Rok výroby:1995Typ motoru:1800Stav km při koupi:112 000 kmStav km nyní:121 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 měsícePrůměrná spotřeba:10lpg l/100 kmVloženo:30. 11. 2007
Při koupi auta sem věděl, že špatně těsní celé výfukové potrubí, tudíž bylo potřeba vyměnit veškerá těsnění. Nechával jsem seřizovat světla, svítilo to všude možně, jen ne na cestu...he..
Jelikož auto je dovezeno z Německa a rok stalo u nás, nechal sem vyměnit olej, filtry a byla potřeba i výměna destiček. nadruhou stranu přední náprava je OK, nic nemlátí, není slyšet žádný nežádoucí zvuk...jediné co ted vím je, že na jaře budu muset nechat vyměnit zadní tlumiče, jsou kantare..
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jelikož sem jezdil přes tři roky samýma dvojkovýma golfama tak sem uz chtěl změnu a devatenáctka se mi libí. Koupil sem ji za 40tis, sem první majitel v čechách, najeto 112tis, interier supr, kastle taky, má to slušnou výbavu což sem celou tu dobu ježdění v golfech postrádal, avšak jsou starší, ale na druhou stranu jsou i vyjímky, kdy mají výbavu poměrně zajímavou...(ale v dnešní době opravdu málo aut).
Rendl má pro mě supr kufr, je dostačující, naložil sem zatím vše co bylo třeba. Co se týče jízdy, jsem max spokojen, mám to trošinku snížené na 15kolech, sedí to velmi slušně, zátach to má také uspokojivý i při čtyřech lidech (samozřejmě 16V je o něčem jiném no...:o).
Musím podotknout, že to mám na plyn a není znát rozdíl, když jedu na benzin ci právě na ten plyn...snad jen v nákladech no...10 litru plynu kombinovaně a to jezdím tak jak jezdím, kdyz pojedu na spotřebu jsem schopnej jet i za 8,5-9 litru...spousta Vás tvrdí, že tento typ je dosti poruchový, hlavně elektrika, torzní tyč také nic slavného...určitě odsuzuji rezervu řešenou ze spodu...to mě příjde opravdu stupidní, ale jelikož na jejím míste je namontovaná nádrž na LPG, mám dojezdové kolo v kufru takže je mi to vlastně jedno:-) jinak je vše zatím v pořádku a snad i nadále bude...
Jelikož jsem automechanik, tak dostával péči znamenitou. Pravda, rád jezdim rychle, vytáčim motor, co to de, ale jedinej Renault, jakožto auto s kterym sem najezdil ze všech nejmíň km odešel nejdřív. Můžu srovnat s Felicií - 50kW žebrák a po 60 000 km po mě (teď 280 000), jede snad ještě líp. A údržba? Rozvody za 350, pár těsnění, termostat a zhruba 5 výměn oleje.
Taky sem měl R19 a ze začátku uplná spokojenost, auto jezdilo jen na benzin, ale asi za rok to přišlo. Odešlo snad všechno co mohlo a nakonec skončil i motor. Tobě ale přeju, aby tě to nepotkalo a jen si jezdil.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault R19
Jelikož jsem automechanik, tak dostával péči znamenitou. Pravda, rád jezdim rychle, vytáčim motor, co to de, ale jedinej Renault, jakožto auto s kterym sem najezdil ze všech nejmíň km odešel nejdřív. Můžu srovnat s Felicií - 50kW žebrák a po 60 000 km po mě (teď 280 000), jede snad ještě líp. A údržba? Rozvody za 350, pár těsnění, termostat a zhruba 5 výměn oleje.
06.12.2007 | 17:43:14 | TIBI Reagovat
Tibi,proste si ho za ten rok domrdal,az si ho uštval celkom,ked to skončilo motorom,otvoril si za ten rok aspon raz prednú kapotu?,
02.12.2007 | 20:09:35 | Reagovat
Taky sem měl R19 a ze začátku uplná spokojenost, auto jezdilo jen na benzin, ale asi za rok to přišlo. Odešlo snad všechno co mohlo a nakonec skončil i motor. Tobě ale přeju, aby tě to nepotkalo a jen si jezdil.
01.12.2007 | 16:27:40 | TIBI Reagovat