Rok výroby:2008Typ motoru:1200Stav km při koupi:13 kmStav km nyní:9 200 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:6,4 l/100 kmVloženo:8. 9. 2008
Předchozí auto:Škoda 105 /120/125 Golf 1.6 TDRapido 19 1.8 LPG
Koupili byste další auto tohoto výrobce?nevím
Závady a opravy na autě
Jelikož jsem zakoupil nové auto tak nikoliv.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Hledal sem vůz okolo 200tis korun, co nebude příliš malý, bude mít slušný zavazadlový prostor a nějakou tu výbavu.
Nakonec sem vybral právě thalii s motorem 1.2 16V, která mě vyšla na necelých 230tis korun (metalíza, mlhovky, klima, stav. volant a sedačka, radio, PC, central na dálku, okna v el. atd....) Auto mám 3 měsíc a najeto něco přes 9tis.km, byl sem s ním ve Švýcarsku a vedlo si báječně, ve 4 dospělých lidech a plném kufru zavazadel sem měl kombinovanou spotřebu 6,4 l což mě mile překvapilo.
Thalia se spousta lidem nelíbí což ja z toho tak trochu těžím, bo není nápadna a zloděje nezajíma ani sídlištní otrapy...Uvažoval sem o koupi opět ojetého auta, konkrétně golf lV nebo octavia l, ale jelikož mé sestře ukradli octavii bilou, slabýho diesela, nic na ni vlastně nebylo tak sem si řekl, že to nemám zapotřebí....ve finále když koupím auto za 120-150 tis tak dalších 15-20tis do něj vrazím, ať už to sou třeba rozvody, gumy, výfuk, náprava nebo tlumiče.
Thálii mám novou, pojištěnou a se servisem v případě poruchy na cestě, prodlouženu záruku.
vzhled je důležitej, proto sem ji obul nová 14palcová kola s límcem (limec stříbrný, paprsky černé) čekám na přední brýle na světla, zadní křídlo se už lakuje a ještě mají dorazit plastové prahy což je asi nejduležitější (vypadá to divně bez nich)... Autu bych vytknul již okoukaný vzhled, snad bych uvítal silnější motor za předpokladu ježdění ve více lidech (my s přítelkyní jezdíme sami dva takže stačí), při rychlosti nad 130km zvýšený hluk od motoru, zadní náprava se chová při vyšší rychlostech opravdu nevyzpytatelně... Kvalita zpracování je na průměrné úrovni, zatím nic nevrže, ovšem nic moc příjemný materiál (u auta za ty prachy nečekám zázraky..)
Jediné co mi opravdu vadí je, že nemám nikdě v kabině hodiny, jelikož nemám originál radio s ovládáním na volantu a s displejem na palubce, ale pioneer, který sem dostal od prodejce zdarma k ační výbavě...
Poslední zmínka je spotřeba - stále se držím do 6,5 litru což mě dává usměv na tváři a to nijak šetrně nejezdím...:-)...po dálnici jezdím v klidu 130-140 km/h, do Švýcarska sem ve 4 lidech jel po dálnici kolem 120-130 bez nějakých problémů (nutno říci, že jde o 16V takže když ho máte v otáčkách, motor je celkem živej....)
Toť prozatím vše, jen snad by se do mě mohli pustit kritici fabii co neustále na těchto stránkách řeší 3-válce...:o)...snad i proto sem si koupil auto s tímto motorem a ne o 100tis kaček dražsí novou fabii(ale je pěkná no) nebo za stejny prachy 3-valcovýho litra třeba od japonce.
Ta pretacavost nie je az taka hrozna, ako s klasickym zadnym nahonom (Ziguli, BMV,..), ten kufor aspon kompenzuje nedotacavost predneho nahonu. Moja zena ju v zime takisto otocila o 180 stupnov, ale skoncila v snehu, na aute nebol ani skrabanec, takiskto otocila firemne clio, ale to uz nebolo bez nasledkov. Teraz mame SX4 4x4 aj s ESP, to sa jej zatial otocit nepodarilo. Inak vdaka slinemu motoru a dobrym gumam som s Thaliou v zime vysiel vsade bez retazi, dodnes ich mam nerozbalene v garazi, vozil som ich so sebou, ale nikdy som ich nepotreboval. A to nehovorim aka je to lahoda ist na lyzovacku s tou SX4-kou.
S tímto stručným hodnocením naprosto souhlasím. Já mám sice stokoňovou 1,4-16V, každý den s ní jezdím do práce 2*20km, občas dál do 100 km. Musím ji jenom chválit, pro tento účel plně dostačuje. Ale i na delší cestě přes 1000 km po dálnicích jsem byl překvapen - je celkem pohodlná, necítil jsem žádnou únavu. Většinou jezdím sám, pak je ale jízda s plně obsazenou a naloženou Thálií po odlehčení předku taková trochu nepříjemně plavací. Trochu nejistý pocit jsem měl ze začátku z jízdy na kluzku, na sněhu se dá díky převisu kufru za zadní nápravou lehce přetočit.
Prvá otázka je, na čo si kupujem auto?!!! Odpoveď: Pre mňa je to približovadlo pre presun z bodu X do bodu Y.
Druhá otázka - koľko môžem/som ochotný do vozidla investovať? Odpoveď: Predpokladám, že ten, kto kupuje Thaliu nie je márnotratný milionár a preto očakáva maximálny pomer výkon/cena.
Tretia otázka: Má pisateľ týchto riadkov skúsenosi s Tháliou? Odpoveď: Áno, najazdil som na Ice+ 1,2l zhruba 55 000 km.
Posledná, 4. otázka. Aký má pisateľ týchto riadkov názor na Táhliu? Odpoveď: Vynechám estetiku, ktorá je subjektívnou kategóriu a naviac pri autách tejto cenovej kategórie, je zvyčajne až na chvoste kritérií. Natálka je auto, ktoré ma príjemne prekvapilo. Nízkou spotrebou, pohodovým pružením, nízkym hlukom, výkonným a svižným 1,2l 55kW motorom a veľkým kufrom. Momentálne jazdím na firemnej Honde Accord so 150 HP motorom. Na dlšie cesty je Honda iste oveľa lepšia, ako Thalia. Ale je aj 4x drahšia.. Takže z hľadiska pomeru výkon/ cena v mestskej prevádzke je Thalia (ale aj iné menšie a lacnejšie autto) lepšie. Na dlhšie trasy Thalinka určite nie je až taká dobrá, ale ak idem 2 razy za rok na dovolenku, tak nemá význam kupovať drahé a veľké auto.
Zhrnuté - Thalia je za tie peniaze asi optimálnou voľbou. Ak by som v budúcnosti bol vo finančnej tiesni a nemohol obetovať viac, ako cca 8 000 Eu za auto, kúpil by som si Thaliu.
Jako, mě osobně se na Thalii zadní křídlo líbí a tuning, nebo styling, nevim, proč by měl bejt k smíchu u takovýhodle auta! Copak se musej tunit jenom drahý auta?!
Ať se podívám na jekou recenzi chci, kde figuruje ten kokot Radek, vždycky se pobavím. Je to hádavý fracek, kterej udělá problém z čehokoli,a pak ho hodiny řeší, dokud nemá poslední slovo. Je to zneuznanej odborník, kterej si tady na recenzích léčí komplexy a sám sobě dokazuje, jak je chytrej. Ale bohužel opravdu jen sám sobě. Ve skutečnosti je to kretén, jakýmu není široko daleko rovno. navrhuji jeho zvratky, kterýma kazí většinu recenzí, ignorovat. Většina reakcí na jeho žvásty končí hádkami, protože jenom jeho názor je ten správný. je to tupec a dokázal to už mockrát.
Patrim k spokojnym majitelom Thalie - toto auto vlastnim uz 3 roky. Neda mi nepovedat, ze hoci uznavam pravo druheho "vysperkovat" si auto podla svojho gusta - akykolvek "stylling" a "tuning" Thalie mi pride len a len komicky (pridavam sa k Radek-ovi). To auto sa na to jednoducho nehodi. Pripada mi to, ako ked si da cernoch blond vlasy - kopec ludi ho bude "zrat" a aj jemu sa to bude pacit, ale...
Do nedávna tohle: http://autorecenze.centrum.cz/auto-recenze-bmw-530-e39-touring-7163.htm Momentálně jezdím služebním Mitsubishi L200 a sháním Toyotu 4Runner v nějakým slušným stavu, což je trošku v Evropě problém. Původně jsem chtěl Landrover Discovery, ovšem negativní reference mě odradili. Ale k věci. Pokud bych uvažoval o autě za 220.000kč, tak bych vůbec o novým neuvažoval. Čili těžko posoudit, asi Fiat Grande Punto - lepší výbava, moderní konstrukce, design (subjektivní). Ale hlavně bych na to auto nezprznil nějakýma pseudoúpravama, které jsou opravdu směšný, protože vlastnosti auta nezmění a na Thalii 1.2 jsou prostě komické.
Me by zajimalo Radku co ze mas ty za auto......a co by sis teda koupil, kdyz bys mel 220tis k dispozici a podminka by byla mit nove auto, slusny zavazadelnik a ctyrvalcovy motor pokud mozno a nekupovat uplnou socku vybavu.....hmm??? Jinak zadny vyfuky tam nemam a ani nehodlam davat, nechci zadnej rachot v aute pri jizde.....ale ikdyby....to ze se tim tady nekdo pochlubi je jeho vec a nechapu co te na tom sere....nekdo si koupi do auto vonavku, nekdo pekny kola, jinej zase kridlo....jinej zase lije benzin a je mu auto ukradeny, jinym zase ne...nekdo auto nema vubec, misto toho si doma koupi kozenou sedacku za 80tis a k tomu koberec za 30tis...no a??
Celkově nepochopím proč někdo něco čipuje každý má možnost koupit si dostatečně silný vůz. Pro mě je nepochopitelný i magor který si nechá přečipovat 125kw motor na cca 135kw. To jsou jen duševní mrzáci trpící komplexem malého péra.
Zdravim, omlouvam se, ze reaguju az ted ale vanoce me daly zabrat a v praci byl frmol....jinak tedy na aute uz mam bryle, prahy i kridlo na zadku a myslim, ze to nevypada tak zle...pred 14 dnema jsem nechal stahnout predni pruziny o 3 cm takze predek je ted nize a to same ceka i zadek, nechtel sem to delat najednou abych videl co to udela.....jinak fotky ted momentalne nemam, budu se snazit neco nafotit...
Zajímal by mě váš názor, kontaktoval jsem jednu tuningovou firmu ohledně zvýšení výkonu u Thalie 1.2, 55kW a bylo mi odepsáno:K Vašemu nezávaznému dotazu na vozidlo thalia: řídící jednotku (Sagem)je možné upravit, přenastavením dat.map navýšení výkonu cca10%.Konečná cena po úpravě je 6.500,-Kč A zajímalo by mě, jestli to má tak říkajíc cenu, jestli by někdo z vás do toho šel. Odpovědi typu"tak si kup turbo V6" a nebo "s krámu formuli neuděláš" neberu!
Pokud si z Brna zkus auto K.E.I. na Vinohradech, Skodovku tam kupovala cela nase rodina a vzdy nej cena. Ja sem jedina cerna ovce a obdivovatel bestselleru Thalie
Nekteri tu pisi a nevi o cem. Je zde zasadni rozdil mezi tuningem a stylingem. Tuning: zvyseni vykonu motoru, lepsi tlumice da se rict ze vylepseni toho co autu zlepsuje jizdni vlastnosti, vykon atp. Styling: lak, mracitka, ruzne listy atp. u kategorie aut Thalie se neda za tuning povazovat ani kridlo, spojler, vzhledem k tomu ze tyto veci v podstate jizdni vlastnosti neovlivni. Jinak nevidim duvod proc "nezlepsovat" jakekoli auto, kazdy si vylepsuje to na co ma nebo to co se mu libi, nekdo jizdni kolo, nekdo favorita, nekdo BMW a nekdo na to sere a auto pouziva k tomu k cemu je, k jezdeni a ne prodluzovani penisu.
Čau nedělám to moc často ale musím se připojit k diskuzi. Plánuji koupi nové Thalie a stejně jako Milan mám v plánu na auto prdnout křídlo a možná prahy a pár drobností. A dělám to proto že se mi to auto bude prostě líbit víc. Joo mohl bych ty prachy narvat do něčeho jinýho a že by bylo kam, ale proč ne si udělat radost? Tohle auto chci protože ujedu denně min. 100km, má to malou spotřebu a něco se tam vejde. Proč kupovat o 100tisíc dražší Fabii /hele za těch inzerovaných 170t jí neseženete - zkoušel jsem to/ to opravdu radši vrazim dalších 10 do tohodle auta a budu mít velkej kufr. V každém případě kdyby každej měl miliony a mohl si dovolit nechat tunit auta u Brabusu AMG nebo v nějakym takovimhle podniku, tak by všechny auta byly stejný a stálo by to za prd. Takhle si každej udělá co chce, a když se to někomu nelíbí, tak ať se nekouká. A další věc, není nic těžkého udělat z 200 kobylkovýho auta 220 ale z lidovky udělat hezký auto se kterým můžeš jezdit do práce je paráda. Tkže držim palce a hoď sem nějakou tu fotku :-)
Tak tedy znova opakuji, ze auto netunim a ani tunit nehodlam (uz jen proto, ze je v zaruce a tak se vlastne s nim nesmi delat..he..), psal sem, ze sem chtel auto trosku odlisit od ostatnich thalii - mimochodem se mi to myslim povedlo, jelikoz v jednom vchode jsme tri co toto auto mame... kridlo jsem na auto nedaval kvuli nejakym lepsim jizdnim vlastnostem Radku, ale proto ze sem chtel.....auto sem si koupil taky, protoze sem ho chtel....a jezdim s nim, protoze chci....:-P Psion - ano, mas pravdu dneska bych si koupil novou Thalii nebo spise Sandero - jenze o techto aut se zaclo mluvit tesne po tom, co me zacla thalie jiz stat pred domem...he
Skoro se divim, že jsi nepočkal na novou verzi. Od pohledu vypadá o dost líp a měla by být zanedlouho k dostání. Každopádně ať dobře slouží. Jen nějak nepochopim proč tam chceš vozit dalších 10 kg plastu navíc a mršit světla nějakou hrůzou. Tuning beru, ale tuning se neříká vykoupením tuning oddělení u pumpy. Na okolí bys zapůsobil daleko líp, kdyby sis koupil jen nějakou blbost popřípadě něco originálnějšího. Křídlem a mračítkama začíná každej.
On tuning sám o sobě je mimo, pokud není dělán specialisty - např. ABT (Audi) apod. . Nakoupit hromadu plastů, hlíny atd. to není tuning, ale tragedie. Navíc v kombinaci s 1.2 16v. Tam to křídlo má jistě smysl. Ještě bych pořídil přední spoiler, pro sichr, jelikož by vůz se mohl vznést k oblakům.... . Každý tuner začíná motorem, brzdama..., nikoli plasty.
To jako se muůžou tunit jen drahá a silná auta?Každý nemá na bavoráka v šestiválci...Znám člověka, který má lehký tuning na starém megane z roku 1996, s motorem 1,6 osmiventil 90k, a rozhodně u nás není ani v nejmenším terčem posměchu.Baví ho to a má to pěkné..smát se mu budou jen takoví, jako Radek.
To: Project - těším se na fotky - moc tuněných Thálií jsem neviděl, leda s tím zadním křídlem. Někde na netu jsem našel ještě tu starou, ale pěkně udělanou - k nepoznání. Taky nemám originál autorádio, ale Pioneer s repro ve dveřích, takže já sám jsem se omezil jenom na zadní repro a někdy chci do palubky doplnit výškáče. Hodiny řeším navigací - stejně jí používám jako hlasitou BT handsfree. Jinak ti dám tip na
Ja nechci "TUNIT! auto, proste jen chci autu trosinku pozmenit vzhled, aby nebyla tuctova.....to ze sem nechtel vrazet penize do ojetiny bylo diky tomu, ze je stale co menit a opravovat a vlastne nezbyly uz prachy treba na nejaky ten kus plastu na auto....ted kdyz mam nove tak si muzu dat na auto to kridlo a vim, ze auto bude jezdit na dale tak jak jezdi( nebo meli by ze jo kdyz je novy) Jinak ted mi prisly prahy a predni bryle na svetla tak az to bude vsechno v laku tak sem dam fotku ( prahy sem koupil umyslne, vadi mi ze je tak hodne videt ta hrana ve spodu )
Mám Thálii již dva roky a žádné problémy jsem neměl. Je fakt, že mám úplný základ, ale prostě jsem spokojený. Auto jsem kupoval, abych jezdil a lil jen benzín. Na vzhledu mi záleželo jen minimálně, ten totiž nejezdí. Tuning u tohoto auta nemá význam, to ty prachy dej radši do benálu a odjeď s holkou na dovču..
No nechci ti brát nadšení a elán, ale máš to chvíli, takže problémy teprve přijdou a věř , že jich bude ! Jinak s hodnocením vzhledu a nezájmu zlodějů i delší záruky u nového auta souhlas, taky jsem tak uvažoval, když jsem ten krám před 5-ti lety kupoval, dnes to ale vidím trochu jinak. Co se týče tunění Thalie, tak to vidím jako prachy vyhozené oknem, ale každého věc. Já třeba na začátku uvažoval, že tam dám střešní okno ,ale v servisu mi řekli, že se nenabízí v originále. Až po té co jsem jim vysvětlil, že ke Cliu jej nabízejí a tohle je vlastně Clio s batohem, tak uznali, že by to jistě šlo - no nakonec jsem ho tam stejně nedal. Co se týče servisů (to zjistíš, až ho budeš potřebovat), je to katastrofa. Značkové servisy Rrenault, to je kapitola na samostatný článek. Takže přesto přeji hodně pohodových km, ale doporučuji tak okolo 50.000 prodat.
Je vidno, ze autor je nadseny z auta, a to je dôlezite, aby bol majitel spokojny. A dôlezita je spolahlivost. Ta je pri novych autach predpokladana. Len ma perkvapilo, ze autor clanku nechce davat 15-20tisic na rozvody, tlmice a pod pri kupe ojazdeneho auta, ale na kadejake doplnky na nove auto vyhodi podobne ak nie väčšie peniaze. :-) Ale vravim, dôlezita je spokojnost majitela a spolahlivost automobilu.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia
pretacavost
Ta pretacavost nie je az taka hrozna, ako s klasickym zadnym nahonom (Ziguli, BMV,..), ten kufor aspon kompenzuje nedotacavost predneho nahonu. Moja zena ju v zime takisto otocila o 180 stupnov, ale skoncila v snehu, na aute nebol ani skrabanec, takiskto otocila firemne clio, ale to uz nebolo bez nasledkov. Teraz mame SX4 4x4 aj s ESP, to sa jej zatial otocit nepodarilo. Inak vdaka slinemu motoru a dobrym gumam som s Thaliou v zime vysiel vsade bez retazi, dodnes ich mam nerozbalene v garazi, vozil som ich so sebou, ale nikdy som ich nepotreboval. A to nehovorim aka je to lahoda ist na lyzovacku s tou SX4-kou.
18.02.2009 | 10:17:12 | pepa Reagovat
Javladu
S tímto stručným hodnocením naprosto souhlasím. Já mám sice stokoňovou 1,4-16V, každý den s ní jezdím do práce 2*20km, občas dál do 100 km. Musím ji jenom chválit, pro tento účel plně dostačuje. Ale i na delší cestě přes 1000 km po dálnicích jsem byl překvapen - je celkem pohodlná, necítil jsem žádnou únavu. Většinou jezdím sám, pak je ale jízda s plně obsazenou a naloženou Thálií po odlehčení předku taková trochu nepříjemně plavací. Trochu nejistý pocit jsem měl ze začátku z jízdy na kluzku, na sněhu se dá díky převisu kufru za zadní nápravou lehce přetočit.
25.01.2009 | 11:59:10 | Míra Reagovat
Strucne
Vážení Tháliani a ostatní.
Prvá otázka je, na čo si kupujem auto?!!!
Odpoveď: Pre mňa je to približovadlo pre presun z bodu X do bodu Y.
Druhá otázka - koľko môžem/som ochotný do vozidla investovať?
Odpoveď: Predpokladám, že ten, kto kupuje Thaliu nie je márnotratný milionár a preto očakáva maximálny pomer výkon/cena.
Tretia otázka: Má pisateľ týchto riadkov skúsenosi s Tháliou?
Odpoveď: Áno, najazdil som na Ice+ 1,2l zhruba 55 000 km.
Posledná, 4. otázka. Aký má pisateľ týchto riadkov názor na Táhliu?
Odpoveď: Vynechám estetiku, ktorá je subjektívnou kategóriu a naviac pri autách tejto cenovej kategórie, je zvyčajne až na chvoste kritérií. Natálka je auto, ktoré ma príjemne prekvapilo. Nízkou spotrebou, pohodovým pružením, nízkym hlukom, výkonným a svižným 1,2l 55kW motorom a veľkým kufrom. Momentálne jazdím na firemnej Honde Accord so 150 HP motorom. Na dlšie cesty je Honda iste oveľa lepšia, ako Thalia. Ale je aj 4x drahšia.. Takže z hľadiska pomeru výkon/ cena v mestskej prevádzke je Thalia (ale aj iné menšie a lacnejšie autto) lepšie. Na dlhšie trasy Thalinka určite nie je až taká dobrá, ale ak idem 2 razy za rok na dovolenku, tak nemá význam kupovať drahé a veľké auto.
Zhrnuté - Thalia je za tie peniaze asi optimálnou voľbou. Ak by som v budúcnosti bol vo finančnej tiesni a nemohol obetovať viac, ako cca 8 000 Eu za auto, kúpil by som si Thaliu.
24.01.2009 | 14:25:55 | Majiteľ Thalie Reagovat
Jako, mě osobně se na Thalii zadní křídlo líbí a tuning, nebo styling, nevim, proč by měl bejt k smíchu u takovýhodle auta! Copak se musej tunit jenom drahý auta?!
18.01.2009 | 11:44:15 | jiR6a Reagovat
Katastrofa!
16.01.2009 | 10:05:32 | knnol Reagovat
Radek nezklamal
Ať se podívám na jekou recenzi chci, kde figuruje ten kokot Radek, vždycky se pobavím. Je to hádavý fracek, kterej udělá problém z čehokoli,a pak ho hodiny řeší, dokud nemá poslední slovo. Je to zneuznanej odborník, kterej si tady na recenzích léčí komplexy a sám sobě dokazuje, jak je chytrej. Ale bohužel opravdu jen sám sobě. Ve skutečnosti je to kretén, jakýmu není široko daleko rovno. navrhuji jeho zvratky, kterýma kazí většinu recenzí, ignorovat. Většina reakcí na jeho žvásty končí hádkami, protože jenom jeho názor je ten správný. je to tupec a dokázal to už mockrát.
13.01.2009 | 07:29:39 | Reagovat
Patrim k spokojnym majitelom Thalie - toto auto vlastnim uz 3 roky. Neda mi nepovedat, ze hoci uznavam pravo druheho "vysperkovat" si auto podla svojho gusta - akykolvek "stylling" a "tuning" Thalie mi pride len a len komicky (pridavam sa k Radek-ovi). To auto sa na to jednoducho nehodi. Pripada mi to, ako ked si da cernoch blond vlasy - kopec ludi ho bude "zrat" a aj jemu sa to bude pacit, ale...
13.01.2009 | 00:52:14 | matusco Reagovat
A kdybych mel v thalii motor trebas dvoulitra o 150koni tak bych uz mohl mit kridlo???
05.01.2009 | 18:34:48 | Project Reagovat
To Project
Do nedávna tohle: http://autorecenze.centrum.cz/auto-recenze-bmw-530-e39-touring-7163.htm Momentálně jezdím služebním Mitsubishi L200 a sháním Toyotu 4Runner v nějakým slušným stavu, což je trošku v Evropě problém. Původně jsem chtěl Landrover Discovery, ovšem negativní reference mě odradili. Ale k věci. Pokud bych uvažoval o autě za 220.000kč, tak bych vůbec o novým neuvažoval. Čili těžko posoudit, asi Fiat Grande Punto - lepší výbava, moderní konstrukce, design (subjektivní). Ale hlavně bych na to auto nezprznil nějakýma pseudoúpravama, které jsou opravdu směšný, protože vlastnosti auta nezmění a na Thalii 1.2 jsou prostě komické.
03.01.2009 | 18:56:45 | Radek Reagovat
Me by zajimalo Radku co ze mas ty za auto......a co by sis teda koupil, kdyz bys mel 220tis k dispozici a podminka by byla mit nove auto, slusny zavazadelnik a ctyrvalcovy motor pokud mozno a nekupovat uplnou socku vybavu.....hmm???
Jinak zadny vyfuky tam nemam a ani nehodlam davat, nechci zadnej rachot v aute pri jizde.....ale ikdyby....to ze se tim tady nekdo pochlubi je jeho vec a nechapu co te na tom sere....nekdo si koupi do auto vonavku, nekdo pekny kola, jinej zase kridlo....jinej zase lije benzin a je mu auto ukradeny, jinym zase ne...nekdo auto nema vubec, misto toho si doma koupi kozenou sedacku za 80tis a k tomu koberec za 30tis...no a??
03.01.2009 | 16:53:44 | Project Reagovat
Celkově nepochopím proč někdo něco čipuje každý má možnost koupit si dostatečně silný vůz. Pro mě je nepochopitelný i magor který si nechá přečipovat 125kw motor na cca 135kw. To jsou jen duševní mrzáci trpící komplexem malého péra.
01.01.2009 | 16:42:22 | Reagovat
Ty brďo, to už musí být placka, jako hovado. Co alespoň dva laufy vzadu, máš? Aby se to nedusilo.
01.01.2009 | 15:29:37 | Radek Reagovat
skukam
Ja uz naozaj nechapem,ked si kupis 1.2 motor a potom chces vykon lepsi o nejake tie 6 kone za 6500kc.To naozaj nema logiku.
01.01.2009 | 13:16:41 | Reagovat
Zdravim, omlouvam se, ze reaguju az ted ale vanoce me daly zabrat a v praci byl frmol....jinak tedy na aute uz mam bryle, prahy i kridlo na zadku a myslim, ze to nevypada tak zle...pred 14 dnema jsem nechal stahnout predni pruziny o 3 cm takze predek je ted nize a to same ceka i zadek, nechtel sem to delat najednou abych videl co to udela.....jinak fotky ted momentalne nemam, budu se snazit neco nafotit...
29.12.2008 | 16:28:47 | Project Reagovat
výkon
Zajímal by mě váš názor, kontaktoval jsem jednu tuningovou firmu ohledně zvýšení výkonu u Thalie 1.2, 55kW a bylo mi odepsáno:K Vašemu nezávaznému dotazu na vozidlo thalia:
řídící jednotku (Sagem)je možné upravit, přenastavením dat.map
navýšení výkonu cca10%.Konečná cena po úpravě je 6.500,-Kč
A zajímalo by mě, jestli to má tak říkajíc cenu, jestli by někdo z vás do toho šel. Odpovědi typu"tak si kup turbo V6" a nebo "s krámu formuli neuděláš" neberu!
24.12.2008 | 14:48:10 | jiR6a Reagovat
To Souky
Pokud si z Brna zkus auto K.E.I. na Vinohradech, Skodovku tam kupovala cela nase rodina a vzdy nej cena. Ja sem jedina cerna ovce a obdivovatel bestselleru Thalie
09.12.2008 | 11:31:23 | Honza Reagovat
Nekteri tu pisi a nevi o cem. Je zde zasadni rozdil mezi tuningem a stylingem. Tuning: zvyseni vykonu motoru, lepsi tlumice da se rict ze vylepseni toho co autu zlepsuje jizdni vlastnosti, vykon atp. Styling: lak, mracitka, ruzne listy atp. u kategorie aut Thalie se neda za tuning povazovat ani kridlo, spojler, vzhledem k tomu ze tyto veci v podstate jizdni vlastnosti neovlivni. Jinak nevidim duvod proc "nezlepsovat" jakekoli auto, kazdy si vylepsuje to na co ma nebo to co se mu libi, nekdo jizdni kolo, nekdo favorita, nekdo BMW a nekdo na to sere a auto pouziva k tomu k cemu je, k jezdeni a ne prodluzovani penisu.
09.12.2008 | 11:28:59 | Honza Reagovat
thalie tuning
Čau
nedělám to moc často ale musím se připojit k diskuzi. Plánuji koupi nové Thalie a stejně jako Milan mám v plánu na auto prdnout křídlo a možná prahy a pár drobností. A dělám to proto že se mi to auto bude prostě líbit víc. Joo mohl bych ty prachy narvat do něčeho jinýho a že by bylo kam, ale proč ne si udělat radost? Tohle auto chci protože ujedu denně min. 100km, má to malou spotřebu a něco se tam vejde. Proč kupovat o 100tisíc dražší Fabii /hele za těch inzerovaných 170t jí neseženete - zkoušel jsem to/ to opravdu radši vrazim dalších 10 do tohodle auta a budu mít velkej kufr.
V každém případě kdyby každej měl miliony a mohl si dovolit nechat tunit auta u Brabusu AMG nebo v nějakym takovimhle podniku, tak by všechny auta byly stejný a stálo by to za prd. Takhle si každej udělá co chce, a když se to někomu nelíbí, tak ať se nekouká.
A další věc, není nic těžkého udělat z 200 kobylkovýho auta 220 ale z lidovky udělat hezký auto se kterým můžeš jezdit do práce je paráda.
Tkže držim palce a hoď sem nějakou tu fotku :-)
09.12.2008 | 09:41:35 | souky Reagovat
To. Project
Tak jak to jde? Už je to v laku?
28.11.2008 | 11:10:39 | Míra Reagovat
Tak tedy znova opakuji, ze auto netunim a ani tunit nehodlam (uz jen proto, ze je v zaruce a tak se vlastne s nim nesmi delat..he..), psal sem, ze sem chtel auto trosku odlisit od ostatnich thalii - mimochodem se mi to myslim povedlo, jelikoz v jednom vchode jsme tri co toto auto mame...
kridlo jsem na auto nedaval kvuli nejakym lepsim jizdnim vlastnostem Radku, ale proto ze sem chtel.....auto sem si koupil taky, protoze sem ho chtel....a jezdim s nim, protoze chci....:-P
Psion - ano, mas pravdu dneska bych si koupil novou Thalii nebo spise Sandero - jenze o techto aut se zaclo mluvit tesne po tom, co me zacla thalie jiz stat pred domem...he
19.10.2008 | 19:38:12 | Project Reagovat
Skoro se divim, že jsi nepočkal na novou verzi. Od pohledu vypadá o dost líp a měla by být zanedlouho k dostání. Každopádně ať dobře slouží. Jen nějak nepochopim proč tam chceš vozit dalších 10 kg plastu navíc a mršit světla nějakou hrůzou. Tuning beru, ale tuning se neříká vykoupením tuning oddělení u pumpy. Na okolí bys zapůsobil daleko líp, kdyby sis koupil jen nějakou blbost popřípadě něco originálnějšího. Křídlem a mračítkama začíná každej.
01.10.2008 | 16:14:22 | psion Reagovat
No videl som práve novú Thaliu a tá snáď nebude mať toľko odporcov kvôli dizajnu. Vyzerá podstatne lepšie, ako tá súčasná generácia.
28.09.2008 | 20:27:08 | Petrík Reagovat
A víš, že já na tom autě oceňuji to, že se většině lidí nelíbí? Ono je tím vzhledem totiž originální. Má svůj styl.
28.09.2008 | 19:04:09 | Míra Reagovat
On tuning sám o sobě je mimo, pokud není dělán specialisty - např. ABT (Audi) apod. . Nakoupit hromadu plastů, hlíny atd. to není tuning, ale tragedie. Navíc v kombinaci s 1.2 16v. Tam to křídlo má jistě smysl. Ještě bych pořídil přední spoiler, pro sichr, jelikož by vůz se mohl vznést k oblakům.... . Každý tuner začíná motorem, brzdama..., nikoli plasty.
28.09.2008 | 17:49:22 | Radek Reagovat
Radek
To jako se muůžou tunit jen drahá a silná auta?Každý nemá na bavoráka v šestiválci...Znám člověka, který má lehký tuning na starém megane z roku 1996, s motorem 1,6 osmiventil 90k, a rozhodně u nás není ani v nejmenším terčem posměchu.Baví ho to a má to pěkné..smát se mu budou jen takoví, jako Radek.
28.09.2008 | 17:18:18 | Peter Pietrowski Reagovat
Tuzing
Úprava tohoto vozu tímto směrem způsobí spíše posměch, než obdiv individuality.
28.09.2008 | 16:53:52 | Radek Reagovat
To: Project - těším se na fotky - moc tuněných Thálií jsem neviděl, leda s tím zadním křídlem. Někde na netu jsem našel ještě tu starou, ale pěkně udělanou - k nepoznání. Taky nemám originál autorádio, ale Pioneer s repro ve dveřích, takže já sám jsem se omezil jenom na zadní repro a někdy chci do palubky doplnit výškáče. Hodiny řeším navigací - stejně jí používám jako hlasitou BT handsfree. Jinak ti dám tip na
28.09.2008 | 13:12:07 | Míra Reagovat
Ja nechci "TUNIT! auto, proste jen chci autu trosinku pozmenit vzhled, aby nebyla tuctova.....to ze sem nechtel vrazet penize do ojetiny bylo diky tomu, ze je stale co menit a opravovat a vlastne nezbyly uz prachy treba na nejaky ten kus plastu na auto....ted kdyz mam nove tak si muzu dat na auto to kridlo a vim, ze auto bude jezdit na dale tak jak jezdi( nebo meli by ze jo kdyz je novy)
Jinak ted mi prisly prahy a predni bryle na svetla tak az to bude vsechno v laku tak sem dam fotku ( prahy sem koupil umyslne, vadi mi ze je tak hodne videt ta hrana ve spodu )
20.09.2008 | 14:49:13 | Project Reagovat
Zadní křídlo na Thalii je prostě nádhera. Jiný styling bych nevolil, ale to křídlo ...
15.09.2008 | 09:24:07 | Honza Reagovat
Mám Thálii již dva roky a žádné problémy jsem neměl. Je fakt, že mám úplný základ, ale prostě jsem spokojený. Auto jsem kupoval, abych jezdil a lil jen benzín. Na vzhledu mi záleželo jen minimálně, ten totiž nejezdí. Tuning u tohoto auta nemá význam, to ty prachy dej radši do benálu a odjeď s holkou na dovču..
11.09.2008 | 10:19:50 | Karel Reagovat
No nechci ti brát nadšení a elán, ale máš to chvíli, takže problémy teprve přijdou a věř , že jich bude ! Jinak s hodnocením vzhledu a nezájmu zlodějů i delší záruky u nového auta souhlas, taky jsem tak uvažoval, když jsem ten krám před 5-ti lety kupoval, dnes to ale vidím trochu jinak.
Co se týče tunění Thalie, tak to vidím jako prachy vyhozené oknem, ale každého věc. Já třeba na začátku uvažoval, že tam dám střešní okno ,ale v servisu mi řekli, že se nenabízí v originále. Až po té co jsem jim vysvětlil, že ke Cliu jej nabízejí a tohle je vlastně Clio s batohem, tak uznali, že by to jistě šlo - no nakonec jsem ho tam stejně nedal.
Co se týče servisů (to zjistíš, až ho budeš potřebovat), je to katastrofa. Značkové servisy Rrenault, to je kapitola na samostatný článek.
Takže přesto přeji hodně pohodových km, ale doporučuji tak okolo 50.000 prodat.
11.09.2008 | 09:23:40 | Vašek Reagovat
no jo
Je vidno, ze autor je nadseny z auta, a to je dôlezite, aby bol majitel spokojny. A dôlezita je spolahlivost. Ta je pri novych autach predpokladana.
Len ma perkvapilo, ze autor clanku nechce davat 15-20tisic na rozvody, tlmice a pod pri kupe ojazdeneho auta, ale na kadejake doplnky na nove auto vyhodi podobne ak nie väčšie peniaze. :-)
Ale vravim, dôlezita je spokojnost majitela a spolahlivost automobilu.
11.09.2008 | 08:59:43 | taxi Reagovat
To chces Thaliu tunovat? A naco, zbytocne vyhodene prachy. Zober radsej frajerku na romanticky vikend......
11.09.2008 | 08:27:45 | lakinooo Reagovat
Thalia
Prajem nech auto slúži. Ak sa páči tebe a vyhovuje ti, nie je čo riešiť.
10.09.2008 | 22:21:10 | Sven Reagovat