Rok výroby:1985Typ motoru:Stav km při koupi:157 000 kmStav km nyní:160 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?16 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:20. 8. 2018
veterán, již ne běžně k vidění na silnicích příjemná a dynamická jízda s vozem Spotřeba kolem 6,5 l i přes objem motoru 1,7 litru Velký vnitřní prostor a pohodlí posádky
Slabé stránky
Náhradní díly již téměř nedostupné Zatím nevyhraněná tržní pozice jako veterána
Závady a opravy na autě
Téměř bezprostředně po pořízení R 11 jsem ho předal na kompletní obnovu - rekonstrukci karoserie (formou generální opravy)včetně nového laku v původní barvě. Vozidlo bylo na rekonstrukci cca 1 1/4 roku a přivezl jsem jej zhruba před 2 týdny. mechanické opravy nebylo potřeba dělat, vůz byl v dobrém stavu, jen jsem jej nechal kompletně zkontrolavat opravnou provádějící rekonstrukci karoserie. V závěru rekonstrukce byl vůz na STK, kde jedinou závadou, kterou STK vyznačila byla prošlá doba expirace některých položek v lékárničce. 22. 8. 2018 ještě vůz projde kompletní výměnou všech provozních náplní a výměnou - doplněním maziva v ložiskách kol. Řekl bych, že generální oparvou jsem vůz odebral hrobníkovi z lopaty tak asi za 10 minut 12.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zatím nemám moc zkušeností s užíváním vozu, najezdil jsem jen asi necelé 3 tis. km. Překvapil mě velký vnitřní prostor, jakkoli jde o malý vůz a příjemné plavné a měkké pérování, které již nelz získat u dnešních vozů francouzské produkce. Vůz není určen k běžnému jezdění, bude používán hlavně k účastem na veteránských akcích.
Doplnění recenze ze dne 14.01.2020
Stav km nyní: 161 500 km
Vůz jsem během roku používal minimáleně byl jsem jen na jedné ůspolečenské veteránské akci a jedné vyjížďce. Pořád ještě sháním některé díly k dokončení rekonstrukce. Podařilo se mi v poslední době sehnat střešní lišty a zadní spoiler, obojí však bude potřebovat repasi, Do interieru jsem sehnal průchodku pro ovládání zadního zpětného zrcátka zevnitř a hlavici řadící páky, původní mi zůstávala v dlani. Interier mám už úplně dořešený a zvenku mi tedy chybí jen boční prahové lišy. Vůz už bude brzy téměř kompletní, jakoby vyjel z výroby.
Doplnění recenze ze dne 26.08.2020
Stav km nyní: 161 600 km
Pokračuji v opravách a omlazení vozu. Teď je právě na kompletním přetěsnění motoru a převodovky (nová těsnění a všechny simerinky u obou podskupin), výměně rozvodů, výměně manžet na polosách, repasi vodní pumpy a výměně spojky (lamela, přítlačňák i ložisko), dál nějaké drobnosti v elektrice a výměna řemenu k alternátoru. Dělá to stejný servis, který dělal generální opravu karoserie. Kromě toho jsem vyměnil kola za litá po repasi (původní, dávaná jako příplatková výbava) a nasadil nové pneumatiky. Také jsem svépomocí repasoval stěrače. Auto se pomalinku dostává do stavu jako u skoro nového vozu. Už mi zbude jen poněkud oživit interier v další fázi rekonstrukce, ovšem tady to bude chtít odbornou čalounickou práci.
Gratuluji k dobré koupi. Držím palce s údržbou. Bylo to fajn auto. A velice se mi líbil také výchozí R9 s jednodílnými světlomety a R21. Kamarád rodičů měl R9 a brával nás v něm na chatu. Také vzpomínám (jako dítě) jaké to bylo pohodlí, houpavá jízda. Jojo, stačilo to - nikdo se nikam nehonil. Tak jako dříve s embéčkem nebo dostupnější Dacii. I ta Dacia 1300 byla pro nás tehdy po přesednutí z embéčka zázrak. Ticho od motoru, pohodlí. :-) Vím o jednom fantasticky zachovalém renaultu 19 - první verze r. 1989. Jejich výhoda je, že v tuto dobu ještě v podstatě nemají nijak velkou hodnotu, ale brzdy se ji dočkají. Ale přiznám se, že kdybych měl prostředky na pořízení a opravu, jdu hledat po vesničkách š1000, š110r a pod. Ty auta z 80. let a novější, ať budou jakkoliv staré a budou mít třeba i titul veterán, už neudělají takovou parádu, jako ty s hlučnými motory. Snad možná ty škodovky a tzv. východní blok, kde se zastavil čas, takže i auto z posledních let výroby kolem roku 1990 je prostě veteránek k pohledání. Ale taková třeba i starší audi 80 nebo ford sierra nebo golf II, tam, i když to bude jednou mít papír, tak to asi tu parádu neudělá, jako embéčko v původník kabátě.
Děkuji za pochvalu, ale koupě jako taková nic moc, musel jsem generálkovat. Poslední STK v říjnu 2010 bez jediné závady a emise nulové, asi jako u elektromobilu. Ovšem má to úplně nový výfukový systém. R9 mají příští rok výroční sraz ve Francii k 40. výročí uvedení do výroby na okruhu v Chartres tuším, ovšem tohle je R 11 a ta má to výročí v r. 2023, mělo by být také tam. Včera jsem to uložil na zimu, neboli vyjel benzín, nalil plnou nádrž nového a umyl. Nechal jsem to proschnout a dnes oddělám baterku a přehodím to plachtou.
23.11.2020 | 12:51:15 | Ing. Miroslav Had
| 194.228.68.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Renault R11
Gratulace
Gratuluji k dobré koupi. Držím palce s údržbou. Bylo to fajn auto. A velice se mi líbil také výchozí R9 s jednodílnými světlomety a R21. Kamarád rodičů měl R9 a brával nás v něm na chatu. Také vzpomínám (jako dítě) jaké to bylo pohodlí, houpavá jízda. Jojo, stačilo to - nikdo se nikam nehonil. Tak jako dříve s embéčkem nebo dostupnější Dacii. I ta Dacia 1300 byla pro nás tehdy po přesednutí z embéčka zázrak. Ticho od motoru, pohodlí. :-) Vím o jednom fantasticky zachovalém renaultu 19 - první verze r. 1989. Jejich výhoda je, že v tuto dobu ještě v podstatě nemají nijak velkou hodnotu, ale brzdy se ji dočkají. Ale přiznám se, že kdybych měl prostředky na pořízení a opravu, jdu hledat po vesničkách š1000, š110r a pod. Ty auta z 80. let a novější, ať budou jakkoliv staré a budou mít třeba i titul veterán, už neudělají takovou parádu, jako ty s hlučnými motory. Snad možná ty škodovky a tzv. východní blok, kde se zastavil čas, takže i auto z posledních let výroby kolem roku 1990 je prostě veteránek k pohledání. Ale taková třeba i starší audi 80 nebo ford sierra nebo golf II, tam, i když to bude jednou mít papír, tak to asi tu parádu neudělá, jako embéčko v původník kabátě.
30.09.2020 | 08:01:31 | Festr | 81.91.216.* Reagovat
RE: Gratulace
Pekné.
01.11.2020 | 17:12:02 | | 212.55.241.* Reagovat
RE: Gratulace
Děkuji za pochvalu, ale koupě jako taková nic moc, musel jsem generálkovat. Poslední STK v říjnu 2010 bez jediné závady a emise nulové, asi jako u elektromobilu. Ovšem má to úplně nový výfukový systém. R9 mají příští rok výroční sraz ve Francii k 40. výročí uvedení do výroby na okruhu v Chartres tuším, ovšem tohle je R 11 a ta má to výročí v r. 2023, mělo by být také tam. Včera jsem to uložil na zimu, neboli vyjel benzín, nalil plnou nádrž nového a umyl. Nechal jsem to proschnout a dnes oddělám baterku a přehodím to plachtou.
23.11.2020 | 12:51:15 | Ing. Miroslav Had | 194.228.68.* Reagovat