím racionálně a zároveň si můžu dovolit extrémní auto,vaše Laguny jsou fakt super ale vadily by mi ty rozvodový řemeny právě jejich výměny.
Dobrý večer, vím že už to tady 2 měsíce nežije, ale přesto musím přispět svoji troškou do mlýna. Vlastním relativně čerstvě Audi A6 2.7 BiTurbo 169kw**, je mi 19 let, předchozí pojištění 14měsíců/20000km s 0 pojistnými událostmi. Nyní pojistku platím u Triglavu 6130Kč ročně... Paní na pobočce na mě zkoušela částku něco přes 14000Kč.. Já sem jí vysvětlil že se stanu jejich klientem - pouze pokud mi dá nejvyšší možný bonus(tj. nebourání od 1.1.2000, pro neznalé..) Po asi tak 40-ti vteřinách jsem jí prostě ukecal.. Stačí se trochu snažit a být zdvořilý.. Takže se "Kubíkovi" opravdu mohu smát že za své UNO platí naprosto nesmyslné peníze. (Za to že pravděpodobně řídí jako idiot se mu smát nebudu, za to nemůže) **Prosím, aby se případné reakce na můj příspěvek nevěnovali tomu, kde jsem vzal v 19 letech na A6 peníze, a kde je beru na provoz. Prostě jsem si je vydělal a auto předělal na LPG, tudíž provoz za hubičku.(A kecy o tom, že předělávat biturbo na "sporák" je prasárna, si případní respondenti taky mohou odpustit..)
zdravim jasin ze som ta nasiel nerob inym co nechces aby robili tebe korzujes po recenziach akadeco porovnavas so svojou lagunou 3.0 24v 140kw pre vas ostatnych co neviete o co kraca chodte na recenziu fiat punto 1.4 gt turbo r.v.1998 perfektna raketa za malo penazi si ale uboziak ked tu svoju lagunu 3.0 24v 140kw porovnavas s moskvicom 412 1500 azosmiesnujes jeho majitela vsetkym ostatnym prispievatelom dobre pobavenie a jasina nesetrite a dajte mu do tela
LAGUNA S TIMTO MOTOREM NENI POVEDENA JE VELMI NENAZRANA A VYKON NEODPOVIDA TEM KILOWATTUM LEPSI JE VOLBA NA 2,5 LITROVY MOTOR NEBO 2,9 ALE DVANACTIVENTILOVY, MA RETEZ KERY SE NEMUSI MENIT, MA SICE JENOM 125KW/180KONI ALE TAHNE SUBJEKTIVNE LEPE. ASI NEJLEPSI VOLBOU JE 2.2DCI 110 KW NEBO STARÝ 2.2DTI 79KW. MEZI BENZINY SE VYHNETE 2,0 16V 84KW KTERY MA PULKU MOTORU OD VOLVA A OBECNE SE TOHLE SPOJENI DVOU VELMOCI NEPOVEDLO.NOVY 2,0 16V/105KW/140 PSA MEL UZ CELY MOTOR OD RENOLTU A BYL LEPSI.DALE JSOU NA VYBER I MALE MOTORY 1,6 83KW A 1,8 69 KW.V RENAULTECH SE VYZNAM ZVLASTE LAGUNY I MEGANY.
Sorry, myslel jsem ne 405 ale P406, ten do něhož jsem najel. Obouchané přes 20 let staré Uno co se týče děvčat je spíš pro smích, v dnešní době mám i kamarády s 100x lepšími auty-jeden spolužák má megane cabrio, další audi a4 turbobenzin, to pak jde s děvčaty:)))...Ale to je o rodičích. Svými nehodami jsem se doufám něco naučil.Zatím si uno nechám, stejně je kvůli té nové dani neprodejné, nemá euro nic-žádný kat, provoz na olovnatý benzin. Nejvíc mě na něm štve-postupující rez.TK má ještě rok a pak nevim nevim
ach jáj, to Vám závidím, na gympli a už s autom....máte to aspoň ľahšie s dievčatami... . O dôvod viac si dávať pozor, peňazí asi nemáte na rozhadzovanie. Ale P 405 voľakedy brzdil zúfalo. pochybujem, že by sa rokmi zlepšil... Veľa šťastia v škole, aj za volantom. Na začiatok UNO nie je zlé, dokáže Vás veľa naučiť, je celkom zábavné, ale opatrne ! Nech sa darí a vybavte si lacnejšiu poistku.
Já jsem tady psal, bydlím a jezdím v okresním městě, kde je hafo křižovatek, semafory a hustý provoz.Nebojím se jezdit ani ve špičku. Na dražší auto NEMÁM(studuji gymnázium). Z brigády nemám nárok...Uno fire je do města ideální!!(mám tam i centrál) Ve městě si vezme cca 8 litrů.A to, co se mě stalo, zacápnout to na přechodu jako o život(to nebylo normální brždění), to je taky pěkná pitomina!!!A uno nebrzdí jako peugeot 405....To si taky můžete uvědomit...
ale tu na SK žiadne bonusy, alebo malusy poisťovne nepoznajú. Tu iba poznajú ZAPLAŤ, nestaráme sa. V Kooperatíve som mal dlho zákonnú poistku, od 98 žiadna búračka z vl. viny, platil som ročne cca 8.800 SKK, tak so sa opäť napálil, lebo mi to dvihli už cez 9.000,- s 50-60? % bonusom. A to ešte im ročne platím iné poistky cez 50-60.000,-/ročne. Takže som im tento rok zamával zbohom a v AXA mi dali za objem 2,2 poistku 4.800-5.000,-SKK?, tak nejako. Infarkt ma skoro trafil, keď mi volala pani z Kooperatívy, že mi dajú ešte o 200 SKK nižšiu poistku, len nech ostanem u nich. Tá istá, ktorá mi tvrdila, keď som dával výpoveď, že nižšie URČITE, ale URČITE nemôžu ísť... . Ale tú kravu ste si mohli odpustiť pán Kubík, nie? Čo ak by tá baba na priechode bola Vaša priateľka, matka a podobne? . Inak 3 udalosti za pol roka je sakramentsky veľa. Ak chcete ušetriť, nebúrajte a hlavne skúste cez poisťovacieho makléra, al. spoločnosť, min. 50 % ušetríte. Aj keď neviem, či aj zaslúžite.
tak když jsme u mé ženy tak má řidičák 8 měsíců ,pro začátek má MPV ,najela už 6000km a zatím ani škrábaneček a o pojištění ví 100x víc než ty.Ještě se ti mám omluvit?Uno hoď do šrotu,kup něco jiného a hlavně to na nekoho napiš nebo se nedoplatíš.Měj se
Jen ho nech, ať si to vypije do dna, když dělá kraviny. Naštěstí nejezdí Lagunou, to by to někdo z těch co se s ním seznámili díky dopr. nehodám, nemuseli přežít.
Myslím, že nikdo hned po získání řidičáku nejezdí jako mistr světa. Navíc já se pohybuju ve městě kde jsou semafory, přechody a hustý provoz. A prostě se stane nooo. To vy si neumíte připustit hm?
Až se ti ta pružnost a živost nevyplatila, že jsi zdivočelého litříka nezvládl a namotal se na kandelábr a kouknul jinýmu do kufru. Bys tam měl dát nějaké sportovní brzdy, aby se to neopakovalo. Nebo že by to bylo rukama .... ?
Nehody nebyli následkem náhody, ale následkem nezkušenosti a mokrýho řidičáku. Protože v prvním případě ses asi věnoval řízení vzhledem ke svým "zkušenostem", v druhém neumíš couvat, nebo chceš tvrdit, že ti xy z Mondea ty dveře otevřel, když viděl, jak parkuješ? A porazit kandelábr nepotřebuje ani komentář. Každopádně tě ctí, že jsi se k přestupkům doznal a neujel.
Strýc má to samé akorát logo a stříkačku s katem v pětikvaltu. Rozhodně můj 4 kvalt s karbíkem s ručním sytičem je živější a pružnější a navíc neoplývá zbytečnou elektronikou.
Před mnoha lety jsem měl fiata čtyřkvalta i pěti a oba byly nepřesné na řazení, tak nevím v čem vidíš výhody toho ochuzeného. Možná v pružnosti při tak slabém motoru, že jsi nemusel tak řadit, když nebylo co.
No, nenavážejte se do una fire 4 kvaltu, je to lepší než následný pětikvalt. A "nehody" , dá-li se tomu tak říct byly následkem náhody a taky jiných lidí.
Kubík je tragéd, co měl velkou slevu na koupi auta, protože mu chybí jeden kvalt, ale pobavil. A pokud už měl ve svých letech tři DN, tak by se měl jít vyjezdit na polňačku s tím svým ohnivým unem. Ušetřil by ranec za pojistku a neohrožoval ostatní. A kdyby něco, tak ho zemědělci na podzim zaořou jako hnojivo i s tím čtyřkvaltem. Otázka, co by na jaře vyrostlo a zda by to mělo už těch pět kvaltů.
To nic nemění na faktu, že vše byla tvá chyba a za chyby se platí. Čili to máš napsat na začátku, že máš 150% malus a nedivit se, že ostatní platí polovinu s motorem o trojnásobným objemu.
Ty nehody se stávají běžně nejenom mě. Navíc jsem v tom celkem nevinně.Jednak mám papíry ani ne rok, 1. nehoda byla že kráva přede mnou zastavila bábě na přechodu a já jsem nedobrzdil 2. nacouval jsem u hypermarketu nějakýmu mondeu do dveří 3. rozbil jsem slup veřejného osvětlení
Platil jsem v opačné kategorii, tj. nad 2500ccm, 5200kč vč. čelního skla do 15.000kč. Stačí si jen najít makléře a ten už něco vykouzlí, bonus je až v poslední řadě. Ten mohou dát i když není vyježděn. Osobní zkušenost a není mě líno otevřít hubu, když něco chci - nedáte?, Fajn, dá někdo jiný. Tak to prostě chodí.
Zkuste si to nechat spočítat přes net...r.v. 1987 obsah 986 věk 18 let délka předchozícho pojištění půl roku počet pojistných událostí 3...pak tady tlachejte že kecám...
Proč zavřít za mé uno? Kažký nemá na auto za x peněz a mě to uno bohatě stačí. A zeptej se své ženy, kolik zaplatí 18 letý člověk za 1,0litr bez jakéhokoli bonusu...Měl by ses omluvit protože vím kolik snad platím...
Kubíku, zbavit tě svéprávnosti a zavřít do ústavu,jednak za to uno a pak za tu pojistku.Buď jsi blb, nebo si pleteš zákonou s havarijní. Na obsah 1,0l se platí cca 1500-2000kč ročně maximálně!!!.Dej si do pořádku takové triviální záležitosti jako je pojistka ,nebo se zeptej mé ženy a pak piš do diskuzí o autech. Ale jsou i dražší pojišťovny a větší pitomci.
Tak teď jsem se dopálil, co nás tady pletete??Já mám DOBŘE ČTĚTE fiat uno(fire 4 kvalt), obsah 1.0 ccm, tzn. nejnižší sazba, a platím 8447,- Korun českých ročně(ČPP)!!! A teď vykládejte pohádky že platíte na třílitr míň než já na 1,0litr...Pozn.- jsou i dražší pojištovny...
ja mam Nissana 2.0 objem a platim 4800sk ročne takze pohoda , a to mam 20 rokov a ziadne bonusi , len treba dobre hladat ( tiez to mam cez allrisk ) , a spotreba na dlhe trate 7L v pohode , takze neni problem :-) , len pre info - predtym som mal 1300 obsah a platil som 2200 ročne :-)
Ještě k tomu ručení: Do nedávna jsem měl objem 2778ccm 128KW a díky tomu, že jsem buran z vesnice, mě u pojišťovny Uniqua pojistka vycházela na 450Kč/měsíc, (při placení na rok to bylo dokonce jen 5.150,-Kč!!! Lepší pojišťovny zohledňují věk, stav, trvalé bydliště a i výkon auta. Fakt!
Mám Lagunu z roku 1999 je to 2.0 16V 102kw a nemyslím si, že je to zrovna slabé auto. Stálo mě 100.000kč a ještě chci říct, že mi je 21 let od 19 pracuju a mohl jsem si to auto dovolit. Takže si myslím pokud člověk chodí do práce a neutrácí veškrou výplatu v hospodě tak není problém si to auto pořídit. A dál nehody nezpůsobují auta, ale lidé kteří je řídí!!! Jezdím každý den 50km a ještě se mi nestala jediná nehoda nebo jsem neplatil jedinou pokutu. Jasně i mezi mladými řidiči se najdou ,,blbci,, ale ty se najdou i u starších řidičů, prostě všude. A přispěl do Vaší debaty ohledně povinného ručení já platím 8.000
Týjo, některý lidi tady jsou fakt vadný:) Autora recenze úplně chápu a vy co tady píšete kecy o tom, že je kravina si koupit takové auto jste nejspíš v ničem podobným nikdy neseděli... Co se týče povinného ručení, tak jsem na svou bývalou MV6 3.0 155Kw platil 7400/rok bez jakýchkoliv bonusů (u makléřské společnosti Allrisk) tak tady nekecejte ptákoviny, že to nejde! A možná nebudete věřit, ale s dobře zajetým a udržovaným třílitrem se dají jezdit delší trasy klidným tempem kolem 7-8litrů na 100km, při pohodlí gauče v obýváku:) A házet všechny mladé řidiče do jednoho pytle je pěkně napřezdržku:) V 23 letech může mít člověk kterého volant živí nalítáno klidně půl mega... Takže z těmahle kecama jděte k šípku
Lacina:A Jašíne,nekrm, že tě ta kráma stála 120 tisíc, však se tyto auta prodávají kolem 10 tisíc, dalo by se říct za cenu šrotu.A lguny z prví generace mají 123 koní nak nekecejToto auto bych si nikdy nekoupil, vím o čem mluvím.Lacina
Ok, 24V byly od 03/97, ale starší byl právě 3,0 12V (2963 ccm), novější má podle TP 2946 ccm (můj), takže to je 2,9, ale stejně je v TP i na liště dveří napsáno 3,0 24V.To je něco jako R 19 1,8 který měl 1721 ccm)
Tak som si aj ja spravil radosť a k Lagune RXE 2.0 8V som si dokupil na leto Lagunu Initiale 3.0 V6 24V manual, rok 1997, na tachometri 186.000km, no dopátral som sa že v roku 2003 mala už 280.000km.... Je v zanedbanom stave, avšak motoricky je bezvadná - nikde neteče olej, radí ľahko a presne, motor ťahá, štartuje na brnknutie klúčom.... Cez zimu pojde komplet na repas - nová bledá koža, nový originálny interiér, lak, rozvody (mám kúpené SKF vratane vodnej pumpy za 8400Sk bez DPH), náplne, výfuk, brzdy, GO originálnych diskov+pochromovanie.... Skrátka cez zimu ju dám dokopy a na jar šup ho na cesty a absolvovať dáke tie amatérske preteky do vrchu, Brnenský okruh.... Povinné poistenie je za 12.000Sk, spotreba bola uložená za posledných 7.000km 12,5l/100km. Podla vytrhaných predných pneu by som povedal že dostávala riadne zabrať, takže tá spotreba je výborná na to že tam jazdilo asi blbé hovado... Fobiu HTP ani nekomentujem - to je nespôsobilé na premávku po pozemných komunikáciach....ohrozuje to bezpečnosť a plynulosť cestnej premávky . PS: Pre rypákov - tiež mám 22r. , jazdím mesačne more kilometrov po okolitých štátoch a na Lagunu som si poctivo prachy vydrel....a ďalšie tam poctivo napchám, aby bola ako nová... presne ako je moja stála RXE 2.0 8V...
Souhalsim s autorem článku. MOje Laguna v Privolegu naprosto super. KOupeno s cca 70 000 na tachometru. Jedina vymena a investice desticky a pneu. PR za nejakych 10 neni zadna hruza. Nechapu chytraky, ktery kritizuji majitele silnych aut. Zkuste se v tom jednou projet a budete mluvit uuuplne jinak. Prumerna spotreba 10 l/100. Zkousel jsem jezdit mesic na spotrebu a jde to i za 8-9...zadnej zavodnik, rychlost stejna jano na max v mym puvodnim Fiatu...kdyz rikam na max, znamena to naprosto stejnou spotrebu jako ted v Lagune 9 litru. S rozdilem, ze tady plyn lechtate a pokud chcete predjet, predjedete. Zdychleni v automatu plynule, inteligentni, bez cukani. Driv jsem na automaty taky nadaval, ale jen blbecek odsuzuje, aniz by vyzkousel. PO projizdce v bazaru sjem se zamiloval a auto koupil. Naprosto souhlasim s autorem. Je mi 22 let. Od 18ti mam vlastni vuz, mesicne najedu 4tis. km, nikdy jsem neboural, nikdy nic neskrabl, nesrazil. Auto je moje, nemusim se za nej stydet a unavuje mi nekomu vysvetlovat a ujistovat, ze ho nemam pujceny od bohatyho tatinka. Nazor autora plne podporuji.
Hele mám taky Lagunu a je to super auto. Sice se mi zdá na diesela líná 1.9 dCi ale komfort je fakt libovej. A nevim co tu někdo ma hemzy na vysoké obsahy a mládí řidičů. Tak zdar Laguňáci a samozřejmě Renaultaci :)
to jassin: mě se ta recenze zamlouva, je vecna. Auto vylozene nevychvalujes a i se mi libi zes ho porovnal s brachovou lagunou, sam uvazuji o koupi laguny nebo scenica a rad si prectu normalni nazor ne takovy odborny kecy jako tady pd anonymu :) Sam mam "super" auto tak chapu ty naklady...ale kdyz ji milujes neni co resit :D
Radsi vetsi objem,kdy pri predjizdeni jede auto v protismeru rychleji nez sem cekal,tak slapnu vic na plyn a ta rezerva vykonova tam je,kdezto u HTP moc velka nebude:-)))
Debile! s velkym objemem a výkonem de udělat lepší spotřeba než třeba s ňákym HTP. Fakt závistivec! Newim proč by měl chodit k psychologovi tam si zajdi sám!! očividně to potřebuješ jako sůl. Někdo spotřebu neřeší! Kdyby si nebyl hlupák tak by si jí taky neřešil. Někdo na to má někdo ne! čim menší auto a výkon tim míň je to bezpečný. člověk pak při předjíždění (pokud to vůbec s podautama s výkonem 50koní de) stráví víc času v protismětu než než na svý straně.
Jsem autor článku, a když vidím, co se tady píše, tak nevím, jestli jsem tu recenzi měl vůbec psát...Jinak, povinné ručení platím:12551 Kč za rok...A pro pány, kteří říkají že jsem postrach silnic a tatínkův mazánek:Od 18 jezdím s fordem transit a teď mám najeto skoro 300000 km,myslím že větší postrach jsou právě důchodci a ženy,a je pravda, taky mladí magoři se silnýma autama, ale já teda mezi ně nepatřím..., a ty prachy na to auto jsem si vydělal sám..A brácha taky...Když se chce, všechno jde.
Jo a já platím na 3.0i(2963ccm) 10850 Kč ročně, takže se uklidni...4500 na 2,5 je taková kravina že až to dneska řeknu u piva tak se krásně zasmějeme:o)))
No asi tak že:argumenty pro 1.6 apod:spotřeba, povinné ručení, ceny náhradních dílů,to je vše.Pro 3.0:pohodlí,komfort, akcelerace,výbava atd...Argumentů pro 3.0 je víc...A myslím že většina lidí není na tom tak špatně aby zaplatili 120000 za auto, pak 11000 za pov.ručení a jezdili za 11 na sto...
Pořád srovnávám ceny renaultů z roku 2000.A že ubohá 1.6 v meganu bez klimy je o tolik dražší než nadupaná laguna 24V s navigací atd. to trochu nechápu .
Že by se někdo rval o 3.0 V6 benzín, při dnešních cenách PHM....proto ta cena. Co se týká mixéru 1.6 a podobný tragický kubatury, to je jinák káva. Takže trošku uvažujete, než sem něco napíšete.
Trocu něco jinýho, 94 a 00, 94 je 12V a 123 kW, 00 je 24V 140 kW.Myslím že na takovou káru z 2000 je 120tis. Kč docela dost nízká cena, když bratranec kupoval megana 1.6 r.00 za 155 a strýc scenica 1.6 r.00 za 175 tisíc
Ono to ani tech 120 stat nemusi,jo a kamos ma Lagunu rok 94 v 3litru(2.9) a jezdi mu to za 9 litru.Podotykam,ze ji ma od nova,cili jaky si to udelal,takove to ma:-))
120 000opravdu neni tak velká částka,když začal šetřit v 18,tak za pět let si to moch koupit za hotový uplně v pohodě, nebo na leasing,to utáhne skoro každej pracující člověk bez závazků.
27. dubna 2007 | 14:36 | Anonym Myslím že laguna V6 z roku 2000 v plné palbě pro 23-letého kluka je dost velký luxus...A je pravda, taky postrach na silnicích... Tak nezáviď a kup si ji taky. Když na to nemáš, tak neodsuzuj ty, co si auto koupit mohou.
opravdu nechapu, jak nekdo muze skatulkovat lidi, ridicske schopnosti a styl jizdy podle veku... to jsou zkratka jen predsudky. stejne jako me vcera malem na krizovatce trefila blondyna, ktera asi nevedela kde to ma brzdu. a jeste se blbe smala.... ale pro me to neznamena, ze vsechny blondyny jsou tragedi...
Asi bohatej tatínek, ve 23 letech si pořídit a živit Lagunu v třílitru, brácha ,,jenom" v dvoulitru...Kam ten svět spěje to za nás byl každej mlaďoch rád za trabanta...
Tak tak lagunaklub:) jinak tohle auti je super ja mel vinovou taky ve 2litru,ale sem ji rozbil,ted mam zelenou a ta zdaleka nema takovy smrnc jak vinova:(
Mám 2.0 16V (N7Q) z roku 1999 a nemám s ní problém. Motor je docela agilní i na tu tunu a půl plechu, ale chce to točit 4000 a výše. Škoda že ten 3-í litr nežere míň ...snad to admin nevezme jako reklamu.
Souhlasim s tebou. Laguna je super auto a pokud se jedna o Phase II, tak je to ta nejlepsi volba. Pohodli je na hodne vysoky urovni a vybava taky. Skoda, ze jsi nevlozil fotku, musi vypadat skvele v te vinove barve... Jen jsem zvedavej na reakce antiRenaultaku... to se priprav, zase si neco vyslechnes...:(((
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna
Kluci jdu spát,vadí mi na vás jen to že když zaparkujete s vaším deset let starým byť pohodlnějším autem vedle Fábie nebo toho mýho 107 tak se cejtíte jak největší Klátilové.Samozřejmě ne všichní,já osobně kdyby Toyota IQ stála 200000 očí tak do ní jdu.
25.03.2010 | 07:49:18 | Kolíňan Reagovat
Tovíž že nejsem stařec ale o proti bombarďákům co jim je 23 a řídí kamijon dokážu svoje ego potlačit a rozumně uvažovat.Nechci nikoho hanit,jenom si vyměníme názory.
25.03.2010 | 07:38:22 | Kolíňan Reagovat
Super komentář :-)
"Každej mladej, mě je 26 ", to jsi teda fakt "stařec" - dlouho jsem se takhle nezasmál na autorecenzích .
25.03.2010 | 07:31:13 | Vašek Reagovat
Koukám tak tady každej mladej až na pár vyjjímek má třílitra.Mě je dvacetšest,silné auta mám rád,nemám nic proti.Já najedu ročně kolem 70000km pro soukromé účely,ne služebně.Kdybych měl živit osmilitrovou spotřebu tak jsem přesně na dvojnásobku provozních nákladů..Moje auto je Peugeot 107,nikomu bych ho nikdy nevnucoval,nejsem člověk kterej si myslí že má nejlepší auto,přemejšlím o sedmičkové třídě BMW ale jenom jako druhé auto s kterým najedu možná tidíc za měsíc.Takové auto stojí kolem 100000kč,myslím to BMW,vzal bych ho jedině ve V12ce nebo V8ičce.Tím vším chci říct že myslím racionálně a zároveň si můžu dovolit extrémní auto,vaše Laguny jsou fakt super ale vadily by mi ty rozvodový řemeny právě jejich výměny.
25.03.2010 | 07:12:35 | Kolíňan Reagovat
RE: 3.0i
laguny z motorom 3.0 sa vyrabali len V6 a tie maju len retazove rozvody priatelu a ziadne remene !!!!
09.02.2013 | 11:34:44 | dodo | 89.173.116.* Reagovat
RE: 3.0i
3.0 24v má pochopitelně řemen
30.01.2017 | 16:38:25 | ToJa | 88.146.210.* Reagovat
Anonym, asi nesedí na prdeli a nezávidí.
24.03.2010 | 22:38:06 | Reagovat
to by mne zajímalo, kde vzal v devatenácti na takový auto, kde bere na jeho provoz, a proč předělal takovou káru na sporák?
24.03.2010 | 22:11:48 | Reagovat
K pojištění
Dobrý večer, vím že už to tady 2 měsíce nežije, ale přesto musím přispět svoji troškou do mlýna. Vlastním relativně čerstvě Audi A6 2.7 BiTurbo 169kw**, je mi 19 let, předchozí pojištění 14měsíců/20000km s 0 pojistnými událostmi. Nyní pojistku platím u Triglavu 6130Kč ročně... Paní na pobočce na mě zkoušela částku něco přes 14000Kč.. Já sem jí vysvětlil že se stanu jejich klientem - pouze pokud mi dá nejvyšší možný bonus(tj. nebourání od 1.1.2000, pro neznalé..) Po asi tak 40-ti vteřinách jsem jí prostě ukecal.. Stačí se trochu snažit a být zdvořilý.. Takže se "Kubíkovi" opravdu mohu smát že za své UNO platí naprosto nesmyslné peníze. (Za to že pravděpodobně řídí jako idiot se mu smát nebudu, za to nemůže)
**Prosím, aby se případné reakce na můj příspěvek nevěnovali tomu, kde jsem vzal v 19 letech na A6 peníze, a kde je beru na provoz. Prostě jsem si je vydělal a auto předělal na LPG, tudíž provoz za hubičku.(A kecy o tom, že předělávat biturbo na "sporák" je prasárna, si případní respondenti taky mohou odpustit..)
24.03.2010 | 20:42:02 | tommy Reagovat
zdravim jasin ze som ta nasiel nerob inym co nechces aby robili tebe korzujes po recenziach akadeco porovnavas so svojou lagunou 3.0 24v 140kw pre vas ostatnych co neviete o co kraca chodte na recenziu fiat punto 1.4 gt turbo r.v.1998 perfektna raketa za malo penazi si ale uboziak ked tu svoju lagunu 3.0 24v 140kw porovnavas
s moskvicom 412 1500 azosmiesnujes jeho majitela vsetkym ostatnym prispievatelom dobre pobavenie a jasina nesetrite a dajte mu do tela
12.01.2009 | 18:44:57 | wlodek Reagovat
POZNAMKY
LAGUNA S TIMTO MOTOREM NENI POVEDENA JE VELMI NENAZRANA A VYKON NEODPOVIDA TEM KILOWATTUM LEPSI JE VOLBA NA 2,5 LITROVY MOTOR NEBO 2,9 ALE DVANACTIVENTILOVY, MA RETEZ KERY SE NEMUSI MENIT, MA SICE JENOM 125KW/180KONI ALE TAHNE SUBJEKTIVNE LEPE. ASI NEJLEPSI VOLBOU JE 2.2DCI 110 KW NEBO STARÝ 2.2DTI 79KW. MEZI BENZINY SE VYHNETE 2,0 16V 84KW KTERY MA PULKU MOTORU OD VOLVA A OBECNE SE TOHLE SPOJENI DVOU VELMOCI NEPOVEDLO.NOVY 2,0 16V/105KW/140 PSA MEL UZ CELY MOTOR OD RENOLTU A BYL LEPSI.DALE JSOU NA VYBER I MALE MOTORY 1,6 83KW A 1,8 69 KW.V RENAULTECH SE VYZNAM ZVLASTE LAGUNY I MEGANY.
06.01.2009 | 18:34:35 | Reagovat
Sorry, myslel jsem ne 405 ale P406, ten do něhož jsem najel. Obouchané přes 20 let staré Uno co se týče děvčat je spíš pro smích, v dnešní době mám i kamarády s 100x lepšími auty-jeden spolužák má megane cabrio, další audi a4 turbobenzin, to pak jde s děvčaty:)))...Ale to je o rodičích. Svými nehodami jsem se doufám něco naučil.Zatím si uno nechám, stejně je kvůli té nové dani neprodejné, nemá euro nic-žádný kat, provoz na olovnatý benzin. Nejvíc mě na něm štve-postupující rez.TK má ještě rok a pak nevim nevim
15.12.2008 | 12:20:14 | Kubík Reagovat
Tož študuj študente...,
ach jáj, to Vám závidím, na gympli a už s autom....máte to aspoň ľahšie s dievčatami... . O dôvod viac si dávať pozor, peňazí asi nemáte na rozhadzovanie. Ale P 405 voľakedy brzdil zúfalo. pochybujem, že by sa rokmi zlepšil... Veľa šťastia v škole, aj za volantom. Na začiatok UNO nie je zlé, dokáže Vás veľa naučiť, je celkom zábavné, ale opatrne ! Nech sa darí a vybavte si lacnejšiu poistku.
15.12.2008 | 11:52:55 | ľuboš Reagovat
všem
Já jsem tady psal, bydlím a jezdím v okresním městě, kde je hafo křižovatek, semafory a hustý provoz.Nebojím se jezdit ani ve špičku. Na dražší auto NEMÁM(studuji gymnázium). Z brigády nemám nárok...Uno fire je do města ideální!!(mám tam i centrál) Ve městě si vezme cca 8 litrů.A to, co se mě stalo, zacápnout to na přechodu jako o život(to nebylo normální brždění), to je taky pěkná pitomina!!!A uno nebrzdí jako peugeot 405....To si taky můžete uvědomit...
14.12.2008 | 23:33:45 | Kubík Reagovat
Neviem ako u vás doma,
ale tu na SK žiadne bonusy, alebo malusy poisťovne nepoznajú. Tu iba poznajú ZAPLAŤ, nestaráme sa. V Kooperatíve som mal dlho zákonnú poistku, od 98 žiadna búračka z vl. viny, platil som ročne cca 8.800 SKK, tak so sa opäť napálil, lebo mi to dvihli už cez 9.000,- s 50-60? % bonusom. A to ešte im ročne platím iné poistky cez 50-60.000,-/ročne. Takže som im tento rok zamával zbohom a v AXA mi dali za objem 2,2 poistku 4.800-5.000,-SKK?, tak nejako. Infarkt ma skoro trafil, keď mi volala pani z Kooperatívy, že mi dajú ešte o 200 SKK nižšiu poistku, len nech ostanem u nich. Tá istá, ktorá mi tvrdila, keď som dával výpoveď, že nižšie URČITE, ale URČITE nemôžu ísť... .
Ale tú kravu ste si mohli odpustiť pán Kubík, nie? Čo ak by tá baba na priechode bola Vaša priateľka, matka a podobne? . Inak 3 udalosti za pol roka je sakramentsky veľa. Ak chcete ušetriť, nebúrajte a hlavne skúste cez poisťovacieho makléra, al. spoločnosť, min. 50 % ušetríte. Aj keď neviem, či aj zaslúžite.
14.12.2008 | 21:31:59 | ľuboš Reagovat
Kubíku
tak když jsme u mé ženy tak má řidičák 8 měsíců ,pro začátek má MPV ,najela už 6000km a zatím ani škrábaneček a o pojištění ví 100x víc než ty.Ještě se ti mám omluvit?Uno hoď do šrotu,kup něco jiného a hlavně to na nekoho napiš nebo se nedoplatíš.Měj se
14.12.2008 | 21:01:42 | Paroubek a spol Reagovat
Jen ho nech, ať si to vypije do dna, když dělá kraviny. Naštěstí nejezdí Lagunou, to by to někdo z těch co se s ním seznámili díky dopr. nehodám, nemuseli přežít.
14.12.2008 | 20:05:42 | Stan Reagovat
To Kubík
Dlouho, moooc dlouho. Za rok bez nehod -5%, za jednu nehodu +10%. Takže si to spočítej. Možná si napsat auto na někoho jinýho by bylo řešení.
14.12.2008 | 20:03:16 | Radek Reagovat
Dokud nedostaneš rozum.
14.12.2008 | 19:59:47 | Stan Reagovat
Takže za 3 kraviny budu platit tak brutálním rozdílem víc???Dokdy probůh?
14.12.2008 | 19:55:18 | Kubík Reagovat
Za to si koupis celou 3,0 lagunu.
14.12.2008 | 19:50:27 | Reagovat
Taxík by byl levnější.
14.12.2008 | 19:49:47 | Radek Reagovat
No já bych platil přes 44 tisíc:)))
14.12.2008 | 19:46:19 | Kubík Reagovat
Nevšiml jsem si, že by se tu někdo jiný divil povku na 3.0 za sedmičku.
14.12.2008 | 19:44:23 | Radek Reagovat
Myslím, že nikdo hned po získání řidičáku nejezdí jako mistr světa. Navíc já se pohybuju ve městě kde jsou semafory, přechody a hustý provoz. A prostě se stane nooo. To vy si neumíte připustit hm?
14.12.2008 | 19:39:09 | Kubík Reagovat
Až se ti ta pružnost a živost nevyplatila, že jsi zdivočelého litříka nezvládl a namotal se na kandelábr a kouknul jinýmu do kufru. Bys tam měl dát nějaké sportovní brzdy, aby se to neopakovalo. Nebo že by to bylo rukama .... ?
14.12.2008 | 19:30:11 | Stan Reagovat
Nehody nebyli následkem náhody, ale následkem nezkušenosti a mokrýho řidičáku. Protože v prvním případě ses asi věnoval řízení vzhledem ke svým "zkušenostem", v druhém neumíš couvat, nebo chceš tvrdit, že ti xy z Mondea ty dveře otevřel, když viděl, jak parkuješ? A porazit kandelábr nepotřebuje ani komentář. Každopádně tě ctí, že jsi se k přestupkům doznal a neujel.
14.12.2008 | 19:27:15 | Radek Reagovat
uno
Strýc má to samé akorát logo a stříkačku s katem v pětikvaltu. Rozhodně můj 4 kvalt s karbíkem s ručním sytičem je živější a pružnější a navíc neoplývá zbytečnou elektronikou.
14.12.2008 | 19:25:12 | Kubík Reagovat
Před mnoha lety jsem měl fiata čtyřkvalta i pěti a oba byly nepřesné na řazení, tak nevím v čem vidíš výhody toho ochuzeného. Možná v pružnosti při tak slabém motoru, že jsi nemusel tak řadit, když nebylo co.
14.12.2008 | 19:18:32 | Stan Reagovat
4 kvalt
No, nenavážejte se do una fire 4 kvaltu, je to lepší než následný pětikvalt. A "nehody" , dá-li se tomu tak říct byly následkem náhody a taky jiných lidí.
14.12.2008 | 19:13:47 | Kubík Reagovat
Kubík je tragéd, co měl velkou slevu na koupi auta, protože mu chybí jeden kvalt, ale pobavil. A pokud už měl ve svých letech tři DN, tak by se měl jít vyjezdit na polňačku s tím svým ohnivým unem. Ušetřil by ranec za pojistku a neohrožoval ostatní. A kdyby něco, tak ho zemědělci na podzim zaořou jako hnojivo i s tím čtyřkvaltem. Otázka, co by na jaře vyrostlo a zda by to mělo už těch pět kvaltů.
14.12.2008 | 19:10:03 | Stan Reagovat
To nic nemění na faktu, že vše byla tvá chyba a za chyby se platí. Čili to máš napsat na začátku, že máš 150% malus a nedivit se, že ostatní platí polovinu s motorem o trojnásobným objemu.
14.12.2008 | 18:52:45 | Radek Reagovat
Ty nehody se stávají běžně nejenom mě. Navíc jsem v tom celkem nevinně.Jednak mám papíry ani ne rok, 1. nehoda byla že kráva přede mnou zastavila bábě na přechodu a já jsem nedobrzdil 2. nacouval jsem u hypermarketu nějakýmu mondeu do dveří 3. rozbil jsem slup veřejného osvětlení
14.12.2008 | 18:47:33 | Kubík Reagovat
Pokud jsi zavinil 3 nehody, tak máš malus, jako blázen. Čili se nauč řídit, nikoli my ostatní počítat.
14.12.2008 | 18:17:58 | Radek Reagovat
Platil jsem v opačné kategorii, tj. nad 2500ccm, 5200kč vč. čelního skla do 15.000kč. Stačí si jen najít makléře a ten už něco vykouzlí, bonus je až v poslední řadě. Ten mohou dát i když není vyježděn. Osobní zkušenost a není mě líno otevřít hubu, když něco chci - nedáte?, Fajn, dá někdo jiný. Tak to prostě chodí.
14.12.2008 | 18:08:15 | Radek Reagovat
Zkuste si to nechat spočítat přes net...r.v. 1987 obsah 986 věk 18 let délka předchozícho pojištění půl roku počet pojistných událostí 3...pak tady tlachejte že kecám...
14.12.2008 | 18:07:05 | Kubík Reagovat
čpp
Zajímavé, jsem u stejné pojištovny. Nemám zadny bonus a za obsah 1.5 platím 4200 kč ročně
14.12.2008 | 17:43:42 | Mira Reagovat
pro Paroubka
Proč zavřít za mé uno? Kažký nemá na auto za x peněz a mě to uno bohatě stačí. A zeptej se své ženy, kolik zaplatí 18 letý člověk za 1,0litr bez jakéhokoli bonusu...Měl by ses omluvit protože vím kolik snad platím...
14.12.2008 | 17:20:31 | Kubík Reagovat
zavřít
Kubíku, zbavit tě svéprávnosti a zavřít do ústavu,jednak za to uno a pak za tu pojistku.Buď jsi blb, nebo si pleteš zákonou s havarijní. Na obsah 1,0l se platí cca 1500-2000kč ročně maximálně!!!.Dej si do pořádku takové triviální záležitosti jako je pojistka ,nebo se zeptej mé ženy a pak piš do diskuzí o autech. Ale jsou i dražší pojišťovny a větší pitomci.
14.12.2008 | 16:32:07 | Paroubek a spol Reagovat
ještě
Kdybych měl 3,0 tu lagunu(140kW) z roku 1997, tak bych platil u ČPP 44 087 Kč ročně!!!!!Už neplácejte prosím..
14.12.2008 | 16:10:52 | Kubík Reagovat
to snad ne....!
Tak teď jsem se dopálil, co nás tady pletete??Já mám DOBŘE ČTĚTE fiat uno(fire 4 kvalt), obsah 1.0 ccm, tzn. nejnižší sazba, a platím 8447,- Korun českých ročně(ČPP)!!! A teď vykládejte pohádky že platíte na třílitr míň než já na 1,0litr...Pozn.- jsou i dražší pojištovny...
14.12.2008 | 16:05:48 | Kubík Reagovat
poj
Lag 3.0. V6 24V r.12/1997 - u CSOB za 6847kč ročně, jelitka co platí přes deset zdravím:))))))
14.12.2008 | 11:48:22 | uzenypes Reagovat
poistka
ja mam Nissana 2.0 objem a platim 4800sk ročne takze pohoda , a to mam 20 rokov a ziadne bonusi , len treba dobre hladat ( tiez to mam cez allrisk ) , a spotreba na dlhe trate 7L v pohode , takze neni problem :-) , len pre info - predtym som mal 1300 obsah a platil som 2200 ročne :-)
18.09.2008 | 22:34:56 | Martin Reagovat
Povinné ručení
Ještě k tomu ručení: Do nedávna jsem měl objem 2778ccm 128KW a díky tomu, že jsem buran z vesnice, mě u pojišťovny Uniqua pojistka vycházela na 450Kč/měsíc, (při placení na rok to bylo dokonce jen 5.150,-Kč!!! Lepší pojišťovny zohledňují věk, stav, trvalé bydliště a i výkon auta. Fakt!
18.09.2008 | 13:41:49 | policeman Reagovat
8000 se mě zdá strašně moc, já náhodou taky laguna akorát 2,0 8V platím 4800/rok(HVP)
18.09.2008 | 12:26:20 | Reagovat
Mladý řidič
Mám Lagunu z roku 1999 je to 2.0 16V 102kw a nemyslím si, že je to zrovna slabé auto. Stálo mě 100.000kč a ještě chci říct, že mi je 21 let od 19 pracuju a mohl jsem si to auto dovolit. Takže si myslím pokud člověk chodí do práce a neutrácí veškrou výplatu v hospodě tak není problém si to auto pořídit. A dál nehody nezpůsobují auta, ale lidé kteří je řídí!!! Jezdím každý den 50km a ještě se mi nestala jediná nehoda nebo jsem neplatil jedinou pokutu. Jasně i mezi mladými řidiči se najdou ,,blbci,, ale ty se najdou i u starších řidičů, prostě všude. A přispěl do Vaší debaty ohledně povinného ručení já platím 8.000
18.09.2008 | 10:37:23 | David Reagovat
CO?
Týjo, některý lidi tady jsou fakt vadný:) Autora recenze úplně chápu a vy co tady píšete kecy o tom, že je kravina si koupit takové auto jste nejspíš v ničem podobným nikdy neseděli... Co se týče povinného ručení, tak jsem na svou bývalou MV6 3.0 155Kw platil 7400/rok bez jakýchkoliv bonusů (u makléřské společnosti Allrisk) tak tady nekecejte ptákoviny, že to nejde! A možná nebudete věřit, ale s dobře zajetým a udržovaným třílitrem se dají jezdit delší trasy klidným tempem kolem 7-8litrů na 100km, při pohodlí gauče v obýváku:) A házet všechny mladé řidiče do jednoho pytle je pěkně napřezdržku:) V 23 letech může mít člověk kterého volant živí nalítáno klidně půl mega... Takže z těmahle kecama jděte k šípku
06.07.2008 | 16:58:00 | Leon Reagovat
Lacina
Lacina:A Jašíne,nekrm, že tě ta kráma stála 120 tisíc, však se tyto auta prodávají kolem 10 tisíc, dalo by se říct za cenu šrotu.A lguny z prví generace mají 123 koní nak nekecejToto auto bych si nikdy nekoupil, vím o čem mluvím.Lacina
06.07.2008 | 12:58:46 | LACINA Reagovat
re
Ok, 24V byly od 03/97, ale starší byl právě 3,0 12V (2963 ccm), novější má podle TP 2946 ccm (můj), takže to je 2,9, ale stejně je v TP i na liště dveří napsáno 3,0 24V.To je něco jako R 19 1,8 který měl 1721 ccm)
27.02.2008 | 14:53:09 | jašin Reagovat
To Jašin
V roce 97 se praveze zacaly montovat novejsi 24v 3.0 a kdyz uz sme i toho opravovani starsi V6 byl 2.9 12v:)
27.02.2008 | 11:46:08 | ToJa Reagovat
No, tak v roce 97 do laguny ještě 24V nedávali...Byl tam 3,0 V6 12V 123 kW
27.11.2007 | 22:23:51 | jašin Reagovat
Laguna
Tak som si aj ja spravil radosť a k Lagune RXE 2.0 8V som si dokupil na leto Lagunu Initiale 3.0 V6 24V manual, rok 1997, na tachometri 186.000km, no dopátral som sa že v roku 2003 mala už 280.000km.... Je v zanedbanom stave, avšak motoricky je bezvadná - nikde neteče olej, radí ľahko a presne, motor ťahá, štartuje na brnknutie klúčom.... Cez zimu pojde komplet na repas - nová bledá koža, nový originálny interiér, lak, rozvody (mám kúpené SKF vratane vodnej pumpy za 8400Sk bez DPH), náplne, výfuk, brzdy, GO originálnych diskov+pochromovanie.... Skrátka cez zimu ju dám dokopy a na jar šup ho na cesty a absolvovať dáke tie amatérske preteky do vrchu, Brnenský okruh....
Povinné poistenie je za 12.000Sk, spotreba bola uložená za posledných 7.000km 12,5l/100km. Podla vytrhaných predných pneu by som povedal že dostávala riadne zabrať, takže tá spotreba je výborná na to že tam jazdilo asi blbé hovado...
Fobiu HTP ani nekomentujem - to je nespôsobilé na premávku po pozemných komunikáciach....ohrozuje to bezpečnosť a plynulosť cestnej premávky .
PS: Pre rypákov - tiež mám 22r. , jazdím mesačne more kilometrov po okolitých štátoch a na Lagunu som si poctivo prachy vydrel....a ďalšie tam poctivo napchám, aby bola ako nová... presne ako je moja stála RXE 2.0 8V...
24.10.2007 | 11:45:04 | VladoOC_cz Reagovat
V6 24V
Souhalsim s autorem článku. MOje Laguna v Privolegu naprosto super. KOupeno s cca 70 000 na tachometru. Jedina vymena a investice desticky a pneu. PR za nejakych 10 neni zadna hruza. Nechapu chytraky, ktery kritizuji majitele silnych aut. Zkuste se v tom jednou projet a budete mluvit uuuplne jinak. Prumerna spotreba 10 l/100. Zkousel jsem jezdit mesic na spotrebu a jde to i za 8-9...zadnej zavodnik, rychlost stejna jano na max v mym puvodnim Fiatu...kdyz rikam na max, znamena to naprosto stejnou spotrebu jako ted v Lagune 9 litru. S rozdilem, ze tady plyn lechtate a pokud chcete predjet, predjedete. Zdychleni v automatu plynule, inteligentni, bez cukani. Driv jsem na automaty taky nadaval, ale jen blbecek odsuzuje, aniz by vyzkousel. PO projizdce v bazaru sjem se zamiloval a auto koupil.
Naprosto souhlasim s autorem. Je mi 22 let. Od 18ti mam vlastni vuz, mesicne najedu 4tis. km, nikdy jsem neboural, nikdy nic neskrabl, nesrazil. Auto je moje, nemusim se za nej stydet a unavuje mi nekomu vysvetlovat a ujistovat, ze ho nemam pujceny od bohatyho tatinka. Nazor autora plne podporuji.
22.10.2007 | 06:45:57 | neo Reagovat
Hele mám taky Lagunu a je to super auto. Sice se mi zdá na diesela líná 1.9 dCi ale komfort je fakt libovej. A nevim co tu někdo ma hemzy na vysoké obsahy a mládí řidičů. Tak zdar Laguňáci a samozřejmě Renaultaci :)
22.07.2007 | 23:30:31 | Honza Reagovat
:)
to jassin: mě se ta recenze zamlouva, je vecna. Auto vylozene nevychvalujes a i se mi libi zes ho porovnal s brachovou lagunou, sam uvazuji o koupi laguny nebo scenica a rad si prectu normalni nazor ne takovy odborny kecy jako tady pd anonymu :) Sam mam "super" auto tak chapu ty naklady...ale kdyz ji milujes neni co resit :D
15.06.2007 | 23:13:00 | r19 16V Reagovat
Radsi vetsi objem,kdy pri predjizdeni jede auto v protismeru rychleji nez sem cekal,tak slapnu vic na plyn a ta rezerva vykonova tam je,kdezto u HTP moc velka nebude:-)))
14.05.2007 | 11:30:40 | ToJa Reagovat
Debile! s velkym objemem a výkonem de udělat lepší spotřeba než třeba s ňákym HTP. Fakt závistivec! Newim proč by měl chodit k psychologovi tam si zajdi sám!! očividně to potřebuješ jako sůl. Někdo spotřebu neřeší! Kdyby si nebyl hlupák tak by si jí taky neřešil. Někdo na to má někdo ne!
čim menší auto a výkon tim míň je to bezpečný. člověk pak při předjíždění (pokud to vůbec s podautama s výkonem 50koní de) stráví víc času v protismětu než než na svý straně.
06.05.2007 | 08:54:36 | Reagovat
sam jsi blazen! rozmaz si po zadech svuj shit!
06.05.2007 | 00:59:09 | Reagovat
Jen blázen si může koupit auto s takovým motorem a spotřebou...Zajdi k psychologovi...
05.05.2007 | 22:30:11 | Reagovat
To jašin
Buď v klidu, závist lidí je svině.
30.04.2007 | 09:38:08 | Radek Reagovat
Jsem autor článku, a když vidím, co se tady píše, tak nevím, jestli jsem tu recenzi měl vůbec psát...Jinak, povinné ručení platím:12551 Kč za rok...A pro pány, kteří říkají že jsem postrach silnic a tatínkův mazánek:Od 18 jezdím s fordem transit a teď mám najeto skoro 300000 km,myslím že větší postrach jsou právě důchodci a ženy,a je pravda, taky mladí magoři se silnýma autama, ale já teda mezi ně nepatřím..., a ty prachy na to auto jsem si vydělal sám..A brácha taky...Když se chce, všechno jde.
29.04.2007 | 22:35:37 | jašin Reagovat
bábovička
Táák děti a kdo vám teď rozbije bábovičku na pískovišti?
29.04.2007 | 20:30:17 | Tom Reagovat
Proboha, může mít i diesel, nejen benzín. Čtěte to od začátku.
29.04.2007 | 19:47:18 | Radek Reagovat
ruceni...
Mam dvoulitra (1998 ccm) a platim s 36 mesicnim bonusem cca 6300 kc u CSOB. Vek 23 let.
29.04.2007 | 19:45:22 | Demo Reagovat
Apropó, Sofly psal, že má 2.5 , bez výkonu a jiného infa. Takže chytráci, naučte číst.
29.04.2007 | 19:44:17 | Radek Reagovat
Tady "anonymové" jsou dementi.
29.04.2007 | 19:42:20 | Radek Reagovat
Co to pláćáte za kraviny o pojištění? 2.5 4500,- atd.
http://www.top-pojisteni.cz/
29.04.2007 | 18:46:32 | Reagovat
možná u nějaký pojišťovny jo ale u tý mý je to fuk jakej to má výkon.A sofly teda plácá nesmysly, na 3.0 o 140 kW se určitě platí přes 10 táců.
29.04.2007 | 18:14:19 | Reagovat
Pov. ručení je i dle výkonu (Wustenrot). Tak si nejprve sežeň informace a pak přispívej do diskuse.
29.04.2007 | 18:01:57 | Radek Reagovat
Povinné ručení není podle výkonu ale zdvih.obj.válců.Takže je jedno jestli ta 2.5 bude mít 80 nebo 200 koní.
29.04.2007 | 18:00:33 | Reagovat
Pánové, 2.5 spadá o kategorii níže , taky je to o bydlišti, čím větší prdel, tím méně. Já s 2.0 platím 7.800 (Brno)
29.04.2007 | 17:54:34 | Radek Reagovat
To sofly
Jo a já platím na 3.0i(2963ccm) 10850 Kč ročně, takže se uklidni...4500 na 2,5 je taková kravina že až to dneska řeknu u piva tak se krásně zasmějeme:o)))
29.04.2007 | 17:12:33 | jirka Reagovat
Ty seš kokot... já mám 2.0 a platím 8500.
29.04.2007 | 16:58:58 | jindra Reagovat
hej
jako nevím co plácáš stěma 11 000 na ručné já mám 2.5a platím 4500 za rok tak nepindej.
29.04.2007 | 15:47:34 | sofly Reagovat
Celkem dost... jsem student,z brigády živím safrana 3.0 24V, a to dělám 3 dny v týdnu za 80 čistýho na hodinu...
29.04.2007 | 14:59:29 | jirka Reagovat
to jirka
a kolik takovejch lidí znáš??
29.04.2007 | 14:51:55 | Reagovat
No asi tak že:argumenty pro 1.6 apod:spotřeba, povinné ručení, ceny náhradních dílů,to je vše.Pro 3.0:pohodlí,komfort, akcelerace,výbava atd...Argumentů pro 3.0 je víc...A myslím že většina lidí není na tom tak špatně aby zaplatili 120000 za auto, pak 11000 za pov.ručení a jezdili za 11 na sto...
29.04.2007 | 14:39:01 | jirka Reagovat
No právě ten 3.0 Nebo snad ta 1.6 je Walken?
29.04.2007 | 07:51:27 | Radek Reagovat
To Radek
Dobře, a srovnej pohodlí, akceleraci,výbavu, vzhled, bezpečnost...Co ti vyjde jako lepší??
29.04.2007 | 00:20:27 | jirka Reagovat
Srovnej ceny ND na dané vozy, spotřebu....
28.04.2007 | 13:15:01 | Radek Reagovat
Pořád srovnávám ceny renaultů z roku 2000.A že ubohá 1.6 v meganu bez klimy je o tolik dražší než nadupaná laguna 24V s navigací atd. to trochu nechápu
.
28.04.2007 | 13:06:44 | Reagovat
Že by se někdo rval o 3.0 V6 benzín, při dnešních cenách PHM....proto ta cena. Co se týká mixéru 1.6 a podobný tragický kubatury, to je jinák káva. Takže trošku uvažujete, než sem něco napíšete.
28.04.2007 | 12:40:06 | Radek Reagovat
Trocu něco jinýho, 94 a 00, 94 je 12V a 123 kW, 00 je 24V 140 kW.Myslím že na takovou káru z 2000 je 120tis. Kč docela dost nízká cena, když bratranec kupoval megana 1.6 r.00 za 155 a strýc scenica 1.6 r.00 za 175 tisíc
28.04.2007 | 12:26:34 | Reagovat
Ono to ani tech 120 stat nemusi,jo a kamos ma Lagunu rok 94 v 3litru(2.9) a jezdi mu to za 9 litru.Podotykam,ze ji ma od nova,cili jaky si to udelal,takove to ma:-))
27.04.2007 | 22:13:24 | ToJa Reagovat
luxus???
120 000opravdu neni tak velká částka,když začal šetřit v 18,tak za pět let si to moch koupit za hotový uplně v pohodě,
nebo na leasing,to utáhne skoro každej pracující člověk bez závazků.
27.04.2007 | 17:49:37 | jixx Reagovat
27. dubna 2007 | 14:36 | Anonym
Myslím že laguna V6 z roku 2000 v plné palbě pro 23-letého kluka je dost velký luxus...A je pravda, taky postrach na silnicích... Tak nezáviď a kup si ji taky. Když na to nemáš, tak neodsuzuj ty, co si auto koupit mohou.
27.04.2007 | 15:34:05 | Radek Reagovat
opravdu nechapu, jak nekdo muze skatulkovat lidi, ridicske schopnosti a styl jizdy podle veku... to jsou zkratka jen predsudky. stejne jako me vcera malem na krizovatce trefila blondyna, ktera asi nevedela kde to ma brzdu. a jeste se blbe smala.... ale pro me to neznamena, ze vsechny blondyny jsou tragedi...
27.04.2007 | 14:59:36 | diego Reagovat
Myslím že laguna V6 z roku 2000 v plné palbě pro 23-letého kluka je dost velký luxus...A je pravda, taky postrach na silnicích...
27.04.2007 | 14:36:14 | Reagovat
...bohatý tatínek apod.
27.04.2007 | 13:28:31 | Radek Reagovat
Nojo ale nejhorší je- když sedne ten mladej do tak nadupanýho auta tak je to pak na silnicích o strach...Takoví by měli jezdit stodvacítkama.
27.04.2007 | 10:57:25 | Reagovat
svet se vyviji a evoluce pokracuje.... ;-)
27.04.2007 | 10:29:14 | diego Reagovat
Asi bohatej tatínek, ve 23 letech si pořídit a živit Lagunu v třílitru, brácha ,,jenom" v dvoulitru...Kam ten svět spěje to za nás byl každej mlaďoch rád za trabanta...
27.04.2007 | 10:26:18 | fanda Reagovat
aaaaaaaaaaa anonym je odbornik:)
18.04.2007 | 00:04:52 | ToJa Reagovat
Renaultem tam, vlakem zpátky...
17.04.2007 | 19:43:28 | Reagovat
Tak tak lagunaklub:) jinak tohle auti je super ja mel vinovou taky ve 2litru,ale sem ji rozbil,ted mam zelenou a ta zdaleka nema takovy smrnc jak vinova:(
17.04.2007 | 10:32:17 | ToJa Reagovat
Hmm 3.0..
Mám 2.0 16V (N7Q) z roku 1999 a nemám s ní problém. Motor je docela agilní i na tu tunu a půl plechu, ale chce to točit 4000 a výše. Škoda že ten 3-í litr nežere míň ...snad to admin nevezme jako reklamu.
16.04.2007 | 17:53:37 | Smrtka Reagovat
Souhlasim s tebou. Laguna je super auto a pokud se jedna o Phase II, tak je to ta nejlepsi volba. Pohodli je na hodne vysoky urovni a vybava taky. Skoda, ze jsi nevlozil fotku, musi vypadat skvele v te vinove barve... Jen jsem zvedavej na reakce antiRenaultaku... to se priprav, zase si neco vyslechnes...:(((
16.04.2007 | 11:59:18 | Reagovat