Recenze Renault Thalia 1.4 8V
“Rodinný pracant který nezklame.Za málo peněz hodně muziky.”

Autor recenze: Jiří Svoboda (32 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2004 Typ motoru: Stav km při koupi:47 000 km Stav km nyní:60 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 6.5 l/100 km Vloženo: 21. 8. 2011

Hodnocení inzerátu: 8 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.0

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

Spolehlivý motor 1.4 8V
Slušná spotřeba
Velký zavazadlový prostor

Slabé stránky

Málo místa vzadu

Závady a opravy na autě

Propálený a tím pádem uvolněný krycí plech nad katalyzátorem-vydával velice nepříjemný vysoký drnčící zvuk.Dlouho jsme nemohly přijít na to odkud pochází.Vyřešila to rozbrušovačka a 2 hodiny otřesné práce.Horší problém je neustálé odcházení ložisek v kolech.Začnete u jednoho a než obejdete auto,můžete začít znovu.Zkoušel jsem i výměnu těhlic,ale tím to není.Klasickej problém vozů Renault.Jinak velice ochotné a spolehlivé auto.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto není příliš stabilní na sněhu či mokru.Měkký podvozek není na sportovní jízdu což je u obsahu 1.4 poměrně logické.Hodně místa na předních sedadlech i pro větší cestující je vykoupeno velmi malým místem pro nohy vzadu.Nízký strop a tvrdá a příliš kolmá zadní lavice činí cestování vzadu dost nepohodlným.Naopak ve své třídě naprosto luxusní zavazadlový prostor vám, až na závěsy které se při zavření do kufru schovávají a kousek objemu vám z něj ukousnou,hodně zpraví náladu.Řízení bez posilovače je hodně těžké a zaparkovat ve městě je docela fuška.Řazení docela přesné,krátké.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 8


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia

Vložit komentář

Na sněhu

Já mám tedy s jízdou na sněhu naprosto opačné zkušenosti, než autor recenze. Záleží asi i na obutí. Vzhledem k nízké váze se po sněhu a ledu vydrápe všude, pozitivem je i vysoká světlá výška. V porovnání třeba s Fábií Combi (což můžu srovnat) bych řekl že si se zasněženým a zledovatělým kopcem poradí Thalie mnohem lépe.

23.01.2012 | 12:27:33 | pOne  | 85.71.113.* Reagovat

Šrot století, jako každý jiný Renault. Ale hlupoučcí majitelé těchto "aut" jsou v podstatě spokojení, i když se jim to ku..ví. Jako autor recenze. No ale i já jsem byl kdysi takový osel a prošel jsem si s podobným zázrakem hodně trnitou cestu.
Teď už skoro deset let nevím, co je porucha. Protoče jezdím s kvalitními a spolehlivými auty. S Japonci.

28.08.2011 | 11:55:01 | tom  | 88.103.169.* Reagovat

Tak si užij Japonce ,dle tvého příspěvku o hlupácích asi budeš velkej mistr.Jo pravda že Japonci jsou kvalitní ,ale ne všem se líbí a záleží kus od kusu.Není pravidlem že co je Japonec je nezničitelný auto.Ty nevíš 10 let co je to porucha a někdo kdo má Toyotu to ví každý rok co to je :) brát vše do jednoho pytle je dobrá kravina.

28.08.2011 | 20:54:18 | luke20  | 78.45.72.* Reagovat

A jéj, osumnáctiletý Luke opět vypouští svá životní moudra. Vlastně on má devatenáctku rencka nebo měl...
Ukaž mně, nebo sděl mně laskavě někoho, kdo není spokojen s toyotou. Podívej se na recenze zde, všechny na toyoty jsou pozitivní. A porovnej to s recenzemi na Renaulty.
PS: Kdybys chtěl, má přítelkyně je učitelkou češtiny, možná by byla ochotna tě trochu doučovat, ať si netrhneš ostudu všude, kam vlezeš.

28.08.2011 | 22:11:48 | tom  | 88.103.169.* Reagovat

Jj 18 mě bylo...ale budiž..Já mám známí co mají Hondy a Mazdy a jsou to kvalitní auta.To netvrdím ,jen to že se najde nějaké Japonské co se může taky lámat.Jinak moudra ,no od mala se mezi auty pohybuji .Nelze rovnat kvalitu Toyoty a Renaultu ,ale nazvat majitelé hlupáky mě přijde dost směšný.... s tím doučováním mě můžeš leda víš co??..Starej se o sebe a drž se raději tématu o autech..

28.08.2011 | 22:49:43 | luke20  | 78.45.72.* Reagovat

Nebudu se Vám cpát do hádanice, ALE

Luku,je jedo, jestli je ti 18 nebo 25, to není věk ve kterém by jsi mohl rozdávat rozumy - promiň, až ti bude 40 a víc tak prosím. To za 1) no a za 2) s tím češtinem to je fakt bída "známí co mají" , nejsem teda češtinář, ale tohle je dost síla a vypovídá to o tobě také hodně........

29.08.2011 | 09:03:36 | Vašek  | 88.102.46.* Reagovat

RE: Nebudu se Vám cpát do hádanice, ALE

Vašku dej si facku prosím... ve 40 a více letech si svá moudra už laskavě nechávejte pro sebe.

06.01.2015 | 20:24:57 | David  | 88.146.159.* Reagovat

RE: Nebudu se Vám cpát do hádanice, ALE

Jo. Stačí zde moudra od 15 -18 ti letých praktiků.

06.01.2015 | 21:26:52 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Nebudu se Vám cpát do hádanice, ALE

Pravda bolí což ?

07.01.2015 | 14:32:01 | Vašek  | 109.80.159.* Reagovat

bol som majiteľom aj r19 a dnes jazdím primera 1.8 na renaulte som najazdil 130000 a ked išiel do šrotu mal cca 350000km porúch bolo dosť ale nič závažné a službu urobil dobrú,pripisujem to aj tomu že toto auto neobsahovalo žiadnu elektroniku keby tam bolo viac elektroniky tak by to bolo asi ešte horšie pretože francúzi sú v elektronike proste nuly.s primerou absolútna spokojnosť.a jasné že sa pokazí aj japonské auto ale pri japoncovi je pravdepodobnosť poruchy napr.20percent a pri francúzovi aj 70 petcent. na všetkých rebríčkoch spoľahlivosti vo svete sú na čelných pozíciach japonské značky už niekoľko rokov či desaťročí po sebe takže to asi o niečom svedčí.

29.08.2011 | 09:14:06 |   | 91.127.204.* Reagovat

Jistě, samozřejmě i japonské auto se může pokazit. S tím souhlasím. Ovšem uvedu ti tři příklady.
1). Honda Civic, 1.5 VTEC, r. 1996 - koupil jsem ji, když měla najeto 240 tisíc, a dle mého mechanika byla ještě o sto stočená. Jezdil jsem s ní 5 let, kdy jediná porucha ( a to se ani tak nedá nazvat) byla výměna celého výfuku. Jinak držák největší, k tomu svižný a úsporný motor. Prodal jsem ji, nový majitel má právě najeto 670 tisíc ( plus těch 100 stočených) a auto bez poruch jede a jede.

2). Toyota Corolla, 1.6 VVT-i. r. 2003, koupeno z rodiny při poctivých 60 tisících, nyní najeto 110 tisíc a bez jediné!! i sebemenší poruchy. Dokonce jsem ještě neměnil ani žárovku. Vynikající motor, pohodlný interiér a hlavně obrovská spolehlivost.

3. Renault Clio - zakoupen nový!! v r. 2003, po pár týdnech se objevilo tolik vážných závad - hlavně elektrických - že jsem byl neustále v servisu. Přístup katastrofální, neustálé obviňování, že závady jsem si zavinil já sám...no skončilo to u soudu.

To, co ušetří šťastní majitelé Renaultů při pořizovací ceně, několikrát proservisují při závadách, kterých je u této značky obrovské procento. Tchán, který má autoservis otevřeně tvrdí, že kdyby francouzské auta ( a ještě Fabie) neexistovaly, tak by minimálně třetina servisů zkrachovala.
Podotýkám, že jak měla Honda, tak má i teď Toyota, pravidelnou kvalitní údržbu, což je bezesporu hlavní věc výdrže a spolehlivosti.

29.08.2011 | 13:14:10 | tom  | 88.103.169.* Reagovat

japonci

Každé auto, které nenajede tolik kilometrů co stojí v českých korunách je předražené, ale záleží na značce, image, pohodlí.
Když si někdo koupí nějaké auto, tak taky o tom člověku něco vypovídá. Co řekne taková Thália o člověku co je zač???
Thália není BMW, které se prodává kvůli tomu, že má věhlasné jméno. Nechápu, jak někdo může koupit obyčejné auto za 200tisíc a to auto není schopné najet 200tkm. Neviděl jsem žádné v bazarech. A když už se někdo spokojí s bezstarostnýma 80tkm, tak ať nenadává na Škodovku. Protože 80tkm thálie nevydrží z 95% bez závad, Škodovky naopak, spíše 95% vydrží víc bez starostí. I Fiat Punto je lepší volba s cenou kolem nebo do 250t.
Vadí mi, že lidi shazují Škodovky, podívejte co se prodává a uvidíte, že dnešní Felicie mají za sebou některé vyjímky i 400 tkm, takže jsou více než 2x zaplacené. Staré 120, kolik myslíte, že mají najeto, uvidíte někde starého Renaulta 4,5? možná ve Francii, a myslíte, že když dotyčného nechá ve Štychu Renault, bude stačit maníkovi jen nářadí, opraví na cestě a pojede vesele dál???
Já mám starý Mitsubishi Lancer, protože toho moc nenajedu(cca 10tkm ročně tak si shodnotím, že mnohem častěji poslouchám hudbu a čumím do kompu, hraju si s mobilem bydlím v nějakém prostředí, tak se držím svýho, vlastně ani nemám garáž, jako asi 80% vlastníků vozů že.
Nový Colt se dá sehnat za stejnou cenu v nejnižší výbavě jako tenhle Renault Thalia v podobné výbavě navíc pětidveř a líbí se mi víc prostorově i vzhledově. Toyotu bych raději nevolil nevím, protože je v nabídce Yarisek nebo Aygo. Yarisek o tom jsem slyšel, že má závadu od výroby a je tam šance přidření motoru. Už to není jak dřív, ojetá toyota Auris, Corrola jo, hlavně né Toyoty nejnižších tříd.
Jediný problém Mitsubishi je ten servis, opravdu drahý autorizovaný servis při garančních prohlídkách. Jenže Renault servis vám nepomůže s opravou a můžete si to hodit.
Z fleku by se dalo doporučit jakékoliv jiné auto. Já jsem velice spokojen s Mitsubishi a mohu doporučit. Honda je drahá, ale teď nejlepší co japonci nabízí(i když starší modely byly za podobnou cenu ještě lepší než ty dnešní, sport Civic vs sport Colt - tak Colt byl o něco slabší. :(, i přes svojí cenu má image a MOTOR lepší než samotný BMW. Mazda patří mezi dražší vozy, které nemusí najet to co stojí, tak raději to nebudu doporučovat. Záleží od kusu.
Lancer se dá udržovat cenově levněji než Subaru Impreza, pokud někdo nechce 4kolku a nebo dokonce WRX vs EVO, ale považte, že hobby rally vidíte častěji Evo proč asi, že by bylo dražší na údržbu? a ten pocit stejného prostorového interiéru, palubka atd., paráda :o)
Takže není pravda, že Francouzi jsou lepší než japonci, s Renaultama bych polemizoval o tom, jestli si čech raději nevybere starou drkotivou Škodovku, a jestli se chce vozit v měkkém, tak ať skočí po Peugeotu, ale zaplatí za to o něco víc a taky zapláče, protože ty nové auta stojí tak akurát za houby a jsou hrozně ošklivé. To co vyrábí Škodovka ať už Fábie nebo Roomster je proti těm francouzskejm vypoukleninám aspoň podobné autům. Okno sem kastle tam, světla jako oči ropuchy(francouzi jako žabožrouti se teda předvádějí, ještě jim chybí aby ty světla byly mrkačky :D).

29.08.2011 | 07:27:21 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

Tak také BMW za 2 mil. KĆ je asi trochu drahé, nie? Alebo O2 za 700.000 Kć, tých 700.000 km sa asi

dožije u 3-5 majiteľa...

P.S. nedávaj toľko najavo, že Ti záleží, čo si ľudia o Tebe pomyslia, ak by si nedajbože jazdil v Thálii...

na 10000% by si jej bozkával kolesá, ak by si sa v nej viezol, vonku dážď, fujavica, ľudia čakajúci na autobus... a vo vnútri teplúčko.

sranda, sám máš horšie auto ako Thália, ale obúvaš sa do nej statočne...

29.08.2011 | 11:38:46 | ľuboš  | 213.151.218.* Reagovat

RE:

Thália bez posilovače a bez el. oken je horší než žigul v létě. Pamatuješ ty přední trojúhelníčky, mívaly je auta 90. let.
To byla adekvátní náhrada za neklimatizovaný vůz. Ale když není ani šíbr, ani el. okna a k tomu ten chybějící posilovač. Co pak, 45°C sauna a člověk se zapotí a pak chová v sedačce nejen přes léto houbičky. :D Tady na to žigul pamatuje koženkou. Nejsem turek, kterému to je šumák a na takový pařáky je zvyklý...
Takže potahy latex a hezky do trenek a spolujezdce, co bude sedět vzadu a pohybovat okýnkama podle rychlosti, aby moc nefoukalo. :D

29.08.2011 | 21:33:37 | svlastik  | 82.209.32.* Reagovat

RE:Tak také BMW ...

Thália v roce 2010 stála s financováním Renault od 109 000,-
V roce 2011 čili letos od 119 000,-
Většina čechů si kupuje auto jiným způsobem než na ruku. Takže lákadlo jak mraky.
Tohle má vyšší hodnotu, moje je levnější asi víc než 3x, ale lepší? :D
Zapoměl jsem poznamenat asi že mám Lancera v kombíku.
Thálie, kdyby byla liftback, tak neřeknu křivého slova, ale tohle je sedan, k čemu takové auto vůbec je? Do práce, když to má týpek daleko od zastávky místo scootera? Protože nečekám s tímhle častou jízdu nad 100km. Je to hrozně omezující auto. Možná tak pro někoho, kdo čerstvě přejde z MHD s teplým řidičákem a nezná všechna využití. Ale asi se zapomíná, že MHD už je klimatizované a pohodlnější. V létě bych opravdu raději jel MHD než tímhle skvostem. Se sedanem jsem začínal, ale dnes si to nedovedu ani představit mít sedana, to by bylo peklo, kdyby mě auto omezovalo a já se musel přizpůsobit jemu, je to jako nemít notebook, ale desktop.
Clio je fajn auto, ale co ta cena pořízení? konkurence je opravdu vysoká. Pokud rozumím, podvozek stejný z Clia. Dobastlení výbavy u novějších Renaultu asi nehrozí, každopádně to bude mít švihadla vzadu, kvůli těmhle důležitým faktorům jsem nechtěl nikdy BMW 3, tedy E36 a vždycky se pousmál jak jsem to vídal na cestě, sedan se švihadly vzadu, ale byla tam možnost koupě kombíka, tak proč Thálii?
Pro ostatní proč né, když se prodávala ve velkém E36 sedan i kupé, k mému úžasu opravdu ve velkým i obsah, který je na takovou těžkou krávu úsměvný, tak ty maloobsahové vozy se kupovaly především kvůli kvalitě a velmi dobrým cenám náhr. dílů. Tak si může člověk co se dívá na poměr cena spolehlivost přesednout do novýho, pokud své auto bere na půjčku a vlastně s tou půjčkou přeplatí tolik, že se dostane k těm 200tisícům, včetně havarijní pojistky, atd. to jiná automobilka nenabídne, aspoň se povozí v novém. :D
Dřívější BMW měli tendenci najet milion a taky tolik stály. Tedy pokud neuhnily.:( Teď kvalita celkem opadává. Takže i to BMW je předražené.
A ohledně ceny km na korunu, měl jsem na mysli spotřební auta nízké třídy a nižší střední třídy. samosebou né auta typu limuzín, sporťáků, manažerských vozů atd.
S tou Octou tomu věř, že O1 v Tdičku dá spolehlivě 700tkm, měl jsem Tdi s 350tkm a motůrek jako nový suchý a výkon stále parádní včetně spotřeby klapotal stabilně a rovnoměrně. Co taky člověk může čekat, Tdičko kvůli parádní spotřebě najede ročně průměrně tak 60 tkm a jsou tady už přes 10 let, takže všechny motory Tdi na trhu mají za sebou průměrně asi 500tkm, jen některé jsou stočené a 5% jsou z nich dědečkovské. Při garážovém stání bych čekal i milion km. :D
OII na tom bude podobně.

30.08.2011 | 08:26:42 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE:

To je divný, jste tady tak chytří a já mám clio r.v. 2006 1.2 což je 7 let staré auto jezdíme s ním skoro denodeně a nic jsme v servisu neřešili kromě pravidelných kontrol..!!(olej,filtry..) tak kde jsou ty poruchy?? Umíte s těma autama vůbec jezdit vy smradi?? To je furt keců a poučování co je nebo není auto a takový ty řeči typu tchán říkal, známej má apod fakt miluju. PROBERTE SE!!!

22.08.2013 | 20:47:10 | Tomas  | 213.235.140.* Reagovat

RE:

Clio není thálie, ty takysmrade. Vyrábí se jinde a poněkud jinak, a taky stojí o dost víc. Ale to bys měl vědět sám, ne? Nebo že by taky jenom "tchán povídal"? PROBER SE! Jsi na jiné recenzi. (A frekvenci)

22.08.2013 | 20:53:43 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Stando, zase si nezobral prášky na svoje komplexy?!

Prečo nadávaš niekomu do smradov,len preto, že vyjadril svoj postreh a skúsenosť?

Tebe sa bude páčiť, ked Ti budem nadávať do teplých, lebo sa vozíš v dievčenskom, či skôr v detskom autíčku?

22.08.2013 | 23:01:37 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Stando, zase si nezobral prášky na svoje komplexy?!

Luboši, jsi opet volaký zmatený. Do smradů nadával on, já jen reagoval. Prášek jsi asi vynechal ty a teď v tom plaveš. Uklidni se, nikdo tady s tebou o ničem nediskutuje.

23.08.2013 | 15:06:46 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE:

Seš úplně mimo bobečku, koment ve 20,53 ti to napsal přesně.

23.08.2013 | 07:50:10 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

Drnciaci zvuk

Presne rovnaky problem s tym "drnciacim" zvukom mam aj ja. Ozyvat sa to zacalo este pocas zaruky, servirs Renault (ZA) to "vybavil" tak, ze ten plech iba ohol zeleznou tycou (bol som pri tom). Samozrejme sa to vratilo o niekolko dni spat. Bol som tam s tym 3 krat nakoniec som rezignoval.
Momentalne mi to "drnci" uz stvrty rok a rad by som sa toho zbavil.
Pre autora: mozte prosim blizsie popisat, co a ako ste presne ste tu opravu robili? Prip. sa mi ozvite na mail: matusco.zavinac.zoznam.sk

23.08.2011 | 09:13:15 | matusco  | 62.168.112.* Reagovat

Proboha lidi,

přestaňte už používat slovní spojení "servis renault" - nic takového prostě neexistuje! Když tak je to banda bastlířů, kteří nedodělali základní školu a teď si hrají na opraváře a mechaniky, ale nazývat to servisem NELZE, to je urážka všech ostatních mechaniků, kteří své práci rozumí.

23.08.2011 | 09:30:10 | Vašek  | 88.102.46.* Reagovat

RE: Proboha lidi,

Vašku, Tvoj vehikel C Max tiež nie je žiadny zázrak, ale ak by si videl, koľko nových R Clio a megane behá po Taliansku, Rak., Nemecku...., určite viac ako Fordov.

Mimochodom, Thalia je daleko od Renaultu, resp.dnešný R už nie je to, čo býval pred 7-10 rokmi.

22.08.2013 | 23:06:03 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Proboha lidi,

S tou reakcí máš "jen" dva roky zpoždění exote, jinak C max bude mít 90tkm bez jediného problému.

23.08.2013 | 07:52:17 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

RE: Proboha lidi,

Ked bude mať aspoň 300, potom to má nejakú výpovednú hodnotu...

23.08.2013 | 18:00:17 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Proboha lidi,

Jenom exot nebo ty si nechá dnešní auto 300 tkm............

23.08.2013 | 19:10:47 | Vašek  | 109.80.159.* Reagovat

RE: Proboha lidi,

A proč?:D znám týpka co jezdí snad 4-5 let denně Praha Brno a těch 300 táců už tam možná mít bude!a auto je starý sotva 6 let.
Kromě vysokého nájezdu a výměny spotřebních dílů v rozmezí jenž odpovídá nájezdu tomu nic není.Tak proč se takovýho auta zbavovat?:)navíc když je jeho první majitel který ví co bylo měněno apod.

23.08.2013 | 19:50:06 |   | 78.45.38.* Reagovat

RE: Proboha lidi,

Tak s A6 nebo podobným autem si to dovedu představit, z Thalie po takové porci zbyde jen páka ruční brzdy......., bude na kaši.

23.08.2013 | 20:09:58 | Vašek  | 109.80.159.* Reagovat

RE: Proboha lidi,

Ked som s s autom spokojný..., slúži dobre.., nevidí žiaden dôvod meniť.

Urobil som za 2 dni vyše 900 km, na 2,2 HDi, hnal som ho po 1/3 diaľnica, 2/3 mimo, niečo málo mestá..., skutočne čo cesta pustila a spotrebu som dosiahol 7,2-7,0 l/100km, pričom po diaľnici aj 180-190, mimo do 160, samozrejme, dnešné piatkové kolony priemer pokazili..:), ale je to FANTASTICKY nízka spotreba, s X5 by som sa pri takomto tempe nedostal pod 13-14 litrov, nehovoriac, že by som ani takú rýchlosť nemohol dosiahnuť.

Pokiaľ bude 607 slúžiť, nemám problém aj 500-600.000 km na tachometri.

Dnes som sa kúsok viezol na W Passat 2007, 200.000 km a bol oveľa viac rozhrkaný ako moja šunka.

Pričom výhľad z auta je vynikajúci, malé spätné nie sú ako slonie uši, v aute ticho aj pri 170-180 km/h..

PREČO?! by som mal predávať niečo, čo dobre slúži? klop-klop na drevo?

23.08.2013 | 23:41:33 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: Drnciaci zvuk

NA 100% OPRAVITELNE DOBRYM MECHANIKOM.
Treba skratka "len" vymenit tepelny stit za novy - tzn. cele oplechovanie. Trochu je pritom problem, ze sa musi zhodit a zase nahodit aj katalyzator.
Odporucam dobry znackovy servis a to ten v ZA nie je ANI NAHODOU!
Drzim palce a odporucam chodievat inam. Aj ked nie je to vobec prakticke.

Oprava v Renaulte (material + praca) cca 150-200 EUR s DPH.

12.12.2011 | 02:00:20 | fedor šošoka  | 85.160.21.* Reagovat

Možná to chce změnit servis ,záleží docela hodně na tom odkud jsou díly.Jezdil jsem do servisu který byl specializovaný na Renault a Peugeot a byly tam příznivé ceny.Ale vydržely vždy max ani ne 2 roky.Při měcíčním nájezdu zhruba 900km.Pak jsem změnil servis stálo to pár stovek víc ale od poslední výměny vydržely 4 roky a nebyl nějaký náznak opotřebení.To samí výfuk stál tenkrát v roce 1998 přes 10 000kč.A vydržel 12 let bez závad ,což momentálně se dá sehnat výfuk už za mnohem méně ,ale nevydrží tak dlouho.Záleží jak kde a jak od koho jsou díly.Poslední ložiska byly Valeo a nemohl jsme si stěžovat.To samí poloosa Valeo a vydržela 12 let.

22.08.2011 | 14:58:49 | luke20  | 78.45.72.* Reagovat

Víte, existují ložiska polská, thaiwanská, a pak švédská, německá... a vo tom to je. Jaké ložisko vám servis namontuje. Pro ně ideální je tchaiwanské, ale naúčtovat cenu švédského.

24.08.2011 | 21:25:51 |   | 89.103.103.* Reagovat

Tak měly by se měnit je to lepší ,ale není to nutnost.Tak ložiska by měly vydržet dlouho ,záleží kde a jak se s tím jezdí.Na R19 jsem měnil ložiska za 12 let 2x obě přední.Při koupi 120tkm a měnil jsem je po prvé až po 100tkm celkem až mělo auto najeto něco přes 200tkm.A hned týden na to znova protože to v servisu blbě namontovali ,a narvali to tam násilím kladivem ,takže byla reklamace.A dalších 60tkm ok ,ale pak auto odešlo.Tak by možná fungovali to ted.

22.08.2011 | 14:49:55 | luke20  | 78.45.72.* Reagovat

K autu nic psát nebudu, opakoval bych se asi po sté,

ale ložiska se mění v páru inženýre....., nicméně já je na Thálii za 120.000km neměnil ani jednou (asi jako jediný díl :-)

22.08.2011 | 09:59:04 | Vašek  | 88.102.46.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Renault Thalia