Rok výroby:1998Typ motoru:2,0 16V 102kW/140PSStav km při koupi:210 998 kmStav km nyní:214 306 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:8,5 l/100 kmVloženo:12. 4. 2008
No, auto jsem koupil v zanedbaném stave, a s množstvím menších závad.Auto mám krátce, jediné co jsem zatím spravoval je: výměna všech (má 4x kotouče)destiček a kotoučů, oleje, filtrů a rozvodů, desky nové, kotouče pěkné z vrakoviště, sám jsem si je vybral a předělal.
Dále-oprava klimatizace..Auto mělo klimu při koupi nefunkční(s tím jsem to taky kupoval), původní majitel nevěděl proč, prý mu nešla nikdy:o)), nakonec stačilo zavařit chladič-prodřený hliník, naplnit- klima funguje, měl jsem strach z kompresoru, ale funguje.Unikal olej kolem šroubu z vany-šroub omotán silikonovou páskou.Nesvítilo mnoho žárovek v palubce- palubní pc, vyměnil jsem žárovky radši všechny+tlačítko stahování okna spolujezdce.Všechny čepy, táhla stabilizátorů.Po koupi nešlo vůbec servo, počítal jsem s výměnou, nakonec stačilo naštěstí jen vyměnit trubičku, byla vyteklá kapalina..Dále mě čeká:hučí pravé zadní ložisko.
Originál autorádio nebere CD.Musím vyměnit zadní tlumiče, auto má tažné, zřejmě je auto totálně ztahané, zadek sedí u země jak u citroenu BX:o)))Nesvítí 3.brzdové světlo, světla zpátečky, lampička u řidiče ani u spolujezdce.Nefunguje vůbec nastavování světlometů a ty svítí hrozně dolů..Občas se nezamykají pravé zadní dveře.Když prší, tak na pravé straně za spolujezdcem do auta teče, nepodařilo se mě zatim najít kudy.Funguje pouze jedna vrtule u sahary(zatím nevím proč)ABS žije svým životem, občas jde, občas ne:o( hlavně teda za vlhka.Stěrače na první polohu ,,blázní" a nevracejí se.
Originál rádio občas vůbec nejde zesílit(zeslabit ano), a to ani na rádiu, ani na ovládání pod volantem.Auto nedrží volnoběh.Výfuk je zkorodovaný, zkusím povařit,ještě přes léto snad vydrží...Je pravděpodobně naražený pravý zadní originál Al disk.Chybí víčko nádrže.Motoru kolísá volnoběh.Spojka jde velmi ztuha(to je možná normální).Občas nejde zařadit jednička a zpátečka, při podřazování na dvojku bez meziplynu ,,škrtne".Auto je po hávárii na předek, je to celé nějak divně spravené-kapota skoro nejde otvírat ani zavírat, navíc od řidiče otevřu jen jeden zámek, druhý potom otvírám speciálně vyvedeným lankem zastrčeným pod plastovou mřížkou.
Kapota přečnívá o kus, mezera mezi kapotou a blatníky je snad 2 cm, nárazník je na jedné straně pokleslý asi o 2 cm dolů(asi tam něco chybí)...Mřížky nesedí, mlhovky jsou tam nějak ,,divně",plastové podběhy dolámané až běda, chybí spodní kryt motoru.Nalakované je to celkem dobře.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem koupil velmi výhodně, za 29500.Je to model po facelifte, s kulatými mlhovkami a čirou optikou.Je nutno do něj ještě investovat, viz výše.
Je skoro v plné výbavě, climatronic, všechna el. okna, vyhřívaná sedadla i čelní sklo(bohužel vyhřívá pouze asi polovinu skla), tempomat ,4x airbag(podle tp, jinak, přední airbagy byly při havárii,,použity" a chybí)atd..Bohužel, interier není taky moc zachovalý stejně jak celé auto, brutálně ,,prohulený", propálená sedačka řidiče, praskliny na plastech...
Z dálky vypadá auto celkem dobře, lak je pěkný (modrý)a korozi jsem nikde nenašel.Motor se jeví dobře, 140 koní je poznat.Předchozí BMW 320d jelo asi subjektivně lépe.Hlavně míň žralo-laguna cca 7,5-10 litrů, BMW 5,5-7 maximálně...Maximálka BMW byla dle tacho cca 220 a kousek,podle tp má ale laguna maximálku skoro stejnou.Zatím se ale bál ji prohnat naplno, zkusil jsem cca 180 a poskakovala jako koza..Nesedí úplně dobře.
Předchozí majitel se o auto i podle svých slov vůbec nestaral..Prý na něm najel za rok 40 tisíc km a ani nevyměnil olej...Ale díky tomu všemu jsem jej pořídil tak levně.Majitel byl pocitvý a všechno mi řekl.Zatím spokojenost.I designově je laguna pěkné auto.
Vlastnim Scenic facelift s motorom 2,0i 140 ps ,má to za sebou 310000 km a funguje bez problemu zo základným servisom.Podla mna je auto dobré len tolko,ako je jeho majitel.A podla toho co citam,bol predchadzajuci majitel prasa.
To že jsou Rencky nejporuchovější auta na světě ví už každý, ale tato recenze mě o tom nepřesvědčila, jelikož toto auto byl totálka šrot. Přesvědčily mě o tom vlastní zkušenosti s 19kou a později s Cliem. To co mělo nové Clio za poruchy do 30 tisíc kiláků na tacháči snad ani není možné. Navíc chování servisu ubohost a katastrofa. Ještě ted když vidím Rencka tak se mě ježí všechny chlupy. Jen pro srovnání - měl jsem Civica, r. 97, najeto 300 tisíc a byl naprosto bez poruch, super auto. Teď s ním jezdí bratranec, na tacháku 360 a jede a jede.
Laguno je v poměru cena/hodnota asi bez konkurence.Sused jednu kupil, sice starý model z 97 roku, ale za cenu 24 000 těžko seženete něco lepšího, a je to 2litr ve výbavě RXE.. Trošíčku mi přišlo vtipné, když nás obou college z práce kupil za cenu 73 900 asi 2 týdny po collegovi feldu combi, ale s našláplym motorem 1,6 ve vybavě GLX(99rok). I tak je lagune lepší vuz..Hlavně za tu cenu mužu mít 3 lagune.hlavně lagune nehnije jak felka, svezeníčko jinde a i vzhled mě hladí více.A co se říká u fele plná palba, je v lagune basic.Lagun má např automaticko klimatizaci , rádio ovládané přepínačí u volantu, elektricky nastavitelné sedačky předu, nebo stáhnutelná okna i vzdu, což asi u feldy nešlo ani v příplatkové nadvýbavě.
Passat od nemeckych fuserov???Ostre hrany???Nulova stabilita???Otrasny interier??? Nemas ani sajnu cos napsal...Ja osobne mam Passat 1.8T rocnik 97...Na silnici sedi jak prikovane,nechci se chvastat ale i do zakruty pres obec pojede vice nez ta tvoji Laguna po dalnici...Jedes pres 200 a slyset jen aerodynamiku,hluk motora minimalni !!! Takze netrep kravoviny ze Passat zlozis do zakruty z vonkajsi strany je to fakt smesne :DDD.A krom toho je Laguna jen dalsi francouzsky srot :D
kreteni jsou vsichni co tady chválí ty francuzské nepovedence..TUV testy spolehlivosti a laguna je na chvostu, někde kolem 110 místa, tz. že 110 typů aut je lepších hee..
No, jestli si napsal, že laguna jezdí bez náklonů karoserie do zatáček a sedí jako přibitá, tak máš buď kvalitní sportovní podvozek od Eibachu a pod. a nebo si z nás tady děláš odbrý den. Neznám lagunu jenž by měla tyto vlastnosti. Jediný velký vůz v této třídě který vyniká opravdu skvělými jíézdními vlastnostmi a stabilitou v zatáčkách apod. Je Ford Mondeo. ostatní na něj ztrácí a to hodně. TAkže jsi mě pobavil. Laguna je na pohodlné cestování. zábavy si s ní člověk neužije. A proto si ji nekupují lidé jenž mají rádi zábavu za volantem.
nooo mudrci ja mam lagunu rok 1995 2.0 8v a ma najazdene 372 000 km a vsetko bavi ako ma brzdy v lepsom stave ako nejaky nemec z roku 2003 interier uplne neporovnatelny s VW sedacky pohodlne a pri tom maju dobre bocne vedenie dalsia dôlezita vec digitalna klima na rok 95 to nemal hocikto dizajnovo pekne spracovana palubovka az by om povedal ze predbehla dobu a auto celkovo vyzera nadherne porovnajme si to s passatom od nemeckych fuserov tak to je strasne nieco ostre hrany otrasny interier no koment!!skuste si najprv odskusat take auto a potom nadavajte jazdne vlastnosti ma neskutocne VW su riadne sunky oproti renaultom mäkke kastne stabilita na ceste nulova auto sa naklana v zakrutach ako keby si nesiel autom ale lodou a pri tom je tvrde co znamena ze je nepohodlne renault sedi ako prikovany a je pohodlny a nemca zlozim v zakrute z vonkajsej strany bez problemov toto su moje skusenosti a fakt by som chcel vidiet VW co ma najazdene 372 000km ze v akom je stave ci by vobec este existoval :D:D:D ODPORCOVIA FRANCUZOV PISTE :D AJ TAK MA NEROZHADZETE STE IBA ZAKOMPLEXOVANY UBOZIACI A NEVIETE SI PRIZNAT NIEKTORE VECI
To auto ma 210998 km a malo asi dost brutalnu havariu a este aj drbnuteho predchazajuceho majitela. Ved toto by nevydrzalo ani OT. Cena 29500 asi odpoveda stavu. Je pravda ze nejake VW v uplne rovnakom stave ako tato Laguna by stalo asi tak 100 000. Ved VW je neznicitelne. A porovnavat Favorita s Lagunou svedci o inteligencii pisatela. Na konci sveta sa bude Terminator prevazat na octavke....
Ste asi uplne na hlavu,to auto je evidentne po tezke havarii a spousta zavad je spusobena prave ni!!!!S tim radiem,projed to cisticim cd,melo by se to zlepsit me to dost pomohlo:)
Lenže tieto chyby môžu byť kľudne následok nehody, ktorú si okrem kilometrov a veku zabudol spomenúť. Vyzerá to, že tento fakt zámerne prehliadaš. A ak už spomínaš rádio, tak to nevyrábajú automobilky, ale výrobcovia autorádií. Myslím, že pre Renault je to Philips, alebo Grundig. Vypálené žiarovky po 10 rokov sú fakt nehorázna závada. Ty máš určite večné
Takže: Například podsvícení palubky, žárovy v interiéru, rádio nebere CD, nejde zesílit, blbne ABS, blbnou stěrače, nezamykají dveře, teče do auta:o)), popraskané plasty v interiéru, těžko spojka, nejde řadit, toto všechno vypovídá o kvalitě renaultů, nejsou to běžné závady u jiných aut po 200 tisících km a necelých 10 let provozu..
Tu vôbec nejde o to, či je to Renault, Ford, Toyota, alebo Škoda. Tu by som sa ozval ne tie priblblé reakcie pri každom aute. Jak môže niekto vôbec napísať takú stupiditu, že iné auto by to vydržalo. Toto by nevydržalo žiadne auto. A ak tu už niekto spomína závady, tak nech konečne napíše, ktoré konkrétne. Lebo z opotrebenia je tam jeden tlmič, brzdy a žiarovky. Alebo podľa niekoho, auto môže za to, že má vystrelené airbagy, nemenený olej, alebo po nehode nesedí kapota?
No je to tak, jak se haní koncernová auta, tak to se Petřík ochotně přidává, ale jak se jedná o frantíky, tak za ně kope co to jde. Drtivá většina aut je naprostý průměr, Prostě pouhý průměr, aby během životnosti do cca 300 000 až 500 000km pořádně vyždímal majitelovu peněženku na spotřebáku a pak morálně zastaral natolik, že se neobejde bez koupi nového vozu. Technicky není problém vyrobit vozidlo, které ujede 1000 000km bez poruchy, ale to by automobilky neměly zisk a ten je až na prvním místě.
Ale chlapy... Zaručeně i Siera, i BMW i koncernový auta by měli takový závady, kdyby byly po autonehodě stejně jako tato Laguna Laguna první generace je dle TÜV průměrně spolehlivé auto, takže prrr...!!!
O Renaulte ako takom to nevypovedá nič. A chcel by som vidieť hocijaké iné auto, ktoré by takú históriu prežilo bez ujmy. Ale také ešte nevyrobili. Ani BMW, ani nikto iný.
Pýtal som sa konkrétne : prečo? Odkaz na nič nehovoriace zovšeobecnené konštatovanie, však nedalo odpoveď, prečo si to vôbec písal k tejto recenzii. Je to recenzia na konkrétne auto, nie na automobilku ako takú. Predstav si, že ja som za 5 rokov problémy nemal, takže nejaké všeobecné konštatovanie nemá pre mňa absolútne žiadny relevantný význam. Takže skús napísať, čím Ťa toto 10 ročné zanedbané auto, opisované v tejto recenzii sklamalo.
Musím reagovat..Auto jsem koupil stavu, který podle mě odpovídal ceně.Jinak, po výměně svíček a kabelů, učiněno včera(je obdivuhodné že auto s tím vůbec předtím jelo, byly tam ještě s největší pravděpodobností originály...) je motor super tichý, jede krásně, otáčky se ustálily..Kastle je taky zdravá..Takže se do auta pusím a budu spravovat...
Treba konkrétne, lebo toto je mlátenie prázdnej slamy. Pri tejto recenzii by si asi ťažko hľadal závadu, ktorí nebola spôsobená nehodou, alebo zanedbaným servisom.
Já bych nekritizoval.Leoš koupil auto ve stave, o kterém věděl, a pokud autu věnuje nějaký čas a samozřejmě nějaké peníze, a je trochu manuálně zručný, může z toho ještě udělat pěkné a dobré auto.Protože laguna jinak pěkné a dobré auto je...
Neviem, prečo ste tu všetci rozčarovaní z toho, v akom je to auto stave a koľko má závad. Boh vie, koľko to malo majiteľov, keď predošlý sa vyjadril, že najazdil za rok 40 tisíc a ani nevymenil olej. Navyše je to auto po nehode, po ktorej bolo pravdepodobne len narýchlo zbúchané dohromady. Je dosť možné, že to odniesol aj motor a pravdepodobne celá kasňa. Na to, že to má 10 rokov, počas ktorých sa o to nikto nestaral, je zázrak, že to vôbec jazdí, takže by skôr malo dostať medailu za statočnosť. Nepoznám auto, ktoré by to vydržalo bez ujmy. A že na tak starom a zanedbanom aute je treba vymeniť brzdy, tlmič, ložisko a žiarovky, tak to sú teda vážne "závažné" poruchy. Kto by to len čakal. To sa potom vážne nečudujem, že to auto bolo pre vás nekvalitné už keď vyšlo z fabriky. Všetky ostatné chyby sú s najväčšou pravdepodobnosťou dôsledkom havárie.
Auto je spotřební materiál..A svědčí to o laguně, že asi není moc poctivě dělaná, když se tam vysype takové penzum věcí...Myslím, že je to případ nejen laguny, ale všech francouzkých aut...Laguna zvláště po faceliftě je pěkně vypadající vůz, ale mít tolik poruch , hodím jej do šrotu...Bez milosti...
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna
Renault?
Vlastnim Scenic facelift s motorom 2,0i 140 ps ,má to za sebou 310000 km a funguje bez problemu zo základným servisom.Podla mna je auto dobré len tolko,ako je jeho majitel.A podla toho co citam,bol predchadzajuci majitel prasa.
22.03.2016 | 10:07:02 | Rens | 62.197.206.* Reagovat
Jsi magor
Se nediv ty sráči, když sis koupil šumku za 3 pětky.Magore. Kvalitní lagu koupíš od 70 výše.Jsi ubohý šmejd.
04.01.2010 | 19:39:13 | Hany Reagovat
laguny jsou nejhorší a nejškaredější auta na světě to ví každý rozumný čech!!
23.02.2009 | 19:29:06 | Reagovat
jasné, tedá lépěj kupi feliciu za 3násobek ceny laguny??
23.02.2009 | 17:19:27 | Jesep Reagovat
Ren není auto, je to šmejd!
To že jsou Rencky nejporuchovější auta na světě ví už každý, ale tato recenze mě o tom nepřesvědčila, jelikož toto auto byl totálka šrot. Přesvědčily mě o tom vlastní zkušenosti s 19kou a později s Cliem. To co mělo nové Clio za poruchy do 30 tisíc kiláků na tacháči snad ani není možné. Navíc chování servisu ubohost a katastrofa. Ještě ted když vidím Rencka tak se mě ježí všechny chlupy.
Jen pro srovnání - měl jsem Civica, r. 97, najeto 300 tisíc a byl naprosto bez poruch, super auto. Teď s ním jezdí bratranec, na tacháku 360 a jede a jede.
23.02.2009 | 15:39:56 | tom Reagovat
lagune dobrá auta
Laguno je v poměru cena/hodnota asi bez konkurence.Sused jednu kupil, sice starý model z 97 roku, ale za cenu 24 000 těžko seženete něco lepšího, a je to 2litr ve výbavě RXE.. Trošíčku mi přišlo vtipné, když nás obou college z práce kupil za cenu 73 900 asi 2 týdny po collegovi feldu combi, ale s našláplym motorem 1,6 ve vybavě GLX(99rok). I tak je lagune lepší vuz..Hlavně za tu cenu mužu mít 3 lagune.hlavně lagune nehnije jak felka, svezeníčko jinde a i vzhled mě hladí více.A co se říká u fele plná palba, je v lagune basic.Lagun má např automaticko klimatizaci , rádio ovládané přepínačí u volantu, elektricky nastavitelné sedačky předu, nebo stáhnutelná okna i vzdu, což asi u feldy nešlo ani v příplatkové nadvýbavě.
23.02.2009 | 15:17:14 | Jesep Reagovat
to antirenault
Tohle se muze stat kazde automobilce i BMW :D
23.02.2009 | 14:51:52 | jamieson Reagovat
to Anonym 1.rijna 2008 10:29
Passat od nemeckych fuserov???Ostre hrany???Nulova stabilita???Otrasny interier??? Nemas ani sajnu cos napsal...Ja osobne mam Passat 1.8T rocnik 97...Na silnici sedi jak prikovane,nechci se chvastat ale i do zakruty pres obec pojede vice nez ta tvoji Laguna po dalnici...Jedes pres 200 a slyset jen aerodynamiku,hluk motora minimalni !!! Takze netrep kravoviny ze Passat zlozis do zakruty z vonkajsi strany je to fakt smesne :DDD.A krom toho je Laguna jen dalsi francouzsky srot :D
23.02.2009 | 14:44:34 | jamieson Reagovat
kreteni jsou vsichni co tady chválí ty francuzské nepovedence..TUV testy spolehlivosti a laguna je na chvostu, někde kolem 110 místa, tz. že 110 typů aut je lepších hee..
01.10.2008 | 15:49:06 | Reagovat
fantomas ty si proste kreten :D:D
01.10.2008 | 14:52:54 | Reagovat
příjemná jízda?měkké pérování, slabý motor, slabé brzdy..to neříkám příjemná jízda..svezde se 330i
01.10.2008 | 13:16:01 | Reagovat
zabava
Zábava za volant nepatří.Jízda v laguně je ale příjemná a o to jde.
01.10.2008 | 12:15:43 | Reagovat
to Fantomas
No, jestli si napsal, že laguna jezdí bez náklonů karoserie do zatáček a sedí jako přibitá, tak máš buď kvalitní sportovní podvozek od Eibachu a pod. a nebo si z nás tady děláš odbrý den. Neznám lagunu jenž by měla tyto vlastnosti. Jediný velký vůz v této třídě který vyniká opravdu skvělými jíézdními vlastnostmi a stabilitou v zatáčkách apod. Je Ford Mondeo. ostatní na něj ztrácí a to hodně. TAkže jsi mě pobavil. Laguna je na pohodlné cestování. zábavy si s ní člověk neužije. A proto si ji nekupují lidé jenž mají rádi zábavu za volantem.
01.10.2008 | 11:14:16 | Mirkas Reagovat
fantomas
nooo mudrci ja mam lagunu rok 1995 2.0 8v a ma najazdene 372 000 km a vsetko bavi ako ma brzdy v lepsom stave ako nejaky nemec z roku 2003 interier uplne neporovnatelny s VW sedacky pohodlne a pri tom maju dobre bocne vedenie dalsia dôlezita vec digitalna klima na rok 95 to nemal hocikto dizajnovo pekne spracovana palubovka az by om povedal ze predbehla dobu a auto celkovo vyzera nadherne porovnajme si to s passatom od nemeckych fuserov tak to je strasne nieco ostre hrany otrasny interier no koment!!skuste si najprv odskusat take auto a potom nadavajte jazdne vlastnosti ma neskutocne VW su riadne sunky oproti renaultom mäkke kastne stabilita na ceste nulova auto sa naklana v zakrutach ako keby si nesiel autom ale lodou a pri tom je tvrde co znamena ze je nepohodlne renault sedi ako prikovany a je pohodlny a nemca zlozim v zakrute z vonkajsej strany bez problemov toto su moje skusenosti a fakt by som chcel vidiet VW co ma najazdene 372 000km ze v akom je stave ci by vobec este existoval :D:D:D ODPORCOVIA FRANCUZOV PISTE :D AJ TAK MA NEROZHADZETE STE IBA ZAKOMPLEXOVANY UBOZIACI A NEVIETE SI PRIZNAT NIEKTORE VECI
01.10.2008 | 10:29:59 | Reagovat
rendlik bez zavad
Mam nebouranou 10letou lagunu grandtour po faceliftu, zatim nemela zadnou zavadu. Najeto 112 000.
28.05.2008 | 21:37:29 | sharkoon Reagovat
To auto ma 210998 km a malo asi dost brutalnu havariu a este aj drbnuteho predchazajuceho majitela. Ved toto by nevydrzalo ani OT. Cena 29500 asi odpoveda stavu. Je pravda ze nejake VW v uplne rovnakom stave ako tato Laguna by stalo asi tak 100 000. Ved VW je neznicitelne. A porovnavat Favorita s Lagunou svedci o inteligencii pisatela. Na konci sveta sa bude Terminator prevazat na octavke....
04.05.2008 | 19:47:34 | lakinooo Reagovat
fuuuuj
Laguna je šílený auto, hnus hnus hnus...
18.04.2008 | 22:48:06 | antilaguna Reagovat
lepší favorit než tento sráč ten výčet závad je absolutně děsivý, favorita seženete v SUPER!!!!!STAVU za 20 tisíc uplně v pohodě...
18.04.2008 | 22:45:06 | Reagovat
Každopádně je tahle recenze nahrávkou na smeč pro všechny odpůrce renaultů...
16.04.2008 | 14:25:53 | jašin Reagovat
Ste asi uplne na hlavu,to auto je evidentne po tezke havarii a spousta zavad je spusobena prave ni!!!!S tim radiem,projed to cisticim cd,melo by se to zlepsit me to dost pomohlo:)
15.04.2008 | 19:41:37 | ToJa Reagovat
moje
já mám favorita, to bych nesrovnával..
15.04.2008 | 15:18:11 | Reagovat
Lenže tieto chyby môžu byť kľudne následok nehody, ktorú si okrem kilometrov a veku zabudol spomenúť. Vyzerá to, že tento fakt zámerne prehliadaš. A ak už spomínaš rádio, tak to nevyrábajú automobilky, ale výrobcovia autorádií. Myslím, že pre Renault je to Philips, alebo Grundig. Vypálené žiarovky po 10 rokov sú fakt nehorázna závada. Ty máš určite večné
15.04.2008 | 14:58:33 | Petrík Reagovat
Takže: Například podsvícení palubky, žárovy v interiéru, rádio nebere CD, nejde zesílit, blbne ABS, blbnou stěrače, nezamykají dveře, teče do auta:o)), popraskané plasty v interiéru, těžko spojka, nejde řadit, toto všechno vypovídá o kvalitě renaultů, nejsou to běžné závady u jiných aut po 200 tisících km a necelých 10 let provozu..
15.04.2008 | 13:58:09 | Reagovat
Tu vôbec nejde o to, či je to Renault, Ford, Toyota, alebo Škoda. Tu by som sa ozval ne tie priblblé reakcie pri každom aute. Jak môže niekto vôbec napísať takú stupiditu, že iné auto by to vydržalo. Toto by nevydržalo žiadne auto. A ak tu už niekto spomína závady, tak nech konečne napíše, ktoré konkrétne. Lebo z opotrebenia je tam jeden tlmič, brzdy a žiarovky. Alebo podľa niekoho, auto môže za to, že má vystrelené airbagy, nemenený olej, alebo po nehode nesedí kapota?
15.04.2008 | 06:35:07 | Petrík Reagovat
Uvědomte si, že to auto stálo 29 500 korun!!!
14.04.2008 | 23:24:54 | jašin Reagovat
re. anonym about Petřík
No je to tak, jak se haní koncernová auta, tak to se Petřík ochotně přidává, ale jak se jedná o frantíky, tak za ně kope co to jde. Drtivá většina aut je naprostý průměr, Prostě pouhý průměr, aby během životnosti do cca 300 000 až 500 000km pořádně vyždímal majitelovu peněženku na spotřebáku a pak morálně zastaral natolik, že se neobejde bez koupi nového vozu. Technicky není problém vyrobit vozidlo, které ujede 1000 000km bez poruchy, ale to by automobilky neměly zisk a ten je až na prvním místě.
14.04.2008 | 18:36:50 | Marcel Reagovat
ale toto je už laguna po faceliftě přece.
14.04.2008 | 17:44:05 | Reagovat
Ale chlapy... Zaručeně i Siera, i BMW i koncernový auta by měli takový závady, kdyby byly po autonehodě stejně jako tato Laguna Laguna první generace je dle TÜV průměrně spolehlivé auto, takže prrr...!!!
14.04.2008 | 17:40:04 | Reagovat
Vžyt to auto mělo snad všechny závady, co vůbec může auto mít! Moje bejvalá sierra měla najeto minimálně dvakrát tolik a takovej vrak to nebyl.
14.04.2008 | 15:19:39 | Reagovat
O Renaulte ako takom to nevypovedá nič. A chcel by som vidieť hocijaké iné auto, ktoré by takú históriu prežilo bez ujmy. Ale také ešte nevyrobili. Ani BMW, ani nikto iný.
14.04.2008 | 15:15:43 | Petrík Reagovat
Vypovídá to o renaultu hodně.Vůbec nevim, jak vůbec autor mohl vyměnit BMW320d za lagunu...BMW by určitě v takém stavu nikdy nebylo.
14.04.2008 | 14:06:50 | Reagovat
Nikto nevie všetko. Dokonca niekto sa nevie ani podpísať. Ale reč bola o konkrétnom aute, ktoré tu niekto odsudzuje. Len som sa pýtal prečo?
14.04.2008 | 11:29:04 | Petrík Reagovat
PETRIK IS KING
petrik vie vsetko
14.04.2008 | 11:07:19 | Reagovat
re:Marcel
Nedráždí Petrika bosou nohou.Na Francouzké auta je patron.Ale zkus třeba hanit koncern a hned si padnete do noty.
14.04.2008 | 11:02:11 | Reagovat
to Marcel
Pýtal som sa konkrétne : prečo? Odkaz na nič nehovoriace zovšeobecnené konštatovanie, však nedalo odpoveď, prečo si to vôbec písal k tejto recenzii. Je to recenzia na konkrétne auto, nie na automobilku ako takú. Predstav si, že ja som za 5 rokov problémy nemal, takže nejaké všeobecné konštatovanie nemá pre mňa absolútne žiadny relevantný význam. Takže skús napísať, čím Ťa toto 10 ročné zanedbané auto, opisované v tejto recenzii sklamalo.
13.04.2008 | 23:03:00 | Petrík Reagovat
od autora
Musím reagovat..Auto jsem koupil stavu, který podle mě odpovídal ceně.Jinak, po výměně svíček a kabelů, učiněno včera(je obdivuhodné že auto s tím vůbec předtím jelo, byly tam ještě s největší pravděpodobností originály...) je motor super tichý, jede krásně, otáčky se ustálily..Kastle je taky zdravá..Takže se do auta pusím a budu spravovat...
13.04.2008 | 22:30:55 | leoš - autor Reagovat
Petřík
http://auto.idnes.cz/jaka-trapeni-cekaji-ojete-renaulty-dt0-/auto_ojetiny.asp?c=A080319_155425_auto_ojetiny_fdv
13.04.2008 | 21:35:12 | Marcel Reagovat
to Marcel
Treba konkrétne, lebo toto je mlátenie prázdnej slamy. Pri tejto recenzii by si asi ťažko hľadal závadu, ktorí nebola spôsobená nehodou, alebo zanedbaným servisom.
13.04.2008 | 21:19:54 | Petrík Reagovat
Petřík
Jasně medaili za to, že se sere, to by si Renault opravdu zasloužil.
13.04.2008 | 21:03:36 | Marcel Reagovat
re
Já bych nekritizoval.Leoš koupil auto ve stave, o kterém věděl, a pokud autu věnuje nějaký čas a samozřejmě nějaké peníze, a je trochu manuálně zručný, může z toho ještě udělat pěkné a dobré auto.Protože laguna jinak pěkné a dobré auto je...
13.04.2008 | 19:53:05 | jašin Reagovat
Neviem, prečo ste tu všetci rozčarovaní z toho, v akom je to auto stave a koľko má závad. Boh vie, koľko to malo majiteľov, keď predošlý sa vyjadril, že najazdil za rok 40 tisíc a ani nevymenil olej. Navyše je to auto po nehode, po ktorej bolo pravdepodobne len narýchlo zbúchané dohromady. Je dosť možné, že to odniesol aj motor a pravdepodobne celá kasňa. Na to, že to má 10 rokov, počas ktorých sa o to nikto nestaral, je zázrak, že to vôbec jazdí, takže by skôr malo dostať medailu za statočnosť. Nepoznám auto, ktoré by to vydržalo bez ujmy. A že na tak starom a zanedbanom aute je treba vymeniť brzdy, tlmič, ložisko a žiarovky, tak to sú teda vážne "závažné" poruchy. Kto by to len čakal. To sa potom vážne nečudujem, že to auto bolo pre vás nekvalitné už keď vyšlo z fabriky. Všetky ostatné chyby sú s najväčšou pravdepodobnosťou dôsledkom havárie.
13.04.2008 | 19:07:13 | Petrík Reagovat
ach ti francouzi....
Auto je spotřební materiál..A svědčí to o laguně, že asi není moc poctivě dělaná, když se tam vysype takové penzum věcí...Myslím, že je to případ nejen laguny, ale všech francouzkých aut...Laguna zvláště po faceliftě je pěkně vypadající vůz, ale mít tolik poruch , hodím jej do šrotu...Bez milosti...
13.04.2008 | 16:05:48 | roman Reagovat
skor
si myslim ze je zazrak ze to auto po takych dementoch este drzi pokope a jazdi...
13.04.2008 | 15:57:18 | Reagovat
fuj tady to vidíte
laguna a všechny francouský auta sou hnůj
13.04.2008 | 15:51:29 | Reagovat
hehe to musi byt dobry kybel
13.04.2008 | 15:24:57 | Reagovat
anonym
debile..mysliš že všechny laguny vypadaj takhle?
13.04.2008 | 15:21:30 | Reagovat
tohle by se u BMW nestalo
laguna=hnus..Vidíte, všickni renaulťáci, jak se to všechno sere...Tohle by se u BMW nikdy nestalo...
13.04.2008 | 15:08:54 | antirenault Reagovat
Faceliftovaná laguna se u nás stále ještě prodává normálně kolem 100 tisíc korun.
13.04.2008 | 09:51:45 | Reagovat
Nechapem tvoje rozčarovanie :
"Za ty peníze je to dobré, ale moc poruch."
13.04.2008 | 09:50:15 | Reagovat
koupě
Prvního dubna už bylo !!! Zaspals dobu
13.04.2008 | 06:58:21 | Jarda Reagovat