Recenze Renault Thalia
“Když to jede, tak dobrý.”

Autor recenze: Yenda (26 let),
Kraj Vysočina
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2001 Typ motoru:1.4 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:50 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 5 let Průměrná spotřeba: 6.3 l/100 km Vloženo: 22. 3. 2006

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 3.8

Spolehlivost

3
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

3
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Mám toto auto 5,5 roku a nejdříve (asi po měsíci) mi odešel imobilizér na klíčku, hned nato (po delším protahování s prodejcem) mi měnili zámek v zadních dveřích, zámek u kufru mě zlobí dodnes.

Mám problémy s elektrikou, vrzání v přístrojovce už nepočítám. Zůstávaly mi vyset brzdy (později jsme zjistili, že to bylo už špatně vyrobeno už v automobilce). Po asi 41000 km jsem musel vyměnit vstřkování paliva u jednoho válce. No a nakonec se mi loupe lak a dokonce ani u Renaultu neví, čím by to asi tak mohlo být?

Nevím, ale spokojest vypadá asi trochu jinak?


Hodnocení a zkušenosti s autem

Né zrovna nejlepší, ale jezdí to :-).

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia

Vložit komentář

pilly

V 60 000km plánovaná výměna rozvodů a kladek? To snad je omyl?

25.12.2010 | 20:54:35 | marne Reagovat

Hm, tak podle komentářů patrně dobrý kus a kvalitní značka! Tyto závady nebyly ani kdysi na mé třicetileté škodě 100. Rendly jsou zmetky už z výroby.

25.12.2010 | 12:08:10 |  Reagovat

thalia 1.4 16v

Tiež mam thaliu r 2001 ,ktora po skonceni zaruky sa prejavila :
- po cca 34 000 km odpadli šoferove dvere (odtrhol sa zvar pántu na dverach), ktore v servise chceli vymenit len za nove cca 30000 Sk (pritom to stacilo zavarit Co-čkom v garaži).
-38 000 km prestal fungovat central na kufri (zlomeny kábel k centralu)
- 45 000 km odpadlo zadne obloženie a zablokovalo koleso (ledva som prišiel domov)
-52 000 km zasekol sa zadny zamok (dostal sa do takej divnej medzi-polohy ze sa nedal otvorit kufor (ešte že sa daju odklopiť sedačky :-)
- 60 000 vymena zadnych tlmicov (vytiekol olej z tlmiča)
+ vymena kladiek a rozvodov (planovana vymena)
- 87 000 km zadne oblozenie odpadlo a zablokovalo koleso + vymena brzdovych prasiatok.(rano sa mi to stalo idem do servisu v Nr ze nech mi to opravia, ich reakcia ze nemaju mechanika a nebude to az za 3 dni nemaju diely na sklade apod., tak som si to vymenil všetko sam a lacnejšie ešte v ten isty deň (ďakujem za taku ochotu).
-92 000 znovu vytiekol zadny tlmič po skusenosti zo servisom v Nr. som si vymenil kompletne predne + zadne tlmiče radšej sám doma pred bytovkou (akurat som si musel kúpiť stahovák pružin :-) aj tak to vyšlo menej ako v servise.

25.12.2010 | 11:59:30 | pilly Reagovat

Něco dalšího.

Po asi 57000 km jsem měnil brzdy (ceny renault snad ani nekomentuji) no, ale dejme tomu. Ovšem od té doby mi zase začínají vyset brzdy. Mám slušně zrezlý koncový díl výfuku. Vrzání kufru a v přístrojovce už neberu v potaz. No a dnes mi opět odešel imobilizér v klíčku (prý častá závada na tomto typu.

02.10.2006 | 10:54:12 | Yenda Reagovat