Rok výroby:2011Typ motoru:12Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:4 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 měsícePrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:27. 6. 2011
Mám auto od března ,zatím žádné poruchy najeto 4000km.denně v provozu.Předchozí vůz Renault Mégane nabytý elektronikou mne nechal stát každých 1000km.To thália je v základu a levnější o 250000kč než Mégane,Jsem moc spokojený.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Dobré jízdní vlastnosti spotřeba do 5.litrů.Místa pro řidiče dost a to vážím 105kg.Vzadu pohodlně 3.vnoučata nebo dva dospělí.Kufr 500L.Ovládádí bez posilovače trochu problém ,ale za 150000kč neber to.
Kupoval jsem vůz v březnu 2011.Mám njeto 12000tis.km. a žádná porucha auto je spolehlivé dobře sedí i na sněhu,jsem velice spokojený.Spořeba pod 6.l.Za cenu 149500kč velice dobré auto pojistka zdarma čtyři roky.záruka čtyři roky ,co více si za ty peníze přát.Škoda Citigo se k tomu nedá přirovnat.
27.01.2012 | 16:42:45 | Milan
| 195.113.135.*Reagovat
pro Vaška
Auto jsem kupoval v Trutnově u AUTO RN s.r.o. kde je hned vedle servis, ale ještě jsem ho nepotřeboval, takže nemohu posoudit, protože auto je zatím bez problémů. Kufr je pro mě dostačující (jsem s ním též spokojený), protože na větší věci tahám káru. Silnější auto jsem nechtěl, protože o to je zase větší povinné ručení.A protože mám malé výplaty, tak u mě každá stokoruna hraje roli.
Ale dá se :-), jasně, že ne úplně všude, ale pokud to chcete vyzkoušet tak to jde. Já opravdu jezdím dost rychle,vím to, ale to neznamená, že jsem agresivní nebo sytl brzda plyn. Zkrátka mám firmu a čas jsou peníze. Pokud jedu na dovču i třeba jen do Krkonoš, je to jiná jízda než když jezdím pracovně. Ale fakt je, že se rád svezu a tak jsem si nyní koupil Forda (už jsem měl dříve Sierru) a to je prostě auto se super podvozkem, které na silnici sedí. Když jsem dával pryč Sirku a kupoval v r. 2004 Thalii, myslel jsem si , že vzhledem k tomu, že se jedná o nový vůz , budu mít pokoj se servisem a i komfort bude lepší. Bohužel, přestože jsem věděl, že jdu o dvě třídy níž(ale zase o dost novější auto), byl jsem zklamán, hlavně kvalitou a množstvím problémů, které se začali objevovat těsně po záruce (stejně podezřívám servis, že to věděli dřív, ale nechali to být, až padne záruka). Servis renault to je trágoška (značkový), nejlépe se mi nakonec osvědčili ve Dvoře Králové (Inzat), zato France car v HK, to bylo zoufalství. Pokud jste ale přesedl ze 120-ky, chápu, že je to posun. Nicméně na klasické venkovské důchodcovské ježdění mi to nepřijde příliš vhodný vůz, hlavně proto, že sedan. Přepážka mezi kufrem a kabinou brání přepravě větších předmětů, jak jsem psal, kufr je hluboký ,vstupní otvor malý a závěsy zasahují do kufru. My jsme tátovi pořídili jeden z posledních kusů Hyundai Matrix, vzhledem k tomu, že model končil nebyl drahý,mouchy po faceliftu již vychytány, je celkem slušně vybaven, leccos se v něm převeze a je vyšší, což našemu důchodci vyhovuje :-). Navíc je dost variabilní, posuvné a skloné zadní sedadlo, dělitelný opěrák, zkrátka zvenku malé (parkování) uvnitř překvapivě velké a dobrý výhled, motor 1,6 velmi svižný.
Gumy hustím podle údajů výrobce, který je na sloupku mezi dveřmi.Celá léta jsem byl zvyklý na škodovky a tak se mě tohle auto zdá měkké a dobře odpružené.Jezdíme 2-3 lidi (do práce), plně obsazené auto jsem ještě neměl.
pro Vaška Na některých úsecích v těchto okresech se nechá jet i tou stovkou, ale abych po jednom kilometru jízdy zase honem brzdil do zatáčky, tak to se mě zdá neefektivní.Raději jedu celou dobu 80 a vím, že tou rychlostí i tu zatáčku projedu. Nejsem už z těch mladejch, kteří jezdí stylem plyn, brzda, plyn (na těchto úsecích mě předjíždějí, ale pak do zatáčky zprudka brzdí). A jinak.Také už jsem platil za rychlou jízdu, ale v obci.Ona se ta padesátka na tomto autě špatně dodržuje, jak jsem psal, byl jsem zvyklý na škodovky a tam ta padesátka byla znát na zvuku motoru.Tady motor neslyším a rychlost se mě zdá pomalá. Jezdím už 40 let a ještě jsem neměl vážnou nehodu a tak ani tu bezpečnost u auta nějak neřeším.Pro mě je toto auto stále bezpečnější než 120tka.A na auto nad 200tisíc, které je určitě bezpečnější, se už nikdy nezmůžu.A starší auto z bazaru kupovat nechci, protože denně slyším ve sdělovacích prostředcích jak se tam šidí a podvádí.
Gumy hustím podle údajů výrobce, který je na sloupku mezi dveřmi.Celá léta jsem byl zvyklý na škodovky a tak se mě tohle auto zdá měkké a dobře odpružené.Jezdíme 2-3 lidi (do práce), plně obsazené auto jsem ještě neměl.
pro Vaška Na některých úsecích v těchto okresech se nechá jet i tou stovkou, ale abych po jednom kilometru jízdy zase honem brzdil do zatáčky, tak to se mě zdá neefektivní.Raději jedu celou dobu 80 a vím, že tou rychlostí i tu zatáčku projedu. Nejsem už z těch mladejch, kteří jezdí stylem plyn, brzda, plyn (na těchto úsecích mě předjíždějí, ale pak do zatáčky zprudka brzdí). A jinak.Také už jsem platil za rychlou jízdu, ale v obci.Ona se ta padesátka na tomto autě špatně dodržuje, jak jsem psal, byl jsem zvyklý na škodovky a tam ta padesátka byla znát na zvuku motoru.Tady motor neslyším a rychlost se mě zdá pomalá. Jezdím už 40 let a ještě jsem neměl vážnou nehodu a tak ani tu bezpečnost u auta nějak neřeším.Pro mě je toto auto stále bezpečnější než 120tka.A na auto nad 200tisíc, které je určitě bezpečnější, se už nikdy nezmůžu.A starší auto z bazaru kupovat nechci, protože denně slyším ve sdělovacích prostředcích jak se tam šidí a podvádí.
Ak chce "zmäkčiť" gumy, tak nech si zaplatí zo 2-3 mld EUR a postaví si fabriku a zaplatí vývoj:))
a možno vynájde nezmysel, -mäkkú pneumatiku...do CESTNEJ premávky / nerátajme pretekárske, tie sú mäkké a lepivé, ale na pár km..:((Pochybujem, že by mal obuté run flaty, tie sú tvrdšie, ale bežné pneu. sa NEDAJU ZMAKČIŤ!!, iba zplavniť PODVOZOK:))
Dá sa podvozok oklamať tak,že sa nahodí vyššia výška profilu, od 65-80 sú už pneu schopné absorbovať nejaké výtlky oveľa lepšia ako nejaké40-55 ..., čo to urobí s jazdou.., neviem, neviem:).
je síce pravda, že podľa mojich skúseností sú zatiaľ najkomf. asi Micheliny, ale zďaleka som nevyskúšal všetky značky, iba prémiovky, ale pochybujem, že by ich niekto ľahko preskočil.
P.S. Alebo nech si kúpi takú Volgu z 1980, LISTOVE perá, tá bolá plavná až-až. Alebo nejakú "ameriku".
Mimochodom, pneu sa prehusťujú vždy pri ekojazdách a ekopretekoch za najnižšou spotrebou.
Ale stačilo by mať DOBRE cesty a nemáme čo riešiť..
Hezké. Ale on nepotřebuje gumy přehusťovat. On je chce změkčit. Takže sice máš pravdu, ale jaksi mimo mísu. A racionálně je nesmysl obojí. Tlak má být takový, jaký určil výrobce. Nevycucal si ho z prstu, došel k němu po řadě měření a zkoušek. Je to vždy ten nejvíce možný bezpečný kompromis.
Kľudne treba nafúkať o 0,2-0,4 VIAC. Dávam osobne cez 2,6-2,7 /225/17/50, /2,2-2,4 podľa výrobcu a zaťaženia/, majú nižší valivý odpor, mali by sa teoreticky viac drať v STREDE, ak sú podhustené, tak sa derú okraje.
Ale radšej prehustiť, v letných horúčavach, a vo vysokých rýchlostiach je tam vysoko cez 3 a NIČ sa nestane. Na mäkkých sa vyvalíte pri prvom prudkom "losom teste":(( ľuboš
On nemá na mysli údaj o tlaku od výrobce, jak jsem pochopil, tak ho dodržuje, ale zdá se mu že je to moc tvrdé. Pokud tlak snížíš, možná bude jízda plavnější, ale pneumatiky se budou víc opotřebovávat, do zatáčky pískat, stoupne ti spotřeba a změní se jízdní vlastnosti (zejména v zatáčkách). Nevím, zda to za mírné zlepšení komfortu stojí. Spíše bych volil variantu použití jiných (kvalitnějších) pneumatik s vyšším komfortem. Obecně to bývají Micheliny, ale třeba najdeš v testech pneumatik jiné, které také mají vyšší komfort. Často ale zase na úkor životnosti, nebo jízdních vlastností za určitých podmínek.
Zdarec,na kolik foukat kola-nemáš to náhodou napsaný zevnitř na víčku nádrže??Já to u Fábky mám,a co jsem se ptal v pneu,tak asi ve třech (vždycky se ptám rači na více místech,a vyberu si tak nějak zlatý střed...),tak prý se maj foukat kola 2,0 vzadu,a 2,0-2,1 vepředu.Prý je lidi zbytečně přehušťují,protože si myslí,že když je vepředu motor,tak musí být nafoukané na víc,než vzadu,ale prý by měly mít stejně... To mi řekli asi ve třech servisech.Zkus se zeptat tam u vás v nějakém pneu,jistě ti poradí :-))
Budu Vám vykat, protože vzhledem k věku se to sluší. Thalie měla záruku na prorezivění 12 let i ta stará (nicméně hauptna zespod rezla už od 5-ti :-) . Jinak, že na okrskách TU ,SE,NA se nedá jet přes 100 mi přijde úsměvné, jezdím tady také denně a pod 100 nejdu, zrovna v pondělí mi za 106km dali dva bodíky a litránek pokuty :-) . Jinak pokud kdeco převážíte tipoval bych u Vás spíše Logan MCV, do sedana se špatně leze a přes velký objem je kufr neskladný (malý vstupní otvor,závěsy víka zasahují do interiéru). Co se ostatního týče, je to také o bezpečnosti a tou Thalie zrovna neoplývá.
Tálka stojí víc,při 70.procentech akontace-71000kč a splatkách na 2 roky 2836kč je konečna cena 140000kč.Ale v ceně je 4 roky zaruka a zakoné a havarijní pojištění.Ja sem neodolal a koupil sem si ju v lednu 2011.
Je mi 58 let a toto je moje čtvrté auto.Novou Thalii mám od 28.března tohoto roku.Je to verze Expression a stála 182 000 Kč.Původně jsem chtěl kupovat Dacie Logan, ale prodejce mě přesvědčil, že oproti Loganovi má toto více výhod a záruku na karoserii 6 let.Mám najeto 3800km a jsem také spokojený.Před tím jsem měl pouze auta Škoda od 1000 až po 120tku.Dojíždím taktéž denně 20km do práce.Jezdím pouze v okresech Trutnov, Semily, Náchod, takže tady nejde pořádně vyzkoušet Thalii nad 100km, protože tady na to nejsou silnice.Spotřeba se pohybuje od 5,8l až po 6 litrů, ale s tím, že od 2000km třikrát do týdne tahám káru s nákladem.Bydlím na vesnici a tady je každou chvíli potřeba něco odvéz či přivézt.Sice palubní počítač píše spotřebu 6 litrů, ale podle mého měření to tak není. Podle mého názoru je ještě brzo psát na takovéto auto recenzi (divil jsem se u vás), protože nové auto vždycky jezdí dobře a nejsou na něm chyby.Já chci napsat recenzi až po provozu v zimním období, kdy auto bude muset denně jezdit ve sněhu a stát před fabrikou 12 hodin v mrazech (mám 12ti hodinové směny,denní, noční).Se škodovkama nebyl problém a to jsem všechny roky jezdil pouze na letních pneumatikách ( do kopců jsem vyjel a nechával jsem všechny moderní auta se zimním vzorkem hrabat se v kopcích za sebou). Řekl bych, že my starší už nepotřebujeme mít rychlá a silná auta (na co nám jsou na silnicích okresního charakteru), ale auto které nám už vydrží do důchodu a ještě nás pak doveze za vnoučaty.Při našich výplatách už nemůžeme jezdit na žádné výlety po krásách naší vlasti, ale pouze na návštěvy a nákupy.A na toto úplně ta Thalie stačí.
PS: ak sa Ti podarí zohnať za odvoz zánovnú chladničku pre niekoho v nedeľu poobede a nemáš kde zohnať narýchlo dodávku, tak istotne spravíš to isté ako ja a uvidíš, že sa ju bez poškodenia podarí odviezť aj v Citroene AX a vôbec som si ako cigáň nepripadal.
Ono s tou chladničkou to bolo skôr na odreagovanie. Ak sa totižto máme baviť o presune z bodu A do bodu B (ako bolo spomenuté nižšie), tak je na to Thalia úplne pohodové auto, hlavne za tie peniaze. Čiže diskusia je celá o hovne. Už staré Thalie boli, ak sa považovali len za približovadlá, dobré autá. Tie motory v nich problém nemajú, pokaziť sa pomaly nemá čo. Kamarátovi rodičia majú Thaliu od výroby, tuším tak od roku 2003 a okrem čidla teploty vody, uchytenia výfuku a sem-tam podobných blbostí sa na aute nemuselo riešiť nič. Čo je pravda, je čo tu už bolo napísané ohľadom podvozku. Za ten čas už asi 3-krát z ničoho nič auto začalo niekam ťahať a muselo ísť na geometriu. Inak ten kufor na nákupy v pohode stačí. Je zaujímavé, že keď chce niekto zhodiť Thaliu v recenzií, tak hneď spomenie kufor, ale je to predsa to isté, ako Cordoba, Marea a pod. Tam sa v recenziách prístup do kufra nespomenie. To len tak pre objektívnosť. A čo je myslím veľké plus, tak tie autá nehrdzavejú, aspoň som zatiaľ žiadnu hnilú Thaliu nevidel, taký Ford začne "ohnívať" po piatich rokoch od výroby. Čiže celá diskusia je len o tom, ako tí, ktorí chcú zhadzovať toto auto, si vymyslia hocijakú blbosť a začnú auto porovnávať neviem s čím.
Lednici v autě vozí jen cikáni ze smeťáku, nebo osoby ducha mdlého. Já si ji nechal (2x za život) samozřejmě přivést prodejcem až do kuchyně. Totéž platí i o jiném zboží.
Ono spousta debat tady je o hovně. Máš pravdu. Řešit jestli budu vozit v autě lednici (kolikrát asi?) nebo tady porovnávat ceny dílů nových aut s vraky z vrakovišť vypovídá o IQ pisatelů. Pokud ale jde opravdu jen o vození se z bodu A do bodu B (jak tu často bývá psáno) co nejekonomičtěji, pak právě ta uvedená menší auta toto splní beze zbytku. Nejen svou spotřebou, ale hlavně nenáročností na servis, protože jsou opravdu spolehlivá. U thálií kvalita velmi kolísá a je to jen o štěstí, jestli chytíš dobrý a povedený kus. Jinak pomáhej pánbů! A převodovku dávat za příklad může opět jen majitel vymrskaného vraku, nebo jelito které si ji zničí samo. ANEBO - právě - majitel nekvalitního vozu, kde se sype vše, nejen převodovka. Koupí nového (opakuji nového) vozu níže uvedených značek majitelé netrpí strachem z toho, kolik stojí nová převodovka, motor, nebo co... prostě jezdí. Jinak ti přeji hodně štěstí, snad jsi měl při výběru auta šťastnou ruku :-)
prodávám je 20 let :-). Jak ji položíš je konec :-). Jde sice položit , ale jen na jedinou stranu a laik nikdy neví na kterou. Chladnička během celého transportního procesu právě z těchto důvodů musí být kolmo od výrobce do meziskladu,prodejny až k zákazníkovi - nikdy nesmí ležet vodorovně a tím, že jí necháš stát už to nezachráníš. To odstavení po převozu (přenosu ) je také důležité, ale NIKDY nesmí být naplocho.
Len k tej chladničke, môže sa prevážať v pohode aj v horizontálnej polohe, len sa musí nechať 24 hodín po prevoze odstáť. Nechcel by si vidieť, čo sa s chladničkou deje ešte predtým, ako vôbec príde na predajňu. Nejde ani tak o chladivo, ktoré sa pri prevoze môže rozptýliť, ale o to, že pri zavarení kompresora vo výrobe sa môžu dostať nečistoty (struska) do vnútornej časti a tie sa odtiaľ už nedostanú, treba ich preto nechať zase usadiť na najnižšom mieste kompresora (na to by malo slúžiť tých 24 hodín). Potom sa už stať nemá čo a hučať tiež nemá prečo.
To je debata na nic,psal jsem svůj názor na Thálii ll.A vy tady píšete jestli odveze Aigo lednici atd.Jezděte si v čem chcete,před 21léty po tzv.revoluci jsem měl Mercedes 250e. automat 190koní.spotřeba cca.13a bylo mi to jedno,ale doba pokročila směrem dozadu tak koutám jezdit v co nejůspornějších autech.Před Thálii jsem měl Mégane ll 16.Dobré no ,ale sportřeba 8-9l.Dojíždím denně 21km. do zaměstnání každá koruna ušetřená na spotřebě je dobrá a 2roky zdarma havarijí i zákoné pojištění záruka 4roky no neber to za 149 000kč.Pánové přeji hodně štěstí a kolama dolů.
vozit v JAKÉMKOLIV osobáku lednici . Pokud se dá naplocho, sníchá se chladivo a lednice je pak už jednou pro vždy hlučná, právě proto se při transportu od výrobce až k zákazníkovi musí lednice vozit nastojáka.
Právě, že při převozu sklopíš zadní sedačky, celou dobu se tu bavím o té variabilitě. Lednička samosebou vyčuhovala a odvezla se s otevřenými 3 dveřmi. Sedan to neumožní, protože má takovou karoserii, že do auta narveš jen podle velikosti dveří kufru, takže 3dveř, 5 dveř atd. stačí si změřit rozměr otvoru a víš na čem jsi. Jakýkoliv 3 dveř v normální třídě odveze krabici minimálně 60x60x třeba metr. U kola se musí posunout i spolujezdcovy sedačky a odveze se se zavřeným kufrem. Jinak kolo bych narval i do Thálie, protože kolo se dá odvézt s napůl otevřeným kufrem, jen to chce podložku aby se neodřel. Ledničku do 406 kombi že nejde? no to mi spíš připadá jako vtip. Problém je, že to není dobrá rada, protože lednička by se měla převážet ve stoje. :( Jinak Colt bych mladému nedoporučil, je to pojízdná rakev. Moc rychlé a moc nebezpečné. Kdybych měl synka, raději bych mu nechal řídit nějakého sedana, třeba v nejvyšší třídě, dokud nemá starosti, stejně toho moc nenajezdí, takže spotřeba je vedlejší. Až dojde na to, že pro někoho je auto spotřební zboží, pak je na čase pořídit vůz podle parametrů, ke kterým patří. Což je auto pro dva pro nízkou třídu...Nebudu přeci kupovat něco, co nepoužívám v rámci svých možností. I když k tomu autu co mám teď jsem přišel vlastně jako slepý k houslím. Na aukru od korunky jsem hodil jen tak symbolickou částku a celý týden o to nikdo neměl zájem. Ale nakonec jsem spokojený. Na takového prďocha je auto celkem jakžtakž pohodlné a jízdní vlastnosti super i na dálku...
Nepřijde mě možný ,aby se do takového auta nacpala lednice .Když to má takoví kufr.A i po sklopení sedadel to tam asi není moc místa.http://img.auto.cz/moje.auto.cz/img/galleries/4b1d2177b033f/4b1d40ae87743.jpg
Asi máš auto jenž mění tvary.:) Díval jsem se na Colta na internetu a přijde mě to dost malý.Na odvoz lednice pračky a nevím čeho ještě.A s tím kolem nevím ,třeba to na fotce vypadá menší jak ve skutečnosti.Vezl jsem si ještě v R19 plasmu 107ůhlopříčku tak tak se vešla na zadní sedadla.Což R19 byla vzadu na 100 větší jako Colt.A s tím kolem si pamatuji když měl bylo tak 12 mě otec koupil horský kolo a vezly jsme to v Cromě protože do R19 se to nevešlo.A to měl sklopený sedadla.A já jsem se na zadní sedadla už nevlezl.Leda že bych byl někde zkroucený v kufru.Tak představa že tohle vše vozíš v tak malým autě mě přijde jako zázrak.To představa napasovat ledničku do té 406stky kombi.Mě přijde že by se tam ani nevlezla.A navíc si radši připlatím at mě to dovezou a dotáhnou do 2 patra než se s tím otravovat.
Ono ty to auta jsou dejme tomu kvalitní ,ale ne všechny.A když už se něco podělá tak je dost mastný.Na Galanta z roku 1995 2.0 GLSI ,chtěli na novou převodovku v servise origo 60 000kč.Na vrakovišti 12 000kč.A to s tím že u toho nemá záruku ,a když se to podělá tak s tím nic nenadělá.A prodejní cena auta je kolem max 10 000kč.Takže to nechal sešrotovat.Druhej co má mazdu 323 1996 .Mu před 3 týdny někdo rozbil na ulici okno u zadních dveří.Volal do servisu v Mazdě mu řekly že to nevedou už na takoví model ,a když už tak objednat v Rakousku a stálo by to 5000kč.Tak nakonec to sehnal přes kamoša za 3500kč.A to volal asi na 5 vrakovišt a někde to dokonce ani neměly .A tohle bylo nejlevnější.Což na vrakovišti seženu na 406stku.Čelní sklo za 2000kč.A navíc recenzent je spokojen takže nevím co tady rozumuješ.
Koľko máš rokov? Koľko má rokov recenzent? Ak budeš mať 54, tak sa zvysoka vykakáš a ani sa na "zázrak" Aygo, či 107 ani nepozrieš. Predražené, malé, lacné auto. Thália, POSLEDNY model, od roku 2011? je oveľa lepšou kúpou. Aygo, Jazz, Colt sú pre mladých, al. ako 2., či 3. auto do rodiny. Ale na 100 % nie ako hlavné.
Já slovensky rozumím, ale ty nerozumíš autům. Nebo nevíš, o čem si psal. Tak si to přečti znovu. Já osobně bych raději malé, ale spolehlivé kvalitní auto, než auto pochybné kvality s véééélkým kufréééém, který využiji 1x za rok. A kdoví jestli.
To víš, že do Colta to dáš. Aygo nevím to je úplný minivozík. Ale Mitsubishi Colt a ten nový je ještě větší než ten starší model. No a do třídveře vleze cokoliv o těch klasických rozměrech, ve kterých se prodává v obchodě jak nábytek, tak i elektronika atd., takže mám vyzkoušené, že jsem si odvezl kombinovanou ledničku, například a pak vlastně celou výbavu do bytu krom sedačky, tedy kuchyň, komplet ložnici, pračku, metrovou plazmovku no a vozil jsem i stavební kolečko, klasické kolo, atd. vždycky se něco naskytne. Rozdíl v sedanu je tedy velký, má taky své plus. Například oddělený kufr od prostoru pro cestující, kdyby náhodou do zavazadlového prostoru se dá něco páchnoucího pak člověk nic vevnitř necítí. Dále akustika. Ticho a skoro žádné vrzání, no ale je to asi pro jinou skupinu, než pro Ty, kteří prahnou po vozech typu 3dveř,5dveř atd.
To mě ted připomnělo že jsi říkal že Colt je nákupní taška.A tak pokud jsem to pochopil tak pojem nákupní taška myslíš jako, že tam dáš všechno.Což já znám pod pojem auto ,pro ženskou na menší nákup potravin.Nikoliv na velký věci.:)A moc nechápu tvou úvahu že to do auta co má objem kufru 500l nedáš nic.A do auta co má tipuji max 300L kufr toho více.Protože když jsem si přečetl recenze majitelů toho to vozu .Tak většina píše že je to nákupní taška,a jeden dokonce kufr jen na opravdu jen do tesca.:) Tak jsi asi jediný komu to přijde velký auto.
No kdyby stála nová Škoda 150 000tis.Mohla by to konkurence zabalit,ale základ bude určitě nad 250 000tis.ktomu 8.verzí zastaralích motorů.U nás jsou,ale fanoušci co na to nedají dopustit tak si kupce najde i za 400 000 tis.Ještě k Thálii foukám přední pneu na2,2 a zadek na 2.atm.zdá se mi ,že je dost tvrdá.Poradte jaký tlak je optimální děkuji.
Škodovka je pořád pozadu ,a když něco vytvoří je to pořád to stejný.Octavia pak facelift felicie stejná maska.A pořád to samí do ted,Nic nového nic k zaujmutí jiných motoristů než Škodováků.
Jestli jste dnes na novinkách četli článek o nové Škodě je to okopírovaná Thálie.To je pokrok a bude se vyrábět až v roce 2013.To bude novinka a jěště tam nacpou nadupanej tříválec.Renault už bude vyrábět Thálie lll.generace.
Tak jsme se díval ,a na Fabii se dají sehnat xenony za 1800kč.A na Megane s roku 1999-2000.Za 2300kč borec prodává.Takže to není zase tak velký rozdíl.A stejně kdo to neumí namontovat tak si zaplatí ,aby mu to tam někdo dal.Dal a ten si vezme většinou stejně ,protože je jedno jestli do dává na Fábii nebo na Renault.
Tak v Německu ,na to totiž mají .A ty auta tam vypadají taky naprosto jinak.Tak tam se hodně prodávají Francouzská auta ,a spousta Renault a Peugeot je právě většinou z Německa.Já mám tu 406strku s Německa a jsem 1 majitel .v ČR .Takže s tím nikdo u nás nejezdil.A na tom autě je vše OK nic jsem neměnil všechno funguje.A je to 9měsíců.Jezdím denně.35km.Hodně lidí ,co koupily auto co jezdilo nějaký rok ,tady tam měnily tlumiče čepy atd.Což mě bude asi taky časem čekat protože na těchto strašných silnicích jezdí ,jen krátce:)
nepovažuju Šáde za nesmrtelnou :-), ale Renault měl těch potíží poslední roky tuho, viz megoše a laguny, zkrátka už jim nevěřím a nikdy domů. Pěknej kabát a cena, to klobkouk dolů, ale provozní náklady pak hrůza. Jinak kombi rendl má - clio, zpravidla to bylo tak, že thalia vycházela z clia (interiér byl většinou o jeden facelift pozadu). Za mne už teda rendl NIKDY, navíc značkový servis to je utrpení, ti měniči snad ani nevědí, kde má auto motor, ale říkají si mechanici.................. :-(
No tak zase za pakatel si nejsem jistý napasovat do Fabie xenony a klimatizaci .Důležitý je někde sehnat xenony na Fabii a udělat klimatizaci.A taky za nějakou cenu jenž se vyplatí.Ten kdo si to neudělá sám, tak za to stejně zaplatí.Takže zase pakatel to nebude.A kdo chce auto se xenony a klimatizací ,tak si ho rovnou koupí ,protože se sežene levněji než FABIA a je 100xlepší.To maximálně ten kdo chce Fabii za ,každou cenu a je domácí kutil.Ten si to může udělat.
thalii v kombíku asi nikdy dělat nebudou, protože v této cenové hladině mají sesterskou dacii logan, která je v kombi nadprůměrná. Docela mě překvapilo, kolik jich jezdí tady v německu. renault tu má pověst dobrou, tak věří i dacii.
Ale tak neznamená že ,se to stane i tady .Ono jedno vydrží druhý ne.Tak to chodí.Ono jsou i vozy typu nesmrtelná Škodovka.Které praskne hlava motoru při 50tkm a do 30tkm odejde 2x turbo.Mě praskla hlava až po 250tkm u Renaulta.Ale byl už 20 let starej.Takže těžko soudit dle jednoho kusu ostatní.
Thalia je SEDAN, což je největší vada na kráse. Konkurovat ostatním mini vozům, které jsi určil není vůbec možné. Třebas mě nikdy tohle auto nezaujme. Bohužel Clio je malé a drahé... Co je na SEDANU špatně v nízké třídě? Nemá variabilitu a v ní je nemožné převézt asi tak max. to co se vleze do kufru, nebo se sklopnými sedačkami něco úzkého, a to nevím co, tyčky lyže nebo co. Takže slouží pro někoho kdo s autem převáží leda tak sebe, nebo vícero lidí s příručními zavazadly a stačí na nějaký klasický nákup do obchodu. Bez tažného s vozíkem (půjčovat si za pěti kilo, kvůli náhlé akci, nebo se starat o vlastní ???) je tento auťák pro tento účel nevyužitelný. Jsou lidi jako jsem já, pro které když do kufru nenarvu rozměrově minimálně krabici 80cmx80cmx120cm a s otevřenými dveřmi třeba i 3-4 metry :D, tak mě to auto vůbec neosloví. Každý měsíc využívám sklopení sedaček a převozu. Až thálie bude 5 dveř, nebo liftback, pak může oslovit lidi jako jsem já, kde jsi zařadil ty auta, jako je aygo, colt, jazz,... Když Thálii, tak aspoň minimálně s elektrickými okny a servem kvůli pohodlí, protože má oslovit klientelu, kteří se v autě jen vozí. Kupovat třeba oholenou Fábii není problém, za pakatel je vždycky možné do ní napasovat okna, klimu, xenony atd. co se hodí. Ale do Thálie napasovat výbavu to může být trošku finančně jinde...
Ja mám Thaliu II 2 roky, najazdených 18 500 km, čiže jazdím hlavne malé trasy po meste, zatial žiadne závady (však ho mám zatiaľ krátko), jedine, čo by som jej vytkol, je moc mäkký podvozok, auto sa na dialnici v zákrutach necíti moc isto, ale inak len plusy za tú cenu - spotreba, motor, dizajn, kufor, spoľahlivosť ...
Vašek a Svlastik: Thálie sú LACNE autá, pre menej náročný trh.
Ak môžu byť vo veľkom rozšírené v takom Turecku, kde je vonku bežne cez 40 stupňov v tieni, tak sa netreba báť, že by nezniesli strednú Európu/ mimochodom, ešte pred 10 rokmi bola klíma výsadou, dnes je nutným štandartom/ pričom také Augo, či 107 mali iba za príplatok.
Ak niekto "operuje" s zostatkovou cenou, dnes sa dá 107 s otáčkomerom a klímou:)), 2-3 ročné kúpiť s pár km aj za 4-5.000 eur, nové stáli vysoko cez 10-13.000
Pričom 500 l kufor v Thálii a s "kufrom" v Aygu...:)), neporovnateľné.
1,4 motor je klasika, viem, že zadné pakne sa trhajú a zablokujú kolesá, servo pri malých autách ani netreba.
Ak by som auto nepotreboval na dlhé štreky, ani na rýchle jazdy po diaľnici, či nočné cesty, tak Thália, Fluence, Suzuki Liana, Chevrolet, príp. Oktávia Tour 1,4-1,6 motor by boli vo finále...
Na nejakých 10-15.000 km/ročne nemá zmysel iné uto kupovať. Ale všetko je to o PENIAZOCH...:)), ak ich človek má, tak nerieši či Tháliu, či Mercedes R..
Nedávej rozumy, když nevíš... Aygo, 107 ani C1 NIKDY neměly klimu za příplatek. Koupil sis je buď s klimou ve vyšší verzi, nebo bez klimy. Dodatečně tam ani dát nejde. Žádný za příplatek.
RE: Ty kokos, už toľko nepi, ked NECHAPES význam čítaného, alebo si daj slovenčinu
Takže když si připlatím za vyšší verzi s klimou, tak ta klima není za příplatek? Je tam grátis? Tak za co si tedy vlastně připlácím? Někdo je tady blbec. Což?
RE: Ty kokos, už toľko nepi, ked NECHAPES význam čítaného, alebo si daj slovenčinu
KAŽDÉ auto se vyrábí v různých výbavách. Takže si vyberu tu, kterou chci. Holátko, nebo s xcentrálem, elektrickými okny, klimou... někdo je tu blbec. Kdo? Ten, kdo nerozliší stupně výbavy od příplatkového příslušenství. Kdybych si měl připlatit za klimu, baly by za příplatek. Já ale volím mezi stupni výbavy vozidla. Připlácet si můžeš za rezervu (zvrhlost), za metalízu... ale stupeň výbavy vozidla (téměř u všech značek to tak je) není totéž co "za příplatek". Luboš tomu nerozumí vůbec, ani si nenechá nic vysvětlit - je omezený. Pro ostatní tady říkám, že u C1 předchozí verze NENÍ možné si objednat klimu za příplatek. Kdo tohle nepochopí, tak ten má problém "čítaného".
RE: Ty kokos, už toľko nepi, ked NECHAPES význam čítaného, alebo si daj slovenčinu
Jinak jsi úplně normální? Moje staré rodiče nechej odpočívat, ty hulváte. Nebo sem do recenzí namontuješ i tvoju starú mamu, aby si ze sebe setřásl hloupost?
RE: Ty kokos, už toľko nepi, ked NECHAPES význam čítaného, alebo si daj slovenčinu
Vždycky máš možnost volby. Čím víc chceš, tím víc platíš, to je snad normální. Šlo mi o to, že ten všeználek tady plácá nesmysly o klimatizaci za příplatek. Nikdy nebyla, byly jen různé verze provedení vozidla. X, SX, atd... opakuji, že to je normální u všech značek, a není potřeba, aby ten tydýt z toho dělal, že jako kvůli tomu je C1 nějaká ubohá. A vybočující z řady.
RE: Ty kokos, už toľko nepi, ked NECHAPES význam čítaného, alebo si daj slovenčinu
Jo. Ale u C1 minulé generace N E a to je celej problém tohohle nesmyslnýho dohadování o hov.ě. Děkuji, že jsi to pochopil alespoň ty. Normální auta ale mají běžně rezervu... alespoň C1 ji měla, jenže které auto je dnes vlastně normální? A jeden dotaz na konec: Thalia neměla verzi bez klimatizace? Ona neměla klimu za příplatek?
RE: Ty kokos, už toľko nepi, ked NECHAPES význam čítaného, alebo si daj slovenčinu
samozrejme, že KLIMU mali C1 na objednávku, dokonca aj AUTOMAT, už od začiatku výroby...., ale podla Standu bola rovnaká cena za úplny základ, aj za tú verziu s klímou...:)).
tak to potom netuším, prečo Ti kúpili tú najlacnejšiu verziu, ked si mohol mať za tú istú cenu s el. oknami, centrálom, automatom a klímou...., či ?:))
už jsem to někde psal, soused děděk má thálii první generace, nevím rok, najeto má 260000km a chodí jen na oleje do rencka, zadní díl výfuku má novej. motor olej nebere, běží tiše, jak samet. jo, dvě sady kotoučů ojel. má hnusnou bílou, ale je fakt spokojenej. převodovka mu i po takové porci řadí přesně. tak nevím. zas tak špatný auto to mechanicky není. já prodal fabii po 120000km a tak měnil jsem věci více.
Chci majitele ujistit, že Thálie mi sloužila 7 let s najetými necelými 140.000 km se závadami: Ulomený kabel u kufru (po 3 měsících), uvolnění vnitřního obložení dveří (cca 50.000km), lambda sonda (cca 50.000km). Před dosažením 100.000 jsem měnil obložení brzd a asi 2x žárovku v předním světle. Po 7. letech jsem to prdoal za cca.35% původní ceny, což není taková trágoška. Zdravím a přeju zdar.
29.06.2011 | 12:04:12 | Pán s vejcema za oknemReagovat
luke 20
Bohužel měl :-(, sice minulou generaci, ale technicky se příliš neliší (krom motoru). Krumpl všech krumplů futrál.........
No tak, že tohle auto nemá servo ve mě teda fakt hrklo. Co je na takovém autě tak super? Že by motor a hezký vzhled? Stačí to? Má to klimu? nebo aspoň elektrické okna? V dnešní době abych byl v takovém autě v horku nedobrovolně jako v sauně více než 15 minut? :( technologie tohoto auta je zastaralá snad více než 30 let. Clio je naopak drahé to stojí cca 220 tisíc. Kdo takové auto může koupit? leda tak důchodce, který nechce moderní vůz, a nechá se obalamutit jak to známe v těch sezeních, kde sadu hrnců ze zkrachovalé firmy z "německa", tedy skladových zásob po 20 letech koupí za 25 tisíc. Motor a převodovka uložení, které je v Thálii,slouží pro to aby bylo v autě co nejvíc prostoru. Takže je dělané pro dodávky, pickupy, kombi, hatchbacky, liftbacky, miniprdítka s 3 a 5 dveřmi atd. Sedana bych využil, kdyby motor byl uložen řadově. Co na tom, že motor je super, když ostatní budou odcházet, jak převodovka, tak i brzdy a špatný rozvor je nestabilní, u takových aut se často chodí na geometrii atd. Cena po 100 tisících km, je v čechách cca kolem 2 tisíc eur. Parádní koupě? no když člověk chce jezdit z bodu A do bodu B, kde auto bude stát v temnu a chladu. Za ty peníze i poslouží, pokud má s tím člověk kam jezdit. Jet s tím někam na dovolenou? v zácpě trčet ve 40°C vedrech v dnešní době lepšího výběru? otevírat a zavírat okna při změně rychlosti a přechodu z města na dálnici? no nevím nevím...
Tak nevím. V práci máme Kanga s tímto motorem jako je v Thalii. Dostávají slušně zabrat. Mají najeto něco kolem 250000-270000 km a zatím se měnily jenom cívky. Thalie je menší, nižší a když jí bude majitel šetřitm tak nevidím problém.
ty jsi komik viď? Po 100 tkm bude Thalia mrtvola a zůstatková cena nula,nula,nic. Jestli prodat, tak kolem 50.000, tam začínají potíže u 100 tkm odjede i to co nikdy odejíd nemůže.
anonym 18:35: Thália je LEPŠIA kúpa ako Aygo, Colt, či Honda Jazz.
Minimálne o 100%. Aygo je zúfalo malé a lacné, nikto s triezvym rozumom si ho nekúpi, Colt takisto, Jazz je predražený, a tiež MALY prďús.
Ak vydrží Thália 100.000 km..., predať za 3-4.000 eur a kúpiť NOVU. Pri ostatných značkách človek zaplače nad stratou hodnoty, nehovoriac o tom, že v 54 roku života človek vyznáva iné hodnoty ako je priečne zrýchlenie g..:))
Papierova spotreba mimo mesto je 4.8l. Ak jazdieva medzi domovom a pracou na okraji mesta prakticky len po okreske, tak by tych 5l nemal byt problem. Hlavne ak este ukazuje palubak menej, nez je realita..
PS-A k výbavě ještě origo autorádio s MP3,a 4x repro... Co se mi líbí,že anténa je integrovaná do zadního skla,a má hodně dobrý příjem a sílu signálu... :-)
S tím Chevroletem Aveo-rodiče si ho koupili,funglovku,rok výroby 2009,k motoru-mají 1,4 16V.Dali za něj 219 000,-kč,výbavu maji -přední okna v elektrice,centrál-jen přes klíček,klima,stavitelný volant,to je všechno.Hodně nemile mne překvapilo,že do základu vůbec nedávají např.zástěrky,nebo ochranné lišty na dveře,to jsme museli dokoupit,a namontovat/nalepit.A co mne překvapilo ještě víc,že vůbec není pod motorem nějaký umělohmotný kryt... -prostě není tam vůbec nic,jen holá "díra" odkrytého spodku motoru :-( Jinak mají najeto cca 23 000km,a již 2x měli auto v servisu,vždy se stejnou závadou,odešel nějaký "krokový motorek s čidlem" u škrtící klapky.A spotřebu u tohoto motoru zatím mají 10 litrů na 100km,což mi přijde neuvěřitelně vysoká spotřeba-je to měřeno cca 75% město (Praha),a 25% dálnice Praha/Plzeň a nazpátek.Jinak auto jede poměrně slušně,jel jsem s nim tachometrových 200km/hod,ale víc jsem se bál,protože už od 180km/hod se ozývaly divné zvuky zespodu auta-asi vítr,jak se motal pod motorem,nebo někde... Takže dle mého názoru-Aveo by nebyla nejlepší volba,nevím,jak ostatní motory.Ale vlastní zkušenost rodičů je zatím tak nějak rospačitá...
Než jsem kopil Tháií měl jsem Mégane clasic 16e.Bylo to dobrý svezení,ale plná výbava a samé poruchy elektroniky.Proto jsem koupil Fábii no nedá se to k Méganu přirovnat a hrozně poruchový po 40tis.km jsem jí prodal nechci urážet Škodovkáře,ale Renault je dobrá značka.Svezl jsem se ve Fluence možná jsem měl počkat je to nad očekávání dobré auto.Ty věčné inovace škodovek jsou k ničemu daj tam nový znak a protáhnou světla a hned mají nový model.
Než daewoo, tak raději tu thálii. Pokud ti šlo opravdu jen o peníze, pak asi v této "velikosti" nic lepšího není. Pokud by však záleželo na kvalitě bez ohledu na velikost kufru, a cenu, volil bych jednoznačně v malých autech Hondu Jazz, Toyotu Yaris nebo Aygo, Mitsubishi Colt, apod. Tam je kvalita víc než zaručená, spotřeba taky, jen je to trochu jiná cenová kategorie. Pokud bych chtěl o trochu víc, šel bych asi do Sandera, nebo Logana
Jak říkám auto nad očekávání za 149000tis.Motor je velice dobře konstrukčně řešen,karosérie elegantní na malý vůz.Interiér vkusný.Rádio jsem koupil za 1500.s MP3.příprava byla nainstalovaná i s repro,centrál jsem namontoval za 3000tis.Posilovač byl ve výbavě.Klima to nemá,ale nevadí.Tak jsem se dostal s vyšší výbavou na 153 500kč.To žádné auto na trhu nedostanete snad Pandu nebo Korejce.Uvažoval jsem o Chevrolet Aveo,ale má zastaralý motor 8.vent.a cena v základu 210 000tis.
Pod šest se s tím dá jezdit naprosto v pohodě,tohle je v dnešní době jeden z mála motorů,kde lze v pohodě jezdit pod udávanou spotřebu výrobcem tj. pod 6l/100km na rozdíl od HTP.
No jezdím podle peněženky jde to i za 5.l,Ale měl jsem novou Fábii 1400l.a během 40 000tis.km.6.vážných závad lambda,katalizátor.snímač otáček ,do 10 000tis.km.Dále alternátor,porucha váhy vzduchu,centrál.A poslední kapka prasklá předlohová hřídel.To už jsem nevydržel a šla z baráku.Thálie je zatím v pohodě no uvidím česem,Ale Škodu už nicht einmal.
Jo jo, velmi dobrý vůz. A jezdí DO 5 litrů. No prostě fantazie. Ale jet bych za tebou nechtěl. Jet s tálií do 5 litrů, to je asi jako jet ve šlapacím autě. A hlavně se ozvi, jestli je to tak velmi dobrý vůz, až budeš mít najeto 40 000 km :-)
Tak mám Thálii už čtvrtý rok najeto 58 tis km. a zatím jsem měnil jen žárovku. Auto je jako nové spotřeba 4, 5 litrů a šlape jako hodinky. Veliká spokojenost.
09.12.2014 | 17:14:29 | Milan
| 195.113.135.*Reagovat
RE: Jééééééééééééé
To odhaduješ nebo to máš spočítaný?Pokud si dobře pamatuju tak do thalie se nedával PP s průměrnou spotřebou.S naftou 1,5 dci 4,5l možný jsou s 1,2 benzínem se těžko dostaneš pod 5l,ale jinak je to povedenej a úspornej motor.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia
Renault thalia 2011.
Kupoval jsem vůz v březnu 2011.Mám njeto 12000tis.km. a žádná porucha auto je spolehlivé dobře sedí i na sněhu,jsem velice spokojený.Spořeba pod 6.l.Za cenu 149500kč velice dobré auto pojistka zdarma čtyři roky.záruka čtyři roky ,co více si za ty peníze přát.Škoda Citigo se k tomu nedá přirovnat.
27.01.2012 | 16:42:45 | Milan | 195.113.135.* Reagovat
pro Vaška
Auto jsem kupoval v Trutnově u AUTO RN s.r.o. kde je hned vedle servis, ale ještě jsem ho nepotřeboval, takže nemohu posoudit, protože auto je zatím bez problémů.
Kufr je pro mě dostačující (jsem s ním též spokojený), protože na větší věci tahám káru.
Silnější auto jsem nechtěl, protože o to je zase větší povinné ručení.A protože mám malé výplaty, tak u mě každá stokoruna hraje roli.
04.07.2011 | 11:40:28 | lahny Reagovat
Pro lahnyho :-)
Ale dá se :-), jasně, že ne úplně všude, ale pokud to chcete vyzkoušet tak to jde. Já opravdu jezdím dost rychle,vím to, ale to neznamená, že jsem agresivní nebo sytl brzda plyn. Zkrátka mám firmu a čas jsou peníze. Pokud jedu na dovču i třeba jen do Krkonoš, je to jiná jízda než když jezdím pracovně. Ale fakt je, že se rád svezu a tak jsem si nyní koupil Forda (už jsem měl dříve Sierru) a to je prostě auto se super podvozkem, které na silnici sedí. Když jsem dával pryč Sirku a kupoval v r. 2004 Thalii, myslel jsem si , že vzhledem k tomu, že se jedná o nový vůz , budu mít pokoj se servisem a i komfort bude lepší. Bohužel, přestože jsem věděl, že jdu o dvě třídy níž(ale zase o dost novější auto), byl jsem zklamán, hlavně kvalitou a množstvím problémů, které se začali objevovat těsně po záruce (stejně podezřívám servis, že to věděli dřív, ale nechali to být, až padne záruka). Servis renault to je trágoška (značkový), nejlépe se mi nakonec osvědčili ve Dvoře Králové (Inzat), zato France car v HK, to bylo zoufalství. Pokud jste ale přesedl ze 120-ky, chápu, že je to posun. Nicméně na klasické venkovské důchodcovské ježdění mi to nepřijde příliš vhodný vůz, hlavně proto, že sedan. Přepážka mezi kufrem a kabinou brání přepravě větších předmětů, jak jsem psal, kufr je hluboký ,vstupní otvor malý a závěsy zasahují do kufru. My jsme tátovi pořídili jeden z posledních kusů Hyundai Matrix, vzhledem k tomu, že model končil nebyl drahý,mouchy po faceliftu již vychytány, je celkem slušně vybaven, leccos se v něm převeze a je vyšší, což našemu důchodci vyhovuje :-). Navíc je dost variabilní, posuvné a skloné zadní sedadlo, dělitelný opěrák, zkrátka zvenku malé (parkování) uvnitř překvapivě velké a dobrý výhled, motor 1,6 velmi svižný.
02.07.2011 | 11:26:19 | Vašek Reagovat
pro Milana
Gumy hustím podle údajů výrobce, který je na sloupku mezi dveřmi.Celá léta jsem byl zvyklý na škodovky a tak se mě tohle auto zdá měkké a dobře odpružené.Jezdíme 2-3 lidi (do práce), plně obsazené auto jsem ještě neměl.
pro Vaška
Na některých úsecích v těchto okresech se nechá jet i tou stovkou, ale abych po jednom kilometru jízdy zase honem brzdil do zatáčky, tak to se mě zdá neefektivní.Raději jedu celou dobu 80 a vím, že tou rychlostí i tu zatáčku projedu.
Nejsem už z těch mladejch, kteří jezdí stylem plyn, brzda, plyn (na těchto úsecích mě předjíždějí, ale pak do zatáčky zprudka brzdí).
A jinak.Také už jsem platil za rychlou jízdu, ale v obci.Ona se ta padesátka na tomto autě špatně dodržuje, jak jsem psal, byl jsem zvyklý na škodovky a tam ta padesátka byla znát na zvuku motoru.Tady motor neslyším a rychlost se mě zdá pomalá.
Jezdím už 40 let a ještě jsem neměl vážnou nehodu a tak ani tu bezpečnost u auta nějak neřeším.Pro mě je toto auto stále bezpečnější než 120tka.A na auto nad 200tisíc, které je určitě bezpečnější, se už nikdy nezmůžu.A starší auto z bazaru kupovat nechci, protože denně slyším ve sdělovacích prostředcích jak se tam šidí a podvádí.
02.07.2011 | 10:16:48 | lahny Reagovat
pro Milana
Gumy hustím podle údajů výrobce, který je na sloupku mezi dveřmi.Celá léta jsem byl zvyklý na škodovky a tak se mě tohle auto zdá měkké a dobře odpružené.Jezdíme 2-3 lidi (do práce), plně obsazené auto jsem ještě neměl.
pro Vaška
Na některých úsecích v těchto okresech se nechá jet i tou stovkou, ale abych po jednom kilometru jízdy zase honem brzdil do zatáčky, tak to se mě zdá neefektivní.Raději jedu celou dobu 80 a vím, že tou rychlostí i tu zatáčku projedu.
Nejsem už z těch mladejch, kteří jezdí stylem plyn, brzda, plyn (na těchto úsecích mě předjíždějí, ale pak do zatáčky zprudka brzdí).
A jinak.Také už jsem platil za rychlou jízdu, ale v obci.Ona se ta padesátka na tomto autě špatně dodržuje, jak jsem psal, byl jsem zvyklý na škodovky a tam ta padesátka byla znát na zvuku motoru.Tady motor neslyším a rychlost se mě zdá pomalá.
Jezdím už 40 let a ještě jsem neměl vážnou nehodu a tak ani tu bezpečnost u auta nějak neřeším.Pro mě je toto auto stále bezpečnější než 120tka.A na auto nad 200tisíc, které je určitě bezpečnější, se už nikdy nezmůžu.A starší auto z bazaru kupovat nechci, protože denně slyším ve sdělovacích prostředcích jak se tam šidí a podvádí.
02.07.2011 | 10:16:37 | lahny Reagovat
Ak chce "zmäkčiť" gumy, tak nech si zaplatí zo 2-3 mld EUR a postaví si fabriku a zaplatí vývoj:))
a možno vynájde nezmysel, -mäkkú pneumatiku...do CESTNEJ premávky / nerátajme pretekárske, tie sú mäkké a lepivé, ale na pár km..:((Pochybujem, že by mal obuté run flaty, tie sú tvrdšie, ale bežné pneu. sa NEDAJU ZMAKČIŤ!!, iba zplavniť PODVOZOK:))
Dá sa podvozok oklamať tak,že sa nahodí vyššia výška profilu, od 65-80 sú už pneu schopné absorbovať nejaké výtlky oveľa lepšia ako nejaké40-55 ..., čo to urobí s jazdou.., neviem, neviem:).
je síce pravda, že podľa mojich skúseností sú zatiaľ najkomf. asi Micheliny, ale zďaleka som nevyskúšal všetky značky, iba prémiovky, ale pochybujem, že by ich niekto ľahko preskočil.
P.S. Alebo nech si kúpi takú Volgu z 1980, LISTOVE perá, tá bolá plavná až-až.
Alebo nejakú "ameriku".
Mimochodom, pneu sa prehusťujú vždy pri ekojazdách a ekopretekoch za najnižšou spotrebou.
Ale stačilo by mať DOBRE cesty a nemáme čo riešiť..
01.07.2011 | 22:15:39 | Reagovat
jinak
změkčovat Rendla je snad blbost ne? Vždyť se to kolíbe jak kachna brodivá.
01.07.2011 | 22:15:30 | Vašek Reagovat
Luboš
Hezké. Ale on nepotřebuje gumy přehusťovat. On je chce změkčit. Takže sice máš pravdu, ale jaksi mimo mísu. A racionálně je nesmysl obojí. Tlak má být takový, jaký určil výrobce. Nevycucal si ho z prstu, došel k němu po řadě měření a zkoušek. Je to vždy ten nejvíce možný bezpečný kompromis.
01.07.2011 | 21:52:15 | Reagovat
Kľudne treba nafúkať o 0,2-0,4 VIAC. Dávam osobne cez 2,6-2,7 /225/17/50, /2,2-2,4 podľa výrobcu a zaťaženia/, majú nižší valivý odpor, mali by sa teoreticky viac drať v STREDE, ak sú podhustené, tak sa derú okraje.
Ale radšej prehustiť, v letných horúčavach, a vo vysokých rýchlostiach je tam vysoko cez 3 a NIČ sa nestane. Na mäkkých sa vyvalíte pri prvom prudkom "losom teste":(( ľuboš
01.07.2011 | 21:10:16 | Reagovat
On nemá na mysli údaj o tlaku od výrobce, jak jsem pochopil, tak ho dodržuje, ale zdá se mu že je to moc tvrdé. Pokud tlak snížíš, možná bude jízda plavnější, ale pneumatiky se budou víc opotřebovávat, do zatáčky pískat, stoupne ti spotřeba a změní se jízdní vlastnosti (zejména v zatáčkách). Nevím, zda to za mírné zlepšení komfortu stojí. Spíše bych volil variantu použití jiných (kvalitnějších) pneumatik s vyšším komfortem. Obecně to bývají Micheliny, ale třeba najdeš v testech pneumatik jiné, které také mají vyšší komfort. Často ale zase na úkor životnosti, nebo jízdních vlastností za určitých podmínek.
01.07.2011 | 20:19:17 | Reagovat
Údaj o tlaku pneu
je na B sloupku mezi dveřmi .
01.07.2011 | 18:42:12 | Vašek Reagovat
1. července 2011 | 14:10 | Milan
Zdarec,na kolik foukat kola-nemáš to náhodou napsaný zevnitř na víčku nádrže??Já to u Fábky mám,a co jsem se ptal v pneu,tak asi ve třech (vždycky se ptám rači na více místech,a vyberu si tak nějak zlatý střed...),tak prý se maj foukat kola 2,0 vzadu,a 2,0-2,1 vepředu.Prý je lidi zbytečně přehušťují,protože si myslí,že když je vepředu motor,tak musí být nafoukané na víc,než vzadu,ale prý by měly mít stejně... To mi řekli asi ve třech servisech.Zkus se zeptat tam u vás v nějakém pneu,jistě ti poradí :-))
01.07.2011 | 16:17:03 | Jirka KOPR Reagovat
lahny
Budu Vám vykat, protože vzhledem k věku se to sluší. Thalie měla záruku na prorezivění 12 let i ta stará (nicméně hauptna zespod rezla už od 5-ti :-) . Jinak, že na okrskách TU ,SE,NA se nedá jet přes 100 mi přijde úsměvné, jezdím tady také denně a pod 100 nejdu, zrovna v pondělí mi za 106km dali dva bodíky a litránek pokuty :-) .
Jinak pokud kdeco převážíte tipoval bych u Vás spíše Logan MCV, do sedana se špatně leze a přes velký objem je kufr neskladný (malý vstupní otvor,závěsy víka zasahují do interiéru). Co se ostatního týče, je to také o bezpečnosti a tou Thalie zrovna neoplývá.
01.07.2011 | 14:19:49 | Vašek Reagovat
Pro Lahny
Prosím tě kolik foukáš pneu já dávám 2,2 v předu a 2,v zadu.Zdá se mi to tvrdé jezdím ponejvíc sám nebo s manželkou.Jinak dík napsal jsi to hezky.
01.07.2011 | 14:10:59 | Milan Reagovat
THÁLiA
ČUMÍM NA TO JAKO VŮL, THÁLIA OD 119 TISÍC!!!
01.07.2011 | 12:28:56 | svlastik Reagovat
RE:THÁLiA
Tálka stojí víc,při 70.procentech akontace-71000kč a splatkách na
2 roky 2836kč je konečna cena 140000kč.Ale v ceně je 4 roky zaruka
a zakoné a havarijní pojištění.Ja sem neodolal a koupil sem si ju
v lednu 2011.
09.09.2011 | 21:04:55 | Pepa | 89.102.172.* Reagovat
pro Milana
Je mi 58 let a toto je moje čtvrté auto.Novou Thalii mám od 28.března tohoto roku.Je to verze Expression a stála 182 000 Kč.Původně jsem chtěl kupovat Dacie Logan, ale prodejce mě přesvědčil, že oproti Loganovi má toto více výhod a záruku na karoserii 6 let.Mám najeto 3800km a jsem také spokojený.Před tím jsem měl pouze auta Škoda od 1000 až po 120tku.Dojíždím taktéž denně 20km do práce.Jezdím pouze v okresech Trutnov, Semily, Náchod, takže tady nejde pořádně vyzkoušet Thalii nad 100km, protože tady na to nejsou silnice.Spotřeba se pohybuje od 5,8l až po 6 litrů, ale s tím, že od 2000km třikrát do týdne tahám káru s nákladem.Bydlím na vesnici a tady je každou chvíli potřeba něco odvéz či přivézt.Sice palubní počítač píše spotřebu 6 litrů, ale podle mého měření to tak není.
Podle mého názoru je ještě brzo psát na takovéto auto recenzi (divil jsem se u vás), protože nové auto vždycky jezdí dobře a nejsou na něm chyby.Já chci napsat recenzi až po provozu v zimním období, kdy auto bude muset denně jezdit ve sněhu a stát před fabrikou 12 hodin v mrazech (mám 12ti hodinové směny,denní, noční).Se škodovkama nebyl problém a to jsem všechny roky jezdil pouze na letních pneumatikách ( do kopců jsem vyjel a nechával jsem všechny moderní auta se zimním vzorkem hrabat se v kopcích za sebou).
Řekl bych, že my starší už nepotřebujeme mít rychlá a silná auta (na co nám jsou na silnicích okresního charakteru), ale auto které nám už vydrží do důchodu a ještě nás pak doveze za vnoučaty.Při našich výplatách už nemůžeme jezdit na žádné výlety po krásách naší vlasti, ale pouze na návštěvy a nákupy.A na toto úplně ta Thalie stačí.
01.07.2011 | 12:12:27 | lahny Reagovat
Zdarec,opravdu se sem lednička nehodí.Změnil bych téma třeba na tvárnice... :-)))
01.07.2011 | 10:22:47 | Jirka KOPR Reagovat
PS: ak sa Ti podarí zohnať za odvoz zánovnú chladničku pre niekoho v nedeľu poobede a nemáš kde zohnať narýchlo dodávku, tak istotne spravíš to isté ako ja a uvidíš, že sa ju bez poškodenia podarí odviezť aj v Citroene AX a vôbec som si ako cigáň nepripadal.
01.07.2011 | 07:23:30 | Svoro Reagovat
Ono s tou chladničkou to bolo skôr na odreagovanie. Ak sa totižto máme baviť o presune z bodu A do bodu B (ako bolo spomenuté nižšie), tak je na to Thalia úplne pohodové auto, hlavne za tie peniaze. Čiže diskusia je celá o hovne. Už staré Thalie boli, ak sa považovali len za približovadlá, dobré autá. Tie motory v nich problém nemajú, pokaziť sa pomaly nemá čo. Kamarátovi rodičia majú Thaliu od výroby, tuším tak od roku 2003 a okrem čidla teploty vody, uchytenia výfuku a sem-tam podobných blbostí sa na aute nemuselo riešiť nič. Čo je pravda, je čo tu už bolo napísané ohľadom podvozku. Za ten čas už asi 3-krát z ničoho nič auto začalo niekam ťahať a muselo ísť na geometriu. Inak ten kufor na nákupy v pohode stačí. Je zaujímavé, že keď chce niekto zhodiť Thaliu v recenzií, tak hneď spomenie kufor, ale je to predsa to isté, ako Cordoba, Marea a pod. Tam sa v recenziách prístup do kufra nespomenie. To len tak pre objektívnosť. A čo je myslím veľké plus, tak tie autá nehrdzavejú, aspoň som zatiaľ žiadnu hnilú Thaliu nevidel, taký Ford začne "ohnívať" po piatich rokoch od výroby. Čiže celá diskusia je len o tom, ako tí, ktorí chcú zhadzovať toto auto, si vymyslia hocijakú blbosť a začnú auto porovnávať neviem s čím.
01.07.2011 | 07:18:14 | Svoro Reagovat
Téma
S tou lednicí naprosto souhlasím ,to tady nemá co dělat.Ale co se týče dílu nebo čehokoliv kolem toho pořád je to okolo aut.
01.07.2011 | 00:17:50 | luke20 Reagovat
Jirka
Máš pravdu deset článků jak převážej lednici v puntu nebo kupujou staré krámy na vrakáči.Napsal jsi to výstižně.
30.06.2011 | 20:18:04 | Milan Reagovat
Držte huby a bavte se o autech a ne o kravinách.
30.06.2011 | 20:04:50 | Jirka Reagovat
Ještě
Lednici v autě vozí jen cikáni ze smeťáku, nebo osoby ducha mdlého. Já si ji nechal (2x za život) samozřejmě přivést prodejcem až do kuchyně. Totéž platí i o jiném zboží.
30.06.2011 | 19:30:00 | Reagovat
Milan
Ono spousta debat tady je o hovně. Máš pravdu. Řešit jestli budu vozit v autě lednici (kolikrát asi?) nebo tady porovnávat ceny dílů nových aut s vraky z vrakovišť vypovídá o IQ pisatelů. Pokud ale jde opravdu jen o vození se z bodu A do bodu B (jak tu často bývá psáno) co nejekonomičtěji, pak právě ta uvedená menší auta toto splní beze zbytku. Nejen svou spotřebou, ale hlavně nenáročností na servis, protože jsou opravdu spolehlivá. U thálií kvalita velmi kolísá a je to jen o štěstí, jestli chytíš dobrý a povedený kus. Jinak pomáhej pánbů! A převodovku dávat za příklad může opět jen majitel vymrskaného vraku, nebo jelito které si ji zničí samo. ANEBO - právě - majitel nekvalitního vozu, kde se sype vše, nejen převodovka. Koupí nového (opakuji nového) vozu níže uvedených značek majitelé netrpí strachem z toho, kolik stojí nová převodovka, motor, nebo co... prostě jezdí. Jinak ti přeji hodně štěstí, snad jsi měl při výběru auta šťastnou ruku :-)
30.06.2011 | 19:28:14 | Reagovat
Svoro,
prodávám je 20 let :-). Jak ji položíš je konec :-). Jde sice položit , ale jen na jedinou stranu a laik nikdy neví na kterou. Chladnička během celého transportního procesu právě z těchto důvodů musí být kolmo od výrobce do meziskladu,prodejny až k zákazníkovi - nikdy nesmí ležet vodorovně a tím, že jí necháš stát už to nezachráníš. To odstavení po převozu (přenosu ) je také důležité, ale NIKDY nesmí být naplocho.
30.06.2011 | 16:37:54 | Vašek Reagovat
Len k tej chladničke, môže sa prevážať v pohode aj v horizontálnej polohe, len sa musí nechať 24 hodín po prevoze odstáť. Nechcel by si vidieť, čo sa s chladničkou deje ešte predtým, ako vôbec príde na predajňu. Nejde ani tak o chladivo, ktoré sa pri prevoze môže rozptýliť, ale o to, že pri zavarení kompresora vo výrobe sa môžu dostať nečistoty (struska) do vnútornej časti a tie sa odtiaľ už nedostanú, treba ich preto nechať zase usadiť na najnižšom mieste kompresora (na to by malo slúžiť tých 24 hodín). Potom sa už stať nemá čo a hučať tiež nemá prečo.
30.06.2011 | 15:19:58 | Svoro Reagovat
Thalia ll.
To je debata na nic,psal jsem svůj názor na Thálii ll.A vy tady píšete jestli odveze Aigo lednici atd.Jezděte si v čem chcete,před 21léty po tzv.revoluci jsem měl Mercedes 250e. automat 190koní.spotřeba cca.13a bylo mi to jedno,ale doba pokročila směrem dozadu tak koutám jezdit v co nejůspornějších autech.Před Thálii jsem měl Mégane ll 16.Dobré no ,ale sportřeba 8-9l.Dojíždím denně 21km. do zaměstnání každá koruna ušetřená na spotřebě je dobrá a 2roky zdarma havarijí i zákoné pojištění záruka 4roky no neber to za 149 000kč.Pánové přeji hodně štěstí a kolama dolů.
30.06.2011 | 14:39:06 | Milan Reagovat
Je úplná blbost,
vozit v JAKÉMKOLIV osobáku lednici . Pokud se dá naplocho, sníchá se chladivo a lednice je pak už jednou pro vždy hlučná, právě proto se při transportu od výrobce až k zákazníkovi musí lednice vozit nastojáka.
30.06.2011 | 07:38:01 | Vašek Reagovat
To luke
Právě, že při převozu sklopíš zadní sedačky, celou dobu se tu bavím o té variabilitě. Lednička samosebou vyčuhovala a odvezla se s otevřenými 3 dveřmi. Sedan to neumožní, protože má takovou karoserii, že do auta narveš jen podle velikosti dveří kufru, takže 3dveř, 5 dveř atd. stačí si změřit rozměr otvoru a víš na čem jsi. Jakýkoliv 3 dveř v normální třídě odveze krabici minimálně 60x60x třeba metr.
U kola se musí posunout i spolujezdcovy sedačky a odveze se se zavřeným kufrem. Jinak kolo bych narval i do Thálie, protože kolo se dá odvézt s napůl otevřeným kufrem, jen to chce podložku aby se neodřel.
Ledničku do 406 kombi že nejde? no to mi spíš připadá jako vtip. Problém je, že to není dobrá rada, protože lednička by se měla převážet ve stoje. :(
Jinak Colt bych mladému nedoporučil, je to pojízdná rakev. Moc rychlé a moc nebezpečné. Kdybych měl synka, raději bych mu nechal řídit nějakého sedana, třeba v nejvyšší třídě, dokud nemá starosti, stejně toho moc nenajezdí, takže spotřeba je vedlejší. Až dojde na to, že pro někoho je auto spotřební zboží, pak je na čase pořídit vůz podle parametrů, ke kterým patří. Což je auto pro dva pro nízkou třídu...Nebudu přeci kupovat něco, co nepoužívám v rámci svých možností.
I když k tomu autu co mám teď jsem přišel vlastně jako slepý k houslím. Na aukru od korunky jsem hodil jen tak symbolickou částku a celý týden o to nikdo neměl zájem. Ale nakonec jsem spokojený. Na takového prďocha je auto celkem jakžtakž pohodlné a jízdní vlastnosti super i na dálku...
30.06.2011 | 05:19:53 | svlastik Reagovat
Svlastik
Nepřijde mě možný ,aby se do takového auta nacpala lednice .Když to má takoví kufr.A i po sklopení sedadel to tam asi není moc místa.http://img.auto.cz/moje.auto.cz/img/galleries/4b1d2177b033f/4b1d40ae87743.jpg
29.06.2011 | 22:22:42 | luke20 Reagovat
Svlastik
Asi máš auto jenž mění tvary.:) Díval jsem se na Colta na internetu a přijde mě to dost malý.Na odvoz lednice pračky a nevím čeho ještě.A s tím kolem nevím ,třeba to na fotce vypadá menší jak ve skutečnosti.Vezl jsem si ještě v R19 plasmu 107ůhlopříčku tak tak se vešla na zadní sedadla.Což R19 byla vzadu na 100 větší jako Colt.A s tím kolem si pamatuji když měl bylo tak 12 mě otec koupil horský kolo a vezly jsme to v Cromě protože do R19 se to nevešlo.A to měl sklopený sedadla.A já jsem se na zadní sedadla už nevlezl.Leda že bych byl někde zkroucený v kufru.Tak představa že tohle vše vozíš v tak malým autě mě přijde jako zázrak.To představa napasovat ledničku do té 406stky kombi.Mě přijde že by se tam ani nevlezla.A navíc si radši připlatím at mě to dovezou a dotáhnou do 2 patra než se s tím otravovat.
29.06.2011 | 22:18:53 | luke20 Reagovat
Anonym
Ono ty to auta jsou dejme tomu kvalitní ,ale ne všechny.A když už se něco podělá tak je dost mastný.Na Galanta z roku 1995 2.0 GLSI ,chtěli na novou převodovku v servise origo 60 000kč.Na vrakovišti 12 000kč.A to s tím že u toho nemá záruku ,a když se to podělá tak s tím nic nenadělá.A prodejní cena auta je kolem max 10 000kč.Takže to nechal sešrotovat.Druhej co má mazdu 323 1996 .Mu před 3 týdny někdo rozbil na ulici okno u zadních dveří.Volal do servisu v Mazdě mu řekly že to nevedou už na takoví model ,a když už tak objednat v Rakousku a stálo by to 5000kč.Tak nakonec to sehnal přes kamoša za 3500kč.A to volal asi na 5 vrakovišt a někde to dokonce ani neměly .A tohle bylo nejlevnější.Což na vrakovišti seženu na 406stku.Čelní sklo za 2000kč.A navíc recenzent je spokojen takže nevím co tady rozumuješ.
29.06.2011 | 22:06:18 | luke20 Reagovat
oprava, asi od roku 2010, už majú aj nejaký tvar, predtým, Clo s kufrom, ani zadarmo:((.ľuboš
29.06.2011 | 22:00:02 | Reagovat
Koľko máš rokov? Koľko má rokov recenzent? Ak budeš mať 54, tak sa zvysoka vykakáš a ani sa na "zázrak" Aygo, či 107 ani nepozrieš.
Predražené, malé, lacné auto. Thália, POSLEDNY model, od roku 2011? je oveľa lepšou kúpou.
Aygo, Jazz, Colt sú pre mladých, al. ako 2., či 3. auto do rodiny. Ale na 100 % nie ako hlavné.
29.06.2011 | 21:58:15 | ľuboš Reagovat
Já slovensky rozumím, ale ty nerozumíš autům. Nebo nevíš, o čem si psal. Tak si to přečti znovu. Já osobně bych raději malé, ale spolehlivé kvalitní auto, než auto pochybné kvality s véééélkým kufréééém, který využiji 1x za rok. A kdoví jestli.
29.06.2011 | 21:22:51 | Reagovat
19:14: Ďalší, ktorý má problém s pochopením tlačeného slova.
P.S. Čo tak si dať google-prekladač, keď už máš problém s pochopením "cudzieho" jazyka- slovenčiny:))?
29.06.2011 | 21:17:54 | ľuboš Reagovat
Tvrdit, že Thalia je o 100% lepší než Mitsubishi, Honda, Toyota, může jen neandrtálec a Luboš.
29.06.2011 | 19:14:51 | Reagovat
To luboš
To víš, že do Colta to dáš. Aygo nevím to je úplný minivozík.
Ale Mitsubishi Colt a ten nový je ještě větší než ten starší model.
No a do třídveře vleze cokoliv o těch klasických rozměrech, ve kterých se prodává v obchodě jak nábytek, tak i elektronika atd., takže mám vyzkoušené, že jsem si odvezl kombinovanou ledničku, například a pak vlastně celou výbavu do bytu krom sedačky, tedy kuchyň, komplet ložnici, pračku, metrovou plazmovku no a vozil jsem i stavební kolečko, klasické kolo, atd. vždycky se něco naskytne.
Rozdíl v sedanu je tedy velký, má taky své plus. Například oddělený kufr od prostoru pro cestující, kdyby náhodou do zavazadlového prostoru se dá něco páchnoucího pak člověk nic vevnitř necítí. Dále akustika. Ticho a skoro žádné vrzání, no ale je to asi pro jinou skupinu, než pro Ty, kteří prahnou po vozech typu 3dveř,5dveř atd.
29.06.2011 | 17:16:29 | svlastik Reagovat
Svlastik
To mě ted připomnělo že jsi říkal že Colt je nákupní taška.A tak pokud jsem to pochopil tak pojem nákupní taška myslíš jako, že tam dáš všechno.Což já znám pod pojem auto ,pro ženskou na menší nákup potravin.Nikoliv na velký věci.:)A moc nechápu tvou úvahu že to do auta co má objem kufru 500l nedáš nic.A do auta co má tipuji max 300L kufr toho více.Protože když jsem si přečetl recenze majitelů toho to vozu .Tak většina píše že je to nákupní taška,a jeden dokonce kufr jen na opravdu jen do tesca.:) Tak jsi asi jediný komu to přijde velký auto.
29.06.2011 | 16:19:24 | luke20 Reagovat
No kdyby stála nová Škoda 150 000tis.Mohla by to konkurence zabalit,ale základ bude určitě nad 250 000tis.ktomu 8.verzí zastaralích motorů.U nás jsou,ale fanoušci co na to nedají dopustit tak si kupce najde i za 400 000 tis.Ještě k Thálii foukám přední pneu na2,2 a zadek na 2.atm.zdá se mi ,že je dost tvrdá.Poradte jaký tlak je optimální děkuji.
29.06.2011 | 16:14:37 | Milan Reagovat
svlastik: 13:38:už vidím, ako pcháš krabicu 80x80x120 cm do takého Colta, al. Ayga....:))Daj ešte nejaký vtip.
Ale zaručene vopcháš do Thálie -500 litrov VIAC prepraviek piva, ako až 1 do Ayga:))
29.06.2011 | 15:55:25 | ľuboš Reagovat
Škodovka je pořád pozadu ,a když něco vytvoří je to pořád to stejný.Octavia pak facelift felicie stejná maska.A pořád to samí do ted,Nic nového nic k zaujmutí jiných motoristů než Škodováků.
29.06.2011 | 15:28:42 | luke20 Reagovat
Jestli jste dnes na novinkách četli článek o nové Škodě je to okopírovaná Thálie.To je pokrok a bude se vyrábět až v roce 2013.To bude novinka a jěště tam nacpou nadupanej tříválec.Renault už bude vyrábět Thálie lll.generace.
29.06.2011 | 15:20:57 | Milan Reagovat
Svlastik
Tak jsme se díval ,a na Fabii se dají sehnat xenony za 1800kč.A na Megane s roku 1999-2000.Za 2300kč borec prodává.Takže to není zase tak velký rozdíl.A stejně kdo to neumí namontovat tak si zaplatí ,aby mu to tam někdo dal.Dal a ten si vezme většinou stejně ,protože je jedno jestli do dává na Fábii nebo na Renault.
29.06.2011 | 14:18:32 | luke20 Reagovat
jens
Tak v Německu ,na to totiž mají .A ty auta tam vypadají taky naprosto jinak.Tak tam se hodně prodávají Francouzská auta ,a spousta Renault a Peugeot je právě většinou z Německa.Já mám tu 406strku s Německa a jsem 1 majitel .v ČR .Takže s tím nikdo u nás nejezdil.A na tom autě je vše OK nic jsem neměnil všechno funguje.A je to 9měsíců.Jezdím denně.35km.Hodně lidí ,co koupily auto co jezdilo nějaký rok ,tady tam měnily tlumiče čepy atd.Což mě bude asi taky časem čekat protože na těchto strašných silnicích jezdí ,jen krátce:)
29.06.2011 | 14:06:59 | luke20 Reagovat
Rozhodně
nepovažuju Šáde za nesmrtelnou :-), ale Renault měl těch potíží poslední roky tuho, viz megoše a laguny, zkrátka už jim nevěřím a nikdy domů. Pěknej kabát a cena, to klobkouk dolů, ale provozní náklady pak hrůza.
Jinak kombi rendl má - clio, zpravidla to bylo tak, že thalia vycházela z clia (interiér byl většinou o jeden facelift pozadu).
Za mne už teda rendl NIKDY, navíc značkový servis to je utrpení, ti měniči snad ani nevědí, kde má auto motor, ale říkají si mechanici.................. :-(
29.06.2011 | 14:03:44 | Vašek Reagovat
Svlastik
No tak zase za pakatel si nejsem jistý napasovat do Fabie xenony a klimatizaci .Důležitý je někde sehnat xenony na Fabii a udělat klimatizaci.A taky za nějakou cenu jenž se vyplatí.Ten kdo si to neudělá sám, tak za to stejně zaplatí.Takže zase pakatel to nebude.A kdo chce auto se xenony a klimatizací ,tak si ho rovnou koupí ,protože se sežene levněji než FABIA a je 100xlepší.To maximálně ten kdo chce Fabii za ,každou cenu a je domácí kutil.Ten si to může udělat.
29.06.2011 | 13:57:02 | luke20 Reagovat
thalii v kombíku asi nikdy dělat nebudou, protože v této cenové hladině mají sesterskou dacii logan, která je v kombi nadprůměrná. Docela mě překvapilo, kolik jich jezdí tady v německu. renault tu má pověst dobrou, tak věří i dacii.
29.06.2011 | 13:55:26 | jens Reagovat
Vašek
Ale tak neznamená že ,se to stane i tady .Ono jedno vydrží druhý ne.Tak to chodí.Ono jsou i vozy typu nesmrtelná Škodovka.Které praskne hlava motoru při 50tkm a do 30tkm odejde 2x turbo.Mě praskla hlava až po 250tkm u Renaulta.Ale byl už 20 let starej.Takže těžko soudit dle jednoho kusu ostatní.
29.06.2011 | 13:48:10 | luke20 Reagovat
To luboš
Thalia je SEDAN, což je největší vada na kráse. Konkurovat ostatním mini vozům, které jsi určil není vůbec možné. Třebas mě nikdy tohle auto nezaujme. Bohužel Clio je malé a drahé...
Co je na SEDANU špatně v nízké třídě? Nemá variabilitu a v ní je nemožné převézt asi tak max. to co se vleze do kufru, nebo se sklopnými sedačkami něco úzkého, a to nevím co, tyčky lyže nebo co. Takže slouží pro někoho kdo s autem převáží leda tak sebe, nebo vícero lidí s příručními zavazadly a stačí na nějaký klasický nákup do obchodu. Bez tažného s vozíkem (půjčovat si za pěti kilo, kvůli náhlé akci, nebo se starat o vlastní ???) je tento auťák pro tento účel nevyužitelný. Jsou lidi jako jsem já, pro které když do kufru nenarvu rozměrově minimálně krabici 80cmx80cmx120cm a s otevřenými dveřmi třeba i 3-4 metry :D, tak mě to auto vůbec neosloví. Každý měsíc využívám sklopení sedaček a převozu. Až thálie bude 5 dveř, nebo liftback, pak může oslovit lidi jako jsem já, kde jsi zařadil ty auta, jako je aygo, colt, jazz,...
Když Thálii, tak aspoň minimálně s elektrickými okny a servem kvůli pohodlí, protože má oslovit klientelu, kteří se v autě jen vozí. Kupovat třeba oholenou Fábii není problém, za pakatel je vždycky možné do ní napasovat okna, klimu, xenony atd. co se hodí. Ale do Thálie napasovat výbavu to může být trošku finančně jinde...
29.06.2011 | 13:38:28 | svlastik Reagovat
Thalka
Ja mám Thaliu II 2 roky, najazdených 18 500 km, čiže jazdím hlavne malé trasy po meste, zatial žiadne závady (však ho mám zatiaľ krátko), jedine, čo by som jej vytkol, je moc mäkký podvozok, auto sa na dialnici v zákrutach necíti moc isto, ale inak len plusy za tú cenu - spotreba, motor, dizajn, kufor, spoľahlivosť ...
29.06.2011 | 13:36:17 | Reagovat
Vašek a Svlastik: Thálie sú LACNE autá, pre menej náročný trh.
Ak môžu byť vo veľkom rozšírené v takom Turecku, kde je vonku bežne cez 40 stupňov v tieni, tak sa netreba báť, že by nezniesli strednú Európu/ mimochodom, ešte pred 10 rokmi bola klíma výsadou, dnes je nutným štandartom/ pričom také Augo, či 107 mali iba za príplatok.
Ak niekto "operuje" s zostatkovou cenou, dnes sa dá 107 s otáčkomerom a klímou:)), 2-3 ročné kúpiť s pár km aj za 4-5.000 eur, nové stáli vysoko cez 10-13.000
Pričom 500 l kufor v Thálii a s "kufrom" v Aygu...:)), neporovnateľné.
1,4 motor je klasika, viem, že zadné pakne sa trhajú a zablokujú kolesá, servo pri malých autách ani netreba.
Ak by som auto nepotreboval na dlhé štreky, ani na rýchle jazdy po diaľnici, či nočné cesty, tak Thália, Fluence, Suzuki Liana, Chevrolet, príp. Oktávia Tour 1,4-1,6 motor by boli vo finále...
Na nejakých 10-15.000 km/ročne nemá zmysel iné uto kupovať.
Ale všetko je to o PENIAZOCH...:)), ak ich človek má, tak nerieši či Tháliu, či Mercedes R..
29.06.2011 | 12:53:59 | ľuboš Reagovat
RE:
Nedávej rozumy, když nevíš... Aygo, 107 ani C1 NIKDY neměly klimu za příplatek. Koupil sis je buď s klimou ve vyšší verzi, nebo bez klimy. Dodatečně tam ani dát nejde. Žádný za příplatek.
09.12.2014 | 21:20:38 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: Ty kokos, už toľko nepi, ked NECHAPES význam čítaného, alebo si daj slovenčinu
prekladať ....:))
KTO ?! píše o DODATOČNOM dodávaní klímy ?! to vozenie v C1 Ti nejde k duhu.
10.12.2014 | 01:17:28 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: Ty kokos, už toľko nepi, ked NECHAPES význam čítaného, alebo si daj slovenčinu
Zjednodušeně, pro natvrdlíka:
NEMĚLY KLIMU ZA PŘÍPLATEK.
Už chápeš, tvrdolíne?
11.12.2014 | 15:10:01 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: Ty kokos, už toľko nepi, ked NECHAPES význam čítaného, alebo si daj slovenčinu
Takže když si připlatím za vyšší verzi s klimou, tak ta klima není za příplatek? Je tam grátis? Tak za co si tedy vlastně připlácím? Někdo je tady blbec. Což?
11.12.2014 | 20:28:27 | | 188.175.53.* Reagovat
RE: Ty kokos, už toľko nepi, ked NECHAPES význam čítaného, alebo si daj slovenčinu
KAŽDÉ auto se vyrábí v různých výbavách. Takže si vyberu tu, kterou chci. Holátko, nebo s xcentrálem, elektrickými okny, klimou... někdo je tu blbec. Kdo? Ten, kdo nerozliší stupně výbavy od příplatkového příslušenství. Kdybych si měl připlatit za klimu, baly by za příplatek. Já ale volím mezi stupni výbavy vozidla. Připlácet si můžeš za rezervu (zvrhlost), za metalízu... ale stupeň výbavy vozidla (téměř u všech značek to tak je) není totéž co "za příplatek". Luboš tomu nerozumí vůbec, ani si nenechá nic vysvětlit - je omezený. Pro ostatní tady říkám, že u C1 předchozí verze NENÍ možné si objednat klimu za příplatek. Kdo tohle nepochopí, tak ten má problém "čítaného".
11.12.2014 | 21:05:12 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: Ty kokos, už toľko nepi, ked NECHAPES význam čítaného, alebo si daj slovenčinu
už sa nečuduem, že sa vozíš na C1..., aj to Ti ju museli kúpiť starí rodičia...., aj sa dlho budeš voziť, pri Tvojej "logike".
12.12.2014 | 13:51:16 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: Ty kokos, už toľko nepi, ked NECHAPES význam čítaného, alebo si daj slovenčinu
Jinak jsi úplně normální? Moje staré rodiče nechej odpočívat, ty hulváte. Nebo sem do recenzí namontuješ i tvoju starú mamu, aby si ze sebe setřásl hloupost?
12.12.2014 | 15:24:03 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: Ty kokos, už toľko nepi, ked NECHAPES význam čítaného, alebo si daj slovenčinu
Je mě to jasný jak to myslíš ale ve výsledku pokud by jsi jí chtěl tak si stejně připlatíš...:D
12.12.2014 | 13:56:31 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Ty kokos, už toľko nepi, ked NECHAPES význam čítaného, alebo si daj slovenčinu
Vždycky máš možnost volby. Čím víc chceš, tím víc platíš, to je snad normální. Šlo mi o to, že ten všeználek tady plácá nesmysly o klimatizaci za příplatek. Nikdy nebyla, byly jen různé verze provedení vozidla. X, SX, atd... opakuji, že to je normální u všech značek, a není potřeba, aby ten tydýt z toho dělal, že jako kvůli tomu je C1 nějaká ubohá. A vybočující z řady.
12.12.2014 | 15:27:00 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: Ty kokos, už toľko nepi, ked NECHAPES význam čítaného, alebo si daj slovenčinu
Normální to není.Většinou u normálních aut jde za klimu připlatit samostatně.
12.12.2014 | 15:49:23 | | 37.188.134.* Reagovat
RE: Ty kokos, už toľko nepi, ked NECHAPES význam čítaného, alebo si daj slovenčinu
Jo. Ale u C1 minulé generace N E a to je celej problém tohohle nesmyslnýho dohadování o hov.ě. Děkuji, že jsi to pochopil alespoň ty. Normální auta ale mají běžně rezervu... alespoň C1 ji měla, jenže které auto je dnes vlastně normální? A jeden dotaz na konec: Thalia neměla verzi bez klimatizace? Ona neměla klimu za příplatek?
12.12.2014 | 18:59:36 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: Ty kokos, už toľko nepi, ked NECHAPES význam čítaného, alebo si daj slovenčinu
to C1 nemala ani len klímu?! v žiadnej výbave ? to je čo za haraburdu? či iba otáčkomer vo "vyššej" výbave...?
13.12.2014 | 03:53:42 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: Ty kokos, už toľko nepi, ked NECHAPES význam čítaného, alebo si daj slovenčinu
samozrejme, že KLIMU mali C1 na objednávku, dokonca aj AUTOMAT, už od začiatku výroby...., ale podla Standu bola rovnaká cena za úplny základ, aj za tú verziu s klímou...:)).
tak to potom netuším, prečo Ti kúpili tú najlacnejšiu verziu, ked si mohol mať za tú istú cenu s el. oknami, centrálom, automatom a klímou...., či ?:))
13.12.2014 | 03:59:30 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
už jsem to někde psal, soused děděk má thálii první generace, nevím rok, najeto má 260000km a chodí jen na oleje do rencka, zadní díl výfuku má novej. motor olej nebere, běží tiše, jak samet. jo, dvě sady kotoučů ojel. má hnusnou bílou, ale je fakt spokojenej. převodovka mu i po takové porci řadí přesně. tak nevím. zas tak špatný auto to mechanicky není. já prodal fabii po 120000km a tak měnil jsem věci více.
29.06.2011 | 12:43:51 | jens Reagovat
Chci majitele ujistit, že Thálie mi sloužila 7 let s najetými necelými 140.000 km se závadami: Ulomený kabel u kufru (po 3 měsících), uvolnění vnitřního obložení dveří (cca 50.000km), lambda sonda (cca 50.000km). Před dosažením 100.000 jsem měnil obložení brzd a asi 2x žárovku v předním světle. Po 7. letech jsem to prdoal za cca.35% původní ceny, což není taková trágoška. Zdravím a přeju zdar.
29.06.2011 | 12:04:12 | Pán s vejcema za oknem Reagovat
luke 20
Bohužel měl :-(, sice minulou generaci, ale technicky se příliš neliší (krom motoru). Krumpl všech krumplů futrál.........
29.06.2011 | 07:36:13 | Vašek Reagovat
Thalia
No tak, že tohle auto nemá servo ve mě teda fakt hrklo. Co je na takovém autě tak super? Že by motor a hezký vzhled? Stačí to? Má to klimu? nebo aspoň elektrické okna? V dnešní době abych byl v takovém autě v horku nedobrovolně jako v sauně více než 15 minut? :( technologie tohoto auta je zastaralá snad více než 30 let. Clio je naopak drahé to stojí cca 220 tisíc.
Kdo takové auto může koupit? leda tak důchodce, který nechce moderní vůz, a nechá se obalamutit jak to známe v těch sezeních, kde sadu hrnců ze zkrachovalé firmy z "německa", tedy skladových zásob po 20 letech koupí za 25 tisíc.
Motor a převodovka uložení, které je v Thálii,slouží pro to aby bylo v autě co nejvíc prostoru. Takže je dělané pro dodávky, pickupy, kombi, hatchbacky, liftbacky, miniprdítka s 3 a 5 dveřmi atd.
Sedana bych využil, kdyby motor byl uložen řadově. Co na tom, že motor je super, když ostatní budou odcházet, jak převodovka, tak i brzdy a špatný rozvor je nestabilní, u takových aut se často chodí na geometrii atd.
Cena po 100 tisících km, je v čechách cca kolem 2 tisíc eur.
Parádní koupě? no když člověk chce jezdit z bodu A do bodu B, kde auto bude stát v temnu a chladu. Za ty peníze i poslouží, pokud má s tím člověk kam jezdit. Jet s tím někam na dovolenou? v zácpě trčet ve 40°C vedrech v dnešní době lepšího výběru? otevírat a zavírat okna při změně rychlosti a přechodu z města na dálnici? no nevím nevím...
29.06.2011 | 06:29:32 | svlastik Reagovat
Vašek
Tak nevím. V práci máme Kanga s tímto motorem jako je v Thalii. Dostávají slušně zabrat. Mají najeto něco kolem 250000-270000 km a zatím se měnily jenom cívky. Thalie je menší, nižší a když jí bude majitel šetřitm tak nevidím problém.
29.06.2011 | 00:00:27 | Myra Reagovat
Vašek
Ty jsi to auto měl ,ve stavu co mělo najeto 100tkm.???Že předvídáš co bude?S autem o kterým asi ani nic nevíš ?
28.06.2011 | 22:49:29 | luke20 Reagovat
RE: Vašek
Ano měl (na rozdíl od zdejších všeználků, co v něm povětšinou ani neseděli), ve 120 tkm jsem prodal už jen za cenu šrotu, nějaký další dotaz?
10.12.2014 | 07:47:07 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
Luboši,
ty jsi komik viď? Po 100 tkm bude Thalia mrtvola a zůstatková cena nula,nula,nic. Jestli prodat, tak kolem 50.000, tam začínají potíže u 100 tkm odjede i to co nikdy odejíd nemůže.
28.06.2011 | 22:37:13 | Vašek Reagovat
anonym 18:35: Thália je LEPŠIA kúpa ako Aygo, Colt, či Honda Jazz.
Minimálne o 100%.
Aygo je zúfalo malé a lacné, nikto s triezvym rozumom si ho nekúpi, Colt takisto, Jazz je predražený, a tiež MALY prďús.
Ak vydrží Thália 100.000 km..., predať za 3-4.000 eur a kúpiť NOVU. Pri ostatných značkách človek zaplače nad stratou hodnoty, nehovoriac o tom, že v 54 roku života človek vyznáva iné hodnoty ako je priečne zrýchlenie g..:))
28.06.2011 | 22:26:43 | ľuboš Reagovat
Spotreba
Papierova spotreba mimo mesto je 4.8l. Ak jazdieva medzi domovom a pracou na okraji mesta prakticky len po okreske, tak by tych 5l nemal byt problem. Hlavne ak este ukazuje palubak menej, nez je realita..
28.06.2011 | 22:03:51 | motorwagen Reagovat
28. června 2011 | 18:55 | MILAN
PS-A k výbavě ještě origo autorádio s MP3,a 4x repro... Co se mi líbí,že anténa je integrovaná do zadního skla,a má hodně dobrý příjem a sílu signálu... :-)
28.06.2011 | 19:40:04 | Jirka KOPR Reagovat
28. června 2011 | 18:55 | MILAN
S tím Chevroletem Aveo-rodiče si ho koupili,funglovku,rok výroby 2009,k motoru-mají 1,4 16V.Dali za něj 219 000,-kč,výbavu maji -přední okna v elektrice,centrál-jen přes klíček,klima,stavitelný volant,to je všechno.Hodně nemile mne překvapilo,že do základu vůbec nedávají např.zástěrky,nebo ochranné lišty na dveře,to jsme museli dokoupit,a namontovat/nalepit.A co mne překvapilo ještě víc,že vůbec není pod motorem nějaký umělohmotný kryt... -prostě není tam vůbec nic,jen holá "díra" odkrytého spodku motoru :-( Jinak mají najeto cca 23 000km,a již 2x měli auto v servisu,vždy se stejnou závadou,odešel nějaký "krokový motorek s čidlem" u škrtící klapky.A spotřebu u tohoto motoru zatím mají 10 litrů na 100km,což mi přijde neuvěřitelně vysoká spotřeba-je to měřeno cca 75% město (Praha),a 25% dálnice Praha/Plzeň a nazpátek.Jinak auto jede poměrně slušně,jel jsem s nim tachometrových 200km/hod,ale víc jsem se bál,protože už od 180km/hod se ozývaly divné zvuky zespodu auta-asi vítr,jak se motal pod motorem,nebo někde... Takže dle mého názoru-Aveo by nebyla nejlepší volba,nevím,jak ostatní motory.Ale vlastní zkušenost rodičů je zatím tak nějak rospačitá...
28.06.2011 | 19:35:05 | Jirka KOPR Reagovat
Než jsem kopil Tháií měl jsem Mégane clasic 16e.Bylo to dobrý svezení,ale plná výbava a samé poruchy elektroniky.Proto jsem koupil Fábii no nedá se to k Méganu přirovnat a hrozně poruchový po 40tis.km jsem jí prodal nechci urážet Škodovkáře,ale Renault je dobrá značka.Svezl jsem se ve Fluence možná jsem měl počkat je to nad očekávání dobré auto.Ty věčné inovace škodovek jsou k ničemu daj tam nový znak a protáhnou světla a hned mají nový model.
28.06.2011 | 18:55:58 | MILAN Reagovat
Než daewoo, tak raději tu thálii. Pokud ti šlo opravdu jen o peníze, pak asi v této "velikosti" nic lepšího není. Pokud by však záleželo na kvalitě bez ohledu na velikost kufru, a cenu, volil bych jednoznačně v malých autech Hondu Jazz, Toyotu Yaris nebo Aygo, Mitsubishi Colt, apod. Tam je kvalita víc než zaručená, spotřeba taky, jen je to trochu jiná cenová kategorie. Pokud bych chtěl o trochu víc, šel bych asi do Sandera, nebo Logana
28.06.2011 | 18:35:04 | Reagovat
Milan.
Jak říkám auto nad očekávání za 149000tis.Motor je velice dobře konstrukčně řešen,karosérie elegantní na malý vůz.Interiér vkusný.Rádio jsem koupil za 1500.s MP3.příprava byla nainstalovaná i s repro,centrál jsem namontoval za 3000tis.Posilovač byl ve výbavě.Klima to nemá,ale nevadí.Tak jsem se dostal s vyšší výbavou na 153 500kč.To žádné auto na trhu nedostanete snad Pandu nebo Korejce.Uvažoval jsem o Chevrolet Aveo,ale má zastaralý motor 8.vent.a cena v základu 210 000tis.
28.06.2011 | 18:25:54 | Reagovat
Pod šest se s tím dá jezdit naprosto v pohodě,tohle je v dnešní době jeden z mála motorů,kde lze v pohodě jezdit pod udávanou spotřebu výrobcem tj. pod 6l/100km na rozdíl od HTP.
28.06.2011 | 17:44:17 | Jirka Reagovat
Upřímně-spotřebě do 5ti litrů nevěřím,to je možná tak sen,kort u nového,nezajetého motoru,ale jinak ať slouží :-)
28.06.2011 | 15:58:25 | Jirka KOPR Reagovat
Milan.
No jezdím podle peněženky jde to i za 5.l,Ale měl jsem novou Fábii 1400l.a během 40 000tis.km.6.vážných závad lambda,katalizátor.snímač otáček ,do 10 000tis.km.Dále alternátor,porucha váhy vzduchu,centrál.A poslední kapka prasklá předlohová hřídel.To už jsem nevydržel a šla z baráku.Thálie je zatím v pohodě no uvidím česem,Ale Škodu už nicht einmal.
28.06.2011 | 15:54:01 | Reagovat
Jo jo, velmi dobrý vůz. A jezdí DO 5 litrů. No prostě fantazie. Ale jet bych za tebou nechtěl. Jet s tálií do 5 litrů, to je asi jako jet ve šlapacím autě. A hlavně se ozvi, jestli je to tak velmi dobrý vůz, až budeš mít najeto 40 000 km :-)
28.06.2011 | 15:25:20 | Reagovat
Vaškovy.
Mám patnácté auto od BMW.Mercedes.atd.ale píši o třídě Thálie.Je lepší než Fábie, utahaná Oktávka 1400L.Nebo korejci a nádhery z Nošovic.
28.06.2011 | 15:19:05 | Milan Reagovat
@Vašek
Hovoris o sebe, vsakze?
28.06.2011 | 15:05:34 | motorwagen Reagovat
Jééééééééééééé
Blázen................."Thalii", člověče ve Vašem věku už bych očekával zralou úvahu při koupi vozu.
28.06.2011 | 14:40:16 | Vašek Reagovat
RE: Jééééééééééééé
Tak mám Thálii už čtvrtý rok najeto 58 tis km. a zatím jsem měnil jen žárovku. Auto je jako nové spotřeba 4, 5 litrů a šlape jako hodinky. Veliká spokojenost.
09.12.2014 | 17:14:29 | Milan | 195.113.135.* Reagovat
RE: Jééééééééééééé
To odhaduješ nebo to máš spočítaný?Pokud si dobře pamatuju tak do thalie se nedával PP s průměrnou spotřebou.S naftou 1,5 dci 4,5l možný jsou s 1,2 benzínem se těžko dostaneš pod 5l,ale jinak je to povedenej a úspornej motor.
10.12.2014 | 17:04:28 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Jééééééééééééé
No tak po takové "porci" je hned jasné, že je to spolehlivost sama :-)
11.12.2014 | 08:00:54 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat