Rok výroby:2007Typ motoru:1,5 DIZLStav km při koupi:10 kmStav km nyní:62 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?20 měsícůPrůměrná spotřeba:4,2 l/100 kmVloženo:2. 6. 2009
Auto mám od srpna 2007 a první "velikou" poruchu mělo v prosinci téhož roku, kdy se porouchala elektronika ve startovacím klíčku. To se může stát.
Dnes mám auto 20 měsíců, najeto 62000 km a musela jsem nechat vyměnit obložení zadní brzdy. Přední měněno ještě nebylo. Nejezdím brzda-plyn, parkuji na první převodový stupeň bez ruční brzdy a jezdím převážně na dálnici.
Může mi někdo odpovědět, kolik by mělo takové zadní brzdové obložení vydržet?
Hodnocení a zkušenosti s autem
Cena vozu s klimatizací, v naftě, el. přední okna a rádio, neměla u ostatních značek konkurenci, velice příjemné překvapení. Kufr je pěkně veliký, ale ta přepážka za zadníma sedačkama překáží. Pokud chcete převézt delší věc, otvor je malý. Velice mi chybí možnost nouzového přespání. Jezdím za hranice. Vnitřek interiéru se nedá nijak přízpůsobit. Při vyšší rychlosti (nad 130 km/h) plave. U řidiče klepe okenní sklo. Pokud potřebuji předjíždět, je krásně živá. Jsem jedna z těch, která nechtěla francouze, ale dneska říkám, že je to pro mne velice dobré auto. Kdyby ty garanční prohlídky nebyly tak drahé.
No právě, v NDR :-)) U "normálního" auta je životnost "normálních" svíček udávaná výrobcem 60 000, někdy i 90 000. 30 000 vydržely u Trabanta, a to byly šmejdy a motor navíc dvoutakt. A stály 10 Korun :-)
2x výměna svíček při 100 000? To jsou svíčky z NDR? Mě vydržely svíčky Beru na P 205 nejméně 90 000 bez výměny, na současném voze budu mít najetoza chvíli 50 000 a svíčky jsou původní. Takže měnit 2x během sta tisíc je průměr 33 000 na svíčky. To teda není moc. Pokud nepatříš k "bláznům", kteří mění díly jen tak z plezíru, pro jistotu. Ty probroušené kotouče svědčí o kvalitě materiálu, z jakého je vůz vyroben - zvláště jeho důležité součásti jako jsou brzdy...
Měl jsem benzínovou a naprostá spokojenost. Pohodlné a živé autíčko. V 60tis. probroušené přední kotouče . Ale když si vezmu kupní cenu a jízdní styl... . Auto slouží v rodině dodnes, nyní má cca 100tis. a ty brzdy + 2x výměna svíček a žárovek bylo jediné co se na něm dělalo.
U bubnových bŕzd musí obloženie vydržať minimálne 120-130.000 km. Na Astre F, combi som mal pri 120.000 km zadné obloženie na 70%. Inak traduje sa, že vydrží minimálne vždy 2x toľko, čo predné kotúčové.
Tak s tou nadprůměrnou spolehlivostí jsi mne rozesmál. Znám několik majitelů Thálií, kteří mě od její koupě zrazovali. Pokud pominu výsledky nějakých přiblblých testů spolehlivosti, tak stačí přečíst si recenze. Brzdové obložení po 62000 km je opravdu moc brzo. Na Peugeotu 205 mi vydrželo 120000km, přední destičky asi 80000. I na Fábii mé manželky je obložení v super stavu a má najeto 50 000 km. Plavání ve 130 je daň za komfortní podvozek u malého auta. Já mám auto, které sedí jako přibité ve 170, ale je to kostitřas. Takže holt jezdit pomaleji, ale pohodlně.
Ja si zase myslim, ze Thalia je nadpriemerne spolahlive auto (vlastna skusenost nie z jednou Thaliou) a vymena brzdoveho oblozenia po 62 000 km je uplne v pohode. Dokonca si myslim, ze je to nejako neskoro. Podla mna s tym autom najazdite este vela km bez problemov, aj ked problemy mozu nastat pri hocijakom aute - aj u tych statisticky najspolahlivejsich.
Bez dodatocnych informacii je naozaj mozne sa domnievat, ze bola chyba pri vasom najazde nezvolilit ine auto (vacsie, pohodlnejsie, silnejsie,...). Kazdopadne vy viete najlepsie, ake dovody a objektivne priciny vas viedli ku kupe daneho auta v danom case.
že jste při takovém nájezdu km ne zvolila něco pohodlnějšího a praktičtějšího, ale budiž. Zadní brzdové obložení na Thalii je notorický problém, trpí tím všecny, ale těch radostí je ještě daleko více - zjistít časem:-(
ano uz jsem si vsiml ovsem co bych chtel od ojeteho vozu po 115000 km ok ERG ventil po mych 600Km budis vymena me stalo par tisicovek zahy nato problem z otevrenim kufru jelikoz je centralni tudis bez Klicku, a stale netusim jak ho otevrit. Poradi nekdo? diky
25.02.2013 | 17:05:19 | jirka k
| 89.103.159.*Reagovat
RE: Trochu se Vám divím,
sklopit zadní opěrák,propojit přelomené kabely (zevnitř) a otevřít, potom buď servis nebo samo domo pořádně spojit a zaizolovat kabely k centrálu, ale přijde to znovu je to jen otázka času (konstrukční chyba), jedině snad zvětšit otvor do karoserie, aby tam byly dráty volně.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia
Na Nissane Primera boli az do cca 180.000 km povodne sviecky,od nova, kym ju neukradli,
zadne bubny na P 406 maju dnes cca 450.000 km,este su povodne.
Na Thaliach sa zvykli odlepovat. Smejdacky material.
25.02.2013 | 18:27:26 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
Anonym
No právě, v NDR :-)) U "normálního" auta je životnost "normálních" svíček udávaná výrobcem 60 000, někdy i 90 000. 30 000 vydržely u Trabanta, a to byly šmejdy a motor navíc dvoutakt. A stály 10 Korun :-)
04.06.2009 | 16:58:33 | Reagovat
Svíčky
Od kdy se svíčky mění až když odejdou ?Mění se podle servisní knihy asi při najetí 40 - 50 tis,podle typu auta.
04.06.2009 | 16:43:06 | Reagovat
Třeby ty svíčky byly v předních lampách a po vyhoření se předělaly na žárovky, to by tak odpovídalo :-)
04.06.2009 | 10:56:01 | r Reagovat
Anonym
2x výměna svíček při 100 000? To jsou svíčky z NDR? Mě vydržely svíčky Beru na P 205 nejméně 90 000 bez výměny, na současném voze budu mít najetoza chvíli 50 000 a svíčky jsou původní. Takže měnit 2x během sta tisíc je průměr 33 000 na svíčky. To teda není moc. Pokud nepatříš k "bláznům", kteří mění díly jen tak z plezíru, pro jistotu. Ty probroušené kotouče svědčí o kvalitě materiálu, z jakého je vůz vyroben - zvláště jeho důležité součásti jako jsou brzdy...
04.06.2009 | 09:29:13 | Reagovat
Měl jsem benzínovou a naprostá spokojenost. Pohodlné a živé autíčko. V 60tis. probroušené přední kotouče . Ale když si vezmu kupní cenu a jízdní styl... . Auto slouží v rodině dodnes, nyní má cca 100tis. a ty brzdy + 2x výměna svíček a žárovek bylo jediné co se na něm dělalo.
04.06.2009 | 09:23:24 | Reagovat
07
Mne vydrzalo 200 tis a este nebolo tak zle na tom...
04.06.2009 | 08:05:00 | Lukas Reagovat
zadné brzdy
U bubnových bŕzd musí obloženie vydržať minimálne 120-130.000 km. Na Astre F, combi som mal pri 120.000 km zadné obloženie na 70%. Inak traduje sa, že vydrží minimálne vždy 2x toľko, čo predné kotúčové.
03.06.2009 | 10:39:27 | 07 Reagovat
Matusco
Tak s tou nadprůměrnou spolehlivostí jsi mne rozesmál. Znám několik majitelů Thálií, kteří mě od její koupě zrazovali. Pokud pominu výsledky nějakých přiblblých testů spolehlivosti, tak stačí přečíst si recenze. Brzdové obložení po 62000 km je opravdu moc brzo. Na Peugeotu 205 mi vydrželo 120000km, přední destičky asi 80000. I na Fábii mé manželky je obložení v super stavu a má najeto 50 000 km. Plavání ve 130 je daň za komfortní podvozek u malého auta. Já mám auto, které sedí jako přibité ve 170, ale je to kostitřas. Takže holt jezdit pomaleji, ale pohodlně.
03.06.2009 | 09:40:30 | Reagovat
oponujem Vaskovi
Ja si zase myslim, ze Thalia je nadpriemerne spolahlive auto (vlastna skusenost nie z jednou Thaliou) a vymena brzdoveho oblozenia po 62 000 km je uplne v pohode. Dokonca si myslim, ze je to nejako neskoro.
Podla mna s tym autom najazdite este vela km bez problemov, aj ked problemy mozu nastat pri hocijakom aute - aj u tych statisticky najspolahlivejsich.
Bez dodatocnych informacii je naozaj mozne sa domnievat, ze bola chyba pri vasom najazde nezvolilit ine auto (vacsie, pohodlnejsie, silnejsie,...). Kazdopadne vy viete najlepsie, ake dovody a objektivne priciny vas viedli ku kupe daneho auta v danom case.
03.06.2009 | 09:00:35 | matusco Reagovat
Trochu se Vám divím,
že jste při takovém nájezdu km ne zvolila něco pohodlnějšího a praktičtějšího, ale budiž. Zadní brzdové obložení na Thalii je notorický problém, trpí tím všecny, ale těch radostí je ještě daleko více - zjistít časem:-(
03.06.2009 | 08:08:22 | Vašek Reagovat
RE: Trochu se Vám divím,
ano uz jsem si vsiml ovsem co bych chtel od ojeteho vozu po 115000 km ok ERG ventil po mych 600Km budis vymena me stalo par tisicovek zahy nato problem z otevrenim kufru jelikoz je centralni tudis bez Klicku, a stale netusim jak ho otevrit. Poradi nekdo? diky
25.02.2013 | 17:05:19 | jirka k | 89.103.159.* Reagovat
RE: Trochu se Vám divím,
sklopit zadní opěrák,propojit přelomené kabely (zevnitř) a otevřít, potom buď servis nebo samo domo pořádně spojit a zaizolovat kabely k centrálu, ale přijde to znovu je to jen otázka času (konstrukční chyba), jedině snad zvětšit otvor do karoserie, aby tam byly dráty volně.
26.02.2013 | 11:05:07 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat