Rok výroby:1985Typ motoru:Stav km při koupi:157 000 kmStav km nyní:160 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?16 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:20. 8. 2018
veterán, již ne běžně k vidění na silnicích příjemná a dynamická jízda s vozem Spotřeba kolem 6,5 l i přes objem motoru 1,7 litru Velký vnitřní prostor a pohodlí posádky
Slabé stránky
Náhradní díly již téměř nedostupné Zatím nevyhraněná tržní pozice jako veterána
Závady a opravy na autě
Téměř bezprostředně po pořízení R 11 jsem ho předal na kompletní obnovu - rekonstrukci karoserie (formou generální opravy)včetně nového laku v původní barvě. Vozidlo bylo na rekonstrukci cca 1 1/4 roku a přivezl jsem jej zhruba před 2 týdny. mechanické opravy nebylo potřeba dělat, vůz byl v dobrém stavu, jen jsem jej nechal kompletně zkontrolavat opravnou provádějící rekonstrukci karoserie. V závěru rekonstrukce byl vůz na STK, kde jedinou závadou, kterou STK vyznačila byla prošlá doba expirace některých položek v lékárničce. 22. 8. 2018 ještě vůz projde kompletní výměnou všech provozních náplní a výměnou - doplněním maziva v ložiskách kol. Řekl bych, že generální oparvou jsem vůz odebral hrobníkovi z lopaty tak asi za 10 minut 12.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zatím nemám moc zkušeností s užíváním vozu, najezdil jsem jen asi necelé 3 tis. km. Překvapil mě velký vnitřní prostor, jakkoli jde o malý vůz a příjemné plavné a měkké pérování, které již nelz získat u dnešních vozů francouzské produkce. Vůz není určen k běžnému jezdění, bude používán hlavně k účastem na veteránských akcích.
Doplnění recenze ze dne 14.01.2020
Stav km nyní: 161 500 km
Vůz jsem během roku používal minimáleně byl jsem jen na jedné ůspolečenské veteránské akci a jedné vyjížďce. Pořád ještě sháním některé díly k dokončení rekonstrukce. Podařilo se mi v poslední době sehnat střešní lišty a zadní spoiler, obojí však bude potřebovat repasi, Do interieru jsem sehnal průchodku pro ovládání zadního zpětného zrcátka zevnitř a hlavici řadící páky, původní mi zůstávala v dlani. Interier mám už úplně dořešený a zvenku mi tedy chybí jen boční prahové lišy. Vůz už bude brzy téměř kompletní, jakoby vyjel z výroby.
Doplnění recenze ze dne 26.08.2020
Stav km nyní: 161 600 km
Pokračuji v opravách a omlazení vozu. Teď je právě na kompletním přetěsnění motoru a převodovky (nová těsnění a všechny simerinky u obou podskupin), výměně rozvodů, výměně manžet na polosách, repasi vodní pumpy a výměně spojky (lamela, přítlačňák i ložisko), dál nějaké drobnosti v elektrice a výměna řemenu k alternátoru. Dělá to stejný servis, který dělal generální opravu karoserie. Kromě toho jsem vyměnil kola za litá po repasi (původní, dávaná jako příplatková výbava) a nasadil nové pneumatiky. Také jsem svépomocí repasoval stěrače. Auto se pomalinku dostává do stavu jako u skoro nového vozu. Už mi zbude jen poněkud oživit interier v další fázi rekonstrukce, ovšem tady to bude chtít odbornou čalounickou práci.
Doplnění recenze ze dne 21.09.2022
Vůz jsem vylepšil nádherně repasovanými původními litými koly (tehdy prodávanými za příplatek, které nahradily plechové disky, se kterými jsem to koupil a novými pneumatikami. Občas se už s vozem někde blýsknu, ale zatím jen na renaultských veteránských srazech. Ukázalo se, že dostat se na veteránské akce v širším měřítku je poměrně obtížné, jde o dost uzavřenou společnost, která mezi sebe nerada pouští nové lidi.
Gratuluji k dobré koupi. Držím palce s údržbou. Bylo to fajn auto. A velice se mi líbil také výchozí R9 s jednodílnými světlomety a R21. Kamarád rodičů měl R9 a brával nás v něm na chatu. Také vzpomínám (jako dítě) jaké to bylo pohodlí, houpavá jízda. Jojo, stačilo to - nikdo se nikam nehonil. Tak jako dříve s embéčkem nebo dostupnější Dacii. I ta Dacia 1300 byla pro nás tehdy po přesednutí z embéčka zázrak. Ticho od motoru, pohodlí. :-) Vím o jednom fantasticky zachovalém renaultu 19 - první verze r. 1989. Jejich výhoda je, že v tuto dobu ještě v podstatě nemají nijak velkou hodnotu, ale brzdy se ji dočkají. Ale přiznám se, že kdybych měl prostředky na pořízení a opravu, jdu hledat po vesničkách š1000, š110r a pod. Ty auta z 80. let a novější, ať budou jakkoliv staré a budou mít třeba i titul veterán, už neudělají takovou parádu, jako ty s hlučnými motory. Snad možná ty škodovky a tzv. východní blok, kde se zastavil čas, takže i auto z posledních let výroby kolem roku 1990 je prostě veteránek k pohledání. Ale taková třeba i starší audi 80 nebo ford sierra nebo golf II, tam, i když to bude jednou mít papír, tak to asi tu parádu neudělá, jako embéčko v původník kabátě.
Děkuji za pochvalu, ale koupě jako taková nic moc, musel jsem generálkovat. Poslední STK v říjnu 2010 bez jediné závady a emise nulové, asi jako u elektromobilu. Ovšem má to úplně nový výfukový systém. R9 mají příští rok výroční sraz ve Francii k 40. výročí uvedení do výroby na okruhu v Chartres tuším, ovšem tohle je R 11 a ta má to výročí v r. 2023, mělo by být také tam. Včera jsem to uložil na zimu, neboli vyjel benzín, nalil plnou nádrž nového a umyl. Nechal jsem to proschnout a dnes oddělám baterku a přehodím to plachtou.
23.11.2020 | 12:51:15 | Ing. Miroslav Had
| 194.228.68.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Renault R11
Gratulace
Gratuluji k dobré koupi. Držím palce s údržbou. Bylo to fajn auto. A velice se mi líbil také výchozí R9 s jednodílnými světlomety a R21. Kamarád rodičů měl R9 a brával nás v něm na chatu. Také vzpomínám (jako dítě) jaké to bylo pohodlí, houpavá jízda. Jojo, stačilo to - nikdo se nikam nehonil. Tak jako dříve s embéčkem nebo dostupnější Dacii. I ta Dacia 1300 byla pro nás tehdy po přesednutí z embéčka zázrak. Ticho od motoru, pohodlí. :-) Vím o jednom fantasticky zachovalém renaultu 19 - první verze r. 1989. Jejich výhoda je, že v tuto dobu ještě v podstatě nemají nijak velkou hodnotu, ale brzdy se ji dočkají. Ale přiznám se, že kdybych měl prostředky na pořízení a opravu, jdu hledat po vesničkách š1000, š110r a pod. Ty auta z 80. let a novější, ať budou jakkoliv staré a budou mít třeba i titul veterán, už neudělají takovou parádu, jako ty s hlučnými motory. Snad možná ty škodovky a tzv. východní blok, kde se zastavil čas, takže i auto z posledních let výroby kolem roku 1990 je prostě veteránek k pohledání. Ale taková třeba i starší audi 80 nebo ford sierra nebo golf II, tam, i když to bude jednou mít papír, tak to asi tu parádu neudělá, jako embéčko v původník kabátě.
30.09.2020 | 08:01:31 | Festr | 81.91.216.* Reagovat
RE: Gratulace
Pekné.
01.11.2020 | 17:12:02 | | 212.55.241.* Reagovat
RE: Gratulace
Děkuji za pochvalu, ale koupě jako taková nic moc, musel jsem generálkovat. Poslední STK v říjnu 2010 bez jediné závady a emise nulové, asi jako u elektromobilu. Ovšem má to úplně nový výfukový systém. R9 mají příští rok výroční sraz ve Francii k 40. výročí uvedení do výroby na okruhu v Chartres tuším, ovšem tohle je R 11 a ta má to výročí v r. 2023, mělo by být také tam. Včera jsem to uložil na zimu, neboli vyjel benzín, nalil plnou nádrž nového a umyl. Nechal jsem to proschnout a dnes oddělám baterku a přehodím to plachtou.
23.11.2020 | 12:51:15 | Ing. Miroslav Had | 194.228.68.* Reagovat