Rok výroby:1997Typ motoru:2.0Stav km při koupi:136 000 kmStav km nyní:221 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:23. 1. 2011
Ani nemělo,když jsem ho koupil,jezdil jsem 3-4 měsíce bez poruch a max.spokojen.Potom to začalo :-)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Neustálé problémy s čímkoliv.Když už si myslím,že je pokoj,zase se něco najde.Veškeré čepy měněny(budiž,je to spotřební věc),to samé silentbloky ramen,prasklé pružiny př.pérování(obě),zadní náprava na výměnu(tahám zadek skoro po zemi-běžná věc,unavené torzky),vyměněny snad všechny konektory a svorkovnice v motorovém prostoru(neustálé potíže s volnoběhem,cukání v otáčkách atd.)Shořel motorek digiklimy(za jízdy kouř v kabině a během chvilky se dalo udusit),immobiliizer odešel(také nic neobvyklého),běžně skoro netopí,každý rok nutné propláchnutí radiátoru na topení )A další a další.Nejhorší auto co jsem měl,těsnění pod hlavou dělané,palivoměr jednou ukazuje jindy ne,samovolné nulování palubního počítače aj. Jinak jízdní vlastnosti super,pěkně vyvážené a pohodlné a tiché,to jo.Mínusů je ale podstatně víc.Už nikdy Rendlíka.
Jako zarputilý odpúrce Rencků budu psát objektivně protože v mém okolí byli 4 Renaulty Laguna motor 1,8 a 2.0l z toho jeden kombík. 2 modely jsou na LPG. Takže začlo to tím, že známý si pořídil super Lagunu, pořád s ní jezdí a parádička. Pak já jen na zprostředkování Lagunu, no asi nejlepší auto, ve kterém jsem seděl(seděl nikoliv jel, jízdní vlastnosti jsou průměr). I když to byla vrána a objektivně mě na to bazar upozornil. Tedy v konkurenci neanatomických sedaček nejlepší auto ze všech, sedlo mi vše, přístrojovka, sedačka, poloha všeho v blízkosti, až na gumové řazení. Mezi anatomy tam už jde výš japonsko - nissan, mazda, no a bawo. :) Teď problémy. Imobilizér šílený, někdy se mu nechtělo ani nastartovat, zamykání problém s cetrálem i na klíček, po 5 minutách se odemkl, muselo se to řešit odpojením baterky, stahování oken, nefunkční klima, ručka, prostě taková vrána no. Dále dělaly se homokineťáky atd. prostě spotřební zbož ani né po 1tkm. Takže této recenzi bych se nedivil po náběhu 100tkm to není tak strašné jezdit s vránou třeba z áček. Vše se ale hrozně blbě opravuje a mechanik nad tím pěkně pi.uje. A závada na instalaci je nevyhledávatelná, na to potřebuje člověk fištróna, bohužel většina servisů to řeší pokus omyl. Ale to ještě nic není, trefil jsem auto, které mi udělalo provozní spotřebu 1km za 17kč s PHM. Po 10tisících šel z domu, protože chytil přes zimu a slané cesty takovou hnusnou korozi v nosných částech zadní nápravy, to prostě bylo už moc. Jo a bylo to pětkové tdsko. :( Teď ty zbývající Rencky, majitelé jsou s nim naprosto spokojení, několikrát přežilo cestu do chorvatska a kombík je služební, který najede denně nejméně 150km a nadmíra spokojenost, samozřejmě už prošel renovací v pohodě všeho, typické sundání sedaček a obnova spodku, natření a vyvaření včetně bodička, ale za ty prachy prostě paráda, LPG a jezdí jak ztrhaný, I je povedenější než II. :) Proč já osobně nešel do Laguny, protože jsem na to nikoho neměl, kdo by mi to dal do kupy a sám jsem si na takového rencka nebyl schopen vyměnit ani Ložiska, čepy a elektronika to už vůbec jsem nevěděl jak dát do kupy, atd. Prostě na francouze potřebujete dobrý servis v okolí, jinak nekupovat. :(
koupil jsem ji za par euro,tak jsem necekal zazraky.ma najeto 202tis.km z toho ja najel 20tis.cekal jsem nejake zavady,ALE TY NEJAK NEPRICHAZEJI.Vsechno funguje jak ma a musim dodat,ZE LEPSI OJETINU JSEM NEMEL
no nevím, ale chtěl bych znát skutečné km. Mám 1.8 r.v. 97 najeto cca 300000 jezdím s ní 10 let a mimo běžné údržby pouze motorek automatické klimy (opravil jsem sám) Nerezaví a spotřeba do 8 litrů. Když si někdo koupí vrak tak na značce nezáleží.
tvůj nick o Tobě vlastně docela vypovídá. Tohle auto bude mít najeto přes půl mega. Ložiska vydrží nadprůměrně (přes 200tkm), spojka určitě víc jak 300tkm (při normálním zacházení), motor, pokud to nemělo prase, klidně půl melounu a víc. Elektrika občas zlobí- ano. Ale ten zbytek (ty zásadní problemy) - zavinil předchozí majitel (majitelé). A vůbec, počítat ložiska a spojku do závad, u 14 let starého vozu, to je trošku dost na hlavu...Poloosa :D - opět vypovídá o tom, že s tím jezdili prasata. Já mám zkušenost s tím, že ve stavu km asi 190 000 se měnil první kulový čep.
Ak si niekto kúpi zošrotovanú šunku a chce ju bez problémov užívať je veľký optimista.Toto auto obehlo zemeguľu 2x a majiteľ má ešte očakávania.Bez ohľadu na značku,vykopavať mrtvoly a snažiť sa o ich oživenie je drahý koníček.
Hele nic proti tobě,ale nechápu proč s nájezdem cca 25 000 km za rok kupuješ deset let starou stočeninu a pak nadáváš a ještě k tomu Lagunu,která nemá zrovna nejlepší reference.Spíš naopak.Stačilo si před koupí proštudovat fóra.Ale určitě to byl výhodnej kauf jak je vidět.Lidi jsou nepoučitelný.
na ložiska ve všech kolech,postupně,ne najednou,nejdřív spojkové lano,hned potom komplet spojka.Na motoru jeden ventil prasklý,jeden podpálený.Poloosa delší měněna,při přidání plynu se už klepalo celý auto.Prostě je shit.Pro anonyma :-) -žádný blbosti,samá pravda a nejsem sám.Až na pár anonymů co najedou za rok 7 tis km po návsi.a možná si na něco ještě vzpomenu,je toho až moc.Zlatý Opely co jsem měl,jezdil jsem a jezdil a ne opravoval a opravoval.
Celá recenze je výplod, nebo koupeno jako totální vrak.. Tohle auto je velmi spolehlivý stroj- 2,0 8ventil starý model- jiné rendly nehodnotím- neznám.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna
Rencek
Jako zarputilý odpúrce Rencků budu psát objektivně protože v mém okolí byli 4 Renaulty Laguna motor 1,8 a 2.0l z toho jeden kombík. 2 modely jsou na LPG.
Takže začlo to tím, že známý si pořídil super Lagunu, pořád s ní jezdí a parádička.
Pak já jen na zprostředkování Lagunu, no asi nejlepší auto, ve kterém jsem seděl(seděl nikoliv jel, jízdní vlastnosti jsou průměr). I když to byla vrána a objektivně mě na to bazar upozornil. Tedy v konkurenci neanatomických sedaček nejlepší auto ze všech, sedlo mi vše, přístrojovka, sedačka, poloha všeho v blízkosti, až na gumové řazení. Mezi anatomy tam už jde výš japonsko - nissan, mazda, no a bawo. :)
Teď problémy. Imobilizér šílený, někdy se mu nechtělo ani nastartovat, zamykání problém s cetrálem i na klíček, po 5 minutách se odemkl, muselo se to řešit odpojením baterky, stahování oken, nefunkční klima, ručka, prostě taková vrána no. Dále dělaly se homokineťáky atd. prostě spotřební zbož ani né po 1tkm. Takže této recenzi bych se nedivil po náběhu 100tkm to není tak strašné jezdit s vránou třeba z áček. Vše se ale hrozně blbě opravuje a mechanik nad tím pěkně pi.uje. A závada na instalaci je nevyhledávatelná, na to potřebuje člověk fištróna, bohužel většina servisů to řeší pokus omyl.
Ale to ještě nic není, trefil jsem auto, které mi udělalo provozní spotřebu 1km za 17kč s PHM. Po 10tisících šel z domu, protože chytil přes zimu a slané cesty takovou hnusnou korozi v nosných částech zadní nápravy, to prostě bylo už moc. Jo a bylo to pětkové tdsko. :(
Teď ty zbývající Rencky, majitelé jsou s nim naprosto spokojení, několikrát přežilo cestu do chorvatska a kombík je služební, který najede denně nejméně 150km a nadmíra spokojenost, samozřejmě už prošel renovací v pohodě všeho, typické sundání sedaček a obnova spodku, natření a vyvaření včetně bodička, ale za ty prachy prostě paráda, LPG a jezdí jak ztrhaný, I je povedenější než II. :)
Proč já osobně nešel do Laguny, protože jsem na to nikoho neměl, kdo by mi to dal do kupy a sám jsem si na takového rencka nebyl schopen vyměnit ani Ložiska, čepy a elektronika to už vůbec jsem nevěděl jak dát do kupy, atd. Prostě na francouze potřebujete dobrý servis v okolí, jinak nekupovat. :(
06.11.2012 | 09:17:19 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
laguna 2.0 1997
koupil jsem ji za par euro,tak jsem necekal zazraky.ma najeto 202tis.km z toho ja najel 20tis.cekal jsem nejake zavady,ALE TY NEJAK NEPRICHAZEJI.Vsechno funguje jak ma a musim dodat,ZE LEPSI OJETINU JSEM NEMEL
05.11.2012 | 12:47:45 | cuxdd792 | 91.38.227.* Reagovat
RE: laguna 2.0 1997
To je pak dobrý kup!
Pokud se k tomu předešlí majitel choval solidně,a nejezdil s tím vyloženě na dojezd tak pak není problém.
05.11.2012 | 13:16:40 | Luke20 | 78.102.114.* Reagovat
no nevím, ale chtěl bych znát skutečné km. Mám 1.8 r.v. 97 najeto cca 300000 jezdím s ní 10 let a mimo běžné údržby pouze motorek automatické klimy (opravil jsem sám) Nerezaví a spotřeba do 8 litrů. Když si někdo koupí vrak tak na značce nezáleží.
15.03.2011 | 07:07:50 | Trinity Reagovat
Autore..
tvůj nick o Tobě vlastně docela vypovídá. Tohle auto bude mít najeto přes půl mega. Ložiska vydrží nadprůměrně (přes 200tkm), spojka určitě víc jak 300tkm (při normálním zacházení), motor, pokud to nemělo prase, klidně půl melounu a víc. Elektrika občas zlobí- ano. Ale ten zbytek (ty zásadní problemy) - zavinil předchozí majitel (majitelé). A vůbec, počítat ložiska a spojku do závad, u 14 let starého vozu, to je trošku dost na hlavu...Poloosa :D - opět vypovídá o tom, že s tím jezdili prasata. Já mám zkušenost s tím, že ve stavu km asi 190 000 se měnil první kulový čep.
26.01.2011 | 22:55:05 | Reagovat
mám stejnou Lagunu 1.8 r. 97, najel jsem 270 000 km bez problémů, opravy běžné a minimální, velká spokojenost.
26.01.2011 | 18:57:05 | mil Reagovat
Šunka zo šrotu
Ak si niekto kúpi zošrotovanú šunku a chce ju bez problémov užívať je veľký optimista.Toto auto obehlo zemeguľu 2x a majiteľ má ešte očakávania.Bez ohľadu na značku,vykopavať mrtvoly a snažiť sa o ich oživenie je drahý koníček.
26.01.2011 | 09:24:19 | Reagovat
To se mi ani nechce věřit že by bylo tolik poruch u kvalitního renaultu.
25.01.2011 | 18:44:26 | Reagovat
Hele nic proti tobě,ale nechápu proč s nájezdem cca 25 000 km za rok kupuješ deset let starou stočeninu a pak nadáváš a ještě k tomu Lagunu,která nemá zrovna nejlepší reference.Spíš naopak.Stačilo si před koupí proštudovat fóra.Ale určitě to byl výhodnej kauf jak je vidět.Lidi jsou nepoučitelný.
25.01.2011 | 14:56:27 | Jirka Reagovat
Ještě jsem zapoměl
na ložiska ve všech kolech,postupně,ne najednou,nejdřív spojkové lano,hned potom komplet spojka.Na motoru jeden ventil prasklý,jeden podpálený.Poloosa delší měněna,při přidání plynu se už klepalo celý auto.Prostě je shit.Pro anonyma :-) -žádný blbosti,samá pravda a nejsem sám.Až na pár anonymů co najedou za rok 7 tis km po návsi.a možná si na něco ještě vzpomenu,je toho až moc.Zlatý Opely co jsem měl,jezdil jsem a jezdil a ne opravoval a opravoval.
25.01.2011 | 12:24:03 | Alzhajmr Reagovat
blbosti
Celá recenze je výplod, nebo koupeno jako totální vrak.. Tohle auto je velmi spolehlivý stroj- 2,0 8ventil starý model- jiné rendly nehodnotím- neznám.
25.01.2011 | 00:10:10 | Reagovat