Rok výroby:1997Typ motoru:2,5lStav km při koupi:230 000 kmStav km nyní:280 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:9,5 l/100 kmVloženo:16. 8. 2005
Předchozí auto: Š100Dacia 1300 Renault R18 Renault R21
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Safrana mám 2 roky a zatím jsem spokojen opravy normal běžné. Když jsem auto koupil mělo ještě původní výfuk a to mělo najeto 230000 km. Asi po 5000 km jsem výfuk musel vyměnit. Teď jsem měnil zadní ložiska, čepy, brzdové destičky atd..
Budu muset vyměnit přední tlumiče. Po motorické stránce je to super za celou dobu mě nenechal ve štychu. Akorát mě mrzí karoserie protože místam už vylízají puchejřky a zadní lemy jsem musel také opravit.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Safran je velice pohodlný a bezpečný vůz, velký kufr a prostorný. Spotřeba je také obstojná průměr 9,5 l / 100km při rychlostech v průměru 110-150km/h. Celkově jsem s vozem spokojen až na pár restů ale které auto je nemá.
nemůžu za to že mirek je chytlavej na slovo já jsem dole napsal na dotaz jestli je to benzín nebo diesel že se 2,5 diesly od 1997 do Safra nedávali nebo takhle jsem to myslel no prostě jsem to napsal jak jsem to napsal dole a každej kdo se zajímá o Rencky a podívá se na rok výroby by pochopil jak jsem to myslel protože 2,5 benzin se dával až do PH2 a 2,5 diesel jen do PH1
No pánové,nevím nevím,když čtu jak se tu hádáte o tom jestli se dělal safran 1,5 dT,tak je mi to poměrně k smíchu.Už proto že me onen Safran 2,5dT stojí před barákem.Mimo toha mám ještě Renaulta 21 1,7 65kW.Samozřejmě že je mezi tím skok,je to jiná třída,ale ani jedno auto nezatracuji..Jsou to oba perfektní vozy s maximálním pohodlím a výbavou.Co se týče poruchovosti,tak je to asi tak jako u všech ostatních aut.Není auto na kterém by se něco nepos....Ale co by jste na dnešních silnicích chtěli.Možná že by na to stačil H. H1. Jendna rada pro zájemce o tenhle vůz..Pokud si auto nedokážete (v rámci možností) opravit samy nekupujte si ho..V servisu by jste se nedoplatili...
Tak přináším další poznatky o Safrovi, od minulého zveřejnění jsem najezdil už pouze 10 tisíc km no a musel jsem měnit ložiska kol ve předu,přední tlumiče,zadní tlumič výfuku ten vydržel pouze 50 tisíc km,ale nebyl to orig,přední spodní čepy,čepy na řízení,byla provedena oprava výfuku před katalyzátorem na té spletené rouře od motoru jen svaření,prasklé sklo ve spod,no a už sem tam proklouzla spojka a oprava by stála 15 tisíc kč a kastle už taky nebyla moc perfektní( mírná koroze zadních lemů, mírná koroze spodní hrany patých dveří no celkově dobouchané od kaménku hlavně v zimě) ,takže podle mých představ na nový lak zhruba 30 tisíc kč.Takže abych to shrnul aby auto bylo v dobrém stavu podle mých představ musel bych do něj vrazit aspon 50 tisíc kč a když jsem zjistil jak u těchto aut padaj ceny (což nechápu) tak to co bych dneska do auta vrazil tak bych možná za rok ani neprodal,takže jsem se musel ze safránkem rozloučit a prodal ho sice nerad ,ale nebudu vrážet prachy do satrého auta a koupil jsem opět Renaulta novou Lagunu Grandtour na kterou,pak poskytnu taky recenzi,ale až zas něco najedu.Tímto nechci říct ,že Safran je špatné auto ba naopak,je to velice spolehlivý vůz,protože za 3 a půl roku jsem do něj investoval zhruba oklolo 30 tisíc kč a nikdy mě nikde nenechal, motor výborný ten najezdí ještě dalších 300 tisíc km bez šáhnutí samozřejmě mimo rozvody atd.,takže můžu vřele doporučit a to kort dneska když se prodávají okolo 70 tisíc to se pak vyplatí do něj to páďo vrazit to je pak za 120 tisíc kč parádní loď,šel bych do něj zase ,ale musel by se vyrábět a nahrada Vel Satis mě moc nenadchla tak jsem šel do Laguny je skoro stejně velká jak Safr jak zvenku tak i vevnitř a hlavně je to kombík.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Safrane
nikdo se nehádá
nemůžu za to že mirek je chytlavej na slovo já jsem dole napsal na dotaz jestli je to benzín nebo diesel že se 2,5 diesly od 1997 do Safra nedávali nebo takhle jsem to myslel no prostě jsem to napsal jak jsem to napsal dole a každej kdo se zajímá o Rencky a podívá se na rok výroby by pochopil jak jsem to myslel protože 2,5 benzin se dával až do PH2 a 2,5 diesel jen do PH1
10.05.2007 | 23:14:21 | lopik Reagovat
2,5 diesel
No pánové,nevím nevím,když čtu jak se tu hádáte o tom jestli se dělal safran 1,5 dT,tak je mi to poměrně k smíchu.Už proto že me onen Safran 2,5dT stojí před barákem.Mimo toha mám ještě Renaulta 21 1,7 65kW.Samozřejmě že je mezi tím skok,je to jiná třída,ale ani jedno auto nezatracuji..Jsou to oba perfektní vozy s maximálním pohodlím a výbavou.Co se týče poruchovosti,tak je to asi tak jako u všech ostatních aut.Není auto na kterém by se něco nepos....Ale co by jste na dnešních silnicích chtěli.Možná že by na to stačil H. H1.
Jendna rada pro zájemce o tenhle vůz..Pokud si auto nedokážete (v rámci možností) opravit samy nekupujte si ho..V servisu by jste se nedoplatili...
23.04.2007 | 10:52:02 | Kachna Reagovat
lopik
Tak přináším další poznatky o Safrovi, od minulého zveřejnění jsem najezdil už pouze 10 tisíc km no a musel jsem měnit ložiska kol ve předu,přední tlumiče,zadní tlumič výfuku ten vydržel pouze 50 tisíc km,ale nebyl to orig,přední spodní čepy,čepy na řízení,byla provedena oprava výfuku před katalyzátorem na té spletené rouře od motoru jen svaření,prasklé sklo ve spod,no a už sem tam proklouzla spojka a oprava by stála 15 tisíc kč a kastle už taky nebyla moc perfektní( mírná koroze zadních lemů, mírná koroze spodní hrany patých dveří no celkově dobouchané od kaménku hlavně v zimě) ,takže podle mých představ na nový lak zhruba 30 tisíc kč.Takže abych to shrnul aby auto bylo v dobrém stavu podle mých představ musel bych do něj vrazit aspon 50 tisíc kč a když jsem zjistil jak u těchto aut padaj ceny (což nechápu) tak to co bych dneska do auta vrazil tak bych možná za rok ani neprodal,takže jsem se musel ze safránkem rozloučit a prodal ho sice nerad ,ale nebudu vrážet prachy do satrého auta a koupil jsem opět Renaulta novou Lagunu Grandtour na kterou,pak poskytnu taky recenzi,ale až zas něco najedu.Tímto nechci říct ,že Safran je špatné auto ba naopak,je to velice spolehlivý vůz,protože za 3 a půl roku jsem do něj investoval zhruba oklolo 30 tisíc kč a nikdy mě nikde nenechal, motor výborný ten najezdí ještě dalších 300 tisíc km bez šáhnutí samozřejmě mimo rozvody atd.,takže můžu vřele doporučit a to kort dneska když se prodávají okolo 70 tisíc to se pak vyplatí do něj to páďo vrazit to je pak za 120 tisíc kč parádní loď,šel bych do něj zase ,ale musel by se vyrábět a nahrada Vel Satis mě moc nenadchla tak jsem šel do Laguny je skoro stejně velká jak Safr jak zvenku tak i vevnitř a hlavně je to kombík.
04.01.2007 | 00:07:00 | Reagovat
No já si to klidně srovnám
tohle jsi napsal o kousek níž "...Samozřejmě že je to benzín 2,5 se v dieslu nedělaly..."
Tak nevím, srovnávám a srovnávám
24.11.2005 | 18:14:22 | Mirek Reagovat
nevím jak ty ,ale já jsem do renaultu fanda a samozřejmě že se dělali 2,5 v dieslu ale ne od 1997,tak si to trošku srovnej.
24.11.2005 | 10:15:26 | lopik Reagovat
re
Asi Renaultum moc nerozumíš, protože Safrane se samozřejmě vyráběl v obsahu 2.5 i v naftě !!
29.09.2005 | 11:31:57 | Mirek9 Reagovat
Samozřejmě že je to benzín 2,5 se v dieslu nedělaly,ale parník to teda je.Rrenault 21 nebyla špatná kára,ale safrane je trošku větší třída.
19.08.2005 | 10:02:59 | lopik Reagovat
To je ale velký skok, z R21 do Safrana! Je to slušný "parník". 2.5 l to je benzin nebo diesel?
16.08.2005 | 20:11:41 | Petr Reagovat