2x mi vypadlo lanko na regulaci směru větrání pokaždé v zimě a pak mi poradili, že to mam přepínat jen když budu mít puštěnou rychlost větráku na 1 stupeň. Tak snad už to nevypadne. Jinak zezačátku troch fičelo u okna řidiče a klepalo jen malinko u spolujezdce okno, ale to přestalo, takže to k reklamaci zatím nedám. Už mám jen půl roku záruku, když něco najdu hned jim to tam dám.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Po ujetí 30 000km se mě nadchnutí neopustilo, pořád jede skvěle a v nižších otáčkch tiše a ve vyšších nebo na dálnici na 120km/h hlučnost roste. Když už něco v autě klepe je to jen nějaká věc v kaslíku. Auto při obsahu 1,2 není žádný závodník, s tím jsem počítal, ale myslim že zrychlení je perfektní, samozřejmě je to i váhou auta. Do zatáček sedí normálně jako malý auto, nezdá se mi že by to bylo horší než fábie nebo třeba peugeot 306. V zatáčce v horách kde bylo slušně nasněženo a já myslel že už poletím do stromů tak jsem už zjistil že to EBV nebo co to je nejspíš opravdu funguje, auto i když já už jsem se viděl ve stromě a cítil jsem se při tom nejistě ani menší smyk neudělalo jak kdyby bylo přilepaný k zemi, to mě překvapilo. O spolehlivosti mluvit nebudu, každý má jiný zkušenosti. Někdo si třeba nekoupí už nikdy mercedes, někdo škodovku a někdo renaulta. Já měl zatim Jednoho renaulta 2 roky a byl starý asi 15 let a nikde mě nenechal a žádné poruchy. Thalii mam rok a půl a zatim vše v pořádku. Myslím že každý kus auta je originál a může se porouchat náhodně kterákoli značka. Je to o štěstí. Já mám 180cm a když si dám přední sedačku podle mého pohodlí, tak už si za sebe pohodlně nesednu a tlačím koleny do sedačky vepředu, ale myslím že lidé 175cm vysocí už problém mít nebudou. V 5 jsme jeli jen 2x a nikdo si neztěžoval. Kufr je velký sedanový, ale mě vyhovuje, jen mi vadí ta přepážka. Mám nejnižší výbavu takže bez klimatizace, mám tu jen přední okénka v elektrice, centrální zamykání na dálku, radio jsem dokoupil SONY, 2x airbag, ABS a EBV. Za tu cenu je to skvělé auto. Spotřeba se mi líbí, neni až tak moc závislá na tom jak se auto šlape nebo ne. Průměrnou spotřebou jsem se nedostal ani v zimě přes 7l na 100km. A to jezdím převážně ve městě.
To bol len taký príklad, skôr ide o konštrukciu motora ako o značku. Aj Felicia 1.9 D spraví viac, pokiaľ nezhnije :-P. A čo sa týka svižnosti HTP, tak no comment. Obyčajne jazdím na bicykli, takže samozrejme to bolo rýchlejšie, ale na auto je to slabé. Také 1.9 TDI, al. 2.0 MPi, to už hej :-P.
Ale zas my nemáme " ř " ani " ě " :-P. Hej a keď sme pri tých km, tak podľa mňa veľa robí starostlivosť a kvalita konkrétneho kusu. Napr. taká 1.2 HTP bez údržby s častou jazdou po meste bude do 300.000 km na 99% kaput. Mercedes W124 300D jazdený po dlhých trasách konštantnou rýchlosťou s pravidelným servisom spraví min. 4 krát viac.
Hmm,tak to se máš-to mi vedle "L" nemáme... Já vim,že se nedá tak přesně určit počet KM,ale většinou- dvouletý auto bude mít najeto míň,než pětiletý...
Prečo ?? To číselko na displejíčku nemá veľakrát so skutočným stavom auta nič spoločné. Sú autá, čo sú po pár km na šrot (ak je majiteľ buran) a sú autá čo sú aj po milione km relatívne OK. Kdesi som čítal jeden test, bolo v ňom tuším BMW 325i, najazdili s ním 1.5 mil. km a motor v 100% stave !! Pravda, boli to len skúšobné podmienky, realita je trošku inde. Ale aj tak, pol mega nie je problém. Hej a tá " fajfka " je " vokáň ", mám ho vedľa písmena " L ". Kukaj : ôôôôôô :-P.
Tak ojetinu,co má nalítáno 150-200000 to už bych fakt nechtěl-i kdyby to byl diesel.Ojetiny 2 roky starý s 50000 to jo,ale víc už rači ne.A za 3 roky jí prodat,a koupit něco jinýho 2 roky starýho...
PS-Nemyslim zase takový ojetiny,který sou starý 5 a víc let,a maj najeto 150000km -to už je potom jasný,že je to o hubu,a často se to nevyplatí.Ale ojetinka 2 roky stará-proč ne
No vidíš,a já mám opačný zkušenosti.Nikdy sem neměl funglovku,vždycky ojetinu tak 2-3 roky starou s cca 50-60000km,a zatim no problem.A plno známých,co si kupovali funglovky,tak věčně nějaký problémy-ať už z vrzánim palubek,nelícováním-blbě dovíratelným kufrem,kontrolky ABS,atd... Takže rači koupim 2 roky starou ojetinu o X tisíc levněji,už s vychytáním různých much,než funglovku 3x dražší než ojetinu,a prvních 30000km jezdit do servisů,aby mi to a to opravili,seřídili,atd...
Lidi vzpamatujte se !Uvažovat o ojetině kolem 170 000 kč nebo o novém autě za tuto cenu,co je tady za rozmýšlení ?Vždycky bude lepší nové auto a to jakékoliv! Vím o čem píšu,sám jsem si z ojetinama dost užil a stálo mě to na opravách tolik,že když to připočtu k ceně ojetiny,tak mám suprové nové auto.
Tak nemyslim si,že by byl renault zase tak hrozný auto.Ono taky když si vemeš,že třeba za Thálii za funglovku dáš "jenom" cca 170.000,- tak to neni zase tak hrozná cena,a logicky se to musí projevit trošku na kvalitě.Takový auto bych bral tak na 3 roky,a šlo by pryč.
to si moc nemyslím, automobilka je vlastně taková firma na stavění lega, všechny tyto díly si nechá někde dělat za nějaký peníz a pak to smontují do kupy v Turecku, takže je jedno, zdali to smontují v pátek nebo ve středu (možná pak nelícují plasty), na celkovou kvalitu těchto prvků by to nemělo mít vliv, spíše to je o tom, že se používá ten nejlevnější shit, aby to bylo co nejlacinější a Renault co nejvíce vydělal.
No jo,holt si měl smůlu,a natrefil si na "nekvalitní" kousek.Asi to auto zrovna vyráběli v pátek,a dělníci už byli myšlenkama na sobotu někde u píva...
ale na po 50.000 km :-), za tu dobu oprava ručky mnohokrát (skoro nepoužívám, pouze z hodně prudkých kopců), parkuju se zařazenou 1. Zvlněný kotouče ? Sáknoucí vodní pumpa? Šišaté bubny? Odpadlé obložení a vyteklá prasata? Opravdu nejsem závodník, prům. spotřeba 6,5 lt. To auto mělo jen značkový servis, garančky, jarní a podzimní prohlídky po celou dobu + návštěvy, když se něco posralo, sorry , ale kvalitu si představuju poněkud jinak.
No to nejsou,ale je to klasickej spotřební matroš,kterej se sere u každýho auta,ať je to rencek,nebo BMW.A hlavně-kotouče,ruční brzda,bubny-to svěčí o tom,jak kdo s tim autem brzdí,jestli tahá za ručku,atd...
Nemůžeš srovnávat rencka a 120ku.Ve 120ce je minimum elektroniky,motor jednoduchej-žádnej počítač,jednoduchej karburátor SEDR,nebo EDSR,primitivní rozdělovač-takže na tom motoru se nemá moc co pokazit,rozvody taky většinou vydržely celou životnost auta-i když už rachtaly jako prase,pořád auto jezdilo. Rencek-složitá a zbytečná elektronika,atd... -takže zlatáá škoda 120
Myslím, že prodejci Renault, kteří chtějí jen oživit umírající kšeft by měli platit reklamu a ne sem psát takové koniny, měl jsem Thalii 6 let a tolik závad neměla ani 120-tka, nemluvě o tom, kolik to stálo :-(
Myslím že by lidé kteří chtějí jenom drze rýpat do druhých by měli navštívít jiné stránky.Já mohu jen potvrdit kvalitu této značky a doporučit ji každému kdo chce levné a dobré auto. Měl jsem Thalii 8 let a mohu říct že byla absolutně bezporuchová. Jen lít benzín a jezdit. Loni jsem ji prodal a koupil nové Mégane. Moje firemní auto je Master a po 200000 km pouze výměna čepu ramene a rozvodového řemene. Na tuto značku nedám dopustit a vřele doporučuji!
Ty blbečku já se nepovažuju za žádnýho znalce,to si asi trošku šlápnul vedle.A protože "rencky" neznám,tak se zeptám.A ptám se právě proto,že nejsem ZNALEC,a ani si na něj nehraju,jako jiný tady! PS-Jedinej pitomec seš ty,když se ani neumíš podepsat...! A pro blba jako ty-pepe je jméno Pepa (kdyby si to náhodou nepoznal,ty ZNALČE)...
ty jsi pěkný znalec, když se ptáš jestli má pozinkovanou kastli. To se nedivým tvým názorům ventilovaným i na jiná auta, protože takovou základní věc neví jen pitomec. A jako pitomec se taky projevuješ.
Na informace typu Franta povídal seru. Podle těchto kvazirecenzí bych si nekoupil ani velblouda, natož auto. Píší sem samí pitomci (čest vyjímkám). Naštěstí tato sešlost debilů a bezmozkových kreatůr není jediná, jsou seriozní stránky o autech. Sem se chodím jen pobavit nad blbostí kreténů a poďobaných puberťáků bez řidičáku a bez aut.
Kokot je ten, kdo si myslí, že abych mohl říct svůj názor na auto, tak jej musím vlastnit. NESMYSL !!!!! V práci jsem vyzkoušel několik značek, člověk má i od známých nějaké informace, tak nevidím důvod je nesdělit. Pro někoho, kdo si chce koupit auto, to můžou být cenné informace i když jen sdílené.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia
For Anonym
To bol len taký príklad, skôr ide o konštrukciu motora ako o značku. Aj Felicia 1.9 D spraví viac, pokiaľ nezhnije :-P. A čo sa týka svižnosti HTP, tak no comment. Obyčajne jazdím na bicykli, takže samozrejme to bolo rýchlejšie, ale na auto je to slabé. Také 1.9 TDI, al. 2.0 MPi, to už hej :-P.
28.05.2010 | 18:19:11 | Matúš Reagovat
28. května 2010 | 17:36 | Matúš
No jóó,ale nemůžeš srovnávat HTP a motory mercedesu...
Ale taky nejsem proti HTP-co sem měl možnost je zkusit,tak ne že by to byl sporťák,ale jede to.
28.05.2010 | 17:38:48 | Reagovat
Ale zas my nemáme " ř " ani " ě " :-P. Hej a keď sme pri tých km, tak podľa mňa veľa robí starostlivosť a kvalita konkrétneho kusu. Napr. taká 1.2 HTP bez údržby s častou jazdou po meste bude do 300.000 km na 99% kaput. Mercedes W124 300D jazdený po dlhých trasách konštantnou rýchlosťou s pravidelným servisom spraví min. 4 krát viac.
28.05.2010 | 17:36:31 | Matúš Reagovat
28. května 2010 | 17:17 | Matúš
Hmm,tak to se máš-to mi vedle "L" nemáme...
Já vim,že se nedá tak přesně určit počet KM,ale většinou- dvouletý auto bude mít najeto míň,než pětiletý...
28.05.2010 | 17:20:18 | Reagovat
For Anonym
Prečo ?? To číselko na displejíčku nemá veľakrát so skutočným stavom auta nič spoločné. Sú autá, čo sú po pár km na šrot (ak je majiteľ buran) a sú autá čo sú aj po milione km relatívne OK. Kdesi som čítal jeden test, bolo v ňom tuším BMW 325i, najazdili s ním 1.5 mil. km a motor v 100% stave !! Pravda, boli to len skúšobné podmienky, realita je trošku inde. Ale aj tak, pol mega nie je problém. Hej a tá " fajfka " je " vokáň ", mám ho vedľa písmena " L ". Kukaj : ôôôôôô :-P.
28.05.2010 | 17:17:28 | Matúš Reagovat
28. května 2010 | 16:51 | Matúš
A to mi řekni,jak děláš na klávesnici nad "o" tu fajfku...
28.05.2010 | 16:58:07 | Reagovat
28. května 2010 | 16:51 | Matúš
Tak ojetinu,co má nalítáno 150-200000 to už bych fakt nechtěl-i kdyby to byl diesel.Ojetiny 2 roky starý s 50000 to jo,ale víc už rači ne.A za 3 roky jí prodat,a koupit něco jinýho 2 roky starýho...
28.05.2010 | 16:55:56 | Reagovat
For Anonym 16:47
Na isto to tvrdiť nemôžeš. Predstav si, že podaktoré autá najazdia aj 200.000 km ročne. A krát dva...
28.05.2010 | 16:51:51 | Matúš Reagovat
28. května 2010 | 16:46 | Matúš
Dobře,ale auto co má najeto 150000 nebude jistě starý 2 roky...
28.05.2010 | 16:47:33 | Reagovat
For Anonym 16:39
Prečo práve 150.000 km ? Napr. dobrý turbodiesel má pri týchto km akurát zábeh :-P.
28.05.2010 | 16:46:16 | Matúš Reagovat
28. května 2010 | 16:32 | Anonym
PS-Nemyslim zase takový ojetiny,který sou starý 5 a víc let,a maj najeto 150000km -to už je potom jasný,že je to o hubu,a často se to nevyplatí.Ale ojetinka 2 roky stará-proč ne
28.05.2010 | 16:39:18 | Reagovat
28. května 2010 | 16:32 | Anonym
No vidíš,a já mám opačný zkušenosti.Nikdy sem neměl funglovku,vždycky ojetinu tak 2-3 roky starou s cca 50-60000km,a zatim no problem.A plno známých,co si kupovali funglovky,tak věčně nějaký problémy-ať už z vrzánim palubek,nelícováním-blbě dovíratelným kufrem,kontrolky ABS,atd... Takže rači koupim 2 roky starou ojetinu o X tisíc levněji,už s vychytáním různých much,než funglovku 3x dražší než ojetinu,a prvních 30000km jezdit do servisů,aby mi to a to opravili,seřídili,atd...
28.05.2010 | 16:37:03 | Reagovat
Anonym 14:16
Lidi vzpamatujte se !Uvažovat o ojetině kolem 170 000 kč nebo o novém autě za tuto cenu,co je tady za rozmýšlení ?Vždycky bude lepší nové auto a to jakékoliv! Vím o čem píšu,sám jsem si z ojetinama dost užil a stálo mě to na opravách tolik,že když to připočtu k ceně ojetiny,tak mám suprové nové auto.
28.05.2010 | 16:32:27 | Reagovat
28. května 2010 | 15:09 | Vašek
Chlape nic ve zlém,ale divim se,že sis to nerozmyslel předtim,kort když si za ní vysolil 320.000,-kč.To bych asi hodně zvažoval...
28.05.2010 | 15:51:25 | Reagovat
po Jirku
Blbe, dávno jí nemám, ale jsou tu jiní, co uvažují o tom, že by si ten křáp mohli koupit, já vědět tenkrát to co dnes, asi bych si to sakra rozmyslel.
28.05.2010 | 15:09:38 | Vašek Reagovat
Vašku a ještě tu o Smolíčkovi.Tak už tady pořád nebreč a kup si pořádný auto.
28.05.2010 | 15:05:49 | Jirka Reagovat
28. května 2010 | 14:24 | Vašek
No jo,tak to už je věc jiná-a pořádná smůla
28.05.2010 | 14:28:05 | Reagovat
No jo,
jenže před těma 6-ti lety stála 320.000 po slevě :-( .
28.05.2010 | 14:24:03 | Vašek Reagovat
Teď jde o to,jestli rači koupit funglovku za cenu třeba 170000,nebo se podívat po nějaký ojetině za podobnou cenu...
28.05.2010 | 14:16:29 | Reagovat
28. května 2010 | 13:07 | Vašek
Tak nemyslim si,že by byl renault zase tak hrozný auto.Ono taky když si vemeš,že třeba za Thálii za funglovku dáš "jenom" cca 170.000,- tak to neni zase tak hrozná cena,a logicky se to musí projevit trošku na kvalitě.Takový auto bych bral tak na 3 roky,a šlo by pryč.
28.05.2010 | 14:15:24 | Reagovat
No upřímně,
to si moc nemyslím, automobilka je vlastně taková firma na stavění lega, všechny tyto díly si nechá někde dělat za nějaký peníz a pak to smontují do kupy v Turecku, takže je jedno, zdali to smontují v pátek nebo ve středu (možná pak nelícují plasty), na celkovou kvalitu těchto prvků by to nemělo mít vliv, spíše to je o tom, že se používá ten nejlevnější shit, aby to bylo co nejlacinější a Renault co nejvíce vydělal.
28.05.2010 | 13:07:17 | Vašek Reagovat
28. května 2010 | 11:25 | Vašek
No jo,holt si měl smůlu,a natrefil si na "nekvalitní" kousek.Asi to auto zrovna vyráběli v pátek,a dělníci už byli myšlenkama na sobotu někde u píva...
28.05.2010 | 11:50:22 | Reagovat
No to sice jo,
ale na po 50.000 km :-),
za tu dobu oprava ručky mnohokrát (skoro nepoužívám, pouze z hodně prudkých kopců), parkuju se zařazenou 1. Zvlněný kotouče ? Sáknoucí vodní pumpa? Šišaté bubny? Odpadlé obložení a vyteklá prasata? Opravdu nejsem závodník, prům. spotřeba 6,5 lt.
To auto mělo jen značkový servis, garančky, jarní a podzimní prohlídky po celou dobu + návštěvy, když se něco posralo, sorry , ale kvalitu si představuju poněkud jinak.
28.05.2010 | 11:25:50 | Vašek Reagovat
28. května 2010 | 10:41 | Vašek
No to nejsou,ale je to klasickej spotřební matroš,kterej se sere u každýho auta,ať je to rencek,nebo BMW.A hlavně-kotouče,ruční brzda,bubny-to svěčí o tom,jak kdo s tim autem brzdí,jestli tahá za ručku,atd...
28.05.2010 | 10:46:00 | Reagovat
Pche,
Stabilizátory,ruční brzda,tlumiče,kotouče,bubny,prasata,alternátor nejsou elektronika.
28.05.2010 | 10:41:16 | Vašek Reagovat
28. května 2010 | 08:43 | Vašek
Nemůžeš srovnávat rencka a 120ku.Ve 120ce je minimum elektroniky,motor jednoduchej-žádnej počítač,jednoduchej karburátor SEDR,nebo EDSR,primitivní rozdělovač-takže na tom motoru se nemá moc co pokazit,rozvody taky většinou vydržely celou životnost auta-i když už rachtaly jako prase,pořád auto jezdilo.
Rencek-složitá a zbytečná elektronika,atd... -takže zlatáá škoda 120
28.05.2010 | 10:30:49 | Reagovat
Blázni
Myslím, že prodejci Renault, kteří chtějí jen oživit umírající kšeft by měli platit reklamu a ne sem psát takové koniny, měl jsem Thalii 6 let a tolik závad neměla ani 120-tka, nemluvě o tom, kolik to stálo :-(
28.05.2010 | 08:43:52 | Vašek Reagovat
Myslím že by lidé kteří chtějí jenom drze rýpat do druhých by měli navštívít jiné stránky.Já mohu jen potvrdit kvalitu této značky a doporučit ji každému kdo chce levné a dobré auto. Měl jsem Thalii 8 let a mohu říct že byla absolutně bezporuchová. Jen lít benzín a jezdit. Loni jsem ji prodal a koupil nové Mégane. Moje firemní auto je Master a po 200000 km pouze výměna čepu ramene a rozvodového řemene. Na tuto značku nedám dopustit a vřele doporučuji!
27.05.2010 | 23:33:25 | Míra Reagovat
pepe
Dokonce má 12 let záruku na prorezivění
27.03.2010 | 21:19:27 | Míra Reagovat
23. března 2010 | 21:22 | Anonym
Ty blbečku já se nepovažuju za žádnýho znalce,to si asi trošku šlápnul vedle.A protože "rencky" neznám,tak se zeptám.A ptám se právě proto,že nejsem ZNALEC,a ani si na něj nehraju,jako jiný tady!
PS-Jedinej pitomec seš ty,když se ani neumíš podepsat...!
A pro blba jako ty-pepe je jméno Pepa (kdyby si to náhodou nepoznal,ty ZNALČE)...
26.03.2010 | 09:15:39 | pepe Reagovat
Nevíte někdo,jestli jde nahradit zpětné zrcátko ze staré Thalie do nové?
26.03.2010 | 09:04:48 | Reagovat
pepe
ty jsi pěkný znalec, když se ptáš jestli má pozinkovanou kastli. To se nedivým tvým názorům ventilovaným i na jiná auta, protože takovou základní věc neví jen pitomec. A jako pitomec se taky projevuješ.
23.03.2010 | 21:22:17 | Reagovat
To že je Rencek šmejd ví půl národa, někteří naštěstí jen z doslechu a někteří bohužel z vlastní zkušenosti.
23.03.2010 | 21:12:07 | Reagovat
Na informace typu Franta povídal seru. Podle těchto kvazirecenzí bych si nekoupil ani velblouda, natož auto. Píší sem samí pitomci (čest vyjímkám). Naštěstí tato sešlost debilů a bezmozkových kreatůr není jediná, jsou seriozní stránky o autech. Sem se chodím jen pobavit nad blbostí kreténů a poďobaných puberťáků bez řidičáku a bez aut.
22.03.2010 | 19:14:37 | Reagovat
Kokot je ten, kdo si myslí, že abych mohl říct svůj názor na auto, tak jej musím vlastnit. NESMYSL !!!!! V práci jsem vyzkoušel několik značek, člověk má i od známých nějaké informace, tak nevidím důvod je nesdělit. Pro někoho, kdo si chce koupit auto, to můžou být cenné informace i když jen sdílené.
22.03.2010 | 17:45:52 | Olin Reagovat
všichni co tady cokoli napíšou, aniž by tento typ auta vlastnili, jsou KOKOTI !
22.03.2010 | 15:30:08 | Reagovat
Jiříku...
tady na těch stránkách přece nejde o to se něco dozvědět,ale o to,kdo je lepší,a nejlíp se při tom urážet,ne?????
22.03.2010 | 14:43:27 | Reagovat
Co takhle www.renault.cz tam se všechno podstatný dozvíte.
22.03.2010 | 14:39:11 | Jirka Reagovat
Anonyme...
...a co ti ještě řekli chlapi v hospodě? :-))
22.03.2010 | 14:25:55 | Gedeon Reagovat
A má už pozink kastli?
22.03.2010 | 14:09:11 | pepe Reagovat
Na kolik tě rencek vyšel?
22.03.2010 | 14:08:46 | pepe Reagovat
U normálních značek se občas natrefí na špatný kus, u Renaultu se občas natrefí na dobrý kus.
22.03.2010 | 13:50:54 | Reagovat