Rok výroby:2004Typ motoru:1,5DCiStav km při koupi:90 000 kmStav km nyní:135 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:3. 3. 2011
Po ujetí 20 000 km se rozpadlo ojniční ložisko v motoru, kliková hřídel vyrazila díru do bloku motoru. Musel jsem měnit celý motor. Po ujetí dalších asi 10 000 km auto nešlo najednou natočit, hlásilo poruchu vstřikování. Musel jsem měnit všechny vstřiky. Za dalších asi 5000 km byla pod autem ráno louže oleje. Muselo se měnit turbo. Další menší poruchy: výměna alternátoru, spadlo přední sklo ve dveřích do prostoru dveří, tekl chladič, shořela velká pojistka umístěná pod baterií a auto nestartovalo.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je velmi prostorné, praktické, má spoustu úložných prostorů pro drobnosti. Sedadla jsou pohodlná s vyjímkou 3. řady sedadel, ta jsou vhodná pro dospělé jen na kratší vzdálenost. Výkon motoru ale stačil jen pro pomalou jízdu. Spotřeba je kolem 5,5l/100km. Cekový dojem z vozidla-pohodlné, prostorné, dobře řešené ale asi jsem měl smůlu na nepovedený kus. Musel jsem se ho zbavit, už jsem mu vůbec nevěřil. Pořád jsem čekal, kde mne zas nechá a budu volat odtahovku a pak zas platit desítky tisíc za opravu.
Tohle už jsme tu všichni viděly stokrát.Když se mluví o Renaultech je tu hned naštvaný Vašek a jeho Thalia.Dalších třicet jich je spokojenejch.Já nejsem extra příznivcem jedný značky a už vůbec ne Renaultu,ale o auta se zajímám a vím že tyhle věci se dějou napříč všema značkama.Nikdo prostě není dokonalý.A když někdo plive na určitou značku a nemá k tomu konkrétní důvod jenom ten,že slyšel v putice,že Renaulty jsou sračky,tak chci konkrétní příklad na konkrétním autě.Jestli ti něco říká norma něco jako iso pro dodavatele dílů pro automobilky tak nelze ji za současných cen dodržet,tudíž je větší zmetkovost a konkrétně Ford s tím má velký problémy.A např. systém TIVCT u 1,6 benzínu je Delphi koupenej od Renaultu,kterej zrovna není spolehlivej.
No nechi nějak obhajovat Renault, ale tyhle stáda tupých hovad bohužel dělají ve většině servisech. Osobní zkušenost se škodovkou. 6rala mi olej, kouřila jak blázen. Jakmile bylo okolo 0 stupňů nestartoval na poprvé. Jakmile bylo víc jak pět pod nulou, nestartovala vůbec. Octavia 2 1.9 tdi - 77kw. Měla najeto 35000. Kupoval jsem ji jako novou. Vyjádření několika servisů, které jsem na reklamaci navštívil- Pane to je divný, diagnostika nám nic neukázala, to by chtělo to vyzkoušet na studeným motoru víte, pak by nám to něco ukázalo. Takže bez závády. Zkusím dojet 30 km od nás z dědiny se studeným motorem. Tyto servisy mají jako podmínky nástupu: Umíte připojit auto na počítač a přečíst chybu? Pokud nic nenapíše umíte krčit rameny? Pak Vás bereme.
Tohle je renaulťácká klasika, ne natrefení na špatný kus. Spousta recenzentů píše na rencky hodně muziky za málo peněz....ale už po pár desítkách tisíc na tacháči zjišťují, co za paskvil koupili a že proservisují částku, za kterou mohli společně s kupní cenou mít kvalitní a spolehlivé auto. A jejich servis se rovná stádu tupých hovad, jak jsem měl tu čest se přesvědčit.
Můžu se zeptat Japane kolik si vlastnil Scéniců a kolik si s nima najezdil km?Benzíny jsou bezproblémový,problémy jsou DCI se vstřikováním Delphi a stočený tachometry.
Tak tady bych s autorem nesouhlasil,rozhodně se nejedná o nepovedený kus,u těchto vozů je to celkem běžný stav.Samozřejmě že ne u všech ,tu a tam se objeví i dobrý kus...
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Scenic
scenik 1.9 dci
asi jsi koupil pondělní auto ,,já mám scenika II 2005 a jsem spokojen žáné poruchy asi se povedl tak čus
17.04.2011 | 21:43:34 | Reagovat
Tohle už jsme tu všichni viděly stokrát.Když se mluví o Renaultech je tu hned naštvaný Vašek a jeho Thalia.Dalších třicet jich je spokojenejch.Já nejsem extra příznivcem jedný značky a už vůbec ne Renaultu,ale o auta se zajímám a vím že tyhle věci se dějou napříč všema značkama.Nikdo prostě není dokonalý.A když někdo plive na určitou značku a nemá k tomu konkrétní důvod jenom ten,že slyšel v putice,že Renaulty jsou sračky,tak chci konkrétní příklad na konkrétním autě.Jestli ti něco říká norma něco jako iso pro dodavatele dílů pro automobilky tak nelze ji za současných cen dodržet,tudíž je větší zmetkovost a konkrétně Ford s tím má velký problémy.A např. systém TIVCT u 1,6 benzínu je Delphi koupenej od Renaultu,kterej zrovna není spolehlivej.
07.03.2011 | 12:15:15 | Jirka Reagovat
Tak třeba tohle
http://autorecenze.centrum.cz/auto-recenze-renault-thalia-f1-edition-7441.htm
07.03.2011 | 11:36:19 | Vašek Reagovat
Japane
A pak ses probudil s rukou v nočníku.Buď trochu konkrérnější.Co to je za auta.Jsou kupovaný od novoty,při kolika km se co rozbilo.
07.03.2011 | 10:54:18 | Jirka Reagovat
Jiříku
Tři máme v rodině(otec,bratr,tchyně) problémy s elektrikou,topení,světla,interiér a u 1,9 dci motor.Já jen měním olej.
06.03.2011 | 21:48:02 | Japan Reagovat
No nechi nějak obhajovat Renault, ale tyhle stáda tupých hovad bohužel dělají ve většině servisech. Osobní zkušenost se škodovkou. 6rala mi olej, kouřila jak blázen. Jakmile bylo okolo 0 stupňů nestartoval na poprvé. Jakmile bylo víc jak pět pod nulou, nestartovala vůbec. Octavia 2 1.9 tdi - 77kw. Měla najeto 35000. Kupoval jsem ji jako novou. Vyjádření několika servisů, které jsem na reklamaci navštívil- Pane to je divný, diagnostika nám nic neukázala, to by chtělo to vyzkoušet na studeným motoru víte, pak by nám to něco ukázalo. Takže bez závády. Zkusím dojet 30 km od nás z dědiny se studeným motorem.
Tyto servisy mají jako podmínky nástupu: Umíte připojit auto na počítač a přečíst chybu? Pokud nic nenapíše umíte krčit rameny? Pak Vás bereme.
06.03.2011 | 19:49:02 | Reagovat
Tohle je renaulťácká klasika, ne natrefení na špatný kus. Spousta recenzentů píše na rencky hodně muziky za málo peněz....ale už po pár desítkách tisíc na tacháči zjišťují, co za paskvil koupili a že proservisují částku, za kterou mohli společně s kupní cenou mít kvalitní a spolehlivé auto. A jejich servis se rovná stádu tupých hovad, jak jsem měl tu čest se přesvědčit.
06.03.2011 | 11:24:32 | tom Reagovat
Jirka
Můžu se zeptat Japane kolik si vlastnil Scéniců a kolik si s nima najezdil km?Benzíny jsou bezproblémový,problémy jsou DCI se vstřikováním Delphi a stočený tachometry.
06.03.2011 | 08:36:14 | Reagovat
Tak tady bych s autorem nesouhlasil,rozhodně se nejedná o nepovedený kus,u těchto vozů je to celkem běžný stav.Samozřejmě že ne u všech ,tu a tam se objeví i dobrý kus...
05.03.2011 | 22:02:25 | Japan Reagovat