Rok výroby:2005Typ motoru:1,4 16 VStav km při koupi:0 kmStav km nyní:28 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?7 měsícůPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:3. 1. 2006
Náš červený Renault Thalia jsme zakoupili v Červnu 2005 v Děčíně, jako úplně nový. Vůz je používán jako firemní a je v provozu každý den, najede denně asi 150 km a nastaruje asi 100x.Ta 7 měsíců provozu se na něm neobjevila jediná závada, ani nepraskla žádná žárovka.
Vřele ho můžu doporučit všem těm kteří shánějí kvalitní a spolehlivé vozidlo za velice rozumnou cenu s přijatelnou spotřebou a relativě nízkými provozními náklady na udržování vozidla.
škodu fábiji jsem vlastnil dvakrát,jednou starší a podrihé uplně novou a mohu říct že jsem poruchovější auta nemohl mít jedna závada za druhou také jsem myslel že mam špatný kus na to jsem koupil uplně novou a ono to bylo ještě poruchovější zkrátka fábia je totální šmejd bolest fábijí je ložiska v kolech,přední náprava katastrofa a elektrika totéž. i 20 let starý vw golf byl spolehlivější než ta kaše ze škodovky,poslední dobrá škoda byla felícia. Nyní mam renault Thalia 1.4 expresion s klimou kupoval jsem ji v bazaru,rok výr. 2003 najeto 98000km.Na autě pokud je člověk zručný jde doma udělat téměř vše,servis si dělám sám a ceny dílů když se ví kde je koupit tak je mam dokonce levnější než na šmejd jmenem fabia.Tet budu dělat rozvody material mě přijde na 4000 i s vodní pumpou a veškerým příslušenstvím a udělám si to v garáži takže kromě předepsané udržby absolutně žádná porucha!!!!.např. kotouče i s deskama jsem sehnal za 1000kč a dnes jsem měnil výfuk střední a zadní díl komplet material 1400 za oba díly to bych u škodovky ani nepořídil za tu cenu.ano díly jsou drahé ale pouze v renaultu a když to porovnáte tak jsou ceny podobné at je to škoda či renault zkrátka řečeno nekupovat u autorizovanych servisů a co mam dodavatele má mnohdy lepší kvalitu než originál.vše jinak původní a absolutně bezproblémová.Začal jsem jezdit na ethanol a jede to jak drak,má to víc oktanů jen to ráno když je zina na ethanol huře startuje ale to se vyřeší ůpravou na ethanol.ale takto mi to jezdí na ethanol i bez předělání bez problémů a litr stojí jen 24kč u nás
Já bych napsal citroen nikdy.Měl jsem xantii a pořád to bylo v servisech a stálo mě to hodně peněz.Takže říct,renault nikdy bych neřekl.Několik mých známých má různé typy renaultů,včetně thalií a nemají žádné vážné a nákladné problémy.
Aho tak Tahlie má ted najeto 187000 km a pořád v pohodě. Ve 180000 sme dělali prohlídku,měnili olej a všechny filtry.K tomu brzdové kotouče a destičky ,co se týká bubnových brzd vzadu tak se poprvé vyměnili čelisti. Jinak všechno ostatní na podvozku kromě těch brzd je origináll z výroby (ložiska nehučí,čepy a ostatní díly zavěšení a pohonu bez vůlí).
Auto denně najede cca 200 - 300 km ta spolehlivost bude asi tím neustálým denním používáním.
Neříkám, že to je špatné auto. Jen nemám rá radikální názory typu: Koupil jsem si Renaulta a kazí se tzn. francouzká auta jsou sráče. Podobně bych mohl na základě mých zkušeností odsoudit škodu. Ale to nedělám. Vím, že to je prostě špatný kus. Znám spoustu lidí co mají škodu nebo francouzké auto a nenají jediný problém. Můj příspěvek byl tom, že nemám rád, když někdo na základě jedné špatné zkušenosti odsoudí vše. Kdyby to dělaly všichni, jezdíme na tříkolkách.
Mam to samy auto a mam najeto 110tis,jediny co jsem měnil,tak na 100tis tyčky stabilizatoru,jinak zatim litam bez problemu,nemužu si na ni stěžovat..Stryc ma taky 1,416V,ale sedana,ma najeto něco přes 50tis a taky v poho,jediny co měl,tak uvolněny spinač na kontrolku ručni brzdy..
Na před pár lety jsem koupil Fábii 1.4 16V. Při 20000 auto nestartuje - odešel vsřik na 3. válci. Odešla benzínová pumpa- opět odtah. Auto má najeto 80000 km- již dvakrát měněny ložiska. Škodu nikdy, už nikdy!!!! Nebo jenom špatný kus???
Koupil jsem Thalii v dubnu 2005. Nedal jsem na rady známých i neznámých, že francouze nebrat. Bohužel po 3 měsících první závada, výměna vstřikovače na 4 válci, po dalších 15 měsících i na 3 válci. Brzdové destičky jsou v háji po 50000 poprvé (v normě), ale nyní již po dalších 35000!!! Před 3 měsíci se uvolnilo obložení zadních brzd, výměna za 2000. To už vůbec nemluvím o hluku kolem dveří při silnějším větru, vrzání plastů a všeho možného. Bohužel musím ještě rok vydržet (leasing), ale již nyní vím, francouze UŽ NIKDY!!!
že se tady sešli ti šťastnější majitelé thálií, kteří nemají takové problémy. V jiných recenzích to je hrůza. Asi opravdu kolísá kvalita výroby a záleží na štěstí, na jaký kus narazíte...
proč by nemohl mít 19 letý kluk nové auto? Mému kamarádovi je 18 a má NOVÉ BMW 330xd a jeho ségra měla od 18 nový 320d a nyní má opět nový 320d(po 2 letech čili v jejich 20)Věřím tomu že za další 2 roky koupí oba zase nové...
Vážení, asi mi nebudete věřit, ale svého času jsem Trabantem na dálnici předejel Tatru 603. Na tachometru jsem měl 105, více to nejelo. Měli jste vidět obličeje papalášů v Tatře. Trvalo to ale jen chvíli, pak přišel kopec.
K Thalii: Koupil jsem ji dceři v r. 2005, typ 1,5 v naftě (viz recenze ). Má najeto 65 000.- km a jediná porucha byl utržený kablík od dálkového zamykání kufru. Vůz je provozován hlavně na silnicích 2. třídy. V jakém jsou stavu asi víte. Servis po záruce dělám sám. (Jaká je kvalita značkových servisů je darmo mluvit). Sestává z běžné prohlídky vozu. Výměny oleje místo po 30 000 km měním po 15 tis. km, samozřejmě syntetika speciál pro diesel. Já mám také raději čerstvé jídlo a pití, ne odležené. Motoru to jen prospěje. Občas je nutno promazat lanko spojky. Nyní bude nutno vyměnit brzdové destičky, ale to patří k najetým kilometrům. Mám zkušenost i v Renault Clio 1,2 16V quickshift r.v. 2004. Na rozdíl od Thalie velmi špatnou. Thalie je konstruována na podstatně tvrdší provoz pro východní blok. Přestože je tvarově podobná Cliu, konstrukčně je zesílená a používá starší díly. To je její výhoda.
Ahoj thalia má momentálně najeto 150 000 km bez poruchy,ted sme dělali prohlídku 150000 km výměna oleje,filtru kabiny,olej filtru ,nic jinýho se nemuselo měnit. stálo to 6500kč Po 150 000 km.....ložiska originál z výroby(nehučí),čelisti zadních brzd v pohodě do 180 000 vydrží,výfuk nerezne,ve 180000 akorát vyměníme čepy řízení které jsou originál
No jestli to bylo v origoš servise, tak bych se ani nedivil. Vono v neautorizivanym servise bys za to zaplatil kolem desítky. Tohle je jenom dvapůlnásobek.
Ahoj tady Mirek Thali jsme ted měli na prohlídce 120000km jsou tam nové rozvody včetně vodní pumpy,nový oběhový řemen s kladkami,nové náplně a nové přední brzdy ....tohleto všecko stálo i s prací 25000kč.
Ahoj tady Mirek.Naše Thalie má momentálně najeto 116 000 km a stále jezdí bez problémů až na zapalovací cívky které máme všechny vyměněné ,páč všechny jedna po druhé odešly .Jinak s tímto vozem nemáme žádné problémy čeká nás prohlídka 120000km při níž budou muset vyměnit rozvody,kompletně brzdy ve předu a vzadu,kapaliny všechny ,filtry ,necháme dodat pylový filtr,a výměna čepů řízení a svíčky.takže je toho dost celkem ale na to že je to na tom autě original všechno tak to vydrží docela dost ne?Ahoj m Míra
Ahoj tady Pupek přispěju svojí trochou do mlína.Thalku jsen koupil v září 05 novou v akci je to silnější 14 ,takže motor fajn akorád mi trochu vrzal řemen .To vyřešili ve značkovém servisu prostříknutím sprejem chvilku to bylo dobrý,ale závada to není.Pak mi praskli kabeli u víka kufru to mi taky spravili tim, že je trochu nastavili,aby tak nešponovali zatím dobrý.Ještě mi mezi tím stačila odejít lambda sonda a táhlo od víka schránky u spolujezdce tyto závatky se stali v záruce před první garancí tak jsem si ten přídel snad vybral,abych jen nefňukal tak auto jinak dobrý dal jsem na něj křidýlko a elektrony a hned je na to lepší pohled takový turecký WRC.
souhlasim s vasema poznatkama na toto vozidlo vlastnim ho 3. roky bez jedine zavady, 25000 km najeto dynamika,spotreba,ABS, tichy motor,pohodly pri jizde, a ze se vice naklani pri ostrejsi jizde a kufr vzled to je vec nazoru pro mne je podstatne co se do nej vejde i kdyz vstup je uzký..
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia
Fábia - Thália
škodu fábiji jsem vlastnil dvakrát,jednou starší a podrihé uplně novou a mohu říct že jsem poruchovější auta nemohl mít jedna závada za druhou také jsem myslel že mam špatný kus na to jsem koupil uplně novou a ono to bylo ještě poruchovější zkrátka fábia je totální šmejd bolest fábijí je ložiska v kolech,přední náprava katastrofa a elektrika totéž. i 20 let starý vw golf byl spolehlivější než ta kaše ze škodovky,poslední dobrá škoda byla felícia. Nyní mam renault Thalia 1.4 expresion s klimou kupoval jsem ji v bazaru,rok výr. 2003 najeto 98000km.Na autě pokud je člověk zručný jde doma udělat téměř vše,servis si dělám sám a ceny dílů když se ví kde je koupit tak je mam dokonce levnější než na šmejd jmenem fabia.Tet budu dělat rozvody material mě přijde na 4000 i s vodní pumpou a veškerým příslušenstvím a udělám si to v garáži takže kromě předepsané udržby absolutně žádná porucha!!!!.např. kotouče i s deskama jsem sehnal za 1000kč a dnes jsem měnil výfuk střední a zadní díl komplet material 1400 za oba díly to bych u škodovky ani nepořídil za tu cenu.ano díly jsou drahé ale pouze v renaultu a když to porovnáte tak jsou ceny podobné at je to škoda či renault zkrátka řečeno nekupovat u autorizovanych servisů a co mam dodavatele má mnohdy lepší kvalitu než originál.vše jinak původní a absolutně bezproblémová.Začal jsem jezdit na ethanol a jede to jak drak,má to víc oktanů jen to ráno když je zina na ethanol huře startuje ale to se vyřeší ůpravou na ethanol.ale takto mi to jezdí na ethanol i bez předělání bez problémů a litr stojí jen 24kč u nás
17.03.2011 | 22:21:51 | Ferda Reagovat
Myra
No nevím, taky mi u služební Fábia odešli už 2 cívky a rozvody se snad mění skoro všude, takže by to bylo u Thalie nějaký mínus?
19.02.2011 | 08:46:29 | Reagovat
Ta sedačka zamrzí. Cívky a rozvody jsem teď měnil u Fabie. Kvůli tomu nenapíšu - už nikdy
19.02.2011 | 08:45:20 | Reagovat
Bohužel už nikdy...
Bohužel. Thálie je vozidlo na... Vyměnil jsem cívky, rozvody, přední sedačku... ach jo... :-(
19.02.2011 | 05:27:42 | Dav Reagovat
Anonym 22:19
Já bych napsal citroen nikdy.Měl jsem xantii a pořád to bylo v servisech a stálo mě to hodně peněz.Takže říct,renault nikdy bych neřekl.Několik mých známých má různé typy renaultů,včetně thalií a nemají žádné vážné a nákladné problémy.
06.08.2009 | 20:54:31 | Reagovat
thalia
Aho tak Tahlie má ted najeto 187000 km a pořád v pohodě.
Ve 180000 sme dělali prohlídku,měnili olej a všechny filtry.K tomu brzdové kotouče a destičky ,co se týká bubnových brzd vzadu tak se poprvé vyměnili čelisti.
Jinak všechno ostatní na podvozku kromě těch brzd je origináll z výroby (ložiska nehučí,čepy a ostatní díly zavěšení a pohonu bez vůlí).
Auto denně najede cca 200 - 300 km ta spolehlivost bude asi tím neustálým denním používáním.
06.08.2009 | 19:23:42 | Mirek Reagovat
Francouze nikdy?
Špatně formulováno. Ne francouze nikdy, ale Renaulta nikdy!
24.01.2009 | 22:19:30 | Reagovat
pro Anonyma
Neříkám, že to je špatné auto. Jen nemám rá radikální názory typu: Koupil jsem si Renaulta a kazí se tzn. francouzká auta jsou sráče. Podobně bych mohl na základě mých zkušeností odsoudit škodu. Ale to nedělám. Vím, že to je prostě špatný kus. Znám spoustu lidí co mají škodu nebo francouzké auto a nenají jediný problém. Můj příspěvek byl tom, že nemám rád, když někdo na základě jedné špatné zkušenosti odsoudí vše. Kdyby to dělaly všichni, jezdíme na tříkolkách.
24.01.2009 | 20:48:50 | Miroslav Reagovat
Pro Miroslava
Mam to samy auto a mam najeto 110tis,jediny co jsem měnil,tak na 100tis tyčky stabilizatoru,jinak zatim litam bez problemu,nemužu si na ni stěžovat..Stryc ma taky 1,416V,ale sedana,ma najeto něco přes 50tis a taky v poho,jediny co měl,tak uvolněny spinač na kontrolku ručni brzdy..
24.01.2009 | 20:05:03 | Reagovat
Hmmm
Na před pár lety jsem koupil Fábii 1.4 16V. Při 20000 auto nestartuje - odešel vsřik na 3. válci. Odešla benzínová pumpa- opět odtah. Auto má najeto 80000 km- již dvakrát měněny ložiska. Škodu nikdy, už nikdy!!!!
Nebo jenom špatný kus???
24.01.2009 | 19:48:05 | Miroslav Reagovat
Thalii nebrat
Koupil jsem Thalii v dubnu 2005. Nedal jsem na rady známých i neznámých, že francouze nebrat. Bohužel po 3 měsících první závada, výměna vstřikovače na 4 válci, po dalších 15 měsících i na 3 válci. Brzdové destičky jsou v háji po 50000 poprvé (v normě), ale nyní již po dalších 35000!!! Před 3 měsíci se uvolnilo obložení zadních brzd, výměna za 2000. To už vůbec nemluvím o hluku kolem dveří při silnějším větru, vrzání plastů a všeho možného. Bohužel musím ještě rok vydržet (leasing), ale již nyní vím, francouze UŽ NIKDY!!!
24.01.2009 | 19:18:19 | Reagovat
No koukám
že se tady sešli ti šťastnější majitelé thálií, kteří nemají takové problémy. V jiných recenzích to je hrůza. Asi opravdu kolísá kvalita výroby a záleží na štěstí, na jaký kus narazíte...
09.01.2009 | 19:00:46 | Standa Reagovat
nová auta a věk majitelů
proč by nemohl mít 19 letý kluk nové auto? Mému kamarádovi je 18 a má NOVÉ BMW 330xd a jeho ségra měla od 18 nový 320d a nyní má opět nový 320d(po 2 letech čili v jejich 20)Věřím tomu že za další 2 roky koupí oba zase nové...
09.01.2009 | 18:44:58 | Ivan Reagovat
Vážení, asi mi nebudete věřit, ale svého času jsem Trabantem na dálnici předejel Tatru 603. Na tachometru jsem měl 105, více to nejelo. Měli jste vidět obličeje papalášů v Tatře. Trvalo to ale jen chvíli, pak přišel kopec.
K Thalii: Koupil jsem ji dceři v r. 2005, typ 1,5 v naftě (viz recenze ). Má najeto 65 000.- km a jediná porucha byl utržený kablík od dálkového zamykání kufru. Vůz je provozován hlavně na silnicích 2. třídy. V jakém jsou stavu asi víte. Servis po záruce dělám sám. (Jaká je kvalita značkových servisů je darmo mluvit). Sestává z běžné prohlídky vozu. Výměny oleje místo po 30 000 km měním po 15 tis. km, samozřejmě syntetika speciál pro diesel. Já mám také raději čerstvé jídlo a pití, ne odležené. Motoru to jen prospěje. Občas je nutno promazat lanko spojky. Nyní bude nutno vyměnit brzdové destičky, ale to patří k najetým kilometrům. Mám zkušenost i v Renault Clio 1,2 16V quickshift r.v. 2004. Na rozdíl od Thalie velmi špatnou. Thalie je konstruována na podstatně tvrdší provoz pro východní blok. Přestože je tvarově podobná Cliu, konstrukčně je zesílená a používá starší díly. To je její výhoda.
09.01.2009 | 18:17:45 | Letitý fanda aut Reagovat
Thalia
Ahoj thalia má momentálně najeto 150 000 km bez poruchy,ted sme dělali prohlídku 150000 km výměna oleje,filtru kabiny,olej filtru ,nic jinýho se nemuselo měnit.
stálo to 6500kč
Po 150 000 km.....ložiska originál z výroby(nehučí),čelisti zadních brzd v pohodě do 180 000 vydrží,výfuk nerezne,ve 180000 akorát vyměníme čepy řízení které jsou originál
28.08.2008 | 21:10:05 | Mirek Reagovat
thalia
Ahoj ložiska jsou pořád originální a nehučí ani po 125000km
12.02.2008 | 16:23:08 | Mirek Reagovat
přes 100.000km
bez výměny ložisek??? hmmmmmm :o))
04.02.2008 | 21:38:05 | KubikCv Reagovat
odpověd
Ahoj překlep to není opravdu to stálo 25000kč
04.02.2008 | 20:48:17 | Mirek Reagovat
prohlídka
No jestli to bylo v origoš servise, tak bych se ani nedivil. Vono v neautorizivanym servise bys za to zaplatil kolem desítky. Tohle je jenom dvapůlnásobek.
29.01.2008 | 20:29:55 | Grami Reagovat
25.000kč?
29.01.2008 | 19:41:26 | Reagovat
Thalia
Ahoj tady Mirek Thali jsme ted měli na prohlídce 120000km jsou tam nové rozvody včetně vodní pumpy,nový oběhový řemen s kladkami,nové náplně a nové přední brzdy ....tohleto všecko stálo i s prací 25000kč.
29.01.2008 | 17:49:02 | Mirek Reagovat
Thalia
Ahoj tady Mirek.Naše Thalie má momentálně najeto 116 000 km a stále jezdí bez problémů až na zapalovací cívky které máme všechny vyměněné ,páč všechny jedna po druhé odešly .Jinak s tímto vozem nemáme žádné problémy čeká nás prohlídka 120000km při níž budou muset vyměnit rozvody,kompletně brzdy ve předu a vzadu,kapaliny všechny ,filtry ,necháme dodat pylový filtr,a výměna čepů řízení a svíčky.takže je toho dost celkem ale na to že je to na tom autě original všechno tak to vydrží docela dost ne?Ahoj m Míra
30.11.2007 | 17:34:36 | Mirek Reagovat
Omluva
Omlouvám se za ty hrubky nejsem profesor češtiny Pupek.
24.06.2007 | 20:04:07 | Reagovat
Mastí pěkně
Ahoj tady Pupek přispěju svojí trochou do mlína.Thalku jsen koupil v září 05 novou v akci je to silnější 14 ,takže motor fajn akorád mi trochu vrzal řemen .To vyřešili ve značkovém servisu prostříknutím sprejem chvilku to bylo dobrý,ale závada to není.Pak mi praskli kabeli u víka kufru to mi taky spravili tim, že je trochu nastavili,aby tak nešponovali zatím dobrý.Ještě mi mezi tím stačila odejít lambda sonda a táhlo od víka schránky u spolujezdce tyto závatky se stali v záruce před první garancí tak jsem si ten přídel snad vybral,abych jen nefňukal tak auto jinak dobrý dal jsem na něj křidýlko a elektrony a hned je na to lepší pohled takový turecký WRC.
24.06.2007 | 19:56:26 | Pupek Reagovat
Mirek
auto není moje je mojich rodičů
21.04.2007 | 20:25:14 | Mirek Reagovat
čau Mirku no v 19 letech mít nové auto hmm blahopřeju to se mě ve tvém věku ani nesnilo a myslím že nebudu sám P.S. je mě 30
01.02.2007 | 00:04:04 | lopik Reagovat
Hodnocení
Ahoj tady Mirek Thalie má momentálně najeto 75000 km a pořád jezdí bez poruchy.prostě paráda
10.01.2007 | 19:11:42 | Mirek Reagovat
nema vadu
souhlasim s vasema poznatkama na toto vozidlo vlastnim ho 3. roky bez jedine zavady, 25000 km najeto dynamika,spotreba,ABS, tichy motor,pohodly pri jizde, a ze se vice naklani pri ostrejsi jizde a kufr vzled to je vec nazoru pro mne je podstatne co se do nej vejde i kdyz vstup je uzký..
27.10.2006 | 00:57:04 | lev Reagovat
Informace
Ahoj tady Mirek Thalie má momentálně najeto 45 500 km a pořád frčí bez jediné závady .Jsem naprosto spokojen.
18.05.2006 | 20:55:07 | Mirek Reagovat
Holt,dobrej kus.
04.01.2006 | 17:54:57 | REST Reagovat