Rok výroby:2004Typ motoru:1.9.dciStav km při koupi:47 000 kmStav km nyní:55 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:17. 8. 2009
EGR ventil - 11 200,- kč Alternátor - 11 700,-kč Mechanismus stahování zad.okénka - 5500,-Kč Servomotorek centrálu v kufru - 602,-Kuna (oprava na dovolené v chorvatsku) Servomotorek centrálu l.z. dveře - neoprávováno - prodáno i se závadou. Chcípání a nemožnost nastartování.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Nedal jsem na varování a zakoupil auto s kosočtvercem nemravných tvarů ve znaku.Byl jsem z předchozího vozu Opel Zafira zvyklý na prostor a tak jsem zvolil vůz Renault Scénic ll 1.9dci. Auto mě při zkušební jízdě v bazaru padlo do ruky,bezvadná poloha řadící páky,pohodlná sedadla,zajímavý interiér i exteriér.Motor měl skvělý tah a spotřeba byla také celkem rozumná - město 7,5 - mimo město 6,1 až 6,5 l. Druhý den po koupi jsem přijel do práce a vozidlo zamknul,naštěstí jsem ho obešel a zjistil,že levé zadní dveře jsou odemčené,nefungoval motorek a musel jsem je zamykat ručně.V servisu Renault,kam jsem zajel na celkovou prohlídku a opravu motorku dveří,mě ujistily že je to závada naprosto běžná a vzhledem k tomu že ještě navíc přestal fungovat ostříkovač a oprava v Renaultu byla ohodnocena na cca 5500 kč,odjel jsem. Motorek k ostřikovači jsem zakoupil v normálních autodílech za 375 kč a během 20 minut ho vyměnil,dveře jsem dále zamykal ručně. Asi po měsíci auto začalo hulit a jednou jelo,podruhé nejelo-diagnóza:porucha EGR ventilu,oprava 11 200 kč,- Po dalším týdnu začal motor na volnoběh točit na 2 500 až 3 000 otáček - diagnóza - řídící jednotka alternátoru namlouvala řídící jednotce motoru že je 90 % podpětí,no a ta zvýšila otáčky aby to vyrovnala - oprava altíku výměnným způsobem 11 700 ,- kč. Asi týden nato jsem přejel jednu z mnoha milionů děr na českých silnicích,ozvala se divná rána a okénko v pravých zadních dveřích spočívalo otevřené v prapodivně křivé poloze. Poškozený mechanismus uchycení skla-2 umělohmotné háčky na poměrně těžké okno!!-mechanismus 5500,- kč v replice a 500,- kč mechanikovi za práci. Přes to všecko jsme se renckem vydali na dovolenou k moři do Chorvatské Omiše.Cesta,navzdory mé nedůvěře a nervozitě z kvalit tohoto francouze,proběhla v pohodě.Po vybalení věcí a ubytování se,jsem zabouchl kufr a už jsem ho neotevřel.Navštívil jsem místní Renault servis,kde místní mechanik kufr zevnitř otevřel,motorek rozebral a asi půl hodiny se ho snažil rozhýbat - marně!Nový mechanismus + práce 602,- Kuna. Den po návratu z dovolené jsem zajel k pumpě vůz vyluxovat a umýt,jenže po vysání jsem ho už nenastartoval ačkoli nárž byla ze tří čtvrtin plná a startér točil jak zběsilý.Po natahání nafty balónkem motor chytl a běžel.V servisu kroutily hlavou,že počítač nic neukazuje a vše je vlastně ok,řekli si za to 1700,- kč a poslali mě domů. Tak to byla poslední kapka,po bezporuchové a spolehlivé Zafiře se kterou jsem bez problémů najezdil 202 000 km jsem ten francouzkej šmejd prodal,koupil 2 letou Oktávku 1.6 MPI 50 000 km najeto po prvním majiteli a mám klídek,pohodu a super auto i bez senzorů deště a podobných blbinek co měl rencek a co stejně byly jen časovanou bombou! Zkrátka:ŽÁDNEJ FRANCOUZ UŽ MĚ NESMÍ PŘES PRÁH!!!
Vlastním sedmým rokem automobil Renault Scenic, 1,9 dCi, r.v. 2007. V době pořízení měl automobil najeto cca. 150. tis. Dnes přes 305. tis... Také jsem se původně obával vůz značky Renault pořídit, nicméně rodina, oprava chalupy, záchrana památek, živnost a s tím potřeba variabilního prostoru mě nakonec přesvědčila. A výsledek? V současné době se chystáme pořídit další generaci. Auto má výborné jízdní vlastnosti, dostatečný výkon a dobrou spotřebu. K závadám. Samozřejmě, již v době pořízení se nejednalo o nové auto. Závady: jednou jsme měli skutečně problém s motorem. Auto kouřilo, netáhlo a padalo při zatížení do nouzového režimu. Závadu se nedařilo najít (zkoušel jsem min. tři autoservisy) - nakonec náš známý technik, pán v důchodu:-), zjistil, že je díra v gumové části přívodu vzduchu do motoru (nejsem automechanik) - závada odstraněna a motor běží další roky jako hodinky:-) No, sem tam praskne žárovka u předního světla, kam je skutečně špatný přístup. Jinak, skvělý variabilní prostor - v běžné krátké verzi jsem při sklopených sedačkách a zavřených pátých dveřích odvezl například dvoukřídlé barokní dveře:-) Momentálně máme novou technickou - podvozek je jako nový a po korozi ani památky... Za mě spokojenost. Koupě ojetého automobilu je vždy spíše o štěstí. Osobně jsem měl velice otřesné zkušenosti s Fordem Mondeo MK III, u které bohužel platilo pořekadlo, s fordem tam a autobusem zpátky... Chtěl jsem původně vůz Volkswagen Touran, ale tyto vozy mají bohužel velký problém s korozí... Je to skutečně o štěstí:-)
Máme v rodine renault scenic 2003 1.9 dci uz niekolko rokov . Auto už po mne zdedila dcera takze je v rodine aj nadalej. Čo sa týka poruchovosti za cca 8 rokov s nájazdom 35.000km ročne čiže auto jazdi denne sa nepokazilo skutocne nic co by nebol spotrebný material. Raz sa upchal EGR vyčistil sa a je pokoj samozrejme rozvody brzdy atd. bezny servis inak nic. Vsetko az na klimu funguje bez problemov a este aj ta klima akurat nie je naplnena uz x rokov nepouzivame klimu. Svet sa div teraz v januari som s nim bol na STK EK a zaujimave ten podla niektorých sot s kundou presiel na prvu supu ziadne uplatky znamy a podobne. Technik ktorý robil prehliadku ale nebol prekvapený jeho slová znely. Tieto sceniky boli kvalitne vyrobene a bezne tu prechadzaju cez STK na prvy pokus. Teraz uz mam nove dvojrocne auto zo znakom šarkana a taktiez ziaden problem...
Před rokem jsem koupil ojetinu dovezenou z německa po druhém majiteli.Majitel si myslel že je v háji turbo,tak to prodal pod cenou.Byla prasklá jen hadice od interkoleru.Zaplatil jsem dva litry a těšil se na na ježdění.To co s mým nervovým systémem provedla elektrika v rezmezí několika měsíců nemá obdoby.Při kontrole počítač ukazoval na diagnostice že je vše o.k.A to trvale svítí knoflíky radia,ASR,střídavě servis,samovolně se spouští zadní stěrač i když vůbec nestírám,různě zhasínají a rosvěcují se světla i když jsou žárovky v pořádku,ventilátor začal jít jen na nejsilnější pozici,za jízdy se samo zamyká a odmyká apd.Po 15000 km začalo hulit,po zahřátí a zhasnutí někdy nechce nastartovat,něco začalo klepat v motoru a divně se chová v zatáčkách(ASR?)Upozorňuju,že jsem ho kupoval přes svýho automechanika který provedl velkou prohlídku.Mám ho momentálně už tři týdny nepojízdné v servisu,kde neví co řešit dřív.Možná smúla,ale já mám jasno.Auto kde je vše v elektrice už nikdy více!Ono i teď na diagnostice ukazuje,že je vše v pořádku a debil jsem já.Proto souhlas s recenzentem.AUTO S K..DOU ani náhodou!!!
Kupte Trabanta když nechcete auto se vším v elektrice a myslíte že jiná jsou na tom o moc lépe než Renault ?? elektrika je elektrika a zmatek dokáže napáchat i v takové zánovní Q7 a tam narozdíl od Rendla člověk může přijít na buben.
Mno nevím, ale ZÁNOVNÍ Q7 bude asi v záruce ne? Nehledě na to, že nevěřím, že by nějaká značka měla větší potíže s kvalitou než rendlík................., ovšem podle toho co popisuje, to bude nejspíš auto, které mělo vodu až po střechu....
Když bereš šroty z bazaru není se čemu divit většina aut bouraná stočená potopena tak to je pak problém máme doma Renault Scenic 2002 1.9 DCi najete 360TKM!!! a bez poruch když nepočítám spotřební zboží filtry olej rozvody čepy.... a podotýkám je to FRANCOUZ a DOKONCE RENAULT a navíc pokud vím tak dokonce Mercedes odkoupil motory NISSAN A RENAULT kteří spolupracují :))) takže asi kvalita tam bude ne jak u Ochcávky 1.6 MPI strašný žrout nepohodlné auto a o místě ani nemluvím strašné :)
ja mam Lagunu 2,0 benzin najazdené 260 000-km a max spokojnosť . Svagor Peugeot 406 2,0 HDi tiež spokojnosť jeho otec Renault Scenic 1,5 DCi a spokojnosť .
náhody to asi nebudú takže aj Fr vedie robiť spoľahlivé auta !!!!
Tak tak, kupujete stary auta o kterých nevíte zhruba nic a pak haníte. Kup si dovezené auto v česku a můžeš si být jistej že má stočenej tachometr, nebo bylo přivezené s poruchou, nebo nedej bůh je to bouračka a někdy se taky stává, že to je docela skládačka. proto v česku servis na každým rohu a v něm natěšený mistři servismani někdy zedníci, někdy třeba zámečníci, kteří to před půl rokem přivezli, to v TOP stavu se servisní knihou, garážovaný po dědovi, dali do frcu a teď při druhém setkání Vám říkají. Nj to by chtělo, to by chtělo a na todle už nezbylo, to jste nekoupil dobře. Skvělej biznis a lidi špačkujou. Já měl 6 let scenica 1997 motor 1,6e šlapal jak hodinky a ty spotřebáky? Hold co mi tam ty dva, tři majitelé předemnou dali, to tam mám. najeto i se mnou určitě 300t. Brácha citroen berlingo 2.0 HDi, r.v 2004, najeto 260t spokojenost. švagr citroen berlingo 2.0 HDI spokojenost. Ale dobře kupte si ojetinu od předraženýho FauVé koncernu, možná tam najdete součástky od stejnýho výrobce a ty spotřebáky, zase od třetího majitele.) A že si francouze často kupují v plný výbavě, protože je přece levný a pak na tu výbavu nadávájí, to je možná taky důvod toho, proč se francouzi tak haní. Hold němci se nekupují v plný palbě, plný těch sarapatiček co se u všech značek tak rádi rozbijí. Co na závěr, pro auto jedině na vlastní pěst za hranice, setkáte se s jiným přístupem a za stejnou cenu s jiným kouskem. V Praze vyřídit převozní značky a pak vyrazit po trochu jiných silnicích na vejlet, do země kde stáčení tachometrů a falšování papírů se trestá a ten kdo prodává Vám dá klíče s odpovědí jo jděte se projet. Ńestojí u Vás s průpovídkami a sem se ještě koukněte to je super, né to je ješte v cajku, tak jak jste se rozhodl? po třetí...
10.04.2014 | 22:56:33 | David
| 89.177.221.*Reagovat
japan
Kecy, moje 406 (HDi 16v 2,2L) má najeto přes 330tkm a jezdí jako by byla nová...
Zdravím,mě se teda renault taky líbí,hlavně scenic nebo megane ,to jsou pěkný a hlavně levný auta,ale to bude asi fakt lákadlo na drahej a hlavně častej servis .Vím o jedné firmě v Praze co má renaulty jako služebáky a mají mégány a laguny a lagunama nikdo nechce jezdit jelikož je nikdy nedovezou tam ,kam chtějí vždycky ty auta měly nějakou závadu,kvůli které manažeři nedorazily na místo určení,tak se s nima bál kažý jezdit a raději si braly menčí mégány.Takouvou špatnou pověst měli....přitom to jsou na prví pohled krásný a vellky a luxusní auta.No nic od renaulta dál ted má kamoš scénika tak uvidím jak mu dlouho vydrží :o)) čau
Oni auta umějí ,dělají hodně krásných aut,které ale bohužel nic nevydrží. Jsou to auta pro roční nájezd do 20000km ,pak jsou majitelé spokojeni. Kdo ale chce jezdit 30000km a víc musí se poohlédnout jinde.
Měl jsem 1.9dti, pak 1.9 dci a ted j1.5dci sem si naběhl z dovozem z Belgie od auto Steiner v Praze. Motor má divnej zvuk, jako když klepe na ložiskách, nebo šály na ojnicích. Nicméně diagnostika v servisu ... a samozřejmě stočenej Rendlík. A odpověd : Joo, tak otom nic nevíme ... to asi v Belgii
Už je to tady, netastníci s Renaultíkama nadávají recenzentovi, že neumí koupit auto. On alespon přizná, že koupil šmejd - o nic jiného se u této značky nejedná a je jedno, jestli to má nejeto o nebo 100 tisíc. Dopadl jsem stejně jako recenzent - a to prosím pánové s fungl novým autem! Takže žádná vydrncaná ojetina. Renault považuji za obtížný hmyz mezi značkama a jsem rád, že lidi už částečně pochopili, kolik jim renault za původní slevu sebere za servis. Zastánci Renaultu - pánové, víte co jsou auta?? Toyoty, Mazdy, Hondy a prostě Japonci. Zkuste a na tyto pičaté šmejdy urychleně zapomenete.
Mám Scenica 1,9 DCi, 2005 a naprosto bez problémů. Než jsem narazil na auto v perfektním stavu, sháněl jsem ho 5 měsíců. Známý má 2004 taky bez problémů. Naletěl jsi bazaristovi a koupil nějakýho ztočenýho a polepenýho žebráka. Když autům nerozumíš, tak je kupuj s odborníkem!
JA mam SCENICA ll r.v.2004 1.6 16v a nemuzu si stezovat koupil jsem ho trilete a mel najeto 42000km.Mam ho 3 roky a zatim maka jako hodiny zadne problemy. To jste urcite koupili naky co meli namotano 200 000km a stocenej tachak
Dá rozum,alespon jsi vylečenej.Ale bud v klidu,nejsi jediny,ja už to mam taky za sebou a dokonce jsem byl tak blbej,že jsem po tom prvnim srači koupil druhy,uplně novy s tim,že ten prvni byl špatny kus.To jsem si naběhl,ten druhy(Laguna)stal uplně za vyliž prd..Proste Renault je sračka všech sraček,nejporuchovějši auta Evropy..
Auto bylo kupované od prvního majitele,nové bylo zakoupené v čechách,mělo servisní knížku,bylo pravidelně servisováno ve značkovém servisu a to bylo potvrzeno servisem i mě,jeho celá minulost byla v počítači!Ale holt francouzi auta NEUMĚJÍ
Napiš sem v jakým bazaru jsi ho kupoval,ať se mu všichni vyhýbaj velkým obloukem.Evidentně ses nechal napálit,to auto mělo najeto nejmíň třikrát tolik.
Myslím, že recenze by měli psát majitelé nových aut (rozuměj ne ze sekáče), protože pak se objevují hodnocení různých bouraček a záplavek a objektivní hodnocení konkrétního typu značky je značně pokřivené.
Ja sám mám Scénic, ale 1, na ktorý nemôžem povedať jedno krivé slovo, ale ako zdravý človek by som za 2 nedal ani korunu, v porovnaní s prvou generáciou sú dvojkové totálne vraky. Inak nechápem tvoj prechod z Oplu Zafira, brat má 2.2DTi a to je tiež bezproblémové auto (majú tiež svoje muchy v podobe čerpadiel , ale on zatial problém nemal a na druhú stranu ušetrí za rozvody pretože reťaz má podstatne dlhšiu životnosť ako remen) Spotreba u 2.2DTi je v zime 7-7,5l / 100km za to v lete je priemer pri svižnej jazde krásných 6,4 l /100km, pri doržiavaní predpisov a kludnej jazde sa veselo zmestí do 6l / 100km... Všetky údaje sú z palubného počítača a nie sú preverené počítaním, jazda v podstate stále na tempomat, aj v meste pokial je to možné
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Scenic
Zkušenost s vozem Renault Scenic, 1,9 dCi.
Vlastním sedmým rokem automobil Renault Scenic, 1,9 dCi, r.v. 2007. V době pořízení měl automobil najeto cca. 150. tis. Dnes přes 305. tis... Také jsem se původně obával vůz značky Renault pořídit, nicméně rodina, oprava chalupy, záchrana památek, živnost a s tím potřeba variabilního prostoru mě nakonec přesvědčila. A výsledek? V současné době se chystáme pořídit další generaci. Auto má výborné jízdní vlastnosti, dostatečný výkon a dobrou spotřebu. K závadám. Samozřejmě, již v době pořízení se nejednalo o nové auto. Závady: jednou jsme měli skutečně problém s motorem. Auto kouřilo, netáhlo a padalo při zatížení do nouzového režimu. Závadu se nedařilo najít (zkoušel jsem min. tři autoservisy) - nakonec náš známý technik, pán v důchodu:-), zjistil, že je díra v gumové části přívodu vzduchu do motoru (nejsem automechanik) - závada odstraněna a motor běží další roky jako hodinky:-) No, sem tam praskne žárovka u předního světla, kam je skutečně špatný přístup. Jinak, skvělý variabilní prostor - v běžné krátké verzi jsem při sklopených sedačkách a zavřených pátých dveřích odvezl například dvoukřídlé barokní dveře:-) Momentálně máme novou technickou - podvozek je jako nový a po korozi ani památky... Za mě spokojenost.
Koupě ojetého automobilu je vždy spíše o štěstí. Osobně jsem měl velice otřesné zkušenosti s Fordem Mondeo MK III, u které bohužel platilo pořekadlo, s fordem tam a autobusem zpátky... Chtěl jsem původně vůz Volkswagen Touran, ale tyto vozy mají bohužel velký problém s korozí... Je to skutečně o štěstí:-)
14.11.2020 | 14:04:06 | Jirka | 213.226.239.* Reagovat
iný pohlad
Máme v rodine renault scenic 2003 1.9 dci uz niekolko rokov . Auto už po mne zdedila dcera takze je v rodine aj nadalej. Čo sa týka poruchovosti za cca 8 rokov s nájazdom 35.000km ročne čiže auto jazdi denne sa nepokazilo skutocne nic co by nebol spotrebný material. Raz sa upchal EGR vyčistil sa a je pokoj samozrejme rozvody brzdy atd. bezny servis inak nic. Vsetko az na klimu funguje bez problemov a este aj ta klima akurat nie je naplnena uz x rokov nepouzivame klimu. Svet sa div teraz v januari som s nim bol na STK EK a zaujimave ten podla niektorých sot s kundou presiel na prvu supu ziadne uplatky znamy a podobne. Technik ktorý robil prehliadku ale nebol prekvapený jeho slová znely. Tieto sceniky boli kvalitne vyrobene a bezne tu prechadzaju cez STK na prvy pokus. Teraz uz mam nove dvojrocne auto zo znakom šarkana a taktiez ziaden problem...
15.05.2020 | 09:10:16 | Dodo | 84.245.121.* Reagovat
NIKDY VíCE
Před rokem jsem koupil ojetinu dovezenou z německa po druhém majiteli.Majitel si myslel že je v háji turbo,tak to prodal pod cenou.Byla prasklá jen hadice od interkoleru.Zaplatil jsem dva litry a těšil se na na ježdění.To co s mým nervovým systémem provedla elektrika v rezmezí několika měsíců nemá obdoby.Při kontrole počítač ukazoval na diagnostice že je vše o.k.A to trvale svítí knoflíky radia,ASR,střídavě servis,samovolně se spouští zadní stěrač i když vůbec nestírám,různě zhasínají a rosvěcují se světla i když jsou žárovky v pořádku,ventilátor začal jít jen na nejsilnější pozici,za jízdy se samo zamyká a odmyká apd.Po 15000 km začalo hulit,po zahřátí a zhasnutí někdy nechce nastartovat,něco začalo klepat v motoru a divně se chová v zatáčkách(ASR?)Upozorňuju,že jsem ho kupoval přes svýho automechanika který provedl velkou prohlídku.Mám ho momentálně už tři týdny nepojízdné v servisu,kde neví co řešit dřív.Možná smúla,ale já mám jasno.Auto kde je vše v elektrice už nikdy více!Ono i teď na diagnostice ukazuje,že je vše v pořádku a debil jsem já.Proto souhlas s recenzentem.AUTO S K..DOU ani náhodou!!!
16.03.2016 | 22:30:29 | scenic | 188.175.83.* Reagovat
RE: NIKDY VíCE
Myslím si o rendlech totéž, ale tohle bude vodník............:-(
17.03.2016 | 07:45:47 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: NIKDY VíCE
Kupte Trabanta když nechcete auto se vším v elektrice a myslíte že jiná jsou na tom o moc lépe než Renault ?? elektrika je elektrika a zmatek dokáže napáchat i v takové zánovní Q7 a tam narozdíl od Rendla člověk může přijít na buben.
18.03.2016 | 15:38:45 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: NIKDY VíCE
Mno nevím, ale ZÁNOVNÍ Q7 bude asi v záruce ne? Nehledě na to, že nevěřím, že by nějaká značka měla větší potíže s kvalitou než rendlík................., ovšem podle toho co popisuje, to bude nejspíš auto, které mělo vodu až po střechu....
19.03.2016 | 08:06:18 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
1.9 DCi
Když bereš šroty z bazaru není se čemu divit většina aut bouraná stočená potopena tak to je pak problém máme doma Renault Scenic 2002 1.9 DCi najete 360TKM!!! a bez poruch když nepočítám spotřební zboží filtry olej rozvody čepy.... a podotýkám je to FRANCOUZ a DOKONCE RENAULT a navíc pokud vím tak dokonce Mercedes odkoupil motory NISSAN A RENAULT kteří spolupracují :))) takže asi kvalita tam bude ne jak u Ochcávky 1.6 MPI strašný žrout nepohodlné auto a o místě ani nemluvím strašné :)
11.01.2015 | 14:21:16 | Lukin | 93.153.63.* Reagovat
ja mam Lagunu 2,0 benzin najazdené 260 000-km a max spokojnosť . Svagor Peugeot 406 2,0 HDi tiež spokojnosť jeho otec Renault Scenic 1,5 DCi a spokojnosť .
náhody to asi nebudú takže aj Fr vedie robiť spoľahlivé auta !!!!
23.05.2010 | 03:31:16 | Reagovat
RE: Tak, tak
Tak tak, kupujete stary auta o kterých nevíte zhruba nic a pak haníte. Kup si dovezené auto v česku a můžeš si být jistej že má stočenej tachometr, nebo bylo přivezené s poruchou, nebo nedej bůh je to bouračka a někdy se taky stává, že to je docela skládačka. proto v česku servis na každým rohu a v něm natěšený mistři servismani někdy zedníci, někdy třeba zámečníci, kteří to před půl rokem přivezli, to v TOP stavu se servisní knihou, garážovaný po dědovi, dali do frcu a teď při druhém setkání Vám říkají. Nj to by chtělo, to by chtělo a na todle už nezbylo, to jste nekoupil dobře. Skvělej biznis a lidi špačkujou. Já měl 6 let scenica 1997 motor 1,6e šlapal jak hodinky a ty spotřebáky? Hold co mi tam ty dva, tři majitelé předemnou dali, to tam mám. najeto i se mnou určitě 300t. Brácha citroen berlingo 2.0 HDi, r.v 2004, najeto 260t spokojenost. švagr citroen berlingo 2.0 HDI spokojenost. Ale dobře kupte si ojetinu od předraženýho FauVé koncernu, možná tam najdete součástky od stejnýho výrobce a ty spotřebáky, zase od třetího majitele.) A že si francouze často kupují v plný výbavě, protože je přece levný a pak na tu výbavu nadávájí, to je možná taky důvod toho, proč se francouzi tak haní. Hold němci se nekupují v plný palbě, plný těch sarapatiček co se u všech značek tak rádi rozbijí. Co na závěr, pro auto jedině na vlastní pěst za hranice, setkáte se s jiným přístupem a za stejnou cenu s jiným kouskem. V Praze vyřídit převozní značky a pak vyrazit po trochu jiných silnicích na vejlet, do země kde stáčení tachometrů a falšování papírů se trestá a ten kdo prodává Vám dá klíče s odpovědí jo jděte se projet. Ńestojí u Vás s průpovídkami a sem se ještě koukněte to je super, né to je ješte v cajku, tak jak jste se rozhodl? po třetí...
10.04.2014 | 22:56:33 | David | 89.177.221.* Reagovat
japan
Kecy, moje 406 (HDi 16v 2,2L) má najeto přes 330tkm a jezdí jako by byla nová...
20.03.2010 | 23:48:36 | Jirke Reagovat
Renault nic moc
Zdravím,mě se teda renault taky líbí,hlavně scenic nebo megane ,to jsou pěkný a hlavně levný auta,ale to bude asi fakt lákadlo na drahej a hlavně častej servis .Vím o jedné firmě v Praze co má renaulty jako služebáky a mají mégány a laguny a lagunama nikdo nechce jezdit jelikož je nikdy nedovezou tam ,kam chtějí vždycky ty auta měly nějakou závadu,kvůli které manažeři nedorazily na místo určení,tak se s nima bál kažý jezdit a raději si braly menčí mégány.Takouvou špatnou pověst měli....přitom to jsou na prví pohled krásný a vellky a luxusní auta.No nic od renaulta dál ted má kamoš scénika tak uvidím jak mu dlouho vydrží :o)) čau
20.03.2010 | 22:03:27 | recyklouš Reagovat
Oni auta umějí ,dělají hodně krásných aut,které ale bohužel nic nevydrží. Jsou to auta pro roční nájezd do 20000km ,pak jsou majitelé spokojeni. Kdo ale chce jezdit 30000km a víc musí se poohlédnout jinde.
03.11.2009 | 22:06:23 | japan Reagovat
Dusin
"francouzi auta neumějí" - tos mě nasral. Renaul auta neumí !!!
03.11.2009 | 21:49:04 | Reagovat
RE: Dusin
mam megana 2001benzin najazdene 360000 km nikde ma nenechal ziadne poruchy a to auto je kazdi den na cestach nedam nan dopustit mam ho 7rokov
19.04.2015 | 10:58:43 | jan | 195.91.9.* Reagovat
RE: Dusin
Mám stejný názor jako Ty,mám ho 8 let a nedám na něj dopustit.
22.02.2017 | 21:50:53 | dedas | 93.89.144.* Reagovat
RE: Dusin
megane 1.6 16v 6let ho mam jezdim jako totalni prase - hrabu nasranej tocim omezovac a zatim jen rozvody olej a filtry gumy ...
01.09.2015 | 23:42:14 | Funebrak | 194.228.13.* Reagovat
RE: Dusin
Stejná zkušenost jako Dusin, auto nové ze salonu, rozpadalo se pod rukama - renault už NIKDY v životě ani jako angličáka.
02.09.2015 | 07:38:04 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
Scenic 1.5 Dci
Měl jsem 1.9dti, pak 1.9 dci a ted j1.5dci sem si naběhl z dovozem z Belgie od auto Steiner v Praze. Motor má divnej zvuk, jako když klepe na ložiskách, nebo šály na ojnicích. Nicméně diagnostika v servisu ... a samozřejmě stočenej Rendlík. A odpověd : Joo, tak otom nic nevíme ... to asi v Belgii
03.11.2009 | 21:04:39 | Rendl Reagovat
Už je to tady, netastníci s Renaultíkama nadávají recenzentovi, že neumí koupit auto. On alespon přizná, že koupil šmejd - o nic jiného se u této značky nejedná a je jedno, jestli to má nejeto o nebo 100 tisíc. Dopadl jsem stejně jako recenzent - a to prosím pánové s fungl novým autem! Takže žádná vydrncaná ojetina. Renault považuji za obtížný hmyz mezi značkama a jsem rád, že lidi už částečně pochopili, kolik jim renault za původní slevu sebere za servis.
Zastánci Renaultu - pánové, víte co jsou auta?? Toyoty, Mazdy, Hondy a prostě Japonci. Zkuste a na tyto pičaté šmejdy urychleně zapomenete.
08.10.2009 | 17:25:57 | Reagovat
Mám Scenica 1,9 DCi, 2005 a naprosto bez problémů. Než jsem narazil na auto v perfektním stavu, sháněl jsem ho 5 měsíců. Známý má 2004 taky bez problémů. Naletěl jsi bazaristovi a koupil nějakýho ztočenýho a polepenýho žebráka. Když autům nerozumíš, tak je kupuj s odborníkem!
08.10.2009 | 14:51:08 | petr Reagovat
Petr
JA mam SCENICA ll r.v.2004 1.6 16v a nemuzu si stezovat koupil jsem ho trilete a mel najeto 42000km.Mam ho 3 roky a zatim maka jako hodiny zadne problemy. To jste urcite koupili naky co meli namotano 200 000km a stocenej tachak
23.09.2009 | 21:33:22 | Reagovat
Dá rozum,alespon jsi vylečenej.Ale bud v klidu,nejsi jediny,ja už to mam taky za sebou a dokonce jsem byl tak blbej,že jsem po tom prvnim srači koupil druhy,uplně novy s tim,že ten prvni byl špatny kus.To jsem si naběhl,ten druhy(Laguna)stal uplně za vyliž prd..Proste Renault je sračka všech sraček,nejporuchovějši auta Evropy..
24.08.2009 | 20:35:22 | david Reagovat
Pro Jirku a Gedeona:
Auto bylo kupované od prvního majitele,nové bylo zakoupené v čechách,mělo servisní knížku,bylo pravidelně servisováno ve značkovém servisu a to bylo potvrzeno servisem i mě,jeho celá minulost byla v počítači!Ale holt francouzi auta NEUMĚJÍ
24.08.2009 | 20:02:24 | dusin Reagovat
Napiš sem v jakým bazaru jsi ho kupoval,ať se mu všichni vyhýbaj velkým obloukem.Evidentně ses nechal napálit,to auto mělo najeto nejmíň třikrát tolik.
24.08.2009 | 15:07:21 | Jirka Reagovat
No...
Myslím, že recenze by měli psát majitelé nových aut (rozuměj ne ze sekáče), protože pak se objevují hodnocení různých bouraček a záplavek a objektivní hodnocení konkrétního typu značky je značně pokřivené.
24.08.2009 | 13:43:45 | Gedeon Reagovat
Zafira vs Scénic
Ja sám mám Scénic, ale 1, na ktorý nemôžem povedať jedno krivé slovo, ale ako zdravý človek by som za 2 nedal ani korunu, v porovnaní s prvou generáciou sú dvojkové totálne vraky. Inak nechápem tvoj prechod z Oplu Zafira, brat má 2.2DTi a to je tiež bezproblémové auto (majú tiež svoje muchy v podobe čerpadiel , ale on zatial problém nemal a na druhú stranu ušetrí za rozvody pretože reťaz má podstatne dlhšiu životnosť ako remen) Spotreba u 2.2DTi je v zime 7-7,5l / 100km za to v lete je priemer pri svižnej jazde krásných 6,4 l /100km, pri doržiavaní predpisov a kludnej jazde sa veselo zmestí do 6l / 100km... Všetky údaje sú z palubného počítača a nie sú preverené počítaním, jazda v podstate stále na tempomat, aj v meste pokial je to možné
19.08.2009 | 18:02:47 | Ivan Reagovat