Dle mých poznatků na více vozech tohoto typu se na těchto vozech vyskytují častěji tyto závady:
1.centrální zamykání
2.upadávající zadní tlumič výfuku
3.u modelu 1,7i do roku výroby 89 (starý model 66kw) - vylamující se první část výfukového potrubí (parohy).
Jsou ze dvou materiálů (železo a anticoro) vše pouze slisováno dohromady. PROBLEMATICKY OSTRANITELNÁ ZÁVADA!!! (u nového modelu r.v.89 nahoru, jsou parohy již celolitinové).
4.u modelu s karburátorem (55kw) často se objevující "samozápal" - špatně odstranitelná závada.
5.špatný přepínač světel (lukas)
6.vylamující-se sedačka řidiče
7.hlučnější přední nápravy
8.rám pod motorem (u starších ročníků někdy koroze)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Celkově bych toto vozidlo hodnotil (vzhledem k užitným hodnotám, pořizovací ceně, uvedeným závadám,dostupnost náhradních dílů, atp...) spíše kladně. Jedná se o pohodlný rodinný vůz se slušnou spotřebou a slušným zavazadlovým prostorem. Navíc u těchto vozu většinou nebývá zásadní problém s korozí karoserie. Vůz má sice některé své mouchy (které auto je nemá), ale pokud si při koupy vozu dá člověk na tyto závady pozor a pokusí se zvolit vhodný model a rok výroby, bude mu tento vůz věrným služebníkem na krátkých i dlouhých cestách.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault R21