Rok výroby:2004Typ motoru:1.5dciStav km při koupi:70 000 kmStav km nyní:112 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:5,6 l/100 kmVloženo:10. 2. 2010
Zdávím všechny majitele vozu Renault Scenik II Musím uznat, že vůz značky Renault je lákaví jak na pohled tak i cenou. Vzhled vozu bych označil za lákavý, ale při prvním projetí myčky zjistíte, že zadní část zůstává v ohybu špinavá.To by se dalo přehlednout, pokud si oblíbíte vnitřní interier. Nastupovaní a vystupování je velice příjemné.Všechny ovládací prvky jsou přehledně umístěny a dobře dostupné a nijak neruší soustředěnost na jízdu.Sedačky jsou velice pohodlné a prostor vozu je příjemně prostorný. Myslím, že každý ocení rychlé sklápění zadních sedaček a odkladací prostory v podlaze. Jízdní vlastnosti bych označil taky za příjemné, jen motor 1.5 dci je poměrně slabí k poměru váhy vozu.
Ale bohužel to je asi tak jediné co bych napsal jako jako pochvalu na tento vůz.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Měl jsem vůz renault scenic 1.9dci. Byl jsem sním nadmíru spokojen, jezdil jsem bez jediného problému, ale bohužel mi ho ukradli. Po skušenosti stímto vozem jsem zakoupil dalšího Renaulta a to Renault Scenik II 1.5dci 60Kw.
Tímto nákupem nastali moje bezesné noci.
Vůz jsem zakoupil v autobazaru jako dovezený z Francie. Kupoval jsem ho v prosinci a když jsem k němu přišel tak bez problému nastartoval.Svezl jsem se a líbil se mi. Bohužel to byly poslední štastné chvilky stímto vozem,
Již po týdnu jsem zjistil že mizí z motoru olej. Usoudili jsme že je špatné turbo /14 tis/.Turbo se vyměnilo a myslel jsem že budu jezdit. Za 14 dní začal motor kouřit a tak se provedla oprava ERG ventil /11tis/. Motor bohužel nepřestal kouřit a naopak po nastartování shasnul a rosvítilo se na displeji, že je špatné vstřikování.Další oprava tedy byla ta že se vyměnily 4 vstřikovací jednotky /20 tis/.Bohužel ani po této opravě auto nejelo, kouřilo a nemělo tah.Odhodlal jsem se, zoufalí tedy navštívit autorizovaný servis.V servisu mi provedli diagnostiku a jako závadu určili špatně nastavené rozvody. Rozvody se nastavily a vyměnily /7 tis/ auto pořád kouřilo a nejelo. Při asi čtvrté diagnostice ve značkovém servisu (diagnostika cca 4 500Kč), mi odborný pracovník sdělil, že je vůz rozbitý.Když už mi povolili nervi a ptal jsem se ho co s autem je, tak mi zdělil, že to bude asi hlava a nebo prasklý písní kroužek. Odjel jsem ze servisu a zakoupil motor na vrakovišti /20tis/.Motor se vyměnil a od té doby auto jezdí. Ale pozor!!!!!! Tím náklady na ježdění nekončí.Další závady se projeví během roku. Řízení, další věc která Vás potrápí.Silonová pouzdra v tyčkách a kloubech také mnoho nevydrží, takže se připravte na opravu za cca 6 tisíc. Další na co bych upozornil, vyvarujte se lacíné naftě! Tankujte pouze kvalitní. Snimače na vstřikovačích Vás nekopromisně zastaví na dálnici, pokud zjistí, že nafta neprotéká jak má.(vlastní zkušenost).
Vůz pořád vlastním a teď to vypadá, že je již konečně klid, Nemohu tento vůz jednoznačně zavrhnout, ale ani ho doporučit.Je na každém jak se rozhodne, ale pokud mu dáte to co potřebuje tak se vám odvděčí malou spotřebou (5.6l), velkým prostorem a příjenou jízdou.
Zdravím všechny, chci se jen zeptat jestli někdo řešil zkušenost s 1.5 dci 74 kW, rv. 2004, ztrácí se mi olej, cca 1/200 l/km. Vyměnil jsem turbo a pořád to samý, tak mě už jen napadá čerpadlo, nebo kroužky. Stále vidím jen že výměny motoru, tak by mě zajímalo jestli někdo zvládl závadu vyřešit jiným způsobem než je výměna motoru. Teď mi auto začalo blbnout s výkonem, občas jede, nejede, její by mu docházela nafta, tak bych vsázel na čerpadlo. Tak vás moc prosím o radu.
29.09.2020 | 09:33:43 | Filip
| 178.255.168.*Reagovat
Ahoj píše mi to po vložení karty turn steering wheel + start mělo by to byt otoč volantem plus startuj ale nikdy mi to nepsalo a auto nenastartuji,neví někdo proč? Díky za info
Zdravím-dotaz-ráno jsem chtěl nastartovat Renolta,auto nastartovalo,vyplo,zustalo vše svítit, stěrače se zaply,jel ventilátor...nic nešlo vypnout....odpojil jsem baterii...myslel že je vybytá...byla nabytá na 13%,dobyl jsem ji...zapojil...ale auto nic...nemáte zkušenost co to může být?? Děkuji Honza
Zdravím všechny,...zajímalo by mě a nikde sem to nevyčet jestli má (renault scenic 1,890,DCI,74kw, r.v.2003-již nový model)v nádrži nějaké podávací čerpadlo na naftu,díky za odpověd nechci jezdit do servisu aby tam opravovali uplně něco jiného....a já platil jak vůl
podla toho, co pises, neboli vsetky tie veci, co si menil sposobene zavadami, ale nespravnou detekciou chyb a naslednym totalne zbytocym menenim drahych dielov (turbo, vstreky, egr) Pricom podla mna chyba bola v lozisku kluky, jedno ti odislo.
Ahoj všichni.Mám zájem o koupi auta Re1.5 dci pracuji v Rakousku týdně najedu cca 500 km.|Potřebuji spolehlivé auto které mne doveze do prace a jednou za rok s rodinou na dovolenou.Muže mi někdo říci jaké jsou jízdní vlastnost, poruchovost,spotřeba atd.Děkuji za každý příspěvek.
03.04.2013 | 14:31:27 | Josef
| 212.52.207.*Reagovat
RE: Renalt scenic 1.5dci
Myslím, že si stačí přečíst recenzi, je dost signifikantní, renaul je všechno - jen ne solehlivé auto.
Prosím o radu, měla jsem již mnoho aut od Fiata po Fábií...kde jsem narazila a koupila si kvůli spotřebě a pojistce 1,2HTP.....vím, budete říkat,že chyba...byla to chyba protože se motor posral při 39000km....pak jsem po opravě byla ráda že jsem to prodala....chceme rodinu a tak nějak si to auto budu kupovat já a potřebovala bych poradit protože jsem se rozhodla pro Renault scénic výroba po roce 2004 a víše...ale chtěla jsem 1,4 a nikde nemají jen starší roky a za málo peněz což kupovat nechci a chtěla bych vědět proč se neoběvují v inzerátech...zda už se nevyrábí a pokud bych se rozhodla o 1,6 v benzínu - automat nebo né jaká by byla spotřeba????Po městě a mimo???Opravdu děkuji za rady....nechtěla bych opět řešit problém s opravama:-((
V to nemůžu souhlasit,mame s manželkou renika r.v.2002,125000tis.najeto,1,6 v manualu a v pohodě se se spotřebou pohybujeme okolo 7litru.s spolehlivě prostorné auto😉
Ta 1,4 je slabá a žravá na tak velký auto.Spíš bych jako minimum bral 1,6 ta žere stejně a bez automatu.U 1,6 zlobí přesuvníky variabilního časování vaček-po nastartování studenýho motoru kovový,drnčivý zvuk,oprava vyjde na cca 7000,-Ve výbavě hlavně nebrat elektronickou ruční brzdu.Nový modul stojí 15 000,- na vrakáči polovinu a spíš míň el. výbavy neb co v autě není nemůže se pokazit kort u renaulta.
Tak člověk přece jezdí s tím co má ne? Když jsem si vybral auto se kterým chci jezdit ,tak s ním budu jezdit kam potřebuji.To by potom člověk musel mít několik aut.Auto do města ,na ježdění po dálnici na dovolenou a nevím na co ještě.Taky mám auto spíše na delší trasy a ne zrovna moc do města.S obsahem 2.0 16v mám spotřebu kolem 12L a ještě jsem nikdy ani nevyužil zavazadlový prostor na plno.Převážně jezdím sám nebo ve dvou.Takže teoreticky mě to je na nic,ale vyhovuje mě tak s ním jezdím.:)
Už tady opravdu jen meleš stále dokola o tvém R 19 ,P406 nebo co to máš.Všichni už to víme že to jsou suprové auta bez invstic.Tak se už neopakuj-do televize tě stejně nedají.Takže nauč se kde se správně píše i,y a neopruzuj s těmi křápy v metalíze.
Prostě mě vysvětli! Jeden jediný důvod ,proč bych měl nadávat já na tuto značku nebo spíše konkrétní typ R19.Který si mě hanil ,a při zdůraznění vlastních zkušeností ,si urážel i mě.Auto které na tebe neudělalo dobrý dojem ,a určitě jich je víc ,ale také jsou ti jenž jsou s ním spokojeni a právě dobrý dojem udělalo.Proč bych měl tvrdit nebo si myslet přesný opak toho co jsem zažil a co vím?? R19 byla u nás v rodinně od mích 7nebo8 let.Za 12 let nikdy nenechala nikoho stát u silnice ,a vždy se s ním dojelo kam chtělo.Dle nalezených dokumentů doma od roku 2000 se do roku 2010 za něj dalo za opravy něco přes 30 000kč.A nejvíce stála převodovka ,která byla potřeba vyměnit při nájezdu na 200tkm.Poslední 4 roky co jsem s ní jezdil jsem vyměnil pouze Paliv.Filtr a tankoval jen benzín.Pokud někdo před rokem 1998 neměnil alternátor, startér a lanko spojky apod.Tak vydrželi 20 let denního ježdění zima léto.Protože od roku 1998 co auto bylo v rodinně až do roku 2010 se nic z tohoto neměnilo ,a ani nebyla potřeba.V roce zhruba 2000 se měnily všechny tlumiče vydržely 10 let a nebyl náznak vyloženě akutního opotřebení.Veškeré osvětlení fungovalo jak má.Lak byla to stříbrná metalíza ,nebyl poškozen od mrazu nebo slunce.Nikde nic vyloženě nevrzalo jen v zimě když bylo pod nulou a auto stálo venku ,něco ve sloupku u spolujezdce.Startoval v zimě i v létě.Co se týče koroze byla minimální spíše podvozek a kolem spodku auta nikoliv lemy.Poslední cesta ,auto dojelo taky po svých praskla halva motoru ,a nechtělo se mě do toho už dávat peníze,ne kvůli tomu že by to byl krám a kvůli tomu že to bylo staré a člověk chtěl taky změnu.Vrakoviště bylo kousek od baráku tak jsme s tím tam dojel.Motor zahřáty v červeném poli ,tekla z toho voda ,ale totální konec nastal až ho chtěly přeparkovat na vrakovišti tak už nenaskočil.Takže i do poslední chvíle vydržel ,a neměl jsme nikde komplikace.P406stka se mě vždy líbila tak jí koupil ,je to skoro 2 roky a investice jen za zimní pneu jinak jen tankuji benzín.Pak došel známí s R19 16v ,líbila se mě už dřív a tady ta stála za to ,protože jsem to usuzoval od té předchozí která se mě jevila dobře.Tak jsem jí koupil,a taky s ní nejsou žádné problémy ,taky je tam vše skoro úplně nové.Ale i tak na 19 let staré auto ,co se týče elektriky funguje vše jak má palub PC.El.okna.Zrcátka střešní okno i motor.Tak mě vysvětli proč ,bych se nemohl této značky zastat.Tak jak jsou tisíce ,lidí nespokojeni tak jsou i další tisíce spokojeni.Kdybych měl místo toho třeba VW tak budu mluvit stejně já si to auto v 8 letech tenkrát nevybral!tak mě odpověz na mou otázku ,z toho co jsem napsal jeden jediný důvod proč bych měl být nespokojený majitel.Sám osobně vím že Peugeot je spolehlivější jako Renault ,konkrétně co se týče novějších modelů ,takže až budu kupovat další auto tak bud 407 nebo 508.Ta R19 je prostě pro radost.Kdyby mě to tenkrát neřekl s tím 16v tak si nic nekoupím.Tak mě odpověz ,ale spon jednou normálně na mou otázku.:)
Ono možná s těmi Francouzskými auty ,jde o majitele.Znám více lidí co přesedaly s Nissanu nebo Škodovky na Francouze a jezdí stejně spokojeně jako předtím.I jednoho co vyměnil Toyotu za Peugeot 607 ,u něj sice občas zlobí el.Ale pořád se mu to vyplatí více než když dával skoro každý rok 30 000kč za opravy na Toyotě.Ono dokonce i Toyota může mít problémové kusy.Jde jen o zkušenost ,kdo s čím má.Nejsem vyloženě zastánce Renaultu nebo Peugeotu líbí se mě i jiná auta ,třeba ti Japonci.Ale nemám důvod měnit stádo ,když slouží jak má.A přijde mě to dost trapný když někdo si dá recenzi na nový Renault a hned tam má spousty komentářů že je to krám apod.Někdo má špatnou zkušenost s tím ,a hned si myslí že to potká každého.Podívejte se na fora určitých značek řeší se tam úplně to stejný.Jak BMW tak Peugeot to že je to na první pohled něco jiného je pravda ,ne jen na první pohled.Ale koupit si BMW a myslet si že mám spolehlivé auto protože je Německé je naivita i BMW se láme o to je to dražší ,lepší mluvit s vlastní zkušenosti ,většinou ten kdo má s něčím dobrou se toho drží.Tak tím že vy budete nadávat že Renault je krám ,tak je to jen váš dojem nebo nesmyslný pravidlo.Netvrdím že to patří k nejspolehlivějším autům,ale není to tak strašný jak se povídá.Takže pokud někdo tvrdí ,opak toho co tvrdí majitel ,tak je to trochu z cesty ten ví nejlíp co a jak.Ono třeba lidi jenž se drží jedné značky několik let ,tak ví co dělají.At už je to jakákoliv nikdo není zase tak veliký magor ,aby měl třeba páté auto se kterým nikam nedojede.Je to prostě trapný už.A zase do mě můžete pustit ,že jsem nevím co...
Ano každý kus se může porouchat...tak jako někdo má v hlavičce mozečku více nebo méně...a srovnávat Toyotu a Rendla může jen ten, kdo má v té hlavičce toho mozečku poskromnu. Prosím tě pokud ten renaultí odznak chodíš obsouložovat tak to napiš, a my zde se ti někteří rádi složíme na důstojnější pomůcku než je kapota největšího krámu na světě.
19.10.2011 | 21:45:07 | tom
| 88.103.169.*Reagovat
RE: Lukíno
Tvoje připomínky mě vždy pobaví.Ještě jednou ti říkám nejsem žádnej extra zastánce Renaultu kdybych byl tak si nekoupím 406stku ,ale třeba Lagunu.To že mám další auto R19 16v k tomu mám své důvody do kterých ti nic není.A nesrovnávám Toyotu s Renaultem ,pokud vím tak jsem napsal co si o tom myslím.A vypadáš akorát jako uchyl.Mě je to úplně jedno obě Francouzské auta mě slouží stejně dobře jako tobě Toyota kam potřebuju tam dojedu.Líbí se mě?Ano líbí.Tak nemám důvod už tady radši nic psát....když někdo dělá z někoho vola ,jako ty ze mě kvůli tomu že řekne svou zkušenost a názor ,tak to vypovídá co jsi zač.nevím kolik ti je ,ale takových jako ty jsem pár potkal ,ale takové lidi mám víš kde...k životu je nepotřebuji takže nemá smysl se vůbec s někým takovým bavit.Užij si Toyotu at si slouží co nejdéle.:) a pokud by bylo možno pokud napíši něco na svou recenzi tak bych byl rád aby jsi se k tomu nevyjadřoval.Pokud mám v hlavě trochu rozumu a není ti 14let,tak to snad pochopíš.
Ono dle automobilového časopisu Bild ,je dle statistik více poruchové auto VW Lupo a VW Touran 2.0 TDI obdržely 69-70 místo.Laguna měla 61 a Megane 62.A 65 místo VW Passat Variant 2,0 TDI.Ono to není zase tak katastrofální auto,jak je v této zemi prezentováno ,v Německu i tady v Čr patří k nejprodávanějším autům.Jen s rozdílem že v Německu si člověk vydělá lépe ,a nějaké poruchy neřeší natolik protože ,design pohodlí a výbava protože to že to za to stojí.Po světě jezdí miliony Renaultů ,mají své příznivce.Já raději Francouzské auto,protože mě osobně a neznám nikoho v okolí ,kdo by měl až tak velké potíže s touto značkou nebo Francouzskými auty ,než Okoukaného Passata ,který se láme stejně jako cokoliv jiného.Například VW Touareg.Znám 3 lidi jenž měly potíže s tím že nasedly do auta ,a auto spadlo na jednu stranu ,porucha někde v systému nastavení podvozku oprava 50 000kč.A už 2x jsem viděl tento stroj ve stejné pozici na odtahovce.I dle časopisu Bild a dalších dvou statistik byl Passat 2.0 TDI více poruchoví jako Laguna a Megane.Já mám 2 francouzské auta jedno z roku 2000 další 1992.A ani jedno nemá příznaky nebo potíže ,typu skřípání palubní desky ,mizení oleje.Nefunkčnost kontrolek atd.Co se tady dočtu třeba u VW Škodovek apod.A to jsou auta stará maximálně do 5let.Věřte nebo ne ,jezdím skoro 2 roky se 406 2.0 16v 99kw rok 2000.Při koupi najeto 175tkm.Ted bude mít skoro 2000tkm.Od té doby jsem investoval jen do zimních pneu ,benzínu.A na začátku do filtrů a rozvodů.Známej co má 4 roky Golfa měnil 2x turbo ,čepy ramena.Na Superbu další měnil taky 2x turbo a auto nemělo najeto ani 30tkm.Ale tím pádem netvrdím že jsou to špatné auta.Je to prostě stroj ,který se bud povede nebo ne.Znám další co mají 406stku.A do půl roku po koupi do ní investovaly dalších 30 000kč.Čepy špatný centrál atd.Jde o kus.A pořád hanit jednu značku mě přijde už trapný.Když bych vzal moje zkušenosti a to jsem viděl ,tak ybch si v životě nemohl koupit nic ,a od VW a BMW bych si neopřel ani kolo jaký by to byly krámy.Protože jediný auto co mě zkazilo cestu byl VW IV.Nikoliv Francouz.Ale tím to neberu že je to špatný auto ,poruchy jsou a budou to k tomu patří.Kdo si myslím že ušetří na autě ,tak ej blázen protože je to naprosto nemožné.
Vlastním Renault Scenic 1,5dci r.v.2004 a jsem s ním nad míru spokojen.Je to prostorné,pohodlné a hlavně bezpečné rodinné auto.Výhled z auta je velmi dobrý,všechny ovládací prvky jsou na jedničku,brzdy jsou super.Spotřeba je průměrně 5,5l.S autem najezdím ročně 45000km.Motorově není auto žádný závodník,ale pro rodinu super auto.
18.10.2011 | 11:57:50 | Super auto
| 78.136.155.*Reagovat
RE:
Tak mohl se stát zázrak a jeden kus může vydržet (i církev tvrdí, že se občas zázraky dějí, nemáš nad rendlem svatozář?). Ale upřímně příliš ti nevěřím, někdo, kdo najede ročně 45.000km je zpravidla nenajíždí v rodinné Sceniku že?
U tebe už je to asi úchylka nebo nemoc,kydat do recenzí renaultů ty tvoje hnoje.Není to moje krevní skupina a naprosto chápu,že s ním může někdo bejt spokojenej i s ním najet větší porce kilometrů bez větších poruch,ale to co tu předvádíš ty mi hlava nebere.
Ale kuš ty Šmudlo,je to jedna z mála možností této "skvělé" automobilce vrátit její kulantní chování z dob, kdy jsem ten jejich křáp vlastnil. Jen ať každý ví, co jsou zač, vyrobili si ze mne nespokojeného zákazníka a tak holt budu psát, co jsem s nimi zažil a jelikož je to pravda, klidně mne můžou i žalovat - těším se.
Jen jestli nekecáš a mohl by jsi nám něco říct o Scenicu,když se vměšuješ do debaty.Kromě toho že má na kapotě kosočtverec nevíš nic a to pozná i moje dvouletá dcera :-).
Ha,ha,ha............je to úplně fuk, jde o servis a přístup automobilky, také konstrukce a sdílené prvky jsou stejné, takže co platí o jenom modelu značky, platí více - méně o všech. Jsou tam malé rozdíly , ale to není podstatné, podstatné je to, že Renceek šetří na materiálu i práci a to se prostě projeví závadami, které pak nejsou ochotni řešit, nebo je řeší diletantsky a draho.Jde o firemní filosofii, která velí vyrábět co nejlevněji za každou cenu a potíže odbýt. V těch samých intencích pochopitelně postupují i jednotlivá dealerství a jejich servisy. JAK je možné, že přijedete na jarní prohlídku s náběhem 52.000km oni dolejí olej a vodu do ostřikovačů a vše ostatní je OK a pak, když tam přijedete po dalším 1000 km s tím, že zlobí čidlo otáček "najednou" zjistí, že máte vyteklý tlumič ,sákne vodní pumpa a zadní brzdy jsou v háji obložení upadlo,prase vyteklo a bube je šišatý - chtěl by komplet vyměnit pane- a AUSGERECHTE mezitím auto vyběhlo ze zákonné záruky, asi záhada.........
Když tady nadáváš na Renault servis,tak nejdřív uveď svojí zkušenost a zároveň o jaký servis se jedná.Já mám celkem dost aut za sebou a věz,že nový auto do servisu tzv. značkový nedávám.A víš proč?Protože nemusím a záruka platí stejně.Máš pravdu o kvalitní servis v Česku jen tak "nepíchneš".Kámoš jezdí s Hamrem do D a další s Q7 taky.Jsou levnější,umí a neokrádají.U Schonner Škoda servis mi napočítali dolití ostřikovačů a další kraviny i když jsem to po nich nechtěl,v záruce jen vyměnili špatný těsnění u dvěří,zadní vzpěry po půl roce neudrží zadní dveře,neuznali záruku atd.,prostě neochota.Jak říká můj kámoš:Škodovkou tam a vlakem zpět.U Renaultu se najdou stejní diletanti jako u Škody a vše je o lidech.
No problem , je tady celá recenze na Thálii, servis je France Car HK, ale velké komično jsem zažil například i v Kutné Hoře, takže to považuji za "Renault standard" . Škodovku nehodnotím, neb krom staré 120 jsem žádnou nevlastnil, ale fakt je ,že po té, co mi ji jeden servis tehdy sprasil, opravoval jsem tu stavebnici raději sám a fungovala bez problémů, u moderních krámů už to ale takhle nejde, nemluvě o tom, že na to není ani čas.
No tak to je pech,ale vše je o neodbornosti mechanika.S Meganem jsem byl v servisu s propíchnutou manžetou a s následnou výměnou ložiska(Cheb)a dobrý,ve Starým Sedle na opravu elektriky u 5 tých dveří a rovněž dobrý a možná tam zajedu časem na rozvody.S Oktávkou jsem zaplatil 1. garančku 7800.-Kč a u Meganu 4500.-Kč.A tím jsem s autorizovanýma skončil.Rozvody u Mazdy za 2600.-Kč
Tomu se říká matematika víš? 45.000km/rok znamená cca 123 km deně, ať je pátek nebo svátek nebo 214km /den pokud počítán dny pracovní. To je 2-4 hodiny v autě každý den. Pokud bych chtěl trávit toto množství času v autě, rozhodně bych si na to nevzal MPV čko.
Proč by ne jako.Pohodlí,rozměrný křesla,pocit vzdušnosti,vysokej posaz,dobrej výhled a malá spootřeba.Akorát u 1,5 dci je horší dinamika ale furt lepší než 1,6 benzín v c maxu žejo Vašku.
Scénik je rodinný vůz,neznám nikoho, kdo by stěhoval denně rodinu 200 km :-) . Dobrý výhled taky zrovna z MPV není, hlavně šikmo vpřed. Na dlouhý štreky jsou vhodnější lepší auta než MPV, navíc francouzský s gumovým podvozkem. Tyhle auta jsou dobrý na vození dětí do školy nebo jednou za čas na dovču s bagáží, jinak nemá smysl to kupovat, můj Max slouží přesně k těmhle účelům, ale navíc má podvozek, takže, když se chci svézt není to problém. Motor by mohl mít větší výkon, ale holt příště :-). Když jsem ho kupoval, byl rozdíl k dalšímu motoru 75.000 a to mi teda přišlo hodně, protože tohle auto u mne najede 20.000 km/rok.
Nemyslím si že třída nebo typ auta udává kolik člověk najede ročně.Scenic je na normální ježdění ,není vyhrazeno pro určité věci.Tak že ,člověk může najet 30tkm ročně s Favoritem i přes to že pro další lidi to bude starý ,pomalý a nevím co ještě.:)Je to auto jako auto ne?
Jistě není vyhražen :-), ale různé typy vozů se zkrátka od výroby přizpůsobují různým účelům použití a když to přeženu asi si pro poskakování po městě nekoupím Superba s dvoulitrem ropou. Auto a motorizaci volím podle účelu použití a předpokládaného nájezdu. Jasně , pak se ještě můžu do nějakého zamilovat a koupit ho, protože se mě prostě líbí.....:-).
Gumovej podvozek a Scenic II na to jsi přišel jak?Ty žiješ z hospodskejch bludů konce minulýho století.Že je to MPV neznamená to že musí jezdit krátký trasy,když to využíváš pro práci kvůli přepravnímu prostoru a zároveň pro rodinu.
Celkem jednoduše, měl jsem rendla , ve scéniku jsem jel a obecně je snda jasné, že MPV vzhledem ke stavbě karoserie a účelu pro který byl vymyšlen není žádná zatáčková motokára.
Vašek: na krátke trasy, cca 200 km/denne je práve Scénik celkom vhodný. V takom NL, BE, DE sa používajú aj dosť intezívne a nie je problém vidieť 2-3 ročný s našľahanými 150-200.000 km. po OK diaľniciach človeku je jedno, či jazdí na "gumovom" podvozku, či na "superšportovom" z Cmaxu...a osobne by som radšej 1,5 DCi, ako žravú 1,6 benzín, pri OK servise aj DCi vydá bez problémov práve tých 150-200.000 km a potom šup s ním do Československa....:))
Ve Francii diesely nalítaj ročně min 50 000km i 70 000 není problém.Maj hustou dálniční síť a denně dojížděj do práce třeba 120 km.Takže tenhle má najeto tak 250-300 000km,možná i víc.Měl jsi si podle vinka nechat vyjet servisní historii.
Tohle všechno měl přece řešit autobazar! Existuje snad kupní smlouva a už jen ta velká spotřeba oleje je známka toho, že je něco špatně. Tahle závada jistě ve smlouvě prodejcem uvedena nebyla a pokud ano, autu bych se vyhnul velkým obloukem. Pokud by závadu neodstranili, vůz bych ihned vrátil a nevrážel do něj nemalý peníz.
Nedával bych problémy s motorem hned úplně za vinu autu. Píšeš, že je to dotažená ojejtina z FR. 1. Nevíš, kolik má ve skutečnosti najeto. Praktiky českých bazarníků jsou notoricky známé a stočení o 200 tis. není žádná výjimka. 70000 km na naftu, jako nájezd za 5 let, je dost málo, nemyslíš? 2. Nevíš, jak se k autu předchozí majil choval - vytáčení studeného motoru, nedochlazování turba, překročení výměny oleje, nekvalitní nafta, podtáčení atd. Pokud by jsi měl auto od nového a nedělal nic z toho, co píšu v bodě 2, pak bych nespokojenost samozřejmě chápal. Tragédie je ale neschopnost servisu diagnostikovat problém a ceny. V autor. servisech dělají mechanici vyjití ze školy, žádné zkušenosti a hlavně neschopní. Za tyto služby účtují nehorázné ceny a na kvalitu opravy se opravdu nedá spolehnout. Ve finále člověk nadává na auto, ale kdyby byl kvalitní servis, problém by byl odstraněn třeba hned na poprvé a za daleko menší cenu. U tebe prováděli opravu metodou pokus - omyl a měnili díly po dílu. Bohužel jsi všechno platil ty a oni pěkně vydělávali...
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Scenic
Závada
Zdravím všechny, chci se jen zeptat jestli někdo řešil zkušenost s 1.5 dci 74 kW, rv. 2004, ztrácí se mi olej, cca 1/200 l/km. Vyměnil jsem turbo a pořád to samý, tak mě už jen napadá čerpadlo, nebo kroužky. Stále vidím jen že výměny motoru, tak by mě zajímalo jestli někdo zvládl závadu vyřešit jiným způsobem než je výměna motoru. Teď mi auto začalo blbnout s výkonem, občas jede, nejede, její by mu docházela nafta, tak bych vsázel na čerpadlo. Tak vás moc prosím o radu.
29.09.2020 | 09:33:43 | Filip | 178.255.168.* Reagovat
RE: Závada
Kup si auto - ne Rendla...
30.09.2020 | 15:22:55 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
nejde
Ahoj píše mi to po vložení karty turn steering wheel + start mělo by to byt otoč volantem plus startuj ale nikdy mi to nepsalo a auto nenastartuji,neví někdo proč? Díky za info
29.01.2020 | 17:58:10 | mojky | 193.34.239.* Reagovat
RE: nejde
Protože...…………………………..…………………………….Renault?!
29.01.2020 | 20:41:14 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: nejde
Jak to, že mne někdo předběhl ? :-))))
30.01.2020 | 07:51:40 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
Ani neškytne
Zdravím-dotaz-ráno jsem chtěl nastartovat Renolta,auto nastartovalo,vyplo,zustalo vše svítit, stěrače se zaply,jel ventilátor...nic nešlo vypnout....odpojil jsem baterii...myslel že je vybytá...byla nabytá na 13%,dobyl jsem ji...zapojil...ale auto nic...nemáte zkušenost co to může být??
Děkuji Honza
11.01.2018 | 15:51:36 | Honza | 212.4.155.* Reagovat
RE: Ani neškytne
To je ...............Renault hochu.....
12.01.2018 | 09:59:27 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
nenastartuju?
Zdravím všechny,...zajímalo by mě a nikde sem to nevyčet jestli má (renault scenic 1,890,DCI,74kw, r.v.2003-již nový model)v nádrži nějaké podávací čerpadlo na naftu,díky za odpověd nechci jezdit do servisu aby tam opravovali uplně něco jiného....a já platil jak vůl
23.10.2014 | 14:36:29 | rosta.polinek33 | 178.255.168.* Reagovat
divím se
hošijá se divím,nikdo zde nepíše o vynikajícím vlivu RY-Q,KTERÝ AŽ VÁM V SERVISU namontují tak nezapomenete a při tom se to vyplatí
26.01.2014 | 18:03:23 | mirek | 109.81.252.* Reagovat
nespravny servis
podla toho, co pises, neboli vsetky tie veci, co si menil sposobene zavadami, ale nespravnou detekciou chyb a naslednym totalne zbytocym menenim drahych dielov (turbo, vstreky, egr)
Pricom podla mna chyba bola v lozisku kluky, jedno ti odislo.
04.08.2013 | 15:53:49 | veto | 178.143.204.* Reagovat
Renalt scenic 1.5dci
Ahoj všichni.Mám zájem o koupi auta Re1.5 dci pracuji v Rakousku týdně najedu cca 500 km.|Potřebuji spolehlivé auto které mne doveze do prace a jednou za rok s rodinou na dovolenou.Muže mi někdo říci jaké jsou jízdní vlastnost, poruchovost,spotřeba atd.Děkuji za každý příspěvek.
03.04.2013 | 14:31:27 | Josef | 212.52.207.* Reagovat
RE: Renalt scenic 1.5dci
Myslím, že si stačí přečíst recenzi, je dost signifikantní, renaul je všechno - jen ne solehlivé auto.
03.04.2013 | 14:58:03 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
Rada!!!
Prosím o radu, měla jsem již mnoho aut od Fiata po Fábií...kde jsem narazila a koupila si kvůli spotřebě a pojistce 1,2HTP.....vím, budete říkat,že chyba...byla to chyba protože se motor posral při 39000km....pak jsem po opravě byla ráda že jsem to prodala....chceme rodinu a tak nějak si to auto budu kupovat já a potřebovala bych poradit protože jsem se rozhodla pro Renault scénic výroba po roce 2004 a víše...ale chtěla jsem 1,4 a nikde nemají jen starší roky a za málo peněz což kupovat nechci a chtěla bych vědět proč se neoběvují v inzerátech...zda už se nevyrábí a pokud bych se rozhodla o 1,6 v benzínu - automat nebo né jaká by byla spotřeba????Po městě a mimo???Opravdu děkuji za rady....nechtěla bych opět řešit problém s opravama:-((
05.01.2013 | 09:53:04 | Denisa | 87.249.150.* Reagovat
RE: Rada!!!
No, ak nechcete naozaj opravovat..., tak na takyto stary Scenik a v automate..:), pod 9-10 nebudete jazdit.
Ak chcete nieco vacsie a starsie, kvoli peniazom, chodte do Toyoty, al. Nissanu, 1,3)1,4 benzin, manual.
Taky Yaris,al.Note...super auticka.
05.01.2013 | 10:59:40 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Rada!!!
V to nemůžu souhlasit,mame s manželkou renika r.v.2002,125000tis.najeto,1,6 v manualu a v pohodě se se spotřebou pohybujeme okolo 7litru.s spolehlivě prostorné auto😉
06.01.2017 | 19:09:41 | Mira | 77.48.31.* Reagovat
RE: Rada!!!
Ta 1,4 je slabá a žravá na tak velký auto.Spíš bych jako minimum bral 1,6 ta žere stejně a bez automatu.U 1,6 zlobí přesuvníky variabilního časování vaček-po nastartování studenýho motoru kovový,drnčivý zvuk,oprava vyjde na cca 7000,-Ve výbavě hlavně nebrat elektronickou ruční brzdu.Nový modul stojí 15 000,- na vrakáči polovinu a spíš míň el. výbavy neb co v autě není nemůže se pokazit kort u renaulta.
05.01.2013 | 20:46:56 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
Tak člověk přece jezdí s tím co má ne? Když jsem si vybral auto se kterým chci jezdit ,tak s ním budu jezdit kam potřebuji.To by potom člověk musel mít několik aut.Auto do města ,na ježdění po dálnici na dovolenou a nevím na co ještě.Taky mám auto spíše na delší trasy a ne zrovna moc do města.S obsahem 2.0 16v mám spotřebu kolem 12L a ještě jsem nikdy ani nevyužil zavazadlový prostor na plno.Převážně jezdím sám nebo ve dvou.Takže teoreticky mě to je na nic,ale vyhovuje mě tak s ním jezdím.:)
11.12.2011 | 20:30:28 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
Už tady opravdu jen meleš stále dokola o tvém R 19 ,P406 nebo co to máš.Všichni už to víme že to jsou suprové auta bez invstic.Tak se už neopakuj-do televize tě stejně nedají.Takže nauč se kde se správně píše i,y a neopruzuj s těmi křápy v metalíze.
11.12.2011 | 18:49:37 | M 3 | 88.102.67.* Reagovat
RE:
Jo dobrý!...jsi mě to teda natřel a ty křápy v metalíze taky dobrý.. opruzovat si můžu kde chci ,když tě to nebaví číst nereaguj!! a starej o sebe.
11.12.2011 | 19:22:23 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
Tom!!
Prostě mě vysvětli! Jeden jediný důvod ,proč bych měl nadávat já na tuto značku nebo spíše konkrétní typ R19.Který si mě hanil ,a při zdůraznění vlastních zkušeností ,si urážel i mě.Auto které na tebe neudělalo dobrý dojem ,a určitě jich je víc ,ale také jsou ti jenž jsou s ním spokojeni a právě dobrý dojem udělalo.Proč bych měl tvrdit nebo si myslet přesný opak toho co jsem zažil a co vím?? R19 byla u nás v rodinně od mích 7nebo8 let.Za 12 let nikdy nenechala nikoho stát u silnice ,a vždy se s ním dojelo kam chtělo.Dle nalezených dokumentů doma od roku 2000 se do roku 2010 za něj dalo za opravy něco přes 30 000kč.A nejvíce stála převodovka ,která byla potřeba vyměnit při nájezdu na 200tkm.Poslední 4 roky co jsem s ní jezdil jsem vyměnil pouze Paliv.Filtr a tankoval jen benzín.Pokud někdo před rokem 1998 neměnil alternátor, startér a lanko spojky apod.Tak vydrželi 20 let denního ježdění zima léto.Protože od roku 1998 co auto bylo v rodinně až do roku 2010 se nic z tohoto neměnilo ,a ani nebyla potřeba.V roce zhruba 2000 se měnily všechny tlumiče vydržely 10 let a nebyl náznak vyloženě akutního opotřebení.Veškeré osvětlení fungovalo jak má.Lak byla to stříbrná metalíza ,nebyl poškozen od mrazu nebo slunce.Nikde nic vyloženě nevrzalo jen v zimě když bylo pod nulou a auto stálo venku ,něco ve sloupku u spolujezdce.Startoval v zimě i v létě.Co se týče koroze byla minimální spíše podvozek a kolem spodku auta nikoliv lemy.Poslední cesta ,auto dojelo taky po svých praskla halva motoru ,a nechtělo se mě do toho už dávat peníze,ne kvůli tomu že by to byl krám a kvůli tomu že to bylo staré a člověk chtěl taky změnu.Vrakoviště bylo kousek od baráku tak jsme s tím tam dojel.Motor zahřáty v červeném poli ,tekla z toho voda ,ale totální konec nastal až ho chtěly přeparkovat na vrakovišti tak už nenaskočil.Takže i do poslední chvíle vydržel ,a neměl jsme nikde komplikace.P406stka se mě vždy líbila tak jí koupil ,je to skoro 2 roky a investice jen za zimní pneu jinak jen tankuji benzín.Pak došel známí s R19 16v ,líbila se mě už dřív a tady ta stála za to ,protože jsem to usuzoval od té předchozí která se mě jevila dobře.Tak jsem jí koupil,a taky s ní nejsou žádné problémy ,taky je tam vše skoro úplně nové.Ale i tak na 19 let staré auto ,co se týče elektriky funguje vše jak má palub PC.El.okna.Zrcátka střešní okno i motor.Tak mě vysvětli proč ,bych se nemohl této značky zastat.Tak jak jsou tisíce ,lidí nespokojeni tak jsou i další tisíce spokojeni.Kdybych měl místo toho třeba VW tak budu mluvit stejně já si to auto v 8 letech tenkrát nevybral!tak mě odpověz na mou otázku ,z toho co jsem napsal jeden jediný důvod proč bych měl být nespokojený majitel.Sám osobně vím že Peugeot je spolehlivější jako Renault ,konkrétně co se týče novějších modelů ,takže až budu kupovat další auto tak bud 407 nebo 508.Ta R19 je prostě pro radost.Kdyby mě to tenkrát neřekl s tím 16v tak si nic nekoupím.Tak mě odpověz ,ale spon jednou normálně na mou otázku.:)
20.10.2011 | 17:44:18 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
Vy musíte byť vééééééľmi bohatý človek,
za obyčajnú diagnostiku 4.500 kč.
bežne stojí 20 eur, aj v "značkovej" sra..ke.
18.10.2011 | 21:12:52 | ľuboš | 213.81.135.* Reagovat
Ono možná s těmi Francouzskými auty ,jde o majitele.Znám více lidí co přesedaly s Nissanu nebo Škodovky na Francouze a jezdí stejně spokojeně jako předtím.I jednoho co vyměnil Toyotu za Peugeot 607 ,u něj sice občas zlobí el.Ale pořád se mu to vyplatí více než když dával skoro každý rok 30 000kč za opravy na Toyotě.Ono dokonce i Toyota může mít problémové kusy.Jde jen o zkušenost ,kdo s čím má.Nejsem vyloženě zastánce Renaultu nebo Peugeotu líbí se mě i jiná auta ,třeba ti Japonci.Ale nemám důvod měnit stádo ,když slouží jak má.A přijde mě to dost trapný když někdo si dá recenzi na nový Renault a hned tam má spousty komentářů že je to krám apod.Někdo má špatnou zkušenost s tím ,a hned si myslí že to potká každého.Podívejte se na fora určitých značek řeší se tam úplně to stejný.Jak BMW tak Peugeot to že je to na první pohled něco jiného je pravda ,ne jen na první pohled.Ale koupit si BMW a myslet si že mám spolehlivé auto protože je Německé je naivita i BMW se láme o to je to dražší ,lepší mluvit s vlastní zkušenosti ,většinou ten kdo má s něčím dobrou se toho drží.Tak tím že vy budete nadávat že Renault je krám ,tak je to jen váš dojem nebo nesmyslný pravidlo.Netvrdím že to patří k nejspolehlivějším autům,ale není to tak strašný jak se povídá.Takže pokud někdo tvrdí ,opak toho co tvrdí majitel ,tak je to trochu z cesty ten ví nejlíp co a jak.Ono třeba lidi jenž se drží jedné značky několik let ,tak ví co dělají.At už je to jakákoliv nikdo není zase tak veliký magor ,aby měl třeba páté auto se kterým nikam nedojede.Je to prostě trapný už.A zase do mě můžete pustit ,že jsem nevím co...
18.10.2011 | 16:50:52 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
RE: Lukíno
Ano každý kus se může porouchat...tak jako někdo má v hlavičce mozečku více nebo méně...a srovnávat Toyotu a Rendla může jen ten, kdo má v té hlavičce toho mozečku poskromnu.
Prosím tě pokud ten renaultí odznak chodíš obsouložovat tak to napiš, a my zde se ti někteří rádi složíme na důstojnější pomůcku než je kapota největšího krámu na světě.
19.10.2011 | 21:45:07 | tom | 88.103.169.* Reagovat
RE: Lukíno
Tvoje připomínky mě vždy pobaví.Ještě jednou ti říkám nejsem žádnej extra zastánce Renaultu kdybych byl tak si nekoupím 406stku ,ale třeba Lagunu.To že mám další auto R19 16v k tomu mám své důvody do kterých ti nic není.A nesrovnávám Toyotu s Renaultem ,pokud vím tak jsem napsal co si o tom myslím.A vypadáš akorát jako uchyl.Mě je to úplně jedno obě Francouzské auta mě slouží stejně dobře jako tobě Toyota kam potřebuju tam dojedu.Líbí se mě?Ano líbí.Tak nemám důvod už tady radši nic psát....když někdo dělá z někoho vola ,jako ty ze mě kvůli tomu že řekne svou zkušenost a názor ,tak to vypovídá co jsi zač.nevím kolik ti je ,ale takových jako ty jsem pár potkal ,ale takové lidi mám víš kde...k životu je nepotřebuji takže nemá smysl se vůbec s někým takovým bavit.Užij si Toyotu at si slouží co nejdéle.:) a pokud by bylo možno pokud napíši něco na svou recenzi tak bych byl rád aby jsi se k tomu nevyjadřoval.Pokud mám v hlavě trochu rozumu a není ti 14let,tak to snad pochopíš.
19.10.2011 | 22:56:28 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
Ono dle automobilového časopisu Bild ,je dle statistik více poruchové auto VW Lupo a VW Touran 2.0 TDI obdržely 69-70 místo.Laguna měla 61 a Megane 62.A 65 místo VW Passat Variant 2,0 TDI.Ono to není zase tak katastrofální auto,jak je v této zemi prezentováno ,v Německu i tady v Čr patří k nejprodávanějším autům.Jen s rozdílem že v Německu si člověk vydělá lépe ,a nějaké poruchy neřeší natolik protože ,design pohodlí a výbava protože to že to za to stojí.Po světě jezdí miliony Renaultů ,mají své příznivce.Já raději Francouzské auto,protože mě osobně a neznám nikoho v okolí ,kdo by měl až tak velké potíže s touto značkou nebo Francouzskými auty ,než Okoukaného Passata ,který se láme stejně jako cokoliv jiného.Například VW Touareg.Znám 3 lidi jenž měly potíže s tím že nasedly do auta ,a auto spadlo na jednu stranu ,porucha někde v systému nastavení podvozku oprava 50 000kč.A už 2x jsem viděl tento stroj ve stejné pozici na odtahovce.I dle časopisu Bild a dalších dvou statistik byl Passat 2.0 TDI více poruchoví jako Laguna a Megane.Já mám 2 francouzské auta jedno z roku 2000 další 1992.A ani jedno nemá příznaky nebo potíže ,typu skřípání palubní desky ,mizení oleje.Nefunkčnost kontrolek atd.Co se tady dočtu třeba u VW Škodovek apod.A to jsou auta stará maximálně do 5let.Věřte nebo ne ,jezdím skoro 2 roky se 406 2.0 16v 99kw rok 2000.Při koupi najeto 175tkm.Ted bude mít skoro 2000tkm.Od té doby jsem investoval jen do zimních pneu ,benzínu.A na začátku do filtrů a rozvodů.Známej co má 4 roky Golfa měnil 2x turbo ,čepy ramena.Na Superbu další měnil taky 2x turbo a auto nemělo najeto ani 30tkm.Ale tím pádem netvrdím že jsou to špatné auta.Je to prostě stroj ,který se bud povede nebo ne.Znám další co mají 406stku.A do půl roku po koupi do ní investovaly dalších 30 000kč.Čepy špatný centrál atd.Jde o kus.A pořád hanit jednu značku mě přijde už trapný.Když bych vzal moje zkušenosti a to jsem viděl ,tak ybch si v životě nemohl koupit nic ,a od VW a BMW bych si neopřel ani kolo jaký by to byly krámy.Protože jediný auto co mě zkazilo cestu byl VW IV.Nikoliv Francouz.Ale tím to neberu že je to špatný auto ,poruchy jsou a budou to k tomu patří.Kdo si myslím že ušetří na autě ,tak ej blázen protože je to naprosto nemožné.
18.10.2011 | 16:29:54 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
Vlastním Renault Scenic 1,5dci r.v.2004 a jsem s ním nad míru spokojen.Je to prostorné,pohodlné a hlavně bezpečné rodinné auto.Výhled z auta je velmi dobrý,všechny ovládací prvky jsou na jedničku,brzdy jsou super.Spotřeba je průměrně 5,5l.S autem najezdím ročně 45000km.Motorově není auto žádný závodník,ale pro rodinu super auto.
18.10.2011 | 11:57:50 | Super auto | 78.136.155.* Reagovat
RE:
Tak mohl se stát zázrak a jeden kus může vydržet (i církev tvrdí, že se občas zázraky dějí, nemáš nad rendlem svatozář?).
Ale upřímně příliš ti nevěřím, někdo, kdo najede ročně 45.000km je zpravidla nenajíždí v rodinné Sceniku že?
18.10.2011 | 13:17:28 | Vašek | 88.102.46.* Reagovat
RE:
U tebe už je to asi úchylka nebo nemoc,kydat do recenzí renaultů ty tvoje hnoje.Není to moje krevní skupina a naprosto chápu,že s ním může někdo bejt spokojenej i s ním najet větší porce kilometrů bez větších poruch,ale to co tu předvádíš ty mi hlava nebere.
18.10.2011 | 15:47:48 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE:
Ale kuš ty Šmudlo,je to jedna z mála možností této "skvělé" automobilce vrátit její kulantní chování z dob, kdy jsem ten jejich křáp vlastnil. Jen ať každý ví, co jsou zač, vyrobili si ze mne nespokojeného zákazníka a tak holt budu psát, co jsem s nimi zažil a jelikož je to pravda, klidně mne můžou i žalovat - těším se.
19.10.2011 | 08:00:17 | Vašek | 88.102.46.* Reagovat
RE:
Jen jestli nekecáš a mohl by jsi nám něco říct o Scenicu,když se vměšuješ do debaty.Kromě toho že má na kapotě kosočtverec nevíš nic a to pozná i moje dvouletá dcera :-).
19.10.2011 | 17:45:31 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE:
Ha,ha,ha............je to úplně fuk, jde o servis a přístup automobilky, také konstrukce a sdílené prvky jsou stejné, takže co platí o jenom modelu značky, platí více - méně o všech. Jsou tam malé rozdíly , ale to není podstatné, podstatné je to, že Renceek šetří na materiálu i práci a to se prostě projeví závadami, které pak nejsou ochotni řešit, nebo je řeší diletantsky a draho.Jde o firemní filosofii, která velí vyrábět co nejlevněji za každou cenu a potíže odbýt. V těch samých intencích pochopitelně postupují i jednotlivá dealerství a jejich servisy. JAK je možné, že přijedete na jarní prohlídku s náběhem 52.000km oni dolejí olej a vodu do ostřikovačů a vše ostatní je OK a pak, když tam přijedete po dalším 1000 km s tím, že zlobí čidlo otáček "najednou" zjistí, že máte vyteklý tlumič ,sákne vodní pumpa a zadní brzdy jsou v háji obložení upadlo,prase vyteklo a bube je šišatý - chtěl by komplet vyměnit pane- a AUSGERECHTE mezitím auto vyběhlo ze zákonné záruky, asi záhada.........
19.10.2011 | 20:40:25 | Vašek | 85.71.164.* Reagovat
Ono je to v česku naprosto normální
Když tady nadáváš na Renault servis,tak nejdřív uveď svojí zkušenost a zároveň o jaký servis se jedná.Já mám celkem dost aut za sebou a věz,že nový auto do servisu tzv. značkový nedávám.A víš proč?Protože nemusím a záruka platí stejně.Máš pravdu o kvalitní servis v Česku jen tak "nepíchneš".Kámoš jezdí s Hamrem do D a další s Q7 taky.Jsou levnější,umí a neokrádají.U Schonner Škoda servis mi napočítali dolití ostřikovačů a další kraviny i když jsem to po nich nechtěl,v záruce jen vyměnili špatný těsnění u dvěří,zadní vzpěry po půl roce neudrží zadní dveře,neuznali záruku atd.,prostě neochota.Jak říká můj kámoš:Škodovkou tam a vlakem zpět.U Renaultu se najdou stejní diletanti jako u Škody a vše je o lidech.
27.10.2011 | 14:35:29 | Pepa | 90.181.102.* Reagovat
RE: Ono je to v česku naprosto normální
No problem , je tady celá recenze na Thálii, servis je France Car HK, ale velké komično jsem zažil například i v Kutné Hoře, takže to považuji za "Renault standard" .
Škodovku nehodnotím, neb krom staré 120 jsem žádnou nevlastnil, ale fakt je ,že po té, co mi ji jeden servis tehdy sprasil, opravoval jsem tu stavebnici raději sám a fungovala bez problémů, u moderních krámů už to ale takhle nejde, nemluvě o tom, že na to není ani čas.
27.10.2011 | 17:30:46 | Vašek | 85.71.164.* Reagovat
RE: Ono je to v česku naprosto normální
No tak to je pech,ale vše je o neodbornosti mechanika.S Meganem jsem byl v servisu s propíchnutou manžetou a s následnou výměnou ložiska(Cheb)a dobrý,ve Starým Sedle na opravu elektriky u 5 tých dveří a rovněž dobrý a možná tam zajedu časem na rozvody.S Oktávkou jsem zaplatil 1. garančku 7800.-Kč a u Meganu 4500.-Kč.A tím jsem s autorizovanýma skončil.Rozvody u Mazdy za 2600.-Kč
29.10.2011 | 12:01:12 | Pepa | 90.181.102.* Reagovat
RE:
Ty jsi hrozná trubička,nevím proč by nemohl najezdit 45000km ročně ve sceniku.Co máš VW,Opel,Ferari,Kolobrndu?
10.12.2011 | 16:24:01 | alpine | 89.24.250.* Reagovat
RE:
Tomu se říká matematika víš? 45.000km/rok znamená cca 123 km deně, ať je pátek nebo svátek nebo 214km /den pokud počítán dny pracovní. To je 2-4 hodiny v autě každý den. Pokud bych chtěl trávit toto množství času v autě, rozhodně bych si na to nevzal MPV čko.
11.12.2011 | 10:59:41 | Vašek | 88.102.46.* Reagovat
RE:
Proč by ne jako.Pohodlí,rozměrný křesla,pocit vzdušnosti,vysokej posaz,dobrej výhled a malá spootřeba.Akorát u 1,5 dci je horší dinamika ale furt lepší než 1,6 benzín v c maxu žejo Vašku.
11.12.2011 | 18:35:36 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE:
Scénik je rodinný vůz,neznám nikoho, kdo by stěhoval denně rodinu 200 km :-) . Dobrý výhled taky zrovna z MPV není, hlavně šikmo vpřed. Na dlouhý štreky jsou vhodnější lepší auta než MPV, navíc francouzský s gumovým podvozkem. Tyhle auta jsou dobrý na vození dětí do školy nebo jednou za čas na dovču s bagáží, jinak nemá smysl to kupovat, můj Max slouží přesně k těmhle účelům, ale navíc má podvozek, takže, když se chci svézt není to problém. Motor by mohl mít větší výkon, ale holt příště :-). Když jsem ho kupoval, byl rozdíl k dalšímu motoru 75.000 a to mi teda přišlo hodně, protože tohle auto u mne najede 20.000 km/rok.
11.12.2011 | 19:48:26 | Vašek | 88.102.46.* Reagovat
RE:
Nemyslím si že třída nebo typ auta udává kolik člověk najede ročně.Scenic je na normální ježdění ,není vyhrazeno pro určité věci.Tak že ,člověk může najet 30tkm ročně s Favoritem i přes to že pro další lidi to bude starý ,pomalý a nevím co ještě.:)Je to auto jako auto ne?
11.12.2011 | 20:10:52 | luke20 | 78.45.72.* Reagovat
RE:
Jistě není vyhražen :-), ale různé typy vozů se zkrátka od výroby přizpůsobují různým účelům použití a když to přeženu asi si pro poskakování po městě nekoupím Superba s dvoulitrem ropou. Auto a motorizaci volím podle účelu použití a předpokládaného nájezdu. Jasně , pak se ještě můžu do nějakého zamilovat a koupit ho, protože se mě prostě líbí.....:-).
12.12.2011 | 09:03:52 | Vašek | 88.102.46.* Reagovat
RE:
Gumovej podvozek a Scenic II na to jsi přišel jak?Ty žiješ z hospodskejch bludů konce minulýho století.Že je to MPV neznamená to že musí jezdit krátký trasy,když to využíváš pro práci kvůli přepravnímu prostoru a zároveň pro rodinu.
11.12.2011 | 20:14:11 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE:
Celkem jednoduše, měl jsem rendla , ve scéniku jsem jel a obecně je snda jasné, že MPV vzhledem ke stavbě karoserie a účelu pro který byl vymyšlen není žádná zatáčková motokára.
12.12.2011 | 09:06:13 | Vašek | 88.102.46.* Reagovat
RE:
Vašek: na krátke trasy, cca 200 km/denne je práve Scénik celkom vhodný. V takom NL, BE, DE sa používajú aj dosť intezívne a nie je problém vidieť 2-3 ročný s našľahanými 150-200.000 km.
po OK diaľniciach človeku je jedno, či jazdí na "gumovom" podvozku, či na "superšportovom" z Cmaxu...a osobne by som radšej 1,5 DCi, ako žravú 1,6 benzín, pri OK servise aj DCi vydá bez problémov práve tých 150-200.000 km a potom šup s ním do Československa....:))
11.12.2011 | 21:13:59 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE:
Po dobrý cestě je to v pohodě, na to je to auto určený, tady je to ovšem něco jiného.
12.12.2011 | 09:07:43 | Vašek | 88.102.46.* Reagovat
Ve Francii diesely nalítaj ročně min 50 000km i 70 000 není problém.Maj hustou dálniční síť a denně dojížděj do práce třeba 120 km.Takže tenhle má najeto tak 250-300 000km,možná i víc.Měl jsi si podle vinka nechat vyjet servisní historii.
02.03.2010 | 15:53:12 | Jirka Reagovat
autor
Tohle všechno měl přece řešit autobazar! Existuje snad kupní smlouva a už jen ta velká spotřeba oleje je známka toho, že je něco špatně. Tahle závada jistě ve smlouvě prodejcem uvedena nebyla a pokud ano, autu bych se vyhnul velkým obloukem. Pokud by závadu neodstranili, vůz bych ihned vrátil a nevrážel do něj nemalý peníz.
02.03.2010 | 15:03:13 | marne Reagovat
Ojetina
Nedával bych problémy s motorem hned úplně za vinu autu. Píšeš, že je to dotažená ojejtina z FR. 1. Nevíš, kolik má ve skutečnosti najeto. Praktiky českých bazarníků jsou notoricky známé a stočení o 200 tis. není žádná výjimka. 70000 km na naftu, jako nájezd za 5 let, je dost málo, nemyslíš? 2. Nevíš, jak se k autu předchozí majil choval - vytáčení studeného motoru, nedochlazování turba, překročení výměny oleje, nekvalitní nafta, podtáčení atd.
Pokud by jsi měl auto od nového a nedělal nic z toho, co píšu v bodě 2, pak bych nespokojenost samozřejmě chápal.
Tragédie je ale neschopnost servisu diagnostikovat problém a ceny. V autor. servisech dělají mechanici vyjití ze školy, žádné zkušenosti a hlavně neschopní. Za tyto služby účtují nehorázné ceny a na kvalitu opravy se opravdu nedá spolehnout. Ve finále člověk nadává na auto, ale kdyby byl kvalitní servis, problém by byl odstraněn třeba hned na poprvé a za daleko menší cenu. U tebe prováděli opravu metodou pokus - omyl a měnili díly po dílu. Bohužel jsi všechno platil ty a oni pěkně vydělávali...
01.03.2010 | 10:09:43 | chorche Reagovat