Recenze Renault Thalia 1,4 Clima
“Thalii nebrat, vlastně francouze nebrat !!!”

Autor recenze: Solar (34 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2005 Typ motoru:1,4 Stav km při koupi:3 km Stav km nyní:85 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 4 roky Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km Vloženo: 24. 1. 2009

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.8

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Felicia Combi

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Závad bylo celkem dost. Jako první mě po 3 měsících odešel vstřikovač na 4 válci, v servisu (Auto Doležal se s tím údajně setkali poprvé). Po 18 měsících odešel vstřikovač i na 3 válci. Mimo to, asi před 3 měsíci se uvolnilo obložení zadních brzd, taky prý nestandardní závada. Brzdové destičky jsem poprvé měnil po 50000 km, minulý týden už podruhé a to jen po 85000. Na můj dotaz mi bylo sděleno, že jsem tam měl neoriginální - nikdo mě ve značkovém servisu neinformoval, že mi dává neoriginální, taky proto jsem změnil servis.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Před koupí jsem nedal na rady známých i neznámých, že francouze nebrat a rozhodl jsem se pro Thalii. Auto není nijak pěkné, ale užitná hodnota a nízká cena je výhodou. Bohužel při trochu silnějším větru je kolem dveří dost silný hluk.
Spotřebu jsem v posledním roce snížil na 6,5 l a to je slušné. Motoricky je Thalia dobrá, ale pro srovnání jezdím občas ve firmě Fabií 1,2 a ta je o poznání živější. Bohužel závady, hluk a neustále vrzající plasty mě usvědčují v tom, že příště se budu řídit heslem, francouze nebrat!!!

Pozn. brácha má 5 let Citroen picaso a zrovna ho chce prodat, prý francouze nebrat ...

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia

Vložit komentář

podla mna si posuk ked hovoris ze franzucov nebrat zato bo ty si natrafil na francuzske auto ze thalia a ked nemas na lepsie a si kupis take kazive auto a potom nadavas na francuzov ked newes ake su francuzske auta napr. citroen xantia 1.9 TD...na to ato skoro nikto nema...tí auto sa este nikdy nepokazilo...taze francuzske ostatne znacky ako je citroen nemozu za nevidarok thalia o si si kupil TY..

16.01.2010 | 19:50:21 | adam Reagovat

Thalia 1.5dCi - spotřeba


Auto má manželka jen pár dní, takže na hodnocení technické spolehlivosti je ještě dost brzy, ale zajímavá poznámka ke spotřebě: Daří se jí jezdit za 2,9l / 100km !!! Skoro neuvěřitelná informace, ale je to tak pochopitelně záleží na stylu jízdy, já osobně bych takového čísla nikdy nedosáhl , ale přesto manželka nejezdí přehnaně úsporně. Takže toto jen první, a velice pozitivní, zkušenost s novým členem rodiny

05.09.2009 | 01:59:59 | Xsmile Reagovat

Nesohlasím

Nemuzu souhlasit
mam thalii 4 roky, a krome vymeny destiček zadnich paten a zavady v elektroinstalaci na tachometru nic jineho, ale pozor vsechny tyto závady odstraněny za 3500kc za 4 roky haha, dokonce unesu i to že měním přední žárovky cca 1x ročně chlapci je třeba je měnit v páru.... pak neodejde jedna za druhou, do roka thalii si jeste necham a jdu do megana, at si kazdy rika co chce renault je delan pro vychodni blok, a na ty nase polni dalnice je to ideal...

01.03.2009 | 22:00:29 | fildaone Reagovat

ja na toto auto nedam dopustit

nechce sa mi citat vsetky komentare, mal som thaliu, najazdil som s nou 150000km, jedina zavada co tam nemala byt, bol ventilator, odisiel asi po roku. Ostane veci boli totalne prkotiny. Myslim ze vzhladom nato, ze auto je robene na cenu v Turecku je kvalitne az az... Ked som ju kupoval, pripadala do uvahy este Fabia Junior a nikdy som nelutoval ze som sa rozhodol prave pre Thaliu ...Do servisu som chodil raz za 30 000km

10.02.2009 | 14:11:29 | pepa Reagovat

Ještě

jsem si teď vzpoměl, jak spadl na De Golově letišti celý terminál, to ho projektoval Maročan?

29.01.2009 | 07:49:19 | Vašek Reagovat

Angel M

Pokud umíš číst, tak je tam taky napsáno "s vyjímkou luxusních a designových věcí" , ale to asi průměrný Čech (předpokládám i Slovák)nekupuje že? Jinak to auto, které máš na mysli se jmenuje Paganis a je to supersport na míru. O poruchovosti takového vozu se asi moc nedozvíš, protože za prvé kolik toho asi najede a za druhé jeho majitel takové drobnosti jako pár set tisíc asi neřeší. Jinak obecně vyspělost technologie a kvalita výrobku spolu nijak nesouvisí, jo a třeba ten Airbus není francouzský, je to evropské konsorcium, které má s posledním modelem letounu dooooost velké potíže, spoždění už se počítá na roky. Jak souvisí počet titulů Ferrari s kvalitou plechů na Fiatu by mne tedy také zajímalo, jak je vidět z nedávné minulosti nijak!

29.01.2009 | 07:47:45 | Vašek Reagovat

Vašek

To je opäť zaujímavá teória s tou južnou Európou. Asi kvôli tej zlej pracovnej morálke majú Francúzi najrýchlejšie koľajové vlaky na svete..................................a najvyvinutejšie atómové ektrárne..............................a neviditeľné vojenské križníky ktoré im závidi aj USA....................................a najefektívnejšie raketové inžinierstvo...................................a hightech vesmírny program + významný podiel na výstavbe vesmírnych staníc.................................................a najúspešnejšieho výrobcu civilných lietadiel - Airbus .................................a........mohol by som pokračovať. Problém v kvalite výroby automobilov by som videl v tom, že robotníci sú z 99% neustále nespokojní a štrajkujúci Alžírčania, Maročania.......proste NEGRI čo môže byť aj príčina, prečo Renault začal vyrábať autá v Kórei, kórejskými paprčami. Taliani sú všeobecne roztržitý, nevedia sa sústrediť na nudnú a monotónnu prácu, ale dajte im spraviť niečo kreatívne A...........OÓO Môj Bože!!!!!! Výsledok vám vyrazí dych - ala exotické automobily. Skúste mi ale menovať niekoho kto vyhral toľko pretekov v histórii ako FERRARI. A aby som nezabudol, najkvalitnejšie super autá na svete vyrába PAGANI. Má síce motor z Mercedesu, ale predsa len.......

28.01.2009 | 23:40:23 | Angel_M Reagovat

Pro Vaška

Mám najeto cca 65.000 km. Ale je mi jasný, že po natočení 1,000.000 km už to nebude tak úplně ono. :-)

28.01.2009 | 12:17:22 | Spokojenec Reagovat

Nespokojenec

No s tím kradením máš pravdu, i když mému příbuznému, který ji měl dříve než já se zloději pokusili dostat do auta, poškodili zadní dveře, nic neukradli, ale to může být fakt blbá náhoda, nikoho jiného s takovým problémem neznám. Pokud ti Thalie slouží bez potíží jsi fakt šťastlivec, ale zajímalo by mě, kolik máš najeto?
Fakt je , že zámek na volant ap. leží doma v garáži a vůbec jej nepoužívám, spíš ale proto, že je auto pojištěné proti odcizení a tak doufám, že ho někdo ukradne :-) , asi marně.

28.01.2009 | 09:05:11 | Vašek Reagovat

Thalie je ok

Jako majitel Thálie jsem z přečtených příspěvků trochu zmatený ale vlastně i spokojený. Jezdím s ní čtyři roky denně a bez problémů. Tyto recenze některých nespokojenců (najdou se u vech značek) ale hlavně obecné vnímání Thálií je požehnáním - nekradou se. Nejsem hysterický při parkování v lese nebo na veřejném parkovišti, nevozím sebou arzenál znehybňovačů volantů, pedálů zpáteček, vypínačů atd. jako majitelé Fabek, Octávek, Golfů.... a podobných skvostů. Prostě jsem s autem vrchovatě spokojený, toť vše.

28.01.2009 | 08:52:14 | Spokojenec Reagovat

Paroubeck

S tím kupováním máš pravdu, ale já tenkrát nevěděl , co vím dnes (navíc tehdy to opravdu levné nebylo v r. 2003 stála Thalia expression 1,4 8V s pár doplňky 330.000,-). Bohužel nejsem žádný automechanik, jen uživatel, ani nemám ve svém okolí žádného znalce, který by mě varoval a net jsem tehdy také neměl :-) Vybíral jsem tak, aby mi na to stačila šrajtofle (jen tak,tak), stejně byla část na leasing, vešlo se tam co potřebuju a tohle byla prostě jediná možná volba (bazarovku jsem už nechtěl, tam tě dokážou napálit ještě víc, když se v tom nevyznáš), měl jsem pocit, že když se jedná o nové auto, nemůžou s ním být zásadní potíže ,ale těžkej omyl. Dnes už to budu řešit pochopitelně jinak. za chyby s platí, ale na druhou stranu je thalie zkušenost fakt k" k nezaplacení".

28.01.2009 | 07:43:49 | Vašek Reagovat

Angel M

Věř nebo ne, to je tvoje svaté právo, já vím svoje :-(

28.01.2009 | 07:37:20 | Vašek Reagovat

Vašek

Peugeot 308 sw poruchový? Neverím.

27.01.2009 | 21:31:26 | Angel_M Reagovat

Angel

byl to 12/2004 1,9/88kw. Vašek :socan nejsem, jen je "trošku " znám.Oni jsou jako ten rencek ,na první pohled krása,skoro všichni jim naletí,ale přijdou tě draho.Ale bavme se o autech.Tam většinou platí :LEVNĚ KOUPENÉ-DVAKRÁT PLACENÉ

27.01.2009 | 20:04:16 | Paroubek a spol Reagovat

To Vašek.

On to auto koupil náhodou,původně chtěl F fokus,ale bylo to předražené auto podobně jak škodovky.Takže žádný známý v tom nebyl.Bylo to v R v N.Jičíně.Zdají se tam být solidní.

27.01.2009 | 17:11:11 | Kolda Reagovat

To Kolda

Je to možný, ale pokud to byl solidní servis (u Rencka výjimka, ale najdou se, dali mu auto v pořádku), asi jej také průběžně servisovali, když bylo jejich a servis ty díly nestojí ani polovinu toho, co my platíme u okénka. Taky nevím, takové auto kupoval přes známého nebo někoho kdo v tom servisu dělá, to je potom trochu jiná situace nežli běžný zákazník.

27.01.2009 | 17:02:07 | Vašek Reagovat

Dobrý kup.

Nedá mi to,abych nenapsal připomínku.Můj velice dobrý známý koupil Thalii 1.4 jetou u Renaultu,měla najeto přes 90 000 km a používala se jako náhradní vozidlo - to znamená,že s tím každou chvíli jezdil někdo jiný.Má ji asi 3 roky a najel 30 000 km a absolutně bez problému.Myslím si,že toto auto má výhodu,že je jednoduché a není v něm moc elektroniky jako např v Laguně,která je kvůli tomu poruchová.Kdybych měl dát na jeho zkušenost s tímto autem,tak bych si ji koupil.V porovnání s fóbií tomu aspoň nechybí válec v motoru.

27.01.2009 | 16:56:13 | Kolda Reagovat

Z toho tě nepodezřívám, Škodárna byl jen příměr. Osobně jsem měl, jak německé, tak italské auto. Italský byla Marea a měla natočeno 340.000km a opravdu s autem nebyl zásadní problém, jen spotřební věci, či porucha vlivem opotřebení (zarostlý chladič). O hnilobě nemohlo být ani řeči. Pak jsem přešel na Němce (5er), taktéž spokojenost, ovšem za 4x tolik peněz.

27.01.2009 | 16:25:28 | Radek Reagovat

Je mně líto všech lidí, kteří nedají na rady, recenze a doporučení a jsou ochotni vrážet našetřené korunky do aut pochybné kvality. Ovšem patřil jsem mezi ně také, v r. 2004 jsem si zakoupil nové Clio a žil jsem v pocitu, že mám nové auto a minimálně tak 70 tisíc km bez korunky vyhozené za něco jiného než benzín nebo pravidelnou údržbu. Ovšem velmi rychle jsem byl vyveden z omylu. Závady se začaly projevovat po 5 tisících !!! kilometrech. A závady docela závažné, elektronika, vstřikování, brzdy...Nepočítejte s tím, že v Renault servisech najdete pochopení a problém vyřeší zdarma v záruce. Ve všech případech jsem byl ujišťován, že porucha vznikla ze strany řidiče auta, a tím pádem se na ni nevztahuje záruka. Pomohl až křik a vyhrožování soudem. Ale kolik lidí - hlavně starších, po takových přesvědčivých slovech šéfa mechaniků opravu zaplatí sami?
Po najetí 30 tisíc jsem měl strach s tímto krámem už kamkoli vyjet a rozhodlo se, že to půjde z domu. Takže jsme s manželkou jen řešili, čím ten ksindl nahradíme. Po zvážení všech pro a proti, pročtení x recenzí a doporučení mechaniků jsme zakoupili novou Toyotu Corollu, s 1.4 16V motorem, r.v. 2005. A světe div se - v současné době najeto 80 tisíc km a v autě za celou dobu měněny jen brzdové destičky a dvě sady H7 žárovek! ( nepočítám provozní náplně - dle servisní knížky). O pohodě a kvalitě cestování také nemá cenu mluvit, vše na straně Toyoty. A nakonec - přístup v servisu úplně jinde. Prostě naprostá spokojenost a myslím že vím, které značce zůstanu do smrti věrný.
Ještě pro upřesnění - cena nového Clia v r. 2004 byla 378 tisíc, cena Corolly 2005 byla 410 tisíc.

27.01.2009 | 16:22:37 | tomas Reagovat

Nejsem Škodovkář

a Škodivky jsou mi celkem ukradené, s těmi motory na tom něco bude, ale to je Němec, než by riskoval neprověřenou technologii, rsději bude ještě pár let požívat staré dobré ,osvědčené a modernizovat to. Jednu dobu se přesně tohle vyčítalo Mercedesům.
Cokoliv složitějšího vyráběného v jižní Evropě považuji za shit, protože sám prodávám podobný typ zboží a prostě je to tak, v zimě spí a v létě tančí, ev. mají dovolenou, kvalita práce a prac. morálka jsou sprostá slova, snad jen s vyjímkou luxusních a desinových věcí. Žije se tam zkrátka jinak, tím myslím úplně jinak i myšlení je jiné. Např. ital koupí židli a za rok ji vyhodí a koupí si jinou, protože už není in, ta židle je dělaná právě na ten jeden rok (sezonu), málokdy vydrží déle někdy ani to ne. My kupojeme židli na 10-20 let, nezřídka na doživotí a taková židle pochopitelně musí mít jiné parametry, s auty je to podobné.
Měli jsme např. ve firmě dva Peugeoty (308 SW a Partnera) - totální sráče, prvních cca 150.000 jakš takš a pak jedna závada za druhou, víc to stálo než jezdilo. Italové nebudou jiní.

27.01.2009 | 16:08:07 | Vašek Reagovat

Vašku, věřit nemusíš, ale stačí se podívat na ulici. Shnilýho Itala velice těžko uvidíš. Ceny jsou poplatné prestiži značky, tudíž nízké. Škodárna má ceny vysoké, i když je to kvalitou zcela průměrné auto, úroveň techniky velice slabý průměr. Ale logicky nechají vypořádat se s problémy jiné značky ( TDi - Fiat), pak koupí licenci a mnoho lidí učůrává z "německé" techniky. Common - rail to samé. Koncern 10let po JTD přechází na commonrail a za 3 - 4roky se opět plno lidí počůrá z motoru vymyšlenýho jinde. A tak furt dokola.

27.01.2009 | 15:28:35 | Radek Reagovat

Standardní

Ty závady, o kterých píše recenzent (brzdové pakny, vstřikovače, atd...) vůbec nejsou nestandardní závady. Naopak jsou to nejrozšířenější závady u tohoto typu vozu. není zdaleka sám, komu se vyskytly. Renault opravdu není dobrý vůz, a Thálie tuplem.

27.01.2009 | 15:26:51 | Mány Reagovat

Tak popořadě,

Ponechme stranou, že hádat se se servisem a tudíž čekat na auto třeba 14 dní místo 1 dne (např. řeknou, že díl musejí objednat i když jej mají ap.) je jedna věc, pokud potřebuješ jezdit, nemáš volbu. Záruka na celý vůz byla tehdy 2 roky, poprvé měněno v záruce, takže nemáš nárok zcela na nic je to v rámci záruky, zásah platí Renault, podruhé po záruce (2 leté) hradíš sám i kdyby to před 14-ti dny vyměnily v záruce a ta zatím prošla. Záruka na díly je obecně 6 měsíců (pokud jej hradíš). Veškeré doklady mám, ale spíš pro vlastní evidenci za 6 let to auto stálo na servisních úkonech (včetně pravidel. prohlídek) téměř 100.000,- Kč viz např. poslední oprava v mé recenzi, je tam i rozpoložkováno.
K těm Italům, ano hnily staré modely, ale nekonečněkrát více než např. jiné značky z té doby, dnes jsou asi jinde, ale vzhledem k cenám, nevěřím, že by něco nešidili, jen to asi bude něco jiného, protože ty plechy už byly provařené a nikdo to nechtěl. Ano mají auta s dlouhou zárukou (těch 500.000), ale tam je taky cena úplně jinde! Ten servis je tam započítaný, takže v poho, je to jen oblbovák na lidi.

27.01.2009 | 15:06:27 | Vašek Reagovat

Asi ano, nezbývá, než se hádat, nebo platit. Každý podle svého rozhodnutí nebo nátury. Servisy patrně takhle fungují u všech značek.(?)

27.01.2009 | 14:16:50 | Itall Reagovat

Servis

Pokud sen echáš servisem odbýt, tak samozřejmě seš druhej, ale pokud jseš dostatečně důrazný a chceš zavolat i příslušný úřad na svoji obranu, máš většinou vyhráno. Jinak na díl je záruka 2 roky.

27.01.2009 | 14:01:35 | Gramáč Reagovat

Vašek

"Pročpak asi dávají tu dlouhou záruku? Odpovím ti sám, protože by to jinak nikdo nekoupil, je to strtegie ala Korea"
Životnosť auta je lepšie zobrazená v kilometroch ako v rokoch. Fiat má čestnú stratégiu dobrej záruky do ktorej by sa nemohol pustiť ak by vyrábal poruchové autá, inak by ho to zruinovalo. Je to predsa len 500,000 km.

Záruka Kie je podfuk. Chvastajú sa 7 rokmi, ale v skutočnosti je to vlastne iba 5 rokov, menšia záruka na karosériu a obmedzenie km len na 120 000 alebo 150 000, teraz si už nepametám, ale stále to je nič oproti 500 000 km.
+ Odporný servis ktorý nič nechce uznať.

27.01.2009 | 13:10:34 | Angel_M Reagovat

Vašek

Vašku, to, co popisuješ o Italech, tak to platí o modelech z konce 80let a první poloviny 90let, tudíž Tipo, Uno, Regata atd. . Jinak najít 10 let starýho Itala shnilýho (pokud nebyl na kaši pochopitelně), je dost problém. Podívej se na Felicie, ty jsou mnohem mladší a jsou shnilý na sráč. To jen pro korektnost.

27.01.2009 | 12:56:24 | Radek Reagovat

To Gramáč

To se píše ve kterém zákoně? Pokud vím záruka na opravu je 6 měsíců.

27.01.2009 | 12:19:57 | Honza Reagovat

Snímač

Ale pokud jsi měnil ten snímač podruhé, měl si požadovat opravu v záruce, jelikož ti zřejmě neuběhlo dva roky od poslední výměny snímače. Pokud ti něco vymění, automaticky ti nabíhá dvouletá záruka na měněný díl. Proto je lepší vše možné reklamovat do uběhnutí standardní záruky dva roky a schovávat si od všeho lejstra, které mají co dočinění se záruční opravou.

27.01.2009 | 11:41:19 | Gramáč Reagovat

Jo,jo

To měděný lanko mám dodnes schovaný :-( , to zdychlování prý dělal vadný snímač otáček, celkem jsem ho měnil dvakrát (jednou v záruce), při druhé výměně, to naopak nešlo nastartovat, do servisu jsem jel na odtahovce jako největší socan :-)
Ten super servis byl France Car Hradec Králové.

27.01.2009 | 10:56:35 | Vašek Reagovat

To Vašek

No tak sem si četl tu recenzi a ani se mi nechce věřit, že ti daly měděný lanko ke kaslíku místo originálního dílu. Jinka to zrychlování je teda divný. Já jezdim do servisu do Loun a tam je to OK.

27.01.2009 | 10:49:23 | Gramáč Reagovat

To Gramáč

Mrkni na moji recenzi Renault Thalia F1, r. 2003, myslím,že tak při těch 50-60.000 to teprve začíná.

27.01.2009 | 08:39:59 | Vašek Reagovat

Nevim nevim

No pánové já vlastnim Thalku rok a něco, najel sem 43000 km a dal sem do toho zhruba 3000Kč na servisní prohlídku, neřikám, že Vám nevěřim vašim poznatkům, ale zatim se mi to auto jeví jako spolehlivé a kvalitní, vždyť všude okolo slyším od známích jak prodělávají prdel na Fóbiích a jiných Škůdkách, zrovna včera sem mluvil s kolegou a ten bude předělávat na Octávce veškerou elektriku, něco z nutnosti, něco pro jistotu. Jinak pravdivost fám o Renaultech ukáže až čas a podle toho co se tu píše a nájezdu kilometrů za rok, bych měl závady čekat hodně brzo.

27.01.2009 | 08:32:15 | Gramáč Reagovat

Angel M

Pročpak asi dávají tu dlouhou záruku? Odpovím ti sám, protože by to jinak nikdo nekoupil, je to strtegie ala Korea, kvalita bude taky asi srovnatelná. jinak každý kdo měl staršího Itala ví jak to hnilo. Elektronika s sypala, nedopisovaly displaye ap.
Jinak 100% souhlas s Paroubkem (teda doufám, že je to jen přezdívka, socany fakt nemusím, ještě víc než renaulty:-)

27.01.2009 | 08:00:22 | Vašek Reagovat

Celkem souhlasím s Paroubkem a spol., až na jednu výhradu. Myslím že Peugeot je na tom podstatně líp než Renault. Renault je šmejd na celém světě nejhorší.
Já jezdím s Japonci a naprostá spokojenost.

27.01.2009 | 07:58:36 | tom Reagovat

To Anděl

Seaty sú všeobecne považované vysokej kvality. - to vycházíš ze všeobecnosti Španělska?

27.01.2009 | 07:37:11 | Honza Reagovat

Paroubek a spol

Ktorý ročník?

26.01.2009 | 23:46:46 | Angel_M Reagovat

Vašek

To je zaujímava teória. Fiat začína poskytovať na autá záruku na 500.000 km, nehovoriac o tom, že niektore modely sa v štatistikách spoľahlivosti dostali do 10tky. Seaty sú všeobecne považované vysokej kvality.

26.01.2009 | 23:46:19 | Angel_M Reagovat

Tak jinak

Příklad z praxe: koupíš za skoro 700000kč Grand scenic ,supr kára,plná palba.Jako první tě znejistí že ti mechoš doporučí zkrátit interval výměny oleje na polovinu.Pár žárovek ještě zkousneš(nárazník dolů),pak se odporoučí karta.Pak aut. ruční brzda (14000kč)- to už lítají pohlavní orgány.Po třech letech komplet palubka-28000kč.Chceš to prodat a zjistíš že za to dostaneš 200000kč!!! Souhrn: za 3roky a 100000km jsi přišel o 500000kč + opravy.Jeden km tě vyšel na 5kč +režie.

26.01.2009 | 19:58:53 | Paroubek a spol Reagovat

Paroubek, paroubek.... Ani ty si se nepoved...

26.01.2009 | 19:41:31 |  Reagovat

Tak to ne

Škodu nemusím,jsou to předražené béčkové VW, ale v rámci objektivity musím s Gramáčem nesouhlasit. Renault je jedno z nejhorších aut na trhu, škodovky jsou lepší. Horší než rencek už je jen její B tým dacia ,kia a peugeot. Škodárny jsou v průměru,je to normální auto.U káždé automobilky(kromě Toyoty) se objeví sem tam model který se nepovedl ale u Rencků se jen sem tam nějaký povede...

26.01.2009 | 19:32:40 | Paroubek a spol Reagovat

Thalia

Obocně lze říci, že thalia není poruchovější auto než kterékoliv jiné třeba německé značky. Třeba taková Fábie je daleko poruchovější než Renault. Ovšem kvalita zpracování je lepší, ale také cena je vyšší. O motorech snad nemůže být ve Fóbii ani řeč.

26.01.2009 | 12:54:25 | Gramáč Reagovat

To Itall

Podle Vaškovi teorie je to tzv. tuplovaný jih (Francie + Turecko) I když Francie moc jižní není, chtělo by prověřit kde leží centrála Renaultu, podle toho by se dalo dále usuzovat zda je Renault opravdu vůz z jihu a model Thalie tím pádem tuplovaný jižní model

26.01.2009 | 12:12:57 | Honza Reagovat

Asi je také třeba vidět, že Thalia je dokonce Francouz z Turecka. A cena je nyní už trvale nízká. I když v Turecku se dělají i sedany jiných značek - Fiat Linea, Honda City, o kvalitě nemám zprávy.

26.01.2009 | 10:34:59 | Itall Reagovat

Aj,aj

Další zoufalec, tak vítej v klubu. Mám také tento zázrak a třeba ty pakny vzadu - nádhera, když to rozdělali a viděl jsem ten čurbes, co tam zbyl, tak jsem naprosto nechápal, tohle nedovedla ani moje stará 120-tka. Teď zas čekám, až sem nějaký inteligent, co tohle auto neviděl ani z rychlíku napíše, že je to podvrh a závady jsou vymyšlené, protože on je Renaultista a Škodovky jsou shit, jó taky jsem býval příznivec Renaultu-než jsem si ho koupil :-( . Dnes naprosto souhlasím s autorem recenze, jen s tím, že nebrat jakéhokoliv jihoevropana, tedy ani itala, nebo španěla.

26.01.2009 | 10:20:06 | Vašek Reagovat

Hluk

Hluk od oken opravují v servisech v záruce, pak je to OK. Závada, kterou má 90% Thalii.

26.01.2009 | 10:00:31 | Gramáč Reagovat

Vstřikovače

No ono závada na vstřikovačích asi není nijak lichotivá při takovémto nájezdu kilometrů. Jinak destičky měněny po 35000km je asi dost dobrý výsledek. Kámoš na Feldě je mění jednou do roka a najede tak deset ročně, což je asi o dost horší, avšak při srovnání ceny dílů a práce se to tak nějak vyrovná.

26.01.2009 | 09:59:18 | Gramáč Reagovat

To je vážně k vzteku, po 85000 km a 4 letech 3 závady!!! Váš slogan: Thalii nebrat, vlastně francouze nebrat !!! si píšu abych nezapoměl.

26.01.2009 | 08:55:26 | Honza Reagovat