Rok výroby:2012Typ motoru:1.2 16VStav km při koupi:0 kmStav km nyní:46 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:10. 5. 2016
poměr cena/výkon levný provoz spolehlivost rozumná cena ND odpovídající a úsporný motor
Slabé stránky
horší jízdní vlastnosti na sněhu/ledu menší vnitřní prostor omezení sedanové karosérie
Závady a opravy na autě
20.000 km - záruční oprava kabeláže centrálu v kufru (slabé místo Thalií) 20.000 km - záruční oprava polepů na sloupcích (měly tendenci se začít sloupávat) 41.000 km - výměna předních brzd (kotouče + destičky) 43.000 km - výměna obou šroubů/silent bloků na tyči stabilizátoru
Hodnocení a zkušenosti s autem
Byl jsem s autem maximálně spokojen.
Především kladně hodnotím poměr cena/výkon u tohoto vozu. PC byla nějakých 180.000 Kč za poměrně dobře vybavené auto (s klimou, orig (slušně hrajícím) mp3-rádiem, mlhovkama, elektrickýma oknama a zrcátkama, stavitelným volantem i sedadlem řidiče, palubním PC, dálkovým centrálem atd.).
Navíc jsem měl první 2 roky pojištění a ručení v rámci akce zdarma + 4 roky (do 60.000 km) servisní prohlídky zdarma.
Auto je nenáročné na provozní náklady. Běžná spotřeba je kolem 6ti litrů. Dálky se dají jet úplně v pohodě kolem 5ti litrů (Palubní PC proměřuje o +0,2 l). Když jsem si dal záležet a jel s lehkou nohou, ukazoval mi PC na dálku spotřebu 4,7 l (což je v reálu 4,5 l). Snová spotřeba na benzín!
Ani údržba není drahá. Když jsem nechal cca ve 43.000 km měnit přední brzdy, tak jsem dal ve značkovém servise za destičky + kotouče + práci asi 2300 Kč. Paráda.
Motor 1.2 16V je ideální z pohledu kompromisu mezi spotřebou a výkonem pro lehkou Thalii. Nemám výtek. Navíc rozumná spotřeba.
Jízdní vlastnosti - prázdné auto jede svižně, pokud se zatíží, trochu svižnosti zmizí, ale zato je stabilnějsí. Řekl bych, že jízdní vlastnosti jsou lepší oproti předchozí verzi. Jediný problém nastává v zimě na kluzké vozovce, kdy lehký zadek má tendenci jít sakra brzy do smyku. Je třeba si na to dát pozor.
Vnitřní prostor je dost stísněný, ale zato útulný. Řekl bych, že zpracování všeho je v pořádku. Nikde žádný problém.
Kufr velký, prostorný, akorát má přístup přes sedanové víko kufru. Ale s tím se nedá nic dělat, tak je to u všech sedanů.
Auto mi sloužilo po dobu 4leté záruky + kousek. Nyní zůstává v rodině, už s ním jezdit nebudu. Byl jsem s ním naprosto spokojen.
Mam thaliu už 8 rokov a inu alternativu ani nevidim. Povozim sa takisto jak aj na Mercedese a stoji ma menej. Ine auta snad ani netreba, toto musi stačiť každemu normalnemu čo sa mu netreba ukazovať. Spolahlive, komfortne, rychle, priestranne.
Myslím že jako Mercedes určitě nepovozí a řekl bych že i pro člověka co se nechce ukazovat to nemusí být zrovna to pravé ale nikomu to neberu at si každý jezdí v čem mu vyhovuje.
No, asi nebudu normálny.................:-) Spolehlivé? Rychle? Prostorne? Asi jsem měl jinou Thalii........... , nejlepší je jednoznačně to SPOLEHLIVÉ...
Mel jsem (osobne) 2 generace Thalie, najezdeno na nich cca 80 + 45 tis km a muzu s cistym svedomim obe oznacit jako spolehlive. At se Vam to libi nebo ne :)
V praci mame tedko na popojizdky Thalii II. Ma najeto 50 tis - bez zasadniho problemu. Znamy mel (jak uz jsem zminil v jinem prispevku) Thalii rv 2005, letos ji prodaval. Nemel zasadni problem s tim autem.
Mam kolem sebe lidi, kteri maji mnohem zasadnejsi problemy s auty jako napr. i30, ix35, Octavia, Megane .... kde je to vzhledem k cene tech aut a charakteru zavad k nas*ani.
Take z tohoto uhlu pohledu nemuzu rict na Thalie kriveho slova.
... je mi jasne, ze Vam to nevysvetlim. Nicmene presto to sem napisu :)
Až to najede aspon 200 s původním podvozkem a motorem bez velkých závad dá se říct je to dobrý auto takže souhlasím nějakých 45-80 není nic v tomto případě bych od auta ani nějakou poruchu nebo opotřebení nečekal.
Ovšem bohužel dneska dělají některé automobilky taková auta kterým motor nevydrží ani těch 100..a co se týče Renaultu za mě nejslabší článek z Frantíků hlavně nižší třídy většinou podvozek často kaša a jak dojde na elektriku tak to je kolaps.Navíc celkově Francouzi a elektrika je největší zlo těchto aut i u PSA ne jen Renaultu vlastní zkušenost ovšem ne zase až tak tragická abych na PSA musel kydat hnuj ale uznávám že nějaká solidní izolace a solidnější zabezpečení kabelů a podobně jim moc nejde pak nastávají problémy.Kolikrát by se neznalí i divil kolik elektronických dílů ve Frantíkovi nese označení MADE i GERMANY a jsou totožné s díly co se dávají třeba do BMW například jednotka centrálu zejména co se týče aut 1990-2000 rozdíl je v tom že v BMW to dají tak aby na to neteklo a nedostala se k tomu vlhkost u Francouze se s tím moc hlavu nelámou.
1. Ja osobne jsem hodnotil mych 80+45 a v tomto casovym useku a najezdu hodnotim auto jako spolehlivy. 2. Ze byste nejakou poruchu nebo opotrebeni do 80 necekal? To necekali asi ani lidi v mem okoli od zminovanych (cenove uplne jinde situovanych) i30 (2x reklamace reznuti zadnich dveri na ani ne 4letem aute), ix35 (2lety auto furt nejaky problem, majitel ho radeji prodal) atd. Proto neberu jako samozrejmost, ze auto do 80 musi byt bez problemu. A hodnotim to jako klad. 3. Thalie je hyper low end za 180 v "plne vybave". Tak je potreba se na vec koukat. Preci neni mozny od ni cekat to same jako od BMW. Je nefer pouzivat takova srovnani. Vsak BMW si tu svou kvalitu necha sakra zaplatit, ze. Navic Thalii si nekoupi nekdo, kdo najede 50+ rocne. Proste todle auto si naslo nejaky neobsazeny misto na trhu. Nese to s sebou nejaky kompromisy. Ale kompromisy jsou vzdy a vsude. 4. Ze obecne FRA auta a Renolty jsou drek ... to je mozny. Ja hodnotim Thalii jako levne jednoduche auto, kde se toho moc nekazi a kdyz se neco uz pokazi, je tu bud zaruka nebo stoji brzdy 2500 i s praci. Pro me jako spotrebitele a uzivatele ok. 5. Pokud jde o neFRA auta, se kterymi jsem mel moznost delsi dobu jezdit, tak to byla treba Fiesta a Golf (oboji v nafte). A ze bych z toho byl nejak odvarenej, to se teda rict neda! Pokud jde o spolehlivost. Je fakt teda, ze to byly jety auta. A dneska bych si nikdy jety auto nekoupil .... jedine v nejvyssi nouzi nebo od dobryho znamyho, kde bych mel 100% jistotu, ze je vse ok.
Cena Thálie II odpovídala, auto stálo tehdy (r.2011-2012) od 120tisíc fungl nové a s posilovačem stálo cca 140tisíc ve výbavě 160tisíc, za ty peníze super cena nového vozidla. A kdyby to auto mělo páté dveře jdu do něj taky. Bohužel u Renaultu je to Clio a ten stál kolem 240tisíc slušný základ a ve stejné ceně byl i Fluence, který měl opravdu velkou slevu myslím až 70tisíc. Za to starý model Thálie I stál 350tisíc. To byl neskutečný podvod na lidi, ano dneska vidíme v bazarech auta s najetými 200tkm, ale přeci jen za ty prachy to byl neskutečný střep, když např. Škoda Fábia normálně vybavená stála taky 350tkč, nebo úplně sociál Octávia. A to jste měli auto, které v inzerátu vidíte s nalítánými až 600tkm. Je to otázka investice. Dneska se mi třeba líbí koncepce Renault Twingo, být mladý, motor vzadu místo rezervy, skutečná a pravá radost z jízdy, hatchback a k tomu roztomilý pětidveř.
Tak jsi mne předběhl :-), ano, v r.2003 (a to byly jiné výplaty) stála Thalie 1,4 8V benzin ve výbavě Expression cca 340.000,- (po jakožeslevě) šílená cena vzhledem k tomu, co to auto za ty prachy vdrželo.......(nebo spíše nevydželo). Nicméně druhá pravda je v tom, co píšeš dál, Clio stojí nesmyslně více, proč asi? Protože se jich prodá více? Ne, protože je kvalitnější, ten rozdíl byl brutální, přestože má Clio menší kastli. (ve stejné motorizaci pochopitelně, aby zase někdo neječel, že srovnávám jablka a hrušky). Jinak ještě k těm hyundajům o koment výše, že je něco ještě větší sra..ka, neznamená automaticky, že je rendl kvalita.......
Jinak musím se pochválit, na to jak jsem blbej, tak jsem chytrej. Vzorový příklad Renault Thalia, je to sice naprosto čistý vzor, ale přesto správný odhad. Podívejte se na tyto vozy v autobazarech za kolik se prodávají auta staré z roku 2012, za CELÉ 4 roky neklesly ani o píď a to už mají najeté třeba i přes 100tkm. A to není jen u Thálie! Z toho vyplývá, že ten kdo koupil ojetinu starší 2012 a nad 100tisíc udělal OBROVSKOU chybu a stále jí dělá, protože kupuje auto, které si drží stabilně cenu od roku 2012. Kdo koupil auto nad 300t nejenže udělal chybu, naopak prodělal kalhoty! Protože koupil za víc dané auto než ten od koho to zakoupil. Takže se tady ukazuje, že ten kdo koupil NOVÉ auto v roce 2011-2012, prodává jej teď za prakticky stejnou cenu plus mínus pár procent a může si zakoupit opět nové auto a ještě vydělal, protože prodává za prakticky stejnou cenu a najezdil tam stotiscíkové kilometry. Vím že auta v roce 2012, stály ceníkově sice za milion, ale slevy zbavení ze skladů se cifry pohybovaly i do 500tisíc! Taková krize totiž byla… Takže opět a znova radím, VYKAŠLETE SE NA KOUPI OJETINY NAD 150TISÍC. KUPUJTE JEN NOVÉ AUTA!
Thalia I. a Clio ve stejnem obdobi byla cca identicka auta, pokud vim. Jakmile ale Thalia zmenila masku (II.), tak uz Clio nebylo stejne auto. Kratce jsem jezdil s kombikem z toho obdobi a Clio bylo vnitrne mnohem prostornejsi, jinaci palubovka. Zatimco Thalia pouzila dily z jinych aut (Megane, starsi generace Clia atd), palubovka jina, stisnenejsi vnitrni prostor. V tom je pak zrejme asi take ta uspora. Pouziti komponentu, jejichz vyvoj uz se davno zaplatil a ted je treba jen zaplatit jejich vyrobu ... material a praci.
Ano Thalia I a Clio byla designem kastle (u Clia bez batohu pochopitelně),designem interieru a hnacími agregáty (pouze Clio mělo širší nabídku) de facto stejná. Nicméně i tehdy bylo Clio o dost dražší (zřejmě díky použití kvalitnějších prvků na podvozku, elektroniky ap.). Thalia II měla zcela jinou kastli než další generace Clia, ovšem pouze tu kastli a pád detailů v interieru, jinak zůstalo vše za staré hajtry, pouze přibyly další motorizace resp. 1,4 8v byl nahrazen 1,2 16V. Thalie se však celou dobu vyráběla v Turecku, Clio ve Francii. Clio v komajnu je celkem nová verze........, dřív se Grandtour vůbec nenabízelo, no a s tím používáním starších prvků je to pořád dokola, některé ovladače má stejné Dacia i poslední modely Renaultu........
Kecy. Nerikam, ze nemuze mit nekdo spatnou zkusenost. Ale to je mozne u vsech znacek napric spektrem. Plus je treba brat v potaz, ze je to levny auto a necekat zazraky. Nicmene radsi bych tohle auto kupoval jako novy se zarukou, coz dneska neni mozny. Ale mam znamyho, co kupoval Thalii z druhy ruky, malo najeto, nejak 2-3 roky starou (rv 2005) a slouzila mu dobre az do letoska. Byt mel taky zpocatku predsudky. Usetril na jejim na jejim nakupu pres 100.000 Kc oproti cene novy (v ty dobe stavala nova 1.4 16V s klimou 265.000 Kc). Vymenil civky a mel pokoj. Pokud vim, tak na aute neresil do jeho 11 let nic zasadniho, pouze bezne spotrebni veci.
Ha,ha,ha... většina majitelů zázraku Renault to dávno ví (pravda ne každý si to dokáže přiznat). Kvalita je ZOUFALÁ..., nakonec stačí číst recenze že? Ví to celý svět, proto jde o ta nejlevnější auta, přeci , když vyrábím kvalitu, nebudu ji prodávat levně že?
Dělat brzdy po 40tis. mi připadá dost brzo. Jestli je takto nastavená životnost celého auta, tak je to dost mizerný. Na Fanoušovi jsem dělal brzdy poprvé ve 100tis. a na Fabii mám něco přes 70tis. a brzdy zatím perfektní.
Tezko rict. Jak uz jsem napsal nize. Doslo tam k nejake chybe. Mozna jsem podcenil cisteni brzd. Brzdy nebyly opotrebovane. Na predchozi Thalii brzdy pres 75000 km a v pohode.
za prve auto na najezd deset tis kc rocne a koukate na spotrebu? to se da zivit trilitr benzin s levou zadni. Kotouce zprasene po 40 tis km? Proboha vy neumite asi jezdit nebo suntova kvalita. Desticky kotuce prace 2300 kc? to jste material objednaval u cinanu? Me jen predni desky na stary auto stoji dva tisice a zadni tisic kc. jen desticky. Koukal jsem na komplet lepsi rikam lepsi nez standart predni kotouce desticky hadicky brzdovy celisti 45 tis kc. Ja nalitam 50 tis km rocne a zivim dvoulitr s osmilitrovou spotrebou benzin a davam mu zabrat na brzdach motoru a spotrebe.
jezdil jsem i s uspornejsim ale chci pohodli vykon a to se vyplati. Po zaplaceni hypo si koupim trilitr uz jsem ho jednou mel bral deset a najezd byl ctyricet tis km. Pohodli luxus a vykon.
Když opominu svou zoufalou zkušenost s tímto vrakem, tak musím potvrdit, že origoš desky práší jako blázen, při každém přezouvání kroutili v pneuservisu hlavou. Jinak 40tkm/4 roky je nic, pak chápu spokojenost, mně se ten zázrak po 120tkm de facto rozložil na prvočinitele..........
Kazdy ma jiny priority. Ja jsem chtel novy auto na dobu zaruky s najezdem nakych 12 tkm. Thalie mi poslouzila, nemuzu rict krivyho slova. Vim o nekolika lidech z okoli, ktery maji s Thaliema najezdeno 80-100 tkm a nevim o zadnem zasadnim problemu (krom nejakych prkotin typu: problematicky kabel centralu kufru (vymena za 500 Kc vyresi), problem s civkama u 1.4 16V (vymena civek vyresi)).
Priority mohou být různé, ovšem myslím si, že 200tkm bez nějakých větších investic by mělo vydržet KAŽDÉ auto, což však pohříchu neplatí...............a u rencka tuplem :-(
Nj, holt každej to máme jinak, já moc neberu "dobu spotřební", i telefon mám tlačítkovej, co je fejsbůůůk netuším. Když si kupuji novou věc, chci aby mi sloužila do roztrhání těla a neměla by si to tělo roztrhat moc brzy..........
Mám potřebu se usmát Vaškovi za jeho úpornou snahu diskutovat a "házet" neustále svá "moudra" ke každé recenzi. Mám Thalii 4roky 90tis najeto, spotřeba v dlouhodobém průměru 5,2l a jediná závada je ta, že se mi předbíhají hodiny na palubce :-)
15.06.2016 | 15:50:27 | Dušan
| 88.103.254.*Reagovat
Doslo tam k nejake zavade. Nejak se zas*aly brzdy a doslo k tomu, ze se desky nevracely od kotoucu. Nejakou doubu to zrejme trvalo, nez jsem si vsim, ze hreje predni kolo. Odloupla desticka od te plochy, na ktere je, tim se znicil kotouc. Mozna jsem podcenil cisteni brzd, nevim.
Na spotrebu koukam, omlouvam se, pokud Vam to vadi :)
Cenou jsem byl prekvapen, bylo to v autorizovanem servisu. Dily zrejme Motrio.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia
Thalia sa rozumom kupuje
Mam thaliu už 8 rokov a inu alternativu ani nevidim. Povozim sa takisto jak aj na Mercedese a stoji ma menej. Ine auta snad ani netreba, toto musi stačiť každemu normalnemu čo sa mu netreba ukazovať. Spolahlive, komfortne, rychle, priestranne.
03.06.2016 | 15:12:04 | Lubo | 178.40.111.* Reagovat
RE: Thalia sa rozumom kupuje
No prostorná rozhodně není.Na dnešní poměry už spíš stísněná.
03.06.2016 | 19:29:35 | | 82.117.130.* Reagovat
RE: Thalia sa rozumom kupuje
Myslím že jako Mercedes určitě nepovozí a řekl bych že i pro člověka co se nechce ukazovat to nemusí být zrovna to pravé ale nikomu to neberu at si každý jezdí v čem mu vyhovuje.
03.06.2016 | 21:13:56 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: Thalia sa rozumom kupuje
Mne stači. Je to normalne auto, na tych mojich par kilometrov ročne slušnou jazdou do 70-80 km/h uplne vyhovuje. Keď Vam treba pretekať tak O.K., ale
04.06.2016 | 00:12:27 | Lubo | 178.40.111.* Reagovat
RE: Thalia sa rozumom kupuje
No, asi nebudu normálny.................:-) Spolehlivé? Rychle? Prostorne? Asi jsem měl jinou Thalii........... , nejlepší je jednoznačně to SPOLEHLIVÉ...
06.06.2016 | 08:41:18 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: Thalia sa rozumom kupuje
Mel jsem (osobne) 2 generace Thalie, najezdeno na nich cca 80 + 45 tis km a muzu s cistym svedomim obe oznacit jako spolehlive. At se Vam to libi nebo ne :)
V praci mame tedko na popojizdky Thalii II. Ma najeto 50 tis - bez zasadniho problemu. Znamy mel (jak uz jsem zminil v jinem prispevku) Thalii rv 2005, letos ji prodaval. Nemel zasadni problem s tim autem.
Mam kolem sebe lidi, kteri maji mnohem zasadnejsi problemy s auty jako napr. i30, ix35, Octavia, Megane .... kde je to vzhledem k cene tech aut a charakteru zavad k nas*ani.
Take z tohoto uhlu pohledu nemuzu rict na Thalie kriveho slova.
... je mi jasne, ze Vam to nevysvetlim. Nicmene presto to sem napisu :)
06.06.2016 | 09:34:47 | pOne | 90.177.76.* Reagovat
RE: Thalia sa rozumom kupuje
To chápu, ono také 80 nebo 45 tkm není nájezd že? :-) to vydrží i trojkolka mého syna............
06.06.2016 | 12:41:16 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: Thalia sa rozumom kupuje
Tak to musi mit celokarbonovou trojkolku Pinarello za 300t osazenou nejnovejsim Dura Ace od Shimana :)
Jinak si myslim, ze neni treba to dale rozebirat. Kazdy at si udela obrazek sam.
06.06.2016 | 13:28:25 | pOne | 90.177.76.* Reagovat
RE: Thalia sa rozumom kupuje
Až to najede aspon 200 s původním podvozkem a motorem bez velkých závad dá se říct je to dobrý auto takže souhlasím nějakých 45-80 není nic v tomto případě bych od auta ani nějakou poruchu nebo opotřebení nečekal.
Ovšem bohužel dneska dělají některé automobilky taková auta kterým motor nevydrží ani těch 100..a co se týče Renaultu za mě nejslabší článek z Frantíků hlavně nižší třídy většinou podvozek často kaša a jak dojde na elektriku tak to je kolaps.Navíc celkově Francouzi a elektrika je největší zlo těchto aut i u PSA ne jen Renaultu vlastní zkušenost ovšem ne zase až tak tragická abych na PSA musel kydat hnuj ale uznávám že nějaká solidní izolace a solidnější zabezpečení kabelů a podobně jim moc nejde pak nastávají problémy.Kolikrát by se neznalí i divil kolik elektronických dílů ve Frantíkovi nese označení MADE i GERMANY a jsou totožné s díly co se dávají třeba do BMW například jednotka centrálu zejména co se týče aut 1990-2000 rozdíl je v tom že v BMW to dají tak aby na to neteklo a nedostala se k tomu vlhkost u Francouze se s tím moc hlavu nelámou.
06.06.2016 | 16:44:13 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: Thalia sa rozumom kupuje
1. Ja osobne jsem hodnotil mych 80+45 a v tomto casovym useku a najezdu hodnotim auto jako spolehlivy.
2. Ze byste nejakou poruchu nebo opotrebeni do 80 necekal? To necekali asi ani lidi v mem okoli od zminovanych (cenove uplne jinde situovanych) i30 (2x reklamace reznuti zadnich dveri na ani ne 4letem aute), ix35 (2lety auto furt nejaky problem, majitel ho radeji prodal) atd. Proto neberu jako samozrejmost, ze auto do 80 musi byt bez problemu. A hodnotim to jako klad.
3. Thalie je hyper low end za 180 v "plne vybave". Tak je potreba se na vec koukat. Preci neni mozny od ni cekat to same jako od BMW. Je nefer pouzivat takova srovnani. Vsak BMW si tu svou kvalitu necha sakra zaplatit, ze. Navic Thalii si nekoupi nekdo, kdo najede 50+ rocne. Proste todle auto si naslo nejaky neobsazeny misto na trhu. Nese to s sebou nejaky kompromisy. Ale kompromisy jsou vzdy a vsude.
4. Ze obecne FRA auta a Renolty jsou drek ... to je mozny. Ja hodnotim Thalii jako levne jednoduche auto, kde se toho moc nekazi a kdyz se neco uz pokazi, je tu bud zaruka nebo stoji brzdy 2500 i s praci. Pro me jako spotrebitele a uzivatele ok.
5. Pokud jde o neFRA auta, se kterymi jsem mel moznost delsi dobu jezdit, tak to byla treba Fiesta a Golf (oboji v nafte). A ze bych z toho byl nejak odvarenej, to se teda rict neda! Pokud jde o spolehlivost. Je fakt teda, ze to byly jety auta. A dneska bych si nikdy jety auto nekoupil .... jedine v nejvyssi nouzi nebo od dobryho znamyho, kde bych mel 100% jistotu, ze je vse ok.
06.06.2016 | 20:51:08 | pOne | 185.73.100.* Reagovat
RE: Thalia sa rozumom kupuje
Cena Thálie II odpovídala, auto stálo tehdy (r.2011-2012) od 120tisíc fungl nové a s posilovačem stálo cca 140tisíc ve výbavě 160tisíc, za ty peníze super cena nového vozidla. A kdyby to auto mělo páté dveře jdu do něj taky. Bohužel u Renaultu je to Clio a ten stál kolem 240tisíc slušný základ a ve stejné ceně byl i Fluence, který měl opravdu velkou slevu myslím až 70tisíc.
Za to starý model Thálie I stál 350tisíc. To byl neskutečný podvod na lidi, ano dneska vidíme v bazarech auta s najetými 200tkm, ale přeci jen za ty prachy to byl neskutečný střep, když např. Škoda Fábia normálně vybavená stála taky 350tkč, nebo úplně sociál Octávia. A to jste měli auto, které v inzerátu vidíte s nalítánými až 600tkm.
Je to otázka investice.
Dneska se mi třeba líbí koncepce Renault Twingo, být mladý, motor vzadu místo rezervy, skutečná a pravá radost z jízdy, hatchback a k tomu roztomilý pětidveř.
07.06.2016 | 07:11:39 | | 82.117.130.* Reagovat
RE: Thalia sa rozumom kupuje
Tak jsi mne předběhl :-), ano, v r.2003 (a to byly jiné výplaty) stála Thalie 1,4 8V benzin ve výbavě Expression cca 340.000,- (po jakožeslevě) šílená cena vzhledem k tomu, co to auto za ty prachy vdrželo.......(nebo spíše nevydželo).
Nicméně druhá pravda je v tom, co píšeš dál, Clio stojí nesmyslně více, proč asi? Protože se jich prodá více? Ne, protože je kvalitnější, ten rozdíl byl brutální, přestože má Clio menší kastli. (ve stejné motorizaci pochopitelně, aby zase někdo neječel, že srovnávám jablka a hrušky).
Jinak ještě k těm hyundajům o koment výše, že je něco ještě větší sra..ka, neznamená automaticky, že je rendl kvalita.......
07.06.2016 | 08:26:32 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: Thalia sa rozumom kupuje
Jinak musím se pochválit, na to jak jsem blbej, tak jsem chytrej.
Vzorový příklad Renault Thalia, je to sice naprosto čistý vzor, ale přesto správný odhad.
Podívejte se na tyto vozy v autobazarech za kolik se prodávají auta staré z roku 2012, za CELÉ 4 roky neklesly ani o píď a to už mají najeté třeba i přes 100tkm.
A to není jen u Thálie!
Z toho vyplývá, že ten kdo koupil ojetinu starší 2012 a nad 100tisíc udělal OBROVSKOU chybu a stále jí dělá, protože kupuje auto, které si drží stabilně cenu od roku 2012. Kdo koupil auto nad 300t nejenže udělal chybu, naopak prodělal kalhoty! Protože koupil za víc dané auto než ten od koho to zakoupil. Takže se tady ukazuje, že ten kdo koupil NOVÉ auto v roce 2011-2012, prodává jej teď za prakticky stejnou cenu plus mínus pár procent a může si zakoupit opět nové auto a ještě vydělal, protože prodává za prakticky stejnou cenu a najezdil tam stotiscíkové kilometry. Vím že auta v roce 2012, stály ceníkově sice za milion, ale slevy zbavení ze skladů se cifry pohybovaly i do 500tisíc! Taková krize totiž byla…
Takže opět a znova radím, VYKAŠLETE SE NA KOUPI OJETINY NAD 150TISÍC. KUPUJTE JEN NOVÉ AUTA!
07.06.2016 | 09:06:57 | | 82.117.130.* Reagovat
RE: Thalia sa rozumom kupuje
Thalia I. a Clio ve stejnem obdobi byla cca identicka auta, pokud vim. Jakmile ale Thalia zmenila masku (II.), tak uz Clio nebylo stejne auto. Kratce jsem jezdil s kombikem z toho obdobi a Clio bylo vnitrne mnohem prostornejsi, jinaci palubovka. Zatimco Thalia pouzila dily z jinych aut (Megane, starsi generace Clia atd), palubovka jina, stisnenejsi vnitrni prostor. V tom je pak zrejme asi take ta uspora. Pouziti komponentu, jejichz vyvoj uz se davno zaplatil a ted je treba jen zaplatit jejich vyrobu ... material a praci.
07.06.2016 | 10:19:12 | pOne | 90.177.76.* Reagovat
RE: Thalia sa rozumom kupuje
Ano Thalia I a Clio byla designem kastle (u Clia bez batohu pochopitelně),designem interieru a hnacími agregáty (pouze Clio mělo širší nabídku) de facto stejná. Nicméně i tehdy bylo Clio o dost dražší (zřejmě díky použití kvalitnějších prvků na podvozku, elektroniky ap.).
Thalia II měla zcela jinou kastli než další generace Clia, ovšem pouze tu kastli a pád detailů v interieru, jinak zůstalo vše za staré hajtry, pouze přibyly další motorizace resp. 1,4 8v byl nahrazen 1,2 16V.
Thalie se však celou dobu vyráběla v Turecku, Clio ve Francii.
Clio v komajnu je celkem nová verze........, dřív se Grandtour vůbec nenabízelo, no a s tím používáním starších prvků je to pořád dokola, některé ovladače má stejné Dacia i poslední modely Renaultu........
07.06.2016 | 13:45:37 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: Thalia sa rozumom kupuje
Moja Thalia jednotková mala 420000a šlapala ďalej toľko k Thalii
27.02.2022 | 21:18:34 | | 85.237.234.* Reagovat
RE: Thalia sa rozumom kupuje
... a teď tu o Smolíčkovi a jeskyňkách...
28.02.2022 | 12:47:25 | Vašek | 88.103.233.* Reagovat
Cena/výkon
Tohle vypadá jako fajn auto, co bych mohl koupit klukovi po autoškole. Díky za tip, píšu si na seznam a přes víkend omrknu v aaa.
31.05.2016 | 22:12:09 | Kuja | 95.82.135.* Reagovat
RE: Cena/výkon
Tak se taky mrkni na crash testy......................, jinak pokud je syn automechanik -dobrá volba, spoustu se toho naučí.
01.06.2016 | 09:00:05 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: Cena/výkon
Kecy. Nerikam, ze nemuze mit nekdo spatnou zkusenost. Ale to je mozne u vsech znacek napric spektrem. Plus je treba brat v potaz, ze je to levny auto a necekat zazraky. Nicmene radsi bych tohle auto kupoval jako novy se zarukou, coz dneska neni mozny. Ale mam znamyho, co kupoval Thalii z druhy ruky, malo najeto, nejak 2-3 roky starou (rv 2005) a slouzila mu dobre az do letoska. Byt mel taky zpocatku predsudky. Usetril na jejim na jejim nakupu pres 100.000 Kc oproti cene novy (v ty dobe stavala nova 1.4 16V s klimou 265.000 Kc). Vymenil civky a mel pokoj. Pokud vim, tak na aute neresil do jeho 11 let nic zasadniho, pouze bezne spotrebni veci.
01.06.2016 | 11:58:48 | pOne | 90.177.76.* Reagovat
RE: Cena/výkon
Ha,ha,ha... většina majitelů zázraku Renault to dávno ví (pravda ne každý si to dokáže přiznat). Kvalita je ZOUFALÁ..., nakonec stačí číst recenze že?
Ví to celý svět, proto jde o ta nejlevnější auta, přeci , když vyrábím kvalitu, nebudu ji prodávat levně že?
01.06.2016 | 13:01:02 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
Dělat brzdy po 40tis. mi připadá dost brzo. Jestli je takto nastavená životnost celého auta, tak je to dost mizerný. Na Fanoušovi jsem dělal brzdy poprvé ve 100tis. a na Fabii mám něco přes 70tis. a brzdy zatím perfektní.
29.05.2016 | 12:13:33 | | 81.200.55.* Reagovat
RE:
Tezko rict. Jak uz jsem napsal nize. Doslo tam k nejake chybe. Mozna jsem podcenil cisteni brzd. Brzdy nebyly opotrebovane. Na predchozi Thalii brzdy pres 75000 km a v pohode.
29.05.2016 | 19:44:59 | pOne | 185.73.100.* Reagovat
ach jo kazdej jsme nejakej
za prve auto na najezd deset tis kc rocne a koukate na spotrebu? to se da zivit trilitr benzin s levou zadni.
Kotouce zprasene po 40 tis km? Proboha vy neumite asi jezdit nebo suntova kvalita.
Desticky kotuce prace 2300 kc?
to jste material objednaval u cinanu?
Me jen predni desky na stary auto stoji dva tisice a zadni tisic kc. jen desticky. Koukal jsem na komplet lepsi rikam lepsi nez standart predni kotouce desticky hadicky brzdovy celisti 45 tis kc.
Ja nalitam 50 tis km rocne a zivim dvoulitr s osmilitrovou spotrebou benzin a davam mu zabrat na brzdach motoru a spotrebe.
11.05.2016 | 17:57:39 | jirka | 178.255.168.* Reagovat
RE: ach jo kazdej jsme nejakej
Trošku se divím,že živíš benzín s takovým nájezdem.Při rozdílu na spotřebě dvou litrů na sto to máš rozdíl cca 30 000,- ročně ušetřenejch.
11.05.2016 | 20:51:00 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: ach jo kazdej jsme nejakej
jezdil jsem i s uspornejsim ale chci pohodli vykon a to se vyplati. Po zaplaceni hypo si koupim trilitr uz jsem ho jednou mel bral deset a najezd byl ctyricet tis km. Pohodli luxus a vykon.
12.05.2016 | 04:54:35 | | 178.255.168.* Reagovat
RE: ach jo kazdej jsme nejakej
Když opominu svou zoufalou zkušenost s tímto vrakem, tak musím potvrdit, že origoš desky práší jako blázen, při každém přezouvání kroutili v pneuservisu hlavou.
Jinak 40tkm/4 roky je nic, pak chápu spokojenost, mně se ten zázrak po 120tkm de facto rozložil na prvočinitele..........
12.05.2016 | 07:48:45 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: ach jo kazdej jsme nejakej
Kazdy ma jiny priority. Ja jsem chtel novy auto na dobu zaruky s najezdem nakych 12 tkm. Thalie mi poslouzila, nemuzu rict krivyho slova. Vim o nekolika lidech z okoli, ktery maji s Thaliema najezdeno 80-100 tkm a nevim o zadnem zasadnim problemu (krom nejakych prkotin typu: problematicky kabel centralu kufru (vymena za 500 Kc vyresi), problem s civkama u 1.4 16V (vymena civek vyresi)).
20.05.2016 | 14:11:56 | pOne | 90.177.76.* Reagovat
RE: ach jo kazdej jsme nejakej
Priority mohou být různé, ovšem myslím si, že 200tkm bez nějakých větších investic by mělo vydržet KAŽDÉ auto, což však pohříchu neplatí...............a u rencka tuplem :-(
23.05.2016 | 13:06:52 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: ach jo kazdej jsme nejakej
To me osobne vcelku nezajima.... co bude delat ktery auto pri 200 tkm. Ja uz ho mit v tu dobu davno nebudu. :-)
23.05.2016 | 19:10:39 | pOne | 185.73.100.* Reagovat
RE: ach jo kazdej jsme nejakej
Nj, holt každej to máme jinak, já moc neberu "dobu spotřební", i telefon mám tlačítkovej, co je fejsbůůůk netuším. Když si kupuji novou věc, chci aby mi sloužila do roztrhání těla a neměla by si to tělo roztrhat moc brzy..........
24.05.2016 | 08:22:17 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: ach jo kazdej jsme nejakej
Mám potřebu se usmát Vaškovi za jeho úpornou snahu diskutovat a "házet" neustále svá "moudra" ke každé recenzi.
Mám Thalii 4roky 90tis najeto, spotřeba v dlouhodobém průměru 5,2l a jediná závada je ta, že se mi předbíhají hodiny na palubce :-)
15.06.2016 | 15:50:27 | Dušan | 88.103.254.* Reagovat
RE: ach jo kazdej jsme nejakej
Svoji potřebu řeš na WC...............
16.06.2016 | 07:30:05 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: ach jo kazdej jsme nejakej
trafená hus zagágala....:))
16.06.2016 | 09:26:58 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: ach jo kazdej jsme nejakej
No nazdar ,tento xoxot tady chýbal................
16.06.2016 | 13:01:09 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: ach jo kazdej jsme nejakej
Pre xoxota každý xoxot..., alebo, " pre Vaška je každý Vasek "
Najmúdrejší Čechacku: Dacia, či Renault je spoľahlivejšie než W,či Ford...
17.06.2016 | 07:31:46 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: ach jo kazdej jsme nejakej
No to vieš že áno - pacient..........
17.06.2016 | 12:04:37 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: ach jo kazdej jsme nejakej
Doslo tam k nejake zavade. Nejak se zas*aly brzdy a doslo k tomu, ze se desky nevracely od kotoucu. Nejakou doubu to zrejme trvalo, nez jsem si vsim, ze hreje predni kolo. Odloupla desticka od te plochy, na ktere je, tim se znicil kotouc. Mozna jsem podcenil cisteni brzd, nevim.
Na spotrebu koukam, omlouvam se, pokud Vam to vadi :)
Cenou jsem byl prekvapen, bylo to v autorizovanem servisu. Dily zrejme Motrio.
20.05.2016 | 14:08:01 | pOne | 90.177.76.* Reagovat