Recenze Renault Thalia 1,5 DCi
“Dobrý kup.”

Autor recenze: jan (24 let),
Kraj Vysočina
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2004 Typ motoru:1.5/ nafta Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:172 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 4 roky Průměrná spotřeba: 4,5 l/100 km Vloženo: 8. 1. 2009

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.0

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Favorit Peugeot 205

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Auto mělo závadu na elektronice (vyřešeno v záruce) a poté pouze výměna spotřebních součástek jako jsou ložiska, brzdy, 2 tlumiče, slinetblok. Závadou která se trochu vymykala standartu byla zlomená trubka od řazení.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto je velmi spolehlivé. Spotřeba se pohybuje mezi 4-5 litry a pokud se řidič snaží dá se dostat i pod 4 litry. Auto má vyhovující zrychlení.

Nevýhodou je, že se auto chová poněkud nestabilně zvláště při rychlostech vyšších jak 135 km/h.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia

Vložit komentář

Ja mam na Thalii 1.5 dci najazdenych 232000 km a stale funguje tak neviem co mudruje Vasek , že taketo auto neprezije 200000 km.

23.11.2009 | 22:32:57 | ml Reagovat

Komentáře

No jinak jak tak koukám jsou zde fakt zajímavé komentáře..to že je tohle skutečnost nikomu dokazovat nemíním (nevím co bych s toho měl kdybych si výmýšlel - auta neprodávám). Jinak fakt že v zadu není moc místa je pravda..když si do auta sedne řidič mojí postavy tak na sedadle za ním se nedá dlouho sedět ale to myslím je věc kterou člověk zjistí když si to auto v autosalonu vyzkouší. Jinak to že moje auto mělo závažnou poruchu jenom v záruce je jako u každé značky i trochu o štěstí. Já ho mám a doufám že i mít budu. Jinak aktuální stav je 175 000 Km.

11.02.2009 | 18:05:50 | Jan Reagovat

elektronika

No závada na elektronice....jednalo se o to, že autu během jízdy samovolně zhasínal motor a nešel okamžitě nahodit. Když tato závada byla řešena servisem po třetí a vypůjčili sme si zadarmo vozidlo v servisu v rámci záruky tak konečně dali hlavy dohromady, poradily se ze servisy v ČR a něco tam vyměnili. Potom už se tato závada neopakovala. Samozřejmě kdyby se to nestalo v záruce tak bych byl asi hodně nahranej.

11.02.2009 | 13:03:23 | Jan Reagovat

ojetiny

Prakticky každé auto které má najeto více jak 100000km je ojeté.A kdo se opravdu odpovědně přizná,tak takové auto není bez závad a poruch.Takže řešit jak se bude chovat Thalia po ujetí těchto km je blbost.Přeji všem automobilistům všech autoznaček aby měli se svými dopravovateli co nejméně problémů a závad.Auto bez problémů a únavy materílu neexistuje!!!

12.01.2009 | 11:04:18 | log-in Reagovat

Lubos a Lucas

Až bude mít 320.000 ? To jsi se snad pomátl. Je to malé auto. Totéž Taxi se 424.000 km, tomu snad sám nevěříš?
Já na ni mám necelých 120.000 a je totálně na odpis , nedovedu si představit, že by měla přežít 200.000.

12.01.2009 | 08:43:53 | Vašek Reagovat

ku komentarom

Myslim, tato stranka by mala byt o tom aby sme si vzajomne pomohli so skusenostami k roznym znackam a typom aut,kto mal ake poruchy s autom,ako to riesil,pristup servisu atd,naco si davat pozor pri tom ktorom aute,tak prosim nekritizujte dizajn,aut je na trhu vela,kazdemu sa paci ine,hluposti ze je to srot,ze sa na to neda pozerat,to a to je krajsie,ak sa vam paci ine,kupte si ine,ale nepiste zbytocnosti,kazde auto je pre ine jazdenie,v meste,mimo mesta,naco kritizovat trojvalce,nepaci sa ti,kup ine ako som spominal,mal by tu fungovat lepsi filter od administratorov,aby tento web bol k niecomu a nie aby si tu ludia,ktorym vadi na vsetkom vsetko vymienali hlupe komentare.

11.01.2009 | 14:55:27 | vsetkym recezentom Reagovat

Majitel

V autorecenzi čtu velice hodně článků o určitém autě či značce,ale kolik je majitelů recenzované značky?Asi tak 30% a ostatní píšou své bláboly z doslechu co slyšeli v hospodě od Franty,či co jim nakecá šéf o svém úžasným autě.Jo jsou stále mezi námi zabedněnci,co si myslí jak úžasná je německá značka Škoda a jak zbytek Evropy vyrábí nekvalitní auta.Vše je otázka štěstí a náhody při výběru auta v prodejně a pro někoho a to hlavně v bazaru.Jak je možný,že recenze napsaná slovenským jazykem mi příjde objektivnější a kritičtější.Auta mají sloužit.

11.01.2009 | 08:42:03 | Kobyla Reagovat

Viac sa mi páči nová Thalia, ako nová Fabia.

Mal som Fabiu 1.4 benzín a to 4,5 roka. Tým chcem povedať, že nie som Škoda-negatívny, ale súhlasím s názorom, že nová Fabia je škaredé káčatko. Ja som radšej zvolil Ford a spokojnosť. Nedávno vedľa mňa na parkovisku stála nová Thalia a ten dizajn je fakt lepší ako mala jej predchodkyňa. Určite si nájde dosť priaznivcov. Ku kvalite a spoľahlivosti môžem povedať len toľko, že mám v práci asi 4 kolegov čo majú Thalie a nikto z nich sa nesťažoval, skôr sú spokojní. Tiež som uvažoval o jej kúpe. Áno aj pre mňa je ten dizajn hrozný, ale to nebol dôvod prečo som ju nekúpil. Ten dôvod bolo miesto vzadu. Mám 182 cm a tam nie je pre hlavu vôbec žiadne miesto. Mám 2 dorastajúce deti a nechcel som ich dostať z dažďa pod odkvap Fabia - Thalia (priestor vzadu). Inak prajem veľa km bez poruchy.

10.01.2009 | 22:50:10 | axel Reagovat

Spolehlivost bude stejná jak u staré. Je to jenom překapotované. Podvozek, motory i podstatná část interieru je stejná u staré.

10.01.2009 | 22:45:41 |  Reagovat

Dizajnovo je určite vydarenejšia nová Thalia, ako úzka a vysoká nová Fabia. Tá sa totiž nemôže páčiť nikomu zdravému.
A Tnová Thalia je na trhu veľmi krátko na to, aby sa dala posúdiť spoľahlivosť.

10.01.2009 | 21:03:22 | Petrík Reagovat

ona ta slavná fábie taky není skvost k chlubení, má dost poruch a servis drahej

10.01.2009 | 20:22:22 |  Reagovat

Radši Fabii,než levnej šunt o renaultu,znam spoustu lidi co,byly taky tak chytry,že je thalia super a ted si rvou vlasy vsteky.

10.01.2009 | 20:09:04 |  Reagovat

Nič v zlom, ale ak sa

niekomu páči stará Thalia, tak to je snáď úchylka hodná liečenia. Nemyslím techniky, ani tá za veľa nestojí, ale dizajn je asi najškaredší v triede malých áut. P.S. Voľakedy som si tiež myslel, že na aute nezáleží. Až niečo pobeháte a okúsite, budete sa čudovať, kde ste mali oči. Nejde o rýchlosť, výkon motora a podobne. Ale o pocit, že riadite auto, ktoré je aj pasia riadiť. Nie len presúvať sa z bodu A do bodu. Denne robím do práce cca 250-400 km, po SK, nič v zlom, ale na Thalii, Fabii si to neviem predstaviť.

10.01.2009 | 20:02:30 | ľuboš Reagovat

Nova fabka a nova thalia?? Urcite je krajsia thalia. A ako vsetci dobre vieme novu Fabiu nikto nechce.

10.01.2009 | 19:53:34 |  Reagovat

Znam spousty lidi,kterym hatapka vyhovuje,alespon neni tak oškliva a poruchova jako reno

10.01.2009 | 19:23:11 |  Reagovat

Najvacsie sracky na trhu su Fabie HTP. Thalie aspon maju 4 valce blbouni.

10.01.2009 | 18:41:34 | Lukas Reagovat

souhlasim s rasto

naprosto souhlasim s kolegou..

10.01.2009 | 17:59:46 |  Reagovat

Je to najlepsia sracka na trhu. Sorry, ale je to skarede a poruchove auto (subjektivny nazor)

10.01.2009 | 12:31:42 | rasto Reagovat

Hmmm,tak buh s tebou

10.01.2009 | 11:19:12 |  Reagovat

Co to v lidech jé?

Když někomu auto solidně slouží, poctivě uvede závady a spotřebu, je skoro u všech za debila.Pujčte si auto které nemáte a pak teprve porovnejte.Mám po x letech co jsem hobloval VWšroty (vždy nové)Megana2 G (zakoupen nový)a nemůžu si ho vynachválit.U každýho stroje se najde závada a dá se odstranit,ale u lidí kteří jsou vadný je to složitější.

10.01.2009 | 11:13:22 | Kobyla Reagovat

Vcera vecer som isiel s taxi Ranault Thalia 1,4 8V. To auto este asi normalneho vodica nezazilo. Ale ma 424000 km a bez problemov stale bezi!!!!

10.01.2009 | 09:50:45 | Lukas Reagovat

32.000 km, to je tak

akurát slušnejšie zabehnutie motora...Napíšte niečo po 320.000 km, vtedy to bude mať akú takú vypovedaciu hodnotu...P.S. Preboha, len ma nepredbiehajte! Nemusel by som takú hanbu prežiť..., že Vás to poniektorých baví...

09.01.2009 | 22:04:27 | ľuboš Reagovat

To bolo dobrééé :-))

09.01.2009 | 20:51:52 | Petrík Reagovat

Auto s pohlavnym udom, to je ako tvoje auto, ked v nom sedis?

09.01.2009 | 20:25:53 |  Reagovat

Auta s pohlavnim udem nebrat,neni nic horšiho...

09.01.2009 | 19:51:09 |  Reagovat

Ludek

vodici subaru si nepotrebuju nic dokazovat a tam kde ty skoncis s thaliou, vodicom subaru ani na um nepride, ze by mali spomaliť :-)
Ale hlavne nech sme vsetci spokojny a hlavne to zelam vodicom thalii :-)

09.01.2009 | 17:01:51 | taxi Reagovat

Cha,cha

Rátaj s tým, že tvoje bezporuchová Thalie bude bezporuchová ještě tak asi 20.000 km, ta moje taky byla, pak si užiješ. Ale , že by jsi předjížděl Subaru tomu snad ani sám nevěříš viď?

09.01.2009 | 16:57:07 | Vašek Reagovat

PS: pokud mate Thalii, vozy znacky Subaru nepredjizdejte

09.01.2009 | 16:42:28 | Ludek Reagovat

To je zase kriku kvuli jednomu best selleru, nektere prispevky jsou stejne subjektivni jako moje zkusenost: pokazde kdyz predjedu se svoji bezporuchovou Thalii (32000 km)jakekoli Subaru mam problem, onen rididic prirozene nadupany znalec aut, to proste neztravi .... Pro uplne objektivne/subjektivni vyrok: Subaru jsem za tech 32000 km predjel 4 *, 4* mel se mnou jeho ridic problem.

09.01.2009 | 16:40:56 | Ludek Reagovat

To Mány

Chcípnutí za jízdy taky několikrát,ale to je prd, mám lepší závadu.
Auto se samo od sebe začalo zrychlovat a nešlo zastavit (motor šel do otáček jako kráva), musel jsem vyšlápnout spojku a motor vypnout klíčkem !! Bezva závada v plném provozu. Ještě, že se nezamkl volant.

09.01.2009 | 15:12:17 | Vašek Reagovat

Autor také závady ako si mal, nespomenul, teda ich asi nemal. Je nelogické, aby som niekomu podsúval závady, ktoré sa na jeho aute nevyskytli.

09.01.2009 | 14:56:31 | Petrík Reagovat

Hrůza!

Kdysi jsem si chtěl já blázen Thálii koupit. Ale díky Bohu, stáli při mě lidé, kteří ji měli a nelhali mi: Naostro mi řekli, jaký je to turecký šmejd. Při výčtu závad (ještě v záruce) se mi protáčely panenky. Vše co tady uvádíte, k tomu časté chcípnutí za jízdy (hlavně při předjíždění to musel být pocuc), odlepené brzdové obložení, atd... Fáááákt dóóóst dobrá kára

09.01.2009 | 14:41:07 | Mány Reagovat

To Petrik

Zapoměl jsi na zlomený klacek, to teda fakt nechápu, ale jinak ten zázrak taky vlastním a recenzentovi moc nevěřím, mám benzín (daleko lehčí motor) a čepovina na předku byla totálně v pr... už při 100 tis, stejně tak tlumič výfuku, zadní brzdy po rozebrání při 80.000 se rozpadly na kousky a bylo to třeba vyměnit komplet i s bubny. Atd. atd.

09.01.2009 | 14:31:05 | Vašek Reagovat

cimik

Ložiská, brzdy a tlmiče je veľa závad na 172 t km? Mimochodom, závady to nie sú, ale spotrebný materiál. Závada tam bola spomenutá jediná - elektrika v záruke.

09.01.2009 | 13:41:34 | Petrík Reagovat

ale zasa na tolko kilometrou, to nieje tolko zavad

09.01.2009 | 13:17:47 |  Reagovat

No tak to je opravdu strašně moooc spolehlivé auto. Asi stejně jako další vraky od Renaultu.

09.01.2009 | 12:19:40 | cimik Reagovat

A co takhle

Těsnění př. okna, ruční brzda,zámek kufru,tlumič výfuku, aretace schránky spolujezdce,posilovač řízení,stabilizační táhla řízení,čepovina na předku, rozvody ap. ?

09.01.2009 | 11:16:23 | Vašek Reagovat

elektronika

Nazdar, šlo by blíže specifikovat závadu na elektronice? Díky.

09.01.2009 | 10:00:30 | Gramač Reagovat