Rok výroby:1993Typ motoru:1,8Stav km při koupi:170 000 kmStav km nyní:171 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:26. 4. 2007
Za tu krátkou dobu co jsem majitelem tohoto vozu nemám nic co bych autíčku vytknul.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Na doporučení kamaráda který vlastní už asi desátého RENAULTA jsem do toho šel také,nejdřív se mě moc nelíbil ani z venku a ani uvnitř. Ale když jsem si do auta sednul a projel se tak mě mile překvapil svou velikostí ,jízdníma vlastnostmi a výškou posazu ,přehlednosti do všech směrů.Tento vůz snad nema tzv.mrtví bod.Už bych neměníl těším se na dovolenou s dětmi pod stan.
Obrovský zavazadloví prostor k tomu přímo láká.Předtím jsem jezdil s Toyotou ale je malá i když musím podotknout že velmi spolehlivá.Slyšel jsem že se Nevada dělala i ve verzi 4*4 je někdo kdo ho vlastní a jak se líší,jesli je to auto vyšší jesli je to stálý pohon všech kol nebo se dá zapínat kdy potřebujete.
Dále jsem se chtě zeptat jesli existují setkání lidí aut RENAULT 21.Jako moje první auto bylo CLIO byl jsem s ním také spokojen ale asi osud tomu chtěl že jsem měl nezaviněnou dopravní nehodu . Ze zadu to do mě napasoval s Vitem Mercedes no co vám mám povídat vjel mě skoro na záda . A od té doby jsem měl jenom větší auta, Tak zatím ahoj a pište!
TOTO JE RECENZE AUT A NÉ ŠKOLA TEN ČLOVĚK CO HO NAPADÁŠ MOŽNÁ UMÍ LÉPE COUVAT NEŽ TY JEZDÍŠ PO PŘEDU.TAK SE STÁHNI DO ULITY A JDI BUZEROVAT NA JINÉ INT.STRÁNKY
V prudkém hnutí mysli jsem se přepsal - opravivit si přeložte jako opravit Takoví idioti mne fakt dovedou vytočit, myslím, že můžou být na silnici i nebezpeční tím, že nechápou, co čtou, čili znalost vyhlášky bude asi okolo "nula bodov, pán kvízmajster".
Tento vůz snad nema tzv.mrtví bod - Mno, tak tady zbývalo, abys to umrtvil tuplovaně tím, že bys ještě napsal "bot", pak by byla celá bota hotová a já bych byl z toho mrtvý smíchy (zvýrazňuji, kdybys nepochopil...). Další pakárny: Ze zadu=Zezadu ...vjel mě = vjel mně... Zavazadloví - toto je na oprátku, čárky v souvětích neexistují... Prosím tě, jestliže vyjdeš v páté obecné a přesto se rozhodneš psát na veřejnosti, nechej si opravivit aspoň nejkrutější pravopisné chyby, analfabete.
mám úplně to samé vozidlo, nemá chybu. Koupil jsem ho dooost zanedbaného, což se mi ze začátku párkrát vymstilo (rozuměj prodražilo), ale myslím si že už jsem většinu much vychytal, a vyplatí se o něj pečovat, protože takovouhle službu, co mi Renda prokázal mi asi jentak něco jiného nenabídne. Opravy přenechávám servisu, s díly nebyl nikdy problém. Vynikající spotřeba, komfort, slušný motor. Přeji všem majitelům hodně šťastných kilometrů!
ještě přidám k Loserovi jeden odkaz - www.renaultclub.cz :-)
jinak doporučím zkontroluj si pořádně rám pod motorem, velmi rád hnije :-(( - jinak náhradní díly - autobenex.cz a autokelly.cz, používej francouzský neorigo díly - Sasic, Sidem, vyvaruj se polských a španělských - kvalita je OK u všech, ale životnost je u francouzských dílů nejvyšší :-))
ahojky lidičky jsem moc rád že mě někdo poradil jaké díli mužu používat neoriginální .Ja nemám moc zkuseností s opravama aut a každý dobrý tip beru dekuji ti LOSER.
díly moc drahé nejsou,jsou jen o trošičku dražší než na fávo.nejdražší co často odchází jsou hadice,ale blázen by je kupoval v originálu a po menší úpravě tam pasujou tušim i s favorita. musí se vědět co hledet,kde hledat a jak to použít :-)
Vadili mě ještě pekelně drahé náhradní díly,ale naštěstí jich bylo minimálně ,dale mě vadila výška auta,byl problém sjet ze silnice kort když bylo auto naložený,to jsem čekal že tam necham podvozek. To se mě zatím u RENDLA NEVČI nestalo a že za tu krátkou dobu co jí mám něco odvezla.
R21 za Corollu? tak to je zajimava zmena. Vadilo ti na ni jeste neco, krome nedostatku mista? Ale 21 bych urcite nechal bezpecnost... ta neco uz vydrzi...je to lod a na svuj vek docela pohodlna
Komentáře uživatelů k recenzi Renault R21
VZKAZ PROFESOROVI
TOTO JE RECENZE AUT A NÉ ŠKOLA TEN ČLOVĚK CO HO NAPADÁŠ MOŽNÁ UMÍ LÉPE COUVAT NEŽ TY JEZDÍŠ PO PŘEDU.TAK SE STÁHNI DO ULITY A JDI BUZEROVAT NA JINÉ INT.STRÁNKY
07.12.2007 | 14:50:14 | Reagovat
Bože, češtin být mrtfí! (2)
V prudkém hnutí mysli jsem se přepsal - opravivit si přeložte jako opravit Takoví idioti mne fakt dovedou vytočit, myslím, že můžou být na silnici i nebezpeční tím, že nechápou, co čtou, čili znalost vyhlášky bude asi okolo "nula bodov, pán kvízmajster".
03.12.2007 | 17:51:48 | Profesor Reagovat
Bože, češtin být mrtfí!
Tento vůz snad nema tzv.mrtví bod - Mno, tak tady zbývalo, abys to umrtvil tuplovaně tím, že bys ještě napsal "bot", pak by byla celá bota hotová a já bych byl z toho mrtvý smíchy (zvýrazňuji, kdybys nepochopil...). Další pakárny: Ze zadu=Zezadu ...vjel mě = vjel mně... Zavazadloví - toto je na oprátku, čárky v souvětích neexistují... Prosím tě, jestliže vyjdeš v páté obecné a přesto se rozhodneš psát na veřejnosti, nechej si opravivit aspoň nejkrutější pravopisné chyby, analfabete.
03.12.2007 | 17:46:57 | Profesor Reagovat
mám úplně to samé vozidlo, nemá chybu. Koupil jsem ho dooost zanedbaného, což se mi ze začátku párkrát vymstilo (rozuměj prodražilo), ale myslím si že už jsem většinu much vychytal, a vyplatí se o něj pečovat, protože takovouhle službu, co mi Renda prokázal mi asi jentak něco jiného nenabídne. Opravy přenechávám servisu, s díly nebyl nikdy problém. Vynikající spotřeba, komfort, slušný motor. Přeji všem majitelům hodně šťastných kilometrů!
01.12.2007 | 22:26:28 | mkminek Reagovat
Nevada
ještě přidám k Loserovi jeden odkaz - www.renaultclub.cz :-)
jinak doporučím zkontroluj si pořádně rám pod motorem, velmi rád hnije :-(( - jinak náhradní díly - autobenex.cz a autokelly.cz, používej francouzský neorigo díly - Sasic, Sidem, vyvaruj se polských a španělských - kvalita je OK u všech, ale životnost je u francouzských dílů nejvyšší :-))
01.06.2007 | 16:21:08 | Lucni Konik Reagovat
ach ty díli
ahojky lidičky jsem moc rád že mě někdo poradil jaké díli mužu používat neoriginální .Ja nemám moc zkuseností s opravama aut a každý dobrý tip beru dekuji ti LOSER.
07.05.2007 | 16:26:05 | pakližak Reagovat
cena dílů
díly moc drahé nejsou,jsou jen o trošičku dražší než na fávo.nejdražší co často odchází jsou hadice,ale blázen by je kupoval v originálu a po menší úpravě tam pasujou tušim i s favorita.
musí se vědět co hledet,kde hledat a jak to použít :-)
28.04.2007 | 07:15:46 | Loser Reagovat
ZDRAVÍM LOSERA
Děkuji ti za tip jen co odepíši tak se na stránky jdu podívat tak zatím
27.04.2007 | 18:02:28 | Reagovat
ahoj DIEGO
Vadili mě ještě pekelně drahé náhradní díly,ale naštěstí jich bylo minimálně ,dale mě vadila výška auta,byl problém sjet ze silnice kort když bylo auto naložený,to jsem čekal že tam necham podvozek. To se mě zatím u RENDLA NEVČI nestalo a že za tu krátkou dobu co jí mám něco odvezla.
27.04.2007 | 18:00:11 | pakližák Reagovat
nevadu jsem měl a je to super auto.
jinak: www.r21club.com a tam nás najdeš a všechno co potřebuješ najdeš taky
27.04.2007 | 10:48:04 | Loser Reagovat
R21 za Corollu? tak to je zajimava zmena. Vadilo ti na ni jeste neco, krome nedostatku mista? Ale 21 bych urcite nechal bezpecnost... ta neco uz vydrzi...je to lod a na svuj vek docela pohodlna
27.04.2007 | 10:21:06 | diego Reagovat