Rok výroby:2008Typ motoru:1149Stav km při koupi:12 kmStav km nyní:50 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:28. 6. 2008
Tady jsou takové poznámky to nechápu,že to auto nejede nebo tak,když si chcete koupit sporťák tak si nebudu přeci kupovat auto s obsahem 1,2 55kw ne? Já myslím že na svůj obsah jede úplně nádherně a to to ještě nemám ani zajeté.
Koupil jsem auto úplně bez výbavy protože je mi jasné že elektronika je věčný problém u všech aut a já nic nepotřbuji,hlavně musí jezdit. Jen nějaké šumění při vyšší rychlosti už jsem slyšel,ale není to tak strašné. Za tu cenu rozhodně skvělé auto narozdíl od fábie,která je o 50tisíc dražší a nemá ale vůbec nic ve výbavě. já mám alespoň okénka v elektrice,ABS, centrál na dálku to úplně stačí.
O interiéru se píše že je chudý a ošklivý, mě se zdá za tu cenu nepřeplácaný a pěkný a přehledný. Chtěl jsem levné a hlavně nové auto tak jsem si pořídil tuhle thalii a myslím že jsem neudělal chybu i po většině kladných názorů na netu i od lidí kterou ji vlastní nebo s ní alespoň jeli nikdo si neztěžoval. Zajímá mě jaké udělají další třídy tohohle typu auta, vylepšení a podobně.
Myslím že tohle auto v poměrech cena-výkon-spotřeba-spolehlivost,desing-interiér je nejlepší na světě!!!!
Moje prve nove auto bola Thalia 1.4i bez vybavy. Motoricky absolutne spolahlive auto, najazdil som na nom asi 150 000 km. Jedina chyba, ktora by tam nemala byt bol ventilator kurenia, odisiel asi po roku a pol, co v mojom pripade uz bolo po zaruke. Pripisujem to tomu ze auto je robene na cenu a pre vychodny trh (V Cliu bol original Renault ventilator, v Thalii nejaky Magneti Mareli robeny v turecku). Co sa tyka dizajnu, myslim ze prave ten kufor vylepsil celkovy dojem z auta. Clio vyzera ako keby malo odseknuty zadok. Fabia Sedan z tej doby vyzerala totalne otrasne a myslim ze sa ani velmi nepredavala, mozno prave aj kvoli dizajnu a zrejme aj cene. V tom case bola s thaliou cenono zrovnatelna Fabia Junior s lenivym 6-ventilovym trojvalcom, sedan stal podstatne viac. Vobec nelutujem ze som sa vtedy rozhodol prave pre Thaliu. Odvtedy to auto preslo znacnym vyvojom, a myslim ze iba k lepsiemu, uspornejsi motor, najnovsi dizajn atd.... Na zaver, keby som dnes kupoval auto v tej triede, asi by som zase kupil thaliu.
Načo toľko emócií priatelia!!! Mám Thaliu necelé 2 roky, najazdil som bez poruchy (!) zhruba 56 000 km. Môj názor je, že: 1. Je hlúposť porovnávať Thaliu s podstatne drahšími autami. 2. Takisto je hlúposť presviedčať sa navzájom, či za povedzme 300 tisíc je lepšie kúpiť novú Thaliu, alebo ojezdené BMW ap. Ja osobne nepovažujm riziko pri kúpe staršieho auta za primerané, ale koľko ľudí, toľko chutí. 3. Kvality auta by mal hodnotiť človek, ktorý sedel za jeho volantom aspoň na 50 km dlhej trati. 4. Estetika je vec subjektívneho názoru. Jeden holky, druhý vdolky. Mne sa tiež Thalia 2x nepáči, ale auto som si nekupoval na to, aby som sa za dlhých zimných večerov kochal jeho vizážou. 5. Kritizovať Thaliu za to, že vyzerá ako Clio s batohom, svedčí o nízkom IQ kritizujúcho. Jednak ten 510 l batoh je veľmi užitočný. No a "dvak", pokiaľ by hypoteticky vajce predbeho sliepku, čiže Clio by bolo nasledovníkom Thalie, väčšina kritikov Thalie by tvrdila, ako nemožne vyzerá Clio. Lebo zvyk je naozaj železná košeľa. 5. Thalia s motorom 1150 ccm je vynikajúce auto do mesta. Má nízku spotrebu a vďaka slušnému výkonu 75 koní a nízkej hmotnosti dobre akceleruje. Jazdím denne po Bratislave, takž viem, o čom píšem. 6. Thalia je úsporná a tichá do rýchlosti cca 120km/hod. Kto jazdí prevažne na dlhé trasy po diaľniciach a ponáhľa sa, mal by si kúpiť iné auto. Hoci nie je problém ísť rýchlosťou 140 km/hod s rezervou na predbiehanie Resume. Každý pes svoj chvost chváli. Rešpektujem objektívne názory všetkých. Čo ma vie naštvať je, ak niekto, kto v živote nešoféroval Thaliu ju kritizuje kvôli vzhľadu, alebo preto, že je lacná, vyrábaná v Turecku apod. Howgh.
Jak jsem psal níže, mám Thalii již přes rok a jsem s ní spokojený. Pokud ale uvažujete o koupi tohoto vozu zvažte, jestli se Vám přeci jen nevyplatí "chvilku" počkat. Na oficiálních stránkách Renaultu je již nová Thalia - koukněte na odkaz http://www.renault.com/renault_com/en/main/40_VEHICULES_ET_SERVICES/_Symbol/index.aspx .... je zde pod názvem Symbol (současná verze Thalie je rovněž v některých zemích prodávána jako Renault Symbol). Lukas
Tak to si ma potešil. Dúfam že sa to takto prejaví aj u mňa. Aj keď musím povedať ,že už teraz mi palubný počítač ukazuje niečo medzi 5,4 až 5,6. Noveď uvidím. Zatiaľ prajem veľa spokojných kilometrov.
Mam taky 1,2 16V, spotreba Vas jeste dost potesi, Mam ted 27000 km a spotreba uz mi nejakych 3000 km klesa! Ted mi to bere nekde mezi 5,3-5,4 (pc), realita 5,0-5,1
Súhlasim s tebou. Aj keď aj ja som písal recenziu či skôr prvé dojmy z auta už po nejakých 600 km. Teraz mám najazdených vyše 13000 km, absolvovanú prvú garančnú prehliadku a moje dojmy a postrehy sa vôbec nezmenili. Ako som chválil auto predtým, tak ho chválim aj teraz. Presne to čo som potreboval. A podotýkam - tiež nie som dôchodca. Renault Thalia 1,2 16V vo výbave Expression
Jsem majitelem Thalie 1,2 16V necelý rok - najeto zatím cca 14,5tis. km. Kvituji konstruktivní komentáře v recenzích. poté, co jsem zde přečetl, je asi pravdou, že psát recenzi po 500/600km je nesmysl. Nicméně - jak vidno - Thalia je skutečně úsporný vůz - meziměsto jezdím kliedně za 5,5l, jinak průměr kolem 6,1/6,3l/100km. Při dálničních štrekách samozřejmě o něco více. Tolik rozebíraný design vozu - zde se jedná o subjektivní hodnocení - dle mého názoru Thalia špatně nevypadá. Přední část (Clio předchozí generace) má dynamický nádech, krabicoidní záď je údělem sedanů - zde sice není řešena nijak specielně designérsky, ale mě rozhodně neuráží. A užitná hodnota "nafouklého" kufru určitě potěší. Co se týká nastavení podvozku, odpružení atp. mě Thalie vyhovuje, pěkně filtruje nerovnosti a hodí se na naše české tankodromy. Auto jsem si nekupoval na závodění, ale na pohodlnou jízdu, což naprosto splňuje. A i v současné době považuji koupi Thalie za dobrý obchod - za poměrně slušné peníze dostanete pěkný kus auta. Celkově jsem s autem spokojený - podotýkám že nejsem důchodce ani nemám na kufru vylepeno velké "Z" (někdo se tu snaží vnutit, že Thalii kupují jen důchodci) - a Thalie splňuje přesně to, proč jsem si ji kupoval. Úsporný provoz, velký kufr, pohodlná jízda. ...
Omlouvám se, trochu jsem nadsadil:D.Moje nemá 200 koní(napsal jsem skoro),má 140 kW, což je nějakých 192 koní.Pan odborník Lacina si plete pojem s průjmem, laguna I před faceliftem měla starý 3,0 12V který měl 123 kW!!-ne koní!!(123 kW=cca 167 koní).I tento motor jede skvěle.Něco jsem odjel v safrane s tímto motorem a automatem, a dobré.Výbava plná, vč. xenonů, které mě chybí.
on nepisal ze ma lagunu 1 .generace, 3,0 24V to malo byť,vetsinou to ludi napadne,je to V6 motor, 6x4=24,no sorry,zabudol tam to V,a laguna II bola s 207 PS motorom,
jo a este som zabudol: já autúm taky rozumím,já já já jenom jááááá
Lacina:3:0 laguna je, a to 24 je asi že je stará 24 let.A 3:0 laguna první generace nemá žádnejch 200 koní, ale 123 koní.Tak nemaťte lidi, já autům rozumím.Lacina
IDIOTE laguna prví generace je nejhorší auto co může být!!!S moderní novou thaliou nechápu jak můžeš srovnávat!!!Viděl jsem i lagunu která měla vzadu bubnové brzdy...A to byla 2,0....A směšných 114 koní....
Já mám lagunu 3,0 24 a je poměrně bezproblémová.Brácha má 2,0 16V a taky si nestěžuje.Asi je to kus od kusu a jak se k tomu kdo chová.Moje spotřeba je kolem 11(ale zas skror 200 PS) ve dvoulitru (140PS)to žere dlouhodobě cca 7,3 podle pc takže opravdu na úrovni nějakých čtrnáctistovek
myslí, že by sem měli psát příspěvky jen lidé, kteří daný automobil vlastní nebo vlastnili (Thalia ev. jiný Renault), jinak je to o ničem. Ten kdo takové auto má může poradit nebo novému majiteli sdělit jaké měl potíže a co ho čeká za radosti :-), ev. jak daný problém řešit. Ještě k těm motorům si neodpustím poznámečku, měl jsem Sierru 2.0 DOHC a spotřeba byla 7,5 Litru, věřte nebo ne , no a s thálií 1,4 8V mám 7 Lt. No a nakonec k těm Lagunám co tu někdo radil, horší kasička neexistuje, je to permanentní zákazník servisů nový i ojetý (minulá generace). Vím to od chlapů ze servisu i od známých co to měli a statistika TUV taky mluví jasně.
Veď ja nevravím že staré auto je šrot, len sem píše veľa ľudí ktoré tieto dve zásady pri kúpe auta nedodržujú a potom píšu ako sa im pokazilo toto a toto... Sám mám auto staršie a som zatial spokojný - len údržba. Jazdím aj so služobnou Fabiou 1.4 Tdi a za nejakých 40tis km čo som s ňou najazdil nemôžem povedať že by som z nej bol nadšený. Pri 37000km - čidlo v expanznej nádržke (ale to je prkotina) a pri 70000km sa čosi rosypalo v prevodovke - to už je horšie. Takže tak.
ani ja nerozumiem pojmu ze 1.8 je motor vyssej kategorie... vtipne.. to chcete povedat ze motor 1.9tdi ktory je snad este aj vyvijany pre strednu vrstvu t.j. beznych ludi je nejaky luxus? asi tazko...ja nechapem ludi ktory si kupia fabku HTP lebo ten motor nejde, vela zere a bezpecnost auta je tiez nulova... nedajboze stretnut kamion hore kopcom tak je o zazitok plny strachu z predbiehania postarane...a uz vobec nechapem ludi ktory sa v tom vyberu na dovolenku...
3.-laguna se dělala myslím nejslabší 1,8, což není auto pro běžné smrtelníky.je to prostě auto vyšší kategorie, na které většina lidu nemá..
tomu nerozumiem,bezný smrtelnik si ma kupovať len do 1,2 alebo jak ?ja asi bežný smrtelnik nie som podla toho,lebo mam 1,8,ale spotreba možno rovnaká ako 1,2 alebo 1,4,to asi bežný smrtelnik asi nikdy nepochopi,tu prevláda stále mýtus, že čim mensi objem,tým mensia spotreba,a poistka,poistka ano,ale len do 1,3,potom volim radsej 1,8 ako 1,4,čo su v rovnakej cenovej kat.,kto to nevyskušal tak nepochopi,minule som sa vadil zo susedom,čo ma 1,2 HTP fabiu,že mne to zožere aj hlavu,ked sme si porovnali spotrebu,tak môj passat bol pomaly na tom rovnako,možno dajake decko naviac,ako jeho fabka,ale o jazdných vlastnostiach radsej pomlčal.......
No, ale za 1.- laguna a megane I. generace jsou už dnes staré, takže se budou kazit. za 2.- na lagunu jsou určitě o mnoho dražší ND, za 3.-laguna se dělala myslím nejslabší 1,8, což není auto pro běžné smrtelníky.je to prostě auto vyšší kategorie, na které většina lidu nemá..
koupit misto toho radsej stareho mégana, a jste na tom líp..interier vypadá skoro stejně jen megany maj víc výbavy a stopro líp vypadá.nebo ještě radšej lagunu
a Jiri je typicky sedlak ktory si vzdy kupi novy chevrolet spark a mysli ake ma super auto ale v zivote sa v ziadnom normalnom aute nevozil...
to Duri je to smiesne tie tvoje argumenty.. z druhej ruky sa da kupit velmi kvalitne auto staci splnit 2 veci a to nekupovat auta s nejasnou historiou a kupovat s niekym kto sa autam rozumie.. a potom za svoje peniaze dostanes ovela viac muziky aj ked starsej ako nejaku novu popolnicu...
Vážený p. Košťál ... Opel patrí pod americký GM... napýsať že američania sú kvalitný a v zápetí tvrdiť že Opel je lunt je trocha scestné - môžeš namietať že Opel je niečo iné, ale vysvetli mi ako môže tak "inteligentný" národ akým američania sú vyrábať autá takých kvalít ako hovoríš a na druhej strane vlastniť fabriku kde sa montujú také haraburdy... hm? A Chevrolet - o tom si teraz ako máme myslieť čo??? Každá značka vyrobí aj nepodarok či je to kórejec, japonec, francúz, nemec alebo talian... a tak isto existujú aj veľmi vydarené autá týchto značiek. A vôbec debatovať o kvalitách áut z druhej ruky je trocha mimo - kto z vás ktorý ste na svoje autá nadávali viete presne čo snimi predchádzajúci majitel/ia robili??? Nevie to skoro nikto! Zmysel by mala debata ľudí ktorí si kúpili nové auto a nejakú dobu s ním aj jazdili. - to na margo všetkých tých urážok že ten je taký a ten taký lebo má iný názor... PS: vlastím tebou tak hanenú Astru a poviem ti, svoj názor mám!
Anonym je typický talent-všude byl,všechno zná a kde nebyl tam se chystá ,ale ve skutečnosti ničemu neromí. Jezdí vytuňenouou Mbéčkou a tady si hraje na machra.Na jeho příspěvky vůbec nereagujte on se vás snaží akorát vytočit.
nazdar chlope,tak ja mam nabehane 1500km s natalkou 1,2 16V a akurat vcera som ju odniesol do servisu, jedna sa sice len o drobnosti,ale prajem ti to, co aj sebe- vela optimizmu:-)
Audi môže byť spoľahlivé ako len chce, ale aj na takom aute treba meniť spotrebák. A rozvody medzi spotrebák patria. Ak však za takýto spotrebák človek musí dať veľké peniaze, tak si rozmyslí, či si radšej nekúpi auto menšie a nové, kde je predpoklad aj lacnejšieho servisu. Stále tu ide o to, že kto uvažuje v cenových dimenziách Thalie, tak asi sotva utiahne servis pri veľkom aute prémiového segmentu. Ten servis je drahý aj keď je robený "svojpomocne" a návšteve značkového servisu sa radšej vyhne aj pri závažnejšom probléme. Inak by asi skolaboval. Kolega sa tešil, že to vybavil "lacno", lebo mu povedali, že v značkovom servise by tá výmena a práca stáli asi 60 litrov. Ono platiť niekde 2.000 korún za hodinu práce, nie je boh vie čo. V takom servise by si len za prácu vypýtali viac, ako pri Thalii za prácu a súčiastky dohromady. Existuje kopec ľudí, čo sa nechali zlákať vidinou veľkého spoľahlivého auta v dobrej cene. Ale tá radosť trvala len do momentu, kým nevyskočila nejaká drahšia oprava, na ktorú jednoducho nemali. Len v inzerátoch je veľa áut na predaj s poznámkou - nepojazdné, alebo nutná oprava. Predávajú to jednoducho preto, lebo na to nemajú. Sú radi, ak za to dostanú aspoň niečo. Nehovoriac o tom, koľko by stála oprava nejakej nehody na hliníkovej karosérii A6. To sa môžeš rovno obesiť. A za havarijnú poistku takejto jazdenky si vypýtajú toľko, že to radšej nepoistíš.
presvedcujem o tom ze len blazon si kupi novu thaliu ked za cenu novej thalie moze mat lahko jazdenu A4ku... mimochodom A4 ma lacny servis sam som jednu mal... spracovanie prvotriedne bezpecnost vyssia spotreba ta ista pri TDi dokonca lepsia, dynamika jazdy lepsia... a nehovorim o tom ze tolko nestrati na cene ako nove auto.. pre niekoho kto nema peniaze a to majitelia thalie asi nemaju je kupa noveho auta zrejme najhorsia vec kedze za rok na nom strati 100 000
Tak jsem si byl sednout v pořádném autě a furt nevím,o čem nás přesvědčuješ.Ze je A6 lepší než Thalie?To samozřejmě je,taky nové stojí šestinásobek.Že je Pajero průměr?Pak se těším,až budou všichni takhle průměrní.Že u nás nejezdí pořádná auta?Ocenuji jaky udelalo Slovensko pokrok za poslední roky a mam z toho upřímnou radost,ale stále je ČR v globále bohatší(a zase jiné státy jsou bohatší než my) a nadšení z přitahování ojezděných vraků pomalu slábne.A6 po roce 2002 není špatná volba,ale spolehlivostí už se Audi 80,100 nevyrovná a nevím proč o tom přesvědčuješ potencialní majitele Thaliíí,kteří chtějí vozítko na popojíždění na venkově s minimálními provozními naklady a ne limuzínu vyšší třídy
to plzenak najprv si sadni do riadneho auta a potom hovor .. tie ramena som uz vysvetlil o prispevok nizsie ale vidim ze u vas riadne auta nejazdia ked si cely vedla z nejakeho pajera co je mimochodom priemer..ja by som o to ani trojkolku neoprel
Petrik ked si kupujem auto tak si zistim ktore modely su naprd a to su vsetky A6tky od roku 98 po rok 2002.. od roku 2002 su A6tky takmer bezudrzbove auta menia sa len bezne veci vsetky muchy su vychytane napravy motory proste vsetko...stare ojazdene auta od renomovanych znaciek su stale velmi kvalitne a vzdy budu ...pozrite sa na audi 80,90,100,200,coupe tie auta este teraz maju co ponuknut a su lepsie ako fabia aj ked su o 10-15 rokov starsie...nie tie smetiaky ako swift atd to su auta do mesta na okresku by som sa s tym bal vobec ist lebo aj bicyklista je pre tieto auta nebezpecny...
Vážený kolego, BMW řady 5 vlastním (ročník 2003). Tchán má 10 let starého Swifta 1.3 8v. Najeto cca 150.000km po městě. Nikde nic nevrže, nemlátí. Motor má 50kw, ale jede opravdu slušně, ovšem jen díky hmotnosti vozu 760kg. Převodovka je extrémě dlouhá (120km/h - 3.000ot. na 5-ku) a tak spotřeba se pohybuje v kombinaci kolem 5.5L. Ale to podstatné. Vozidlo je SPOLEHLIVÉ. I takové prdítko za pár peněz. A pak "japonec nakonec".
Jen žasnu,co to tady píšeš za bláboly.Jak Petrík správně uvedl - jen běžná údržba A6 jde do tisíců(např.výměna čepů spojená s nutností výměny celých hliníkových ramen)i když se nedá říci že je to špatné auto.Další blábol - japonci neumějí motory.Asi proto je celý svět zaplaven benzíny Hondy na lodích,centrálách,sekačkách prostě všude o autech nemluvě.Asi proto se Toyota stává jedničkou na tak náročném trhu v USA.Osobně jsem najezdil 250 000km s Mi Pajero D.I.D,na motor nebylo nutno šáhnout vůbec.to vše v totálně extrémních podmínkách a pokud vím dodnes jezdí.Jdi si ty svoje bláboly vykládat k vám do krčmy kolegům s jedničkovými golfy,ty ti to odkejvají.
Kolega teraz menil na svojej A6 2.5 TDI rozvody. K tomu olej , filtre a šponováky. A skákal od radosti, že si pozháňal lacné veci. Za robotu platil dve fľaše Hruškovice. To lacné v tomto prípade bolo 24.000 Sk. Na Thalii sa za rovnaké veci nedostaneš cez 5 tisíc. Človek, ktorý si kúpi auto ako Thalia, určite nemá peniaze na rozdávanie a odstaviť auto len preto, že sa vysype niečo drahé a človek nemá peniaze na opravu, si nemôže dovoliť asi nikto. Ale nech je po Tvojom. Nech si ľudia kupujú staré jazdené autá, najlepšie také, na opravu ktorých nebudú mať a bude to u nás vyzerať horšie ako v Rumunsku. Veď prečo by sme zrovna my nemohli byť vrakoviskom Európy? A čo sa týka Japoncov. Ich kvalitu sa snaží dobehnúť celý svet, tak bodaj by sa aj u nás robili tak "otrasné" autá ako v Japonsku. Už aby to bolo.
Petrik neviem co je na tom chore kvalitna A6tka nepotrebuje menit nic ine ako tlmice brzdy olej tj bezna udrzba... neviem o akych tazkych tisicoch rozpravas.. pokial ju za studena netocis, spravas sa k nej ako clovek a tankujes kvalitnu naftu vydrzi ti velmi vela rokov..a nemusi to byt prave A6 kludne staci A4. udrzba A4ky je za babku vzhladom na to aky komfort to auto poskytuje... bezpecnost tychto aut je takisto o 3 triedy lepsia ako thalia...a 10 rocne audi nepozna znamky opotrebenia zato 10 rocna thalia je na odpis..japonci motory robit nevedia co z toho ze z 1.6tky dostanu 120 koni ked ten motor ide po 200 000km do srotu..a tie ich skatulky sa pri havarii krcia ako harmonika... bezpecnost nulova..japonci su auta pre pubertakov a pre tych co sa v autach nevyznaju a vystupili rovno z favoritu
Thaliu nemám, ale odporúčať niekomu, kto sa pohybuje v cenách Thalie, aby si kúpil obstarožnú A6, kde sa aj spotrebný materiál pohybuje v ťažkých tisícoch, je vážne choré. A kydať na Japoncov, že nevedia robiť motory, je už dôvod návštevy u psychiatra.
Vsetkym ktori hovoria aki su japonci super a thalia fabia octavia taktiez perfektne auto by som odporucal sa previezt v zanovnej A4ke alebo A6tke pripadne 5kovom BMW a zarucujem vam ze kazde japonske auto od tejto chvile oplujete... kvalita spracovania jazdne vlastnosti ponuka motorov kvalitne diely to vsetko zatial japonci nepoznaju...nehovorim uz o prestizi ktore vam tieto auta poskytnu kedze 3/4 vsetkych ludi si mysli ze kazde z tychto aut muselo stat aspon milion... kvalitna A6tka sa da zohnat za 300-400 000 ..ked si porovnam ze za tuto cenu mame napriklad novy ford fiesta 1.25 je to na smiech ako ludia rozmyslaju...a ta audina tu fiestu 3x prezije
Jistěže Thalie je low end,ale to není nadávka,to je konstatování,Sám výrobce nezastírá,že mottem bylo vytvořit cenově dostupné auto pro chudší východní trhy.Kdo jen trochu zná cenotvorbu v průmyslu tak ví,že nízkou ceno lze dosáhnout bud mnohamilionovou seriovostí(počítače,elektronika) nebo nízkými výrobními naklady a úsporami na použitých materialech,případně použitím starších a tedy již vývojově zaplacenými technologiemi.Takový produkt jistě slouží ke spokojenosti majitelů,za cenu ojetiny pořídí nový vůz,ale nevydával bych ho za nejlepší na světě,je to fakt low end.Srovnávání s japonskými vozy je skutečně humorné,je pravda,že ještě v roce 1970 byla taková Toyota zdrojem posměchu,ale čo bolo to bolo.Rovněž legendární spolehlivost německých značek je dávno pryč,MB 124 se skutečně nebude opakovat.dieslové motory s milionovým proběhem jsou minulostí.Takže shrnu - Thalie je laciné auto se vším co k tomu patří(dveře nezapuštěné do karoserie to jsou 80-léta),ale místo na trhu má,minimálně tlačí ceny dolů
japonske vozy??? do japonca by som nesadol ani keby mi za to platili jedine auta ktore stoja o to aby sa na ne minali prachy su nemecke .... japonci este jazdili na drevenych kococh ked nemci uz robili auta...
V astre si asi nikdy nesedel a ani ti co rozpravaju ze opel je srot.. urcite to nie je audi bmw ani mercedes ale stale je opel lepsi priemer astra ma celkom dobre jazdne vlastnosti a dobre motory orem tych 1.X ..astra coupe je nadherna vec...skodovka sa moze na Opel len zospodu pozerat(okrem octavie 2, superbu)... a thaliu ani neratam za auto... v tom aute nic necitis iba ides ziadny pozitok z jazdy...
plkám o ničem, milý zlatý já na rozdíl od tebe recenzovaný "klenot" vlastním..... Pokud tu někdo plká o ničem tak si to ty: "Mě by zajímalo, jaký máš mindrák. " co k tomu dodat?
Za 180.000kč je výběhovka. Nenapsal jsem, že se výrobce nesnaží, ale za ty prachy se nedá čekat zázrak (u Škodárny ani za půl mega). Minimálně motory mají 4 válce. Jinak poměr cena/užitná hodnota není je u nového, ale u jakéhokoli auta a nejen auta, a rozhodně Renault (konkrétně Thalia) není nejlepší v tomto poměru nej na světě.
Uz zase tu krepcis, ty chytroline premoudreli?!? Chod si vypisovat na forum BMW tam urcite nenajdes low end vybehovky, clovece vzpamatuj se. Vzdyt Thalia je nejen stale lepsi (design, motory) ale kupodivu se za tyhle prachy snazi vyrobce vychytavat i nedostatky predeslych verzy. A ze tohle je cisty fakt:Myslím že tohle auto v poměrech cena-výkon-spotřeba-spolehlivost,desing-interiér je nejlepší na světě!!!! je jasne kazdemu kdo vybiral nove auto! Projdi si nabidky autosalonu, nech se svezt a potom se tu vyjadruj o vyhodnosti/nevyhodnosti tohohle auta!
Ve tvé recenzi je spíše nadšení, než-li faktů. Thalia je prostě low-end výběhovka. Ano, za ty peníze je to ekonomičtější volba oproti Fabii. Na druhou stranu a to jsem absolutní odpůrce Fabii je fakt, že technicky je Thalia min. 15let staré auto, ošmirglované do přijatelnějšího kabátu. Věta, cituji:"Myslím že tohle auto v poměrech cena-výkon-spotřeba-spolehlivost,desing-interiér je nejlepší na světě!!!! ", to už je totální blábola. Vzhled čehokoli je individuální a poměr cena/spolehlivost/spotřeba/výkon je relativně nejlepší u japonských vozů proboha.
29. června 2008 | 18:49 | Anonym --: To nebylo k tobě Homere,koukni na čas,kterej jsem teďka napsal,tam ten jeden anonym psal,že má 9 aut,tak proto se všichni na něj vztekali..jinak Thalia je fajn auta,nízka cena,co víc si přát..zbytečný na nějaký závodění..
Hlavně mi šlo o to kdo si koupí 1,2 že od toho neůže čekat že to bude tahat jak sporťák,kde to čtete že sem měl 9 aut? Měl sem jen 2,koupil sem si obě sám nemam bohatýho papínka jako někeří lidi. měl sem Renault 5 a peugeot 106,ale jinak okolo sem se projel ve víc autech a i ve služebním citroenu xsara picasso. Mam sice se všema auty najeto tak 80 000Km ale tak i podle ostatních stejně je to sériová výroba a těch sérií je takže je skoro každý auto jiný tak může mít i každej jinaj názor.
Mám pocit, že toto je zatiaľ tá najrýchlejšia recenzia a po najmenej km....celkom ma pobavila. Inak, napíšem asi recenziu na novú C5, minulý týždeň som v nej sedel asi 5 minút. A ešte na autobus. V ňom som sedel aj na mieste vodiča!!! Na výstave v Brne, ale viem o ňom všetko....! Bude to parádna recenzia...a zajtra napíšem o lietadle, čo mi hučí nejakých 8 km nad hlavou. Len tak ďalej priatelia.
ani jedno... dnes mam naladu pisat tak ti napisem. jazdim od 16 s kamaratmi.. nasi vtedy nemali ani jedno auto ok? prve som mal stodvacitky, potom sme si kupovali bez znaciek najlepsie boli alfa 33 aj 164 - to bolo delo len mala svajc. znacky, moje prve na znackach bolo daewo hehe, strazil som diskoteku, za mesiac som si na to zarobil, potom fabku 1,4mpi, uplne normalne auto najela 160000... a tak, ale napriklad chalani mi davali sluzobne, na focuse som spravil asi 40000, mal som par mesiacov aj omegu v nafte tie ale neboli moje...
a co? vy ste v tom veku nemali vlastny nazor? pardon ospravedlnujem sa vsetkym veteranom, vy ste v mojom veku este dedovi klukou natacali auto ze? vy viete co je prave auto, jasne to ma nenapadlo.. odkial by som ja chudobny chlapec z dediny mohol vediet nieco o autach... PS: trhalka ma jedinu charakteristicku vlastnost - lacna. PS2: pisal som o tom ze elektrika v aute je dobry pomocnik, myslite si nieco ine? a stojim za tym ze kupovat auto a byt rad ze tam neni vybava lebo si myslim ze by sa v tom aute kazila je absolutne kupec sam proti sebe...sak to co je za auto potom. kludne piste dalej urazky, ja som zvedavy ci mi date presvedcivy protiargument na toto
29. června 2008 | 18:49 | Anonym - čistý kokot. Člověče je ti 24 a píšeš tu jako ostřílený znalec aut, hovno, vystřídal si pár šunek přečetl pár časopisů a net fór. Neco ti rekl strejda a kamarad VELKOODBORNIK tim koncis, nulo! Piš tu až budeš mít natočeno aspoň mega. Thalia je fajn auto pro lidi s vlastnim nazorem!
nemam prve auto, som mlady chalan mam 24 mam uz deviate auticko, mal som vselico, alfu, fabiu, korejcov, skodovky teraz mam fajn americana a som vrcholne spokojny... a chcel som hlavne pisat o tom ze elektroniku radsej nie lebo je kazova, proste podla mna to je absolutny nezmysel, teraz mam auto uz rok, spravil som na nom 30000 a este sa mi nestalo aby mi elektronika blbla.. a ked niekto pise u renaulta ze nechce elektr. ze sa bude kazit tak si o tom myslim svoje... respektive ze nac kupovat take auto ktoremu neverim, ved to ide sam proti sebe nie? a citam tu vsetky clanky, lubim auta a chcem mat prehlad trosku... nemam ziadnu vytipovanu znacku ale za ten cas co jazdim som sam prisiel napriklad na to ze francuzi, taliani - az na supersporty, korejci a vychodne znacky rozhodne kvalitou nepresvedcili, na to su ine znacky bmw, mercedes, audi, japonci - hlavne vyssie triedy , vela americanov, a mozno aj anglicania... mozte sa hadat kolko chcete ...a do opla astry by som nikdy nesadol, je to pre ludi co nemaju vztah ku autam, vlastny nazor, styl.. nic, je to paškvil rovnako ako thalka alebo skodovky ani sportove, ani pekne, ani pohodlne... nieco medzi niecim.. nic co by ma zaujalo ..
Nadávať niekomu, ponižovať ho preto, že si kúpil "roroha" je úbohé ako tvrdenie, ktoré autá sú kvalitné a, ktoré nie sú. Každý si kúpi to na čo hlavne má a čo sa mu aj aspoň trochu páči. Ja francúzskeho roroha nemám, mám Opel Astra a predpokladám, že pisateľ o rorohoch má zánovnú Mazdu, možno ako svoje prvé auto. Keby mal bavoráka alebo macka kompresor, nečítal by články o R- Thalia.
Je pravda že čo auto nema to sa nepokazi (el.okna, klima, central) ale na druhečj strane el.okna nie su vec komfortu ale hlavne bezpečnosti, tak ako radio ovladane na volante... Ako nahle sa človek venuje niečomu inemu ako jazde, nie vždy to dopadne dobre! Včerajšia skusenosť - bol som s kamošom v BA , moc to tam nepozna že aby som šiel s ním a on celou cestou pozerá po motorkach (sám ma jednu), to sa ešte nič neudialo, ale v aute ma staré prašívé radio na kazety a v nom tu hovadinu do ktorej ma pripojený mp3 prehrávač, keby som nanho nezakričal tak naburame, chcel si posunúť inú skladbu... Tak že všetky tie elektrické veci ktoré sa môžu pokaziť, sa starajú o to aby ste sa venovali viac riadeniu !!!
nechapem co mate vsetci s tym ze elektrika sa neoplati lebo sa kazi... ja mam najazdene na mojom aute 135000 a este ani raz sa mi nestalo aby som nestiahol okno, nezapol klimu, alebo nenastavil zrkadla.. a zivot bez tychto pomocnikov si ani nechcem predstavit - elektrika je priatel cloveka, nekupujte francuzske rorohy ale domyslite si peniaze co date na opravy, prihodte a kupte nejake kvalitne auto.. a mate pokoj. a nejake hadky o tom ci je lepsia skoda, alebo renault si mozte odpustit, kazdy primitiv vie ze kvalitne auta su japonci, nemci okrem opla a vw a americania
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia
Moje prve nove auto bola Thalia 1.4i bez vybavy. Motoricky absolutne spolahlive auto, najazdil som na nom asi 150 000 km. Jedina chyba, ktora by tam nemala byt bol ventilator kurenia, odisiel asi po roku a pol, co v mojom pripade uz bolo po zaruke. Pripisujem to tomu ze auto je robene na cenu a pre vychodny trh (V Cliu bol original Renault ventilator, v Thalii nejaky Magneti Mareli robeny v turecku). Co sa tyka dizajnu, myslim ze prave ten kufor vylepsil celkovy dojem z auta. Clio vyzera ako keby malo odseknuty zadok. Fabia Sedan z tej doby vyzerala totalne otrasne a myslim ze sa ani velmi nepredavala, mozno prave aj kvoli dizajnu a zrejme aj cene. V tom case bola s thaliou cenono zrovnatelna Fabia Junior s lenivym 6-ventilovym trojvalcom, sedan stal podstatne viac. Vobec nelutujem ze som sa vtedy rozhodol prave pre Thaliu. Odvtedy to auto preslo znacnym vyvojom, a myslim ze iba k lepsiemu, uspornejsi motor, najnovsi dizajn atd.... Na zaver, keby som dnes kupoval auto v tej triede, asi by som zase kupil thaliu.
02.12.2008 | 12:36:49 | Reagovat
novinka
ta nová natálka nevypadá špatně co vy na to majitelé natálek??
15.11.2008 | 11:05:07 | an Reagovat
nielen pre Lukasa
Načo toľko emócií priatelia!!!
Mám Thaliu necelé 2 roky, najazdil som bez poruchy (!) zhruba 56 000 km. Môj názor je, že:
1. Je hlúposť porovnávať Thaliu s podstatne drahšími autami.
2. Takisto je hlúposť presviedčať sa navzájom, či za povedzme 300 tisíc je lepšie kúpiť novú Thaliu, alebo ojezdené BMW ap. Ja osobne nepovažujm riziko pri kúpe staršieho auta za primerané, ale koľko ľudí, toľko chutí.
3. Kvality auta by mal hodnotiť človek, ktorý sedel za jeho volantom aspoň na 50 km dlhej trati.
4. Estetika je vec subjektívneho názoru. Jeden holky, druhý vdolky. Mne sa tiež Thalia 2x nepáči, ale auto som si nekupoval na to, aby som sa za dlhých zimných večerov kochal jeho vizážou.
5. Kritizovať Thaliu za to, že vyzerá ako Clio s batohom, svedčí o nízkom IQ kritizujúcho. Jednak ten 510 l batoh je veľmi užitočný. No a "dvak", pokiaľ by hypoteticky vajce predbeho sliepku, čiže Clio by bolo nasledovníkom Thalie, väčšina kritikov Thalie by tvrdila, ako nemožne vyzerá Clio. Lebo zvyk je naozaj železná košeľa.
5. Thalia s motorom 1150 ccm je vynikajúce auto do mesta. Má nízku spotrebu a vďaka slušnému výkonu 75 koní a nízkej hmotnosti dobre akceleruje. Jazdím denne po Bratislave, takž viem, o čom píšem.
6. Thalia je úsporná a tichá do rýchlosti cca 120km/hod. Kto jazdí prevažne na dlhé trasy po diaľniciach a ponáhľa sa, mal by si kúpiť iné auto. Hoci nie je problém ísť rýchlosťou 140 km/hod s rezervou na predbiehanie
Resume. Každý pes svoj chvost chváli. Rešpektujem objektívne názory všetkých. Čo ma vie naštvať je, ak niekto, kto v živote nešoféroval Thaliu ju kritizuje kvôli vzhľadu, alebo preto, že je lacná, vyrábaná v Turecku apod. Howgh.
15.11.2008 | 01:00:31 | vlado 4 Reagovat
NOVÁ THALIA
Jak jsem psal níže, mám Thalii již přes rok a jsem s ní spokojený. Pokud ale uvažujete o koupi tohoto vozu zvažte, jestli se Vám přeci jen nevyplatí "chvilku" počkat. Na oficiálních stránkách Renaultu je již nová Thalia - koukněte na odkaz http://www.renault.com/renault_com/en/main/40_VEHICULES_ET_SERVICES/_Symbol/index.aspx .... je zde pod názvem Symbol (současná verze Thalie je rovněž v některých zemích prodávána jako Renault Symbol). Lukas
19.08.2008 | 16:45:49 | Lukas Reagovat
Pre Honzu
Tak to si ma potešil. Dúfam že sa to takto prejaví aj u mňa. Aj keď musím povedať ,že už teraz mi palubný počítač ukazuje niečo medzi 5,4 až 5,6. Noveď uvidím. Zatiaľ prajem veľa spokojných kilometrov.
17.07.2008 | 12:28:46 | ramirez Reagovat
Pro Ramireze a Lukase
Mam taky 1,2 16V, spotreba Vas jeste dost potesi, Mam ted 27000 km a spotreba uz mi nejakych 3000 km klesa! Ted mi to bere nekde mezi 5,3-5,4 (pc), realita 5,0-5,1
17.07.2008 | 07:43:24 | Honza Reagovat
súhlas
Súhlasim s tebou. Aj keď aj ja som písal recenziu či skôr prvé dojmy z auta už po nejakých 600 km. Teraz mám najazdených vyše 13000 km, absolvovanú prvú garančnú prehliadku a moje dojmy a postrehy sa vôbec nezmenili. Ako som chválil auto predtým, tak ho chválim aj teraz. Presne to čo som potreboval. A podotýkam - tiež nie som dôchodca. Renault Thalia 1,2 16V vo výbave Expression
17.07.2008 | 07:21:35 | ramirez Reagovat
Thalia 1,2 16V
Jsem majitelem Thalie 1,2 16V necelý rok - najeto zatím cca 14,5tis. km. Kvituji konstruktivní komentáře v recenzích. poté, co jsem zde přečetl, je asi pravdou, že psát recenzi po 500/600km je nesmysl. Nicméně - jak vidno - Thalia je skutečně úsporný vůz - meziměsto jezdím kliedně za 5,5l, jinak průměr kolem 6,1/6,3l/100km. Při dálničních štrekách samozřejmě o něco více. Tolik rozebíraný design vozu - zde se jedná o subjektivní hodnocení - dle mého názoru Thalia špatně nevypadá. Přední část (Clio předchozí generace) má dynamický nádech, krabicoidní záď je údělem sedanů - zde sice není řešena nijak specielně designérsky, ale mě rozhodně neuráží. A užitná hodnota "nafouklého" kufru určitě potěší. Co se týká nastavení podvozku, odpružení atp. mě Thalie vyhovuje, pěkně filtruje nerovnosti a hodí se na naše české tankodromy. Auto jsem si nekupoval na závodění, ale na pohodlnou jízdu, což naprosto splňuje. A i v současné době považuji koupi Thalie za dobrý obchod - za poměrně slušné peníze dostanete pěkný kus auta. Celkově jsem s autem spokojený - podotýkám že nejsem důchodce ani nemám na kufru vylepeno velké "Z" (někdo se tu snaží vnutit, že Thalii kupují jen důchodci) - a Thalie splňuje přesně to, proč jsem si ji kupoval. Úsporný provoz, velký kufr, pohodlná jízda. ...
16.07.2008 | 22:48:29 | Lukas Reagovat
Moderátor by měl zklidnit hormon, když je tu možné "vyvěsit" uživatelskou recenzi po 2 dnech ježdění a 38km. Nebo si zamést před vlastním prahem.
13.07.2008 | 14:23:26 | Radek Reagovat
Tak tady nemají někteří srovnávat lagunu s thaliou.
13.07.2008 | 14:09:53 | jašin Reagovat
Prosím vás o dodržení topicu...Laguny řešte v příslušné sekci..děkuji
13.07.2008 | 14:06:26 | Moderator Reagovat
re
Omlouvám se, trochu jsem nadsadil:D.Moje nemá 200 koní(napsal jsem skoro),má 140 kW, což je nějakých 192 koní.Pan odborník Lacina si plete pojem s průjmem, laguna I před faceliftem měla starý 3,0 12V který měl 123 kW!!-ne koní!!(123 kW=cca 167 koní).I tento motor jede skvěle.Něco jsem odjel v safrane s tímto motorem a automatem, a dobré.Výbava plná, vč. xenonů, které mě chybí.
13.07.2008 | 12:57:36 | jašin Reagovat
To Lacina
3.0 V6 24v nemá 123PS, ale tak možná Kw božíííínku.
13.07.2008 | 12:33:21 | Radek Reagovat
Lacina
Lacina:Ale jašín tu má i recenzi má starou lagunu z roku 2000 teď jsem se na to díval.Lacina
06.07.2008 | 11:34:00 | LACINA Reagovat
laguna
on nepisal ze ma lagunu 1 .generace, 3,0 24V to malo byť,vetsinou to ludi napadne,je to V6 motor, 6x4=24,no sorry,zabudol tam to V,a laguna II bola s 207 PS motorom,
jo a este som zabudol: já autúm taky rozumím,já já já jenom jááááá
06.07.2008 | 07:42:20 | buggy Reagovat
Lacina
Lacina:3:0 laguna je, a to 24 je asi že je stará 24 let.A 3:0 laguna první generace nemá žádnejch 200 koní, ale 123 koní.Tak nemaťte lidi, já autům rozumím.Lacina
06.07.2008 | 00:30:38 | LACINA Reagovat
jašín
Lagůna 3,0 24 je jako co???
06.07.2008 | 00:18:35 | Reagovat
jašin a ti ostatní
IDIOTE laguna prví generace je nejhorší auto co může být!!!S moderní novou thaliou nechápu jak můžeš srovnávat!!!Viděl jsem i lagunu která měla vzadu bubnové brzdy...A to byla 2,0....A směšných 114 koní....
05.07.2008 | 22:40:44 | hamn Reagovat
Já mám lagunu 3,0 24 a je poměrně bezproblémová.Brácha má 2,0 16V a taky si nestěžuje.Asi je to kus od kusu a jak se k tomu kdo chová.Moje spotřeba je kolem 11(ale zas skror 200 PS) ve dvoulitru (140PS)to žere dlouhodobě cca 7,3 podle pc takže opravdu na úrovni nějakých čtrnáctistovek
05.07.2008 | 18:31:10 | jašin Reagovat
Žasnu
myslí, že by sem měli psát příspěvky jen lidé, kteří daný automobil vlastní nebo vlastnili (Thalia ev. jiný Renault), jinak je to o ničem. Ten kdo takové auto má může poradit nebo novému majiteli sdělit jaké měl potíže a co ho čeká za radosti :-), ev. jak daný problém řešit.
Ještě k těm motorům si neodpustím poznámečku, měl jsem Sierru 2.0 DOHC a spotřeba byla 7,5 Litru, věřte nebo ne , no a s thálií 1,4 8V mám 7 Lt.
No a nakonec k těm Lagunám co tu někdo radil, horší kasička neexistuje, je to permanentní zákazník servisů nový i ojetý (minulá generace). Vím to od chlapů ze servisu i od známých co to měli a statistika TUV taky mluví jasně.
05.07.2008 | 16:10:04 | Vašek Reagovat
pre anonyma zo 4.7. 17:53
Veď ja nevravím že staré auto je šrot, len sem píše veľa ľudí ktoré tieto dve zásady pri kúpe auta nedodržujú a potom píšu ako sa im pokazilo toto a toto... Sám mám auto staršie a som zatial spokojný - len údržba. Jazdím aj so služobnou Fabiou 1.4 Tdi a za nejakých 40tis km čo som s ňou najazdil nemôžem povedať že by som z nej bol nadšený. Pri 37000km - čidlo v expanznej nádržke (ale to je prkotina) a pri 70000km sa čosi rosypalo v prevodovke - to už je horšie. Takže tak.
05.07.2008 | 13:50:57 | Ďuri Reagovat
ani ja nerozumiem pojmu ze 1.8 je motor vyssej kategorie... vtipne.. to chcete povedat ze motor 1.9tdi ktory je snad este aj vyvijany pre strednu vrstvu t.j. beznych ludi je nejaky luxus? asi tazko...ja nechapem ludi ktory si kupia fabku HTP lebo ten motor nejde, vela zere a bezpecnost auta je tiez nulova... nedajboze stretnut kamion hore kopcom tak je o zazitok plny strachu z predbiehania postarane...a uz vobec nechapem ludi ktory sa v tom vyberu na dovolenku...
05.07.2008 | 07:49:28 | Reagovat
laguna
3.-laguna se dělala myslím nejslabší 1,8, což není auto pro běžné smrtelníky.je to prostě auto vyšší kategorie, na které většina lidu nemá..
tomu nerozumiem,bezný smrtelnik si ma kupovať len do 1,2 alebo jak ?ja asi bežný smrtelnik nie som podla toho,lebo mam 1,8,ale spotreba možno rovnaká ako 1,2 alebo 1,4,to asi bežný smrtelnik asi nikdy nepochopi,tu prevláda stále mýtus, že čim mensi objem,tým mensia spotreba,a poistka,poistka ano,ale len do 1,3,potom volim radsej 1,8 ako 1,4,čo su v rovnakej cenovej kat.,kto to nevyskušal tak nepochopi,minule som sa vadil zo susedom,čo ma 1,2 HTP fabiu,že mne to zožere aj hlavu,ked sme si porovnali spotrebu,tak môj passat bol pomaly na tom rovnako,možno dajake decko naviac,ako jeho fabka,ale o jazdných vlastnostiach radsej pomlčal.......
04.07.2008 | 21:18:25 | buggy Reagovat
No, ale za 1.- laguna a megane I. generace jsou už dnes staré, takže se budou kazit. za 2.- na lagunu jsou určitě o mnoho dražší ND, za 3.-laguna se dělala myslím nejslabší 1,8, což není auto pro běžné smrtelníky.je to prostě auto vyšší kategorie, na které většina lidu nemá..
04.07.2008 | 19:40:49 | pelikán Reagovat
koupit misto toho radsej stareho mégana, a jste na tom líp..interier vypadá skoro stejně jen megany maj víc výbavy a stopro líp vypadá.nebo ještě radšej lagunu
04.07.2008 | 19:23:46 | myloš Reagovat
a Jiri je typicky sedlak ktory si vzdy kupi novy chevrolet spark a mysli ake ma super auto ale v zivote sa v ziadnom normalnom aute nevozil...
to Duri je to smiesne tie tvoje argumenty.. z druhej ruky sa da kupit velmi kvalitne auto staci splnit 2 veci a to nekupovat auta s nejasnou historiou a kupovat s niekym kto sa autam rozumie.. a potom za svoje peniaze dostanes ovela viac muziky aj ked starsej ako nejaku novu popolnicu...
04.07.2008 | 17:53:54 | Reagovat
pre Anonyma
Vážený p. Košťál ... Opel patrí pod americký GM... napýsať že američania sú kvalitný a v zápetí tvrdiť že Opel je lunt je trocha scestné - môžeš namietať že Opel je niečo iné, ale vysvetli mi ako môže tak "inteligentný" národ akým američania sú vyrábať autá takých kvalít ako hovoríš a na druhej strane vlastniť fabriku kde sa montujú také haraburdy... hm? A Chevrolet - o tom si teraz ako máme myslieť čo??? Každá značka vyrobí aj nepodarok či je to kórejec, japonec, francúz, nemec alebo talian... a tak isto existujú aj veľmi vydarené autá týchto značiek.
A vôbec debatovať o kvalitách áut z druhej ruky je trocha mimo - kto z vás ktorý ste na svoje autá nadávali viete presne čo snimi predchádzajúci majitel/ia robili??? Nevie to skoro nikto! Zmysel by mala debata ľudí ktorí si kúpili nové auto a nejakú dobu s ním aj jazdili. - to na margo všetkých tých urážok že ten je taký a ten taký lebo má iný názor...
PS: vlastím tebou tak hanenú Astru a poviem ti, svoj názor mám!
04.07.2008 | 15:34:14 | Ďuri Reagovat
Talent
Anonym je typický talent-všude byl,všechno zná a kde nebyl tam se chystá ,ale ve skutečnosti ničemu neromí. Jezdí vytuňenouou Mbéčkou a tady si hraje na machra.Na jeho příspěvky vůbec nereagujte on se vás snaží akorát vytočit.
04.07.2008 | 14:29:55 | Jiří Reagovat
no uvidime
nazdar chlope,tak ja mam nabehane 1500km s natalkou 1,2 16V a akurat vcera som ju odniesol do servisu, jedna sa sice len o drobnosti,ale prajem ti to, co aj sebe- vela optimizmu:-)
04.07.2008 | 09:53:44 | Reagovat
A4 za 180.000kč nebude žádný šlágr a rozhodně nebude lehce ježděná.
03.07.2008 | 18:11:31 | Radek Reagovat
Audi môže byť spoľahlivé ako len chce, ale aj na takom aute treba meniť spotrebák. A rozvody medzi spotrebák patria. Ak však za takýto spotrebák človek musí dať veľké peniaze, tak si rozmyslí, či si radšej nekúpi auto menšie a nové, kde je predpoklad aj lacnejšieho servisu. Stále tu ide o to, že kto uvažuje v cenových dimenziách Thalie, tak asi sotva utiahne servis pri veľkom aute prémiového segmentu. Ten servis je drahý aj keď je robený "svojpomocne" a návšteve značkového servisu sa radšej vyhne aj pri závažnejšom probléme. Inak by asi skolaboval. Kolega sa tešil, že to vybavil "lacno", lebo mu povedali, že v značkovom servise by tá výmena a práca stáli asi 60 litrov. Ono platiť niekde 2.000 korún za hodinu práce, nie je boh vie čo. V takom servise by si len za prácu vypýtali viac, ako pri Thalii za prácu a súčiastky dohromady. Existuje kopec ľudí, čo sa nechali zlákať vidinou veľkého spoľahlivého auta v dobrej cene. Ale tá radosť trvala len do momentu, kým nevyskočila nejaká drahšia oprava, na ktorú jednoducho nemali. Len v inzerátoch je veľa áut na predaj s poznámkou - nepojazdné, alebo nutná oprava. Predávajú to jednoducho preto, lebo na to nemajú. Sú radi, ak za to dostanú aspoň niečo. Nehovoriac o tom, koľko by stála oprava nejakej nehody na hliníkovej karosérii A6. To sa môžeš rovno obesiť. A za havarijnú poistku takejto jazdenky si vypýtajú toľko, že to radšej nepoistíš.
03.07.2008 | 16:35:41 | Petrík Reagovat
presvedcujem o tom ze len blazon si kupi novu thaliu ked za cenu novej thalie moze mat lahko jazdenu A4ku... mimochodom A4 ma lacny servis sam som jednu mal... spracovanie prvotriedne bezpecnost vyssia spotreba ta ista pri TDi dokonca lepsia, dynamika jazdy lepsia... a nehovorim o tom ze tolko nestrati na cene ako nove auto.. pre niekoho kto nema peniaze a to majitelia thalie asi nemaju je kupa noveho auta zrejme najhorsia vec kedze za rok na nom strati 100 000
03.07.2008 | 16:29:01 | Reagovat
to anonym
Tak jsem si byl sednout v pořádném autě a furt nevím,o čem nás přesvědčuješ.Ze je A6 lepší než Thalie?To samozřejmě je,taky nové stojí šestinásobek.Že je Pajero průměr?Pak se těším,až budou všichni takhle průměrní.Že u nás nejezdí pořádná auta?Ocenuji jaky udelalo Slovensko pokrok za poslední roky a mam z toho upřímnou radost,ale stále je ČR v globále bohatší(a zase jiné státy jsou bohatší než my) a nadšení z přitahování ojezděných vraků pomalu slábne.A6 po roce 2002 není špatná volba,ale spolehlivostí už se Audi 80,100 nevyrovná a nevím proč o tom přesvědčuješ potencialní majitele Thaliíí,kteří chtějí vozítko na popojíždění na venkově s minimálními provozními naklady a ne limuzínu vyšší třídy
03.07.2008 | 16:16:41 | plzenak Reagovat
to plzenak najprv si sadni do riadneho auta a potom hovor .. tie ramena som uz vysvetlil o prispevok nizsie ale vidim ze u vas riadne auta nejazdia ked si cely vedla z nejakeho pajera co je mimochodom priemer..ja by som o to ani trojkolku neoprel
03.07.2008 | 15:51:38 | Reagovat
Petrik ked si kupujem auto tak si zistim ktore modely su naprd a to su vsetky A6tky od roku 98 po rok 2002.. od roku 2002 su A6tky takmer bezudrzbove auta menia sa len bezne veci vsetky muchy su vychytane napravy motory proste vsetko...stare ojazdene auta od renomovanych znaciek su stale velmi kvalitne a vzdy budu ...pozrite sa na audi 80,90,100,200,coupe tie auta este teraz maju co ponuknut a su lepsie ako fabia aj ked su o 10-15 rokov starsie...nie tie smetiaky ako swift atd to su auta do mesta na okresku by som sa s tym bal vobec ist lebo aj bicyklista je pre tieto auta nebezpecny...
03.07.2008 | 15:49:33 | Reagovat
Jinak Swift je na svezení docela v pohodě motoricky i komfortem, ovšem cestování nad 100km je už problematické - je to prostě malé auto.
03.07.2008 | 15:18:18 | Radek Reagovat
To anonym
Vážený kolego, BMW řady 5 vlastním (ročník 2003). Tchán má 10 let starého Swifta 1.3 8v. Najeto cca 150.000km po městě. Nikde nic nevrže, nemlátí. Motor má 50kw, ale jede opravdu slušně, ovšem jen díky hmotnosti vozu 760kg. Převodovka je extrémě dlouhá (120km/h - 3.000ot. na 5-ku) a tak spotřeba se pohybuje v kombinaci kolem 5.5L. Ale to podstatné. Vozidlo je SPOLEHLIVÉ. I takové prdítko za pár peněz. A pak "japonec nakonec".
03.07.2008 | 15:16:24 | Radek Reagovat
to anonym
Jen žasnu,co to tady píšeš za bláboly.Jak Petrík správně uvedl - jen běžná údržba A6 jde do tisíců(např.výměna čepů spojená s nutností výměny celých hliníkových ramen)i když se nedá říci že je to špatné auto.Další blábol - japonci neumějí motory.Asi proto je celý svět zaplaven benzíny Hondy na lodích,centrálách,sekačkách prostě všude o autech nemluvě.Asi proto se Toyota stává jedničkou na tak náročném trhu v USA.Osobně jsem najezdil 250 000km s Mi Pajero D.I.D,na motor nebylo nutno šáhnout vůbec.to vše v totálně extrémních podmínkách a pokud vím dodnes jezdí.Jdi si ty svoje bláboly vykládat k vám do krčmy kolegům s jedničkovými golfy,ty ti to odkejvají.
03.07.2008 | 14:06:55 | plzenak Reagovat
Kolega teraz menil na svojej A6 2.5 TDI rozvody. K tomu olej , filtre a šponováky. A skákal od radosti, že si pozháňal lacné veci. Za robotu platil dve fľaše Hruškovice. To lacné v tomto prípade bolo 24.000 Sk. Na Thalii sa za rovnaké veci nedostaneš cez 5 tisíc. Človek, ktorý si kúpi auto ako Thalia, určite nemá peniaze na rozdávanie a odstaviť auto len preto, že sa vysype niečo drahé a človek nemá peniaze na opravu, si nemôže dovoliť asi nikto. Ale nech je po Tvojom. Nech si ľudia kupujú staré jazdené autá, najlepšie také, na opravu ktorých nebudú mať a bude to u nás vyzerať horšie ako v Rumunsku. Veď prečo by sme zrovna my nemohli byť vrakoviskom Európy? A čo sa týka Japoncov. Ich kvalitu sa snaží dobehnúť celý svet, tak bodaj by sa aj u nás robili tak "otrasné" autá ako v Japonsku. Už aby to bolo.
03.07.2008 | 13:57:26 | Petrík Reagovat
Petrik neviem co je na tom chore kvalitna A6tka nepotrebuje menit nic ine ako tlmice brzdy olej tj bezna udrzba... neviem o akych tazkych tisicoch rozpravas.. pokial ju za studena netocis, spravas sa k nej ako clovek a tankujes kvalitnu naftu vydrzi ti velmi vela rokov..a nemusi to byt prave A6 kludne staci A4. udrzba A4ky je za babku vzhladom na to aky komfort to auto poskytuje... bezpecnost tychto aut je takisto o 3 triedy lepsia ako thalia...a 10 rocne audi nepozna znamky opotrebenia zato 10 rocna thalia je na odpis..japonci motory robit nevedia co z toho ze z 1.6tky dostanu 120 koni ked ten motor ide po 200 000km do srotu..a tie ich skatulky sa pri havarii krcia ako harmonika... bezpecnost nulova..japonci su auta pre pubertakov a pre tych co sa v autach nevyznaju a vystupili rovno z favoritu
03.07.2008 | 13:10:46 | Reagovat
Thaliu nemám, ale odporúčať niekomu, kto sa pohybuje v cenách Thalie, aby si kúpil obstarožnú A6, kde sa aj spotrebný materiál pohybuje v ťažkých tisícoch, je vážne choré. A kydať na Japoncov, že nevedia robiť motory, je už dôvod návštevy u psychiatra.
03.07.2008 | 13:00:40 | Petrík Reagovat
petrik ma asi taky thalii
03.07.2008 | 11:26:42 | Reagovat
Tak zase jeden prudko " odborný " komentár. Len tak ďalej.
03.07.2008 | 11:11:10 | Petrík Reagovat
Vsetkym ktori hovoria aki su japonci super a thalia fabia octavia taktiez perfektne auto by som odporucal sa previezt v zanovnej A4ke alebo A6tke pripadne 5kovom BMW a zarucujem vam ze kazde japonske auto od tejto chvile oplujete... kvalita spracovania jazdne vlastnosti ponuka motorov kvalitne diely to vsetko zatial japonci nepoznaju...nehovorim uz o prestizi ktore vam tieto auta poskytnu kedze 3/4 vsetkych ludi si mysli ze kazde z tychto aut muselo stat aspon milion... kvalitna A6tka sa da zohnat za 300-400 000 ..ked si porovnam ze za tuto cenu mame napriklad novy ford fiesta 1.25 je to na smiech ako ludia rozmyslaju...a ta audina tu fiestu 3x prezije
03.07.2008 | 09:02:04 | Reagovat
low end
Jistěže Thalie je low end,ale to není nadávka,to je konstatování,Sám výrobce nezastírá,že mottem bylo vytvořit cenově dostupné auto pro chudší východní trhy.Kdo jen trochu zná cenotvorbu v průmyslu tak ví,že nízkou ceno lze dosáhnout bud mnohamilionovou seriovostí(počítače,elektronika) nebo nízkými výrobními naklady a úsporami na použitých materialech,případně použitím starších a tedy již vývojově zaplacenými technologiemi.Takový produkt jistě slouží ke spokojenosti majitelů,za cenu ojetiny pořídí nový vůz,ale nevydával bych ho za nejlepší na světě,je to fakt low end.Srovnávání s japonskými vozy je skutečně humorné,je pravda,že ještě v roce 1970 byla taková Toyota zdrojem posměchu,ale čo bolo to bolo.Rovněž legendární spolehlivost německých značek je dávno pryč,MB 124 se skutečně nebude opakovat.dieslové motory s milionovým proběhem jsou minulostí.Takže shrnu - Thalie je laciné auto se vším co k tomu patří(dveře nezapuštěné do karoserie to jsou 80-léta),ale místo na trhu má,minimálně tlačí ceny dolů
02.07.2008 | 22:32:21 | plzenak Reagovat
japonske vozy??? do japonca by som nesadol ani keby mi za to platili jedine auta ktore stoja o to aby sa na ne minali prachy su nemecke .... japonci este jazdili na drevenych kococh ked nemci uz robili auta...
02.07.2008 | 17:50:41 | Reagovat
V astre si asi nikdy nesedel a ani ti co rozpravaju ze opel je srot.. urcite to nie je audi bmw ani mercedes ale stale je opel lepsi priemer astra ma celkom dobre jazdne vlastnosti a dobre motory orem tych 1.X ..astra coupe je nadherna vec...skodovka sa moze na Opel len zospodu pozerat(okrem octavie 2, superbu)... a thaliu ani neratam za auto... v tom aute nic necitis iba ides ziadny pozitok z jazdy...
02.07.2008 | 17:45:28 | Reagovat
to radek
Děkuji.
02.07.2008 | 16:30:27 | Honza Reagovat
Apropó, kde tu máš svoji uživatelskou recenzi? Aby viděl, jak má ta SPRÁVNÁ recenze vypadat, děkuji?
02.07.2008 | 15:31:02 | Radek Reagovat
Vlastníš, ale věcná argumentace nikde. Jinak gratuluji k NOVÉMU vozu (na to jsi jistě čekal).
02.07.2008 | 15:26:08 | Radek Reagovat
to radek
plkám o ničem, milý zlatý já na rozdíl od tebe recenzovaný "klenot" vlastním..... Pokud tu někdo plká o ničem tak si to ty: "Mě by zajímalo, jaký máš mindrák. " co k tomu dodat?
02.07.2008 | 07:50:14 | Honza Reagovat
Jen a jen pro Jeníčka
Mě by zajímalo, jaký máš mindrák.
01.07.2008 | 16:49:11 | Radek Reagovat
Za 180.000kč je výběhovka. Nenapsal jsem, že se výrobce nesnaží, ale za ty prachy se nedá čekat zázrak (u Škodárny ani za půl mega). Minimálně motory mají 4 válce. Jinak poměr cena/užitná hodnota není je u nového, ale u jakéhokoli auta a nejen auta, a rozhodně Renault (konkrétně Thalia) není nejlepší v tomto poměru nej na světě.
01.07.2008 | 16:41:42 | Radek Reagovat
to radek
Thalia urcite nie je low end vybehovka. low end vybehovky su akurat Fabie. 9 rokov so skoro nulovym faceliftom a 8V zdochnutym motorom.
01.07.2008 | 16:26:06 | lakinooo Reagovat
To radek
Uz zase tu krepcis, ty chytroline premoudreli?!? Chod si vypisovat na forum BMW tam urcite nenajdes low end vybehovky, clovece vzpamatuj se. Vzdyt Thalia je nejen stale lepsi (design, motory) ale kupodivu se za tyhle prachy snazi vyrobce vychytavat i nedostatky predeslych verzy. A ze tohle je cisty fakt:Myslím že tohle auto v poměrech cena-výkon-spotřeba-spolehlivost,desing-interiér je nejlepší na světě!!!! je jasne kazdemu kdo vybiral nove auto! Projdi si nabidky autosalonu, nech se svezt a potom se tu vyjadruj o vyhodnosti/nevyhodnosti tohohle auta!
01.07.2008 | 15:59:07 | Honza Reagovat
Homer
Ve tvé recenzi je spíše nadšení, než-li faktů. Thalia je prostě low-end výběhovka. Ano, za ty peníze je to ekonomičtější volba oproti Fabii. Na druhou stranu a to jsem absolutní odpůrce Fabii je fakt, že technicky je Thalia min. 15let staré auto, ošmirglované do přijatelnějšího kabátu. Věta, cituji:"Myslím že tohle auto v poměrech cena-výkon-spotřeba-spolehlivost,desing-interiér je nejlepší na světě!!!! ", to už je totální blábola. Vzhled čehokoli je individuální a poměr cena/spolehlivost/spotřeba/výkon je relativně nejlepší u japonských vozů proboha.
01.07.2008 | 15:32:25 | Radek Reagovat
Miloš mě řikal thalii nebrat.
01.07.2008 | 14:00:18 | hans Reagovat
29. června 2008 | 18:49 | Anonym --: To nebylo k tobě Homere,koukni na čas,kterej jsem teďka napsal,tam ten jeden anonym psal,že má 9 aut,tak proto se všichni na něj vztekali..jinak Thalia je fajn auta,nízka cena,co víc si přát..zbytečný na nějaký závodění..
01.07.2008 | 13:51:55 | Tomík Reagovat
30. června 2008 | 23:49 | Anonym
Ubohe. Robit si reklamu na gay sluzby na strankach autorecenzie? Novinka.
01.07.2008 | 10:16:53 | Reagovat
Renault
Hlavně mi šlo o to kdo si koupí 1,2 že od toho neůže čekat že to bude tahat jak sporťák,kde to čtete že sem měl 9 aut? Měl sem jen 2,koupil sem si obě sám nemam bohatýho papínka jako někeří lidi. měl sem Renault 5 a peugeot 106,ale jinak okolo sem se projel ve víc autech a i ve služebním citroenu xsara picasso. Mam sice se všema auty najeto tak 80 000Km ale tak i podle ostatních stejně je to sériová výroba a těch sérií je takže je skoro každý auto jiný tak může mít i každej jinaj názor.
01.07.2008 | 10:06:34 | Homer Reagovat
tvoj foter nastavi rit ty zebrak 0903 281 391
30.06.2008 | 23:49:06 | Reagovat
Zarobit za mesiac na Fabku? no to si musel poriadne nastavovat rit....
30.06.2008 | 18:53:29 | Reagovat
rekord
Mám pocit, že toto je zatiaľ tá najrýchlejšia recenzia a po najmenej km....celkom ma pobavila. Inak, napíšem asi recenziu na novú C5, minulý týždeň som v nej sedel asi 5 minút. A ešte na autobus. V ňom som sedel aj na mieste vodiča!!! Na výstave v Brne, ale viem o ňom všetko....! Bude to parádna recenzia...a zajtra napíšem o lietadle, čo mi hučí nejakých 8 km nad hlavou. Len tak ďalej priatelia.
30.06.2008 | 18:22:41 | ľuboš Reagovat
hehe
ani jedno... dnes mam naladu pisat tak ti napisem. jazdim od 16 s kamaratmi.. nasi vtedy nemali ani jedno auto ok? prve som mal stodvacitky, potom sme si kupovali bez znaciek najlepsie boli alfa 33 aj 164 - to bolo delo len mala svajc. znacky, moje prve na znackach bolo daewo hehe, strazil som diskoteku, za mesiac som si na to zarobil, potom fabku 1,4mpi, uplne normalne auto najela 160000... a tak, ale napriklad chalani mi davali sluzobne, na focuse som spravil asi 40000, mal som par mesiacov aj omegu v nafte tie ale neboli moje...
30.06.2008 | 18:10:50 | Reagovat
24 rokov a 9 aut..... Tatko ti kupil?
30.06.2008 | 18:00:05 | Reagovat
24
a co? vy ste v tom veku nemali vlastny nazor? pardon ospravedlnujem sa vsetkym veteranom, vy ste v mojom veku este dedovi klukou natacali auto ze? vy viete co je prave auto, jasne to ma nenapadlo.. odkial by som ja chudobny chlapec z dediny mohol vediet nieco o autach... PS: trhalka ma jedinu charakteristicku vlastnost - lacna. PS2: pisal som o tom ze elektrika v aute je dobry pomocnik, myslite si nieco ine? a stojim za tym ze kupovat auto a byt rad ze tam neni vybava lebo si myslim ze by sa v tom aute kazila je absolutne kupec sam proti sebe...sak to co je za auto potom. kludne piste dalej urazky, ja som zvedavy ci mi date presvedcivy protiargument na toto
30.06.2008 | 17:56:06 | Reagovat
24 rokov a 9 aut. To asi mal dobre sunky. 9 aut za 6 rokov..... Thalia je sice penke auto. Skoda ze len po C stlpik....
30.06.2008 | 13:53:16 | lakinooo Reagovat
29. června 2008 | 18:49 | Anonym - čistý kokot. Člověče je ti 24 a píšeš tu jako ostřílený znalec aut, hovno, vystřídal si pár šunek přečetl pár časopisů a net fór. Neco ti rekl strejda a kamarad VELKOODBORNIK tim koncis, nulo! Piš tu až budeš mít natočeno aspoň mega. Thalia je fajn auto pro lidi s vlastnim nazorem!
30.06.2008 | 08:33:03 | Honza Reagovat
hehe
nemam prve auto, som mlady chalan mam 24 mam uz deviate auticko, mal som vselico, alfu, fabiu, korejcov, skodovky teraz mam fajn americana a som vrcholne spokojny... a chcel som hlavne pisat o tom ze elektroniku radsej nie lebo je kazova, proste podla mna to je absolutny nezmysel, teraz mam auto uz rok, spravil som na nom 30000 a este sa mi nestalo aby mi elektronika blbla.. a ked niekto pise u renaulta ze nechce elektr. ze sa bude kazit tak si o tom myslim svoje... respektive ze nac kupovat take auto ktoremu neverim, ved to ide sam proti sebe nie? a citam tu vsetky clanky, lubim auta a chcem mat prehlad trosku... nemam ziadnu vytipovanu znacku ale za ten cas co jazdim som sam prisiel napriklad na to ze francuzi, taliani - az na supersporty, korejci a vychodne znacky rozhodne kvalitou nepresvedcili, na to su ine znacky bmw, mercedes, audi, japonci - hlavne vyssie triedy , vela americanov, a mozno aj anglicania... mozte sa hadat kolko chcete ...a do opla astry by som nikdy nesadol, je to pre ludi co nemaju vztah ku autam, vlastny nazor, styl.. nic, je to paškvil rovnako ako thalka alebo skodovky ani sportove, ani pekne, ani pohodlne... nieco medzi niecim.. nic co by ma zaujalo ..
29.06.2008 | 18:49:34 | Reagovat
inteligent
Nadávať niekomu, ponižovať ho preto, že si kúpil "roroha" je úbohé ako tvrdenie, ktoré autá sú kvalitné a, ktoré nie sú. Každý si kúpi to na čo hlavne má a čo sa mu aj aspoň trochu páči. Ja francúzskeho roroha nemám, mám Opel Astra a predpokladám, že pisateľ o rorohoch má zánovnú Mazdu, možno ako svoje prvé auto. Keby mal bavoráka alebo macka kompresor, nečítal by články o R- Thalia.
29.06.2008 | 17:41:04 | Reagovat
spravne ty moj kluku
29.06.2008 | 14:13:28 | Reagovat
Je pravda že čo auto nema to sa nepokazi (el.okna, klima, central) ale na druhečj strane el.okna nie su vec komfortu ale hlavne bezpečnosti, tak ako radio ovladane na volante... Ako nahle sa človek venuje niečomu inemu ako jazde, nie vždy to dopadne dobre! Včerajšia skusenosť - bol som s kamošom v BA , moc to tam nepozna že aby som šiel s ním a on celou cestou pozerá po motorkach (sám ma jednu), to sa ešte nič neudialo, ale v aute ma staré prašívé radio na kazety a v nom tu hovadinu do ktorej ma pripojený mp3 prehrávač, keby som nanho nezakričal tak naburame, chcel si posunúť inú skladbu... Tak že všetky tie elektrické veci ktoré sa môžu pokaziť, sa starajú o to aby ste sa venovali viac riadeniu !!!
29.06.2008 | 14:06:17 | Ivan Reagovat
elektrika
nechapem co mate vsetci s tym ze elektrika sa neoplati lebo sa kazi... ja mam najazdene na mojom aute 135000 a este ani raz sa mi nestalo aby som nestiahol okno, nezapol klimu, alebo nenastavil zrkadla.. a zivot bez tychto pomocnikov si ani nechcem predstavit - elektrika je priatel cloveka, nekupujte francuzske rorohy ale domyslite si peniaze co date na opravy, prihodte a kupte nejake kvalitne auto.. a mate pokoj. a nejake hadky o tom ci je lepsia skoda, alebo renault si mozte odpustit, kazdy primitiv vie ze kvalitne auta su japonci, nemci okrem opla a vw a americania
29.06.2008 | 13:13:41 | Reagovat
Psát recenzi po 2 dnech je to člověk.Ale asi mě se thalia nelíbí.Charakteristiský vzhled ano.
29.06.2008 | 12:54:51 | hans Reagovat
Chápu
tvoje nadšení z koupi nového auta, ale psát recenzi po 2.dnech to je fakt šílený.
29.06.2008 | 10:23:53 | Vašek Reagovat
Posuzovat spolehlivost po najetých doslova pár kilometrech.....
29.06.2008 | 10:22:01 | Reagovat