Rok výroby:2001Typ motoru:1.9 DTiStav km při koupi:178 000 kmStav km nyní:200 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:12. 10. 2009
Zdravim Renoltakov.Som tu znovu po roku a chcem sa podelit o moje zazitky.S autom som spravil cca 22000km,na kupu tohto auta musite bit solventny ja som donho nacpal cca 55000sk s tim ze po kazdej oprave som sa utesoval ze to bude O.K. Velky OMYL kde zacat je toho vela:odtrhnuty zadny tlmic,tyc riadenia,EGR ventil,vaha vzduchu,turbo hadica 2x,cidlo teploty vody,teploty paliva,ziarovky menim pravidelne nechapem?,vodna pumpa nasledne aj rozvody,imobilizer,motorcek stieracov, atd...este ma caka naftove cerpadlo dat na stolicu zostelovat cca 350euro.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Ked som auto kupoval tak ma nadchlo,zaujimave priestrane prakticke dizajn dobry len ta strasna poruchovost to je abnormalne ,ved aj v znaku tejto automobilky je napoveda co je to za auta.
Zdar kluci ja mam focusa 1 1,8 tddi 66kw.bomba jezdim každy den do prace spotřeba 5 l ale dokazu jet i 4 l bal jsem se jit do disla ale už benzinaka nikdy.mam najeto 345000km a jezdi porad skvele lepsi jak 1.6 tdci to jsou lenivci.jenom co mi vadi ale to jsou korunove polozky jsou napravy stabilizacni tycky ale nahradni dily super ceny toto auto se povedlo.
tak som to nakoniec ani cele nedocital. ale podla toho co tu bolo pisane by som si vzivote ziadne auto nekupil. ale pres to vsetko potrebujem auto - benzin s malou spotrebou /mimo mesto cca 6l/100km/, nech to ako tak ide, vnutri aby som si mohol lahnut po sklopeni sedaciek - mam 185cm, najazdim cca 10000km rocne a mam maly plat. Vacsinou trasy cca 25km s dlhym a prudkym kopcom - cize aby to v zime cosi preslo. mam cca 3000€. A som zvedavy. Urcite bude odpoved - NIC :-)
1.9TDi 66kw se nemontuje min. posledních 5 let. Koncernová 2.0TDi je další tragedie. Praskání hlav v dnešní době je opravdu zoufalství. Myslíš, že by z 2.2HDi nedostali např. 150kw? Bez problémů ano, ale strategie je ve výdrži agregátu, nikoli v jeho převýkonování na daný objem. Ale to hlupák těžko pochopí. Navíc koncern nevymyslel žádný kloudný naftový motor. Jeho slavný TDi je italský motor, který jen dokola modernizují, aby byl dnes vůbec konkureceschopný. Taliáni jim do prodali, protože už měli rozpracováno JTD (uvedeno na trh v roce 1998). Dneska si opět koupili licenci na comonrail, protože sami nebyli schopní něco vytvořit. I tak nejsou schopní parametry motorů o stejném objemu vůbec dosáhnout - 1.6TDi má o 50N.m nižší krouťák než 1.6JTD při stejném výkonu 77kw. Tak si přeber v hlavě.
Podle mě se např. 2,2HDi vubec ale do pezota 406 nehodí je příliš těžký . Např. do octavie je TDi 66 tak akorát. Vyvážené, prostě tak akorát. Důkazem kvality je, že se montuje do octavií doposud, a spolehlivě šlapal i v passatech, golfech i jiných koncernových vozidlech..Udaje na papíře jsou taky jen na papíře že..Koncern udělá z 2,0TDi 103 ale i 125kW. PSA z 2,2 ubohých 98:-)
Motor 1,9 D je urcite vhodnej do mesta.Jinde se uz ale moc nehodi, jelikoz je jednoduse slabej.Na druhou stranu spotreba a trvacnost tohohle motoru jsou urcite na vysoke urovni.I kdyz to jsou prednosti asi vsech atmosferickych dieslu...A 2,2 Hdi ze jede stejne jak 1,9 TDI ?? Krom 1,9 TDI 96 kw nema na zminene Hdi asi ani jedna koncernova jedna-devitka...Nebo si myslite, ze porovnavat 2,2 HDi 98kw s 1,9TDi 66kw ma smysl ? No to tezko...Rozdil 43 PS na takovem motoru jednoduse musi byt znat !! 2,2 HDi ma 317 Nm a 1,9 TDi od 210 (66kw) do 285 Nm (96kw).To je taky nejakej rozdil, ne ? Taky pri porovnani dynamickych hodnot dosahuji HDi-čka lepsi parametry.607 ma 1610 kg a stovku za 10,6 s.Superb 1465 kg a stovku jen o 0,2 s drive.To neni za volantem temer vubec poznat.Cili Škoda 1,9TDI, lehci o 150kg akceleruje na stovku temer stejne, jak tezsi Peugeot 2,2 HDI.Teoreticky je tedy vykonnejsi HDI, nebo ne ??
Felicia 1,9D je ale držák motor!! A TDi že nejede? TDi jede dost..Jede stejně(zátah, akcelerace) jako 2,2HDi níže zmíněné. Takovému 1,9dTi scenic určitě natrhne frak o tom nepochybuju.
Co je špatného na feliciích 1,9 D? Když pominu jejich smrad, který za nima musím dýchat, jejich kravál který musím za jejich volantem poslouchat (taky ji máme jako služební), tak je to motor jako vyndanej ze Zetoru a přidrátovanej do felicie. Uvědom si, že už v době, kdy se do felicií začal dávat, to byl starej vyběhlej krám. Němci už ho neměli kde udat, tak ho nacpali hloupejm čecháčkům a ti se o něj prali. Ale o tom to není. Je to o tom, že kdo v tomhle střepu jezdí, tak potom neobjektivně tvrdí o Octávce že jede jak urvaná ze řetězu. protože nikdy nepoznal, jak jede opravdové auto. Je to jako když přeleze z jednoho traktoru do druhého.
Co je špatného na feliciích 1,9d? Podlě mě nic. My máme na firmě 3, a všechny slouží i po letech k plné spopkojenosti. Motor bez závad, a to mají najeto všechny přibližně 300 000km.Jediné mínus je rez.
Já bych to viděl tak že dotyčný jezdí v práci s firemní 1,2htp a domů jede ve své octávce 1,9/66kw a i když to lechtá a jede za 4litry tak mu připadá že valí jako utržený z řetězu.
Jen sem si robil srandu:-))) Tyhle keci slýchávám hodně často od majitelů Golfů,Passatů,Octávek.. apod.. Je to fakt k smíchu jak ty smradlavé,rozdrkocané TDI ropáky ženou na limitu a přitom jim to údajně žere do 4 litrů :-D Škoda no,že se na našem starém krásném kontinentu chytla taková móda jako je diesel motor v osobácích :-(
To jsou ale bludy...Inu, v sobotu bych mel jet s kamosem na stredni Slovensko.Pojedeme jeho autem (Superb 1.9 TDI 96kw), soferovat budu taky ja a dam vedet, kolik to sezralo.On jezdi kolem 5-ti litru, ovsem predpisove .Kdyz nebudou fizli, zkusim to provetrat a dam vedet, kolik si sebral :-).Muj odhad je cca 8 litru.P.S. Anonyme 23:15, dej si ledovou sprchu.Za 3.8 litru a jet jako utrzeny z retezu ? Mozna tak pri shodeni ze skaly :-))
dajsi to patentovat, 300tkm, plny plyn a spotreba 3,4 l/100 na co vyvyjat hybridy, bluemotiony, system start/stop a ine vychytavky a este si zabudol napisat, ze jazdis na kuchynsky olej!!!!!!!
27.10.2009 | 13:49:25 | Pastier zo slovenskaReagovat
Jedinej správnej motor je TDI od nejspolehlivějších automobilů VW koncernu,mám 1.9 octavii a jezdím za 3.4L na 100 !!! A to tomu šlapu furt plnej-brzda město-dálnice 200km/h a furt stejná spotřeba,má najeto necelejch 300 tis. a určitě ještě najede min. jednou tolik bez problémů!
3.8L/100km a tahá, jako zběsilé..., to se nějak vzájemně vylučuje při použité technice. :-) Jako bývalý majitel 3.0D (142kw) vím, že se dalo jet za 6L, ale aby to to tahalo, jako zběsilé, byla spotřeba kolem 8.5L, spíše 9L, tudíž nárůst 50%. Takže buďto jezdí anonym, jako posranej, tudíž spotřeba 4L dejme tomu, nebo lže.
To sem ani neměls psát... to bude keců.no 3,8l nevím ale za 4,5l se s tím jezdí běžně.Ale to máš jedno já když napíšu že japonec jezdí 10 let bez poruch tak už píší japonec nakonec. Sice je to blbost,ale je to z jednoho filmu a hezky se to rýmuje.Jinak Octu /1,9Tdi/81kw má kolega a má s tím motorem trošku problémy,ale jezdí za 5-5,5l.
Které auto jezdí za 3,8litru nafty na 100 kilometrů? To moje ano...A přitom tahá jako utržený ze řetězu..A to vše při 208 tisících km najetých!!!Který motor je lepší?TDi 81kW jede o málo líp, ale už to není echt(složitější motor) Takže 1. místo 1,9TDi 66kW, 2. místo 1,9TDi 81kW a pak už dlouho nic:-)
Jako skalní zastánce benzínových japonských motorů musím bohužel říct že první a jedinný naftový motor o kterém jsem přemýšlel v nejdivočejších snech je starý TDI 66kw..Ten jako jeden z mála nejen málo žere,ale má i nízké náklady na údržbu.Jezdil jsem i s holou 1,9D ale to je utrpení to kurva nejede a nejede. Novější nafty jsou sice výkonější,jede to jako svině ale jsou taky žravější a plné kokotin jako fitr pevných částic,dvojhmotný setrvák atd.takže úspora na palivu není jistá.Pro běžnou jízdu mě mých benzínových 100koní stačí ,180 to jede a stejně všude ti buzeranti měří.Zůstanu u benzínu.
Je jasné proč ho chválíš: Protože ho máš. Dovol mi abych se zasmál tvému "valí jako ďas" :-))) To asi nevíš jak valí ďas! Svez se někdy třeba v aygu - a poznáš na nejmenším autě na trhu, jak valí ďas! Zamává ti zadním stěračem a zmizí v dáli při stejné spotřebě :-))
Tenhle motor už je dávno za zenitem.Na každý přišlápnutí plynu zahulíš půlku ulice a podle zvuku není poznat jestli jede starej trambus nebo traktor.A máš tam počítač nebo si to jenom myslíš,že ti to žere 4,5l,protože co já mám zkušenost tak tenhle motor žere tak 5,5l.
TDi je nejlepší motor. Jede líp než kdejaký benzin, žere polovinu a nároky na servis jsou takřka zanedbatelné. Já mám octaviu 1,9TDi 66kW GLX jezdím za 4,5nafty a valí to jako ďas. A to má motor už najeto přes 200 000km a bez jediné fatální poruchy na motoru.
Ta šílenost s montováním dieselů do běžných osobáků má kořeny v době, kdy byla nafta o dost levnější než benzín, a hlavně, kdy měly diesely o dost nižší spotřebo oproti benzínům. Jenže ty časy už jsou dávno pryč. Diesely si za tu dobu našly řadu příznivců, kteří dnes už třeba benzín nechtějí, protože si na diesel zvykli a vyhovuje jim. Jinak ale rozumné uplatnění nemá - myslím v autech malých, mini (u kolíňat úplně přestali vyrábět 1,4 HDi) a nechápu, na co je třeba v autech velikosti Fabie, Punta, Hyundae I 20, Kia Picanto (panebože!) nafťák. To je konstrukčně motor pro těžké stroje - nákladní auta, traktory, dozery, lokomotivy, dají se pochopit ve velkých autech MPV, terénních vozech, SUV. Ale drandit do práce a na nákupy dieselem v křižníku s rozvorem 2 metry mi přijde stupidní. Nehledě na ekologii. Dnešní benzinové motory jsou úsporné, výkonné a ekologické (majitelé HTP teď nečtěte!). Taky jedním z důvodů je jistě ten o kradení a kšeftování s naftou, jak psal Itall.
Lidi, nevím, co z těch dieselů máte. Snad pro toho, kdo jezdí většinou po dálnici se vyplatí, jinak je to více nákladů a zlosti, než užitku. Zamaštěný zadek auta, u VW drkotání, jak v traktoru, úchylně vysoké sazby povinného ručení, citlivost turba a čerpadel na kdeco. V zimě problémové spouštění. Jediná výhoda je točivý moment motoru a spotřeba - tam už ale i benzíňáky s přímým vstřikem za obdobnou (i nižší) cenu mohou celkem konkurovat. To jsou zákonné výhody. Ta nejpodstatnější je samozřejmě možnost jezdit na kradenou naftu, ale o tom se nemluví. Tak si to užijte :c)
O prasklé hlavě u HDi jsem slyšel snad jednou a to jen z důvodů, že majitel dal studenýmu motoru v mrazu kouř hned. Zato 2.0TDi, to je šperk, tam hlavy praskají, jako u řadovýho dehtovýho šestiválce 20 let zpět. Takže se svými koncernovými výplody si můžete akorát políbit (_._).
Anonym je asi blázen. 7 - 8L při 100km/h nežere ani 2.2 benzín, natož nafta. Při 100km/h, což je velmi ekonomická jízda mě BMW 3.0D žralo cca 6.5L, čili 2.2HDi kolem 6L max., spíše méně. Fantasti, co jezdí za 4L s 1.9TDi jaksi zapoměli dodat, že je to připosraná jízda 80km/h v hornídolní.
Reálná spotřeba 1,9TDi 66kW je cca 4-4,5litru, 2,2 HDi 7-8 litrů nafty na 100km.čili rozdíl je cca ty 3-3,5 litru na 100km. Přitom TDi je absolutně bezproblémové, a zátah má subjektivně i o něco údernější, než papírově(ale pouze papírově) silnější HDi.
1.9 TDI 66kw ? Je mozna jeden z nejodolnejsich ale nejlepsi ?? Co potom 3.0D od BMW ? A spotrebu nizsi o 4 litry od 2.2 HDi ? Co jsem cetl recenze tak spootreba je pri normalni jizde cca 7 litru, Luboš dokonce napsal neco kolem 6 kdyz dobre pamatuju.To by potom TDI melo brat 2 az 4 litry, coz bohuzel pravda neni...O spolehlivosti by se taky dalo polemizovat, odolnost - mozna, jednoduchost bych jeste bral a odolnost vuci nekvalitni nafte mozna taky.Ale spolehlivost a HLAVNE spotreba mi nejde do hlavy...Nic protí tobe, ale podle me jsi to zamerne kapanek prikraslil...
určitě není nějaký francouzský motor. Podle názoru odborníků i široké veřejnosti jsou nejlepší naftové motory 1,9 TDi 66kW. (81kW taky ok ale TDi 66kW-the best) 1,9TDi 66kW má spotřebu o 3-4 litry nižší než 2,2HDi a jede nastejno.Navíc je spolehlivější, odolnější, jednodušší i méně náročný na kvalitu nafty.
Nevim, ale ja motor 2,2 HDi a taky P406 povazuji za dobrou volbu.Taky jsem si neco o tom pocetl, slysel atd. ale o nejakych zavaznych problemech jsem se nedocetl ani nedoslysel.Nechce se mi verit, ze 2,2 HDi ma takove problemy...Vzdyt je to jeden z NEJ dieselu pokud vim !
Jak jsem psal níže bratrovi měnily čerpadlo a vstřiky u 1,5dci.A to čerpadlo může bejt v kýbli a nijak se to neprojeví.Ze servisu volali do Delphi a ty řekli ať rozříznou filtr co je na čerpadle a nalejou to do sklenice a přiloží k tomu magnet,jestliže se přisajou drobný piliny tak je čerpadlo v pytli.To že odešel vstřik byl důsledek vyběhanýho čerpadla.Museli vyčistit koplet palivovou soustavu-vypustit nádrž,hadičky atd.Bratr to starý čerpadlo rozebral a je ouplně vydřený.V novějších Common railech by měl bej už magnetickej filtr před vstřikama.Od Delphi mu dali ještě aditivum co má 2x do roka dávat do nádrže.Takže bacha na nekvalitní naftu.
No to určitě. Zrovna od VW. Zde slovo "osvědčený" spíš nahrazuje význam "zastaralý". Jsou lepší značky, a pokud by mi šlo opravdu o spolehlivost, tak jedině Made in Japan :-))
Navíc u 2,2HDi často praskají hlavy a odcházejí palivová čerpadla. Nechápu (ne)inteligenci lidí , co si to kupují. Už jen jejich podezřele nízká cena(která ty méně inteligentní naláká, viz kolega níže se 406) nás přemýšlivé upozorňuje, že to auto asi nebude zrovna echt. Nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci, že.. Raději připlatit, a koupit něco od osvědčeného VW koncernu, a jezdit a jezdit beze strachu, jestli dneska dojedu, a kolikže zase bude stát oprava.
Máš pravdu. U P406 je problémem celé auto:-) Styděl bych se s tím vyjet na silnici. Statistiky poruchovosti mluví za vše. Osobně bych ani nechválil jejich motory HDi, zvlášt 2,2 se vůbec nepovedl, moc nejede, na disesela velmi žere(klidně 7-8litrů nafty) a obecně je dost poruchový-odchází zmíněné vstřiky, žhaviče, turba, také neštěstí jménem FAP je tu přítomno...Nebrat, ušetříte si spoustu šedin na hlavě.
Tak to s budeš divit ale Hdi a všeobecně naftové motory Peugeot nejsou úplně špatné a montují se i do jiných značek...Osobně znám 2,5TD a ten ve firmě bez problémů najel 750000km.Problém je ve zbytku auta.
Mám žaboužroutí s*áč P406(raděj se odsoudím předem, kdo tady píše že má francouze tak se do něj vždy obujou:-)) , ale 2,2HDi 16v 03rok, najeto 314tisíc, je to to Delphi nebo se nemusím bát výměny vstřiků?
to máš ještě chvilku čas,mění se údajně mezi 100-200 tisíci km. Asi tankuješ kvalitní naftu.Já beru benzín jen u shell,OMV nebo Benziny ,riskovat nebudu, ten korunový rozdíl mě za to nestojí.
Ja mam mondeo tdci 160000 km a vstreky neodisli este, ano hovori sa ze su haklive, ale zalezi co tankujes, ja si nemuozem vynachvalit, vsetko ide ok. Bratranec ma focusa od nova tiez nic nemenil ma najazdene 140000. Skratka novodobe diesle su uz oniecom inom ako stare tdi
tady je to popsáno celkem dobře http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova-auta/tyden-s-naftou-diesel-z-druhe-ruky-je-past-na-kupujici/11624 .Pokud jde o common-rail, největší problémy bývají se systémem od firmy Delphi. Naneštěstí jde o velmi rozšířenou technologii, již najdete například ve vozech Opel s motory 1.7 CDTi, Renault 1.5 dCi, Ford Focus 1.8 TDCi první generace (současná verze používá common-rail Siemens), Mondeo 2.0 a 2.2 TDCi (opět neplatí pro nový model) a Jaguar X-type, který má stejné motory. Z korejských aut mají tento problematický prvek Hyundai Terracan a Kia Carnival 2.9 CRDi
Ale to se predpokladam tyka jen TDDI a TDCI.Stary TD s tim asi problem nemaji.Kamos ma Mondeo TDCi a je to fakt poruchovej vergl.Proto radsi benzin.A samozrejme taky kvuli vykonu :-)
Na Mondeu odchazi vstriky ? Na jakem motoru konkretne ? Docela se mi libi Mondeo Mk3 2.5 V6, precetl jsem nekolik recenzi, ale o nejakych zavaznych problemech se vstrikama jsem neslysel...
To jsou drobnosti ,každé auto má něco,Mazda rezaví ale neukradnou ji,na Mondeu odchází vstřiky ale dobře jede,Avensis je nevýrazný ale nekazí se atd.Passat je kompromis ,od všeho něco.Ale rencka bych fakt nekoupil,mluvil jsem s dost lidma co jsou štastní že už ho nemají. Naopak dost lidí lituje že prodali starou mazdu nebo VW
Ktere jak.Nektere motorizace jsou OK (1.8T, 2.8 V6), nektere stojej za prd (2.5 TDI, 2.0 TDI...).Hodne zalezi od konkretniho kusu a motorizace.Jinak to neni spatne auto, az na podvozek a velke riziko ukradeni celkem pohoda.
S passatem to není ironie to je fakt.Je to auto bez výrazných slabin,v některých parametrech jsou lepší Mazda 6,Accord,Mondeo nebo Avensis ale Passatem nemůžeš nic pokazit,je to jistota.
Moc dík - pak, že se tu člověk nic nodoví Jinak si myslím o trojlístcích, že jsou to povedená autíčka. Na silnicích je jich čím dál víc a jsou to líbivá miniprdítka.
Ještě naposled: Takto byly předchozí typy, nové faceliftované už mají taky nějaké vrstvy tlumících hmot, a to i na tlumení zvuku motoru. Ale už dost, jsme na recenzi Renaultu a né C1 :-))
Jo, a v podbězích mají samozřejmě všichni tři plasty. Také nárazníky jsou z plastu, ale ze speciálního, pružného, který pohltí nárazy ve městě bez poškození a bez odloupnutí barvy - ta je taky speciální, pružná. Už nevím do kolika km/h to funguje, ale údajně na městské strkance to vyzraje. Jinak ten dizajn palubovky a tolik zatracovaného interiéru (lakované části dveří) vychází z kluzáku (vodního skůtru). Takže řeči že je to kvůli šetření jsou hlouposti. Je to prostě dizajnérský úlet, jiný směr, jiný styl.
Ty ostatní dva mají lakovanou podlahu (je to pozink). Neboj, antikorozně to ošetřené je dostatečně, jen holt japončíci si na Aygo dali navíc ještě tu vrstvu tlumící hmoty. To víš, z většiny patří TPCA japoncům, tak musí být Toyota nejlepší. Já jsem si ten nástřik nechal dělat v rámci kontroly protikorozní ochrany po 4 letech. Předtím jsem ho mou C1viděl zespodu na kanále, a byla krásně lakovaná, bez náznaku nějakých známek koroze. Ale proč bych to nenechal udělat, že? Čím víc tam toho je, tím líp. A když to má Toyota...:-))) Jezdím celoročně, v zimě sůl, kamínky...
Zdar anonyme, to cos nakous trošku víc rozepiš. to co tu píšeš je dost zajímavé. Pokud má aygo nástřik spodku co mají ty ostatní dva?? Jak to maj ošetřeno. Proto mi dycky vrtalo hlavou, proč je aygo nejdražší, hmm, teď už to vím. Předem dík za odpověď
Už v TPCA nedělám, ale dělal jsem. Taky proto jsem si to auto koupil :-)) Vím jak se vyrábí. Aygo mimo to, že má užší střechu vzadu, má taky jako jediné provedený nástřik spodku tlumící hmotoru. Taky je z trojčat nejtěžší a nejdražší. Sis nevšim? U Citrouše jsem si ten nástřik nechal udělat dodatečně, za cca 600 Kč.
Ty děláš v TPCA ? Přijde mi jako holá pitomost, když už vyrábí 3 značky jeden stejný vůz kvůli nákladům, jeden z nich dělat s jinou střechou??? Vždyť to nemá logiku, jen to prodražuje a asiatům přece nějaký cm navíc nebude vadit (nehledě na to, že Aygo se prodává i v Evropě - kdo ví zdali ne nejvíc?)
Jedinne dobre auto se znakem Citroenu je Toyota Aygo ? Kde jsi na to prisel ? Citroen dela vcelku solidni auta, daleko lepsi jak treba Škoda.A co se tyce Japoncu, tak to opravdu neni az takova slava, jak kazdej pise.Kamos mel Civica 1.4 tusim sedmou generaci a naprostej prumer.Podvozek prumerny (leckterej dvacetiletej Golf sedi lepe), dynamika taky nic moc (ale zaklad, takze beru) a vypracovani interieru byla proste katastrofa.V aute vsechno drncalo jak silene, pristrojovka byla na srajdy.Muj o ctyri roky starsi Passat byl (a furt je) proti tomu cukrik, co se interieru a exterieru tyce.A to mela Honda najeto jen neco pres 200 tisic km, cili zadnej ojetej pekac...I kdyz na druhy strane to mohl byt jen nepovedenej kus, nebo co ja vim.Celkove mam japonsky auta celkem rad, ale to co nekteri tady o nich placaji je uz kapanek prehnane.Kazdy auto je jen stroj a nekdy je jedno jestli Japonskej, Nemeckej, nebo Rumunskej...
Lepší je C1 a P 107. Víš proč? Aygo má jako jediné z trojčat nejužší karoserii vzadu (má kvůli tomu i jinou střechu - taky užší) a má nejmenší "dvířka" od kufru. Pokud se tomu tedy dá říkat dvířka. :-)) akže pro pasažéry vzadu je stísněnější. C a P je stavěné pro evropany.
Jsou i horší auta...Tady je výtah z Průvodce koupí auta pro normální lidi http://auta.podlupou.info Japonská auta jsou považována za nejspolehlivější a také se pravidelně umísťují na předních příčkách statistik spolehlivosti. Nejvíce spolehlivá je nejspíše Toyota, ale silně nadprůměrní jsou i Mazda, Nissan, Honda a Mitsubishi. Bohužel bývá spolehlivost vývažena méně přitažlivým vzhledem, ale neplatí to vždycky a zlepšuje se to. Německá auta jsou jistota
Za kvalitní a spolehlivá jsou považována i auta z Německa:
* Volkswagen – sem zahrnujeme i značky, které pod Volkswagen obchodně spadají, protože mají většinou stejný podvozek, motory, mnoho součástek i postup výroby. To znamená Škoda, Seat a Audi. * Mercedes, BMW – luxusní značky těžící hlavně z tradice a dobrého jména. Se spolehlivostí je to ale u některých modelů horší. * Opel – obecně je považován za méně kvalitní než ostatní německé značky, ale ani tak se nejedná o špatnou koupi.
Pozor na auta ze Středomoří
Sem řadíme hlavně auta, která se vyrábí ve Francii a v Itálii. Tato auta se obecně vyznačují nižší spolehlivostí, menší odolností a častějšími návštěvami servisu. Na druhou stranu jsou obvykle levnější než německá auta a mají za stejnou cenu mnohem lepší výbavu. Také svezení s nimi bývá pohodlnější – díky měkčím a pohodlnějším sedačkám a měkčímu podvozku (měkčí sedačky jsou ale již méně pohodlné při delších cestách a měkčí podvozek má také své nevýhody).
Do této skupiny řadíme francouzské automobilky Peugeot, Renault a Citroën a italské automobilky Fiat, Alfa Romeo a Lancia.
Lagunu 1 som mal 4 roky 1.8 benzin, na tu dobu co sa tyka super kocar, ale tam to aj koncilo, v kabine stale nejake povrzgavanie, stabilizacne tycky som mohol menit kazdeho pol roka, brzdove dosticky vydrzali max 30000 a to jazdin normalne, na dodavke ktora je pretazovana mi vydrzia 80000 ale to je ina znacka. Vyfukove potrubie mi uhnilo,posrany katalizator a rozpadlo sa po 5 rokoch prevadzky, vyzdy nejake dvere zostali odomknute a to muozem tvrdit ze som narazil na dobry kus, lebo znami z dediny mal problem s elektrikou, ja som tam nemal skoro nic ani klimu, ani abs, tak sa tam nemalo co kazit. Co sa tyka rezi, tak kasla bola ok, ale spodok hnil pekne. Od tej doby som vyskual skodu, vw a teraz mam mondeo vsetky boli takmer bez problemou, ale ford sa mi zda naj, ma 5 rokou a je stale ako novy, nic nevrze, nehnije, vsetko funguje,ma najazdene 150000, vw ma 180000 tiez ok, ale tie motory tdi, to je hruza co sa tyka hluku.
Já jsem taky nepsal že jsou rencky bez výbavy jako někdo o mazdách. bez výbavy jsou trapné škodárny.Renaulty jsou hezká,pohodlná,vybavená ale nekvalitní a poruchová auta . Tečka.
Premacy v základu:,Autorádio s CD, Posilovač řízení, Klima,Nastavitelný volant, Kožený volant, Palubní počítač, Centrální zamykání na DO, Loketní opěrka, Imobilizér, Dělená sedadla, Otáčkoměr, Elektrické ovládání oken vpředu, Bederní opěrky vpředu, Výškově nastavitelná přední sedadla vyhřívaná zrcátka, elektrická zrcátka,.Je fakt že mazda 1996 je rezavá ,ale jede .Rencek 1996 sice moc rezavý nebude ale asi nepojede, leda po výměně poloviny auta.
čau, tak jsem se rozhodl, že taky přispěju. Vlastnil sem renault megane I 1.9dt 2,5 roku a najel na něm 55tis. km. Při koupi měl "140tis." a prvních 30tis sem o něm nevěděl a pak to začalo. Přestal starovat a tak se vyměnily žhaviče, s tím i rozvody, což není závada, týden klid a těsnění pod hlavou a s tím i broušení hlavy, pač byla zkroucená, ale zas se začala strácet voda, tak novej chladič, starej nakašu zhnil, pak šla voda dál pryč, tak se vyměnily mrazový pojistky a už to bylo v klidu. Dále se měnily silenbloky na motoru, tlumiče, čepy a další věci. Ale nejvíc mě dostalo, že to chvili jelo a pak z ničeho nic problém-např. přestal jít ventilátor resp. chvíli jel a chvíli nic. Klima jela celou dobu a z ničeho nic přestala jít,čím to bylo nevím, to už pohárek přetekl a megane šel do světa, když měl 195tis. O vrzání v interiéru a různejch pazvukách nemluvím a o tom, že byl shnilej taky ne, ale byl už starej a nebyl to pozink. Po tom sem si koupil Seat Toledo 1.9 TDI, při koupi 230tis, nyní 270tis a bez jedinýho problému, jen po 15tis měním kapaliny a filtry a ted dělal rozvody. Renault už nikdy nesmí do baráku!!!
já jezdil jen jedním renaultem - kangoo. Několikrát mě vypek tím, že jsem s ním odjel a potom už nešel nastartovat. Druhý den jo, a pak zase ne. A tak to opakoval, dokud v servisu nevyměnili nějakou pičičárnu. Ale ta doba než na to přišli!!! Skvělej "spolehlivej" vůz. S Peugeotem jsem najel bez problémů 130 000 km a potom se začalo poroučet jedno za druhým. Takže o stupeň lepší zážitek :-)) Ale Rencka už nikdy ne!
Dobrý deň.Dovolím si prispieť do búrlivej diskusie.V roku 2006 som kúpil Peugeot 206 1,4 benzín a do roku 2008 na ňom bez jedinej závady odjazdil 120.000 km.Auto bolo v servise len na servisné prehliadky,interval 30.000 km.V roku 2008 sa mi zapáčil Renault Grandtour.Keďže u 206-tky bolo treba investovať do ďalšej prehliadky na 120.000 /je drahšia ako bežné/ došlo k predaju a kúpe Grandtoura.Grandtour s motorom 1,2 16v má odjazdených 30.000 km bez závad.Verím že do cca 120.000 vydrží a potom ho nahradím iným.Moja skúsenosť je,že vozidla nad 120-150 tis.km vyžadujú počiatočnú investíciu.Záleži na konkrétnom kuse,či postačí vymeniť len drobnosti,alebo sa začne sypať a stane sa z neho žrút peňazí.
Rencky patří k pětici nejporuchovějších aut na světě(kia,peugeot,fiat,nissan). To je fakt a žádné vaše rozčilování a urážky s tím nic neudělají.Zvykněte si .
Bratr má Scenica 1,5 dci r.v.2004 najeto 250 000 a odešlo čerpadlo a musej se vyměnit i vstřiky a nějaký prkotiny k tomu a má to za 52 000,-.Kupoval ho před rokem a na to kolik má najeto tak na to nevypadá a všechno ostatní zatím funguje.
Ty budeš typický Renaulťák, kluk, který si pořídil starou 19ku a která se neustále kurví...ale stydíš si přiznat, žes koupil šmejd a píšeš nesmysly na weby, aby ses cítil líp. Takových jsem v rámci své antirenautťácké kampaně zažil mnoho. Další tvůj omyl je, že na Rencky plive ten, kdo je neměl - to nemyslíš vážně. Mé "skvělé" zkušenosti pochází od koupi fungl nového Clia. Můj boj s automobilkou skončil po několika letech u soudu mým vítězstvím. Od té doby jsem pomohl už několika klientům Renaultu, kteří ze svého nového vozítka velice brzy nemohli usnout. Skutečnost je taková, že větší šmejdy a větší vychcance a darebáky nikde nenajdeš. Takový je Renault. Jinak jestli mě chceš vyvést z omylu, pozvi mě na návštěvu, moc rád bych ty Vaše rodinné klenoty viděl na vlastní oči, včetně těch porcí kilometrů, které mají najeto.
Máme v rodině všichni renaulty maji najeto v rozmezí od 200 do 550tisíc km a slouží k plné spokojenosti(od clia, přes megane I laguna I espace II i III safrane V6 24v i staré R19 phII, R21, R 25 2,7v6...), jen já jsem ještě k laguně 2,0RXE dokoupil peugeota 406 2,2HDi taky super byt má najeto 313tisíc. Za ty prachy udělají renaulty velmi mnoho služby, nekazí se a jsou velmi pohodlní a vybavení(fabie fůj). Oproti tomu kamoš na mazdě 626 2,0 16v dolívá do motoru pomalu víc oleje než benzínu a hulí to jak stará avie:-))) Kdo kydá na renaulty, nikdy je neměl. Jste idioti fakt. Jediný kdo má celkem poruchy, je kamoš s R kangoo 1500dCi, to se asi moc nepovedlo
Takže chceš to vyjmenovat? Některé nafty se těžce nepovedli, elektrika odchází v takovém rozsahu že už to servisy nechtějí opravovat a mění ji komplet, palubky na Grandech-životnost 120000km!Skvělé řešení řemenů které trhá rozvody atd.Mám pokračovat?
Určitě nejsou všechny, ale třeba ty, co potkali mne jsou v recenzi (renault Thalia F1 - 2004), můžeš si udělat obrázek sám.......... Auto bylo kupováno nové a jediný jeho řidč jsem byl já sám, nikdy ho neřídil nikdo jiný, kromě zk. jízd v servise (ale že jich bylo).
Říká se to. A já vím, že i Škodovky, VW, Chevrolety, Kia, a mnoho dalších taky. Víš proč? Protože kdo je spokojen, nic neříká. Kdo trefil na špatný kus, brečí a píše sem.
......tak a tedˇ jsi jdi koupit pasata 2001 s 121000 km na tacho a k těm závádám co jsi psal přibudou další a další. Kámoši říkali že je to pecka. To se narozbijí tyhle auta,pak budeš čučet v servisu.
Kdyby nebyly takovýhle íkvoňové a nekupovaly auta po smrti za strašný prachy,tak by ty podvodníci co to nabízej krachly a trh by se trochu očistil.Jenže kde je poptávka tam je i nabídka.A pak tu brečej.
Když se koupí ojetá a stará šunka (jedno jaké značky), nelze se domnívat, že bude jezdit jako nové auto. Botám z bazaru bych taky nevěřil ...a to je jen kus gumy a kůže
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Scenic
Zdar kluci ja mam focusa 1 1,8 tddi 66kw.bomba jezdim každy den do prace spotřeba 5 l ale dokazu jet i 4 l bal jsem se jit do disla ale už benzinaka nikdy.mam najeto 345000km a jezdi porad skvele lepsi jak 1.6 tdci to jsou lenivci.jenom co mi vadi ale to jsou korunove polozky jsou napravy stabilizacni tycky ale nahradni dily super ceny toto auto se povedlo.
01.02.2012 | 23:08:44 | Paja | 46.174.37.* Reagovat
DTI
Absolutne suhlasim,je to crep
08.10.2011 | 20:11:23 | Lubo | 178.40.41.* Reagovat
tak som to nakoniec ani cele nedocital. ale podla toho co tu bolo pisane by som si vzivote ziadne auto nekupil. ale pres to vsetko potrebujem auto - benzin s malou spotrebou /mimo mesto cca 6l/100km/, nech to ako tak ide, vnutri aby som si mohol lahnut po sklopeni sedaciek - mam 185cm, najazdim cca 10000km rocne a mam maly plat. Vacsinou trasy cca 25km s dlhym a prudkym kopcom - cize aby to v zime cosi preslo. mam cca 3000€. A som zvedavy. Urcite bude odpoved - NIC :-)
12.04.2010 | 21:31:23 | Reagovat
Na Sauto jsou mraky jiných nesmyslů.
28.10.2009 | 21:19:09 | Radek Reagovat
Na s-auto jsou octavie tour- 1,9TDi 66kW z roku 2006
28.10.2009 | 19:54:53 | Reagovat
Od 1996 do 2004, 2006 byl omyl.
28.10.2009 | 18:24:29 | Radek Reagovat
1.9TDi 66kw se vyráběla od roku 1996 do 2006. Momentálně tam cpou PD. Takže nemluv z cesty.
28.10.2009 | 18:23:12 | Radek Reagovat
Není pravda... TDi 1,9 66kW se dával do octavií I (tour) doposud!!!
28.10.2009 | 18:08:25 | Reagovat
1.9TDi 66kw se nemontuje min. posledních 5 let. Koncernová 2.0TDi je další tragedie. Praskání hlav v dnešní době je opravdu zoufalství. Myslíš, že by z 2.2HDi nedostali např. 150kw? Bez problémů ano, ale strategie je ve výdrži agregátu, nikoli v jeho převýkonování na daný objem. Ale to hlupák těžko pochopí. Navíc koncern nevymyslel žádný kloudný naftový motor. Jeho slavný TDi je italský motor, který jen dokola modernizují, aby byl dnes vůbec konkureceschopný. Taliáni jim do prodali, protože už měli rozpracováno JTD (uvedeno na trh v roce 1998). Dneska si opět koupili licenci na comonrail, protože sami nebyli schopní něco vytvořit. I tak nejsou schopní parametry motorů o stejném objemu vůbec dosáhnout - 1.6TDi má o 50N.m nižší krouťák než 1.6JTD při stejném výkonu 77kw. Tak si přeber v hlavě.
28.10.2009 | 17:55:38 | Radek Reagovat
Podle mě se např. 2,2HDi vubec ale do pezota 406 nehodí je příliš těžký . Např. do octavie je TDi 66 tak akorát. Vyvážené, prostě tak akorát. Důkazem kvality je, že se montuje do octavií doposud, a spolehlivě šlapal i v passatech, golfech i jiných koncernových vozidlech..Udaje na papíře jsou taky jen na papíře že..Koncern udělá z 2,0TDi 103 ale i 125kW. PSA z 2,2 ubohých 98:-)
28.10.2009 | 17:12:12 | Reagovat
V posledni vete bych vymenil slovicko "vykonnejsi" za "pruznejsi".To asi lepe pasuje :-)
28.10.2009 | 16:07:02 | jamieson Reagovat
Motor 1,9 D je urcite vhodnej do mesta.Jinde se uz ale moc nehodi, jelikoz je jednoduse slabej.Na druhou stranu spotreba a trvacnost tohohle motoru jsou urcite na vysoke urovni.I kdyz to jsou prednosti asi vsech atmosferickych dieslu...A 2,2 Hdi ze jede stejne jak 1,9 TDI ?? Krom 1,9 TDI 96 kw nema na zminene Hdi asi ani jedna koncernova jedna-devitka...Nebo si myslite, ze porovnavat 2,2 HDi 98kw s 1,9TDi 66kw ma smysl ? No to tezko...Rozdil 43 PS na takovem motoru jednoduse musi byt znat !! 2,2 HDi ma 317 Nm a 1,9 TDi od 210 (66kw) do 285 Nm (96kw).To je taky nejakej rozdil, ne ? Taky pri porovnani dynamickych hodnot dosahuji HDi-čka lepsi parametry.607 ma 1610 kg a stovku za 10,6 s.Superb 1465 kg a stovku jen o 0,2 s drive.To neni za volantem temer vubec poznat.Cili Škoda 1,9TDI, lehci o 150kg akceleruje na stovku temer stejne, jak tezsi Peugeot 2,2 HDI.Teoreticky je tedy vykonnejsi HDI, nebo ne ??
28.10.2009 | 16:04:17 | jamieson Reagovat
A navíc 2,2HDi jede možná stejně, ale při vyšší spotřebě a dražších nákladech na udržbu...
28.10.2009 | 14:34:09 | Reagovat
Felicia 1,9D je ale držák motor!! A TDi že nejede? TDi jede dost..Jede stejně(zátah, akcelerace) jako 2,2HDi níže zmíněné. Takovému 1,9dTi scenic určitě natrhne frak o tom nepochybuju.
28.10.2009 | 14:33:23 | Reagovat
Anonym
Co je špatného na feliciích 1,9 D? Když pominu jejich smrad, který za nima musím dýchat, jejich kravál který musím za jejich volantem poslouchat (taky ji máme jako služební), tak je to motor jako vyndanej ze Zetoru a přidrátovanej do felicie. Uvědom si, že už v době, kdy se do felicií začal dávat, to byl starej vyběhlej krám. Němci už ho neměli kde udat, tak ho nacpali hloupejm čecháčkům a ti se o něj prali. Ale o tom to není. Je to o tom, že kdo v tomhle střepu jezdí, tak potom neobjektivně tvrdí o Octávce že jede jak urvaná ze řetězu. protože nikdy nepoznal, jak jede opravdové auto. Je to jako když přeleze z jednoho traktoru do druhého.
28.10.2009 | 12:43:34 | Reagovat
Co je špatného na feliciích 1,9d? Podlě mě nic. My máme na firmě 3, a všechny slouží i po letech k plné spopkojenosti. Motor bez závad, a to mají najeto všechny přibližně 300 000km.Jediné mínus je rez.
28.10.2009 | 12:37:08 | Reagovat
No tak to je ještě horší než ta HaŤaPka.
27.10.2009 | 23:22:50 | Reagovat
V práci jezdím s felicií pickup 1,9
27.10.2009 | 22:59:26 | Reagovat
jamieson
Já bych to viděl tak že dotyčný jezdí v práci s firemní 1,2htp a domů jede ve své octávce 1,9/66kw a i když to lechtá a jede za 4litry tak mu připadá že valí jako utržený z řetězu.
27.10.2009 | 20:55:13 | japan Reagovat
to: Pastier zo slovenska
Jen sem si robil srandu:-))) Tyhle keci slýchávám hodně často od majitelů Golfů,Passatů,Octávek.. apod.. Je to fakt k smíchu jak ty smradlavé,rozdrkocané TDI ropáky ženou na limitu a přitom jim to údajně žere do 4 litrů :-D Škoda no,že se na našem starém krásném kontinentu chytla taková móda jako je diesel motor v osobácích :-(
27.10.2009 | 17:17:00 | Tomáš Reagovat
1,9 Tdi dělal parádu tak před patnácti lety pak už začal na konkurenci ztrácet.
27.10.2009 | 14:27:27 | Pepe Reagovat
To jsou ale bludy...Inu, v sobotu bych mel jet s kamosem na stredni Slovensko.Pojedeme jeho autem (Superb 1.9 TDI 96kw), soferovat budu taky ja a dam vedet, kolik to sezralo.On jezdi kolem 5-ti litru, ovsem predpisove .Kdyz nebudou fizli, zkusim to provetrat a dam vedet, kolik si sebral :-).Muj odhad je cca 8 litru.P.S. Anonyme 23:15, dej si ledovou sprchu.Za 3.8 litru a jet jako utrzeny z retezu ? Mozna tak pri shodeni ze skaly :-))
27.10.2009 | 14:24:33 | jamieson Reagovat
dajsi to patentovat, 300tkm, plny plyn a spotreba 3,4 l/100 na co vyvyjat hybridy, bluemotiony, system start/stop a ine vychytavky a este si zabudol napisat, ze jazdis na kuchynsky olej!!!!!!!
27.10.2009 | 13:49:25 | Pastier zo slovenska Reagovat
Jedinej správnej motor je TDI od nejspolehlivějších automobilů VW koncernu,mám 1.9 octavii a jezdím za 3.4L na 100 !!!
A to tomu šlapu furt plnej-brzda město-dálnice 200km/h a furt stejná spotřeba,má najeto necelejch 300 tis. a určitě ještě najede min. jednou tolik bez problémů!
27.10.2009 | 12:49:22 | Tomáš Reagovat
3.8L/100km a tahá, jako zběsilé..., to se nějak vzájemně vylučuje při použité technice. :-) Jako bývalý majitel 3.0D (142kw) vím, že se dalo jet za 6L, ale aby to to tahalo, jako zběsilé, byla spotřeba kolem 8.5L, spíše 9L, tudíž nárůst 50%. Takže buďto jezdí anonym, jako posranej, tudíž spotřeba 4L dejme tomu, nebo lže.
27.10.2009 | 12:34:53 | Radek Reagovat
To sem ani neměls psát... to bude keců.no 3,8l nevím ale za 4,5l se s tím jezdí běžně.Ale to máš jedno já když napíšu že japonec jezdí 10 let bez poruch tak už píší japonec nakonec. Sice je to blbost,ale je to z jednoho filmu a hezky se to rýmuje.Jinak Octu /1,9Tdi/81kw má kolega a má s tím motorem trošku problémy,ale jezdí za 5-5,5l.
27.10.2009 | 06:09:33 | japan Reagovat
pánové
Které auto jezdí za 3,8litru nafty na 100 kilometrů? To moje ano...A přitom tahá jako utržený ze řetězu..A to vše při 208 tisících km najetých!!!Který motor je lepší?TDi 81kW jede o málo líp, ale už to není echt(složitější motor) Takže 1. místo 1,9TDi 66kW, 2. místo 1,9TDi 81kW a pak už dlouho nic:-)
26.10.2009 | 23:15:49 | Reagovat
Sorry ale fakt mě štve že už pomalu nekoupíš auto bez turba,filtru sazí atd.Z 1,2l chtějí dostat 120koní, životnost je 10 let a pak ....
26.10.2009 | 21:15:52 | japan Reagovat
Jako skalní zastánce benzínových japonských motorů musím bohužel říct že první a jedinný naftový motor o kterém jsem přemýšlel v nejdivočejších snech je starý TDI 66kw..Ten jako jeden z mála nejen málo žere,ale má i nízké náklady na údržbu.Jezdil jsem i s holou 1,9D ale to je utrpení to kurva nejede a nejede. Novější nafty jsou sice výkonější,jede to jako svině ale jsou taky žravější a plné kokotin jako fitr pevných částic,dvojhmotný setrvák atd.takže úspora na palivu není jistá.Pro běžnou jízdu mě mých benzínových 100koní stačí ,180 to jede a stejně všude ti buzeranti měří.Zůstanu u benzínu.
26.10.2009 | 20:49:28 | japan Reagovat
TDi je nejlepší motor pro člověka, který ještě nejel v normálním autě mladším 10 let.
26.10.2009 | 19:36:47 | Radek Reagovat
Anonym
Je jasné proč ho chválíš: Protože ho máš. Dovol mi abych se zasmál tvému "valí jako ďas" :-))) To asi nevíš jak valí ďas! Svez se někdy třeba v aygu - a poznáš na nejmenším autě na trhu, jak valí ďas! Zamává ti zadním stěračem a zmizí v dáli při stejné spotřebě :-))
26.10.2009 | 19:34:42 | Reagovat
Tenhle motor už je dávno za zenitem.Na každý přišlápnutí plynu zahulíš půlku ulice a podle zvuku není poznat jestli jede starej trambus nebo traktor.A máš tam počítač nebo si to jenom myslíš,že ti to žere 4,5l,protože co já mám zkušenost tak tenhle motor žere tak 5,5l.
26.10.2009 | 19:26:20 | Pepe Reagovat
TDi je nejlepší motor. Jede líp než kdejaký benzin, žere polovinu a nároky na servis jsou takřka zanedbatelné. Já mám octaviu 1,9TDi 66kW GLX jezdím za 4,5nafty a valí to jako ďas. A to má motor už najeto přes 200 000km a bez jediné fatální poruchy na motoru.
26.10.2009 | 19:14:15 | Reagovat
Ta šílenost s montováním dieselů do běžných osobáků má kořeny v době, kdy byla nafta o dost levnější než benzín, a hlavně, kdy měly diesely o dost nižší spotřebo oproti benzínům. Jenže ty časy už jsou dávno pryč. Diesely si za tu dobu našly řadu příznivců, kteří dnes už třeba benzín nechtějí, protože si na diesel zvykli a vyhovuje jim. Jinak ale rozumné uplatnění nemá - myslím v autech malých, mini (u kolíňat úplně přestali vyrábět 1,4 HDi) a nechápu, na co je třeba v autech velikosti Fabie, Punta, Hyundae I 20, Kia Picanto (panebože!) nafťák. To je konstrukčně motor pro těžké stroje - nákladní auta, traktory, dozery, lokomotivy, dají se pochopit ve velkých autech MPV, terénních vozech, SUV. Ale drandit do práce a na nákupy dieselem v křižníku s rozvorem 2 metry mi přijde stupidní. Nehledě na ekologii. Dnešní benzinové motory jsou úsporné, výkonné a ekologické (majitelé HTP teď nečtěte!). Taky jedním z důvodů je jistě ten o kradení a kšeftování s naftou, jak psal Itall.
26.10.2009 | 17:15:05 | Drsoň Reagovat
Lidi, nevím, co z těch dieselů máte. Snad pro toho, kdo jezdí většinou po dálnici se vyplatí, jinak je to více nákladů a zlosti, než užitku. Zamaštěný zadek auta, u VW drkotání, jak v traktoru, úchylně vysoké sazby povinného ručení, citlivost turba a čerpadel na kdeco. V zimě problémové spouštění. Jediná výhoda je točivý moment motoru a spotřeba - tam už ale i benzíňáky s přímým vstřikem za obdobnou (i nižší) cenu mohou celkem konkurovat. To jsou zákonné výhody. Ta nejpodstatnější je samozřejmě možnost jezdit na kradenou naftu, ale o tom se nemluví. Tak si to užijte :c)
26.10.2009 | 16:26:19 | Itall Reagovat
O prasklé hlavě u HDi jsem slyšel snad jednou a to jen z důvodů, že majitel dal studenýmu motoru v mrazu kouř hned. Zato 2.0TDi, to je šperk, tam hlavy praskají, jako u řadovýho dehtovýho šestiválce 20 let zpět. Takže se svými koncernovými výplody si můžete akorát políbit (_._).
26.10.2009 | 15:56:39 | Radek Reagovat
Anonym je asi blázen. 7 - 8L při 100km/h nežere ani 2.2 benzín, natož nafta. Při 100km/h, což je velmi ekonomická jízda mě BMW 3.0D žralo cca 6.5L, čili 2.2HDi kolem 6L max., spíše méně. Fantasti, co jezdí za 4L s 1.9TDi jaksi zapoměli dodat, že je to připosraná jízda 80km/h v hornídolní.
26.10.2009 | 15:53:56 | Radek Reagovat
ale no
Reálná spotřeba 1,9TDi 66kW je cca 4-4,5litru, 2,2 HDi 7-8 litrů nafty na 100km.čili rozdíl je cca ty 3-3,5 litru na 100km. Přitom TDi je absolutně bezproblémové, a zátah má subjektivně i o něco údernější, než papírově(ale pouze papírově) silnější HDi.
26.10.2009 | 15:16:15 | Reagovat
1.9 TDI 66kw ? Je mozna jeden z nejodolnejsich ale nejlepsi ?? Co potom 3.0D od BMW ? A spotrebu nizsi o 4 litry od 2.2 HDi ? Co jsem cetl recenze tak spootreba je pri normalni jizde cca 7 litru, Luboš dokonce napsal neco kolem 6 kdyz dobre pamatuju.To by potom TDI melo brat 2 az 4 litry, coz bohuzel pravda neni...O spolehlivosti by se taky dalo polemizovat, odolnost - mozna, jednoduchost bych jeste bral a odolnost vuci nekvalitni nafte mozna taky.Ale spolehlivost a HLAVNE spotreba mi nejde do hlavy...Nic protí tobe, ale podle me jsi to zamerne kapanek prikraslil...
26.10.2009 | 14:48:51 | jamieson Reagovat
nej diesel
určitě není nějaký francouzský motor. Podle názoru odborníků i široké veřejnosti jsou nejlepší naftové motory 1,9 TDi 66kW. (81kW taky ok ale TDi 66kW-the best) 1,9TDi 66kW má spotřebu o 3-4 litry nižší než 2,2HDi a jede nastejno.Navíc je spolehlivější, odolnější, jednodušší i méně náročný na kvalitu nafty.
26.10.2009 | 14:40:53 | Reagovat
2.2 HDi - špatný, nebo OK ?
Nevim, ale ja motor 2,2 HDi a taky P406 povazuji za dobrou volbu.Taky jsem si neco o tom pocetl, slysel atd. ale o nejakych zavaznych problemech jsem se nedocetl ani nedoslysel.Nechce se mi verit, ze 2,2 HDi ma takove problemy...Vzdyt je to jeden z NEJ dieselu pokud vim !
26.10.2009 | 14:20:23 | jamieson Reagovat
Delphi
Jak jsem psal níže bratrovi měnily čerpadlo a vstřiky u 1,5dci.A to čerpadlo může bejt v kýbli a nijak se to neprojeví.Ze servisu volali do Delphi a ty řekli ať rozříznou filtr co je na čerpadle a nalejou to do sklenice a přiloží k tomu magnet,jestliže se přisajou drobný piliny tak je čerpadlo v pytli.To že odešel vstřik byl důsledek vyběhanýho čerpadla.Museli vyčistit koplet palivovou soustavu-vypustit nádrž,hadičky atd.Bratr to starý čerpadlo rozebral a je ouplně vydřený.V novějších Common railech by měl bej už magnetickej filtr před vstřikama.Od Delphi mu dali ještě aditivum co má 2x do roka dávat do nádrže.Takže bacha na nekvalitní naftu.
26.10.2009 | 13:56:54 | Pepe Reagovat
Anonym
No to určitě. Zrovna od VW. Zde slovo "osvědčený" spíš nahrazuje význam "zastaralý". Jsou lepší značky, a pokud by mi šlo opravdu o spolehlivost, tak jedině Made in Japan :-))
26.10.2009 | 11:41:31 | Reagovat
+
Navíc u 2,2HDi často praskají hlavy a odcházejí palivová čerpadla. Nechápu (ne)inteligenci lidí , co si to kupují. Už jen jejich podezřele nízká cena(která ty méně inteligentní naláká, viz kolega níže se 406) nás přemýšlivé upozorňuje, že to auto asi nebude zrovna echt. Nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci, že.. Raději připlatit, a koupit něco od osvědčeného VW koncernu, a jezdit a jezdit beze strachu, jestli dneska dojedu, a kolikže zase bude stát oprava.
26.10.2009 | 10:42:40 | Reagovat
japan
Máš pravdu. U P406 je problémem celé auto:-) Styděl bych se s tím vyjet na silnici. Statistiky poruchovosti mluví za vše. Osobně bych ani nechválil jejich motory HDi, zvlášt 2,2 se vůbec nepovedl, moc nejede, na disesela velmi žere(klidně 7-8litrů nafty) a obecně je dost poruchový-odchází zmíněné vstřiky, žhaviče, turba, také neštěstí jménem FAP je tu přítomno...Nebrat, ušetříte si spoustu šedin na hlavě.
26.10.2009 | 10:20:57 | Reagovat
P 406
Tak to s budeš divit ale Hdi a všeobecně naftové motory Peugeot nejsou úplně špatné a montují se i do jiných značek...Osobně znám 2,5TD a ten ve firmě bez problémů najel 750000km.Problém je ve zbytku auta.
26.10.2009 | 07:01:32 | japan Reagovat
Mám žaboužroutí s*áč P406(raděj se odsoudím předem, kdo tady píše že má francouze tak se do něj vždy obujou:-)) , ale 2,2HDi 16v 03rok, najeto 314tisíc, je to to Delphi nebo se nemusím bát výměny vstřiků?
25.10.2009 | 23:09:06 | Jirka Reagovat
to máš ještě chvilku čas,mění se údajně mezi 100-200 tisíci km. Asi tankuješ kvalitní naftu.Já beru benzín jen u shell,OMV nebo Benziny ,riskovat nebudu, ten korunový rozdíl mě za to nestojí.
25.10.2009 | 21:38:42 | japan Reagovat
xixao
Ja mam mondeo tdci 160000 km a vstreky neodisli este, ano hovori sa ze su haklive, ale zalezi co tankujes, ja si nemuozem vynachvalit, vsetko ide ok. Bratranec ma focusa od nova tiez nic nemenil ma najazdene 140000. Skratka novodobe diesle su uz oniecom inom ako stare tdi
25.10.2009 | 21:19:55 | Reagovat
Vstřiky
tady je to popsáno celkem dobře http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova-auta/tyden-s-naftou-diesel-z-druhe-ruky-je-past-na-kupujici/11624 .Pokud jde o common-rail, největší problémy bývají se systémem od firmy Delphi. Naneštěstí jde o velmi rozšířenou technologii, již najdete například ve vozech Opel s motory 1.7 CDTi, Renault 1.5 dCi, Ford Focus 1.8 TDCi první generace (současná verze používá common-rail Siemens), Mondeo 2.0 a 2.2 TDCi (opět neplatí pro nový model) a Jaguar X-type, který má stejné motory. Z korejských aut mají tento problematický prvek Hyundai Terracan a Kia Carnival 2.9 CRDi
25.10.2009 | 21:13:53 | japan Reagovat
Starý TD je problémem celý motor. Jinak ty vstřiky, co vím, se týkají TDCi.
25.10.2009 | 19:06:53 | Radek Reagovat
to Radek
Ale to se predpokladam tyka jen TDDI a TDCI.Stary TD s tim asi problem nemaji.Kamos ma Mondeo TDCi a je to fakt poruchovej vergl.Proto radsi benzin.A samozrejme taky kvuli vykonu :-)
25.10.2009 | 19:05:34 | jamieson Reagovat
Dehtový Mondea. Systém Delphi je holt na cipa u naší nafty.
25.10.2009 | 18:55:48 | Radek Reagovat
to japan
Na Mondeu odchazi vstriky ? Na jakem motoru konkretne ? Docela se mi libi Mondeo Mk3 2.5 V6, precetl jsem nekolik recenzi, ale o nejakych zavaznych problemech se vstrikama jsem neslysel...
25.10.2009 | 18:47:38 | jamieson Reagovat
To jsou drobnosti ,každé auto má něco,Mazda rezaví ale neukradnou ji,na Mondeu odchází vstřiky ale dobře jede,Avensis je nevýrazný ale nekazí se atd.Passat je kompromis ,od všeho něco.Ale rencka bych fakt nekoupil,mluvil jsem s dost lidma co jsou štastní že už ho nemají. Naopak dost lidí lituje že prodali starou mazdu nebo VW
25.10.2009 | 18:18:34 | japan Reagovat
to japan
Ktere jak.Nektere motorizace jsou OK (1.8T, 2.8 V6), nektere stojej za prd (2.5 TDI, 2.0 TDI...).Hodne zalezi od konkretniho kusu a motorizace.Jinak to neni spatne auto, az na podvozek a velke riziko ukradeni celkem pohoda.
25.10.2009 | 16:00:41 | jamieson Reagovat
jamieson
S passatem to není ironie to je fakt.Je to auto bez výrazných slabin,v některých parametrech jsou lepší Mazda 6,Accord,Mondeo nebo Avensis ale Passatem nemůžeš nic pokazit,je to jistota.
25.10.2009 | 12:29:40 | japan Reagovat
Moc dík - pak, že se tu člověk nic nodoví Jinak si myslím o trojlístcích, že jsou to povedená autíčka. Na silnicích je jich čím dál víc a jsou to líbivá miniprdítka.
25.10.2009 | 07:41:12 | kraken Reagovat
Kraken
Ještě naposled: Takto byly předchozí typy, nové faceliftované už mají taky nějaké vrstvy tlumících hmot, a to i na tlumení zvuku motoru. Ale už dost, jsme na recenzi Renaultu a né C1 :-))
24.10.2009 | 20:04:41 | Reagovat
Kraken
Jo, a v podbězích mají samozřejmě všichni tři plasty. Také nárazníky jsou z plastu, ale ze speciálního, pružného, který pohltí nárazy ve městě bez poškození a bez odloupnutí barvy - ta je taky speciální, pružná. Už nevím do kolika km/h to funguje, ale údajně na městské strkance to vyzraje. Jinak ten dizajn palubovky a tolik zatracovaného interiéru (lakované části dveří) vychází z kluzáku (vodního skůtru). Takže řeči že je to kvůli šetření jsou hlouposti. Je to prostě dizajnérský úlet, jiný směr, jiný styl.
24.10.2009 | 20:00:50 | Reagovat
Kraken
Ty ostatní dva mají lakovanou podlahu (je to pozink). Neboj, antikorozně to ošetřené je dostatečně, jen holt japončíci si na Aygo dali navíc ještě tu vrstvu tlumící hmoty. To víš, z většiny patří TPCA japoncům, tak musí být Toyota nejlepší. Já jsem si ten nástřik nechal dělat v rámci kontroly protikorozní ochrany po 4 letech. Předtím jsem ho mou C1viděl zespodu na kanále, a byla krásně lakovaná, bez náznaku nějakých známek koroze. Ale proč bych to nenechal udělat, že? Čím víc tam toho je, tím líp. A když to má Toyota...:-))) Jezdím celoročně, v zimě sůl, kamínky...
24.10.2009 | 19:56:31 | Reagovat
anonym
Zdar anonyme, to cos nakous trošku víc rozepiš. to co tu píšeš je dost zajímavé. Pokud má aygo nástřik spodku co mají ty ostatní dva?? Jak to maj ošetřeno. Proto mi dycky vrtalo hlavou, proč je aygo nejdražší, hmm, teď už to vím. Předem dík za odpověď
24.10.2009 | 19:31:53 | kraken Reagovat
to japan
To je ironie ??
24.10.2009 | 18:53:09 | jamieson Reagovat
Vašek
Už v TPCA nedělám, ale dělal jsem. Taky proto jsem si to auto koupil :-)) Vím jak se vyrábí. Aygo mimo to, že má užší střechu vzadu, má taky jako jediné provedený nástřik spodku tlumící hmotoru. Taky je z trojčat nejtěžší a nejdražší. Sis nevšim? U Citrouše jsem si ten nástřik nechal udělat dodatečně, za cca 600 Kč.
24.10.2009 | 18:28:16 | Reagovat
jamieson: O Pašíkovi se nebavím, to je jedno z nejlepších aut,na toho má málokterý japonec. Civika neznám ,tak nemůžu posoudit.
24.10.2009 | 18:17:20 | japan Reagovat
????
Ty děláš v TPCA ? Přijde mi jako holá pitomost, když už vyrábí 3 značky jeden stejný vůz kvůli nákladům, jeden z nich dělat s jinou střechou??? Vždyť to nemá logiku, jen to prodražuje a asiatům přece nějaký cm navíc nebude vadit (nehledě na to, že Aygo se prodává i v Evropě - kdo ví zdali ne nejvíc?)
24.10.2009 | 11:23:18 | Vašek Reagovat
to japan
Jedinne dobre auto se znakem Citroenu je Toyota Aygo ? Kde jsi na to prisel ? Citroen dela vcelku solidni auta, daleko lepsi jak treba Škoda.A co se tyce Japoncu, tak to opravdu neni az takova slava, jak kazdej pise.Kamos mel Civica 1.4 tusim sedmou generaci a naprostej prumer.Podvozek prumerny (leckterej dvacetiletej Golf sedi lepe), dynamika taky nic moc (ale zaklad, takze beru) a vypracovani interieru byla proste katastrofa.V aute vsechno drncalo jak silene, pristrojovka byla na srajdy.Muj o ctyri roky starsi Passat byl (a furt je) proti tomu cukrik, co se interieru a exterieru tyce.A to mela Honda najeto jen neco pres 200 tisic km, cili zadnej ojetej pekac...I kdyz na druhy strane to mohl byt jen nepovedenej kus, nebo co ja vim.Celkove mam japonsky auta celkem rad, ale to co nekteri tady o nich placaji je uz kapanek prehnane.Kazdy auto je jen stroj a nekdy je jedno jestli Japonskej, Nemeckej, nebo Rumunskej...
24.10.2009 | 11:22:43 | jamieson Reagovat
Japan
Lepší je C1 a P 107. Víš proč? Aygo má jako jediné z trojčat nejužší karoserii vzadu (má kvůli tomu i jinou střechu - taky užší) a má nejmenší "dvířka" od kufru. Pokud se tomu tedy dá říkat dvířka. :-)) akže pro pasažéry vzadu je stísněnější. C a P je stavěné pro evropany.
24.10.2009 | 10:15:40 | Reagovat
Jedinné dobré auto se znakem Citroenu je Toyota Aygo.Jinak je to víceméně průměr až podprůměr.Ale hezké jsou to jo.
24.10.2009 | 09:38:39 | japan Reagovat
buďme objektivní
Jsou i horší auta...Tady je výtah z
Průvodce koupí auta pro normální lidi
http://auta.podlupou.info
Japonská auta jsou považována za nejspolehlivější a také se pravidelně umísťují na předních příčkách statistik spolehlivosti. Nejvíce spolehlivá je nejspíše Toyota, ale silně nadprůměrní jsou i Mazda, Nissan, Honda a Mitsubishi. Bohužel bývá spolehlivost vývažena méně přitažlivým vzhledem, ale neplatí to vždycky a zlepšuje se to.
Německá auta jsou jistota
Za kvalitní a spolehlivá jsou považována i auta z Německa:
* Volkswagen – sem zahrnujeme i značky, které pod Volkswagen obchodně spadají, protože mají většinou stejný podvozek, motory, mnoho součástek i postup výroby. To znamená Škoda, Seat a Audi.
* Mercedes, BMW – luxusní značky těžící hlavně z tradice a dobrého jména. Se spolehlivostí je to ale u některých modelů horší.
* Opel – obecně je považován za méně kvalitní než ostatní německé značky, ale ani tak se nejedná o špatnou koupi.
Pozor na auta ze Středomoří
Sem řadíme hlavně auta, která se vyrábí ve Francii a v Itálii. Tato auta se obecně vyznačují nižší spolehlivostí, menší odolností a častějšími návštěvami servisu. Na druhou stranu jsou obvykle levnější než německá auta a mají za stejnou cenu mnohem lepší výbavu. Také svezení s nimi bývá pohodlnější – díky měkčím a pohodlnějším sedačkám a měkčímu podvozku (měkčí sedačky jsou ale již méně pohodlné při delších cestách a měkčí podvozek má také své nevýhody).
Do této skupiny řadíme francouzské automobilky Peugeot, Renault a Citroën a italské automobilky Fiat, Alfa Romeo a Lancia.
23.10.2009 | 21:45:56 | japan Reagovat
Lagunu 1 som mal 4 roky 1.8 benzin, na tu dobu co sa tyka super kocar, ale tam to aj koncilo, v kabine stale nejake povrzgavanie, stabilizacne tycky som mohol menit kazdeho pol roka, brzdove dosticky vydrzali max 30000 a to jazdin normalne, na dodavke ktora je pretazovana mi vydrzia 80000 ale to je ina znacka. Vyfukove potrubie mi uhnilo,posrany katalizator a rozpadlo sa po 5 rokoch prevadzky, vyzdy nejake dvere zostali odomknute a to muozem tvrdit ze som narazil na dobry kus, lebo znami z dediny mal problem s elektrikou, ja som tam nemal skoro nic ani klimu, ani abs, tak sa tam nemalo co kazit. Co sa tyka rezi, tak kasla bola ok, ale spodok hnil pekne. Od tej doby som vyskual skodu, vw a teraz mam mondeo vsetky boli takmer bez problemou, ale ford sa mi zda naj, ma 5 rokou a je stale ako novy, nic nevrze, nehnije, vsetko funguje,ma najazdene 150000, vw ma 180000 tiez ok, ale tie motory tdi, to je hruza co sa tyka hluku.
23.10.2009 | 20:48:44 | xixao Reagovat
souhlas
Já jsem taky nepsal že jsou rencky bez výbavy jako někdo o mazdách. bez výbavy jsou trapné škodárny.Renaulty jsou hezká,pohodlná,vybavená ale nekvalitní a poruchová auta . Tečka.
22.10.2009 | 21:57:31 | japan Reagovat
Japan
Rovnaku vybavu ma v zaklade skoro kazdy Renault.
22.10.2009 | 21:52:31 | Lukas Reagovat
Premacy v základu:,Autorádio s CD, Posilovač řízení, Klima,Nastavitelný volant, Kožený volant, Palubní počítač, Centrální zamykání na DO, Loketní opěrka, Imobilizér, Dělená sedadla, Otáčkoměr, Elektrické ovládání oken vpředu, Bederní opěrky vpředu, Výškově nastavitelná přední sedadla
vyhřívaná zrcátka, elektrická zrcátka,.Je fakt že mazda 1996 je rezavá ,ale jede .Rencek 1996 sice moc rezavý nebude ale asi nepojede, leda po výměně poloviny auta.
22.10.2009 | 19:35:27 | japan Reagovat
zkušenost s meganem
čau, tak jsem se rozhodl, že taky přispěju. Vlastnil sem renault megane I 1.9dt 2,5 roku a najel na něm 55tis. km. Při koupi měl "140tis." a prvních 30tis sem o něm nevěděl a pak to začalo. Přestal starovat a tak se vyměnily žhaviče, s tím i rozvody, což není závada, týden klid a těsnění pod hlavou a s tím i broušení hlavy, pač byla zkroucená, ale zas se začala strácet voda, tak novej chladič, starej nakašu zhnil, pak šla voda dál pryč, tak se vyměnily mrazový pojistky a už to bylo v klidu. Dále se měnily silenbloky na motoru, tlumiče, čepy a další věci. Ale nejvíc mě dostalo, že to chvili jelo a pak z ničeho nic problém-např. přestal jít ventilátor resp. chvíli jel a chvíli nic. Klima jela celou dobu a z ničeho nic přestala jít,čím to bylo nevím, to už pohárek přetekl a megane šel do světa, když měl 195tis. O vrzání v interiéru a různejch pazvukách nemluvím a o tom, že byl shnilej taky ne, ale byl už starej a nebyl to pozink. Po tom sem si koupil Seat Toledo 1.9 TDI, při koupi 230tis, nyní 270tis a bez jedinýho problému, jen po 15tis měním kapaliny a filtry a ted dělal rozvody. Renault už nikdy nesmí do baráku!!!
21.10.2009 | 21:57:27 | Johny Reagovat
já jezdil jen jedním renaultem - kangoo. Několikrát mě vypek tím, že jsem s ním odjel a potom už nešel nastartovat. Druhý den jo, a pak zase ne. A tak to opakoval, dokud v servisu nevyměnili nějakou pičičárnu. Ale ta doba než na to přišli!!! Skvělej "spolehlivej" vůz. S Peugeotem jsem najel bez problémů 130 000 km a potom se začalo poroučet jedno za druhým. Takže o stupeň lepší zážitek :-)) Ale Rencka už nikdy ne!
21.10.2009 | 16:40:50 | Reagovat
P 206 za Renault Grand
Dobrý deň.Dovolím si prispieť do búrlivej diskusie.V roku 2006 som kúpil Peugeot 206 1,4 benzín a do roku 2008 na ňom bez jedinej závady odjazdil 120.000 km.Auto bolo v servise len na servisné prehliadky,interval 30.000 km.V roku 2008 sa mi zapáčil Renault Grandtour.Keďže u 206-tky bolo treba investovať do ďalšej prehliadky na 120.000 /je drahšia ako bežné/ došlo k predaju a kúpe Grandtoura.Grandtour s motorom 1,2 16v má odjazdených 30.000 km bez závad.Verím že do cca 120.000 vydrží a potom ho nahradím iným.Moja skúsenosť je,že vozidla nad 120-150 tis.km vyžadujú počiatočnú investíciu.Záleži na konkrétnom kuse,či postačí vymeniť len drobnosti,alebo sa začne sypať a stane sa z neho žrút peňazí.
21.10.2009 | 16:30:50 | Michal Reagovat
Rencky patří k pětici nejporuchovějších aut na světě(kia,peugeot,fiat,nissan). To je fakt a žádné vaše rozčilování a urážky s tím nic neudělají.Zvykněte si .
20.10.2009 | 18:59:06 | japan Reagovat
Proc by nemohl ?? Hladkej diesel v pohode (kdyby do te doby nezhnil /
20.10.2009 | 13:15:59 | jamieson Reagovat
Bratr má Scenica 1,5 dci r.v.2004 najeto 250 000 a odešlo čerpadlo a musej se vyměnit i vstřiky a nějaký prkotiny k tomu a má to za 52 000,-.Kupoval ho před rokem a na to kolik má najeto tak na to nevypadá a všechno ostatní zatím funguje.
20.10.2009 | 11:38:00 | Pepe Reagovat
Jirka Francouz
Ty budeš typický Renaulťák, kluk, který si pořídil starou 19ku a která se neustále kurví...ale stydíš si přiznat, žes koupil šmejd a píšeš nesmysly na weby, aby ses cítil líp. Takových jsem v rámci své antirenautťácké kampaně zažil mnoho. Další tvůj omyl je, že na Rencky plive ten, kdo je neměl - to nemyslíš vážně. Mé "skvělé" zkušenosti pochází od koupi fungl nového Clia. Můj boj s automobilkou skončil po několika letech u soudu mým vítězstvím. Od té doby jsem pomohl už několika klientům Renaultu, kteří ze svého nového vozítka velice brzy nemohli usnout. Skutečnost je taková, že větší šmejdy a větší vychcance a darebáky nikde nenajdeš. Takový je Renault.
Jinak jestli mě chceš vyvést z omylu, pozvi mě na návštěvu, moc rád bych ty Vaše rodinné klenoty viděl na vlastní oči, včetně těch porcí kilometrů, které mají najeto.
20.10.2009 | 11:19:53 | Tom Reagovat
japane
Máme v rodině všichni renaulty maji najeto v rozmezí od 200 do 550tisíc km a slouží k plné spokojenosti(od clia, přes megane I laguna I espace II i III safrane V6 24v i staré R19 phII, R21, R 25 2,7v6...), jen já jsem ještě k laguně 2,0RXE dokoupil peugeota 406 2,2HDi taky super byt má najeto 313tisíc. Za ty prachy udělají renaulty velmi mnoho služby, nekazí se a jsou velmi pohodlní a vybavení(fabie fůj). Oproti tomu kamoš na mazdě 626 2,0 16v dolívá do motoru pomalu víc oleje než benzínu a hulí to jak stará avie:-))) Kdo kydá na renaulty, nikdy je neměl. Jste idioti fakt. Jediný kdo má celkem poruchy, je kamoš s R kangoo 1500dCi, to se asi moc nepovedlo
18.10.2009 | 15:00:25 | Jirka Francouz Reagovat
Franto
Takže chceš to vyjmenovat? Některé nafty se těžce nepovedli, elektrika odchází v takovém rozsahu že už to servisy nechtějí opravovat a mění ji komplet, palubky na Grandech-životnost 120000km!Skvělé řešení řemenů které trhá rozvody atd.Mám pokračovat?
18.10.2009 | 12:46:54 | japan Reagovat
Oprava
2003 :-) :-)
17.10.2009 | 20:24:23 | Vašek Reagovat
Závady
Určitě nejsou všechny, ale třeba ty, co potkali mne jsou v recenzi (renault Thalia F1 - 2004), můžeš si udělat obrázek sám.......... Auto bylo kupováno nové a jediný jeho řidč jsem byl já sám, nikdy ho neřídil nikdo jiný, kromě zk. jízd v servise (ale že jich bylo).
17.10.2009 | 20:22:32 | Vašek Reagovat
Blablabla
Tak dobrá,nyní chci od vás vyjmenovat závady u těch renaultů, pak to všechno shrnem.
16.10.2009 | 19:38:40 | Franta Reagovat
U Renaultu se nenatrefuje na špatný kus. Tam je zázrak trefit na dobrý!
Procento celkových poruch u vozů Renault je nejvyšší ze všech automobilek.
16.10.2009 | 16:20:13 | Reagovat
Anonym
Říká se to. A já vím, že i Škodovky, VW, Chevrolety, Kia, a mnoho dalších taky. Víš proč? Protože kdo je spokojen, nic neříká. Kdo trefil na špatný kus, brečí a píše sem.
16.10.2009 | 15:31:55 | Reagovat
Jenže u Renaultu je problém v tom, že šmejdy nejsou jen staré ojeté šunky, ale i funglovky ze salonu.
16.10.2009 | 15:14:18 | Reagovat
jooo
......tak a tedˇ jsi jdi koupit pasata 2001 s 121000 km na tacho a k těm závádám co jsi psal přibudou další a další. Kámoši říkali že je to pecka. To se narozbijí tyhle auta,pak budeš čučet v servisu.
15.10.2009 | 20:14:51 | franta Reagovat
IQ tykve
Kdyby nebyly takovýhle íkvoňové a nekupovaly auta po smrti za strašný prachy,tak by ty podvodníci co to nabízej krachly a trh by se trochu očistil.Jenže kde je poptávka tam je i nabídka.A pak tu brečej.
15.10.2009 | 17:06:18 | Pepa Reagovat
pravopis
Chudak pravopis, ten dostal tiež pecku ako ten Renault.
15.10.2009 | 11:34:13 | mickeyMon Reagovat
To lze očekávat
Když se koupí ojetá a stará šunka (jedno jaké značky), nelze se domnívat, že bude jezdit jako nové auto. Botám z bazaru bych taky nevěřil ...a to je jen kus gumy a kůže
15.10.2009 | 08:45:50 | Chleboděj Reagovat
Z vrakoviska ?
Kupíš si starú šunku s miliónom km a potom plačeš.Pri ďalšom aute budeš určite rozumnejší.
14.10.2009 | 15:19:35 | Rick Reagovat