Rok výroby:2009Typ motoru:2.0 16vStav km při koupi:6 000 kmStav km nyní:8 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 měsícePrůměrná spotřeba:11 l/100 kmVloženo:19. 2. 2011
Vždy som preferoval nemecke auta ale ked som sadol do novej Laguny oslovila ma.Je vo vybave Excepsion plus el.parkovacia brzda alu.disky. Kupil som ju ročnu mala nabehane 6000 km takze je este v zaruke. Poviem pravdu pači sa mi hlavne vo vnutri. Pristrojovka je prijemna na dotyk k tomu biele podsvietenie je super sedacky dobre drzia nie su makke ako v peugeote ale trochu ma sklamala laktova opierka v predu. Vrzga. Podvozkovo sa mi zda istejsia ako predošle auto / Vectra /. Najazdim ročne len okolo 10 000 km tak preto som chcel benzin a tu je problem. Auto ma brutalnu spotrebu. Nech jazdim akokolvek / ma to aj ukazovatel preradovania rychlosti / pod 11 litrov v priemere sa nedostanem. Je sice pravda ze ja zdim kratke trasy ale aj tak je to o 3 l/100 viac ako na tej istej trase som robil s Vectrou. V tech.parametroch pisu priemer okolo 8,5 l takze tych 11 je naozaj dost.
Mám Lagunu 3 1,5 81kw nafta. Najeto 127000km nyní mám problém již víc jak 3 měsíce. neustále při asi 1800 otáček mi naskočí na displeji zkontrolujte vstřikovací systém a auto ztratí výkon. Po vypnutí motoru a znovu nastartováni jede opět normálně. Ovšem při vyších otáčkách. Byl jsem ve dvou servisech Renault a nevědí si rady. Měnili palivový filtr
Ahoj , neviem či ti to pomože ale mal som niečo podobné a nakoniec to bolo po vymene autobaterie a resetovanie chyb na diagnostike vsetko ok. Pripadne skus nejaku premiovu naftu a kup do toho nejaky aditiv a prežeň to trošku. Je takisto možne že nejaký vstryk robí problém alebo takisto to može robiť čerpadlo ... Ja som vlastník už druhej Laguny 1,9DCi a spokojnosť, aký pán taký pes. maj sa
Neviem, aky styl jazdy mate, ale mam tiez benzin 2 liter a moja spotreba je cca od 7,2 do 8,7, zavisi od toho ako tlacim plynovy pedal na podlahu... Da sa jazdit aj za viac ale to uz je dost sportova jazda, by som povedal, co na kombik, ktory mam uz je kvoli stabilite dost na hrane...
Tak som tu opat.Dakujem za komentare a prinašam dalšie poznatky. Auto funguje zatial v pohode spotreba koliše okolo 10 litrov . Laktova opierka trochu vrzga a motorček na čelnom skle /daždovy senzor/ občas bzuči. Bol v zaruke meneny ale začalo to znovu bzučať. Inak ohladom motora som cital ze je od Nissanu. Co som čital je prakticky bezporuchovy takze dufam ze to tak ostane. Hovori sa ze japonske benzinove atmosfericke motory su dobre. Momentalne mam 27000km. Jednou vecou ma ale Laguna prekvapila. Za štyri roky som zatial nemusel menit halogenove ani ine ziarovky co sa o Pole ani Vectre neda povedat. Tam som ich menil každy rok a pol.Az na spotrebu zatial spokojnost.
Tak v tomto případě pokud vám jde o spotřebu by byla lepší volba DCi protože s motorem 2.0 16V se člověk může snažit jak chce a například po městě se pod 10 litrů nedostane:)Také mám 2.0 v benzínu dle techničáku průměrná 8.5 litrů ale pod 10 litrů už jen tím že jezdím 99% město jsem se nedostal.
taktiez vlastnim Lagunu 3 2.0 benzin. Kupil som jazdenku, teraz ma nejakych 66 000 km, ja som nabehal cca 5 000. U mna sa priemerna spotreba pohybuje okolo 8,5 L. Snazim sa ju pouzivat na trochu dlhsie trasy (na mesto mam Clio :) ). Viem si predstavit, ze pri intenzivnejsej jazde v meste by to bolo aj do 10. Pri ustalenej jazde po dialnici 140 na tachometri to ukazuje cca 8,5 L. Na okreskach by to vsak v pohode slo aj za 7,5L priemer. Co sa tyka kvality, zatial som spokojny. Ano, sem tam nieco vrzgne, podvozok nie je uplna spicka, ale to mi nevadi. A motor taha kvalitne :) Teraz sa chystam ju prerobit na plyn, tak snad usetrim aj na pohonnych hmotach.
05.05.2014 | 17:17:53 | matt
| 195.80.183.*Reagovat
RE: Laguna 3
Pozor na plyn. Cital som v jednom teste , myslim ze na ceskej stranke, ze tento motor /104 kw/ nie je vhodny na splynovac . Radsej si to niekde over. Lagunu mam uz 3,5 roka som s nou spokojny zatial bez zavad spotreba okolo 10 l ale zasa taha jak drak. Zrychlenie 9,5 s vyuzivam na semaforoch na boj proti Embeckam Ochcavkam 1,9 tdi a to ma dost bavi. Vela stastnych kilometrov .
30.05.2014 | 19:38:00 | peter
| 89.173.104.*Reagovat
RE: Laguna 3
Nedoporucujem davat plyn... tiez som to chcel urobit, ale ked som si precital na forach co to urobi s motorom tak... NIE DAKUJEM... Ten motor co je pod kapotou, je NISSAN, (japonec), maju makke ventilove sedla stavane len na benzin... Tak isto mi odporucil NEDAVAT plyn aj chlapik co to montuje... Docital som sa na polskom fore, jeden chlapik tam pisal o tom, dal splynovac, domazavanie ventilovych sediel elektronicke... motor mu klakol po 35000 km. Generalka ho vysla na 3000 euro plus ked pripocitas naklady na plyn, uf , za tie peniaze budem radsej jazdit na benzin...
Koupil sem ojetou L3 2.0 16V 2009 s plynem Landi Renzo. Vse vypadalo super ale bohuzel po 2 letech podpaleny ventil, generalke, vymena za tvrzena sedla, rok vpohode a opet :(. Motor mi subjektivne prijde jako naprosto vynikajici, bohuzel po teto zkusenosti bych do nej plyn opravdu nedoporucil.
Tak ono Franticí jsou docela na motory citlivý takže často stačí vzít méně kvalitní palivo a hned to jde znát natož když ten motor pracuje zcela jinak než jak je vyroben ono co Francouz a LPG to většinou problémy.
ja jesdim lagunou 2.0 turbo 150kw bezna jidla bez problemu do osmi litru. za deset je to s presuny 160 170 ale tak jiste nejezdite. podle me je dvoulitr bez turba na tak tezky auto slaby a proto to tak zete, nevim.
10.03.2018 | 22:43:25 | petr
| 109.81.209.*Reagovat
spotreba
Tiez mam take iste auto, vela zavisi aj od kvality benzinu, cim horsi benzin(lacnejsi), tym vyssia spotreba. To mam overene. Neviem aky jazdny styl preferujes ale mne sa hybe spotreba medzi 7,3 az 9 litrov, zavisi od toho aku mam tazku nohu na plyne. Mozno treba troska zmenit styl jazdy...
Reaguji na komentář Laguny.Tento vůz vlastním již několik měsíců a ta spotřeba u benzínového motoru mě až vyděsila.Mám dvoulitr dci a na jedenáct litrů není možné žádným způsobem se dostat.Je to sice diesel,ale normální spotřebu mám pouhých 5 litrů,což je u tak velkého auta úžasná spotřeba.Jízdní vlastnosti super a spotřeba též :-)
13.01.2012 | 23:15:00 | Pavel
| 109.71.213.*Reagovat
RE: Laguna 3
Tak u 2.0 benzínu je to běžné.Pod 10L...to nejde.Jsou to motory na delší cesty..do města to není nějak úsporné.Jak jsem psal mám Peugeot 406 2.0 16v benzín.A spotřeba taky kolem 11L.Po městě pod 10L nejde.Ale u většiny 2.0 benzinu je to stejné.Co vím..a koho znám co má 2.0 tak je to zhruba stejné.Třeba známí má Omegu taky 2.0 a jezdí za 12-13L.
Tam je asi hlavny rozdiel v hmotnosti auta. Siera ma podla mna minimalne o 200 kg menej.
30.05.2014 | 19:50:45 | peter
| 89.173.104.*Reagovat
luke20
Já nevím jak je to teď ,říkám po přelomu tisíciletí jsou pro mě ty auta docela tabů a poruchovost některých kompomentu je finačně taky dost neúnosná. Například mě přesvědčila výpověd , že majitel Audi A8 r.v 2011 dal letos za obutí na zímní pneumatiky asi 80 tisíc, prý z důvodu že všechny čidla jsou zavedený právě v pneumatikách. Když chceš opičku musíš mít na banáný...Jak si říkal o těch japonckých autech tak máš možná pravdu , jelikož když potkám na cestě starší auto tak je to buď garážovanej favorit nebo některou japonskou značku...Ale zastávám názor , že nové automobili jsou prostě jen spotřební zboží , možná v opojení toho , že jsem nasobil cenu své ojetiny na jednou takovou. Co tam nejni , nemůže se porouchat...tak hlavně mnoho km bez technických závad přeju :)
Tak v testech poruchovosti je Škoda a VW na průměru..nikoliv nějaký zázrak..v některých případech i větší a dražší závady jako třeba ti Francouzi.Ovšem záleží na štěstí a na kusu..jediný co můžu říct tak opravdu Japonci tak jsou skoro nezničitelní jenže..třeba nevýhoda je mít starší auto..za které dostanete při prodeji třeba 20 000kč..a trochu větší oprava,,je jednou dražší jak celý auto.Ale jak je to jak chce..když se člověk podívá na naše silnice beru konkrétně svoje město..tak nejvíce jezdí Německých aut..a Francouzských.Když si stoupnu na křižovatku..tak nejvíce projede těchto aut...Japonce skoro ani neuvidíte.:)Francouzské auta jsou nejprodávanější po Škodovce a koncernu.
Já mam divný pocit z každého nového auta....podle mě přelom tisícileti se stal pro Renault osudným a jako kdyby od té doby se stay poruchy rituálem...Každopádně ani v nových koncernových automobilech to nejni tak slavné , nastup sice přišel později , ale spolehlivostí taky už velmi zaostávají za starýma modelama....Ono tady se lze řídit akorát heslem , co tam nejni nemůže se porouchat , kor v době kdy je automobil určený k pěti letům provozu...
len sa upokoj ked mas nabehanych len 8000km, to auto potrebuje aspon 15ooo km aby sa zabehlo, vtedy sa spotreba spravi o 2-3 litre...a jasne ze v meste mas vysoku spotrebu, ides prakticky brzda plyn, od semaforu k semaforu...skus drzat otacky v 2500-3000
obavám se, že obavy jsou na místě. Za první dva roky jsem byl více jak 6x v servisu kvůli výměně žárovek předních světel (denní svícení). Po výměně za LED to snad již nebude třeba. Ještě v garanci měněný potah přední sedačky, na straně praská koženka, kterou Renault v prospektech označoval jako kůže. Nyní cca. rok a půl od výměny praská na stejném místě znova. Interiér vypadá elegantně, ale časem vám bude připadat jako dost chudý. Navíc plasty, které vypadají jako měkčené, jsou obyčejné, akorát potažené nějakým měkkým materiálem, který se ošoupává, takže madla budou časem vypadat dost odporně... To nejhorší ale je vrzající a drnčící interiér. Z tohoto pohledu má Laguna dost mizerný podvozek, který není schopen absorbovat nerovnosti na našich silnicích a veškeré rázy jsou přenášeny do kabiny. Díky tomu se postupně uvolňují svorky, které drží plasty v kabině a plasty pak drnčí jak v žebřiňáku. Spotřeba byla také ze začátku dost vysoká, ale okolo 70.000km oproti novému autu klesla asi o 2. litry. Automatická převodovka dost nešťastná. Při rozjezdu, např. z křižovatky, nikdy nevíte jestli se auto rozjede hned, anebo za chvíli. Jinak je vcelku OK, nikde mně nenechala ve štychu, jezdí.... Někomu výše zmíněné může připadat jako banalita, ale vezmeme-li v úvahu, že za tuto kvalitu chtěl Renault v roce 2008 přes 800.000,-Kč, tak si nyní připadám jako hlupák a navíc podvedený... Takže Renault, již kupovat ani doporučovat nebudu.
Dakujem za komentare a rady. Auto ma teraz 13000 km, bol som s nim na prvej garancke /212 eur/ inak vsetko OK. Je pravda ze auto je tazke /1444 kg/ dokonca Latitude je lahsi ale spotreba klesla na priemer 10,2 takze sa to casom mozno upravi.Ked by som porovnal Vectru 1.8 s Lagunou predsa len je Laguna modernejsie a by som povedal krajsie auto a co sa tyka vnutornych materialov v 5-rocnej Vectre sa tak suchali sedacky ze by ste ani nepovedali ze je to nemecke auto. Momentalne je cenova politika Renaultu dobra v tom ze ponukaju solidne auta za prijatelnu cenu /teraz Laguna 17000 eur/ ale 800 000 kč by som za nu nedal.Majtesa
S tímto komentářem musím jen souhlasit,já koupil Lagnu 2010 Black Edition a nestačil jsem se divit co se to děje po najetí cca 17 tis. km. Porucha ESP, slavné 4 control vypovídalo službu a spíše trhalo než směrnilo zatáčky. Opravdu vrzgání a praskání interiéru je fakt na pováženou, další 2 tis. km zblbnuté otvírání auta na kartu. Potom stále svítící kontrolka pásů..., prasklá xenon žárovka...pokud si něco vyndáváte z kufru aito se zamykalo a odemykalo při vynášení nákupu.....spotřeba se šplhá skoro k 8,5 l když je předepsaných 6,2. Jinak po čase vám palubka začne připadat jako chudá, protože i displej na kterém je navigace tak je k poznání menší...s tímto autem jsem byl už v servisu 4x a jeho koupi považuji za nešťastnou.
14.12.2011 | 11:51:50 | Milan
| 178.17.84.*Reagovat
LA VOITURE
mam pocit, ze je treba dovysvetlit, co je francouzske auto. Pro ty, co nevedi - auto se rekne LA VOITURE, coz znamena, ze je zenskeho rodu. To plne vystihuje snad vsechny cilene charakteristiky. Ma vysoky podvozek, vyrazny design, modni doplnky, nenecha vas ridit, pokud se nepripasujete, pokud prudce brzdite, sama vam pusti blinkry. Rekne vam, ze mate malo benzinu, ale poslednich 100 km vam radsi rika, ze vam zbyva 0 km na dojeti. Kdyz jede, tak vlni zadkem. Nastartuje jenom na klic ve tvaru kreditni karty, neustale zamyka dvere, strasne plytva vodou (do ostrikovacu) ... a tak bych mohl pokracovat. To neni ani dobre, ani spatne, zeny proste takove jsou. Celou dobu jsem mluvil o nove Lagune. Urcite existuji i vyjimky, i nektere zeny jsou fajn (mam Thalii II, takova oskivejsi kamaradka, ale skromna holka) Mimochodem spotreba bude asi normalni, jezdil jsem asi rok s dieslem a spotrebu jsem mel kolem 8,5 a to nebylo po meste. Auto je proste tezky. ...jo zensky proste neco stoji zivit...ale zase mate pekne site sedacky bilou niti...
Som stastnym majitelom Renaultu laguna 1.9 dci 96kw initiale paris rocnik 2006.Kupil som ju s 200 000km ja som na nej za rok a pol spravil 50 000km a nemam ani jednu jedinu vyhradu to auto nema jedinu chybicku.Spotrebovo od 5.2 do max 7.2 ale to uz je divoka zajzda ma to chip na 165 konikov.Reci nejakych mudrcov co vedia znicit aj kovadlinu gumenym kladivom mam v pazi :D je to trapne.Nemam jednu skusenost s Renaultmi maju ich asi vseci moji znamy a ani jeden nema take problemy ako tu x ludi opisuje takze VAM nestastlivcom asi nepostaci ani tank lebo aj ten by ste posrali...AKY PAN TAKY KRAM
18.10.2012 | 23:28:56 | JEDINE RENAULT
| 95.103.161.*Reagovat
spotreba
Suhlas s Lubosom, velmi zalezi od trasy. Aj ked prave 2.0i od Renaultu nie je usporny a k tomu este vaha auta (voci starej Vectre).
Čo sú to "krátke trasy"? Ak po meste a 5-10 km... tak máte spotrebu OK. Na 1,4 benzíne mám na krátko cca 9 litrov/206/, 2,2 HDi tiež okolo 10-12 litrov, kým sa nezohreje.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna
Má někdo stejný problém?
Mám Lagunu 3 1,5 81kw nafta. Najeto 127000km nyní mám problém již víc jak 3 měsíce. neustále při asi 1800 otáček mi naskočí na displeji zkontrolujte vstřikovací systém a auto ztratí výkon. Po vypnutí motoru a znovu nastartováni jede opět normálně. Ovšem při vyších otáčkách. Byl jsem ve dvou servisech Renault a nevědí si rady. Měnili palivový filtr
10.07.2017 | 13:22:58 | Mirek | 193.85.153.* Reagovat
RE: Má někdo stejný problém?
Protože - made in Renault.............toť vše.
11.07.2017 | 08:34:54 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: Má někdo stejný problém?
Ne že bych byl zrovna fanda Renaultu ale tohle samý jsem řešil u Golfu chyba v EGR ventilu.
13.07.2017 | 09:25:33 | Fantomas | 78.102.64.* Reagovat
RE: Má někdo stejný problém?
Ale jo, to je klidně možný u jakékoliv značky, potíž je v tom, že u Rendla je pořád něco, z toho nevyjdeš............:-(
13.07.2017 | 10:21:41 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: Má někdo stejný problém?
Ahoj , neviem či ti to pomože ale mal som niečo podobné a nakoniec to bolo po vymene autobaterie a resetovanie chyb na diagnostike vsetko ok.
Pripadne skus nejaku premiovu naftu a kup do toho nejaky aditiv a prežeň to trošku. Je takisto možne že nejaký vstryk robí problém alebo takisto to može robiť čerpadlo ...
Ja som vlastník už druhej Laguny 1,9DCi a spokojnosť, aký pán taký pes. maj sa
03.08.2017 | 09:59:03 | Mio | 194.228.86.* Reagovat
RE: Má někdo stejný problém?
Mám ted stejný problém. jak jste to nakonec vyřešil?
05.08.2020 | 21:32:55 | | 77.240.97.* Reagovat
spotreba
Neviem, aky styl jazdy mate, ale mam tiez benzin 2 liter a moja spotreba je cca od 7,2 do 8,7, zavisi od toho ako tlacim plynovy pedal na podlahu... Da sa jazdit aj za viac ale to uz je dost sportova jazda, by som povedal, co na kombik, ktory mam uz je kvoli stabilite dost na hrane...
02.11.2014 | 10:50:27 | Radim | 95.105.157.* Reagovat
Laguna 3
Tak som tu opat.Dakujem za komentare a prinašam dalšie poznatky. Auto funguje zatial v pohode spotreba koliše okolo 10 litrov . Laktova opierka trochu vrzga a motorček na čelnom skle /daždovy senzor/ občas bzuči. Bol v zaruke meneny ale začalo to znovu bzučať. Inak ohladom motora som cital ze je od Nissanu. Co som čital je prakticky bezporuchovy takze dufam ze to tak ostane. Hovori sa ze japonske benzinove atmosfericke motory su dobre. Momentalne mam 27000km. Jednou vecou ma ale Laguna prekvapila. Za štyri roky som zatial nemusel menit halogenove ani ine ziarovky co sa o Pole ani Vectre neda povedat. Tam som ich menil každy rok a pol.Az na spotrebu zatial spokojnost.
14.11.2013 | 19:47:32 | pepo | 188.167.48.* Reagovat
RE: Laguna 3
Tak v tomto případě pokud vám jde o spotřebu by byla lepší volba DCi protože s motorem 2.0 16V se člověk může snažit jak chce a například po městě se pod 10 litrů nedostane:)Také mám 2.0 v benzínu dle techničáku průměrná 8.5 litrů ale pod 10 litrů už jen tím že jezdím 99% město jsem se nedostal.
14.11.2013 | 20:26:12 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: Laguna 3
taktiez vlastnim Lagunu 3 2.0 benzin. Kupil som jazdenku, teraz ma nejakych 66 000 km, ja som nabehal cca 5 000. U mna sa priemerna spotreba pohybuje okolo 8,5 L. Snazim sa ju pouzivat na trochu dlhsie trasy (na mesto mam Clio :) ). Viem si predstavit, ze pri intenzivnejsej jazde v meste by to bolo aj do 10. Pri ustalenej jazde po dialnici 140 na tachometri to ukazuje cca 8,5 L. Na okreskach by to vsak v pohode slo aj za 7,5L priemer.
Co sa tyka kvality, zatial som spokojny. Ano, sem tam nieco vrzgne, podvozok nie je uplna spicka, ale to mi nevadi. A motor taha kvalitne :)
Teraz sa chystam ju prerobit na plyn, tak snad usetrim aj na pohonnych hmotach.
05.05.2014 | 17:17:53 | matt | 195.80.183.* Reagovat
RE: Laguna 3
Pozor na plyn. Cital som v jednom teste , myslim ze na ceskej stranke, ze tento motor /104 kw/ nie je vhodny na splynovac . Radsej si to niekde over. Lagunu mam uz 3,5 roka som s nou spokojny zatial bez zavad spotreba okolo 10 l ale zasa taha jak drak. Zrychlenie 9,5 s vyuzivam na semaforoch na boj proti Embeckam Ochcavkam 1,9 tdi a to ma dost bavi. Vela stastnych kilometrov .
30.05.2014 | 19:38:00 | peter | 89.173.104.* Reagovat
RE: Laguna 3
Nedoporucujem davat plyn... tiez som to chcel urobit, ale ked som si precital na forach co to urobi s motorom tak... NIE DAKUJEM...
Ten motor co je pod kapotou, je NISSAN, (japonec), maju makke ventilove sedla stavane len na benzin... Tak isto mi odporucil NEDAVAT plyn aj chlapik co to montuje...
Docital som sa na polskom fore, jeden chlapik tam pisal o tom, dal splynovac, domazavanie ventilovych sediel elektronicke... motor mu klakol po 35000 km.
Generalka ho vysla na 3000 euro plus ked pripocitas naklady na plyn, uf , za tie peniaze budem radsej jazdit na benzin...
02.11.2014 | 10:58:17 | Radim | 95.105.157.* Reagovat
RE: Laguna 3
Koupil sem ojetou L3 2.0 16V 2009 s plynem Landi Renzo. Vse vypadalo super ale bohuzel po 2 letech podpaleny ventil, generalke, vymena za tvrzena sedla, rok vpohode a opet :(. Motor mi subjektivne prijde jako naprosto vynikajici, bohuzel po teto zkusenosti bych do nej plyn opravdu nedoporucil.
12.02.2016 | 09:37:49 | Dominik | 89.176.9.* Reagovat
RE: Laguna 3
Tak ono Franticí jsou docela na motory citlivý takže často stačí vzít méně kvalitní palivo a hned to jde znát natož když ten motor pracuje zcela jinak než jak je vyroben ono co Francouz a LPG to většinou problémy.
12.02.2016 | 13:18:18 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: Laguna 3
ja jesdim lagunou 2.0 turbo 150kw bezna jidla bez problemu do osmi litru. za deset je to s presuny 160 170 ale tak jiste nejezdite. podle me je dvoulitr bez turba na tak tezky auto slaby a proto to tak zete, nevim.
10.03.2018 | 22:43:25 | petr | 109.81.209.* Reagovat
spotreba
Tiez mam take iste auto, vela zavisi aj od kvality benzinu, cim horsi benzin(lacnejsi), tym vyssia spotreba. To mam overene. Neviem aky jazdny styl preferujes ale mne sa hybe spotreba medzi 7,3 az 9 litrov, zavisi od toho aku mam tazku nohu na plyne.
Mozno treba troska zmenit styl jazdy...
13.11.2013 | 12:43:43 | Radim | 95.105.226.* Reagovat
Laguna 3
Reaguji na komentář Laguny.Tento vůz vlastním již několik měsíců a ta spotřeba u benzínového motoru mě až vyděsila.Mám dvoulitr dci a na jedenáct litrů není možné žádným způsobem se dostat.Je to sice diesel,ale normální spotřebu mám pouhých 5 litrů,což je u tak velkého auta úžasná spotřeba.Jízdní vlastnosti super a spotřeba též :-)
13.01.2012 | 23:15:00 | Pavel | 109.71.213.* Reagovat
RE: Laguna 3
Tak u 2.0 benzínu je to běžné.Pod 10L...to nejde.Jsou to motory na delší cesty..do města to není nějak úsporné.Jak jsem psal mám Peugeot 406 2.0 16v benzín.A spotřeba taky kolem 11L.Po městě pod 10L nejde.Ale u většiny 2.0 benzinu je to stejné.Co vím..a koho znám co má 2.0 tak je to zhruba stejné.Třeba známí má Omegu taky 2.0 a jezdí za 12-13L.
14.01.2012 | 00:20:59 | luke20 | 62.245.124.* Reagovat
RE: Laguna 3
Tak nevím, já měl kdysi 2,0 EFi v Sieře, stará konstrukce, pomalu fakt nejezdím a nebyl problém mít průměr 8L.
20.02.2012 | 14:28:13 | Vašek | 88.102.46.* Reagovat
RE: Laguna 3
Tam je asi hlavny rozdiel v hmotnosti auta. Siera ma podla mna minimalne o 200 kg menej.
30.05.2014 | 19:50:45 | peter | 89.173.104.* Reagovat
luke20
Já nevím jak je to teď ,říkám po přelomu tisíciletí jsou pro mě ty auta docela tabů a poruchovost některých kompomentu je finačně taky dost neúnosná. Například mě přesvědčila výpověd , že majitel Audi A8 r.v 2011 dal letos za obutí na zímní pneumatiky asi 80 tisíc, prý z důvodu že všechny čidla jsou zavedený právě v pneumatikách. Když chceš opičku musíš mít na banáný...Jak si říkal o těch japonckých autech tak máš možná pravdu , jelikož když potkám na cestě starší auto tak je to buď garážovanej favorit nebo některou japonskou značku...Ale zastávám názor , že nové automobili jsou prostě jen spotřební zboží , možná v opojení toho , že jsem nasobil cenu své ojetiny na jednou takovou. Co tam nejni , nemůže se porouchat...tak hlavně mnoho km bez technických závad přeju :)
27.12.2011 | 00:11:34 | Mgk | 88.103.188.* Reagovat
Tak v testech poruchovosti je Škoda a VW na průměru..nikoliv nějaký zázrak..v některých případech i větší a dražší závady jako třeba ti Francouzi.Ovšem záleží na štěstí a na kusu..jediný co můžu říct tak opravdu Japonci tak jsou skoro nezničitelní jenže..třeba nevýhoda je mít starší auto..za které dostanete při prodeji třeba 20 000kč..a trochu větší oprava,,je jednou dražší jak celý auto.Ale jak je to jak chce..když se člověk podívá na naše silnice beru konkrétně svoje město..tak nejvíce jezdí Německých aut..a Francouzských.Když si stoupnu na křižovatku..tak nejvíce projede těchto aut...Japonce skoro ani neuvidíte.:)Francouzské auta jsou nejprodávanější po Škodovce a koncernu.
23.12.2011 | 22:16:47 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
bohůžel :(
Já mam divný pocit z každého nového auta....podle mě přelom tisícileti se stal pro Renault osudným a jako kdyby od té doby se stay poruchy rituálem...Každopádně ani v nových koncernových automobilech to nejni tak slavné , nastup sice přišel později , ale spolehlivostí taky už velmi zaostávají za starýma modelama....Ono tady se lze řídit akorát heslem , co tam nejni nemůže se porouchat , kor v době kdy je automobil určený k pěti letům provozu...
23.12.2011 | 21:37:53 | Mgk | 88.103.188.* Reagovat
len sa upokoj ked mas nabehanych len 8000km, to auto potrebuje aspon 15ooo km aby sa zabehlo, vtedy sa spotreba spravi o 2-3 litre...a jasne ze v meste mas vysoku spotrebu, ides prakticky brzda plyn, od semaforu k semaforu...skus drzat otacky v 2500-3000
28.08.2011 | 01:10:50 | ando | 78.141.82.* Reagovat
Laguna III po 3 letech...
obavám se, že obavy jsou na místě. Za první dva roky jsem byl více jak 6x v servisu kvůli výměně žárovek předních světel (denní svícení). Po výměně za LED to snad již nebude třeba. Ještě v garanci měněný potah přední sedačky, na straně praská koženka, kterou Renault v prospektech označoval jako kůže. Nyní cca. rok a půl od výměny praská na stejném místě znova. Interiér vypadá elegantně, ale časem vám bude připadat jako dost chudý. Navíc plasty, které vypadají jako měkčené, jsou obyčejné, akorát potažené nějakým měkkým materiálem, který se ošoupává, takže madla budou časem vypadat dost odporně... To nejhorší ale je vrzající a drnčící interiér. Z tohoto pohledu má Laguna dost mizerný podvozek, který není schopen absorbovat nerovnosti na našich silnicích a veškeré rázy jsou přenášeny do kabiny. Díky tomu se postupně uvolňují svorky, které drží plasty v kabině a plasty pak drnčí jak v žebřiňáku. Spotřeba byla také ze začátku dost vysoká, ale okolo 70.000km oproti novému autu klesla asi o 2. litry. Automatická převodovka dost nešťastná. Při rozjezdu, např. z křižovatky, nikdy nevíte jestli se auto rozjede hned, anebo za chvíli. Jinak je vcelku OK, nikde mně nenechala ve štychu, jezdí.... Někomu výše zmíněné může připadat jako banalita, ale vezmeme-li v úvahu, že za tuto kvalitu chtěl Renault v roce 2008 přes 800.000,-Kč, tak si nyní připadám jako hlupák a navíc podvedený... Takže Renault, již kupovat ani doporučovat nebudu.
25.06.2011 | 15:58:14 | Reagovat
RE: Laguna III po 3 letech...
Dakujem za komentare a rady. Auto ma teraz 13000 km, bol som s nim na prvej garancke /212 eur/ inak vsetko OK. Je pravda ze auto je tazke /1444 kg/ dokonca Latitude je lahsi ale spotreba klesla na priemer 10,2 takze sa to casom mozno upravi.Ked by som porovnal Vectru 1.8 s Lagunou predsa len je Laguna modernejsie a by som povedal krajsie auto a co sa tyka vnutornych materialov v 5-rocnej Vectre sa tak suchali sedacky ze by ste ani nepovedali ze je to nemecke auto. Momentalne je cenova politika Renaultu dobra v tom ze ponukaju solidne auta za prijatelnu cenu /teraz Laguna 17000 eur/ ale 800 000 kč by som za nu nedal.Majtesa
17.11.2011 | 16:34:08 | PEPO | 95.102.141.* Reagovat
RE: Laguna III po 3 letech...
S tímto komentářem musím jen souhlasit,já koupil Lagnu 2010 Black Edition a nestačil jsem se divit co se to děje po najetí cca 17 tis. km. Porucha ESP, slavné 4 control vypovídalo službu a spíše trhalo než směrnilo zatáčky. Opravdu vrzgání a praskání interiéru je fakt na pováženou, další 2 tis. km zblbnuté otvírání auta na kartu. Potom stále svítící kontrolka pásů..., prasklá xenon žárovka...pokud si něco vyndáváte z kufru aito se zamykalo a odemykalo při vynášení nákupu.....spotřeba se šplhá skoro k 8,5 l když je předepsaných 6,2. Jinak po čase vám palubka začne připadat jako chudá, protože i displej na kterém je navigace tak je k poznání menší...s tímto autem jsem byl už v servisu 4x a jeho koupi považuji za nešťastnou.
14.12.2011 | 11:51:50 | Milan | 178.17.84.* Reagovat
LA VOITURE
mam pocit, ze je treba dovysvetlit, co je francouzske auto. Pro ty, co nevedi - auto se rekne LA VOITURE, coz znamena, ze je zenskeho rodu. To plne vystihuje snad vsechny cilene charakteristiky. Ma vysoky podvozek, vyrazny design, modni doplnky, nenecha vas ridit, pokud se nepripasujete, pokud prudce brzdite, sama vam pusti blinkry. Rekne vam, ze mate malo benzinu, ale poslednich 100 km vam radsi rika, ze vam zbyva 0 km na dojeti. Kdyz jede, tak vlni zadkem. Nastartuje jenom na klic ve tvaru kreditni karty, neustale zamyka dvere, strasne plytva vodou (do ostrikovacu) ... a tak bych mohl pokracovat. To neni ani dobre, ani spatne, zeny proste takove jsou. Celou dobu jsem mluvil o nove Lagune. Urcite existuji i vyjimky, i nektere zeny jsou fajn (mam Thalii II, takova oskivejsi kamaradka, ale skromna holka)
Mimochodem spotreba bude asi normalni, jezdil jsem asi rok s dieslem a spotrebu jsem mel kolem 8,5 a to nebylo po meste. Auto je proste tezky. ...jo zensky proste neco stoji zivit...ale zase mate pekne site sedacky bilou niti...
16.06.2011 | 00:44:32 | Eda Reagovat
RE: LA VOITURE
Som stastnym majitelom Renaultu laguna 1.9 dci 96kw initiale paris rocnik 2006.Kupil som ju s 200 000km ja som na nej za rok a pol spravil 50 000km a nemam ani jednu jedinu vyhradu to auto nema jedinu chybicku.Spotrebovo od 5.2 do max 7.2 ale to uz je divoka zajzda ma to chip na 165 konikov.Reci nejakych mudrcov co vedia znicit aj kovadlinu gumenym kladivom mam v pazi :D je to trapne.Nemam jednu skusenost s Renaultmi maju ich asi vseci moji znamy a ani jeden nema take problemy ako tu x ludi opisuje takze VAM nestastlivcom asi nepostaci ani tank lebo aj ten by ste posrali...AKY PAN TAKY KRAM
18.10.2012 | 23:28:56 | JEDINE RENAULT | 95.103.161.* Reagovat
spotreba
Suhlas s Lubosom, velmi zalezi od trasy. Aj ked prave 2.0i od Renaultu nie je usporny a k tomu este vaha auta (voci starej Vectre).
21.02.2011 | 12:31:20 | MickeyMon Reagovat
tazke auto ?
chlapci uz neblbnite, 1444kg je pre vas akoze tazke auto ?? Nerobte si srandu.
20.02.2012 | 14:01:14 | Lubomir | 77.247.224.* Reagovat
Čo sú to "krátke trasy"? Ak po meste a 5-10 km... tak máte spotrebu OK. Na 1,4 benzíne mám na krátko cca 9 litrov/206/, 2,2 HDi tiež okolo 10-12 litrov, kým sa nezohreje.
20.02.2011 | 19:22:17 | ľuboš Reagovat