Rok výroby:2005Typ motoru:1.4Stav km při koupi:5 kmStav km nyní:20 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:3. 9. 2008
Mám ´´auto´´ Renault Thalia 1.4. Auto som si kupil pred necelými 3 rokmi lebo som nemohol zniesť že sused kupil noveho Fiata. Keďžesom nemal dostatok peňazí a dovoliť si ho splacať kúpil som ho v hotovosti a v najnižšej výbave. Mal som z neho obrovsku radosť, malo krasnu farbu a nizku cenu.
Dlho som sa netešil. Hneď na druhý deň sa mi nedal otvoriť kufor.Letel som z nim do servisu.Odvtedy sa chyba zopakovala asi 3x.Zhruba po 5000km mi odišiel chladič, neskor ukazovateľ teploty.Auto ma hrozne hlučný motor a všetko v ňom akosi rezonuje.Pokazili sa mi kľučky vo dverach, stracam olej a o spotrebe ani nehovorim.Kufor je obrovsky ale čo ked sa neda otvorit a vnutri je tak malo miesta ze hadam v polskom fiate je viac.
V prevodovke stale niečo skripe a v zime niekedy nastartujem aj na piatykrat.Uz ma nebavi pre každu hluposť chodiť do servisu.Vidim ze uz som im na obtiaž a možem si za to iba sam ze mam na dvore takeho skrepa.Moj favorit bol stokrat lepsi. čo už len možem chcieť od auta čo ma v loge s prepačenim ku.du Tymto nechcem poskvrnit renault ale thalia .....fuuj
Robustní podvozek Thalie je přímo předurčen na výlety po špatných silnicích. Mám Renault Thalia 1.4 16v. Jsme vášniví geokačeři, tady nám vyhovuje stoprocentně. Spotřeba po městě 6.0L taky není špatná. Brzdy super. Ale to je vše. Na delší trasy toto auto není. Nechápu, co je to za móda ty vysokootáčkové motory. Měl jsem Renault 11, Renault 19 Chamade a Renault 19 hatchback. Nadmíru spokojen. Pro spokojenost s touto značkou jsem si jako další vůz koupil Thalii. U předešlých nízkoobrátkových modelů jsem zařadil pětku a jel 400 Km. U Thálie tato idylka skončila. Každé stoupání, každá zatáčka řadit jako u blbých. Je to neduh i vyšších tříd třeba Megane. Nedejbože že mě někdo zbrzdí ve stoupání. Auto přede mnou (třeba i třiválcová Škoda Fabia) odjede jako šíp a Thalia skuhrá na trojku jako stará babička. Potřebuje otáčky. Ale takový uřvaný, divoký styl nenávidím, mám rád pohodu. Při koupi dalšího auta si hlavně na to dám pozor. Další nectnosti: Sedadla se sama postupně sklápějí, musím je kolečkem pravidelně napravovat. Mezi karosérií a sedadlem je málo místa, takže se tam zasekává spona pásu. Těsnění kolem dveří je mizerné. Pořád kontroluji jestli nemám nedovřená okna. Fičí to jako na louce. Řadicí páka vrčí jako vibrátor. Posilovač řízení mnohem slabší, než v jiných autech. Stěrače i po výměně vždy nechávají nesetřené fleky na stejných místech. Křivé sklo? Thalia má proti třeba Fiatu se kterým jsem pracovně jezdil nelogické funkce páček pod volantem. Kontrolky na palubovce se rozsvícením světel zeslabí na polovinu. Při povinném svícení přes den nejsou údaje vidět. Počítač ukazuje spotřebu 3.5L, zničeho nic při stejné jízdě nejsem schopen klesnout pod 8L. Po několika desítkách km se to změní. Taky nechápu, proč není auto s digi ukazatelem stavů bez ukazatele venkovní teploty. Thalia nemá dokonce ani hodiny. To už je moc. Rezerva umístněna na dně kufru pod filcem, takže pokud převážíte nákupy, vznikne vám časem na tomto místě dost hluboká proláklina. Já jsem to musel vypodložit polystyrény. Nesmyslná je plechová přepážka za zadními sedadly. Thalia vznikla prodloužením Clia2. Výrobce prodloužil záď, ale už se nenamáhal odstranit přepážku za zadními sedadly. Takže obrovský kufr, ale i přes možnost sklopení zadních sedadel do něj nic delšího nestrčíte. Vyměnit přední žárovku je horor. Zkontrolovat olej měrkou je téměř nemožné. Topení mizerné. Začne topit po pěti kilometrech. Zlaté historické Žigulíky, kdy topení topilo za dvě minuty. Těch nešvárů je mnohem více, to bych tu psal ještě hodinu. Takže to shrnu. Jezdíme, auto slouží. Ale do dokonalosti aspoň střední třídy má hodně daleko. Po jedné stránce má erbegy, el. stahování oken, dálkové zamykání, manuální klimatizaci, seřiditelný volant, na druhé stránce je na Thalii ošizené co se dá. KLadně musím zhodnotit, že i přes svůj věk procházím technickými kontrolami bez jediné závady. A to jsem na ní krom brzd nic ještě neměnil. Všechny výhrady kompenzuje nízká pořizovací cena Thalie. Takže nenáročnému člověku jako já může přes ty všechny mínusy vyhovovat. Dokonce ji říkám romanticky Natálko. Má svoje kouzlo. Nedovedu si představit, že bych na hřiby a po keškách jezdil např. s Honda Civic.
Milý Einsteine, Thalia má všechno, jen ne robustní podvozek -vysoký - měkký , ale rozhodně ne robustní po cca 100tkm jsem jej polovinu vyměnil, přepážka za zadními sedadly je nutná kvůli pevnosti karoseri v krutu - je to sedan pro Boha! U Clia žádná přepážka nikdy nebyla (hatchback). Jo a není to vůz střední třídy - ani omylem.
Nevím jak ty, ale už jsem vystřídal dost aut na to, abych mohl posoudit, jaký má podvozek. Určitě ho nemá měkký, měl jsem auta, která se na polní cestě doslova houpala. To Thalia nedělá. Robustní ještě neznamená tvrdý nebo měkký, ale odolný. Mám 110 000 km, jezdím po polních cestách měnil jsem jen brzdy, na technické bez jediného problému. Vše původní a OK. Přepážku jsem si nevymyslel já, ale četl jsem někde na fóru, že je to pozůstatek po Cliu.
Měl jsem ji cca 120tkm od nova , po polních cestách nejezdila a doslova se rozložila za pochodu...., podvozkové skupiny jsou z bláta, takže, pokud mají správně fungovat musí se u tohoto tureckého výrobku často měnit a podvozek JE měkký (to skutečně nemá s odolností nic společného, bylo to jen konstatování). Odolný zkrátka není. Že se ti auta houpala bude spíš tím, že jsi měl v háji tlumiče, to se houpe i Ferrari. Přepážku jsi si skutečně nevymyslel, je tam odjakživa - stejně jako v jiných sedanech, jde o nezbytný pevnostní prvek, aby se nekroutila kastle, je vidno, že o tom nemáš ani páru. Podívej se do nějakého Clia, schválně, jestli ji tam najdeš :-))). Měkkost podvozku se pozná třeba podle toho, že do zatáčky zaklekne div nebrousí podběh....
Musel jsi trefit na kus z jiné fabriky nebo já nevím co. Na technické mám podvozek jako nový, žádné vůle, žádné úniky kapalin. Akorát mi poradili, ať si natřu brzdové trubky. Tak s nějakým nakláněním v zatáčkách se nesetkávám. Měl jsem R Chamade, tam to bylo mnohem horší. Tlumiče si vždy udržuji v dobrém stavu, i na Thalii jsem přední měnil. S tou přepážkou taky nemáš pravdu, měl jsem několik sedanů, poslední zmíněné Chamade a ani jedno nemělo přepážku tak blbě vyřešenou, aby tam nešel strčit málem ani koupený slunečník. Hlavně že to má sklápěcí zadní sedadla. Taková přepážka je tam u Thalie proto, že se s prodlužováním Clia nepočítalo a tak to bylo nezbytné. To jsou malé věci, ožele bych i to foukání přes dveře a jiné neduhy. Mi nejvíce vadí ten vysokoobrátkový motor. To je nějaký nový trend. Neporovnatelné se staršími nízkoobrátkovými modely. Přirovnal bych to asi tak. Jako byla kdysi JAWA 250 panelka a ČZ 175. Propastný rozdíl, kvůli otáčkám. Já na Jawě jsem jel opravdu na dovolenou, pro kámoše na ČZ to bylo utrpení. To samé zažívám s Thalii. Při koupi dalšího auta si na to budu dávat pozor.
16V motory jsou vždy vysokootáčkové než 8V,ty zabírají víc dole,kdežto 16V se probouzejí na 3000 ot.Měkký a tvrdý podvozek nemá nc společnýho s jistottou v zatáčkách.Měkký lze naladit jistě a tvrdý naoupak,obojí se nevylučuje.
Jako z jiné turecké fabriky? No ty mne bavíš...., o kapalinách řeč nebyla, ovšem o podvozkových skupinách určitě, měnili mi půlku auta cca po 8Otkm a značkový servis tvrdil, že to vědí, že francouzská auta nejsou stavěná na naše tankodromy (výmluva). Pokud porovnáváš tuhost podvozku s jiným Rendlem, tak možná můžeš nabýt dojmu, že je tvrdý :-), projeď se někdy Fordem nebo BMW.... ta přepážka tam prostě je, protože sedan a protože levný sedan, nikdo to moc neřešil, pochopitelně u prémiovek to bude jiné, a opakuji znovu žádné Clio ji tam nikdy nemělo - není k tomu důvod.Motory do sekaček se dělají už léta a lepší do díky eurohujerům nebude, já měl ještě 8V, ale byl to model z r. 2003.
Já mám Thalii z roku 2003, 16V. Je možné, že mezi těmi dvěma modely je rozdíl, třeba v povrcové úpravě. Já jsem nedovřel zadní dveře, rozjel jsem se dozadu, ony se otevřely a zachytil jsem o plot. Pod batrvou je zinek. Poněvač jezdíme jen dva, sikovkama jsem ten vyhlý roh vyrovnal. Mám sice koupené jiné dveře, ale ještě jsem se k tomu nedostal. Po roku ježdění se to místo bez barvy svítí jako zrcadlo. Co se týče té tuhosti, jezdil jsem ve Fiatech, Škodovkách, menší Merceds Benz, v tuhosti podvozku jsem nezaznamenal rozdíl. Co se týče té přepážky. Už po třetí. Já netvrdím, že Clio mělo přepážku. Ale Clio bylo jako městské vozítko celkem oblíbené a tak se rozhodli narychlo vytvořit sedana. Proto ta přepážka, pro jistotu ji udělali větší. Kdyby byla Thalia hned navržena jako samostatný sedan od prvopočátku, měla by tu vyztužení úplně jinak. Viz zase to Chamade. Myslím, že tu řešíme zbytečně blbosti, já jsem napsal na Thalii svůj názor, ty si napsal svůj. Jo- asi jsem ji přechválil. Před týdnem mi praskl rozvodový řemen, oprava 30 000.-. Ale je to fajné auto, jezdím hlavně po městě. Netoužím po BMW, i když je to kvalita, asi bych se styděl v takovém kýči jezdit. O Audi ani nemluvím. Nejsem snob. Zlatá rozviklaná Natálka.
Moja thalia 1.4 16v je ako velka rarita expression 4st. automat,jazdim 90% mesto a spotreba v meste je max 7,kupil som ho ked malo 130000km a od kupy boli vsetky investicie kvapaliny,nikdy ma to auto nikde nenechalo,vzdy naskocilo na prvy krat,nikdy nic nehucalo a v podstate to auto je u mna absolutne bezchybne...tak som si ho oblubil,ze som si ho zacal pretvarat podla vlastnych predstav a momentalne je to najkrajsia thalia aku som kedy videl a som jej hrdym majitelom takze pane keby ste sa o auto starali ako treba,nic take sa vam nestane,poznam vela ludi co thalie vlastnia a kazdy doslova KAZDY kto sa o to aspon trochu stara moze s kludom anglicana povedat,ake su tie auta spolahlive a ze ich vzdy dostali kam trebalo
www.cars.cz/autorecenze/auta/Renault/Thalia/Recenze-Renault-Thalia-Absolutna-spokojnost-14740530355234.html toto je moje auto a keby si nebol neschopny tak si zadas do wikipedie renault thalia automat a zistis,ze existuje :D je sice pravdepodobne jediny na SK uzemi ale existuje a jazdim na nom kazdy den...hadam viem ci mam automat ci manual ked som to auto prave kvoli tomu automatu kupoval :D :D
Tobě ty Renaulty leží silně v žaludku. V Americe má automat skoro každá plečka a nikdo se nad tím nepozastavuje. Nevím, proč by auta nižší třídy nemohla mít výbavu v elektrice, klimu, automat, vždyť se píše rok 2017 a ne 1975, tak proč neustále srovnávat s Trabantem.
No to si piš! Jinak nejsme v emerice, tam se snad ani auta velikosti Thalie neprodávají, kdysi se rencek snažil proniknout na tento trh a byla z toho ostuda jak Brno, ty jejich křápy (tuším Dauphine se to jmenovalo) zrezly ještě cestou na lodi přes Atlantik, byla z toho jen ostuda a finíto. A auto, o kterém je zde řeč není vyrobeno v r.2017, dnes se opravdu dávají automaty i do minivozů, ale thalie byla low end, tam to nikdy smysl nedávalo, všechno bylo ošizené kvůli ceně, takže jakou logiku by dávalo dát tam drahý automat?
imgur.com/a/K1ajt ...este nejake pochybnosti? klasicka stvorstupnovka z clia co sa davala do kombinacie len s motorom 1.4 16v boze sak je 21. storocie tak kebyze sa naucis pouzivat internet otvoris si wikipediu sa docitas presne to iste...poviem ti velku zivotnu mudrost...nie vsetko,co si este nevidel neexistuje!
:) A to má být jako co ? To, že jsi někde vygůglil fotku Clia v automatu nebo možná Thálie II (což ale rozhodně není rok výroby 2003) je jako důkaz ? :-))). Tiež ti poviem životnů múdrosť, nie všetko čo je na wiki je pravda (nemluvě o tom , že na wikipedii žádný odkaz na tebou tvrzený nesmysl není......).
On ji kupoval se 130 000 km, takže ne novou. Možná, že byla dovezená ze země, kam se automaty dodávaly. Německo, Belgie, Francie, It, apod. MOŽNÁ. Je to jediné vysvětlení.
Asi takhle, franto: Prodávala se s automatickou převodovkou a motorem 1,4 16 V pod jménem Renault Symbol v Latinské Americe - například. Takže tvrzení že nikdy neexistovala je mylné. Když budeš chtít, najdeš si to.
Pravda je taková, že v záp. Evropě se neprodávala vůbec (nedávalo by to smysl), byla vyráběna pro levné trhy v Turecku (skutečně vých.Evropa a lat.Amerika). Co by dávalo za logiku do toho cpát automat, i když by to jistě šlo, je to vlastně Clio s batohem......, ty odkazy na fotky interieru jsou podle mne z Clia nebo možná z Thalie II (ale to spíš ne), ale tu jsem neměl, takže nechci machrovat, logiku to ale nemá. Taky je pravda, že se prodávala pod označením Symbol, ale pořád to byl manuál, dokonce jsem to někde viděl i s dvoulitrem!!! Ale v automatu nikdy.
vies co nemusis sa snazit,idem ti ju vonku odfotit aj so svojim ksichtom...ako som pisal je pravdepodobne jedina na SK a na wikipedii to najdes pod renault symbol ze sa vyrabala len pre motor 1.4 16v v automate...ak to nenajdes tak by si sa mal naucit pouzivat internet :)
OK kapituluji, fakt jsem ji našel na anglické wiki ( tam se normálně nedívám). Každopádně to ale bude individuální dovoz, nebo jsi ji koupil na Slovači? Za mne ale pořád nedává ten automat smysl, zbytečně drahé na levné auto. Proto je to takový exot, zajímalo by mne, kolik jich vyrobili....
Jj staram sa o to poriadne,no kupena bola tu ale zevraj ako nove bolo dovezene z columbie...rozdiel medzi 1.4 16v automat a 1.4 manual je v spotrebe minimalny :)
Vašku, ty nechápeš více věcí. Rozpadla se ti jedna Thalie a tím pádem všechny patří do šrotu. Proč by Thalia nemohla mít automat? Kolega ti pošle obrázek i s fotkou obličeje a ty si neodpustíš to stejně obkecávat. Kde je řečeno, že nemohli mít ve skladě 1000 automatických převodovek navíc z jiného modelu, a tak je do těch Thalii namontovali. Pro fabriku je to otázka chvilky.
takze mili pani, moja thalia je rocnik 2001 model RT 8 ventilov. Kedze sa jedna o jednoduchy atmosfericky motor, vzdy som sa na to auto pozeral pozitivnym pohladom, co sa tyka servisu. Okrem beznych veci, ktore sa nerataju do poruch, ale do udrzby (capy, tlmice, rozvody, baterka, atd.), som s tymto vozidlom nemal ziaden, prepytujem ZIADEN problem. Za 14 rokov kazdodenneho pouzivania, ci uz v meste alebo po dialnici, do kopca alebo dole kopcom, po lesnych cestach, nespevnenych cestach v luznych lesoch nizinnych riek SR, sa mi okrem defektu nestalo vobec nic. Pred mesiacom pri stave pocitadla 199 982km mi prasklo tesnenie pod hlavou motora. Za dvestotisic km mi to auto nesposobilo ani jeden problem a to ho tatko dokonca nabural. Z mojho konstatovania mozem povedat, ze som mal bud stastie na vydareny model, alebo som sa k nemu spraval uctyhodne a patricne mi to auto vratilo. 200 000km na thaliu je celkom vykon. Samozrejme sa zacinaju objavovat starecke problemy ako unik chladiacej kvapaliny, rozheganost, ale predsa je to uz zasluzily dochodca a priznajme si, ze v dnesnej dobe auta nie su vyrabane na taku dlhu prevadzku.
Tu thalku s climatronikem, co jsem viděl, byla taky 2006 rok:)2003 fakt asi nebylo možno. Je pravda, že uplně stejný climatronic a i rádio má můj bráchanec v renaultu scenic z roku 2000, je vidět, že do thalie dávaly i v těchto pozdních letech "vyběhlé" prvky z jiných rencků..
Jsem nucen kapitulovat :-), ale jde o model 2006 - po dalším faceliftu (někde jsem to už napsal, že si u novějších nejsem jist) já mám 2003 a tehdy to fakt nešlo. Tohle je už s novější palubkou z faceliftovaného Clia Storia , ale je otázka, zda se v této výbavě prodávali i u nás. Jinak je celkem zajímavé také to, že v předních dveřích není čudl na otevření(zavření) dveří.
Jak je to s těmi 2,0 a 3,0 nevím, ale mrkni na tohle http://www.netcarshow.com/renault/2006-thalia/ ..že by ten panel pod rádiem byl climatronic?:P A toto rozhodně do-do(dodělej doma) není:))) Taky si všiměte, že má všechna 4 okna v el.
Taky jsem něco našel Thali 3.0V Turbo sport, ale jsou tam hovadiny, rozhodně to není sériovka, kam by ten motor asi dali? Např. je tam napsáno zadní pohon - převodovka bude asi v kufru ne? Fotka je k modelu po faceliftu, uvedené datum 6/2002 , to měly ještě starou masku atd. atd.
já taky viděl centrál na 120-tce a v ní motor z Golfa I, technicky lze udělat leccos, zvláště když je to skoro Clio a u toho to bylo, ale je to domamont, nikdy by jsi ji takhle vybavenou nemohl koupit. Ty odkazy napiš včetně adresy, rád se mrknu :-)
Thalia 3.0 V6 Turbo Sport 06/02- 2946 cc, 254 HP, 187 KW toto jsou odkazy z netu, jestli jsou vymyšlené, to nevím, ale proč by to kdo dělal..Jo a climatronic jsem na thalii sám viděl, takže tak..Byl to rok výroby tuším 2006.
a pokud někde najdeš u náhr. dílu poznámku určeno pro Clio a Thalia, ještě to zdaleka neznamená, že do bylo na Thálii možné někdy montovat, spousta dílů je pro tyto vozy zhodná a tak prodejci píší Clio/Thalia, ale ty vozy nebyly stejně vybavené a také se vyráběl každý model úplně jinde (Thalii dělají Turci)
zapoj mozek, je úplná pitomost dávat takový motor do vozu třídy Thalie, nemluvě o tom, že by ji to roztrhalo, není vůbec konstruovaná pro osazení takovým výkonem, je to laciné ? malé auto pro nenáročné trhy. Co tlumiče, brzdy,táhla ap? Aut. klima se do starších Thálií také NEDÁVALA, alespoň v ČR ne, mám model 2003 a tam byla nejvyšší výbyva Expression + pár doplňků za příplatek (ABS, man.klima), ale automatika ani omylem. Nesmíš věřit všemu, co kde píšou, běžně si přečtu, že někdo prodává Thalii (většinou to píší autobazary) s děleným zadním sedadlem! Opět nikdy v Thalii nebylo, je tam jen sklopný opěrák. Mám doma ještě katalogy a nab. listy z doby, kdy jsem ji kupoval, aut. klima ani omylem!
nějaké závěry, tak si zjisti info...2,0 a 3,0 se dělaly, jen ne pro náš trh, ale např. na intercarsu nebo auto kelly jsou tyto motorizace u thalie v rejstříku. Jo a automatická klima, se dělala do jedničkových thalií za příplatek, o tom nebudu debatovat, však jsem to sám viděl.
Do Thalie se 2.0 ani 3.0 nedávaly, pouze do Clia Sport, ale to je úúúúplně jiné auto s jiným podvozkem ap. Do původních Thálií se dávala POUZE manuální klima a o vyhřívaných sedačkách se snad ani nemá cenu bavit. Možná, že do té nové se aut. klima dává, ale silně o tom pochybuji.
„Dítě hrozně chci a hned!" pokřikovala Agáta Hanychová na křtu kalendáře svého kamaráda Pavla Novotného. Když totiž zahlédla jeho neteř Esterku, okamžitě se po ní vrhla a nemohla ji pustit z náruče.
Přestože se Hanychová kdysi nechala slyšet, že si dítě pořídí až v pokročilém věku, během oslavy svých čtyřiadvacetin zřejmě změnila názor. Mezi dárky byl totiž ovulační test. „Aspoň budu vědět, kdy mi hrozí otěhotnění, když neberu antikoncepci. Já nutím kluky, aby si nasadili kondom," řekla tehdy Hanychová.
Modelka se nedávno objevila na akci se svým novým objevem Matoušem Peschkem. „Je to vysokoškolák a je to mezi námi čerstvé," řekla nám. Její úlovek se ale během několika dnů už pěkně otrkal a řádil na několika dalších večírcích.
V holešovickém klubu SaSaZu se veselil na hudební party, aniž to jeho přítelkyně věděla. „Cože? A s jakýma holkama tam Matouš byl? Já vůbec nejsem žárlivá," žertovala Hanychová, jež svému kolouškovi šla ihned zavolat. Kdo ví, jestli by byl pohledný mladík tím správným adeptem na Agátino dítě?
motorizace 2,0 a 3,0 V6 se do thalie dávaly, ale ne pro náš trh.Climatronic je v thalii normální příplatková výbava, vyhřívané sedačky jsem ještě u ní nezažil. Znám jednoho Mirka, který má thalku 1,6 16v + aut. klimu, ale je to dovoz
I do thalie se montoval climatronic nebo vyhřívané sedačky. Takže plnou výbavu, počítám nemáš...(nemluvě o tom, že se thalka dělala i v motorizaci 2l-16v 169koníků a 3l-V6 254koníků)
Pri Renaultoch so starším typom motora sa menia rozvody po piatich rokoch. Inak Thalia je tak konštrukčne jednoduché auto, že jeho servis zvládne akýkoľvek neautorizovaný automechanik. Takže nevidím dôvod, chodiť s Thaliou do značkového servisu aj po záruke. Nevidím jeden logický dôvod, prečo chcú výmenu rozvodov skrátiť o rok. Zase chcú len zarobiť. Inak sa smejem, ak sa dočítam, že ženská mala za 4 roky jedinú závadu a už jej tu nejaký zakomplexovanec radí, aby ten vrak predala. To je sila. Jedna závada za 4 roky. Čo potom ľudia, ktorý mali závady dokonca až dve. Mali by to asi rovno zapáliť.
niekedy lepšie nič nevedieť. O P 405 TD som ani netušil /vo veku 23 rokov/, že nejaké rozvody vôbec existujú...museli vydržať cca 350-400.000 km, pokiaľ ich nemenili ani v NL, tak bratku cca 600.000... . Ale tvrdiť po 20.000 km, tak alebo podpálim "autoservis", alebo auto... A účtovať 300 za "skúšobnú" jazdu, tak to by bol posledný klinec do rakvy...
Nutno podotknout, že rozvody se měni nejen dle ujetých kilometrů, ale i na stáří. Čili po cca 100.000km nebo 10 letech, podle toho, co nastane dřív. Cena 15.000kč je pochopitelně blábola, není to V6. Holt autorizovaný servis = leváci, zloději a blbci.
Jestli to chápu dobře, tak ti snad chtějí měnit rozvody?? V normálním autě se mění zhruba po 100 tisících. Nenech se nalákat, jsou to největší darebáci a zloději. V neautorizovaném servisu - až to bude nutné - ti rozvody udělají za max. 6 tisíc. A nejlíp bys udělala, kdyby ses toho střepu rychle zbavila, nebo jednou hodně zapláčeš. Za solidní cenu se dá sehnat třeba lehce jetý Yaris za 150 - 200 tisíc. A budeš mít pokoj na dlouhé roky. A jet na tři válce - nové auto - to dokáže jen Renault.
Já mám opačnou zkušenost.vozidlo je zcela spolehlivé,v zimě, v létě,prostě super oproti škodovce.Spíše mě zaráží přístup autorizovaného servisu,že při najetí 19 405km za 4 roky mi chtějí měnit převody a já nevím co ještě,prostě oprava vypadá tak na 15000kč.S autem nejsou žádné problémy,jen jedinkrát jsme jeli na 3 válce,to byla jediná oprava.Jinak auto velmi spolehlivé.Jaký je názor chlapů věci znalých,mám dělat ty převody či ne? Mám pocit,že tahajíprachy,vždyť jen ty garančky za tak hříšnépeníze a ještě za zkušeb.jízdu na silnici 3,6km si účtují 30min 297 kč.Jaký je Váš názor? Poraďte ženské!!! Děkuji.
Každý model auta má několik stupňů výbav a několik motorizací, ať je to Mercedes nebo Tata, takže samozřejmě i Thalie se nabízela ( a nabízí) v několika verzích výbav plus doplňky, z nichž jedna je prostě ta nejvyšší možná. V našem případě Expession a pokud tě tohle auto nebere nechápu proč sem lezeš , vrať se svoje stránky s dvacet let starým golfem, kterého vlastníš a který má ta vyhřívaná sedadla.
Thalie 1,4 v plné výbavě ha...co to asi má??kůže, el. sedačky, navigaci, dvouzonový climatronic, tempomat,ASR, ESP?Jestli ne, tak nemluvte o plné výbavě....
Já mám tedy 1,4-16v 3 roky starou - pokud se mírním a jezdím rozumně a celkem předpisově, tak mám spotřebu 6,5 až 6,7 Jenže já rád dráždim těch 100 koníků a teď jsem nějak jezdil o dost "ostřejc", pořád tak 120 (i víc, snad neměřili) a spotřeba šla nad 7.
Takže máme skoro totožné vozy 1,4 8V, výbyvy Expression. zajímalo by mě kolik tě stála a kolik máš dnes najeto? Já jezdím za 6,5 většinou popojíždění po městě a studené starty, když jedu dál, moc ji nešetřím, tvoje spotřeba mi přijde dost, ale neřídím v podpatcích:-)
Máme Thalii od roku 2003, 1.4 v plné výbavě, jezdím s ní převážně já, denně do práce. Kromě toho, že opravdu není hezká, nemůžu si na ni stěžovat. Větší opravy jsme na ní zatím nemuseli dělat, jen běžná údržba, přitom není garážovaná.Na to, že patří do kategorie levnějších aut je pohodlná, pružná a rychlá, na dálnici se musím hlídat, abych nejela pořád 150. Jedinou nevýhodou je poměrně velká spotřeba - přes 7 l. Pro starší generaci je to auto optimální, působí mohutným solidním dojmem, cítí se v něm člověk bezpečně.
Recenze doplněna, ložiska zatím v pohodě. Spíš čekám tlumiče vpředu i vzadu (vpředu již jednou měněno) a spojkové obložení. Jinak Clio se vyrábí ve Francii, Thálie v Turecku, ale většina dílů je stejných. Nicméně Clio vždy stálo ve stejné motorizaci a výbavě více, přestože je prostorově menší, takže možná o trochu kvalitnější bude. Ale já bych do toho být tebou nešel ani od kamaráda ( i když jistě lepší od něho než neznámé auto). Já jej mám taky nové od prodejce a jezdím s ním pouze já, nikdy ho neřídil niukdo jiný, servis pravidelný a přesto se to stále sype. Dnes to má cenu tak 100.000 a servis stál zatím 23.500 bez výfuku, takže čtvrtina jeho hodnoty!
Dopředu se dá vejít v pohodě,vzadu je to pro 185cm člověka hrůza...u clia to člověk bere jako daň "malému" autu..ale Thalia se tváří jako rodinné a to je...než děti dospějí :o) Nadruhou stranu kamarád si vybral přímo auto z Francie,v turky neměl důvěru...
Clio Storia a Thalia - jednovaječný bratr a sestra - jak jsem tak četl vaše komentáře i u jiných Thalií, není vám to auto zase až tak proti srsti. Vašek měl asi fakt smůlu na kus, což se stává i u jiných značek. Jinak ještě poznámka - Thálie je dobrý kompromis pro rodinu s malými dětmi. A dlouháni by si měli vyzkoušet, zda se nebudou bouchat do hlavy.
Mrknu..a ložiska ne? Vypadá to totiž,že časem od kamaráda odkoupím Clio storia.Tak abych věděl co mě může čekat...je to jediná ojetina kterou můžu s klidem koupit..kamarád ho má od novýho auta a k autu se chová hodně slušně
Jestli chceš vědět co bude po 100.000km , tak mrkni na moji recenzi Renault Thalia F1(2003) a připočti: vzpěra motoru,brzdové kotouče + desky, spojovací tyče řízení,tlumič výfuku,čepy řízení ,rozvody + řemen příslušenství+ vodní pumpa,spodní čepy,uložení stabilizátoru,v úterý to vedzu do servisu - z podvozku se ozývají nepopsatelné zvuky a řízení drbe do volantu. tuto diagnózu jsem stanovil sám, ale nevím co tam ještě najdou :-( . Až to přivezu domů, doplním svoji recenzi.
Já beru Thálii jako adekvátní k Felici, Fábii a pod. Vy ale asi ty porce nejezdíte takovým malým autem, každý den přes 200 km třeba ve Fábii by bylo asi o zdraví. Když přišel Favorit na trh, v dlouhodobém testu SM s tím bez problému najizdili tuším asi 250tisíc. Znal jsem jednoho obchodního zástupce, který jezdil po republice služebním Cliem dlohá leta a taky si nestěžoval.
Právě že kvality auta se poznají až při denním provozu....občas není od věci při koupi nového auta se poohlédnout po taxikářích v okolí.A poptat se na mouchy,které se můžou časem objevit.Nechci znevažovat Vaše zkušenosti s poruchovostí auta,ale 35tisíc je téměř stav nového vozu.Bohužel při mém nájezdu bych po roce a čtvrt byl bez záruky (do 100.000km) a za 4 roky mám odjeté auto (250.000km) a ani nedoplacený 5letý leasing.A zrovna mě by zajímalo,jaké nástrahy u Thalie můžu čekat po 100.000 km
Já mám skoro tři roky 1,4 16V ExpClima, najeto přes 35tisíc. Jediný problém byl přetržený kabel ke kufru, ale to jsem si opravil sám nastavením měkčím drátem. Jenom leju benzín a jezdím na dvouleté prohlídky. V servisu mi před koncem záruky vyměnili sametky kolem oken - prý se tam dávali nějaké tenčí, pak to za jízdy hvízdalo. Při cestě na dovolenou jsem byl překvapen, že se dalo jet na jeden zátah přes 1000km bez únavy, to auto je ve své třídě relativně pohodlné. Někomu prý odcházejí cívky na svíčkách, údajně to může být nekvalitním benzínem a souvisejícím přetěžováním svíček. Podle mého - za málo peněz hodně muziky a design vybočující z běžných měřítek.
POzdravujem Ťa Honza. Samozrejme, keď sa ti na dovolenke pokazí hocičo, tak je to fatálne. Každá značka má svoje muchy ale skutočnosť, že nejde otvoriť kufor nie je takou závadou, aby som odsúdil celé auto. Ako sám píšeš, budeš to riešiť hrubším drátom. Nech slúži.
To že se neotvírá kufr centrálem je u Thalie která nemá na kufru zámek na klíč (myslím od 2006) dost fatální závada zejména pokud jsi na dovolené. Jediná možmost jak otevřít kufr je totiž přes DO centrálu anebo tlačítkem ze vnitř. Obojí je ti ale k ničemu protože k zámku v kufru vedou 2 drátky "zvonkáče" které se každých +- 15000 km přelomí (můj případ). Pokud je kufr plný velmi špatně se ke zmíněným drátům dostaneš vzhledem k minimálnímu otvoru mezi kufrem a kabinou Tohle v renaultu moc nedomysleli. Jakmile budu mít po záruce, nechám natáhnout pořádný drát a budu mít pokoj.
Mám Thálii tři roky a jsem celkem spokojen, nevím co vede mistra této recenze , nechci napsat autora, protože toto není recenze , ale vpodstatě brekot nad tím, že sám nemá to co by chtěl... nevím jestli proto, že se jedná o nefachčenka, nebo proto, že je hloupý, ale když nemám já tak alespoň plivnu na to co má někdo jiný. Thálka je skvělý terč, no možná, že za měsíc se najde jiný, ale to my budem spokojeně jezdit a on zase jen nasraně sedět u PC a psát.. Pěkný den a hodně štˇastných kilometrů s Tháliemi. A samozřejmě i s jinými vozy...
Pozorne som si prečítal tento text. Takisto si myslím, že autor nemá 56 rokov, vzhľadom na spôsob vyjadrovania a celkovú štylizáciu. Ak by aj bola pravda, čo napísal, tak to, že nejde otvoriť kufor je taká maličkosť, ktorú musí aj slabší mechanik odstrániť do 30 minút. Nadpis najškaredšie auto, je vec názoru. Renault nevlastním ale ak ho autor kupoval tak asi mal previazané oči.Thalia sa nekupuje ako imidžovka na balenie báb ale ako rodinné auto pre tých, ktorí kupujú auto ako určitý kompromis medzi cenou a užitkovou hodnotou. Nie som snob a milionár a v minulom roku som o Thalii uvažoval. Nakoniec som kúpil Astru C II. A tí, ktorí Thaliu majú sa mi zatiaľ na ňu nesťažujú. Kúpili Thaliu a nie AUDI Q 7.
Ahojte, Thaliu nemám a značku Renault som nikdy nevlastnil. Táto recenzia je podľa mňa blábol od jednoho z večných kritikov Thalií. Je to až príliš priehľadné - vyzerá to na nejakého zakomplexovaného odborníka na autá. Tomuto fakt neverím!!
Thalii mám(zatím), nadšenej z ní nejsem, ale co píše recenzent jsou hovadiny. Podle mne je to podvrh.Mám tady taky recenzi (Renault Thalia F1-2004), závad kupa, ale to co píše dotyčný "odborník" mu nevěřím.
Thalia je sice skareda od C stlpika smerom dozadu, ale inak za tie peniaze je to super kupa..... Ved nazov recenzie : Najškaredšie auto s veľkým zadkom. To po case auto zmenilo tvar, alebo bol autor slepy pri kupe...
Tuto "recenziu" by som ani recenziou nenazval. Ak by tu bolo upozornenie pre admina na FAKE ( = nepravdivu, vymyslenu) recenziu - hned by som na to klikol. Podla uroven clanku usudzujem, ze autor isto nema 56 rokov ani 20, ale cca 12 -16
táto recenzia určite nie je písaná človekom čo má 56 rokov,slovné spojenia ako auto z "ku..ou" v znaku a podobné nezmysli už táto generácia nepoužíva...celkový štýl textu mi napovedá že autor má asi 20 a má nejakú potrebu okydat "turecký renault" :-)
Tchán má taky Thalii kupovanou na jaře 2006 s motorem 1.4 16V (75 kW) a s výbavou authentic (klima a další věci) a je spokojenej. Momentálně má najeto asi 18 tisíc km a jenom leje benzín, mění olej a byl na prohlídce. Hlučnost motoru je nízká (má i favorita, jeden z posledních kusů a šlape dobře, ale s Thalií seto nedá srovnávat), v převodovce nic neskřípe a je s ní spokojený. Má za sebou i dlouhé cesty jako slovensko a zpět v plném obsazení a vždycky bez problémů. Osobně jsem s ním jel několikrát až na druhý konec republiky a jízda odpovídala kategorii vozidla - nemůžeme to samozřejmě srovnávat třeba s Pasatem, ale to je jiná třída. Myslím, že je to auto plně srovnatelné s Fabií (akorát má ve stejné výbavě o cca 100 tisíc nižší cenu). Problémy se startováním v zimě může způsobovat baterka. Servis u nás v místě je taky hrozný, ale teď jezdí do vedlejšího města (20 km) a nedá se to srovnat. Přístup dobrý, cena nižší než v tom původním a lidé co měli problémy v tom bližším servisu jsou také spokojení, protože v tom druhém problémy s autem odstranili a to hned na poprvé! takže doporučuju najít jinej servis. Zadní kufr má dost místa, ale bohužel malý otvor - to je nevýhoda. Jinak k hlučnosti motoru musím dodat, že tchán tankuje do Thalie pouze Shell (normální 95) a nemá nejmenší problém. Od dalších majitelů jsem viděl příspěvky, že když tam dají něco jiného, tak motor chodí hůř hlavně když je studenej. A na Shell najede víc kilometrů, takže se to srovná. Myslím si, že jsi měl smůlu na horší kus (stane se u každé značky) a ve špatném servisu ti s tím nepomohli. Ps: třeba takový autorizovaný servis škoda, to je taky něco - nepřeju ti zažít ty peripetie, když ti postupně mění půlku auta, závada nezmizí, ale zaplatit to chtějí..
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia
Natálka - pro radost i zlost.
Robustní podvozek Thalie je přímo předurčen na výlety po špatných silnicích. Mám Renault Thalia 1.4 16v. Jsme vášniví geokačeři, tady nám vyhovuje stoprocentně. Spotřeba po městě 6.0L taky není špatná. Brzdy super. Ale to je vše. Na delší trasy toto auto není. Nechápu, co je to za móda ty vysokootáčkové motory. Měl jsem Renault 11, Renault 19 Chamade a Renault 19 hatchback. Nadmíru spokojen. Pro spokojenost s touto značkou jsem si jako další vůz koupil Thalii. U předešlých nízkoobrátkových modelů jsem zařadil pětku a jel 400 Km. U Thálie tato idylka skončila. Každé stoupání, každá zatáčka řadit jako u blbých. Je to neduh i vyšších tříd třeba Megane. Nedejbože že mě někdo zbrzdí ve stoupání. Auto přede mnou (třeba i třiválcová Škoda Fabia) odjede jako šíp a Thalia skuhrá na trojku jako stará babička. Potřebuje otáčky. Ale takový uřvaný, divoký styl nenávidím, mám rád pohodu. Při koupi dalšího auta si hlavně na to dám pozor. Další nectnosti: Sedadla se sama postupně sklápějí, musím je kolečkem pravidelně napravovat. Mezi karosérií a sedadlem je málo místa, takže se tam zasekává spona pásu. Těsnění kolem dveří je mizerné. Pořád kontroluji jestli nemám nedovřená okna. Fičí to jako na louce. Řadicí páka vrčí jako vibrátor. Posilovač řízení mnohem slabší, než v jiných autech. Stěrače i po výměně vždy nechávají nesetřené fleky na stejných místech. Křivé sklo? Thalia má proti třeba Fiatu se kterým jsem pracovně jezdil nelogické funkce páček pod volantem. Kontrolky na palubovce se rozsvícením světel zeslabí na polovinu. Při povinném svícení přes den nejsou údaje vidět. Počítač ukazuje spotřebu 3.5L, zničeho nic při stejné jízdě nejsem schopen klesnout pod 8L. Po několika desítkách km se to změní. Taky nechápu, proč není auto s digi ukazatelem stavů bez ukazatele venkovní teploty. Thalia nemá dokonce ani hodiny. To už je moc. Rezerva umístněna na dně kufru pod filcem, takže pokud převážíte nákupy, vznikne vám časem na tomto místě dost hluboká proláklina. Já jsem to musel vypodložit polystyrény. Nesmyslná je plechová přepážka za zadními sedadly. Thalia vznikla prodloužením Clia2. Výrobce prodloužil záď, ale už se nenamáhal odstranit přepážku za zadními sedadly. Takže obrovský kufr, ale i přes možnost sklopení zadních sedadel do něj nic delšího nestrčíte. Vyměnit přední žárovku je horor. Zkontrolovat olej měrkou je téměř nemožné. Topení mizerné. Začne topit po pěti kilometrech. Zlaté historické Žigulíky, kdy topení topilo za dvě minuty. Těch nešvárů je mnohem více, to bych tu psal ještě hodinu. Takže to shrnu. Jezdíme, auto slouží. Ale do dokonalosti aspoň střední třídy má hodně daleko. Po jedné stránce má erbegy, el. stahování oken, dálkové zamykání, manuální klimatizaci, seřiditelný volant, na druhé stránce je na Thalii ošizené co se dá. KLadně musím zhodnotit, že i přes svůj věk procházím technickými kontrolami bez jediné závady. A to jsem na ní krom brzd nic ještě neměnil. Všechny výhrady kompenzuje nízká pořizovací cena Thalie. Takže nenáročnému člověku jako já může přes ty všechny mínusy vyhovovat. Dokonce ji říkám romanticky Natálko. Má svoje kouzlo. Nedovedu si představit, že bych na hřiby a po keškách jezdil např. s Honda Civic.
20.03.2019 | 10:47:09 | Pepa | 5.39.202.* Reagovat
RE: Natálka - pro radost i zlost.
Milý Einsteine, Thalia má všechno, jen ne robustní podvozek -vysoký - měkký , ale rozhodně ne robustní po cca 100tkm jsem jej polovinu vyměnil, přepážka za zadními sedadly je nutná kvůli pevnosti karoseri v krutu - je to sedan pro Boha! U Clia žádná přepážka nikdy nebyla (hatchback). Jo a není to vůz střední třídy - ani omylem.
21.03.2019 | 08:38:21 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Natálka - pro radost i zlost.
Nevím jak ty, ale už jsem vystřídal dost aut na to, abych mohl posoudit, jaký má podvozek. Určitě ho nemá měkký, měl jsem auta, která se na polní cestě doslova houpala. To Thalia nedělá. Robustní ještě neznamená tvrdý nebo měkký, ale odolný. Mám 110 000 km, jezdím po polních cestách měnil jsem jen brzdy, na technické bez jediného problému. Vše původní a OK. Přepážku jsem si nevymyslel já, ale četl jsem někde na fóru, že je to pozůstatek po Cliu.
26.03.2019 | 02:47:11 | Pepa | 5.39.202.* Reagovat
RE: Natálka - pro radost i zlost.
Měl jsem ji cca 120tkm od nova , po polních cestách nejezdila a doslova se rozložila za pochodu...., podvozkové skupiny jsou z bláta, takže, pokud mají správně fungovat musí se u tohoto tureckého výrobku často měnit a podvozek JE měkký (to skutečně nemá s odolností nic společného, bylo to jen konstatování). Odolný zkrátka není. Že se ti auta houpala bude spíš tím, že jsi měl v háji tlumiče, to se houpe i Ferrari.
Přepážku jsi si skutečně nevymyslel, je tam odjakživa - stejně jako v jiných sedanech, jde o nezbytný pevnostní prvek, aby se nekroutila kastle, je vidno, že o tom nemáš ani páru. Podívej se do nějakého Clia, schválně, jestli ji tam najdeš :-))).
Měkkost podvozku se pozná třeba podle toho, že do zatáčky zaklekne div nebrousí podběh....
26.03.2019 | 07:46:16 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Natálka - pro radost i zlost.
Musel jsi trefit na kus z jiné fabriky nebo já nevím co. Na technické mám podvozek jako nový, žádné vůle, žádné úniky kapalin. Akorát mi poradili, ať si natřu brzdové trubky. Tak s nějakým nakláněním v zatáčkách se nesetkávám. Měl jsem R Chamade, tam to bylo mnohem horší. Tlumiče si vždy udržuji v dobrém stavu, i na Thalii jsem přední měnil. S tou přepážkou taky nemáš pravdu, měl jsem několik sedanů, poslední zmíněné Chamade a ani jedno nemělo přepážku tak blbě vyřešenou, aby tam nešel strčit málem ani koupený slunečník. Hlavně že to má sklápěcí zadní sedadla. Taková přepážka je tam u Thalie proto, že se s prodlužováním Clia nepočítalo a tak to bylo nezbytné. To jsou malé věci, ožele bych i to foukání přes dveře a jiné neduhy. Mi nejvíce vadí ten vysokoobrátkový motor. To je nějaký nový trend. Neporovnatelné se staršími nízkoobrátkovými modely. Přirovnal bych to asi tak. Jako byla kdysi JAWA 250 panelka a ČZ 175. Propastný rozdíl, kvůli otáčkám. Já na Jawě jsem jel opravdu na dovolenou, pro kámoše na ČZ to bylo utrpení. To samé zažívám s Thalii. Při koupi dalšího auta si na to budu dávat pozor.
26.03.2019 | 11:04:28 | Pepa | 5.39.202.* Reagovat
RE: Natálka - pro radost i zlost.
16V motory jsou vždy vysokootáčkové než 8V,ty zabírají víc dole,kdežto 16V se probouzejí na 3000 ot.Měkký a tvrdý podvozek nemá nc společnýho s jistottou v zatáčkách.Měkký lze naladit jistě a tvrdý naoupak,obojí se nevylučuje.
26.03.2019 | 12:16:52 | | 82.117.130.* Reagovat
RE: Natálka - pro radost i zlost.
Jako z jiné turecké fabriky? No ty mne bavíš...., o kapalinách řeč nebyla, ovšem o podvozkových skupinách určitě, měnili mi půlku auta cca po 8Otkm a značkový servis tvrdil, že to vědí, že francouzská auta nejsou stavěná na naše tankodromy (výmluva).
Pokud porovnáváš tuhost podvozku s jiným Rendlem, tak možná můžeš nabýt dojmu, že je tvrdý :-), projeď se někdy Fordem nebo BMW....
ta přepážka tam prostě je, protože sedan a protože levný sedan, nikdo to moc neřešil, pochopitelně u prémiovek to bude jiné, a opakuji znovu žádné Clio ji tam nikdy nemělo - není k tomu důvod.Motory do sekaček se dělají už léta a lepší do díky eurohujerům nebude, já měl ještě 8V, ale byl to model z r. 2003.
26.03.2019 | 16:27:01 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Natálka - pro radost i zlost.
Já mám Thalii z roku 2003, 16V. Je možné, že mezi těmi dvěma modely je rozdíl, třeba v povrcové úpravě. Já jsem nedovřel zadní dveře, rozjel jsem se dozadu, ony se otevřely a zachytil jsem o plot. Pod batrvou je zinek. Poněvač jezdíme jen dva, sikovkama jsem ten vyhlý roh vyrovnal. Mám sice koupené jiné dveře, ale ještě jsem se k tomu nedostal. Po roku ježdění se to místo bez barvy svítí jako zrcadlo. Co se týče té tuhosti, jezdil jsem ve Fiatech, Škodovkách, menší Merceds Benz, v tuhosti podvozku jsem nezaznamenal rozdíl. Co se týče té přepážky. Už po třetí. Já netvrdím, že Clio mělo přepážku. Ale Clio bylo jako městské vozítko celkem oblíbené a tak se rozhodli narychlo vytvořit sedana. Proto ta přepážka, pro jistotu ji udělali větší. Kdyby byla Thalia hned navržena jako samostatný sedan od prvopočátku, měla by tu vyztužení úplně jinak. Viz zase to Chamade. Myslím, že tu řešíme zbytečně blbosti, já jsem napsal na Thalii svůj názor, ty si napsal svůj. Jo- asi jsem ji přechválil. Před týdnem mi praskl rozvodový řemen, oprava 30 000.-. Ale je to fajné auto, jezdím hlavně po městě. Netoužím po BMW, i když je to kvalita, asi bych se styděl v takovém kýči jezdit. O Audi ani nemluvím. Nejsem snob. Zlatá rozviklaná Natálka.
29.03.2019 | 09:58:37 | Pepa | 5.39.202.* Reagovat
Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
Moja thalia 1.4 16v je ako velka rarita expression 4st. automat,jazdim 90% mesto a spotreba v meste je max 7,kupil som ho ked malo 130000km a od kupy boli vsetky investicie kvapaliny,nikdy ma to auto nikde nenechalo,vzdy naskocilo na prvy krat,nikdy nic nehucalo a v podstate to auto je u mna absolutne bezchybne...tak som si ho oblubil,ze som si ho zacal pretvarat podla vlastnych predstav a momentalne je to najkrajsia thalia aku som kedy videl a som jej hrdym majitelom takze pane keby ste sa o auto starali ako treba,nic take sa vam nestane,poznam vela ludi co thalie vlastnia a kazdy doslova KAZDY kto sa o to aspon trochu stara moze s kludom anglicana povedat,ake su tie auta spolahlive a ze ich vzdy dostali kam trebalo
16.09.2016 | 21:08:42 | Kuzion | 89.173.237.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
No jen kdyby jsi nekecal Thalia NIKDY, opakuji NIKDY neměla automat................
17.09.2016 | 07:45:32 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
www.cars.cz/autorecenze/auta/Renault/Thalia/Recenze-Renault-Thalia-Absolutna-spokojnost-14740530355234.html toto je moje auto a keby si nebol neschopny tak si zadas do wikipedie renault thalia automat a zistis,ze existuje :D je sice pravdepodobne jediny na SK uzemi ale existuje a jazdim na nom kazdy den...hadam viem ci mam automat ci manual ked som to auto prave kvoli tomu automatu kupoval :D :D
26.05.2017 | 14:42:52 | Kuzion | 89.173.237.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
Mohu se zeptat, jaký to má automat? Klasický hydrodynamický měnič s planetovou převodovkou? A kolik má stupňů?
26.05.2017 | 21:47:20 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
Pardon, čtyřstupňový... přehlédl jsem se.
26.05.2017 | 21:49:13 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
Ha, mlčí... neví.
28.05.2017 | 10:53:26 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
Protože je to kravina, má asi takový smysl jako dát do Hummera litrový tříválec - automat v Thalii................:-)
30.05.2017 | 08:35:02 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
Tobě ty Renaulty leží silně v žaludku. V Americe má automat skoro každá plečka a nikdo se nad tím nepozastavuje. Nevím, proč by auta nižší třídy nemohla mít výbavu v elektrice, klimu, automat, vždyť se píše rok 2017 a ne 1975, tak proč neustále srovnávat s Trabantem.
31.05.2017 | 05:46:06 | | 188.175.52.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
No to si piš! Jinak nejsme v emerice, tam se snad ani auta velikosti Thalie neprodávají, kdysi se rencek snažil proniknout na tento trh a byla z toho ostuda jak Brno, ty jejich křápy (tuším Dauphine se to jmenovalo) zrezly ještě cestou na lodi přes Atlantik, byla z toho jen ostuda a finíto.
A auto, o kterém je zde řeč není vyrobeno v r.2017, dnes se opravdu dávají automaty i do minivozů, ale thalie byla low end, tam to nikdy smysl nedávalo, všechno bylo ošizené kvůli ceně, takže jakou logiku by dávalo dát tam drahý automat?
31.05.2017 | 12:53:21 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
imgur.com/a/K1ajt ...este nejake pochybnosti? klasicka stvorstupnovka z clia co sa davala do kombinacie len s motorom 1.4 16v boze sak je 21. storocie tak kebyze sa naucis pouzivat internet otvoris si wikipediu sa docitas presne to iste...poviem ti velku zivotnu mudrost...nie vsetko,co si este nevidel neexistuje!
13.06.2017 | 16:34:23 | Kuzion | 89.173.237.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
imgur.com/a/E9T6B
13.06.2017 | 17:43:55 | Kuzion | 89.173.237.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
:) A to má být jako co ? To, že jsi někde vygůglil fotku Clia v automatu nebo možná Thálie II (což ale rozhodně není rok výroby 2003) je jako důkaz ? :-))).
Tiež ti poviem životnů múdrosť, nie všetko čo je na wiki je pravda (nemluvě o tom , že na wikipedii žádný odkaz na tebou tvrzený nesmysl není......).
14.06.2017 | 07:52:29 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
Ještě jednou opakuji, Thalii jsem v r. 2003 jsem kupoval(bohužel) a žádná nabídka automatu NEEXISTOVALA!
14.06.2017 | 07:54:09 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
On ji kupoval se 130 000 km, takže ne novou. Možná, že byla dovezená ze země, kam se automaty dodávaly. Německo, Belgie, Francie, It, apod. MOŽNÁ. Je to jediné vysvětlení.
14.06.2017 | 08:20:46 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
Tam se stando vůbec neprodávala a s automatem u nás taky ne.
14.06.2017 | 13:32:16 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
Asi takhle, franto: Prodávala se s automatickou převodovkou a motorem 1,4 16 V pod jménem Renault Symbol v Latinské Americe - například. Takže tvrzení že nikdy neexistovala je mylné. Když budeš chtít, najdeš si to.
14.06.2017 | 21:45:21 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
Co je mi po jižní americe a africe?Nikdo netvrdí že neexistuje kromě tebe v západní evropě což je nesmysl a nepotřebuju nic hledat,já to vím.
14.06.2017 | 22:07:50 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
Pravda je taková, že v záp. Evropě se neprodávala vůbec (nedávalo by to smysl), byla vyráběna pro levné trhy v Turecku (skutečně vých.Evropa a lat.Amerika).
Co by dávalo za logiku do toho cpát automat, i když by to jistě šlo, je to vlastně Clio s batohem......, ty odkazy na fotky interieru jsou podle mne z Clia nebo možná z Thalie II (ale to spíš ne), ale tu jsem neměl, takže nechci machrovat, logiku to ale nemá.
Taky je pravda, že se prodávala pod označením Symbol, ale pořád to byl manuál, dokonce jsem to někde viděl i s dvoulitrem!!! Ale v automatu nikdy.
15.06.2017 | 09:11:37 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
Spíš je to fotka z Clia nebo to někdo přebastlil. Továrně se podle mne nevyráběla.
15.06.2017 | 09:12:45 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
vies co nemusis sa snazit,idem ti ju vonku odfotit aj so svojim ksichtom...ako som pisal je pravdepodobne jedina na SK a na wikipedii to najdes pod renault symbol ze sa vyrabala len pre motor 1.4 16v v automate...ak to nenajdes tak by si sa mal naucit pouzivat internet :)
17.06.2017 | 16:10:56 | Kuzion | 89.173.237.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
imgur.com/a/RaO9P
imgur.com/a/IfYpR
imgur.com/a/kl1Uk
imgur.com/a/2XE1O
17.06.2017 | 16:36:38 | Kuzion | 89.173.237.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
Neříkal jsem to? Jinak - nemám tohle auto rád, ale musím se přiznat, že je opravdu moc pěkná. Tak ať slouží. Máš raritu, chlape! :-)
17.06.2017 | 21:54:49 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
OK kapituluji, fakt jsem ji našel na anglické wiki ( tam se normálně nedívám). Každopádně to ale bude individuální dovoz, nebo jsi ji koupil na Slovači? Za mne ale pořád nedává ten automat smysl, zbytečně drahé na levné auto. Proto je to takový exot, zajímalo by mne, kolik jich vyrobili....
18.06.2017 | 08:11:45 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
Jj staram sa o to poriadne,no kupena bola tu ale zevraj ako nove bolo dovezene z columbie...rozdiel medzi 1.4 16v automat a 1.4 manual je v spotrebe minimalny :)
20.06.2017 | 12:08:51 | Kuzion | 89.173.237.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
Vašku, ty nechápeš více věcí. Rozpadla se ti jedna Thalie a tím pádem všechny patří do šrotu. Proč by Thalia nemohla mít automat? Kolega ti pošle obrázek i s fotkou obličeje a ty si neodpustíš to stejně obkecávat. Kde je řečeno, že nemohli mít ve skladě 1000 automatických převodovek navíc z jiného modelu, a tak je do těch Thalii namontovali. Pro fabriku je to otázka chvilky.
29.03.2019 | 10:10:53 | Pepa | 5.39.202.* Reagovat
RE: Thalia 2003 1.4 16v Expression A/T
Tady se nepsalo o tom, jestli automat v Thalii dává smysl, ale že jsou Thalie s automatem. Vašku, Vašku.
29.03.2019 | 10:12:35 | Pepa | 5.39.202.* Reagovat
Thalia 1.4 RT
takze mili pani, moja thalia je rocnik 2001 model RT 8 ventilov. Kedze sa jedna o jednoduchy atmosfericky motor, vzdy som sa na to auto pozeral pozitivnym pohladom, co sa tyka servisu. Okrem beznych veci, ktore sa nerataju do poruch, ale do udrzby (capy, tlmice, rozvody, baterka, atd.), som s tymto vozidlom nemal ziaden, prepytujem ZIADEN problem. Za 14 rokov kazdodenneho pouzivania, ci uz v meste alebo po dialnici, do kopca alebo dole kopcom, po lesnych cestach, nespevnenych cestach v luznych lesoch nizinnych riek SR, sa mi okrem defektu nestalo vobec nic. Pred mesiacom pri stave pocitadla 199 982km mi prasklo tesnenie pod hlavou motora. Za dvestotisic km mi to auto nesposobilo ani jeden problem a to ho tatko dokonca nabural. Z mojho konstatovania mozem povedat, ze som mal bud stastie na vydareny model, alebo som sa k nemu spraval uctyhodne a patricne mi to auto vratilo. 200 000km na thaliu je celkom vykon. Samozrejme sa zacinaju objavovat starecke problemy ako unik chladiacej kvapaliny, rozheganost, ale predsa je to uz zasluzily dochodca a priznajme si, ze v dnesnej dobe auta nie su vyrabane na taku dlhu prevadzku.
21.04.2015 | 10:01:16 | Nasguls | 195.5.186.* Reagovat
RE: Thalia 1.4 RT
Prosim Ta, kedy si menil rozvody? (roky / km)
19.07.2019 | 10:54:35 | | 213.81.171.* Reagovat
jj
Tu thalku s climatronikem, co jsem viděl, byla taky 2006 rok:)2003 fakt asi nebylo možno. Je pravda, že uplně stejný climatronic a i rádio má můj bráchanec v renaultu scenic z roku 2000, je vidět, že do thalie dávaly i v těchto pozdních letech "vyběhlé" prvky z jiných rencků..
03.07.2009 | 13:23:55 | Mlékojed Reagovat
Hmmm
Jsem nucen kapitulovat :-), ale jde o model 2006 - po dalším faceliftu (někde jsem to už napsal, že si u novějších nejsem jist) já mám 2003 a tehdy to fakt nešlo. Tohle je už s novější palubkou z faceliftovaného Clia Storia , ale je otázka, zda se v této výbavě prodávali i u nás. Jinak je celkem zajímavé také to, že v předních dveřích není čudl na otevření(zavření) dveří.
03.07.2009 | 12:51:31 | Vašek Reagovat
Vašek
Jak je to s těmi 2,0 a 3,0 nevím, ale mrkni na tohle http://www.netcarshow.com/renault/2006-thalia/ ..že by ten panel pod rádiem byl climatronic?:P A toto rozhodně do-do(dodělej doma) není:))) Taky si všiměte, že má všechna 4 okna v el.
03.07.2009 | 12:26:55 | Mlékojed Reagovat
Mleko
Taky jsem něco našel Thali 3.0V Turbo sport, ale jsou tam hovadiny, rozhodně to není sériovka, kam by ten motor asi dali? Např. je tam napsáno zadní pohon - převodovka bude asi v kufru ne?
Fotka je k modelu po faceliftu, uvedené datum 6/2002 , to měly ještě starou masku atd. atd.
03.07.2009 | 11:28:18 | Vašek Reagovat
No,
já taky viděl centrál na 120-tce a v ní motor z Golfa I, technicky lze udělat leccos, zvláště když je to skoro Clio a u toho to bylo, ale je to domamont, nikdy by jsi ji takhle vybavenou nemohl koupit.
Ty odkazy napiš včetně adresy, rád se mrknu :-)
03.07.2009 | 11:20:19 | Vašek Reagovat
Thalia
2.0
04/02-
1998 cc, 169 HP, 124 KW
Thalia
3.0 V6 Turbo Sport
04/00-09/00
2946 cc, 230 HP, 169 KW
Thalia
3.0 V6 Turbo Sport
06/02-
2946 cc, 254 HP, 187 KW
toto jsou odkazy z netu, jestli jsou vymyšlené, to nevím, ale proč by to kdo dělal..Jo a climatronic jsem na thalii sám viděl, takže tak..Byl to rok výroby tuším 2006.
03.07.2009 | 11:14:48 | Mlékojed Reagovat
Jo,
a pokud někde najdeš u náhr. dílu poznámku určeno pro Clio a Thalia, ještě to zdaleka neznamená, že do bylo na Thálii možné někdy montovat, spousta dílů je pro tyto vozy zhodná a tak prodejci píší Clio/Thalia, ale ty vozy nebyly stejně vybavené a také se vyráběl každý model úplně jinde (Thalii dělají Turci)
03.07.2009 | 10:28:35 | Vašek Reagovat
než začneš psát
zapoj mozek, je úplná pitomost dávat takový motor do vozu třídy Thalie, nemluvě o tom, že by ji to roztrhalo, není vůbec konstruovaná pro osazení takovým výkonem, je to laciné ? malé auto pro nenáročné trhy. Co tlumiče, brzdy,táhla ap? Aut. klima se do starších Thálií také NEDÁVALA, alespoň v ČR ne, mám model 2003 a tam byla nejvyšší výbyva Expression + pár doplňků za příplatek (ABS, man.klima), ale automatika ani omylem. Nesmíš věřit všemu, co kde píšou, běžně si přečtu, že někdo prodává Thalii (většinou to píší autobazary) s děleným zadním sedadlem! Opět nikdy v Thalii nebylo, je tam jen sklopný opěrák. Mám doma ještě katalogy a nab. listy z doby, kdy jsem ji kupoval, aut. klima ani omylem!
03.07.2009 | 10:23:19 | Vašek Reagovat
než začneš psát
nějaké závěry, tak si zjisti info...2,0 a 3,0 se dělaly, jen ne pro náš trh, ale např. na intercarsu nebo auto kelly jsou tyto motorizace u thalie v rejstříku. Jo a automatická klima, se dělala do jedničkových thalií za příplatek, o tom nebudu debatovat, však jsem to sám viděl.
03.07.2009 | 09:40:51 | Mlékojed Reagovat
Mlékojedovi
Do Thalie se 2.0 ani 3.0 nedávaly, pouze do Clia Sport, ale to je úúúúplně jiné auto s jiným podvozkem ap. Do původních Thálií se dávala POUZE manuální klima a o vyhřívaných sedačkách se snad ani nemá cenu bavit.
Možná, že do té nové se aut. klima dává, ale silně o tom pochybuji.
03.07.2009 | 08:50:40 | Vašek Reagovat
„Dítě hrozně chci a hned!" pokřikovala Agáta Hanychová na křtu kalendáře svého kamaráda Pavla Novotného. Když totiž zahlédla jeho neteř Esterku, okamžitě se po ní vrhla a nemohla ji pustit z náruče.
Přestože se Hanychová kdysi nechala slyšet, že si dítě pořídí až v pokročilém věku, během oslavy svých čtyřiadvacetin zřejmě změnila názor. Mezi dárky byl totiž ovulační test. „Aspoň budu vědět, kdy mi hrozí otěhotnění, když neberu antikoncepci. Já nutím kluky, aby si nasadili kondom," řekla tehdy Hanychová.
Modelka se nedávno objevila na akci se svým novým objevem Matoušem Peschkem. „Je to vysokoškolák a je to mezi námi čerstvé," řekla nám. Její úlovek se ale během několika dnů už pěkně otrkal a řádil na několika dalších večírcích.
V holešovickém klubu SaSaZu se veselil na hudební party, aniž to jeho přítelkyně věděla. „Cože? A s jakýma holkama tam Matouš byl? Já vůbec nejsem žárlivá," žertovala Hanychová, jež svému kolouškovi šla ihned zavolat. Kdo ví, jestli by byl pohledný mladík tím správným adeptem na Agátino dítě?
03.07.2009 | 08:44:45 | Reagovat
motorizace 2,0 a 3,0 V6 se do thalie dávaly, ale ne pro náš trh.Climatronic je v thalii normální příplatková výbava, vyhřívané sedačky jsem ještě u ní nezažil. Znám jednoho Mirka, který má thalku 1,6 16v + aut. klimu, ale je to dovoz
03.07.2009 | 08:27:33 | Mlékojed Reagovat
pro Píču
nemel hovadiny
03.07.2009 | 08:16:08 | Vašek Reagovat
jsem Píča a
jsem zatvrzelý renault příznivec a bezmezně obdivuju výrobky téjto dokonalé automobilky
03.07.2009 | 00:32:15 | Píča Reagovat
Vašku
I do thalie se montoval climatronic nebo vyhřívané sedačky. Takže plnou výbavu, počítám nemáš...(nemluvě o tom, že se thalka dělala i v motorizaci 2l-16v 169koníků a 3l-V6 254koníků)
02.07.2009 | 23:30:47 | Piča Reagovat
Pri Renaultoch so starším typom motora sa menia rozvody po piatich rokoch. Inak Thalia je tak konštrukčne jednoduché auto, že jeho servis zvládne akýkoľvek neautorizovaný automechanik. Takže nevidím dôvod, chodiť s Thaliou do značkového servisu aj po záruke. Nevidím jeden logický dôvod, prečo chcú výmenu rozvodov skrátiť o rok. Zase chcú len zarobiť. Inak sa smejem, ak sa dočítam, že ženská mala za 4 roky jedinú závadu a už jej tu nejaký zakomplexovanec radí, aby ten vrak predala. To je sila. Jedna závada za 4 roky. Čo potom ľudia, ktorý mali závady dokonca až dve. Mali by to asi rovno zapáliť.
02.07.2009 | 22:26:11 | Petrík Reagovat
Stále som zástancom kýpy zánovných áut,
niekedy lepšie nič nevedieť. O P 405 TD som ani netušil /vo veku 23 rokov/, že nejaké rozvody vôbec existujú...museli vydržať cca 350-400.000 km, pokiaľ ich nemenili ani v NL, tak bratku cca 600.000... . Ale tvrdiť po 20.000 km, tak alebo podpálim "autoservis", alebo auto... A účtovať 300 za "skúšobnú" jazdu, tak to by bol posledný klinec do rakvy...
02.07.2009 | 22:12:56 | ľuboš Reagovat
Tak bavíme se snad o Thali
Takže 120 tk nebo 5 let :-)
02.07.2009 | 21:47:53 | Vašek Reagovat
Fiat, Citroen, Koncern, Uši, Toyota,.... .
02.07.2009 | 21:30:10 | Radek Reagovat
To by mě zajímalo,která většina.
02.07.2009 | 21:16:28 | Jiří Reagovat
Ty kilometry jsou u různých automobilek různé, proto jsem psal "cca". A časy evidentně také, ale 5let je docela maso. Většina je po 10 letech.
02.07.2009 | 21:06:47 | Radek Reagovat
Radku oprava
120.000km nebo 5 let, lespoň dle zár. knihy k mému střepu (1,4 8V)
02.07.2009 | 21:04:38 | Vašek Reagovat
Nutno podotknout, že rozvody se měni nejen dle ujetých kilometrů, ale i na stáří. Čili po cca 100.000km nebo 10 letech, podle toho, co nastane dřív. Cena 15.000kč je pochopitelně blábola, není to V6. Holt autorizovaný servis = leváci, zloději a blbci.
02.07.2009 | 19:37:37 | Radek Reagovat
Jo,díky,rozvody.Pár chlapů taky na mě koukalo jako na blbou ženskou.Ale moc díky za Tvůj názor.
02.07.2009 | 19:25:42 | hrabošek Reagovat
Jestli to chápu dobře, tak ti snad chtějí měnit rozvody?? V normálním autě se mění zhruba po 100 tisících. Nenech se nalákat, jsou to největší darebáci a zloději. V neautorizovaném servisu - až to bude nutné - ti rozvody udělají za max. 6 tisíc. A nejlíp bys udělala, kdyby ses toho střepu rychle zbavila, nebo jednou hodně zapláčeš. Za solidní cenu se dá sehnat třeba lehce jetý Yaris za 150 - 200 tisíc. A budeš mít pokoj na dlouhé roky.
A jet na tři válce - nové auto - to dokáže jen Renault.
29.06.2009 | 23:14:08 | tom Reagovat
Renault-thalia
Já mám opačnou zkušenost.vozidlo je zcela spolehlivé,v zimě, v létě,prostě super oproti škodovce.Spíše mě zaráží přístup autorizovaného servisu,že při najetí 19 405km za 4 roky mi chtějí měnit převody a já nevím co ještě,prostě oprava vypadá tak na 15000kč.S autem nejsou žádné problémy,jen jedinkrát jsme jeli na 3 válce,to byla jediná oprava.Jinak auto velmi spolehlivé.Jaký je názor chlapů věci znalých,mám dělat ty převody či ne? Mám pocit,že tahajíprachy,vždyť jen ty garančky za tak hříšnépeníze a ještě za zkušeb.jízdu na silnici 3,6km si účtují 30min 297 kč.Jaký je Váš názor? Poraďte ženské!!! Děkuji.
29.06.2009 | 18:26:55 | hrabošek Reagovat
Magore
Každý model auta má několik stupňů výbav a několik motorizací, ať je to Mercedes nebo Tata, takže samozřejmě i Thalie se nabízela ( a nabízí) v několika verzích výbav plus doplňky, z nichž jedna je prostě ta nejvyšší možná. V našem případě Expession a pokud tě tohle auto nebere nechápu proč sem lezeš , vrať se svoje stránky s dvacet let starým golfem, kterého vlastníš a který má ta vyhřívaná sedadla.
15.10.2008 | 11:55:19 | Vašek Reagovat
Thalie 1,4 v plné výbavě ha...co to asi má??kůže, el. sedačky, navigaci, dvouzonový climatronic, tempomat,ASR, ESP?Jestli ne, tak nemluvte o plné výbavě....
14.10.2008 | 22:50:08 | Reagovat
Pro porovnání
Já mám tedy 1,4-16v 3 roky starou - pokud se mírním a jezdím rozumně a celkem předpisově, tak mám spotřebu 6,5 až 6,7 Jenže já rád dráždim těch 100 koníků a teď jsem nějak jezdil o dost "ostřejc", pořád tak 120 (i víc, snad neměřili) a spotřeba šla nad 7.
14.10.2008 | 20:37:42 | Míra Reagovat
Pro Věru
Takže máme skoro totožné vozy 1,4 8V, výbyvy Expression. zajímalo by mě kolik tě stála a kolik máš dnes najeto?
Já jezdím za 6,5 většinou popojíždění po městě a studené starty, když jedu dál, moc ji nešetřím, tvoje spotřeba mi přijde dost, ale neřídím v podpatcích:-)
14.10.2008 | 14:42:48 | Vašek Reagovat
Máme Thalii od roku 2003, 1.4 v plné výbavě, jezdím s ní převážně já, denně do práce. Kromě toho, že opravdu není hezká, nemůžu si na ni stěžovat. Větší opravy jsme na ní zatím nemuseli dělat, jen běžná údržba, přitom není garážovaná.Na to, že patří do kategorie levnějších aut je pohodlná, pružná a rychlá, na dálnici se musím hlídat, abych nejela pořád 150. Jedinou nevýhodou je poměrně velká spotřeba - přes 7 l. Pro starší generaci je to auto optimální, působí mohutným solidním dojmem, cítí se v něm člověk bezpečně.
14.10.2008 | 12:25:04 | Věra Reagovat
pro KubikCv
Recenze doplněna, ložiska zatím v pohodě. Spíš čekám tlumiče vpředu i vzadu (vpředu již jednou měněno) a spojkové obložení. Jinak Clio se vyrábí ve Francii, Thálie v Turecku, ale většina dílů je stejných. Nicméně Clio vždy stálo ve stejné motorizaci a výbavě více, přestože je prostorově menší, takže možná o trochu kvalitnější bude. Ale já bych do toho být tebou nešel ani od kamaráda ( i když jistě lepší od něho než neznámé auto). Já jej mám taky nové od prodejce a jezdím s ním pouze já, nikdy ho neřídil niukdo jiný, servis pravidelný a přesto se to stále sype.
Dnes to má cenu tak 100.000 a servis stál zatím 23.500 bez výfuku, takže čtvrtina jeho hodnoty!
02.10.2008 | 09:23:13 | Vašek Reagovat
Ale Thalia je pořád Clio, jen má o 100% větší kufr. Svou délkou 4,2m za limuzínou dalece zaostvá.
28.09.2008 | 19:07:55 | Míra Reagovat
Dlouháni
Dopředu se dá vejít v pohodě,vzadu je to pro 185cm člověka hrůza...u clia to člověk bere jako daň "malému" autu..ale Thalia se tváří jako rodinné a to je...než děti dospějí :o) Nadruhou stranu kamarád si vybral přímo auto z Francie,v turky neměl důvěru...
27.09.2008 | 23:40:59 | KubikCv Reagovat
to: KubikCv
Clio Storia a Thalia - jednovaječný bratr a sestra - jak jsem tak četl vaše komentáře i u jiných Thalií, není vám to auto zase až tak proti srsti. Vašek měl asi fakt smůlu na kus, což se stává i u jiných značek. Jinak ještě poznámka - Thálie je dobrý kompromis pro rodinu s malými dětmi. A dlouháni by si měli vyzkoušet, zda se nebudou bouchat do hlavy.
27.09.2008 | 22:34:49 | Míra Reagovat
pro Vaška
Mrknu..a ložiska ne? Vypadá to totiž,že časem od kamaráda odkoupím Clio storia.Tak abych věděl co mě může čekat...je to jediná ojetina kterou můžu s klidem koupit..kamarád ho má od novýho auta a k autu se chová hodně slušně
27.09.2008 | 11:12:35 | KubikCv Reagovat
Pro KubikCv
Jestli chceš vědět co bude po 100.000km , tak mrkni na moji recenzi Renault Thalia F1(2003) a připočti: vzpěra motoru,brzdové kotouče + desky, spojovací tyče řízení,tlumič výfuku,čepy řízení ,rozvody + řemen příslušenství+ vodní pumpa,spodní čepy,uložení stabilizátoru,v úterý to vedzu do servisu - z podvozku se ozývají nepopsatelné zvuky a řízení drbe do volantu. tuto diagnózu jsem stanovil sám, ale nevím co tam ještě najdou :-( . Až to přivezu domů, doplním svoji recenzi.
27.09.2008 | 10:06:50 | Vašek Reagovat
to: KubíkCv
Já beru Thálii jako adekvátní k Felici, Fábii a pod. Vy ale asi ty porce nejezdíte takovým malým autem, každý den přes 200 km třeba ve Fábii by bylo asi o zdraví. Když přišel Favorit na trh, v dlouhodobém testu SM s tím bez problému najizdili tuším asi 250tisíc. Znal jsem jednoho obchodního zástupce, který jezdil po republice služebním Cliem dlohá leta a taky si nestěžoval.
26.09.2008 | 10:34:34 | Míra Reagovat
Právě že kvality auta se poznají až při denním provozu....občas není od věci při koupi nového auta se poohlédnout po taxikářích v okolí.A poptat se na mouchy,které se můžou časem objevit.Nechci znevažovat Vaše zkušenosti s poruchovostí auta,ale 35tisíc je téměř stav nového vozu.Bohužel při mém nájezdu bych po roce a čtvrt byl bez záruky (do 100.000km) a za 4 roky mám odjeté auto (250.000km) a ani nedoplacený 5letý leasing.A zrovna mě by zajímalo,jaké nástrahy u Thalie můžu čekat po 100.000 km
25.09.2008 | 20:44:12 | KubikCv Reagovat
to KubíkCv
Ne každý jezdí denně 200 km - to vám nezávidím. Ale to asi není k tomuto tématu.
25.09.2008 | 20:14:50 | Míra Reagovat
Mira
Závidím Vám nájezd km....co najedete za 3 roky najedu za půl roku,v autě z roku 1991 a taktéž bez závad :o)
25.09.2008 | 15:58:30 | KubikCv Reagovat
Ošklivé, až je hezké
Já mám skoro tři roky 1,4 16V ExpClima, najeto přes 35tisíc. Jediný problém byl přetržený kabel ke kufru, ale to jsem si opravil sám nastavením měkčím drátem. Jenom leju benzín a jezdím na dvouleté prohlídky. V servisu mi před koncem záruky vyměnili sametky kolem oken - prý se tam dávali nějaké tenčí, pak to za jízdy hvízdalo. Při cestě na dovolenou jsem byl překvapen, že se dalo jet na jeden zátah přes 1000km bez únavy, to auto je ve své třídě relativně pohodlné. Někomu prý odcházejí cívky na svíčkách, údajně to může být nekvalitním benzínem a souvisejícím přetěžováním svíček. Podle mého - za málo peněz hodně muziky a design vybočující z běžných měřítek.
25.09.2008 | 13:49:59 | Míra Reagovat
Je to vlastně jediná závada, která se mi za rok a 9 měsíců vyskytla ......
15.09.2008 | 10:19:45 | Honza Reagovat
kufor
POzdravujem Ťa Honza. Samozrejme, keď sa ti na dovolenke pokazí hocičo, tak je to fatálne. Každá značka má svoje muchy ale skutočnosť, že nejde otvoriť kufor nie je takou závadou, aby som odsúdil celé auto. Ako sám píšeš, budeš to riešiť hrubším drátom. Nech slúži.
15.09.2008 | 10:01:20 | Sven Reagovat
To Sven
To že se neotvírá kufr centrálem je u Thalie která nemá na kufru zámek na klíč (myslím od 2006) dost fatální závada zejména pokud jsi na dovolené. Jediná možmost jak otevřít kufr je totiž přes DO centrálu anebo tlačítkem ze vnitř. Obojí je ti ale k ničemu protože k zámku v kufru vedou 2 drátky "zvonkáče" které se každých +- 15000 km přelomí (můj případ). Pokud je kufr plný velmi špatně se ke zmíněným drátům dostaneš vzhledem k minimálnímu otvoru mezi kufrem a kabinou Tohle v renaultu moc nedomysleli. Jakmile budu mít po záruce, nechám natáhnout pořádný drát a budu mít pokoj.
15.09.2008 | 09:35:43 | Honza Reagovat
pohádkář
Mám Thálii tři roky a jsem celkem spokojen, nevím co vede mistra této recenze , nechci napsat autora, protože toto není recenze , ale vpodstatě brekot nad tím, že sám nemá to co by chtěl... nevím jestli proto, že se jedná o nefachčenka, nebo proto, že je hloupý, ale když nemám já tak alespoň plivnu na to co má někdo jiný. Thálka je skvělý terč, no možná, že za měsíc se najde jiný, ale to my budem spokojeně jezdit a on zase jen nasraně sedět u PC a psát.. Pěkný den a hodně štˇastných kilometrů s Tháliemi. A samozřejmě i s jinými vozy...
12.09.2008 | 20:27:15 | Pavel Reagovat
neverím
Pozorne som si prečítal tento text. Takisto si myslím, že autor nemá 56 rokov, vzhľadom na spôsob vyjadrovania a celkovú štylizáciu. Ak by aj bola pravda, čo napísal, tak to, že nejde otvoriť kufor je taká maličkosť, ktorú musí aj slabší mechanik odstrániť do 30 minút. Nadpis najškaredšie auto, je vec názoru. Renault nevlastním ale ak ho autor kupoval tak asi mal previazané oči.Thalia sa nekupuje ako imidžovka na balenie báb ale ako rodinné auto pre tých, ktorí kupujú auto ako určitý kompromis medzi cenou a užitkovou hodnotou. Nie som snob a milionár a v minulom roku som o Thalii uvažoval. Nakoniec som kúpil Astru C II. A tí, ktorí Thaliu majú sa mi zatiaľ na ňu nesťažujú. Kúpili Thaliu a nie AUDI Q 7.
06.09.2008 | 11:20:22 | Sven Reagovat
To nie je recenzia - to je vymyslený blábol.
Ahojte, Thaliu nemám a značku Renault som nikdy nevlastnil. Táto recenzia je podľa mňa blábol od jednoho z večných kritikov Thalií. Je to až príliš priehľadné - vyzerá to na nejakého zakomplexovaného odborníka na autá. Tomuto fakt neverím!!
05.09.2008 | 20:16:07 | Robko1 Reagovat
Oprava
r.2003
05.09.2008 | 14:32:57 | Vašek Reagovat
Žvásty
Thalii mám(zatím), nadšenej z ní nejsem, ale co píše recenzent jsou hovadiny. Podle mne je to podvrh.Mám tady taky recenzi (Renault Thalia F1-2004), závad kupa, ale to co píše dotyčný "odborník" mu nevěřím.
05.09.2008 | 14:31:07 | Vašek Reagovat
Thalia je sice skareda od C stlpika smerom dozadu, ale inak za tie peniaze je to super kupa..... Ved nazov recenzie : Najškaredšie auto s veľkým zadkom. To po case auto zmenilo tvar, alebo bol autor slepy pri kupe...
05.09.2008 | 12:36:35 | lakinooo Reagovat
kokot
este si aj komentare pises? to uz je moc
05.09.2008 | 11:02:30 | Reagovat
xz
Ja poznam dotycneho a myslim si, ze to auto urcite nie je take zle ako opisuje, len mu asi praskli nervy. A ci tuto recenziu pisal on to neviem.
05.09.2008 | 10:43:48 | pasat Reagovat
"recenzia"
Tuto "recenziu" by som ani recenziou nenazval. Ak by tu bolo upozornenie pre admina na FAKE ( = nepravdivu, vymyslenu) recenziu - hned by som na to klikol.
Podla uroven clanku usudzujem, ze autor isto nema 56 rokov ani 20, ale cca 12 -16
05.09.2008 | 09:32:50 | matusco Reagovat
blábol
táto recenzia určite nie je písaná človekom čo má 56 rokov,slovné spojenia ako auto z "ku..ou" v znaku a podobné nezmysli už táto generácia nepoužíva...celkový štýl textu mi napovedá že autor má asi 20 a má nejakú potrebu okydat "turecký renault" :-)
05.09.2008 | 09:18:43 | kakafko Reagovat
Pochybná recenzia
Je mi dosť smutno z toho, že sa tu vyskytujú dosť pochybné recenzie.
05.09.2008 | 08:34:51 | Dušan Mihálik Reagovat
autor si z nás dělá pr... anebo je totální zoufalec: nemohol zniesť že sused kupil noveho Fiata
05.09.2008 | 08:26:01 | Honza Reagovat
degesina
podla mna tento chumaj opisuje svojho favorita, thalia je socialne auto ale taketo priznaky 20 rocneho auta urcite nema
05.09.2008 | 08:15:06 | Reagovat
Holt smůla
Tchán má taky Thalii kupovanou na jaře 2006 s motorem 1.4 16V (75 kW) a s výbavou authentic (klima a další věci) a je spokojenej. Momentálně má najeto asi 18 tisíc km a jenom leje benzín, mění olej a byl na prohlídce.
Hlučnost motoru je nízká (má i favorita, jeden z posledních kusů a šlape dobře, ale s Thalií seto nedá srovnávat), v převodovce nic neskřípe a je s ní spokojený. Má za sebou i dlouhé cesty jako slovensko a zpět v plném obsazení a vždycky bez problémů. Osobně jsem s ním jel několikrát až na druhý konec republiky a jízda odpovídala kategorii vozidla - nemůžeme to samozřejmě srovnávat třeba s Pasatem, ale to je jiná třída. Myslím, že je to auto plně srovnatelné s Fabií (akorát má ve stejné výbavě o cca 100 tisíc nižší cenu).
Problémy se startováním v zimě může způsobovat baterka.
Servis u nás v místě je taky hrozný, ale teď jezdí do vedlejšího města (20 km) a nedá se to srovnat. Přístup dobrý, cena nižší než v tom původním a lidé co měli problémy v tom bližším servisu jsou také spokojení, protože v tom druhém problémy s autem odstranili a to hned na poprvé! takže doporučuju najít jinej servis.
Zadní kufr má dost místa, ale bohužel malý otvor - to je nevýhoda.
Jinak k hlučnosti motoru musím dodat, že tchán tankuje do Thalie pouze Shell (normální 95) a nemá nejmenší problém. Od dalších majitelů jsem viděl příspěvky, že když tam dají něco jiného, tak motor chodí hůř hlavně když je studenej. A na Shell najede víc kilometrů, takže se to srovná.
Myslím si, že jsi měl smůlu na horší kus (stane se u každé značky) a ve špatném servisu ti s tím nepomohli.
Ps: třeba takový autorizovaný servis škoda, to je taky něco - nepřeju ti zažít ty peripetie, když ti postupně mění půlku auta, závada nezmizí, ale zaplatit to chtějí..
05.09.2008 | 07:33:33 | Petr Reagovat
Relax, take it easy
Určite to s tym autom nie je až take hrozne! Farba je ozaj veľmi pekna a nech vam este dlho sluzi.
05.09.2008 | 01:03:03 | Sused Reagovat