Rok výroby:1997Typ motoru:1.6eStav km při koupi:90 000 kmStav km nyní:118 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:2. 7. 2005
Krátce po zakoupení vozu začaly problémy se startem, motor nechtěl vůbec naskočit, příčinou bylo vadné čidlo otáček motoru, oprava vyšla na 900,- Kč i s materiálem v autorizovaném servisu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je velice pohodlné, nabízí posádce veškerý komfort, včetně klimatizace, dobře fungujícího topení a ventilace. Nutno včas měnit pylový filtr ( cca 500,- Kč), při jeho zanesení se podstatně sníží průtok vzduchu.
Jízdní vlastnosti umožní dynamickou jízdu, motor jde ochotně do otáček, brzdy perfektní, nedostatkem je jen vyšší těžiště a u slabších motorů je znát vyšší pohotovostní hmotnost. Větší výška vozu však řidiči zaručuje perfektní přehled, zejména v městském provozu.
A co baterka?? Pokud je dobrá, tak jsou včidu uhlíky, nebo něco jiného odešlo na startéru. Na vrakáču je startérů dost, nebo pokud je možnost, nechat starej startér zrepasovat. V aut. servisu by tě novej startér stál hříšný peníze, tam ani nejezdi.
..... mam problemy pri stratovani vozidla Problem je takovi ze pri startovani starter jen zacvaka a nic motor nechce naskocit a muzete me poradit co a jak dekuji predem odpovezte na tento email Talsky.L@seznam.cz
...pokud by se sem zatoulal autor článku, tak ať se mi ozve na mail s bližším popisem toho ne-startování auta, mám totiž podobný problém, tak bych chtěl zjistit, jestli to je to samé... předem děkuji
Výměna kabinového filtru je poměrně jednoduchý úkon. Tento díl od Filtronu se prodává u Autokelly či Autobenexu za 200 až 300 Kč. Před osazením nového filtru doporučiji vyfoukat vzduchotechniku tlakovým vzduchem, eventuelně sprayem na čištění klimatizací...
Já nemůžu souhlasit já mám Renaulta Scénica z roku 2001 a za tu dobu jsem neměl žádnou vážnou závadu nemůžu si teda vůbec stěžovat a kdybych si měl tedy kupovat jiné auto Renault by byla jasná záležitost, ale třeba jste neměli štěstí na auto. A to je škoda.
Řídil jsem ho několikrát a ještě vícekrát jsem jel jako spolujezdec.Kamarád si ho pořídil jako rodinný auto a to splňuje na 100% ale lítat s ním po okreskách jako "drak" jak píšeš na to to opravdu není.Boční vedení sedadel je téměř nulové tak že tam "lítám" držím se volantu nebo madla abych vůbec zůstal na sedadle,tohle je prostě na hovno,takhle u mě radost z jízdy nevypadá,na tohle to auto není stavěno.Jestli to tebe baví tak ok ale mě ne,pro mě je to auto na dovolenou,pro rodinu atd,prostě na klídek.
01.07.2015 | 10:43:25 | pavel e36
| 37.48.43.*Reagovat
RE:
Ok já jen že tady je mě známo že každý hodnotí ani nemá zkušenost :)
Kdybych v tom nejel tak nebudu ani reagovat,držím hubu a krok:) Ale jinak vychytaný auto,všude přihrádek a kastlíků,prostornej interiér a to na frantíky moc nejsem... V podstaťě jeden z prvních průkopníků mpv (nepočítám espace).Tak ať slouží a nenakládejmu tolik :)
01.07.2015 | 11:48:18 | pavel e36
| 37.48.43.*Reagovat
RE:
Vždyť se to naklání jako prase a podvozek je měkej jak h...o,jak můžeš o rodinným francouzovi s tak vysokým těžištěm napsat tohle.Zkus si ty stejný zatáčky projet s nějakým dobře podvozkově naladěným autem např.alfa,bmw,mercedes,mondeo,focus,peugeot205,405,406, ať víš co znamená pojem "perfektně sedí v zatáčkách" když tomu tak "rozumíš" ...a myslím že reagovat na 10let starej příspěvek je trochu mimo mísu ty experte :D
01.07.2015 | 08:43:22 | pavel e36
| 37.48.43.*Reagovat
no tak to ano auto se opravdu vymyká průměru hlavně svými podprůměrnými jízdními vlastnostmi (je to opravdu někdy až nebezpečné) a poruchovostí. horší podvozek se jen tak u auta nenajde,to myslím zcela vážně.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Scenic
dobrej ja sem mel se starterem stejny problem ale stacilo pakrat zabouchat do motoru (dole do bloku) a pokazde nakonec naskocil:D
02.09.2009 | 14:46:28 | Reagovat
A co baterka?? Pokud je dobrá, tak jsou včidu uhlíky, nebo něco jiného odešlo na startéru. Na vrakáču je startérů dost, nebo pokud je možnost, nechat starej startér zrepasovat. V aut. servisu by tě novej startér stál hříšný peníze, tam ani nejezdi.
30.08.2009 | 04:20:15 | kraken Reagovat
Problem pri startovani
..... mam problemy pri stratovani vozidla Problem je takovi ze pri startovani starter jen zacvaka a nic motor nechce naskocit a muzete me poradit co a jak dekuji predem odpovezte na tento email Talsky.L@seznam.cz
30.08.2009 | 02:31:06 | Lukas19 Reagovat
porucha...
...pokud by se sem zatoulal autor článku, tak ať se mi ozve na mail s bližším popisem toho ne-startování auta, mám totiž podobný problém, tak bych chtěl zjistit, jestli to je to samé... předem děkuji
26.06.2006 | 08:52:23 | honza Reagovat
Kabinový filtr
Výměna kabinového filtru je poměrně jednoduchý úkon. Tento díl od Filtronu se prodává u Autokelly či Autobenexu za 200 až 300 Kč. Před osazením nového filtru doporučiji vyfoukat vzduchotechniku tlakovým vzduchem, eventuelně sprayem na čištění klimatizací...
22.11.2005 | 09:13:16 | Ivo Reagovat
Já nemůžu souhlasit já mám Renaulta Scénica z roku 2001 a za tu dobu jsem neměl žádnou vážnou závadu nemůžu si teda vůbec stěžovat a kdybych si měl tedy kupovat jiné auto Renault by byla jasná záležitost, ale třeba jste neměli štěstí na auto. A to je škoda.
20.11.2005 | 18:51:21 | Luke Reagovat
no nemuzu nic jineho nez souhlasit s tímto komentářem renaulta už raději ne.
04.07.2005 | 19:06:44 | venda Reagovat
RE:
tak to asi nerozumíš autum.mams scenica r.v.99 a nemúžu si stěžovat.jezdí jak drak aperfektně sedí v zatáčkách
30.06.2015 | 17:30:13 | | 90.177.163.* Reagovat
RE:
Renault (MPV) a sedí v zatáčkách - no ty jsi komik..........:-)
01.07.2015 | 08:40:06 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE:
Ahoj
Taková otázka někdy jsi řídil tohle auto ???
01.07.2015 | 10:18:16 | | 89.176.3.* Reagovat
RE:
Řídil jsem ho několikrát a ještě vícekrát jsem jel jako spolujezdec.Kamarád si ho pořídil jako rodinný auto a to splňuje na 100% ale lítat s ním po okreskách jako "drak" jak píšeš na to to opravdu není.Boční vedení sedadel je téměř nulové tak že tam "lítám" držím se volantu nebo madla abych vůbec zůstal na sedadle,tohle je prostě na hovno,takhle u mě radost z jízdy nevypadá,na tohle to auto není stavěno.Jestli to tebe baví tak ok ale mě ne,pro mě je to auto na dovolenou,pro rodinu atd,prostě na klídek.
01.07.2015 | 10:43:25 | pavel e36 | 37.48.43.* Reagovat
RE:
Ok já jen že tady je mě známo že každý hodnotí ani nemá zkušenost :)
01.07.2015 | 11:33:00 | | 89.176.3.* Reagovat
RE:
Kdybych v tom nejel tak nebudu ani reagovat,držím hubu a krok:) Ale jinak vychytaný auto,všude přihrádek a kastlíků,prostornej interiér a to na frantíky moc nejsem... V podstaťě jeden z prvních průkopníků mpv (nepočítám espace).Tak ať slouží a nenakládejmu tolik :)
01.07.2015 | 11:48:18 | pavel e36 | 37.48.43.* Reagovat
RE:
Vždyť se to naklání jako prase a podvozek je měkej jak h...o,jak můžeš o rodinným francouzovi s tak vysokým těžištěm napsat tohle.Zkus si ty stejný zatáčky projet s nějakým dobře podvozkově naladěným autem např.alfa,bmw,mercedes,mondeo,focus,peugeot205,405,406, ať víš co znamená pojem "perfektně sedí v zatáčkách" když tomu tak "rozumíš" ...a myslím že reagovat na 10let starej příspěvek je trochu mimo mísu ty experte :D
01.07.2015 | 08:43:22 | pavel e36 | 37.48.43.* Reagovat
no tak to ano auto se opravdu vymyká průměru hlavně svými podprůměrnými jízdními vlastnostmi (je to opravdu někdy až nebezpečné) a poruchovostí. horší podvozek se jen tak u auta nenajde,to myslím zcela vážně.
03.07.2005 | 12:10:15 | michal Reagovat