Recenze Renault Thalia
“Myslím, že se pan Renault v hrobě obrací.”

Autor recenze: rk všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2012 Typ motoru: Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:6 000 km Způsob řazení: Palivo: Benzín Vloženo: 10. 8. 2012

Hodnocení inzerátu: 10 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 2.6

Spolehlivost

4
 

Jízdní vlastnosti

2
 

Komfort

1
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

2
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne


Hodnocení a zkušenosti s autem

Bohužel, jsem ho vyfasoval jako služební a servisní vozidlo.
samozřejmě, ten nejlevnější model - - - katastrofa.
Bez posilovače, bez centrálu - musí se otevírat každé dveře zevnitř jako u Škoda 105/120
každý pedál jinak vysoko a jiný úhel.
Není ani vstupní filtr na vzduch do kabiny "vhodné pro alergiky" - já nejsem, ale asi brzo budu.
Pouze jeden zámek dveří a to u řidiče takže když vás nekdo zablokuje nemáte šanci se do auta dostat od spolujezdce, popř vylézt.
Velmi slabá ventilace na 4 rychlost fouká jako u fabie na 2 rychlost ventilátoru
velmi hlučné a je slyšet i jak se přelévá benzin v nádrži.
Špatné tlumiče auto odskakuje na sebemenší nerovnosti a v zatáčce jde o život.
Malý vstup. otvor do kufru a i po sklopení sedaček zůstává plechová výztuha, takže delší věci mají smůlu.
Prohnutá podlaha pod nohama, takže se špatně manipuluje při brzdě spojce a při delší jizdě nevíte jakou polohu nohou zvolit aby nebolely.
Málo prostoru mezi předními a zadními sedadly.
Drnčí okna když si je stáhnete trochu dolů.
Ještě spousta "maličkostí", které velmi ztrpčují používání tohoto francouzského trabanta.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 10


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia

Vložit komentář

a já jsem spokojen

Tak Thalii mám přes pět let. Samozřejmě, mouchy to nějaké má, ale se služební Škodou fabia se to nedá srovnat. Ta se po roce pomalu rozpadla. Mám 1.91cm a vlezu se tam v pohodě i s manželkou a dvěma dětmi. Jezdím za 5,5 litrů na sto, hlavně do práce a sem tam něco delšího. Jednou jsem viděl nehodu, kde to Thalia dostala od W passatu zezadu přímo na kufr. Borec měl v sedačce dítě asi dvouleté a tak jsem to očumoval. Opravdu ta příčka mezi kufrem a sedačkama tam není z prdele, udržela toho passata a kufr se rozplácl jen po tu příčku. Taky plasty jsou kvalitnější matroš než fabia. Pocit jízdy je lepší. Upozorňuji, že tam mám posilovač, ABS, EBV, klímu, palubní počítač a 2xairbag, takže vše co moderní auto má mýt. Prostě za pár kaček je to pro mně ideální auto.

09.04.2013 | 15:37:08 | rob  | 78.45.102.* Reagovat

RE: a já jsem spokojen

Máš pravdu, Thalia se nedá srovnat s ničím ani s žebřiňákem, jo a ta plechová výztuha mezi kufrem a kabinou, která nedvoluje převžet větší věci je tam proto, aby omezil kroucení karoserie, která se beztak kroutí dost, to není žádný bezpečnostní prvek boha, vždyť je to jen kus zprohýbaného plechu, ten tam rozhodně není na to, aby chytal rozjetý passat :-)

09.04.2013 | 15:57:08 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: a já jsem spokojen

No jo, Vasek sa vyzna..:):)

Ze to iste ma aj tajy mercedes e, ci skoda superb 1.generacie..., tiez kvoli tuhosti karoserie..., jo, to uz Vasek nevie.

A ak by vedel, ako sa pokrci jednopriestorova karoseria typu minivam jeho zazraku c- max..., tak si dozadu nikto nesadne:)

09.04.2013 | 19:06:18 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: a já jsem spokojen

Blboši,
kde je napsáno, že to nemají jiná auta? Nikde, zase reaguješ na něco, co v komentu vůbec není, hlavně aby jsi něco plácnul. Rozhodně ta výztuha ale NENÍ bepečnostní prvek kvůli nárazu zezadu.
Max má bezpečnostní zónu v prostoru podahy, to by si podle tvé logiky lidé nesměli koupit ani kombík ty inženýre..........
Thalii jsem měl, takže vím jak se kastle kroutila i s tou přepážkou, o motorovém prostoru ani nemluvím.

10.04.2013 | 07:47:39 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: a já jsem spokojen

Daj sa liecit, alebo si slovencinu preloz cez google...

Smutne je,ze NECHAPES TEXT.

Precitaj si po sebe a moju reakciu.

Ale, co zase cakat od yntelygenta Tvojhoformatu..., ze ano.

10.04.2013 | 09:32:19 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: a já jsem spokojen

Ha,ha,ha prý kdo tady nechápe text......na ty jsi opravdu zralý na Chocholouška, ale nic nového.
Věcné argumenty nic, jen zase nějaký blábol.

Niečo ti poviem, na rozdiel od teba nepotrebujem na slovenčinu prekladač, lebo viem po slovensky velmi dobre chytrák....

10.04.2013 | 10:43:15 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: a já jsem spokojen

Výztuha v kufru(není plechová). Jedná se o bezpečnostní prvek, především při nárazu z boku má to každé auto, tedy mělo by mít, ale obvykle nejde vidět. Je to taková příčka o rozměru cca průměru 10cm po celé délce kufru za sedačkou a je ze speciální slitiny.
Vašku odpovídáš na něco o čem asi nic nevíš, pamatuješ se nebo jsi už zapoměl...

Náraz zezadu, tam příčka v kufru moc nepomůže, kdyby člověk měl tažné tak to je vskutku hodně velký plus a hodně dobrý bezpečnostní prvek...

Krycí Plech meziprostoru, opakuji není to výztuha, nemá žádný efekt na kroucení karoserie. Pokud vím, tak auta bokem nejezdí...:D

Ale má jednu obrovskou výhodu, pokud je auto napěchované bordelem v kufru, tak ten krycí plech dokáže ten bordel při nárazu zezadu zadržet od prostoru interiéru a zároveň má obrovské plus, ten celistvý plech přenese náraz do konstrukce vozu a místo aby auto stálo se pohne o znatelný kus dopředu...
Krycí plech je standartní konstrukce sedanu(mít plechový kryt v kufru s otvorem např. pro vak).
Thálie se tomu vůbec nevymyká není to nic mimořádného.

Ještě jsem neviděl sedan, který nemá krycí plech meziprostoru mezi kufrem, to řekni všem ostatním značkám, které tam ten plech mají, že to tam je kvůli kroucení, hehe, jo a není to výztuha.

Výztuha něco zpěvňuje a má obvykle tvar tyče, hranolu, íčka, tčka, žebřiny atd. a rozhodně není nikdy z holého plechu, tedy materiálu, který je schopen ohnout i v ruce. :D

10.04.2013 | 12:25:11 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: a já jsem spokojen

Drahý vlastíku,
zase se pleteš do něčeho, o čem sice tušíš , že existuje, ale nevíš proč.
Součástí každé karoserie jsou bezpečnostní výztuhy, ty ale nejsou nikde vidět. ěkteré auto jich má víc, některé méně, podle modelu,výrobce a třídy. Zpravidla jde o vysokopevnostní ocel.
Ovšem to, co tady řešíme my je přepážka mezi kufrem a kabinou sedanu a tam je profilovaný plech (někdy se tam zkus podívat), pravda taky je, že ho mají skoro všechny sedany a je tam jen proto, aby se NEKROUTILA kastle,pokud tedy víš co to je! Zvyšuje to její tuhost.
Napsat někde, že je tažné bepečostní prvek můžeš taky jedině ty, zkus s ním nacouvat do zdi frajere, ať se ti v makovici rozsvítí.
O ježdění bokem - k tomu není co dodat.......
Ještě by mne zajímalo, proč tam ten úžasný plech nemají jiné vozy, když je tak užitečný, resp. proč ho u sedanu nedají pryč, aby se vešly delší předměty, když tam není vlastně jak říkáš na nic. ( Jo promiň chytá kufry v letu :-)

10.04.2013 | 12:54:00 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: a já jsem spokojen

Napsal jsem dvě rozdílné věci abys byl uveden v obraz Ty...
Většina lidí totiž nadává na to, že ta výztuha v kufru Thalie tam je vidět a taky i překáží...
Na kroucení kastle je okrasný plech, který po vyříznutí ohneš rukou asi těžko funkční ha ha ha, asi jsi to nezkoušel co to je za plech hmm, takovou ptákovinu bych v životě z pusy nevypustil.

Couvání do zdi a náraz zezadu, asi jsi úplně mimo...vem si dva autíčka(angličáky) a vraz tím jedním zezadu do toho druhého autíčka, tohle pochopí i 7letý kluk, že při nárazu zezadu je výborné veškerou kynetickou energii dostat co nejvíc do celé kostry auta, aby se pohlo auto směrem dopředu co nejvíc a tím se zmírnil efekt nárazu, tohle už nemá obdoby, ale takové hlody se dají od Tebe čekat...:D
Proto je tažné zařízení při nárazu zezadu z 99% procent výborný bezpečnostní prvek, jinak když do tebe vletí auto, seš bez zadku a Ti co sedí vzadu při vyšší rychlosti auta, který do Tebe vletí jsou ODEPSANÍ při jakémkoliv typu karoserie vozidla.
Krycí plech má hodně výhod, jeden z nich je například lepší akustika vozu, už jsem napsal dvě důležité výhody, včetně bezpečnosti vozu při plném zavazadlovém prostoru, tak proč to tam nedávat a dalších x, na které bych přišel při zkoumání netem...
Ses pěkně zamotal a jsi nahraný, teď to svádíš na VŠECHNY sedany, tak aspoň máš důvod psát do ostatních recenzí sedanů o tom plechu..:D

10.04.2013 | 14:02:53 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

Uff, to jsou zase nesmysly...

Původně jsem nechtěl reagovat, ale sdělení, že při nárazu zezadu, cituji: "je výborné veškerou kynetickou energii dostat co nejvíc do celé kostry auta, aby se pohlo auto směrem dopředu co nejvíc a tím se zmírnil efekt nárazu" mě dostalo do kolen. Když pominu fakt, že se jedná o energii kinetickou :-), tedy bez ypsilon, tak se jedná o naprostý blábol. Smyslem deformačních zón u automobilů je pohltit kinetickou energii právě proto, aby se co nejvíce zmírnil fyzikální zákon akce a reakce a auto při nárazu prudce neodskočilo, protože by posádka byla vystavena velkému přetížení, které může i zabíjet. Tažné zařízení tyto deformační zóny značně eliminuje a následky nehody jsou pro posádku i fatálnější. Svlastiku, už to svinstvo nehul, "páč" potom plácáš nesmysly. HOWGH!

10.04.2013 | 14:16:38 | Kolemjdoucí.  | 188.175.53.* Reagovat

RE: a já jsem spokojen

Tak se ty magore běž posadit do autíčka na autodromu a ať do tebe někdo vrazí druhým autíčkem. Autíčka jezdí krokem a je to šlupka jako hrom. A teď si představ, že do tebe někdo vrazí rychlostí 8O nebo víc km/hod bez deformační zóny. Už při 20km/hod by sis cvrnknul do textilu zepředu i zezadu, se zuby by ses mohl rozloučit o jazyku nemluvě. O krku se radši nezmiňuji. Krynýř by tě neminul. Fyziku jeden.

10.04.2013 | 14:25:39 | F.  | 84.42.241.* Reagovat

RE: a já jsem spokojen

Ty jsi ale blbecek, ja narozdil od tebe jsem naraz zezadu prozil v 80tce a mluvim z vlastni zkusenosti mel jsem tazne a odesel jsem pak po svych makat na sichtu.

10.04.2013 | 14:52:08 | svlastik  | 37.188.238.* Reagovat

RE: a já jsem spokojen

Na šichtu :-))))))

je to marný, je to marný, je to marný a tady na tý točně jsem to vlastíkovi říkal.......

Ty jsi prostě blázen, co musí mít za každou cenu pravdu a poslední slovo viď? Kdyby jsi dostal zezadu ránu v 80km, neotravoval by jsi tady , víš co je to crash syndrom Vlastíku? Vygoogli si to, ať jsi trochu v obraze, já skutečně ránu ze zadu dostal i když v daleko menší rychlosti a nepřál bych to nikomu.

A s tou koulí do zdi si to zkus , uvidíš hned jaké je to blaho i v 10 km.........

10.04.2013 | 15:02:27 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: a já jsem spokojen

Už kašlu na ty vaše hnoje!
Já vím jaké to je, náraz zezadu v 80km/h. Byla to moje chyba, a nemá smysl, když tu není důvěra, nebudu to dále rozepisovat, proto také nerad jezdím autem. Každý má svůj vrchol a když to ho přežene, pak už tolik neriskuje...
Vím jak vypadá auto v 80km/h s nárazem zezadu a s Tažným zařízením(zmačkané a bez kufru, ale opravitelné), a taky kolikrát jsem viděl auto s podobným nárazem zezadu i bez tažného(půlka auta na sr.čky).
Kdybych ale měl dítě na zadní sedačce nebo tam seděl vzadu osobně, a kdyby to měl být 3dveř,5dveř,hatchback, možná i to kombi, tak bych se vůbec nerozhodoval, raději bych chtěl prožít havárku mezi 50-90km/h nárazové rychlosti zezadu v autě s tažným zařízením!!!

Když se jedná o sedan, tak tam je dobrá výhoda toho plechu jak bylo zmiňované v prvním příspěvku a plný kufr harampádí. Tažné možná ani není zapotřebí...
Takže Vašku kvůli tobě se tu rozvášnila debata o úplných tvých ..., které naprosto nesedí vůbec s ničím...

10.04.2013 | 16:17:28 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: a já jsem spokojen

Nech se vyšetřit........

10.04.2013 | 17:23:52 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: a já jsem spokojen

Netahej mne do rodiny. Víš, on je velký rozdíl, zda jedeš osmdesátkou a vrazí do tebe auto jedoucí stovkou nebo jedeš pomalu, nedejbože stojíš a vrazí do tebe auto osmdesátkou. V prvním případě, pokud se nestane nic jiného(smyk, přetočení přes střechu atd.), odcházíš, jak říkáš po svých, neboť se de facto jednalo o náraz rychlostí 20km/hod - to je fyzika, víš? Ovšem v druhém případě ti tažné může následky nárazu výrazně zhoršit, protože veškerou energii nárazu absorbuje tvoje tělo a auto samotné a bez deformační zóny bude skoro vždy po takové havárii na odpis.

10.04.2013 | 15:03:39 | F.  | 84.42.241.* Reagovat

RE: a já jsem spokojen

Né ještě jsi zapoměl smyk skoro ve 100km/h a následně nezvladatelné auto, jo chybělo ESP, samotné ABS je na pikaču... :(
Následně asi nevíš jaké to je, když se zranění projeví až druhého dne, tělo prožije jakýsi šok a člověk obyčejně z havárky odkráčí po svých pokud si to v tu chvíli neuvědomí...

10.04.2013 | 17:29:11 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: a já jsem spokojen

Dost dobrý Vlastiku.Koule ti při nárazu zezadu vždycky přihorší,protože je přidělaná k nosníkům a i při malým nárazu ti je to zkroutí a je to o dost horší než prasklej nárazník.Výztuha za sedačkama je tam kvůli tuhosti karoserie,aby se nekroutila a nesbíhaly se do "A" zadní podběhy,protože tam máš horní uchycení pružin a tlumičů,který přenášejí do kastle rázy a velký síly a ne kvůli bezpečnosti.

10.04.2013 | 13:19:16 | Jirka  | 82.117.130.* Reagovat

Adrenalin

Husákovo dítě?

25.03.2013 | 10:55:11 | Petr  | 78.102.218.* Reagovat

RE: Adrenalin

Co je tohle za výkřik do tmy ?

25.03.2013 | 11:30:07 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

Mě by to stačilo na ježděni do práce tam a zpět 25 km denně i když to nemá žadnou výbavu čím tam toho je míň tak seto neda ukrast a pokazit ale ten posilovač řízení na rok 2012 za ten mohly připlatit

10.08.2012 | 19:03:15 | Martin  | 85.160.48.* Reagovat

Na ježdění do práce snad ano...,

... ale drtivá většina si tohle kupuje coby rodinný vůz.

10.08.2012 | 19:26:11 |   | 84.42.241.* Reagovat

RE: Na ježdění do práce snad ano...,

Holt kdo nemá na Octávii a chce velký kufr, jde do Thálie. A ještě je to navíc levné! To je přece výhra! A těch pár závad? Se vychytají doma jako u předchozí stodvacítky a je hotovo!

10.08.2012 | 22:42:53 |   | 89.102.164.* Reagovat

RE: Na ježdění do práce snad ano...,

to jako chcete říct,že jen octávka má velký kufr?,je spousta jiných aut co májí dostačující kufr,které jsou oproti octávce levnější a s dalekou lepší bezpříplatkovou výbavou,mluvím o nových autech,,,takže když si někdo koupí tháliu,proč ne?,,a jak říkáte,je to levné....já osobně bych do octávky nikdy nešel,za ty prachy?to je přece hřích,,to je můj názor,ale každý má jiný.

11.08.2012 | 19:31:50 | Mirek  | 178.77.244.* Reagovat

to je tak když se šetří a udělá se auto za co nejmenší peníz.
Já když ji vydím na silnici tak si myslím že ji snad řídí zoufalec co chtěl nové auto za každou cenu místo toho kdyby koupil něco jetého staršího a lepšího.

10.08.2012 | 11:37:11 |   | 92.62.224.* Reagovat

RE: Mne stačí,ked vYdím niekoho, kto píše recenziu na Fiata pod Renaultom....:))

hlavne,že vYdí!! tvrdo.

10.08.2012 | 19:06:21 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE:

no nadšenců vzhlédnutých v autě za 1mega s cenou v bazaru za 100 000,- už taky hodně pohořelo... naprosto chápu že si někdo kupuje funglovku, na to není nic divnýho.

10.08.2012 | 20:25:58 | Johny  | 94.113.9.* Reagovat

RE:

No to auta je za skoro nic. Bohužel ve výbavě má taky prd. Kdo chce víc, musí si připlatit. Je tomu několik let, co si náš soused koupil za jednou tak velké peníze Fábii Junior(nebo jak se ta hrůza jmenovala). Thálie má alespoň lepší motor a dvířka od kastlíku. Nejsem si jistej, jestli ta Fábie měla airbag nebo ne.

11.08.2012 | 07:10:06 | Myra  | 90.183.44.* Reagovat

RE:

Tak Fábie Junior konkrétně první model o obsahu 1.0 bylo dle mě nejhorší novější auto,co mohla škodovka vyrobit.Airbag měla jen u řidiče,posilovač taky neměla.Co se týče spolehlivosti nemělo se tam nic moc co polámat,takže v celku v pohodě.Jen někdy zlobil centrál,ale jinak auto dle mě pro běžné použití na nic.
Přihrádka bez dvířek na nic,využíval jsem to jako služební auto.A když jí člověk potřeboval naplnit odložit si věci,tak tam vše lítalo a v prudkých kopcích padalo ven.O motoru ani radši nemluvím...to je kapitola sama pro sebe.
A myslím že ta Thalie člověku co najede denně třeba 20Km bohatě stačí.
Kolem mého okolí stává několik starších tedy Thálii,nevím jakou mají spolehlivost ale většina je má minimálně 6 i více let.
Takže asi ne vždy každý kus,bude propadák.

11.08.2012 | 14:18:26 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE:

fabie junior má ji syn zatím bez jediného problému najeto 128000km za 11 let pouze běžné opotřebení opravy za pár kaček

25.12.2013 | 09:50:45 | doktor  | 213.151.77.* Reagovat

RE:

Napsat,že ojetá plečka je lepší než nové auto může napsat jen ten,kdo o tom nic neví a nikdy se tedy nespálil koupí ojetiny.VŽDYCKY bude lepší třeba nová Thalia,než jakékoliv jeté auto,kde nevíte kolik má najeto,jestli nebylo bouráno,utopeno,ukradeno atd.A věřte mi,že bazarníci čekají právě na takové,co si myslí,že to ojeté je lepší,aby jim mohli prodat tu největší plečku a pořádně si na nich namastit kapsu.

11.08.2012 | 12:47:52 |   | 213.155.243.* Reagovat

RE:

Naštěstí už je na prodej spousta aut s doložitelnou historií , takže stačí hledat . Ne každý chce od auta jen někam co nejlevněji dojet , jsou lidi co chtějí i něco víc . A když už koupíte v bazaru tu nejlevnější plečku do které se pak vysypete to je váš problém .

11.08.2012 | 14:40:41 |   | 89.103.123.* Reagovat

RE:

Není to zase pravidlem,když bych srovnal stav ujetých Km u jednoho nového auta,s 12 let starým.Tak to nové je na tom co se týče závad mnohem hůř,i když to nejsou velké závady ale přece jen.A to má najeto 3x méně,a je o 11 let mladší.
Navíc dneska se dá v celku odhadnout nebo zjistit,co s autem bylo atd.
Když jsem kupoval auto,tak za stejnou cenu měly jinde to samé.navíc o 3 roky starší.
Jen s tím,že mělo na bocích sjeté pneu,chromované lišty už byli jen bílé,a vyšisované plasty.A celkově působilo dosti ojetě,navíc dle tachometru mělo po 10 letech kolem 100Tkm.Což je s 99% blbost navíc k stavu autu.
Takže pokud člověk něco takového koupí,tak se mu to nemusí asi vyplatit.
Já jsem se dopátral dle papírů,VIN čísla atd že plus mínus asi 10Tkm,stav Km odpovídá tomu co jsem koupil.
Stačí si to auto trochu prohlédnout,ovšem ne pokaždé to člověk pozná,ale určitě není pravidlem že ojeté auto musí být horší jako auto nové.Jistě stáří se tam projeví,ale co se týče spolehlivosti tak to,tak vždy není.
Když se vrátím o nějaké roky zpět,a vezmu starou rezavou Sierru,která se skoro rozpadala,ale pořád měla zátah a dokonce fungovalo všechny elektrické věci,jako okna atd.Tak ta byla mnohem spolehlivější a kvalitnější,jako spousta dnešních aut.Co najedou sotva čtvrtinu toto co ta Sierra.

11.08.2012 | 15:06:55 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

RE:

Když se v bazaru objeví ne moc staré auto,které má málo najeto,má poctivě vyplněnou servisní,tak se taková dobrá koupě málo kdy dostane do volného prodeje,to si totiž majitel nebo zaměstnanci bazaru vezmou pro sebe nebo pro známé a rodinu.

11.08.2012 | 17:59:42 |   | 213.155.243.* Reagovat

RE: Pro zname a rodinu ...

PRESNE TAK ! ! !

09.09.2012 | 10:14:56 | Roman  | 85.160.14.* Reagovat