Recenze Renault Scenic 16 V
“Navrch huj.”

Autor recenze: Petr (39 let),
Zlínský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2001 Typ motoru:1,6 Stav km při koupi:140 000 km Stav km nyní:150 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 5 měsíců Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km Vloženo: 12. 7. 2007

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.0

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Superb

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Asi po měsíci praskl plast na mechanismu stahování předního skla.
Při venkovních teplotách nad 30 stupňů se auto prostě přehřívá.Teploměr je na maximu,větrák hučí až se bojím že se vznesu ale voda nevře.

Jedna velká záhada,poradí někdo čím to může být ?


Hodnocení a zkušenosti s autem

Prostor super,auto bylo opravdu příjemným překvapením ovšem se vzrůstající teplotou okolí klesá moje důvěra v tento, jinak jistě velmi vydařený, vůz.

Podle mého názoru je obsah 1,6 na tak velké auto málo,vůz se při jízdě se chová líně nicméně sympaticky.Na naklánění v zatáčkách si člověk zvykne,závodníkem už asi stejně nebudu ,takže to není zase tak velký problém.

Horší je již zmíněná závada o které dosud každý koho jsem se zeptal prohlásil že ji nemám řešit dokud nezačne vřít voda - těžko však neřešit fakt,že auto je totálně přehřáté a horko už fouká dovnitř tak moc že si s ním už ani klimatizace neví rady a větrák ještě půl hodiny po odstavení auta statečně větrá.Nemá někdo podobnou zkušenost ? Možná jde jen o banální závadu a zbytečně to řeším.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Scenic

Vložit komentář

Renault vrz. Superb

Ahoj, no nevím skočit ze Superba do Renolda divná volba..

06.06.2013 | 11:44:20 | vlk  | 78.80.120.* Reagovat

Diky za odpověd bylo to tim immobilizerem po delši době musim odblokovat kličem.Nejsem zvykly na takove technicke věci dřiv jsem přišel k autu otočil kličem a jelo to.Jinač jsem byl na technicke a všechno v pořadku tak ještě přihlasit.ještě jednou diky za odpověd. Petr

20.04.2008 | 08:49:51 |  Reagovat

zamknut, potom odomknut a nastartovat

02.04.2008 | 13:41:19 |  Reagovat

Neostal zablokovany imobilizer? To sa mi raz stalo na Punte. Motor tocil a nenastartoval, len svietila zlta kontrolka CODE.

30.03.2008 | 10:32:31 | olso Reagovat

dotaz

nazdar lidi.koupili jsme scenika z bazaru postavil jsem ho do garaže auž jem ho nenastartoval.muže byt přičinou slabši baterie i když s motorem toči?a nejde mi zamykat dalkačem . jinak je to krasny vuz prostorny.predem dekuji za nazory Petr

30.03.2008 | 08:25:03 | petr Reagovat

Skuste vystriekat chladic s vymenikom tlakom vody z prednej casti vozidla . Mozno je zaneseny prachom,muskami a inym bordelom.

17.03.2008 | 14:16:06 |  Reagovat

po propláchnutí soustavy mi začal kapat chladič a klid byl pouze chvíli , poté jsem demontoval termostaty a zjistil , že jsou téměř neznatelně pootevřené - po výměně chladiče a termostatů vše ok (jednalo se o nákladní Renault - tahač )... A hlavní vyník byl nekvalitní fridex ...

17.03.2008 | 13:33:55 | Zdeno Reagovat

zkuste změřit hustotu fridexu zda není na moc nízkou teplotu,připadně vypustit a propláchnout soustavu

17.02.2008 | 19:09:31 | venkof Reagovat

něco podobného jsme řešili na peugeotu 405td, po výměně chladiče už se to nepřehřívalo, vodní kámen to je prevít.

13.07.2007 | 14:24:37 |  Reagovat

Vymena termostatu,odvzdusnenie velkeho i maleho okruhu,prasknute tesnenie pod hlavou,nebodaj hlava...tych moznosti je viac,ale riesit by som to urcite riesil

13.07.2007 | 09:02:12 | Olso Reagovat