Recenze Renault Thalia 1.2 16V 55kW/75k
“Veľmi dobré.”

Autor recenze: Laci (30 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2007 Typ motoru:1149 cm3 Stav km při koupi:10 km Stav km nyní:1 300 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 2 měsíce Průměrná spotřeba: 5,6 l/100 km Vloženo: 13. 11. 2007

Hodnocení inzerátu: 14 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Favorit

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

V súčasnom stave zatiaľ bez porúch.


Hodnocení a zkušenosti s autem

V prvom rade a to hneď na začiatku by som rád zdôraznil prečo vôbec som sa rozhodol kúpiť práve toto auto. Jednoduchý dôvod. Financie/úžitkovosť a to podčiarknuté odjazdením 30000km na služobnom voze rovnakej značky, len s trochu výkonnejším motorom (1.4 16V 75kW/100k)

Tak že auto v súčasnej dobe zatiaľ šliape ako hodinky. Viem že odjazdených 1300 km, nie je žiadny výkon na písanie nejakej recenzie, ale rád by som sa podelil o svoje vlastné postrehy a skúsenosti. Je pravda že voz je v súčasnej dobe akurát tak príjemne zabehnutý. Spotreba sa príjemne ustálila na 5.6 l/100km pri kombinovanej prevádzke, i keď musím uznať, že som ho nijak extra zatiaľ nevytáčal (maximálna rýchlosť 110km/hod).

Myslím, že podobným spôsobom jazdenia sa dá spotreba udržať na rovnakej úrovni i naďalej, čo je celkom prijateľné. Priznám sa výkonovo ma auto v niektorých smeroch príjemne prekvapilo, no v iných tak trochu sklamalo. Pokiaľ ho človek naozaj viac nevytáča do otáčok, je tak trochu lenivejšie. Radenie rýchlostí je príjemné a pri mojej skúsenosti by som to opísal asi nasledovne. jednotka rozbeh, dvojka je slabšia, trojka ma pekný ťah, štvorka pokiaľ su nižšie otáčky tak som mal pocit že tam ani byť nemusela, lebo takmer rovnako sa sprava päťka. Čo ma prijemne prekvapilo bolo zrýchľovanie auta do 16 stupňového stúpania, kde nemusel byť plynový pedál zošliapnutý na maximum aby auto príjemne zrýchľovalo a to na piatom stupni od rýchlosti 70km/hod.

Priznám sa porovnával som to so starším favoritom, ktorý som mal pred tým a tie kopce vyliezol len tak tak na štvorke kde už začínal strácať otáčky (ale to bolo evidentne výkonovo slabšie auto) ale rovnako som to porovnával aj s Thálkou 1.4 16V u ktorej som to bral ako štandardný výkon motora.
V Thálke sa príjemne sedí, volant pekne sadne do ruky, rýchlosti sa radia príjemne a presne, i keď na začiatku ma trochu prekvapilo, že som mal prvých 100km problémy s dvojkou. (teraz už všetko ide bez akýchkoľvek problémov). Výhľad z auta je na štandardnej úrovni. V kabíne príjemne ticho a to čo je najviac počuť sú pneumatiky na asfalte.

Auto má palubný počítač, i keď prijal by som, keby ešte ukazoval vonkajšiu teplotu, čo mi najmä v zime príde dosť dôležité. Nuž a pre mňa a moju malú rodinu jedna z najdôležitejších vecí je kufor, resp. batožinový priestor. Celých pekných 510 l. Jedine čo ma trochu dostalo je ten malý nakladací priestor a až nebezpečne ostrá vrchná hrana plechov pod zadným oknom kde je uchytené veko kufra, pri prvom nakladaní objemnejšej batožiny som sa tam pekne poranil, inak naozaj ta veľkosť je super. V pohode som tam vopchal zložený detský hlboký kočík aj s kolesami a k tomu ešte jeden veľký kufor a niekoľko iných menších tašiek, no najviac ma potešilo nasledovné (30kg jabĺk, 10kg zemiaky, 10kg cibuľa, veľká taška 50x100x50, dve veľké krabice 40x40x40, ďalšie tri veľké tašky s oblečením, moja klasická fotovýbava - nie malá a ešte pár maličkostí - proste ako keď sa vracajú traja ľudia po týždni z chalupy). Pekné, presne kvôli tomuto sme to nové auto potrebovali.

No už len tak na záver. Ten kto sa rozhoduje, nech nečaká od auta zázraky, je skôr lenivejšie (najmä v nižších otáčkach) avšak pekne vysoké (s rovnakým služobným vozom som jazdil pár krát po preoranom poli a nebol to pre neho nejaký veľký problém). V zákrutách sa trochu viac nakláňa, ale kto presadne z favorita si povie že sedí na ceste ako prikované ;o). Spotreba je podľa mňa viac ako prijateľná. A to najhlavnejšie, auto má vlastný "batoh" ako to mnohí volajú rovných 510 l. A to všetko za rovných 300 tis. (vo výbave: 2x airbag, posilovač riadenia, el. predné okná, centrálne zamykanie, ABS, palubný počítač, hmlovky a hromadu základných vecí). Teda zatiaľ som spokojný a som rád veľmi, že práve toto auto parkuje pred mojim oknom.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 14


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia

Vložit komentář

taxi

vsimol som si ze najviac recenzii je na THALIU ci kladnych alebo zapornych, to svedci o tom ze toto auto je najzaujimavejsie od uvedenia na trh podla mna a mnohych co ju maju je elegantna ,ked ju mam porovnat s CLIOM kvalita je stejna az na to ze CLIO je smiesne ,taky ogrmanec je drahsie len preto ze sa vyraba vo Francuzku. FABIA hoci je drahsia s vykonom a kvalitou na THALIU nema .

18.03.2011 | 11:09:58 |  Reagovat

Jo souhlasím. Jsou levné a kdo si věří že bude mít štěstí nebo mu nevadí drobné a střední opravy pro toho je to dobrá volba.

17.02.2009 | 22:28:39 | MIREK Reagovat

MIREK

Jasně, ale mezi malými Renaulty je to ta lepší volba. Pokud nepočítáme Twingo, to je dražší a jen dvoudveřové...

17.02.2009 | 22:20:20 | Karel Reagovat

No s tím Cliem ses moc netrefil.Renault je odpad komplet,ale je alespoň levný.

17.02.2009 | 22:18:02 | MIREK Reagovat

Clio je mnohem kvalitnější než Thália. Taky je dražší. Proč asi je Thália levnější??? Protože je to odpad při výrobě Renaultu, určená pro rozvojové země. Taky se tam vyrábí... Upřímně, to už snad raději Logana nebo Sandero. Přečtěte si recenze na ně, jejich majitelé jsou mnohem spokojenější. A už je to alespoň KUS auta, a ne přikrčenej kriplík.

17.02.2009 | 21:56:19 | Karel Reagovat

Jo, to je fakt dobrej motor. 7 litrů při 120-130 si nevzal ani starej Pežot 205, 1,1. Rok výroby 1991 a jezdil do 6 litrů. Ale ne při 130, ale při 150. Kolik by si vzal ten dokonalej motor thálie? 8, nebo 9 ?

17.02.2009 | 21:53:13 |  Reagovat

A ty jsi debil

Tenhle motor je jeden z nejlepších maloobjemových (výkon-spotřeba atd.) na trhu a pokud jsi to nepostřehl tak o autech víš prd a nemáš tu co pohledávat troubo.

17.02.2009 | 21:41:29 | Pepa Reagovat

Gramáč

Poku to jede pohodových 120-130 za sedm litrů a jediné s čím to jsi schopen srovnávat je fabia, tak to jen potvrzuje: Je to auto na hovno a basta.

09.02.2009 | 16:16:21 |  Reagovat

50 na pětku pojede kdejaká limuzína typu Thalie, moc to nedoporučuji, přeci jen 1,2 16V není diesel. Při 60 je zhruba na 2000 ot. to už se dá. Jinak Thalia je miláček, slouží a slouží a nic moc nechce velmi mě baví číst/sledovat v časopisech a v TV recenze na toto auto. Někdy je velmi zábavné sledovat obrovskou chuť renzenta najít a co nejvíce zdůraznit "negativaů a vyzdvihnout proti ni Fabii. Ono to,ale jde dost těžko. Pořád dokolo omýlat že má gumové řazení a že se ráda naklání (to že je proti Fabii opravdovým kočárem nezazní nikdy) a tak se uvádí: pro velkého řidiče je strašně malá (o nic menší než Fabia) vzadu má na sezení "lavici" (o nic horší než Fabia) a ten kufr, ten je vám tak špoatně přístupný a tanakládací hrana (ne jinak u jiných sedanů) ta je tak vysoko, div se vám při nákládání nepřelomí páteř!!! a tak dále a tak dále. Je to prostě obchodní trhák a hlavně povedené auto a to leží v žaludku lec komu, že?

09.02.2009 | 15:55:07 | Honza Reagovat

Nejsem přehnaný grafoman, ale tolik hrubek, co vyplodil Jurajo, to je něco.

09.02.2009 | 15:44:07 | Radek Reagovat

Pružný motor

Tak pán blbeček ještě nejel s Thalii, proto musí hned nadávat, motor je opravdu jedna z největších předností vozu. Na dálnici sice žere víc, ale furt je to nepoměr voproti Fobii 1,2HTP. Já se na dálnici v pohodě dostanu pod 7 litrů a to jedu svejch 120 - 130Km/h.

09.02.2009 | 15:36:28 | Gramáč Reagovat

Pružný motor?

Hovno má pružnej motor. To jen díky krátkým převodům jede 50 na pětku. Proto taky po dálnici žere jako kráva!

09.02.2009 | 13:52:07 |  Reagovat

Renault thalia 1.2 16v 55kv

mam tiez thaliu uz jedenapolroka spokojnost je velka velky batozinovi priestor,505l zmesti sa tam skoro vsetko je tam trosku nedomisleni nakladaci otvor. mal som problem pri nakladani zlozeneho kocika.poruchi som mal dve plietli sa richlosti,pri radeni jednotky mi tam parkrat skocila trojka a vichadzal zvlastni zvuk z dveri pri otvarani okna.Vsetko sa vybavilo pocas zaruky.Mam v aute aj klimatizaciu je to vyborna vec ale nedoporucujem ju mat zapnutu pri jazde do strmsieho kopca je tam velky ubitok na sile motora inak vinikajuce auto.Nizka cena mala spotreba velky kufor podla svojich skusenosti vrelo odporucam

09.02.2009 | 13:25:42 | jurajo Reagovat

Moja Natalka

Ahojte,vlastnim Thaliu uz 4 mesiace a najazdil som 6000 km.Nemam s nou ziaden probleeeem klop,klop,klop.Napocuval som sa tolko hluposti okolo tohto auticka,ale je OK.Skromne a spolahlive so slusnou spotrebou.Meriam 195cm a to som sa najviac bal o nohy,ale su v pohode a aj hlavu si neobucham,hehe.Mne sa praveze tato zadna cast auta,cize kufor nesmierne paci,lebo je taky robustny.Zdar blbcom :-)))

13.12.2008 | 02:54:19 | Tomi Reagovat

Místa pro nohy je dost. A jezdíš s nohama do X nebo do O? To je dost zásadní.

30.07.2008 | 16:53:49 | Radek Reagovat

Jednička!!!

Som čerstvá držiteľka Thalie ,1.2, 16V. Už pri prvej jazde sme si hneď "padli do oka". Pekný a pohodlný interiér, spojka mäkká a vôbec celá jazda v Thálii je zážitkom. Rýchlosti sa radia veľmi ľahko a presne, auto ma celkom dobrý ťah. Pre mňa ako pre ženu úplne ideálne. Aj keď mnohí kritizujú tvar kufra mne pripadá veľmi pekný a účelný. Práve tento kufor dodáva autu jeho originálny tvar typický pre Tháliu. Vzhľadom na moju výšku (183cm) som mala v začiatkoch obavy o dostatok miesta pre moje dlhé nohy (hlavne pod volantom), ale moje obavy boli neopodstatnené. Miesta je tam viac než dosť - cítim sa pohodlne a bezpečne. Vrele Natálku všetkým odporúčam a prajem všetkým súčasným aj budúcim držiteľom tohto autíčka veľa šťastných kilometrov bez závady a nehody.
Adka.

30.07.2008 | 14:47:16 | Adka Reagovat

brzdy

Ty zvuky při brždění bych nebral příliš vážně, jedná se zřejmě o korozi na kotoučích, mám thálii již tři roky, též od novoty a mám stejnou zkušenost. Brzdy taky šetřím tím, že jezdím rozumně . Když potom razantněji zabrzdíš několikrát za sebou, tak by zvuky měli zmizet, pokud né tak se jedná zřejmě o závadu, ale pochybuju....
S přáním mnoha km bez nehod Pavel z ostravska.

20.05.2008 | 20:54:03 | Pavel Reagovat

skusenosti

Mam dvojrocnu Thaliu 1.2, 16V, 55KW. Vseobecne som spokony az na dva problemy. Tem prvy problem je tesnenie na vodicovych dverach. Bolo vymenene ale zda sa mi, ze problem pretrvava. Ten druhy problem je hucanie brzdnych dosticiek pri brzdeni. Vozidlo ma 25.000 km dosticky pri uspornej jazde opotrebovane minimalne. V servise poruchu nedokazali opravit a vymena brzdnych dosticiek udajne neprichadza do uvahy, vraj to nespada do zaruky. Vie mi niekto poradit ako mam dalej postupovat? Inak som maximalne nespokojny s pristupok ludi v servise Renault. Dakujem.

20.03.2008 | 18:07:45 | Milan Reagovat

Hluk

Hluk od okna u řidiče mají snad všechny Thalie, dá se to opravit vteřiňákem. Pokud se podíváš pořádně, zjistíš, že těsnění u okna je odchlíplé, proto ten zvuk. Jinak motor 1,2 16V pro toto auto super, pro něco těžšího bych volil výkonější jednotku, ale když si představim, že si lidi kupujou Fabii 40Kw, tak sem klidnej.

06.02.2008 | 17:31:43 | Grami Reagovat

fujthalia, tebe doma nepovedali ze si debil ?????????

06.02.2008 | 15:22:34 | sonny Reagovat

1110kg a 1.2 16v, to bude katastrofální slabota. S řidičem 1200kg. Uvažoval bych o jiném motoru, leč zde poznáš každé kilo navíc.

30.01.2008 | 20:30:50 | Radek Reagovat

Ja bežne v robote jazdím piatimi autami /berlingo,trafic,doblo,mercedesE,807/ a ani jedno nešumí donkonca mi nešumela ani favoritka , takže viem rozoznat čo je subjektívne a čo objektívne, a ani nehúlim takže nemám fleš.

30.01.2008 | 20:21:00 | tibor Reagovat

Subjektivne pocity ako je sumenie od okna, zablesky, zvlastny zvuk atd atd je zrejme velmi tazko reklamovat. Ten počitač asi nemozu spochybnit.

30.01.2008 | 18:14:40 | duves Reagovat

Som na 2000 kilometroch , spotreba sa mi nezlepšuje ale dynamika o to viac. Začína to byt príjemný švihák ale bohužial sa my objavuje šumenie od okna , viacerí to tu spomínajú mám si zvyknút alebo je nato 100pro recept ? Spomínal som to u predajcu ,pozeral na mna ako na ufo , robil sa že nič nevie. A ešte palubný počítač mi neukazuje dojazd , všetko ostatné ano iba to nie. Raz som vynuloval počítadlá a odvtedy mi len blikajú čiarky. čo stým ???

29.01.2008 | 22:00:38 | tibor Reagovat

Clio Grandtour ma 1110 kg

29.01.2008 | 21:12:12 | duves Reagovat

1,2 16V

No tak to je hustý, motor 1,2 16V je podle mne pro Thalii akorát. Motor nemá s autem vůbec žádný problém, Thalie váží něco pod tunu. De o to, že Clio bude asi těžší. Ale podle testů by měl být také v pohodě, furt lepší než 1,2 12V.

29.01.2008 | 05:54:05 | Grami Reagovat

Zaujimavy motor

Ja sa chystam kupit Clio Kombi, teraz je to novinka. Ma mat zrejme ten isty motor, sice ziadny trhak asfaltu, ale spotreba sa mi zda velmi rozumna. Na rozdiel od fabii HTP motor s obsahom 1,2, ktore pri stovke maju spotrebu 5,9 l, ale pri rychlosti 130 kmh maju neuveritelnu spotrebu 12 litrov!

28.01.2008 | 20:16:15 | duves Reagovat

Hluk od okna

Já mám to samé. Stačí si detailnějš prohlédnout těsnění okolo okna. V horním pravém rohu uvidíš, že těsnění je odchlíplé. Dá se to prý vyřešit vteřinovým lepidlem, ale ještě sem se k tomu nedostal. Jinak tuto vadu mají snad všechny Thalie.

28.01.2008 | 11:32:07 | Grami Reagovat

spotreba II. a problém s dverami

Chem len upresniť. Naozaj išlo o rychlosť 130 km/h rovinky kopce...proste priemer bol cca 8.5 l. Ale ak som skúšal udržiavať 90 km/h po okreskach, tak spotreba bola okolo 5.6 max. 6l, skušal som aj niečo ine...ísť šetrnejšie teda po diaľnici max.110...spotreba klesla v priemere na 6,5l/100km. Nuž ale peniažky sa mi vratia pri jazde po meste, myslel som že to bude viac, ale priemer po Bratislave okolo 6.6l, čo nie je až tak veľa.


Nuž a priznám sa ešte sa mi objavila jedna vec...zväčšený hluk pri vodičových dverách, stále mám pocit akoby som mal pootvorené okno, alebo nedovreté dvere. Má niekto skúsenosti?? Je to len chladom, alebo nejka vada tesnenia okolo dveri??
Vďaka za odpoveď.
Laci

28.01.2008 | 09:23:22 | Laci Reagovat

spotreba

Ja som thaliu kupil za 284L sk a preto lebo som mal len tolko penazi. Za porovnatelnu cenu nedostat uspornejsie auto ,a za cenový rozdiel ktorý je medzi rovnakoobjemnym turbodizlom a benzinakom sa budem este hodnu chvilu vozit. svojim predoslim prispevkom som nechcel podkopávat thaliu , lebo dufam ze po zábehu mi este klesne spotreba ale cítal som aj ostatné recenzie a tam kazdy píse také spotreby aké by som bral aj ja. Ja na sukromnom aute najazdím rocne asi 10000 km takze ked si prepocítam cenovy rodiel /50000sk/ medzi benzín a dízel thaliou tak na tom rozdiely sa budem vyvázat este 3-4 roky. Pri takomto nizkom pocte kilometrov kupovat dvojlitra je absolutne iracionalne a zbytocne.

23.01.2008 | 22:19:54 | tibor Reagovat

A co se týká auto s 2.0 a výš, tam je to otázka "rozumné" ojetiny. Samozřejmě je to sázka do loterie, ale za 360L to bude poměrně solidní vozítko, nehledě k tomu, že vozy s motory s podobnými kubatůrami jistě snesou více, než vozy z kategorie "malé". Nejen motoricky ale hlavně podvozek apod.

23.01.2008 | 20:43:09 | Radek Reagovat

S tím dieselem máš pravdu, ovšem, problém je, že v rozumné cenové relaci cca 360L (to je cifra dostupná běžnému člověku si myslím) je nabídka poměrně úzká - Astra G i H, Bravo, Megane. Tím to asi hasne. Vyloučil jsem vysloveně malé vozy typu Fabia (tam pochybuji, že by vůbec tyto peníze stačili).

23.01.2008 | 20:38:20 | Radek Reagovat

Spotřeba malých aut

Problém je, že kdybych si chtěl koupit nové auto v benzínu s obsahem 2 litry a víc, tak to už je velice moc peněz. Řekl bych že pro normálního lehce nad průměr vydělávajícího čecha pokud chce jezdit po dálnici nad rychlostními limity je lepší diesel. Ale teď něco z praxe: jednou jsem potřeboval vylepšit jízdní průměr, na dálnici mezi Vídní a italskými hranicemi s malou corsou eco (benzín 1.2). Takže pořád na tachometru 140, tak jak všichni ostatní slušní rakušáci. Ty co mne předjeli do kopce jsem zase dohonil s kopce, sem tam nějaké omezení. Počítač v autě samozřejmě nebyl. Ale když jsem to pak přepočítával orientačně doma, tak spotřeba stejná jako jindy - odhadem 5,5l/100 km. Nebylo divu, vždyť skutečný jízdní průměr vyšel na 115 km/h!!!

23.01.2008 | 20:24:00 | fabian Reagovat

8.5L - 9L po rovině při 130km/h? Tak to už je teda maso. Čili po okreskách a kolem 90km/h. Hmm, žádný šlágr. Opravdu jsou vozidla a takovými motory na dálnici nepoužitelná. Fakt ale je, že kdo jezdí často po dálnici a rychlostkách, koupí si něco kolem 2.0, protože fakticky na PHM ušetří.

23.01.2008 | 13:41:57 | Radek Reagovat

niečo o spotrebe

Pojazdil som teraz hodne mimo mesta na diaľniciach. A upresnime si taký ten všeobecný základ. Spotreba pri udržiavanej 130km/h - cca 8.5 - 9l na rovinke, do mierneho kopca mi aktuálna vyskočila aj na 14-15l. Celkovo som teraz na poslednú takú víkendovku prešiel nejakých 800km. Diaľnice a okresky. Nešetril som potreboval som to rýchlo ale pri dodržaivaní rýchlosti...okresky 90km/h, diaľnica 130km/h...menšie dedinky 60km/h...po tomto malom teste som už nebol spotrebou až tak nadšený ako na začiatku keď som si išiel v pohodičke stále rovnako 90km/h pri zabiehaní. Teraz mi spotreba riadne vyskočila 7.6l/100km. Ale porovnal som to s favoritom, tam som to výpočtami stanovil na nejkých 8,5 - 9l tak že v podstate šetrím ;o)) Uvedené tabuľkové údaje neberte až tak vážne a pri jazde po diaľnici (teda ak pôjdete maximálnou povolenou)zabudnite na priemer 5 l pri mimomestskom cykle.

23.01.2008 | 11:37:32 | Laci Reagovat

Spotřeba

Do ujetí cca. 3000Km sem měl spotřebu tak kolem 6,7l/100km, trasy většinou 35Km. Teď mám najeto 8000Km a spotřeba klesla ne 6,3l/100km, stejné trasy. Myslím, že v létě to pude eště vo kus níž. Na druhou stranu mám dost lehkou nohu, žádnej kvalt. Motor 1,2 16V.

19.01.2008 | 07:18:31 | Grami Reagovat

thaliman

Tiez som teraz kupil thaliu,tiez mám rodinu,tiez som presadol z favorita. Vpodstate suhlasím so vsetkim co pises ,mám na nej 1800km thaliu poznám dávno ,má ju brat ,kolega , známy vedel som do coho idem . Mám tiez 1,2 -ku ale tá spotreba co píses mi zdaleka nevychádza. Najlepsia co som mal bola 6,1 ale to uplne mimo mesta. V zmiesanej prevádzke mi vychádza 6,8 co je dost daleko od tvojej. Nie som sportovec nemám ziadne pretekárske ambície jazdím len tak tatkovski. dufam ze sa to zlepsí. A este k dizajnu , nikdy sa mi thalia nepácila napriek tomu som odporucil bratovi a aj ja som si ju kupil. Je to uplne racionálne vozidlo a postacujuce pre proletárov. a basta.

18.01.2008 | 22:37:13 | tibor Reagovat

sabotér

Prehlasujem, že príspevky zo dňa 21.12. 2007 zaslané v čase 0:01 - 0:04 som neposielal . Ide o moje predchádzajúce vajadrenia ktoré ktosi iný skopíroval, a v mojom mene poslal. Očividne nezapadajú do kontextu. Ak je to možné, prosím správcu tohoto servera, aby pozrel IP adresy odosielateľa. Keďže sa určite nezhodujú s mojou IP, navrhujem, aby príspevky ako podvrhnuté vymazal.

Ďakujem.

22.12.2007 | 00:13:30 | Vlado Reagovat

Tháliu som kúpil vlastne omylom. Odjakživa sa mi jej design nepáčil a zadnú partiu som považoval za exemplárny príklad nevkusu. Život je ale občas žartovný.

21.12.2007 | 00:04:48 | Vlado Reagovat

Milý thalián,



ani vo sne by mi neprišlo na um sa niekomu vysmievať, vyvarovať či nebodaj mu nadávať. Ja som NAOZAJ konzultoval Fujthaliove príspevky s psychologičkou a ona mi dala vyjadrenie, ktoré som napísal. Vrátane toho, že by pre potvrdenie diagnózy potrebovala vidieť jeho rukopis a ešte lepšie s ním hovoriť. To druhé je asi nereálne, že...

Čo sa týka urážania: Na Fujthaliovi ma zaujali minimálne 2 skutočnosti.

1. Že nenávidí nejaké približovadlo.

2. A nenávidí ho tak silno, že sústavne píše invektívy na webové stránky, kde si jeho vlastníci vymieňajú skúsenosti.



Neviem, ako ostatní čitatelia tohoto fóra, ale ja nepociťujem nenávisť jk žiadnemu typu auta. Pripadá mi to divné. Ale aj keď by mi nejaké auto vadilo (čo ja viem, napr. Citroen 2) , nenavážal by som sa do jeho majiteľov takým neokrôchaným spôsobom na stránke recenzií C2.

S pozdravom:



Diagnóza nie je urážka, ale pomoc,



sa lúči Vlado.

21.12.2007 | 00:02:49 | Vlado Reagovat

Som rád, že ste ma správne pochopili. Ja skutočne neviem, ako niekto (Fujthalia, čiže Anonym) dokáže tráviť čas urážkami jemu neznámych ľudí iba preto, že majú nejaké auto, ktoré je jemu osobne nesympatické. A naozaj mi ho je ľúto, lebo si myslím, že musí byť silne nevyrovnaný a rozhodne intolerantný. Mimochodom, nazrel som na recenzie Laguny a aj tam sa nejaký človek podpísaný ako Anonym naváža do Renaultov. Súhlasím s vami v tom, že by sme mali ignorovať jeho príspevky, lebo súdiac z jeho štýlu vyjadrovania, nie je prístupný žiadnym argumentom. Proste potrebuje si kompenzovať svoje problémy a robí to spôsobom, ktorý normálnemu človeku pripadá nepochopiteľný. A teraz z iného súdka. Mám kamaráda, ktorý predáva autá nemenovanej veľmi renomovanej značky (nie Renaulty). Požiadal ho jeho známy, či by mu neporadil ohľadne kúpy Thalie. Môj priateľ konzultoval vec so mnou a samozrejme, ja som mu povedal pravdu, iba pravdu a nič len pravdu. Tak išli do predajne a absolvovali skúšobnú jazdu. Kamarád mi potom volal a hovoril, že bol veľmi milo prekvapený vlastnosťami Thalie. Tichá, živá, pohodová. A to jazdí viac ako 10 rokov na autách, ktoré predáva a ktorých cena je okolo 1,5 milióna korún. Tú Thaliu si jeho známy objednal. Želám Vám, aj všetkým čitateľom týchto riadkov, pokojné Vianoce a všetko dobré v r. 2008.

21.12.2007 | 00:01:52 | Vlado Reagovat

Som rád, že ste ma správne pochopili. Ja skutočne neviem, ako niekto (Fujthalia, čiže Anonym) dokáže tráviť čas urážkami jemu neznámych ľudí iba preto, že majú nejaké auto, ktoré je jemu osobne nesympatické. A naozaj mi ho je ľúto, lebo si myslím, že musí byť silne nevyrovnaný a rozhodne intolerantný. Mimochodom, nazrel som na recenzie Laguny a aj tam sa nejaký človek podpísaný ako Anonym naváža do Renaultov. Súhlasím s vami v tom, že by sme mali ignorovať jeho príspevky, lebo súdiac z jeho štýlu vyjadrovania, nie je prístupný žiadnym argumentom. Proste potrebuje si kompenzovať svoje problémy a robí to spôsobom, ktorý normálnemu človeku pripadá nepochopiteľný. A teraz z iného súdka. Mám kamaráda, ktorý predáva autá nemenovanej veľmi renomovanej značky (nie Renaulty). Požiadal ho jeho známy, či by mu neporadil ohľadne kúpy Thalie. Môj priateľ konzultoval vec so mnou a samozrejme, ja som mu povedal pravdu, iba pravdu a nič len pravdu. Tak išli do predajne a absolvovali skúšobnú jazdu. Kamarád mi potom volal a hovoril, že bol veľmi milo prekvapený vlastnosťami Thalie. Tichá, živá, pohodová. A to jazdí viac ako 10 rokov na autách, ktoré predáva a ktorých cena je okolo 1,5 milióna korún. Tú Thaliu si jeho známy objednal. Želám Vám, aj všetkým čitateľom týchto riadkov, pokojné Vianoce a všetko dobré v r. 2008.

21.12.2007 | 00:01:37 | Vlado Reagovat

Som rád, že ste ma správne pochopili. Ja skutočne neviem, ako niekto (Fujthalia, čiže Anonym) dokáže tráviť čas urážkami jemu neznámych ľudí iba preto, že majú nejaké auto, ktoré je jemu osobne nesympatické. A naozaj mi ho je ľúto, lebo si myslím, že musí byť silne nevyrovnaný a rozhodne intolerantný. Mimochodom, nazrel som na recenzie Laguny a aj tam sa nejaký človek podpísaný ako Anonym naváža do Renaultov. Súhlasím s vami v tom, že by sme mali ignorovať jeho príspevky, lebo súdiac z jeho štýlu vyjadrovania, nie je prístupný žiadnym argumentom. Proste potrebuje si kompenzovať svoje problémy a robí to spôsobom, ktorý normálnemu človeku pripadá nepochopiteľný. A teraz z iného súdka. Mám kamaráda, ktorý predáva autá nemenovanej veľmi renomovanej značky (nie Renaulty). Požiadal ho jeho známy, či by mu neporadil ohľadne kúpy Thalie. Môj priateľ konzultoval vec so mnou a samozrejme, ja som mu povedal pravdu, iba pravdu a nič len pravdu. Tak išli do predajne a absolvovali skúšobnú jazdu. Kamarád mi potom volal a hovoril, že bol veľmi milo prekvapený vlastnosťami Thalie. Tichá, živá, pohodová. A to jazdí viac ako 10 rokov na autách, ktoré predáva a ktorých cena je okolo 1,5 milióna korún. Tú Thaliu si jeho známy objednal. Želám Vám, aj všetkým čitateľom týchto riadkov, pokojné Vianoce a všetko dobré v r. 2008.

21.12.2007 | 00:01:22 | Vlado Reagovat

Thalia

Ja osobne kašlem na to čo si kto myslí. Pri výbere auta som pozeral na niekoľko aspektov...financie, úžitkovosť, komfort...a naozaj skĺbiť toto všetko za rozumnú cenu do nového auta a pri tom sa zmestiť do limitu 300.000,-. Ja osobne sa za "toto" auto vôbec nehanbím a dokonca som rád, že mi stojí pred domom a taktiež nemám tendenciu odsudzovať, ak si niekto kúpi iné. Každý nech si rúbe tak vysoko ako vládze ;o)
No a teraz najmä to čo som chcel.
Všetkým, tým čo namontované nemajú, vrelo odporúčam namontovanie predných i zadných zásterok. Auto najmä v zimných mesiacoch, keď sú cesty sústavne vlhké a zablatené vyhadzuje všetok bordel z cies pekne na svoje boky, čo ani z estetickeho hľadiska nie je nič moc, ale horšie je že vyhadzuje tu hromadu kamienkov a otĺka tak lak. Mne sa osvedčili preto zásterky, predné i zadné. Teda z mojej osobnej skúsenosti vrelo odporúčam. Montaž v servise aj so zakupenim vyšla cca. 2000,-Sk no pohľad na čistejšie auto je k nezaplateniu. ;o)
Dnes asi toľko a už len na záver, som rád že existuje takýto server, kde sa dá naozaj nájsť veľa rozumných recenzií, rád a postrehov...všetkým želám do roku 2008 len to najlepšie a veľa šťastných kylometrov v automobiloch akejkoľvek značky.
L.

19.12.2007 | 11:50:53 | Laci Reagovat

pre Thaliana

Som rád, že ste ma správne pochopili. Ja skutočne neviem, ako niekto (Fujthalia, čiže Anonym) dokáže tráviť čas urážkami jemu neznámych ľudí iba preto, že majú nejaké auto, ktoré je jemu osobne nesympatické. A naozaj mi ho je ľúto, lebo si myslím, že musí byť silne nevyrovnaný a rozhodne intolerantný. Mimochodom, nazrel som na recenzie Laguny a aj tam sa nejaký človek podpísaný ako Anonym naváža do Renaultov.

Súhlasím s vami v tom, že by sme mali ignorovať jeho príspevky, lebo súdiac z jeho štýlu vyjadrovania, nie je prístupný žiadnym argumentom. Proste potrebuje si kompenzovať svoje problémy a robí to spôsobom, ktorý normálnemu človeku pripadá nepochopiteľný.

A teraz z iného súdka.

Mám kamaráda, ktorý predáva autá nemenovanej veľmi renomovanej značky (nie Renaulty). Požiadal ho jeho známy, či by mu neporadil ohľadne kúpy Thalie. Môj priateľ konzultoval vec so mnou a samozrejme, ja som mu povedal pravdu, iba pravdu a nič len pravdu. Tak išli do predajne a absolvovali skúšobnú jazdu. Kamarád mi potom volal a hovoril, že bol veľmi milo prekvapený vlastnosťami Thalie. Tichá, živá, pohodová. A to jazdí viac ako 10 rokov na autách, ktoré predáva a ktorých cena je okolo 1,5 milióna korún. Tú Thaliu si jeho známy objednal.

Želám Vám, aj všetkým čitateľom týchto riadkov, pokojné Vianoce a všetko dobré v r. 2008.

18.12.2007 | 22:30:03 | Vlado Reagovat

Samozřejmě,že to bylo myšleno na fuythaliáka a jim podobným a ne na vás.


Pište sem třeba kolik už máte najeto km a jestli se vyskytly nějaké poruchy.
Já mám najeto necelých 30000km a za dva měsíce jdu na garančku po dvou letech.
Zajímalo by mně třeba ten aerodinamickej hluk od levýho okna,jestli s tim má někdo zkušenost.Někde jsem četl,že v záruce měnily těsnění okna,jo a ještě začal jít ztuha odemykat zámek u kufru.
Jinak zatim bez poruchy.

18.12.2007 | 19:20:46 | thalian Reagovat

Pre thalian-a

Milý thalián,

ani vo sne by mi neprišlo na um sa niekomu vysmievať, vyvarovať či nebodaj mu nadávať. Ja som NAOZAJ konzultoval Fujthaliove príspevky s psychologičkou a ona mi dala vyjadrenie, ktoré som napísal. Vrátane toho, že by pre potvrdenie diagnózy potrebovala vidieť jeho rukopis a ešte lepšie s ním hovoriť. To druhé je asi nereálne, že...
Čo sa týka urážania: Na Fujthaliovi ma zaujali minimálne 2 skutočnosti.
1. Že nenávidí nejaké približovadlo.
2. A nenávidí ho tak silno, že sústavne píše invektívy na webové stránky, kde si jeho vlastníci vymieňajú skúsenosti.

Neviem, ako ostatní čitatelia tohoto fóra, ale ja nepociťujem nenávisť jk žiadnemu typu auta. Pripadá mi to divné. Ale aj keď by mi nejaké auto vadilo (čo ja viem, napr. Citroen 2) , nenavážal by som sa do jeho majiteľov takým neokrôchaným spôsobom na stránke recenzií C2.
S pozdravom:

Diagnóza nie je urážka, ale pomoc,

sa lúči Vlado.

17.12.2007 | 21:57:07 | Vlado Reagovat

re-thalian

Máš pravdu tieto stránky neboli na to vytvorené,ale v prvom rade to vysvetli fujthaliovi,pretože on je tu jediný kto tu nadáva a hnusne sa vyjadruje a ty by si sa mal tiež tým riadiť. Také vyjadrenie ako si napísal tu tiež nepatrí ty inteligent.

17.12.2007 | 21:31:27 | ramirez Reagovat

Zdá se mi,že to tu trochu pozbývá smysl.Doporučuju všem majitelům "nejhnusnějšího,nejhoršího,nejporuchovějšího"a nevím ještě jakýho auta nereagovat na komentáře typu "futhalia" atd. Tyto stránky byly vytvořeny k jinýmu účelu než k urážení,nadávání,povyšování se nad ostatníma.Lidi se chtěj dozvědět něco o zkušenostech majitelů a ne nesmysly co sem vůbec nepatří.

17.12.2007 | 13:43:09 | thalian Reagovat

Diagnóza

Mily Fujthalia alias anonym, alias..

hovoril som dnes o tebe s psychologičkou. Predbežne to vyzerá, že máš maniodepresívnu psychózu. Potrebovala by ešte vzorku tvojho rukopisu. Mohol by si byť so kind a oscanovať a hoďit na tento server niečo málo rukou napísaných tvojich žlčovitých útokov voči tebe nesympatickým pribliižovadlám? Tvoj rukopis by pomohol k upresneniu tvojej diagnózy.
S pozdravom:

"Zavolejte Chocholouška!" sa lúči
Vlado.

15.12.2007 | 22:58:32 | Vlado Reagovat

Anonym je chudák a ještě k tomu neumí ani číst,ale on holt při narození nedostal mozek.Co s tím naděláme.Jinak nechápu proč lezeš na recenze toho pro tebe tak hnusnýho auta.Nech se zahrabat.

13.12.2007 | 10:17:52 | piky01 Reagovat

súdnosť

Vieš milý fujthalia mne vôbec nevadí že sa ti Thalia nepáči,je to tvoj názor a rešpektujem to. Ale na druhej strane skús sa vyjadrovať slušne a keď sa ti niečo nepáči napíš to tak aby sa to dalo čítať. A čo sa týka môjho mena ramirez je moja prezývka,nemá to nič spoločné s turkami a na rozdiel od tvojho mena fujthalia alebo anonym alebo čo to vlastne si,nikoho neurážam už len menom. Zrejme si ventiluješ nejaké svoje komplexy,ale čo už aj takých ako sy ty tu musíme tolerovať.

12.12.2007 | 13:32:04 | ramirez Reagovat

Tak se nám fujfhalie či anonyme pochlub, co ti stojí před barákem? Aby sme se mohli inspirovat a kupovat auta světových znalců.

12.12.2007 | 06:42:36 | tibi Reagovat

Anonym

Anonym a Fujthalia jedno jest. Vyjadrené matematicky:


Anonym=Fujthalia=chudák

11.12.2007 | 22:30:19 | Vlado Reagovat

To bob: Určitě existuje auto které nenávidíš. Já jsem zapalený do aut a žádné auto mi nevadí kromě thalie. Já se za ubožáka nevydávám. Nemám žádný problem

11.12.2007 | 21:44:27 | fujthalia Reagovat

anonym

Anonyme, já mám nové BMW M5 a nikdy bych o Thalii nenapsal tak urážlivá slova jako ty. Někdo prostě nechce ojetinu a nehodlá v autě utopit přespříliš peněz. Myslím, že máš problém sám se sebou a tvé komentáře o tobě nechtěně něco vypovídají. Pro mě jsi ubožák.Promiň.

11.12.2007 | 20:12:50 | Bob 2 Reagovat

To pičky01: nevím no, asi ti opravdu zavidím ten tvůl luxusní parník s 1.2 a mám strašně moc ojetou 120ku. Uplně jsi mně prokoukl:))) Nevím proč se všichni uráží nad mojím názorem?? Protože se vás to dotklo??? Protože to je pravda??? kdybych tohle napsal například o Audi a8 4.2 tdi, tak mně každý bude považovat za blba a nikdo na to nebude ani reagovat. Ale o tomhle zkurven** autě??? Bud dají lidé částečně za pravdu, nebo se hloupí majíté Pitka01 urazí . nemluvím ani o Ramirezovi. Urážite sé, protože máte komplex a dobře víte, že thalia je nepovedené extremně hnusné (auto) pro lidi bez vkusu...

11.12.2007 | 19:07:01 | fujthalia Reagovat

Jsem taky majitelem Thalie 1.2 16 V ICE a musím souhlasit,že je to velice povedé autíčko.Kupoval jsem jí novou i přesto,že jsem přemýšlel nad něčím větším,ale z finančního důvodu ojetým.Thalia to vyhrála jasně jak ze strany výbavy ( ABS,el.okna,klima,dal.centrál,servo atd.a hlavně jitoty,že to auto není bourané s přetočeným tachometrem, jak se to rádo dělá.Mám jí zatím 3/4 roku a prozatím bez poruchy.Spotřeba kolem 6,5 l.JInak pro anonyma - nech se léčit a když máš jen na ojetou 120 tak nezáviď.Blbe.

11.12.2007 | 18:51:36 | piky01 Reagovat

re-anonym

úprimne ťa ľutujem anonym tak zabedneného a frustrovaného debila som už dávno nevidel. fakt mi ťa je ľúto,ale nejaký doktor ti hádam pomôže.

11.12.2007 | 12:46:28 | ramirez Reagovat

Jen a jen pouhá pravda o tomhle tureckém autě s nulovým charakterem, nejošklivějším designem všech dob. Pochopím, když si nějaký vidlák z jzd chce koupit nové auto, tak si koupí thaliu nebo fabii htp. Nebo v horším případě nějaký pedagog. Já thalii pochopím jako velmi nekvalitní spotřební věc za minimalní cenu. Tohle auto si tudiž musí koupit někdo, kdo k autům nemá žádný vztah, nebo mu je jedno v jakém autě jede, hlavně že má nové a za dobrou cenu...(ikdyž thalii považovat za auto ani nemůžeme) A právě tohle mi vrtá hlavou: Když se někdo dívá na tyhle stránky, tak má k autům alespon nějaký vztah, když už tady píše recenzi, tak je to fanoušek do aut, nebo si chce postěžovat jaké mněl s autem problémy. Ale když řidič thalie najezdí 5000km ročně, když nasněží tak raději použije MHD, a vůz výlučně používá k nedělním výletů do tesca a k jízdám k doktorovy, tak jak sakra můlže majitel thálie psát recenzi????????????????????????????????? Co je to sakra za člověk, za odporné zvíře??????? Když někdo je zapálený do aut, tak si přece jednoduše thalii a fabii HTP nekoupí!!!!!!!!!!!!!!!!! Chce se mi z vás zvracet, thaliani

10.12.2007 | 22:17:25 |  Reagovat

Súhlasím

Výstižná recenzia. Polemizoval by som iba s tvrdením, že auto je lenivé. Možno v porovnaní so 100 k verziou. Ale ináč sa má k svetu. Napríklad pri rozbiehaní zo svetelnej križovatky; keď sa ponáhľam, vytočím motor na dvojke na 5- 6 tis otáčok a väčšinu áut nechám ďaleko za sebou. Dnes som sa doťahoval s Kiou Sorento a neostal som v hanbe. Nakláňanie v zákrutách je vec zvyku, lebo každé auto pôjde skôr do šmyku, ako by sa prevrátilo. Na dobrých pneumatikách (tá investícia stojí za to) prejdem zákrutou najmenej tak rýchlo, ako Fábie, o ktorých podvozku píšu českí a slovenskí recenzenti v superlatívoch. Na rozdiel od Fábií však ani po niekoľkohodinovej jazde nemám pocit vytrasenosti. Čo je jedna z vecí, ktoré na Thalii oceňujem.

01.12.2007 | 22:09:29 | Vlado Reagovat

Udávání stoupání

S renaulty nemám žádné skušenosti, ale spolehlivosti thalie bych věřil a taky by mi nevadilo mít ji doma.
Kdysi jsem objevil převodní tabulku na udávání sklonů - převod stupňů na procenta. Tak jen pro informaci: 16 stupňů je sklon skoro 29 procent a takové stoupání není ani v Alpách. Ty největší tam jsou kolem 20 procent a to je asi 11 stupňů (ono totiž 45 stupňů je 100%).
Nevím jak na Slovensku, ale u nás když je velké stoupání tak mám pocit že tam mrsknou značku 12% a zametené, určitě by se ve skutečnosti naměřilo něco jiného.

23.11.2007 | 19:15:07 | miracek Reagovat

5-tka

Mám s tímto motorem v Thalii najeto zatím 2500Km a opravdu na 5-ku se dá jet na rovince v pohodě 50Km/h. Pružnost motoru je na tomto autě jedna z nejlepších věcí. Jinak spotřebu se ustálila na 6,5l, ale zajíždim motor svým způsobem, takže to jednou za čas vytočím na 6000ot a celkově motor dost protahuju.

22.11.2007 | 09:31:31 | grami Reagovat

na 5-tke do kopca

Veru samého ma to prekvapilo, pod kopcom značka hovorila jasne, na štvorke šlo super a tak som tam buchol 5-tku a bez straty otačok sa na 70-tke pekne chytila a ťahala až na vrch. Nebyť zákrut myslim že by to Thalka vybehla docela razantne ;o). Ale sam uznavam že som bol milo prekvapeny.

A za 300tis. Keď chce niekto nové ako my, so štvor ročnou zárukou ;o)...nech mi ktokoľvek ukáže momentálne na trhu auto v tejto sume a s porovnateľnou výbavou (nové) Neviem veru či sa nájde niečo podobné, iba ak by som ešte 100tis pridal ale to už sme zas niekde ine.

15.11.2007 | 16:03:25 | Laci Reagovat

Promin ale nedá mi to co si napsal, 1.2 a v16stupnovém kopci si zrychloval na 5př. stupen v 70km/h?! Jinák hodně km bez poruch.

14.11.2007 | 20:27:07 | AUDI-man Reagovat

Tak hodn. stast. kilometrov. Aj ked thalia nie je zrovna dizajnersky podla mojho vkusu. Priatelke sa ale velmi paci a svoj fun club si urcite najde. Uz vdaka tej cene. Za 300 tisic ma naozaj co ponuknut. Ak bude fungovat solahlivo tak to bude naozaj hodne muziky za malo penez. Takze nezabudnite dodat po par desiatok tisic kilometrov svoje dojmi.:)

A pripravte sa na to, ze vam tu budu tlacit do hlavy co ste mohli mat za 300 000 tisic. Ja som tiez siel do noveho auta, aj ked ina kategoria a znacka, ale pocuvam to este stale.:)))

14.11.2007 | 15:27:20 | Raydowe Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Renault Thalia