Během 50 000 km za dva roky jsem měnil startér, uhlíky v něm 2x, vodní čerpadlo, ložisko LP kola, 4x brzd. obložení, 4x tlumiče, LPG nádrž a směšovač, čepy, výfuk zadní a střední díl, tyčka řízení od volantu, kosti řízení, ruční brzdu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Teď už jsem přesvědčen, že když jsem auto kupoval určitě nemělo najeto 125 000, ikdyž bylo jako nové z venku i zevnitř, protože tolik toho měnit po tak málo km je divné.
ND se shání velice špatně, na vrakovištích je jich málo nebo špatných a nové jsou pěkně předraženy, na tyčku řízení kterou jsem na vrakovišti nesehnal, jsem čekal 3 měsíce a nakonec z Francie poslali stejně jinou, potom jsem čekal už jen dva.
Auto je to ale jistě jednou z nejpohodlnějších v kterých jsem jel. Teď když už jsem toho tolik vyměnil tak mě snad čeká klid, ale už tomu ani nevěřím, protože to je pořád dokola. Měl jsem už Prelude, Dedru, Renault 25, starší i nový model, ale ani jedno z nich mě nestálo takovej balík za opravy jako toto.
Tyčka řízení se dá sehnat docela levně z druhovýroby. Nechápu proč takovou věc kupovat na vrakovišti?? Jinak dodací lhůza je ihned, protože je to shodné s Lagunou
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Safrane
re
Tyčka řízení se dá sehnat docela levně z druhovýroby. Nechápu proč takovou věc kupovat na vrakovišti?? Jinak dodací lhůza je ihned, protože je to shodné s Lagunou
29.09.2005 | 13:35:52 | Mirek Reagovat