Rok výroby:1999Typ motoru:1,9DTiStav km při koupi:85 000 kmStav km nyní:153 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:5,2 l/100 kmVloženo:5. 11. 2010
Předchozí auto:Škoda 120 LS,peugeot 205 1,8D,audi 80 1,6D
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ne
Závady a opravy na autě
Po kúpe (v roku 2006) menená prevodovka pomiešali sa rýchlosti resp. pri zaradení spiatočky tam skočila aj 1tka. kúpa prevodovky z vrakoviska a výmena 12000kč. asi pri 90000 oprava sťahovania okna u vodiča,vypadlo z kolajničky, v zime pískal klinový remeň,výmena,spolu asi 1000kč. naplnienie klímy,pelový filter, 1500kč. pri 105000 menené tyče stabilizátora,lietalo to po ceste potom bol dlho klud,až okolo 135000 začala spievať prevodovka,asi 90km od domova velký buchot,prestal ist 5ty prev. stupeň. auto som používal ešte asi 1000km na štyrke,max. 80km od domu,až mi u nás v dedine vyletel spodný čep,odpojila sa poloos aj s koleso.moja vina,do zákruty som vletel,zostatkový alkohol.štyria chlapi sme dvihli predok,potiahli na kraj cesty,na hever,nasadil poloos,nabil čep,hrubým drôtom som omotal a pomaličky do dvora kde som vedel že bude treba poriadnú investíciu. onedlho za 200eur cez internet kúpa búračky,ten istý rok a motor,bez zadnej nápravy. za dovoz 70eur kolegovi,odťahovka chcela 150e (80km). takže z vraku výmena celého ramena (bolo riadne zapečené,šroub nešiel pretočiť,rozvrtanie fortunou.dali sme z vraka prevodovku,a ešte nejaké veci čo boli lepšie z vraku (vod.pumpa trochu pískala,tyčky stabil,celý náboj,lebo hučalo ložisko,nové najlacnejšie 70e prečo by som mal kupovať ked mi pod orechom stojí ešte jedna laguna) momentálne zase v servise,menené veci na prednej náprave,čepy atd,mám nízkoprofilové gumy a chodím v práci po polnej ceste
Hodnocení a zkušenosti s autem
Kúpil som ho pred 4mi rokmi za 145tis kč s 85000km,podla interiéru a motora kilometre sedeli.na zimných gumách,zhánal som letné a trafili sa mi 17ky elektrony zo scenika, 225ky 45profil. takže na zimu mám plechové disky čo je praktické. komfort super,pohoda a ergonomika o dost lepšia než oktávia. ked sklopím sedačky,velký priestor,8 vriec zemiakov plus krabice s kompotmi,plocha ako v dodávke.výbava aut.klíma,2 airbegy,centrál na DO,hmlovky,vpredu el.okná,el zrkadlá,imobilízer (čo neviem načo je)teplomer.motor neklepe,beží pekne na dízel (toledo 1,9TDi je hlučnejší) batériu som nemenil za 4 zimy a ani raz!!! nenabíjal,proste šupa a beží,pri minus 15 a viac 2x žhavím,furt chytí. .takže spolahlivost agregátu na 1. ráno ked v zime pomrznuté okná natočím na dvore,kúrenie na max aj ventilátor max,zapnem vyhrev zad okná,umyjem zuby a za 5min mám auto zdnu ofúkane a teplý vzduch .auto používané denne takže slabost je prevodovka,čo druhýkrát bola moja chyba,nebol tam olej,odvtedy dávam na to pozor,aj teraz dolejem hoc naslepo pol litra. na dlhšie trasy lebo sa dost motám madarsko slovensko česko ako stvorené,po dedine mám pežota. obiehať sa s tým dá,v zákrute a pri brzdení široké gumy dávajú istotu.celkovo s brzdami problémy neboli brzdí super.spotreba do 5,5l a je jedno či v zime alebo s klímou,ktorá mi nejde lebo vyfučala pri menení prevodovky,nakoniec zistené že nebolo nutné odpájať tú hadicu.rozvody zatial nemením,dúfam že sa nič nestane,oply vectry sú tým preslávené že prdnú rozvody,uvidím po pár desiatkach km,koniec koncov mám náhradný agregát,hehe,aj kopu dielov. kolega na staršiu primeru kúpil za 220e poloos,ja za 200e celý vrak. lagunu si nechám,ale renaulta by som už nechcel,asi bmw naftu 525,držte palce nech to výjde
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna
ked sa trafi nejaka totalka za 300eur pojdem do toho,hoc s alkoholom
08.11.2010 | 16:32:08 | yoseph Reagovat
Nejlepší koupě toho BMW 525 bude sehnat pět totálek za 10 euro každou a splácat to dohromady (se zbytkovým alkoholem to půjde ještě lépe)
08.11.2010 | 08:46:58 | Reagovat
Proč to srovnáváš s Octávií nebo Toledem,to jsou auta o třídu níž.V tvojí kategorii jsou auta typu Opel Vectra nebo VW Pasat.
07.11.2010 | 07:38:22 | Reagovat