Rok výroby:1984Typ motoru:1398Stav km při koupi:127 000 kmStav km nyní:193 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?10 letPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:2. 4. 2009
Dobré spoľahlivé auto, pri štandardnej údržbe žiadne nečakané poruchy. Problém s niektorými náhradnými dielami hlavne čo sa týka elektroniky, lenže vzhľadom vzhľadom k roku výroby to je normálne, 25 rokov v elektrotechnike je predhistória. Niektoré mechanické diely sa dajú použiť s R19 ci Megana, trošku ma prekvapil prístup autorizovanej predajne Renault v našom meste nemusí to však byt pravidlo je to v ľudoch. Neochota pri špecifikacii náhradnych dielov postoj asi taký kúpte si nové auto a neotravujte. Aký rozdiel oproti prístupu vo Francúzku, kde som zháňal servisný manuál a pracovník servisu ochotne som mnou išiel do inej predajne a manuál na vtedy 15 ročné auto som kúpil .Takže do autorizovanej predajne Renaultu už nechodím dokážu zohnať ND aj iní predajcovia. Vymienal som zatiaľ zadné brzdové valčeky, samozrejme všetky brzdové obloženia, občas nejaké manžety a puzdrá, predné brzdové kotúče, ložiská kolies, hlavu rozdeľovača, palec, nejaké hadice. Karoséria nesie stopy korózie v exponovaných miestach hlavne kde su spájané dva plechy zvarovaním a medzi sa uz nedostala farba, pretože korózia vychádza zvnútra, da sa to udržať pod kontrolou ošetrovaním Rezistinom ML a farbou. Relatívnou výhodou pri koliziách v nízkej rýchlosti je pevnosť plastových narazníkov teda skor to že sú zvnútra vystužene oceľovým profilom, pri dvoch nezavinených stretoch druhá strana zastúpena modernym automobilom utrpela vyrazne škody u mna len škrabance na nárazniku. Jediné slabšie miesto je kondenzovanie vhkosti pod viečkom rozďelovača možno tam chýba original plastová krytka medzi palcom a blokom motora ktoru sa mi nepodarilo zohnať a pôvodná sa rozpadla. Veľké plus je ošetrenie podvozku tam som zatiaľ ani veľmi nemal čo opravovať pôvdný ochranný nastrek drží. Auto je pohodlné, dobre kúri a hlučnosť pri bežných rýchlostiach nie je príliš vysoká. Za tie peniaze by som asi lepšie nekúpil aj keď teraz je už prakticky nepredajné.
Toto auto jsem si koupil vloni jako veterána. Mechanicky je v dobrém stavu, ale musel jsem dát zrekonstruovat karoserii, což se právě teď děje. Je to typ R 11 1,7 GTX, ty se prodávaly jen v Německu a Švýcarsku. Vůz jsem nechal cetrifikovat jako veterána, má své veteránské číslo a tím mi spadlo povinné ručení na 870 Kč./rok. Letos jsem projížděl Evropu až do Portugalaska a ani jeden jsem cestou neviděl, zmizelo to ze silnic, takže myslím, že jejich veteránská éra nastává a tím i v jistém smyslu schopnost už podržet cenu. Těchto vozů bylo vyrobeno jen cca 980 tisíc ks, tkže méně, než třeba Škodovek 100. Nechci to pro běžné ježdění, jen pro veteránské akce a pro radost.
18.12.2017 | 10:23:56 | Ing. Miroslav Had
| 192.168.4.*Reagovat
RE: Mám ho jako veterána
Ahoj, nejsem schopen nikde dohledat specifikaci apod. abych sehnal nějaké díly včetně alu kol. Mohl bys mi prosím poradit? Děkuji Vašek
Zdravim, nechodim na tieto stranky casto skor sporadicky nahodne, preto az teraz reagujem, asi si uz problem vyriesil, ak nie a budem vediet napis co by si konkretne potreboval vediet alebo naist. Sice uz mam ine auto, na R11 po cca 350 000 km ´, odisiel motor a vzhladom k stavu karoserie a tomu, ze bohuzial na veterana este nemam cas ( mozno na dochodku ) som sa uz do opravy nepustil.
Podla mojich skusenosti by Vam mohol poradit iba niekto kto taku zamenu z ineho typu skusal. Podla katalogov Renaultu su ND rozdelene na typy a rocniky vyroby. A ci pasuje nieco z R11 na Megana alebo naopak to zistite len tak, ze to fyzicky skusite namontovat. Brat mal R Megan a niektore diely sa hodili aj z R11 za minimalnu cenu zohnane z vrakoviska. Alebo zase naopak pri nemoznosti zohnat diel na R11 som kupil ma Meagana, ale je to vzdy urcity risk ci vyrobca nezmenil nejaky rozmer alebo nepridal ci neubral nieco. Nie som automechanik, ale mam taky dojem, ze typovo su si R11, R19 a R-Megan pribuzne alebo teda novsie typy zdedili od starsich osvedcene konstrukcne prvky. Ta torzna tyc by mohla byt jeden z nich lebo podvozok je prakticky totozny akurat su rozdielne sklony tlmicov.
Dobry den chtela jsem se zeptat jestli ta torzni tyc s renaultu 11 nepasuje i s nektereho jineho renaultu?Zrovna vcera nam rupla. Dekuju kdyz mi poradite neco okolo toho i treba jestli nekdo neprodava.Jsem Moravskoslezsky kraj.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault R11
Mám ho jako veterána
Toto auto jsem si koupil vloni jako veterána. Mechanicky je v dobrém stavu, ale musel jsem dát zrekonstruovat karoserii, což se právě teď děje. Je to typ R 11 1,7 GTX, ty se prodávaly jen v Německu a Švýcarsku. Vůz jsem nechal cetrifikovat jako veterána, má své veteránské číslo a tím mi spadlo povinné ručení na 870 Kč./rok. Letos jsem projížděl Evropu až do Portugalaska a ani jeden jsem cestou neviděl, zmizelo to ze silnic, takže myslím, že jejich veteránská éra nastává a tím i v jistém smyslu schopnost už podržet cenu. Těchto vozů bylo vyrobeno jen cca 980 tisíc ks, tkže méně, než třeba Škodovek 100. Nechci to pro běžné ježdění, jen pro veteránské akce a pro radost.
18.12.2017 | 10:23:56 | Ing. Miroslav Had | 192.168.4.* Reagovat
RE: Mám ho jako veterána
Ahoj,
nejsem schopen nikde dohledat specifikaci apod. abych sehnal nějaké díly včetně alu kol. Mohl bys mi prosím poradit?
Děkuji Vašek
11.02.2018 | 18:39:45 | vendy | 78.45.5.* Reagovat
RE: Mám ho jako veterána
Zdravim, nechodim na tieto stranky casto skor sporadicky nahodne, preto az teraz reagujem, asi si uz problem vyriesil, ak nie a budem vediet napis co by si konkretne potreboval vediet alebo naist. Sice uz mam ine auto, na R11 po cca 350 000 km ´, odisiel motor a vzhladom k stavu karoserie a tomu, ze bohuzial na veterana este nemam cas ( mozno na dochodku ) som sa uz do opravy nepustil.
08.04.2018 | 14:10:13 | Ambroise | 178.40.213.* Reagovat
Torzna tyc
Podla mojich skusenosti by Vam mohol poradit iba niekto kto taku zamenu z ineho typu skusal. Podla katalogov Renaultu su ND rozdelene na typy a rocniky vyroby. A ci pasuje nieco z R11 na Megana alebo naopak to zistite len tak, ze to fyzicky skusite namontovat. Brat mal R Megan a niektore diely sa hodili aj z R11 za minimalnu cenu zohnane z vrakoviska. Alebo zase naopak pri nemoznosti zohnat diel na R11 som kupil ma Meagana, ale je to vzdy urcity risk ci vyrobca nezmenil nejaky rozmer alebo nepridal ci neubral nieco. Nie som automechanik, ale mam taky dojem, ze typovo su si R11, R19 a R-Megan pribuzne alebo teda novsie typy zdedili od starsich osvedcene konstrukcne prvky. Ta torzna tyc by mohla byt jeden z nich lebo podvozok je prakticky totozny akurat su rozdielne sklony tlmicov.
31.05.2009 | 02:03:51 | Ambroise Reagovat
torzni tyc
Dobry den chtela jsem se zeptat jestli ta torzni tyc s renaultu 11 nepasuje i s nektereho jineho renaultu?Zrovna vcera nam rupla. Dekuju kdyz mi poradite neco okolo toho i treba jestli nekdo neprodava.Jsem Moravskoslezsky kraj.
13.05.2009 | 01:22:58 | bedrunaw Reagovat