Rok výroby:1991Typ motoru:1764Stav km při koupi:206 398 kmStav km nyní:209 488 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 měsícůPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:28. 11. 2009
Pokazilo se snad všechno, co mohlo. Hned 30km po koupi jsem s autem ještě ani nedorazil domů a už jsem na křižovatce rozlámal poloosu. Bohužel kdybych věděl, že to nebude jediný problém, rychle bych se vozu zbavil. Zpět tedy k poloosám. Auto jsem vlastnil dohromady 5 měsíců. Za tu dobu se v něm zlomily 4 poloosy! Také se měnily oba přední tlumiče, silentbloky motoru, rejdové čepy, přední a zadní brzdové třmeny, olej, palivový filtr a baterka.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Na mém seznamu aut, které bych chtěl vyzkoušet byl i Renault 19 16V. Bohužel lituji, že jsem neposlechl okolní recenze o tomto voze na internetu, protože jsem mohl ušetřit hodně peněz a nervů. Už při první cestě domů se mi podařilo ve Zlíně na křižovatce zlomit pravou poloosu ve vnitřním kloubu. Po odtáhnutí auta do servisu bylo zjištěno, že poloosa není jediný problém, spíše doplatila na celý stav vozu. Každý tlumič (vpředu) byl jiný, každé pero bylo jiné a jeden silentblok motoru už měl nejlepší za sebou. Díky tomu, že byl každý tlumič jiný, dokonale se pokroutila už tak zkroucená přední náprava. Výsledek byl jednoduchý. Než auto vyjelo ze servisu, nevydržely to další 2 poloosy. Po zakoupení vozu byl také problém auto ubrzdit. Po sešlápnutí brzdy začalo auto brzdit až za 2 sekundy. To byl hlavně na křižovatkách veliký problém. Tento problém ale byl vyřešen.
Na autě je znát že je originálně snížené a má o 2 torzní tyče navíc. Auto se chová přesně tak, jak potřebujete, když chcete jet dravě, drží na silnici, když chcete pohodlí, pěkně tlumí.
Motor samotný je troufám si říct jeden z nejlepších, který u Renaultu dali dohromady. Od 4000 ot. je konečně cítit tah motoru. Já jsem měl tento model trochu ochuzený o zrychlení, protože měl převodovku z Clia II dTi, tím pádem rozjezdy byly pomalejší. Moje výhoda tedy byla mimo obce, kde nebyl problém mít nějakých 140km/h na tachometru, 5ku a 4000ot. Navíc 16ti ventilka má omezovač v 7000. Dalším problémem bych viděl spotřebu. Ta se při normální jízdě zpočátku pohybovala okolo 7,5 litru. S nohou na podlaze 8,3. Postupně se ale zvyšovala. Zažil jsem i stavy kdy jsem ujel 3km a 2 litry paliva fuč. Bohužel ke konci, než šla na vrakoviště žrala při lehké noze už 10 litrů. Volnoběh byla také kapitola sama o sobě. Auto běželo střídavě 10 sekund na 3 a 10 sekund na 4 válce.
Řízení je trochu tvrdší než u klasické 19ky. To je dobře, protože 19ka měla být sportovním autem. Tedy pokud auto stálo na místě, težko se ovládalo prstem po volantě. Nakonec neupřesněná vada řízení způsobila zánik vozidla. Protože už jsem neměl náladu řešit neustálé závady tohoto vozu. Navíc náhradní díly jsou poměrně drahé a když přijedete do servisu s Renaultem nedívají se na vás moc hezky. Nikdo to nechce opravovat. To také o něčem svědčí. Celé auto na rozdíl třeba od Mercedesu je děláno na torx šrouby, na které díky tomu mám alergii.
Auto mělo kožené sedačky, které byly skutečně pohodlné a to jsem původně kůži nechtěl. nakonec jsem se na nich méně potil, než na klasických látkových. Problémem bylo pouze slunce, protože poté se nedalo posadit na sedadla. Sedadla také měla dobré boční vedení, takže člověk do nich pěkně zapadne.
Co se týká koroze na tom vůz vzhledem ke svému stáří nebyl špatně. Většinou to byla v drobném klasická místa, blatníky, lemy, spodní hrany dveří, kapota, zadní světla. Antikorozní ochranu vozu tedy hodnotím jako dobrou.
Že 19ka 16V ještě není uplně do šrotu je patrné z toho, že dodnes dokáže rozpumpovat krev v žilách majitelům 1000x dražších. Samotnému se mi to podařilo, když jsem měl jednu velice nepříjemnou situaci s majitelem nového BMW 530d, kterému jsem díky mrštnosti ujel.
Každopádně závěrem lze říct tolik, že 19ka 16V je drahá hračka, protože ceny oprav jsou neskutečné a je to pomalu o tom, že jednu věc opravíte a druhá se vám pokazí. A nejhorší na Renaultu je, že to tlučení od předních kol může klidně způsobit prasklá žárovka v pravém zadním světle. Samozřejmě, že jsem to teď trochu nadsadil, ale u Renaultu si nikdy nejste jisti příčinnou závad.
Chápu těžko věřit že 20 leté auto ještě k tomu Renault má stejnou akceleraci 0-100 Km 8.5 s což je zhruba jako Octavia RS. Ovšem kdo nevím může jen blbě žvanit...jasně že nelze to rovnat s nějakým 200Kw autem ovšem není to žádnej srá*. 140HP na sotva 1150KG auto udělá celkem divy...
No,tak nevim,nam tu R19 1.8 16v jeste dnes a v pohode a kdejaka 1.8 atd. od Octavie nebo passatu se mi muze divat tak akorad na zadni svetla . Ano,jsou dily drazsi,ale to kazdy lepsi dil na jakekoliv auto nebo snad ne?
Ak by takýchto vtipných bolo viac, aj viac ľudí "nad vecou", bol by svet krajší... . Držím palce, nech sa darí. v 19 som ešte ani nemal vodičák, ale som musel "brániť" vlasť pred imperializmom.. . A môj sen bola Škoda Coupé Rapid 130, tak nejako. Tá stará, nie Garde.
Tak už je nám to jasné :-P. Hej a človek, čo sa smeje z Mercedesu 124 300D a sám jazdí v nejakej A4-ke od ocka je dobrý imbecil a o autách nemá ani šajnu :-P.
Ještě doplním, co se týká polepů. To auto jsem "zpizdil" já, ale kdo neví proč jsem to dělal, nepochopí. Nešlo o nějakou debilitní "tuzing" záležitost ála Škoda 120 z vesnice... V té době, kdy jsem to lepil na auto, jsem už věděl, že půjde pryč. Chtěl jsem se ještě naučit, jak se pracuje s barevnou fólií a jak se to lepí na auto. Takže jsem se na tom taky něco učil. Vzor jsem vybral takovej i proto, aby to nebylo tak jednoduchý vyrobit, nakreslit na počítači jako vektor, vytisknou, překreslit atd. Jak jinak jsem se to měl asi naučit, než si to zkusit přímo na autě?
Teď jsem náhodou zavítal zpět sem na server, už jsem myslel, že mi ani mojí recenzi nepřidají, protože jsem jí psal už hooodně dávno.
Já samozřejmě nečekal ze vozidlo za 10000 bude TOP nebo něco podobného, ale chtěl bych vidět konkrétně pana Hambálka, jak by na prašný cestě zjistil, že jsou tam jiné tlumiče a pera. Tam šlo o to, že byl každej tlumič jinak dlouhej. Ty tlumiče vypadaly jinak totožně. Tady přikládám odkaz na fotku těch dvou vyndaných tlumičů. http://lh3.ggpht.com/_k4SBqsoNEtE/SmzYYpP4grI/AAAAAAAAAEY/szVoyFOE2c4/s640/DSCF1855.JPG To, že jsem nezjistil posunutou přední nápravu byla moje blbost. To je jasný a přiznávám to. Dneska už při koupi auta kontroluju daleko víc věcí. Je to přesně i o těch zkušenostech...
Myslím, že se dá všeobecně konstatovat, že Renault má prostě drahé díly, dražší než japonské vozy (srovnání ve stáří vozu cca 10-15 let) a jak přijedete s Renaultem do jakéhokoliv servisu, koukají se na vás přes prsty, protože nevím o nikom, kdo by rád opravoval Renault. Ptal jsem se v několika servisech nezávisle na tom, jestli auto viděli a vždycky mi bylo jinými slovy řečeno, že Renaulta se jim opravovat nechce.
Byla to zajímavá zkušenost s 19kou 16V, avšak ani kdybych sehnal naprosto TOP, po prvním majiteli atd. Už bych to auto nekoupil. Jen proto, že vím jak je to s některými díly a slabinami auta.
Co se týká spotřeby Mercedes Benz W124 230E ( 4 válec 2 ventily na válec 97kW, 4 rychlostní převodovka, vstřikování KE-Jetronic), tak spotřebou na tom byl ten Mercedes lépe. Samozřejmě neříkám, že jezdil za 7 ale kolem 8 se jezdit dalo, pokud neměl člověk stále plyn na podlaze a auto nehonil studené, ale vzhledem k tomu, že to auto bylo o 300 kg těžší, dá se pochopit vyšší spotřeba, navíc konstrukčně ten motor v mercedesu byl o nějakých 10 let starší než F7P v R19.
A mohu říct, že jsem měl i 19ku 1.7 54kW. Spolehlivost motoru byla samozřejmě daleko vyšší, spotřeba byla rozumná kolem těch 7, jenže stejně to auto trpělo na stále stejné problémy jako je elektroinstalace, likvidační koroze v lemech, rychlý nástup vůlí v přední nápravě atd. Podvozek ale už nebyl tak zajímavý jako u 16V. Byl prostě měkký a nebyl konstruovaný na dravou jízdu, což je ale logické a nečekal jsem od něj zázraky. Celkově mě ale pohodlí podvozku překvapilo.
Co se týká pořizovacích nákladů, nebo vůbec financí je vidět, kdo si na svoje první auta skutečně vydělával a kdo třeba dostal nějaký peníze od rodičů, ne-li celý auto... K tomu se nedá co říct... Setkávám se s tím dnes a denně, že se mi posmívá za moje současné auto (MB W124 300D r.v. 87) člověk, který jezdí v Audi A4 za 300t Kč na které si sám nevydělal (dostal od otce) a peníze na to auto pochází z bordelů a heren... Daleko lepší pocit mám z toho auta, že je prostě moje a vydělal jsem si na něj. Když bych ty peníze dostal, bylo by to super, vybíral bych určitě úplně jinak (hlavně co se týká stavu), ale nebylo by to ono, jak když člověk v každým kousku toho auta vidí hodiny, který musel dělat, aby se mohl vozit.
Ok,vysvětleno.No já se nebojim žádnýho Renaultu.Kdo nic nezkusí,nic neví.Já prostě Renaultu věřim a podle mého to s nima není tak špatný,jak se tu i jinde píše.
Jirko, ne každý koupí super káru, když o ní nic neví. To, že pisatel této recenze koupil šrot je jasné asi všem a to i jemu. Ten majitel před ním se zbavil auta, do kterého nasypeš 30 tis. a není to poznat. Nejhlavnější je to, že si je toho vědom a snad si z toho příště vezme poučení. Moje první auto byla dacie a byl to taky super šrot. Dneska už jsem se zkušenostma zase někde jinde, člověk prostě dospívá a sbírá zkušenosti celý život. A o Renaultech mi ani nemluv, čím novější tím horší. Designově tomu novému Meganovi není co vytknout a stejně bych z toho měl strach.
Zato ty si se čučel s pytlikem v ruce na R19 viď???Že by senám pan anonym představil,když je to takové moudro???V 18 sem kupoval R19 a o proti této,to byl klenot.Foto je najdeš na rajče.net a uživatel Hamby. To Olin:Proč teda autor psal,že to mělo každej tlumič jinej a pružiny též???Po 100 000 najetých km je Renault velice spolehlivý.Kdyby ne,tak už mam druhýho nebo třetího.Pochopil bych,kdyby autor napsal takovuhle recenzi a jeho auto vypadalo jako auto a ne tahle prasečina
Já bych tuto recenzi až tak černě neviděl. Jó, kluk byl hloupej, že koupil takovej šrot, ale je fakt, že tahle devatenáctka měla nej podvozek ze všech a hlavně jela. Akorát se tady ukázala, ostatně jako u všech rencků, ta šílená nespolehlivost a autu po čase odcházelo, co se dalo. Zničený motor nebyl vyjímkou-tahle motorizace tím trpěla. To auto jsem řídil a když vše fungovalo jak mělo, tak to byla paráda na tu dobu. Bohužel Renaulta po najetých 100 tis. je lepší se zbavit, ale jsou vyjímky. Jinak recenze určitě kvalitnější než třeba na Superba, tady se člověk aspoň pobavil a něco dověděl.
Pro všechny níže, když vám bylo 19 tak jste tak maximálně jezdili na fochu nebo v hundrtce tak držte tlamu. R19 jste měli na plakátu v pokojíku a pod ním jste si drbali vejce.
No Hamba ti,že si na tom musel něco udělat.Kdyby neměl peníze,tak nebude kupovat 1.8 16v se 135 Koňma,který si už samozřejmě něco sežerou.Ono taky jde o to,co si na to kupoval za díly.Jestliže z Autokelly.tak se ti nedivim.Je to kus a kus,100 a 100 názorů.
Nevím proč ho odsuzujete - v 19ti letech člověk nemá peníze na dražší a lepší auto, chce jen plechovku, která ho někam odveze. Nebyl jsem jiný. Ale v 99 roku jsem koupil R 19 z Renault servisu, vráceno z leasinku, najeto poctivých 60 tisíc a sralo se vše, co se dalo - od alternátoru, přes motor, elektroniku až nápravy. Strašné auto. Velice brzo šlo do hajzlu a z této značky je mně zle doteď. Navíc když pročítám recenze na forech nebo zkušenosti majitelů Renaultů jedná se asi o nejhorší značku na světě.
Souhlas.Ten kluk je ůplně vylízanej.Ve svých 19 sem chtěl taky R19 16v,ale na netu v tu dobu stáli buď bezmála 100 000 a nebo to byli levný vraky.Radši sem si koupil R19 54Kw a spokojenost nadevše.Rozumě sem uvažoval narozdíl od tohoto chlapce
19. letý kluk je člověk, který se možná naučil jíst příborem, zdravit starší a základy mateřského jazyka a matematiky. Z vojny vím, že někteří ani to nezvládali. Těžko chtít po někom takovém nějaké hlubší myšlení - myslím, že v tomto případě rozhodly ty hvězdičky a proužky na karoserii :-)))))))). Takhle pichlavý jsem jen proto, že recenzent si koupí pomalovaný šrot a hodnotí to jako děsně nespolehlivé... jako by čekal od šrotu něco jiného. :-)
Člověk, který si koupí takovouto omalovánku a navíc seskládanou ze šrotiště asi nemůže nic jiného čekat. Majitele omlouvá jen jeho věk, který vše vysvětluje. :-)
Ono prechod z Mercedesu W124 do Renaultu 19 nie je asi najlepším rozhodnutím. Okrem spotreby totiž Renault nemá v čom predčiť starý "Meďák". Počet km je tiež podozrivý, predsa len 206.000 km za 18 rokov je dosť málo. Takých 406.000 by som uveril skôr. A ujsť majiteľovi nového BMW 530D, ktoré má tuším okolo 220 - 230 PS, nehovoriac o super podvozku, je tiež na polemiku. Dotyčný vodič mal asi vtedy telefon v uchu, alebo peknú blondínu v rozkroku. A celé to zaklincovala fotka Vášho Renaultu, na ktorom sa asi vybláznilo viac tuzerov než je zdravé. Teda pokiaľ ste ho takto nezohavili sám. Renault 19 má podľa mňa podarený design, ale toto je hnus. No keď sa Vám to páči, nič proti.
hmmm, zial takto to skutocne verim vypada, ked si niekto kupi auto po cloveku - ludoch, ktory sa na takomto aute vysantili, ´vysticovali´ ho a servis auto videlo len v nevihnutnom pripade, ked sa zrovna vyskytla porucha koli ktorej sa s autom uz nedalo jazdit. Zial mal si smolu, ale ako asi aj sam tusis, toto auto je skutocne kusok, ktory sa Renaultu fakt vydaril ako malo ktore ine.
Člověku,který nemá oči a neumí před koupí správně uvažovat nemá asi ani smysl něco psát.Jen chci podotknout,že když se to auto prodávalo na internetu,tak už na něm bylo jasně vidět,že ten stav není nic moc,spíš nic než moc.Je lehké psát takovou recenzi o voze,který už to má zasebou.Koupit nejlevnější z nabízených R19 16v a čekat,že to bude top stav může opravdu jen idiot.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault R19
ha ha
Jsem rád,že i v dnešní době lidi věří na pohádkové příběhy typu "Jak jsem ujel s R19 bavoráku 530d????"
14.03.2011 | 15:23:28 | ford79 Reagovat
RE: ha ha
Známe se škodovkou 120 180km/h a takoví váli,nebo s ní narazil v 50 do stromu a vpohodě dojel dom v garaži to vyklepal atd.
10.04.2013 | 23:31:59 | | 94.113.20.* Reagovat
RE: ha ha
Chápu těžko věřit že 20 leté auto ještě k tomu Renault má stejnou akceleraci 0-100 Km 8.5 s což je zhruba jako Octavia RS.
Ovšem kdo nevím může jen blbě žvanit...jasně že nelze to rovnat s nějakým 200Kw autem ovšem není to žádnej srá*.
140HP na sotva 1150KG auto udělá celkem divy...
10.04.2013 | 23:42:14 | | 78.45.38.* Reagovat
RE: ha ha
No,tak nevim,nam tu R19 1.8 16v jeste dnes a v pohode a kdejaka 1.8 atd. od Octavie nebo passatu se mi muze divat tak akorad na zadni svetla . Ano,jsou dily drazsi,ale to kazdy lepsi dil na jakekoliv auto nebo snad ne?
14.10.2016 | 21:55:13 | Rendy | 37.188.194.* Reagovat
Snad jsi se poučil a při příští koupi budeš uvažovat logicky a nekupovat hned první auto, o který zakopneš
24.06.2010 | 00:26:34 | Hamby Reagovat
Megaliner
Nedělal bych nic,páč střep,jako ten tvůj bych si v životě nepořídil,což nastińuje tvé myšlení a tvou recenzi
23.06.2010 | 23:55:13 | Hamby Reagovat
RE: Megaliner
Takovy auta v dnešní době se darují snad ještě za to chtít peníze leda mě že sito teda vemu.
10.04.2013 | 23:35:04 | | 94.113.20.* Reagovat
Pekná, pútavá, "čtivá" recenzia.
Ak by takýchto vtipných bolo viac, aj viac ľudí "nad vecou", bol by svet krajší... .
Držím palce, nech sa darí. v 19 som ešte ani nemal vodičák, ale som musel "brániť" vlasť pred imperializmom.. .
A môj sen bola Škoda Coupé Rapid 130, tak nejako. Tá stará, nie Garde.
27.05.2010 | 21:23:07 | ľuboš Reagovat
For Megaliner
Tak už je nám to jasné :-P. Hej a človek, čo sa smeje z Mercedesu 124 300D a sám jazdí v nejakej A4-ke od ocka je dobrý imbecil a o autách nemá ani šajnu :-P.
27.05.2010 | 20:48:05 | Matúš Reagovat
Polepy
Ještě doplním, co se týká polepů. To auto jsem "zpizdil" já, ale kdo neví proč jsem to dělal, nepochopí. Nešlo o nějakou debilitní "tuzing" záležitost ála Škoda 120 z vesnice... V té době, kdy jsem to lepil na auto, jsem už věděl, že půjde pryč. Chtěl jsem se ještě naučit, jak se pracuje s barevnou fólií a jak se to lepí na auto. Takže jsem se na tom taky něco učil. Vzor jsem vybral takovej i proto, aby to nebylo tak jednoduchý vyrobit, nakreslit na počítači jako vektor, vytisknou, překreslit atd. Jak jinak jsem se to měl asi naučit, než si to zkusit přímo na autě?
27.05.2010 | 17:13:50 | megaliner Reagovat
Tak to je hustý
Teď jsem náhodou zavítal zpět sem na server, už jsem myslel, že mi ani mojí recenzi nepřidají, protože jsem jí psal už hooodně dávno.
Já samozřejmě nečekal ze vozidlo za 10000 bude TOP nebo něco podobného, ale chtěl bych vidět konkrétně pana Hambálka, jak by na prašný cestě zjistil, že jsou tam jiné tlumiče a pera. Tam šlo o to, že byl každej tlumič jinak dlouhej. Ty tlumiče vypadaly jinak totožně. Tady přikládám odkaz na fotku těch dvou vyndaných tlumičů.
http://lh3.ggpht.com/_k4SBqsoNEtE/SmzYYpP4grI/AAAAAAAAAEY/szVoyFOE2c4/s640/DSCF1855.JPG
To, že jsem nezjistil posunutou přední nápravu byla moje blbost. To je jasný a přiznávám to. Dneska už při koupi auta kontroluju daleko víc věcí. Je to přesně i o těch zkušenostech...
Myslím, že se dá všeobecně konstatovat, že Renault má prostě drahé díly, dražší než japonské vozy (srovnání ve stáří vozu cca 10-15 let) a jak přijedete s Renaultem do jakéhokoliv servisu, koukají se na vás přes prsty, protože nevím o nikom, kdo by rád opravoval Renault. Ptal jsem se v několika servisech nezávisle na tom, jestli auto viděli a vždycky mi bylo jinými slovy řečeno, že Renaulta se jim opravovat nechce.
Byla to zajímavá zkušenost s 19kou 16V, avšak ani kdybych sehnal naprosto TOP, po prvním majiteli atd. Už bych to auto nekoupil. Jen proto, že vím jak je to s některými díly a slabinami auta.
Co se týká spotřeby Mercedes Benz W124 230E ( 4 válec 2 ventily na válec 97kW, 4 rychlostní převodovka, vstřikování KE-Jetronic), tak spotřebou na tom byl ten Mercedes lépe. Samozřejmě neříkám, že jezdil za 7 ale kolem 8 se jezdit dalo, pokud neměl člověk stále plyn na podlaze a auto nehonil studené, ale vzhledem k tomu, že to auto bylo o 300 kg těžší, dá se pochopit vyšší spotřeba, navíc konstrukčně ten motor v mercedesu byl o nějakých 10 let starší než F7P v R19.
A mohu říct, že jsem měl i 19ku 1.7 54kW. Spolehlivost motoru byla samozřejmě daleko vyšší, spotřeba byla rozumná kolem těch 7, jenže stejně to auto trpělo na stále stejné problémy jako je elektroinstalace, likvidační koroze v lemech, rychlý nástup vůlí v přední nápravě atd. Podvozek ale už nebyl tak zajímavý jako u 16V. Byl prostě měkký a nebyl konstruovaný na dravou jízdu, což je ale logické a nečekal jsem od něj zázraky. Celkově mě ale pohodlí podvozku překvapilo.
Co se týká pořizovacích nákladů, nebo vůbec financí je vidět, kdo si na svoje první auta skutečně vydělával a kdo třeba dostal nějaký peníze od rodičů, ne-li celý auto... K tomu se nedá co říct... Setkávám se s tím dnes a denně, že se mi posmívá za moje současné auto (MB W124 300D r.v. 87) člověk, který jezdí v Audi A4 za 300t Kč na které si sám nevydělal (dostal od otce) a peníze na to auto pochází z bordelů a heren... Daleko lepší pocit mám z toho auta, že je prostě moje a vydělal jsem si na něj. Když bych ty peníze dostal, bylo by to super, vybíral bych určitě úplně jinak (hlavně co se týká stavu), ale nebylo by to ono, jak když člověk v každým kousku toho auta vidí hodiny, který musel dělat, aby se mohl vozit.
27.05.2010 | 17:06:16 | megaliner Reagovat
Olin
Ok,vysvětleno.No já se nebojim žádnýho Renaultu.Kdo nic nezkusí,nic neví.Já prostě Renaultu věřim a podle mého to s nima není tak špatný,jak se tu i jinde píše.
01.03.2010 | 06:56:03 | Hamby Reagovat
Jiří Hambálek
Jirko, ne každý koupí super káru, když o ní nic neví. To, že pisatel této recenze koupil šrot je jasné asi všem a to i jemu. Ten majitel před ním se zbavil auta, do kterého nasypeš 30 tis. a není to poznat. Nejhlavnější je to, že si je toho vědom a snad si z toho příště vezme poučení. Moje první auto byla dacie a byl to taky super šrot. Dneska už jsem se zkušenostma zase někde jinde, člověk prostě dospívá a sbírá zkušenosti celý život. A o Renaultech mi ani nemluv, čím novější tím horší. Designově tomu novému Meganovi není co vytknout a stejně bych z toho měl strach.
28.02.2010 | 15:03:47 | Olin Reagovat
Anonym
Zato ty si se čučel s pytlikem v ruce na R19 viď???Že by senám pan anonym představil,když je to takové moudro???V 18 sem kupoval R19 a o proti této,to byl klenot.Foto je najdeš na rajče.net a uživatel Hamby.
To Olin:Proč teda autor psal,že to mělo každej tlumič jinej a pružiny též???Po 100 000 najetých km je Renault velice spolehlivý.Kdyby ne,tak už mam druhýho nebo třetího.Pochopil bych,kdyby autor napsal takovuhle recenzi a jeho auto vypadalo jako auto a ne tahle prasečina
28.02.2010 | 14:29:31 | Hamby Reagovat
Já bych tuto recenzi až tak černě neviděl. Jó, kluk byl hloupej, že koupil takovej šrot, ale je fakt, že tahle devatenáctka měla nej podvozek ze všech a hlavně jela. Akorát se tady ukázala, ostatně jako u všech rencků, ta šílená nespolehlivost a autu po čase odcházelo, co se dalo. Zničený motor nebyl vyjímkou-tahle motorizace tím trpěla. To auto jsem řídil a když vše fungovalo jak mělo, tak to byla paráda na tu dobu. Bohužel Renaulta po najetých 100 tis. je lepší se zbavit, ale jsou vyjímky. Jinak recenze určitě kvalitnější než třeba na Superba, tady se člověk aspoň pobavil a něco dověděl.
28.02.2010 | 07:50:25 | Olin Reagovat
Pro všechny níže, když vám bylo 19 tak jste tak maximálně jezdili na fochu nebo v hundrtce tak držte tlamu. R19 jste měli na plakátu v pokojíku a pod ním jste si drbali vejce.
28.02.2010 | 00:27:08 | Reagovat
Hlavně na tom autě už bylo vidět,že to bude skládačka a bude to jen žrout peněz,když byl na s-autu.Prostě blbec potom napíše takovouhle recenzi
27.02.2010 | 21:19:11 | Hamby Reagovat
Michal
No Hamba ti,že si na tom musel něco udělat.Kdyby neměl peníze,tak nebude kupovat 1.8 16v se 135 Koňma,který si už samozřejmě něco sežerou.Ono taky jde o to,co si na to kupoval za díly.Jestliže z Autokelly.tak se ti nedivim.Je to kus a kus,100 a 100 názorů.
27.02.2010 | 21:12:16 | Hamby Reagovat
Nevím proč ho odsuzujete - v 19ti letech člověk nemá peníze na dražší a lepší auto, chce jen plechovku, která ho někam odveze. Nebyl jsem jiný.
Ale v 99 roku jsem koupil R 19 z Renault servisu, vráceno z leasinku, najeto poctivých 60 tisíc a sralo se vše, co se dalo - od alternátoru, přes motor, elektroniku až nápravy. Strašné auto. Velice brzo šlo do hajzlu a z této značky je mně zle doteď. Navíc když pročítám recenze na forech nebo zkušenosti majitelů Renaultů jedná se asi o nejhorší značku na světě.
27.02.2010 | 18:45:06 | Michal Reagovat
Souhlas.Ten kluk je ůplně vylízanej.Ve svých 19 sem chtěl taky R19 16v,ale na netu v tu dobu stáli buď bezmála 100 000 a nebo to byli levný vraky.Radši sem si koupil R19 54Kw a spokojenost nadevše.Rozumě sem uvažoval narozdíl od tohoto chlapce
27.02.2010 | 16:57:56 | Hamby Reagovat
Ale když...
Já jen reaguju na ten hloupý nadpisek "Vítejte v pekle". Mělo to být spíš "Vítejte u blba". :-))
25.02.2010 | 11:31:37 | A.FUXA Reagovat
Chlapi tak ho nechte...
Určitě už teď sám ví,co koupil za plechovku-život je nejlepší škola
Co ste ve svých 19ti kupovali za auta vy??
Já byl něco podobnýho...
25.02.2010 | 09:55:28 | pozorovatel Reagovat
:-)
19. letý kluk je člověk, který se možná naučil jíst příborem, zdravit starší a základy mateřského jazyka a matematiky. Z vojny vím, že někteří ani to nezvládali. Těžko chtít po někom takovém nějaké hlubší myšlení - myslím, že v tomto případě rozhodly ty hvězdičky a proužky na karoserii :-)))))))). Takhle pichlavý jsem jen proto, že recenzent si koupí pomalovaný šrot a hodnotí to jako děsně nespolehlivé... jako by čekal od šrotu něco jiného. :-)
25.02.2010 | 09:18:21 | A.FUXA Reagovat
Vek
Myslím, že 19 ročný chlapec by už mohol mať celkom dosť rozumu na to, aby si vedel spočítať koľko sú dve a dve.
25.02.2010 | 09:07:29 | Matúš Reagovat
Aha... :-)
Člověk, který si koupí takovouto omalovánku a navíc seskládanou ze šrotiště asi nemůže nic jiného čekat. Majitele omlouvá jen jeho věk, který vše vysvětluje. :-)
25.02.2010 | 08:58:07 | A.FUXA Reagovat
Ono prechod z Mercedesu W124 do Renaultu 19 nie je asi najlepším rozhodnutím. Okrem spotreby totiž Renault nemá v čom predčiť starý "Meďák". Počet km je tiež podozrivý, predsa len 206.000 km za 18 rokov je dosť málo. Takých 406.000 by som uveril skôr. A ujsť majiteľovi nového BMW 530D, ktoré má tuším okolo 220 - 230 PS, nehovoriac o super podvozku, je tiež na polemiku. Dotyčný vodič mal asi vtedy telefon v uchu, alebo peknú blondínu v rozkroku. A celé to zaklincovala fotka Vášho Renaultu, na ktorom sa asi vybláznilo viac tuzerov než je zdravé. Teda pokiaľ ste ho takto nezohavili sám. Renault 19 má podľa mňa podarený design, ale toto je hnus. No keď sa Vám to páči, nič proti.
25.02.2010 | 08:13:28 | Matúš Reagovat
inu ...
hmmm, zial takto to skutocne verim vypada, ked si niekto kupi auto po cloveku - ludoch, ktory sa na takomto aute vysantili, ´vysticovali´ ho a servis auto videlo len v nevihnutnom pripade, ked sa zrovna vyskytla porucha koli ktorej sa s autom uz nedalo jazdit. Zial mal si smolu, ale ako asi aj sam tusis, toto auto je skutocne kusok, ktory sa Renaultu fakt vydaril ako malo ktore ine.
24.02.2010 | 23:59:38 | jose6979 Reagovat
Člověku,který nemá oči a neumí před koupí správně uvažovat nemá asi ani smysl něco psát.Jen chci podotknout,že když se to auto prodávalo na internetu,tak už na něm bylo jasně vidět,že ten stav není nic moc,spíš nic než moc.Je lehké psát takovou recenzi o voze,který už to má zasebou.Koupit nejlevnější z nabízených R19 16v a čekat,že to bude top stav může opravdu jen idiot.
13.02.2010 | 11:45:36 | Hamby Reagovat