Rok výroby:1991Typ motoru:1,8Stav km při koupi:90 000 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:9L l/100 kmVloženo:17. 3. 2007
Auto poměrně pohodlné a jelikož šlo o sedan velmi hezké na pohled. 180 Km/h udělalo bez potíží.
Během 1,5 roku stálo na opravách cca. 40000Kč. Prasklý rám pod motorem mě potvrdil také majitel stejného typu a další vlastník renault 21 Nevada, jedná se tedy o něco jako konstrukční vadu R 21. Již nikdy více nebo never again R 21.
Auto nedoporučuji nikomu, kdo chce žít a neinvestovat zbytečné peníze.
Zde bych se osobne priklanel k terminu "konstrukcni vada". Pravdou je, ze pomocne ramy pod motor (tez mozno napravnice) u verze 1.7 vykazovaly nadprumernou nachylnost k prorezaveni v mistech uchyceni do karoserie v casti pod podlahou. Tato zasadni "zavada" se vyskytuje pouze u verze s motorem 1.7 (F3xx) a je vice nez bezna. U dalsich motorizaci jsem se s timto problemem temer nesetkal. Dukazem "vzacnosti" tohoto nahradniho dilu je i jeho cena za pouzity (relativne zdravy) dil ktery se pohybyje cca mezi 2000-5000Kc podle znalosti prodavajiciho co prodava. Novy v Renaultu se pohybuje okolo 11000,-Kc a jeste pred 2 lety stal pres 20000,-Kc. Celkove lze hodnotit R21 jako relativne citelne auto ktere je nachylne ke korozi prevazne castech prahu, lemu zadnich dveri. Pri dobre udrzbe s nim lze s uspechem zvladnout spoustu kilometru. Vyhoda (provozni) je tez v jeho nizke vlastni hmotnosti vzhledem k velikosti. Vasek.
Konstrukcna vada! Po 15 - 16 rokoch, uz podla mna vsetko viac zavisi od predchadzajucej staroslivosti, ako od chyb v konstukcii. Vacsina naozajstnich chyb by sa uz podla mna davno prejavila.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault R21
R21 1.7l - konstrukni vada
Zde bych se osobne priklanel k terminu "konstrukcni vada". Pravdou je, ze pomocne ramy pod motor (tez mozno napravnice) u verze 1.7 vykazovaly nadprumernou nachylnost k prorezaveni v mistech uchyceni do karoserie v casti pod podlahou. Tato zasadni "zavada" se vyskytuje pouze u verze s motorem 1.7 (F3xx) a je vice nez bezna. U dalsich motorizaci jsem se s timto problemem temer nesetkal. Dukazem "vzacnosti" tohoto nahradniho dilu je i jeho cena za pouzity (relativne zdravy) dil ktery se pohybyje cca mezi 2000-5000Kc podle znalosti prodavajiciho co prodava. Novy v Renaultu se pohybuje okolo 11000,-Kc a jeste pred 2 lety stal pres 20000,-Kc.
Celkove lze hodnotit R21 jako relativne citelne auto ktere je nachylne ke korozi prevazne castech prahu, lemu zadnich dveri. Pri dobre udrzbe s nim lze s uspechem zvladnout spoustu kilometru. Vyhoda (provozni) je tez v jeho nizke vlastni hmotnosti vzhledem k velikosti. Vasek.
20.03.2007 | 10:48:55 | Reagovat
Konstrukcna vada! Po 15 - 16 rokoch, uz podla mna vsetko viac zavisi od predchadzajucej staroslivosti, ako od chyb v konstukcii. Vacsina naozajstnich chyb by sa uz podla mna davno prejavila.
18.03.2007 | 22:18:26 | Reagovat