Recenze Renault R21
“Never again !”

Autor recenze: MiSedl (31 let),
Ústecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1991 Typ motoru:1,8 Stav km při koupi:90 000 km Stav km nyní:0 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 9L l/100 km Vloženo: 17. 3. 2007

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.6

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Citroën ZX Tonic

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Bohužel, auto nedoporučuji !!!!

Rám motoru zrezavěl a praskl v kloboučku.

Katalyzátor umřel.

Kotouče jako DVD +R.

Poloosa pravé přední kaput.

Výfuk, smrt začala velmi brzy.

Motor běžel jen na tři válce.

Tlumiče řekli sbohem.

Atd. Atd..


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto poměrně pohodlné a jelikož šlo o sedan velmi hezké na pohled.
180 Km/h udělalo bez potíží.

Během 1,5 roku stálo na opravách cca. 40000Kč.
Prasklý rám pod motorem mě potvrdil také majitel stejného typu a další vlastník renault 21 Nevada, jedná se tedy o něco jako konstrukční vadu R 21. Již nikdy více nebo never again R 21.

Auto nedoporučuji nikomu, kdo chce žít a neinvestovat zbytečné peníze.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Renault R21

Vložit komentář

R21 1.7l - konstrukni vada

Zde bych se osobne priklanel k terminu "konstrukcni vada". Pravdou je, ze pomocne ramy pod motor (tez mozno napravnice) u verze 1.7 vykazovaly nadprumernou nachylnost k prorezaveni v mistech uchyceni do karoserie v casti pod podlahou. Tato zasadni "zavada" se vyskytuje pouze u verze s motorem 1.7 (F3xx) a je vice nez bezna. U dalsich motorizaci jsem se s timto problemem temer nesetkal. Dukazem "vzacnosti" tohoto nahradniho dilu je i jeho cena za pouzity (relativne zdravy) dil ktery se pohybyje cca mezi 2000-5000Kc podle znalosti prodavajiciho co prodava. Novy v Renaultu se pohybuje okolo 11000,-Kc a jeste pred 2 lety stal pres 20000,-Kc.
Celkove lze hodnotit R21 jako relativne citelne auto ktere je nachylne ke korozi prevazne castech prahu, lemu zadnich dveri. Pri dobre udrzbe s nim lze s uspechem zvladnout spoustu kilometru. Vyhoda (provozni) je tez v jeho nizke vlastni hmotnosti vzhledem k velikosti. Vasek.

20.03.2007 | 10:48:55 |  Reagovat

Konstrukcna vada! Po 15 - 16 rokoch, uz podla mna vsetko viac zavisi od predchadzajucej staroslivosti, ako od chyb v konstukcii. Vacsina naozajstnich chyb by sa uz podla mna davno prejavila.

18.03.2007 | 22:18:26 |  Reagovat