Recenze Renault Thalia 1,2 55kW Authentique
“Spokojenost.”

Autor recenze: uhložrout (40 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:1,2 55kW Stav km při koupi:4 km Stav km nyní:16 931 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 6,3 l/100 km Vloženo: 16. 3. 2008

Hodnocení inzerátu: 5 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.8

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Forman

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Hned po koupi - netěsnost kolem okna řidiče, začala se zvukově projevovat při rychlostech nad 80km. Reklamace uznána, provedená výměna sady těsnění okna.

Po 11 000km - pokažený pás vzadu za řidičem. Výměna pásu na garanční prohlídce.

Po 15 000km - opět těsnění okna, již neřeším - zvyknul jsem si.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Úvodem pro "fujthaliu" a "anonyma".

Jsem dle Vás vidlák a jezeďák a jsem na to hrdý. Automobil není pro mne srdeční záležitost, ale normální předmět denní spotřeby. Píšu svoje vlastní zkušenosti a své pozice otce tří dětí, které musím živit. Takže prosím nezapojujte se svými postřehy do diskuze k mé recenzi.

Mám za to, že vše důležité jste již řekli. Pro Vaši informaci - vždy si kupuji nové spodní prádlo (někdy dokonce i od Vietnamců) a nefrajeřím přeprděními značkovými trenkami ze sekondhandu . S autami je to obdobné (pokud na to mám).

Vzhledem k ceně naprostá spokojenost. Thalia naplnila moje očekávaní.

Projevené slabší stránky jsou více méně charakteristické pro všechny vozy této třídy a případný zájemce je odhalí již při první prohlídce vozu nebo zkušební jízdě u prodejce. Nejvíc mi vadí omezený přístup k zavazadlovému prostoru.

Po motorické stránce jsem po zkušenostech s Fabii 1,2 HTP velmi příjemně překvapen. Odpovídající výkon a dlouhodobá spotřeba 6,3 litrů spotřeba mě okouzlily.

Velmi rozdílná úroveň značkových servisů až na třetí pokus jsem našel ten do kterého se rád vracím.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 5


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia

Vložit komentář

Po 5 a půl roku

85 000 km. Jezdím stále vysmáty. Leju benzín a vodu do ostrikovače. Poruchy: rozpadnul se zámek na kufru - oprava pouze autorizovaného servisu v akci pár stovek. Toť vše

28.06.2012 | 17:16:51 | uhložrout  | 80.82.149.* Reagovat

Po 4 letech

Najeto 60 000 km. Bez poruch. Výměna brzdové a chladící kapaliny. (později mi někdo sdělil, že použitá chladící kapalina se prý nemění - stejně je mi to fuk). Cena 2 800 Kč včetně výměny oleje - výměna u soukromníka (kamaráta), všechny zakoupené náplně jen značkové od výrobců předepsaných provozní dokumentací. Výměna předních brzdových destiček - po 60 000km sjeté na železo, pro jistotu rovněž výměna kotoučů (mohl jsem po stočení nechat původní) - celkem cca 2 300 Kč v malém pneuservisu. Nefunkční zámek ve dveřích řidiče - rozhýbaní a promazání vložky (necelá 1 hodina práce cca 150 Kč tamtéž). První STK v pohodě - jedno A estetické vady (škrábance v laku). Závěr - stále vysmátý

19.04.2011 | 21:04:40 | Uhložrout Reagovat

Po třech létech

Najeto již 49 000 km. Bez poruchy a problémů. Spotřeba stále stejná 6,1 - 6,2 l/100km. Náklady na provoz ve třetím roce: benzín, garanční prohlídka (výměna oleje, atd. vše orig.- 2500Kč) kapalina do ostřikovače. Vše napsáno již předtím - nebudu se opakovat, není důvod měnit názor

05.04.2010 | 10:50:14 | uhložrout Reagovat

Pánové, uvědomte si, že tu řešíte výrobky dvou automobilek, které patří na chvost celosvětové produkce aut. Teda Škodárny o něco výš, ale Rencek beznadějně poslední.

05.01.2009 | 00:31:41 | cimik Reagovat

Thalia s motorem 2.0 16V se dělala, 124kW/169 PS.

04.01.2009 | 22:27:49 |  Reagovat

Pro anonyma

Ty jsi nějakej chytrej,to by mě zajimalo,čim jezdiš??

04.01.2009 | 20:59:55 | David Reagovat

Žádná Thalia ani Fabia z motorem 2,0 16V neexistuje. Do Fabii se dával ještě předloni historický 2,0 8v od VW. Mimochodem VW žádný kvalitní motor nemá ani dnes. Samé historické mrdky nebo slepé střeva PD, HTP a ty slavné TSI, TFSI a FSI díky kterým celkem prosperujou jejich značkové servisy.

04.01.2009 | 20:36:51 |  Reagovat

ZKUSENOSTU THALIA 2,0 16V 124KW / 169 KONI SPOTREBA NEUMERNE VYSKOA

04.01.2009 | 19:20:01 |  Reagovat

A SKUSENOSTI S PC NEMAM ZADNE,JSEM Z TOHO CHUJ NEBO VUL,BO PISEM S VELKYM A MAM MALY ,A JESTE SEM SE S TYMTO VOZEM NESETKAL NA SILNICICH VUBEC,TAKY SEM HO JESTE NEVIDEL TAK NEVIM,TEN 2,0 16 V JSEM SKOUSEL VE SOUSEDOVE FABII KOLEM DOMU A UKAZALO MI TO PC AUTA

04.01.2009 | 17:56:25 |  Reagovat

MAM ZKUSENOSTI S 2,0 16V A SPOTREBA SE SPIS POHYBOVALA MEZI 8 A 9,5 LITRAMA

04.01.2009 | 15:01:39 |  Reagovat

Po dvou létech

Na svém názoru nemám důvod nic měnit. Najeto 30 000km, bez porúch, návštevy servisu jen garančky. Průměrná spotřeba od koupě klesla na 6,1 l/100km (s věkem se asi zklidňuje můj styl ježdění :-). Jediné negativní zkušenost - jak děti rostou, tak se nějak zmenšuje prostor vzadu :-)))

04.01.2009 | 13:07:28 | uhložrout Reagovat

to fabian

Naprosto přesně vystiženo,je to všechno jen otázka priorit. Taky znam dost socek co posledni penize utratili v bazaru z ojetinu prestizni znacky a pak resi nutne investice do vozu , odvrtavaji a nasledne nytuji kulove cepy do ramen aby usetrili za koupe celeho ramene a podobna zvetstva.nasledne si vse kompenzuji
kecy typu von koupil hovno to pojede to je idiot ,mne to jelo po dalnice 250 km h .....ale nevidi ze dotycny ma novy dům,jezdi na dovolene a vůbec proste zije a nevrta se v nakym sraci .osobne proti thalii nic nemam jen ten design proste neprekousnu je to proste osobni a k tomu mam lehke pochybnosti o bezpecnosti i kdyz ten crashtest mi trochu uklidnil .K tomu si myslim ze fabia je drazsi vicemene o to o co ji draze prodate takze jste asi na stejnejch penezich
a to uhlobaron:gratuluji k pozitivnimu pristupu k zivotu a srovnanym zivotnim hodnotam , v dnesni konzumni spolecnosti je malo lidi takhle nad veci , k tem trem detem samozreme taky , nedivim se ze te hned tak neco nerozhaze

19.03.2008 | 12:15:49 | plzenak Reagovat


Crash test Thalie:
Preklad z prekladace, nic moc ale aspon neco:
Modelový rok: 2002
Rok provádění test: 2002
Nárysný test - 11
Společná sledovanost
Renault Symbol

Auto oranževoj blesku vlí - jedlo nístěj světlo sofita, zmuchlané aljuminievye plástve i odrazí se zpátky na lano ograždenija. Ve vzduchu vůně pyrotechnik, z oken auta líně vylezou bělavý dymok. Koberec se spustí. Už dobře. A že s autem?
Na střeše - nízké přeložení, málo vyhne kozlíka frontální skla, dveře zůstaly úplně celé. Korba vyderžal! Přičemž v plném souladu s odkazu velký Bareni - rub peredka zmuchlaný, ale salón přitom zůstal prakticky celým! Krácení dvernogo projím velmi málo (65 mm), čelním panelu ušlo zpátky na poslední mm, volant smést pouze na 40 mm zpátků i na 50 mm nahoru. Podlaha nístěj nohami manekýn- « řidiče » prakticky ne deformirovan, pedali pouze málo srazí zpátky Ahoj !
Pravda, voditelskuju dveře upnou v projím pevně. Jednak, to je součinitel houževnatost konstrukce. Vždyť v před nich dveříchem Simvola predusmotreny nejenom výkonová bradla bezpečnosti, ale také speciální « hlodavé zuby » na před ní ústím potrubím, které při úderu vchází v žlábku na korbu i zajistí dveře od neželatelnych peremeščenij Takže zopakování historie s Neksiej, prisma bezpečnosti která jednoduše se odtrhnula od rassypavšejsja dveří, zde není možné v principu.
Zase, otevřít dveře řidiče za podobně nehody lze jen pomocí boří (my pachtí se minut pěti) nebo hydraulických řezacích hořáků, jak u skupiny služby spasenija. A ještě k tomu k tomuto hradu zadních dveří od úderu samovolně blokovaná - tlačítka na dveřích se ocitla opuščeny, i když na začátku Symbol stál s deblokační závěrům. Vycházejte, že dostat se zvenku v ztroskotaném Symbolu kvůli tomu, aby poskytnout pomoc postiženou, lze jen přes práv perednjuju dveří!
Ostatně, možná, « postižený » sami vyjdu k nám naživu i nevredimymi?
Voditelju zdravého odpomáhá koberec - kdy manekýn začal svůj « kyv » k roluji, nárt jeho tváří už ústí napjatá tkaninová kopule Do těsného dotyku s podkladem byla fixní - hlava zabořit precizně v ústředí. Podle svědectví měřič zrychlení, zkouší koberec nebyl. Zpomalování v piké - ne výši 52 g, integrální koeficient pravděpodobnosti trauma mozek HIC 489, mnohem nižších nebezpečně krajností v 1000 edinic. I se šejnymi pozvonkami řidiče všichni v pořádku - údaje všech třech « obratlovci » snímačů manekýn daleki od nebezpečný hodnot.
Všechno ta - zásluha nejenom nafukovací koberec: při nehodách Symbolu « pracoval » jak dobře úmyslný soubor Levý nosník křídla mačkavý, nasakují energiju úder; dveře tohoto času vstávají vraspor v projím i « deržala » korba, pomáhá silový struktur rozvrhovat enormní síly od úderu Motorová deska skoro ne smete, proto pohyb roláda rovněž bylo neveliko - on ne « ušel » stranou i, patřičně, ne uvel se sebou kobercem (jak děje se to na vazovskich « desítku »). Doplňte sem vyrovnaný i četkuju funkci boční držák řemenů i elektronického ovládače podkladem, který ne promedlil s týmem na podhrabávají pyrotechnický náboj vyvíječ plyne. A co víc, elektronika sotva pospěš otevře koberec. Ale na efektivnost její funkci neměla ten vliv, a při nehodách na víc rychlosti tito několik millisekund opereženija může je v pravý čas. A koukne se, kterou zdařile tvar schválil rozvírání koberec - kopule objemná, velká... Ne mineš! I, přirozeně, současně s rozvíráním koberec bez meškání základy odfukují - plyn vyúsťoval ven přes velké otverstija v základě kopuli. - Na obnovlennych chetčbekach Clio i sedan Symbol my primenili dopracujeme koberec, ne preminul spatřit Bendžellal, uvažovaný spolu s námi kádry rychlostní videosemki krásněji- test. - Na prežnich koberec otverstija existoval z boku, i plyn z voditelskogo kopule vyúsťoval přímo v tváři cestující. A nyní i tato chyba odstranění.
S registrací - ohm teplotní kompensaci svědectví snímačů v prsech Symbol navolený 11 stupňů z 16 možných za ochranu při hlavní přímce druhých osnovách nehody - pravidelně tolik že, kolik se rozběhnou chetčbek Clio na krásněji- test EuroNCAP. Rozvaha zde takový: sedan, zbavený zadní krok koberec, připouští sotvu větší riziko trauma hlavy právo cestujících. Ale tento rozdíl « v minusu » s chetčbekom kompenzuje lepší ochranou golenej i tím, že není demontuje jeden klasifikační stupeň za perednjuju panel Ve výsledku - parita.
I to je obstojně odráží realnuju situaci. Náš krásněji- test potvrdil, že sedan Renault Symbol i chetčbek Clio zhotoveny jednotlivě normě. U nich trvalé korby se stejně dobře rozvážně silové skladbou, viditelně funkční řemeny i voditelskaja koberec, travmobezopasnyj interiér. Mimochodem, za doplatek v $300 Symbolu lze objedná s tak zvané « dvojsklo bezpečnosti », do kterého vchází ABS i osobní koberec. Prednatjažitelej, pravda, pro sedanu ne predusmotreno.
Více podrobností o tom krásněji- test čte na serveru noviny "Avtorevju".

Některý kontrolní nález automobilu Renault Symbol i ocenočnye parametry z metodike EuroNCAP
Hodnotu Manekýn řidiče Manekýn cestujících Bod
« zelenou » zónách Bod
« červenou » zóny
Maks. násobek hlavy*, g 50 68 72 88
HIC 489 801 650 1000
Ohybový moment šei, Nm 13 30 42 57
Tlačení hrudníkové buňky, mm 40** 36** 22 50
Naibolšaja provozní zatížení na bedrennuju kost, KN 2,5 (p) 1,63 (l) 3,8 9,07
Nejhorší dělítko trauma branka Ti 0,53 (p, l) - 0,4 1,3
Přetváření lev stránky karosérie vodorovně, mm
kozlíka frontální skla 65 - 100 200
čelní plocha kormidelník reprobedny 40 - - 110
pedali adheze/brzd 100/80 100 200 -
* Dlitelnostju 3 ms. ** ** Privedennye k 21°S. p - práva, l - levá

19.03.2008 | 09:31:59 |  Reagovat

to Fabian

Podobné úvahy a přepočty mě vedli ke koupě víš recenzovaného draka.
O novém vozu jsem jsem začal uvažovat po zkušenostech s Formanem, kde se začali náklady na opravy pohybovat u 12 letého vozu kolem 20000Kč. Dnes mě stojí leasing 25 000kč ročně a projetý benzín, ale hlavně jezdím a ne ležím pod krámem.
Uvažovaný finanční strop jsem měl 300 000Kč. Cena vozu patřila spolu s bezpečností, místem a provozními náklady mezi rozhodující činitele, vše ostatní druhořadé - takže výsledek Thalie.
Po půlhodině s kalkulačkou jsem zavrhl Thalii v dieselu. Vzhledem k tomu, že 90% mého ježdění je jízda do práce ve vzdálenosti 13km, tak jsem nebyl za klímu a centrál ochotný připlácet 25% z ceny základu. Takže jsem koupil základní verzi - v mém podání Renault Thalia SE ( Social Edition ) :-). Takže jsem socka, ale o sto tísíc bohatší a hlavně vysmátá.

18.03.2008 | 22:27:56 | uhložrout Reagovat

to Fabián

Tomu říkám panečku názor..plně souhlasím a klaním se po dlouhé době inteligentnímu člověku..

18.03.2008 | 20:16:05 | Tomík Reagovat

Trochu ekonomiky

Není to tak dávno co jsem jezdil podobným autem jako Thalia. Když jsem ho dával pryč, přepočítal jsem zhruba náklady na provoz. Cena nového auta minus cena ojetiny, náklady na pojistky, servis, benzín prostě vše a vyšlo mi zhruba 4 Kč/km. A teď z jiného soudku. Můj dobře situovaný známý, který většinu času tráví v práci, zbytek vesměs sportem a koníčky. Jezdí velice málo. Rodinou byl dotlačen koupit nové auto. Podlehl. Vybral zodpovědně. Etalon ve své třídě, auto samozřejmě nové. Dnes mu nemůže přijít na jméno. Když podělí ujeté kilometry dosud investovanými penězi (samozřejmě včetně těch za nové auto), vychází mu prý částka kolem 50 Kč/km. Taková investice je přece totální ekonomický nesmysl! Víte zhruba za kolik jezdíte vy? Tímto malým srovnáním bych také chtěl upozornit na to, že ne vždy ten kdo jezdí autem jako Thalia musí mít hluboko do kapsy. Jen mu takové auto pro jeho potřeby zcela jednoduše - stačí.

18.03.2008 | 18:59:30 | fabián Reagovat

Dosť crashtestov a vcelku prehľadne, podľa kategórií je na : www.euroncap.sk Žiaľ, Thalia tam nie je. Ale na potvrdenie toho, čo písal Jarda, to stačí.

18.03.2008 | 17:27:11 | Petrík Reagovat

uhložrout

všechny renoltíci patří ke špičkám kreš testech tolik bodů co oni dostávaj jim mnohé dražší konkurenční autíčka mohou závidět

18.03.2008 | 17:21:35 | Jarda Reagovat

doplnění

odkaz jsem již nalezl http://cartest.omega.kz/crash/renault_symbol.html
upozorňuji, že se jedná o verzi bez airbagu spolujezdce, která se u nás delší dobu neprodává.

18.03.2008 | 15:50:46 | uhložrout Reagovat

To Diego

Jsem "pod křídly lva" a jsem spokojen. Mám tam všechny pojistky.

18.03.2008 | 15:50:21 | Radek Reagovat

hmotnost a bezpečnost

K postřehům ohledně nesrovnalosti kolem údajů hmotnosti:S nesmysly jsem se setkal i u oficiálních materiálech Renaultu ČR. Údaje z techničáku nemám k dispozici mám ho v depozitu.
K bezpečnosti: O teste Thalie NCAP nevím, ale na webu jsem viděl crash testy Thalie v Rusku. Bohužel odkaz neposkytnu v okamžiku koupě přestal být pro mně důležitý. Dostala **** a celkem slušné hodnocení. Neznám metodiku hodnocení ale vzhledem k charakteru ruské techniky, nepředpokládám přílišnou změkčilost oproti NCAP. Návrh pro profesionální "Tomáše" z obou táborů. Vemte Fábii a Thalii a naperte to ve stovce čelně proti sobě - určitě bude na chvíli v této diskuzi klid.
K Fábii - nic proti ni kromě ceny nemám. Škoda, že za auto, které kupuje polovina Evropy jako druhý vůz, u nás chce výrobce peníze jako za dospělé auto. K motoru 1,2HTP - znám ho s Fabii Sedan starého typu. Mám tu čest vozit někdy ožralého šéfa jeho autem domů. Bez emocí - do Fábie nepatří.

18.03.2008 | 15:39:37 | uhložrout Reagovat

to Radek

Jakou preferujes pojistovnu ?

18.03.2008 | 14:57:03 | diego Reagovat

Radek

pán je gurmán třílitr, to musí být svezeníčko!!!! ať slouží dál bez poruch a nehod

18.03.2008 | 14:28:41 | Jarda Reagovat

To Jarda

To fakt nemáš zač, ale raději se obrať na nějaký diesel servis, tam ti fundovaně poradí.

18.03.2008 | 14:24:34 | Radek Reagovat

To Jarda

A tím pádem jsem zastánce vyšších zdvihových objemů. Mám třílitr dehet (142kw), má na krku nějakých 220.000km a motor je zcela v pořádku, dle servisu "po zajetí". Čili jsem absolutní odpůrce chipů, zvyšování plnících tlaků turba atd., jelikož když někdo chce výkon, má si pořídit adekvátně výkoný vůz s adekvátním motorem. Takové plácání ohrožuje ostatní účastníky provozu (zadření motoru v kile a smeteš všechny kolem)..

18.03.2008 | 14:22:51 | Radek Reagovat

Radek

moc děkuji za tvé odpovědi

18.03.2008 | 14:20:56 | Jarda Reagovat

To Jarda

Nejsem odborník na motory, ale obecně si myslím, že je vhodnější mít motor méně "dolovaný". Jinými slovy u 1.5dCi je ideální nějakých těch 65PS v Thalii, protože 85PS je dost na ten objem a někde se to musí časem projevit. Stejně tak 1.9JTD ve verzi 110kw je už nářez. 77kw u JTD 1. generace bylo akorát a motory vydržely neskutečné kilometry. Pak přišel s JTD 110 (variabilní nastavení lopatek ) a začaly problémy. Osobně si myslím, že motory jsou ok s rozumným výkonem, ale je nutné dolévat aditiva do nafty, protože u nás není nic moc a vstřiky jsou mastné.

18.03.2008 | 14:16:34 | Radek Reagovat

Radek

Ráďo a co říkáš na kvalitu renault motorů 1,5 v naftě, prej to jsou vcelku taky pěkně povedený motory

18.03.2008 | 14:09:16 | Jarda Reagovat

motory

Vím, že JTD berou General Motors. Ty jsou opravdu povedené. Hlavně 1.3 JTD 66kw v Grande Punto. Jen ta cena je trošku vyšší. Těsně pod 300L ve výbavě sociálka. I když konkrétně u Fiatu se dají usmlouvat zajímavé slevy nebo výbava gratis.

18.03.2008 | 13:56:57 | Radek Reagovat

motory

prej šel fiat hodně móóóc nahoru co se týče kvalit motorů a prej jejich motůrky kupuje saab a japončíci, ale který výrobce to nevím jestli honda nebo toyota

18.03.2008 | 13:54:23 | Jarda Reagovat

To Jarda

Obecně ty testy jsou velice málo vypovídající, protože střet s hmotnějším vozem (pro kategorii malých vozů jsou to vlastně všechna) je téměř vždy fatální. Nepomůže 10 hvězdiček, ani 10 airbagu, je to holt fyzika.

18.03.2008 | 13:51:59 | Radek Reagovat

HtP?

Hádate sa tu , o najlepších maloobjemových motoroch do mesta. Vážení jeden vychvaluje HTP, druhý nadáva na motor aj na neho a pritom si nevidíte od nosa ďalej. jedny z najlepších malolitrážnych motorov NA SVETE ( pomer:výkon/ spotreba) sú motory FIRE od FIATA, to je fakt tak sa s tým zmierte. Tam kde je dnes Fiat vo vývoji týchto motorov tam nebudeistý koncern ani zajtra.

18.03.2008 | 13:48:26 | pietro Reagovat

***

Dáte mi za pravdu,že minulá generace je na tom o hodně hůř,mrkejte:http://youtube.com/watch?v=ovdC7IPW_-Y&feature=related

18.03.2008 | 13:48:14 | Tomík Reagovat

Radek

jj souhlas, řekl bych že natálce nebo cliu se může rovnat grande punto to má taky dobrý výsledky

18.03.2008 | 13:46:21 | Jarda Reagovat

***

Nechci tu opět obhajovat Fábku,ale mimo ČR co jsem slyšel je velmi populární a patří tam spíše jako druhé auto do rodiny,v testu o ní mluví taky dobře,ale ano věřit se tomu nedá.Doporučuji osobní zkušenost:
http://youtube.com/watch?v=uPCQroOjp0I

18.03.2008 | 13:45:17 | Tomík Reagovat

To Tomík

Souhlasím, je to velice podobné. Ale snad to nebudeme nucení zažít na vlastní kůži.

18.03.2008 | 13:44:22 | Radek Reagovat

To anomyn

Když budeš chtít, tak ti přes PC "natočím" na tachu třebas 999.999km a můžeš zfilmovat milion. Apropó, sklo se nevysypalo, ten mrak je desinfekční prášek z airbagu.:-)))

18.03.2008 | 13:42:28 | Radek Reagovat

***

Zajímavé,srovnání s Fábií je zde: http://youtube.com/watch?v=BIX9PBgiTbo&feature=related
Nevím,ale příjde mi to nastejno s Cliem

18.03.2008 | 13:42:09 | Tomík Reagovat

To Jarda

jj, taky jsem, až s údivem, na to hleděl. Sloupek A byl zcela ok. Čili si myslím, že z hlediska bezpečnosti problém nebude. Pochopitelně při střetu s hmotnějším "protivníkem" to dopadne špatně, ale to každé menší auto.

18.03.2008 | 13:39:00 | Radek Reagovat

No mě to přijde celkem nic moc.Ještě aby v dnešní době létalo čelní sklo,které bývá několikrát přetvrzeno..
http://youtube.com/watch?v=PneYGuN3aO4
To je alespoň kvalitka

18.03.2008 | 13:38:42 |  Reagovat

video

Ráďo tak sem kuknul na ten tvůj odkaz a myslím že to dopadlo dobře , čumák napadrť, ale skel celý, což osádku ochránilo dobře, jo to fábuša může závidět takovej testík

18.03.2008 | 13:16:17 | Jarda Reagovat

Crash Test

Tady je crash test Renaultu Clio Mk.2 z roku 2000, čili rozdíl bude minimální - http://www.youtube.com/watch?v=I-9vAJb_-Zo

18.03.2008 | 12:10:14 | Radek Reagovat

Videa

http://youtube.com/watch?v=M7tGcpIOXrQ
100k verze:
http://youtube.com/watch?v=gdB6yRuV1FY

Crash test jsem nesehnal,jinak takovýmto lidem,bych bral řidičáky a je mi jasné,že pokud někdo sedne do HTP a projede to tímhle stylem,pak na to nadává,ach ta lidská hloupost,zde se mrkněte:
http://youtube.com/watch?v=AXaHm7ihVqI

Závěrem LOL:
http://youtube.com/watch?v=33ssAnMCudQ&feature=related

18.03.2008 | 11:44:09 | Tomík Reagovat

To Hans

Tak v tom případě to jasné,ale pak tedy,co je lepší?Já osobně se v autě zabít nechci,přijde mi to dost trapná smrt.Chci se jednou zabít stylově :D:D:D
Otázka - buď ušetřit a doufat,že se nevybouráte,nebo přidat na bezpečnější auto..zkusím někde najít crash test Thalie,to může být zajímavé..

18.03.2008 | 11:37:14 | Tomík Reagovat

Tomík. Musím souhlasit, neco s tou hmotnosti v neporadku je ... 1,2 16V: Clio verze IV PM:965kg/970kg, Thalia verze IV: 910kg. Max. příp. hmotnost: Clio: 1510/1515, Thalia: 1430kg. Max příp. hmotnost na nápravu: Clio: Přední 780, zadní: 785, Thalia: přední 850, zadní 805. Čert aby se v tom vyznal?? Jinak Tahlia má právě tz důvodu nižší hmotnosti horší pasivní bezpečnost než třeba Fabia, to je bezesporu.

18.03.2008 | 11:09:03 | Hanz Reagovat

Tomiku radeji uz nic nekomentuj, pochop uz, ze si delas jen ostudu. Co vyrok ,to horky exkrement...

18.03.2008 | 11:05:43 | diego Reagovat

to Radek

Proč bych ti měl zasírat diskuzi?To není můj styl,někomu kazit jeho pracně vytvořenou myšlenku.Thalii si projedu,a jediné co jsem řekl je to,že si osobně myslím,že stokoňová jedna čtyřka či i ta nafta pojede hodně dobře a možná lépe než jedna dvojka,vycházím také z ceníku,kdy ceny na výkonnější motory nejsou o moc větší než na základní 1,2..Je fakt,že Thalia vypadá těžce a je k neuvěření,že má pod tunu.Z toho ale také plynou materiály,které při nehodě asi moc nevydrží..čert aby se v tom autě vyznal

18.03.2008 | 10:45:42 | Tomík Reagovat

To Tomík

Zajdi do salonu Renault a projeď se Thalii 1.2 16v, jistě ti to bude umožněno. Je to tak jednoduché. Mnohem lehčí vůz a výkonnějším motorem pojede hůř. To je opravdu myšlenka hodná génia. Jinak je lepší, když mechanik napíše skutečnosti věcně, než lingvista blbosti. Jinak odkaz na svoji recenzi jsem ti dal a mohl jsi klidně do komentářu napsat, co a jak. Věcné kritice se v žádném případě nebráním.

18.03.2008 | 10:14:59 | Radek Reagovat

Za svojí recenzi se nestydím,myslím si,že jsem to napsal trefně.To,že přilezli hlupáci a hnedka všechno zhanili už není moje věc..Naposled pánové,pokud už nadáváte,tak alespoň si kontrolujte pravopis,ať si tu opravdu nemusím připadat,jak na výletě chovanců z léčebny..

18.03.2008 | 09:50:00 | Tomík Reagovat

Banda trotlů,co mají doma 20 let starý BMW a dělají machry..táhněte do háje

18.03.2008 | 09:46:06 |  Reagovat

Bla bla

Tomíku Tomíku, ty jsi si nakakal do bot, takové blaboly:

18.03.2008 | 09:40:37 | hanz Reagovat

to Tomík

Tak zase niečo nové. "HTP nemá v maloobjemových motoroch určených na mestskú premávku konkurenciu." Toto by som označil za gól desaťročia. Vážne by ma zaujímal aspoň jeden jediný dôvod, prečo je to podľa Teba tak. Ale myslím, že celé to vystihuje výraz "tupě". Netreba len opisovať, treba nad tým aj rozmýšľať.

18.03.2008 | 09:38:45 | Petrík Reagovat

To Tomík

Jediný defekt na tomto webu jsi ty. Nevíš o ničem nic a pořád se někam cpeš. Někde něco opisuješ a ani nevíš co, to je fakt hrůza a ještě na někoho ukazaješ prstem. Mimochodem se tvrdě reagovat musí, aby se upozornilo na nesmysly, co tu někteří píší a ještě jsou dotčení. Čili milý egocentriku, nauč se něco o autech a potom se ozývej. Pro ostatní - aby jste se dostali do obrazu, nalistujte si recenzi Š Fabia II 1.2 HTP a především si důkladně pročtěte diskuzi pod ní. :-)

18.03.2008 | 08:04:22 | Radek Reagovat

pche

Radku víš co,polib mi pozadí!!!Já HTP neobhajuji,jen jsem napsal recenzi na Fabii,což trestný není,další věc je to,že HTP je super motor do města,kde nemá konkurenci a za tím si stojím,to se prosím snaž pochopit,kdyžtak na to existují prášky,pokud se ti to nelíbí tak to nekomentuj.Další věc je to,že označení CRDi jsem si nevycucal z prstu,ale projížděl jsem si bazar,který poskytuje Seznam a tam je u Thalií psaný motor CRDi,víc jsem neřešil,jen to tupě opsal,tudíž klidni hormony a nervi si vlasy z hlavy,protože za chvíli tam už žádné mít nebudeš.Mě čtyřválec nevadí,na ježdění po dálnici je to základ.To,že tu je spoustu tupců,kteří okamžitě tvrdě reagují jen na něco co tu člověk napíše se mi zdá opravdu zajímavé a osobně být Adminem,bloknu těmto kokotům přístup na tento web,jelikož to někdy hraničí s drzostí.Nicméně nebudu tu pokračovat v hádkách s Radkem,protože hodně lidí už pochopilo,že to nemá význam a moudřejší ustupuje.Nechci totiž autorovi recenze zadělat diskuzi póvlem ;-) A naposled řeknu jednu věc,auto nedělá dobré jeho kvalita,ale servis,protože s každým,ale naprosto s každým autem je třeba do něj jezdit!!!P.S.: za chybné označení se omlouvám..

17.03.2008 | 22:03:33 | Tomík Reagovat

Docela mě ta náprava tehdy otrávila a po kliošovi a hlavně 1,5 Dci mi bylo fakt smutno, zlé jazyky tvrdí, že Renaul je vděčné
auto pro servisy, protože je dobře živí na opravách. No, já jsem to zkusil znova a přešel jsemna R- Scenic a byla to dobrá volba, velmi pohodlné auto, myslím že nejlepší posaz ze všech, prostorné, pěkné, tentokrát bez žádné poruchy, motor 1,9 Dci 80Kw, spotřeba byla 6,5l nafty v kombiprovozu, dalo by se říci, že vůz neměl chybu. Přesto jej už nevlastním, jediným důvodem byly problémy v zimě- auto nezvládalo hlubší sníh ,takže jsem přešel zase dál...
Jinak Renaulty byly vždy zajímavá auta, k té nápravě- zřejmě konstrukční chyba- nebyl jsem dle servisu jediný /přesto si nevěděli rady! / a rovněž recenze k ojetinám hovoří o časté vadě před nápravy, zřejmě hrbolaté české cesty jsou velkou zátěží...

17.03.2008 | 20:49:57 | žížala Reagovat

motor

ta 1,5 v naftě musí být suprová na takové autíčko a stou nápravou, spíš smůla na nepovedený kus, znám pár lidí co vlastní natálku a zatím si nikdo nestěžoval, tak doufám že tvůj případ bude nešťastná výjimka

17.03.2008 | 20:35:28 | Jarda Reagovat

Podotýkám, že Thalii nevlastním, ale měl jsem Renaul Clio II 1,5 Dci, takže až na ten"zadek" stený vůz. Jediným problémem
se stala přední náprava, která se mi 3x po sobě rozsypala doté míry, že jsem zůstal na cestě nepojízdný, Servis..., no měl jsem dojem, že něvědí, co s tím, nějak se jim nedařilo závadu odstranit, ve 3. případě jsem raději vůz prodal. S motorem 1,2 nemám zkušenost, zato 1,5 DcI60kw je fantastický co do výkonu i spotřeby,jezdil jsem do 4l nafty/100km, což už se minepoedlo s žádným dalším vozem. Vůz Thalia mě nutí ke srovnání s Loganem, který semi zdá tvarově daleko povedenější nehledě k podstatně prostornějšímu interiéru. Do podrobností se mi zacházet moc nechce, poněvadž, jak jsem si všiml, moc se to na těchto stránkách nevyplácí- hulváti jsou všude.
Závěrem poklona autorovi recenze za ty 3 děti.

17.03.2008 | 20:30:16 | žížala Reagovat

natálka

Tvá natálka s tímto motorem strčí do kalhot i fábušu 1,4MPI, nemluvně o pasivní bezpečnosti a kdo jezdí v městkým a příměstkým provozu tak je to ideální autíčko s dobrými jízdními vlastnostmi, dobrou spotřebou a velkým kufrem, ocení rodina s dětmi před kauflandem kde nacpou jídlo na celý týden, toto vozítko si někteří lidé kupují jako druhé autíí na ježdění po městě, ať ti slouží k tvé radosti

17.03.2008 | 19:14:09 | Jarda Reagovat

to houmr

mohl by si blize specifikovat,kdo pouzival vyraz socka,shit a ktery anonym rypal?at to procitam jak chci tak jsem nic nenasel
.... a k te druhe casti - levne auto je asi tak dobre jako levna sekacka,levnej salam,proste za mene penez mene muziky.lidem ktery tuto moznost voli se nedivim urcite je to lepsi ńez jesdit ve shnile stodvace a ne kazdy se pro auto zajede do ciziny clovek by si ale mel uvedomit zda setri na pravem miste nove auto za 150 000 nebude asi vykrik techniky

17.03.2008 | 18:49:47 | plzenak Reagovat

Nevím jak je to možné ale ať otevřu jakoukoli recenzi objevují se tam stejné přezdívky a takřka stejné hodnocení a bohužel i opakující se výrazy jako socky, šit a podobně. Chtěl bych vidět v čem jezdí anonym a ostatní rýpalové. Podle vás pánové nejsou levná auta dobrá? Mercedes neprodává tolik aut ročně tak v čem jezdíte? Každopádně každý si musí najít kompromis co od auta očekává a kolik do něj může investovat.

17.03.2008 | 17:33:32 | houmr Reagovat

Cituji:

17.03.2008 | 16:58:32 | Radek Reagovat

cena

Zdroj sauto.cz - renault thalia rok vyroby 2008,obsah 1,2,el.okna,barva zakladni cervena,pri vyuziti leasingu 148 000 kc,za prve se mi tomu nechce verit za druhe kdyby to byla pravda jíma me hrůza co takove cene padlo za obet . uznavam ze kdo ma hluboko do kapsy tak za tu cenu je to delnik ,ale jak autor pise , 3 deti vzadu , nemel bych pocit,ze jsem pro rodinu vybral maximum .O cenotvorvbe neco vim a znam postupy,jak se cena snizuje ,ale mohu vsechny ujistit o tom ,ze marze obchodniku jsou zpravidla na poslednim miste.Dnes je obtizne se v tom orientovat protoze i renomovani vyrobci a dodavatele se pod tlakem na cenu hrouti a ustupuji v kvalite .Aniz bych vychvaloval koncern k tomu mam fakt daleko tak musim rici z vlastni zkusenosti ,že
jejich naroky na kvalitu dodavanych materialu jsou enormni a touhle cestou se nesnazi jit ,ojedinely pokus s orezanou fabii byl spise komicky.Proste za nejakou zakladni cenu mas standard a zbytek se musis dokoupit.nemusite s tim souhlasit ale je mi to blizsi nez takovahle supermaktetova taktika

17.03.2008 | 16:40:49 | plzenak Reagovat

Tomik, Martas, 1,2 16V zdaleka neni motoricky podprumerna! Panove tahle sofistikovana limuzina ma 910 kg pohotovostni hmotnosti a k tomu odpovidajici zrychleni 0-100km/h +- autobus 11 sec

17.03.2008 | 16:38:08 | Hanz Reagovat

!!!

Já nevím,pokud Thálii,tak aspon s pořádným motorem,kupříkladu:
1,4 16 V 100k
1,5 CRDi
Ty jedna dvojky mě příjdou nešťastný..slabý motor,těžký auto..spíš bych volil naftu kvůli spotřebě..

17.03.2008 | 16:32:14 | Tomík Reagovat

Cena výborná,ale auto podprůměr

K Thálii se dá říct, že cena je výborná a pokud majiteli stačí podprůměrné jízdní vlastnosti, podprůměrný design,průměrný motor, omezený přístup k zav. prostoru atd. atd. ,to vše vykoupeno nízkou pořizovací cenou.....proč ne. Zkrátka vám auto sedí a není co řešit. At slouží, jak má.

17.03.2008 | 14:42:25 | martas Reagovat

Solidní recenze

...která nevynáší vůz do nebes, jako je tu zvykem. Mnoho šťastných kilometrů. Jen to rýpnutí na Fabii bude potrestáno::-))

17.03.2008 | 11:40:36 | Radek Reagovat

Fandím !

Neviem ako Vám vyjadrím obdiv za vtipnú recenziu, snáď tak, že konečne triezvy človek s názorom, ktorý sa nehanbí povedať. Zostante tým kým ste !

17.03.2008 | 10:59:18 |  Reagovat

:o))

Argument pro nový vůz: neproprděné sedačky - 100 bodů

17.03.2008 | 09:38:54 | Hanz Reagovat