Recenze Renault Thalia F1 edition
“Vůz podprůměr,servis katastrofa.”

Autor recenze: Vašek (37 let),
Královéhradecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru:1.4 8V benzín Stav km při koupi:1 000 km Stav km nyní:100 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 5 let Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 1. 4. 2008

Hodnocení inzerátu: 20 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.4

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ford Sierra combi 2.0 DOHC Škoda 120 LS

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Prasklá plastová "tkanička" u schránky před spolujezdcem.

Prasklý plastový kryt pojistky na sklápění zadního opěráku.

Zcela ohmataná hlavice řadící páky po cca 50.000 km.

Nefunkční čidlo venkovní teploty.

Sáknoucí vodní pumpa - výměna včetně rozvodů - po záruce.

Výměna předních tlumičů cca po 50.000 km.

Opakovné opravy ruční brzdy 4x.

Opakované opravy prasklé kabeláže ve víku kufru 4x.

Neustálé výměny halogennek v potkávacích světlech cca 4xročně.

Opakovaná výměna snímače volnoběžných otáček motoru.

Zarezlá anténa, nelze demontovat do myčky.

Zatékání otvorem pro anténu.

Porucha originálníha klíče - ulomený kontakt.

Prasklá koženka z boku sedáku u předního sedadla.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Tak snad začnu nákupem, ať je to pěkně popořádku. Auto jsme vybrali a objednali u značkového prodejce, zaplatili zálohu a čekali. Protože jsme chtěli automobil dofinancovat přes leasingovku, kterou nám doporučil prodejce, volal jsem cca 14 dní před odběrem vozu do leas.společnosti kvůli nějakým formalitám a s hrůzou jsem zjistil, že značkový prodejce má zavřeno a zřejmě končí , víc nevěděli. Volal jsem tedy okamžitě prodejci a ten informaci potvrdil s tím,že mu byla odebrána koncese, ale já se nemusím ničeho obávat, zálohu mi vrátí (proč mi nezavolal sám dříve jsem se nedozvěděl). Domluvili jsme tedy termín kdy se mohu pro zálohu stavit a já vyrazil.

Cesta tam a zpět cca 250km. V dohodnutý den a čas jsem se dostavil, ale majitel nikde a záloha taky nikde. Jistě tušíte jaké byly mé pocity. Po telefonátu do centrály Renault se naštěstí moje auto našlo a záloha my byla započtena do ceny, takže jsem si auto vyzvedl u jiného prodejce a vše dopadlo OK. Doufal jsem, že to nejhorší mám za sebou. Po převzetí vozidla nejprve praskla plastová "tkanička" u schránky spolujezdce, značkový servis ji odborně nahradil měděným lankem s elektroočky připevněnými obyčejnými vruty do původních otvorů - moc hezké (vozidlo stálo cca 330.000,-),vydrželo to zhruba půl roku a pak se to celé vytrhlo z plastu. Dále jsem to neřešil,neboť víko se naštěstí otevírá max. asi 95 stupňů a tak to tolik nevadí (zbytek plastu z původní tkaničky však uvnitř rachtá dodnes).

Co mi vadilo ze začátku (teď už jsem si zvykl), že přesto,že má Thalia polohovatelné sedadlo řidiče, je vnitřní zpětné zrcátko umístěno tak nešťastně nízko, že musím mít sedadlo zcela dole a přesto mi ještě zrcátko částečně brání ve výhledu z vozu. Po opravě tkaničky již následovala samá "pozitiva a životní jistoty". Rozbité čidlo venkovní teploty,opakované opravy přelomených vodičů centr.zamykání kufru,opakované opravy nefunkční ruční brzdy, kterou téměř nepoužívám! (do kopce se rozjíždím přez nožní brzdu a při parkování řadím rychlost), zatáhl jsem ji za celou dobu tak 20x při parkování z hodně příkrého kopce, výměna předních tlumičů a vodní pumpy s rozvody po 50.000km (samozřejmě těsně po záruce), hlavice řadící páky je zcela evidentně ohmataná od cca 40.000km - v servisu mi řekli , že tam nic takového nevidí, opakovaná výměna čidla volnoběžných otáček (v 1.případě dokonce začal automobil sám nekontrolovatelně zrychlovat, nepomohlo prošlápnutí pedálu a musel jsem zcela vypnout motor -dost blbá závada, přede mnou jeli další vozy) servis mi sdělil ,že to není možné.
Podotýkám, že jsem vždy používal náhradní díly a opravy nechal provádět ve značkovém servisu (vyskoušel jsem tři).

Ve dvou byla znalost vozu a celkový přístup katastrofální u třetího jsem velice spokojem s profesionalitou jeho personálu, který poradí , vysvětlí a ví o mém voze více než já, což v předchozích případech rozhodně neplatilo a bylo nutno obsluhu navést a upozornit co by asi mohlo být za problém, aby nenaúčtovali 3h diagnostiky a nakonec mi nesdělily, že auto je v pořádku.Nyní mě čeká výměna čepů a spojovačky na přední nápravě (což ale vzhledem k najetým km považuji za přiměřené). Doufám, že je to poslední oprava a auto půjde z domu.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 20


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia

Vložit komentář

Rencek....cha,chá...:-))))

https://www.autozive.cz/majitele-vozu-dacia-pripravuji-zalobu/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=763030&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box

Veliké překvapení....

26.06.2022 | 11:49:28 | Vašek  | 88.103.233.* Reagovat

Tak na ně konečně došlo...

https://www.autoforum.cz/predstaveni/renault-je-pry-na-hranici-krachu-o-uveru-na-122-miliard-mel-celemu-svetu-lhat/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=3rW2SWkc9k0-202202110720&dop_id=15387045

Jo, jo na každou svini se voda vaří....mysleli s hošánci, že budou lidem prodávat donekonečna ty své předražené vraky, jenže Rendla si koupí každý jen jednou..., pak podruhé už jedině debil.

11.02.2022 | 12:46:15 | Vašek  | 88.103.233.* Reagovat

rozdíl aut

Renaulta mám čtyři roky najeto 177000 výměna destiček po 90000 km a také kotoučů jinak bez závad ,výměny olejů ještě dodat že jsem mněnil přední ložisko a to po ujetí 165000 km .Servis dobrej Karlovy Vary .Asi záleží zrovna na jakej kus člověk narazí.

31.07.2012 | 11:45:59 | jirka  | 90.176.131.* Reagovat

RE: rozdíl aut

To by jsi byl teda velký klikař, ale nechápu, jak si můžeš koupit tohle auto, když najedeš cca 45 tkm, to jsou tedy určitě lepší volby............

31.07.2012 | 13:09:36 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

Docela by mne zajímalo,

zda ještě jezdí a jak si ji "užívá" nový majitel :-))

14.04.2012 | 10:23:41 | Vašek  | 82.142.100.* Reagovat

Stratene recenzie ...

Recenzie urcite nemaze admin. Vyzera to na chybu v systeme ( bordel v databaze ). Nechajme mu trosku casu, na rozdychanie :-)

28.07.2010 | 12:53:35 |  Reagovat

For Vašek

To máš pravdu, som zvedavý ako to chce ďalej Admin riešiť. Ak vôbec...

28.07.2010 | 12:15:17 | Matúš Reagovat

No tak,

to je hodnej ,móóóć děkuju i za všechny čtenáře, to mohl snad spíš vymazat ty dost často nesmyslné komentáře pod recenzemi, nebo už teda všechno, tohle je o ničem, zůstaly komentářek něčemu, co si nikdo nepřečte, fakt někdo asi používá hlavu (ale k bourání zdí).

28.07.2010 | 11:01:35 | Vašek Reagovat

For Vašek

Lenže Admin vymazal všetky recenzie, okrem tých úplne najnovších.

28.07.2010 | 09:53:31 | Matúš Reagovat

Ale ne,

je to stará recenze, auto už nemám a tak ji nedoplňuji a nehlídám, ale byla dost pečlivě psaná a 100% pravdivá, takže jsem doufal, že tu zůstane, měl jsem pocit, že zmizely hlavně novější recenze, ale tohle je hnus velebnosti. No a včera jsem sem ze zvědavosti juknul a recenze v (_!_) no........

28.07.2010 | 09:34:05 | Vašek Reagovat

For Vašek

To si si nejak skoro všimol :-P.

27.07.2010 | 17:27:49 | Matúš Reagovat

Už je z domu :-)))))

Nakonec jsem psychicky nevydržel a popslal ji do bazaru i s nefunkčním posilovačem, dali za to sice méně, ale když si představím ty starosti se zháněním dílu a opravou a to mi každý automechanik řekl, že to je něco jiného a i těch řízení na thalii se dělá několik verzí, nakonec to myslím byla výhra. C-max stojí v garáži, ale zatím má jen cca 6000 km, tak s recenzí ještě počkám, pak to sem taky pověsím.

08.10.2009 | 10:41:04 | Vašek Reagovat

Sežeň ty díly na internetu a oprav si to sám.jsou to zloději.Kotouče s destičkama zvládne vyměnit každý poleno,čepy pokud nemlátěj tak se na ně zatím vyprdni a pokud ti ručka po utáhnutí lanka nebrzdí na posledních zubech tak se na pakny taky zatím vykašli.Dobrý ceny jsou www.automedik.cz.Destičky kolem 500,-,kotouče Bosch oba za 1000,-,zadní čelisti jedny 700,- a čepy kolem 300,- za jeden.
materiál za 3500,-.

20.07.2009 | 18:39:10 | Jirka Reagovat

Tak nevím...

Ahoj, no začnu odjinud. Měl jsem Opla Astru 1,6. Po cca 5-ti letech začly závady, které mi začly lézt "do peněz" - Lambda sonda 4.500, katalyzátor a výfuky cca 9.000, potrubí hydrauliky atd.atd. a o značkovém servisu ani nemluvě ... každý (!) rok legrace tak za 9 tis. Kč :-((
Thálie byla kompromis (vizuálně se mi moc nelíbila), ale pro mě velmi potřebný velký kufr a cena před 3,5 lety 215.000 byla více než dobrá (řídím se heslem, že investice do auta je nejhorší investice).
Celých 3,5 roku se NIC nedělo (jen 2x povinný servis). Snad jen trochu slyšitelnější rezonance motoru při 50/III., 70/IV. a 85/V.
Měl jsem cca na 40.000 km trochu strach co to udělá, když pojedu s "cihlou na plynu" po dálnici z Mnichova přes Plzeň, Prahu až do Pardubic (rychlost až na vyjímky okolo 155-160). Nestalo se nic a na rozdíl od "nenažrané" Fábie 1,4 si Thálie vzala cca 9,5 l/100km (Fábie 1,4 Combi mi v tomto režimu bere okolo 11 l/100km)
Po ujetí cca 50.000km na mě "vybalili" přední kotouče a destičky, čepy řízení a zadní brzdy - s prací navrhli cenu cca 16.000. Teď mi poslalli nový návrh se sezónní slevou 20%, což vychází na necelých 13.000. Mnoha znalými známými doporučovaný soukromník nabízí necelých 11.000.
A tak nevím, zatím má servis lepší výsledky než servisy Opel a Škoda... Co doporučujete ???
P.S. až na dost příšerné dílenské zpracování některých vnitřních částí se mi to nezdá zase tak blbé auto... :-))

20.07.2009 | 16:26:58 | petr Reagovat

No nevim proc takoveto shity vubec kupujete.Lidi, CTETE RECENZE ! Stotoznuji se s Radkovym nazorem, ma svatou pravdu.Jak uz mnohokrat :-)

18.06.2009 | 17:09:48 | jamieson Reagovat

Bohužel, zde se nedá než souhlasit, Rencky jsou opravdu šmejdy. Své názory pod nickem tom zde píše jeden známý, který si s nimi moooc vytrpěl ale nebál se a automobilku hnal až k soudu, kde vyhrál. Tento člověk mně pomáhal i při mých velkých problémech s automobilkou Renault. Pokud potřebujete poradit co si počít při řešení problémů s Renault, obraťte se na něj, dokáže Vám pomoci stejně jako mně. Jeho mejl je tomula4@centrum.cz Jinak zdejší renaultácké výplody jejich majitelů chápu, i já jsem se toho svého vraku zastával do poslední chvíle, než číše přetekla a uznal jsem, že jsem koupil beznadějný šmejd.

18.06.2009 | 15:54:03 | michal Reagovat

Asi jsi to nečetl

dost pečlivě, jezdím dle předpisů, díry objíždím a "negumuju" , není mě taky 20 že? V autě vozím dost často rodinu, takže v klídku. Kdyby jsi to přečetl všechno , věděl by jsi, že auto mělo pouze značkový servis(všechny doklady mám), naposledy prachovka poloosy a to čidlo teploty cca 4,500,- (chystám se to opravdu prodat, ale nepošlu k nikomu vrak). Zajímavé je, že když jsem tak strašný řidič, předcházející vozy se mi tak nesypali a to ani 120-tka, asi se stále zhoršuju :-). Mimochodem není rozbitý posilovač, ale odešlo celé řízení, takže origo něco přes 20.000 , repase 16.000 plus motáž pochopitelně. Takže zháním něco na vrakáči, už to celé fakt stálo dost peněz. Až to spravím a prodám, recenzi ukončím a doplním všechny náklady. Už mi stojí v salonu C-max, tak snad to bude lepší kup:-)

18.06.2009 | 13:20:27 | Vašek Reagovat

No milý Vašek,

ak sa niekomu kazí auto tak intenzívne ako Tebe, asi budeš taký vodič ako z toho vtipu:
V roku 1990 si v Rusku jeden pán kúpil nový Mercedes, najnovší model, v plnej výbave.
Po týždni reklamoval, že sa mu rozsypala prevodovka. V rámci zaruky mu pristavili novy voz.
Po tyzdni, zas to iste, zas mu dali novy voz. A zase ta ista porucha.
Tak dostal novy voz a siel s nim na jazdu aj technik z nemecka aby videl, co s nim vlastne robi???
Sadli do auta a rus sa rozbehol, radí rýchlosti a hovorí:
Adin - Dva - Tri - Četyre - Piať - Šesť - I VOT RAKIETA !!!
(pre vysvetlenie narval tam R - spiatočku)
Asi taký si ty užívateľ a mnohí tebe podobní........
:-)

18.06.2009 | 12:59:22 | Peter68 Reagovat

Hanz

Milej Hanz, ještě stále trváš na tom, že Thália je úplně ve VŠEM lepčí než C1 ? (mám najeto 40 000 bez JEDINÉ závadičky). Lapu po dechu, když pročítám recenze na thálie a děkuji Bohu, že jsem si ten kšunt nekoupil. Nic ve zlém. Rozhodně nechci srovnávat ta auta jako taková. Jenom kvalitu.

11.06.2009 | 15:43:06 | Standa Reagovat

Cín zakázala dovoz Renaultů - kvůli bezpečnosti

Tak to mám ted dost .
http://automix.centrum.sk/revue/568995/cina-zakazala-dovoz-renaultov-kvoli-bezpecnosti

11.06.2009 | 11:44:06 | Vašek Reagovat

este raz

ja som ten anonym,...az teraz som si vsimol, ze autor recenzie a posledneho komentaru na ktory som reagoval, je ta ista osoba. Takze zacnem od zaciatku, ako nahle som zisitil, ze sa antena neda povolit, tak pri kazdej montazi som zavit "namocil" do vazeliny a bolo po probleme. Do umyvarky som chodil raz za rok. Ja som mal auto bez el. vybavy, kufor som otvaral klucom, takze problem s otvaranim som nemal, vedel som o tom probleme uz ked som auto kupoval, kazdopadne by som si to po zaruke poriesil sam lepsim kablom. S rucnou brzdou som mal aj ja nejaky problem, viem ze zadne pakne som menil kvoli tomu po 60000km a nie az pri 90000km.Tie dalsie tam vydrzali az do predaja auta. Ako casto som menil ziarovky, to fakt netusim, ja som tam mal obycajne H4, kupoval som co mali prave na najblizsej pumpe. Inak lepsie svetlomety ako mala moja stara Thalia som na ziadnom aute nezazil. Co sa tyka capov, tlmicov, lozisk, kotucov a pod...zrejme je to kvalitou ciest, ale ja som toho menil podstatne menej, alebo sa kvalita tohoto auta zhorsila, predsa len ta moja bola s tych prvych a stala podstatne viac ako stoji teraz. Na druhej strane, keby mi odchadzali nejake vstrekovace, tak by som na to auto nadaval aj ja. Naopak motoricky to auto bolo absolutne spolahlive, mozno pri nejakych 130000km mi odisla nejaka FLP sonda, inak nic. Nemal som ani posilovac, takze nemohol ani odist. Zrejme moje rozhodnutie kupovat auto bez elektrickej vybavy malo cosi do seba, cim jednoduchsie, tym lepsie. Presadol som do neho zo zigulaku, pre mna to bol v tom case aj tak zazrak. Pre porovnanie, na firemnej Inke, odislo servo 2x a auto nemalo ani 50000km, ak sa dobre pamatam, ...loziska na firmenej Fabii, prva vymena okolo 30000km, to nehovorim o tesneni pod hlavou, spojkovy pedal ostaval na podlahe od nova, ked s tym isli do servisu, prave to nerobilo, tak sa to nedalo ani opravit. Do auta zatekalo. Thalia mala aspon privlastok ze je to auto urobene na cenu specialne pre vychodnu europu, juznu ameriku a pod...V tom case ked ho vyvinuli to malo zmysel, dnes sa ceny zorvnali, podla mna to je aj tym ze aj ostatni vyrobcovia zacali viac setrit ako je zdrave. Ja som na tuto stranku zabludil az ked som si kupil Suzuki SX4 v najlepsej vybave, pokial som mal thaliu a corsu, tak ma nic netrapilo, ale z kvality madarsko-japonskeho auta som sklamany a asi mam nato aj pravo. Takze na zaver, mozno ze ste nemali stastie, alebo ja som mal stastie, ale je tu aj vela pozitivnych recenzii a spokojnych majitelov tohoto tak zatracovaneho auta. Dufam ze dalsie auto si vyberiete dobre, ja som napriklad s corsickou spokojny, nema tie neduhy lacneho auta, hlavne co sa tyka elektriky a ma podstatne lepsi podvozok, mam na nom 88000km a v servise bolo 2x na prehliadke a raz ho tam museli odtiahnut, lebo z neho vytiekol olej (vadny snimac tlaku oleja, opravene na zaruku).

18.02.2009 | 16:25:24 | pepa Reagovat

RE: este raz

Kvalita maďarsko-japonského Suzuki je podle mé zkušenosti velmi dobrá. Alespoň v porovnání s tím, na co lze běžně narazit.

04.06.2023 | 22:13:40 | Ital  | 89.24.42.* Reagovat

Roztrpčení chápu. Doporučuji bramboráka, za 300L bude 4 roky starý, ale rozhodně vydrží, jelikož bude těsně po záruce, tudíž po velkém servisu. Ale i zde pozor. Rozhodně nakupovat u autorizovaného dealera (pravda o něco dražší), nikoli však bazar čili privát (pokud majitele neznám osobně).

18.02.2009 | 15:48:17 | Radek Reagovat

Pro anonyma

Na vše co jsem napsal trvám (mimochodem, právě odešel posilovač řízení a dveře u řidiče nejdou otevírat- asi klesly nebo co). Do antény začlo zatékat až po dost dlouhé době a rozhodně to nebylo její špatnou demontáží (která je mimochodem fakt tristní, ty závity je potřeby občas projet závitníkem a naimpregnovat, aby to šlo příště vůbec sundat), tekla voda skrz stropní světlo a tapecírunk až na řidiče. Měl jsem i jiná auta, ale ani se starou stodvácou nebylo tolik problémů. Auto mě vozí do práce a domů (denně), občas dovolená (aj na Solvač:-) a nějaké ty cesty k zákazníkům, prostě žádný extrém. Už bych to dávno prodal, ale zatím to nešlo, těď se ale blýská na lepší časy, takže jen co to půjde, jde z domu, pokud má někdo zájem, určitě se domluvíme.
Chci už jen auto, které bylo vyrobeno na sever od Alp! Žádný Francouz, Ital, nebo Španěl mi do baráku už nesmí.

18.02.2009 | 15:26:55 | Vašek Reagovat

Hanz

Thalie je bestseller. To jo, hlavně v ošklivosti a dílenském zpracování ji fakt hned tak něco nepřekoná. Prej bestseller je po všech stránkách lepší než jezdit autobusem.

18.02.2009 | 14:09:55 |  Reagovat

ohmatana paka

to by ma v zivote nenapadlo, ohmatana hlavica paky.... do auta Vam zrejme zatekalo, lebo ste nevedeli povolit antenu, tak ste tomu zatekaniu trosku pomohli....a k predchadzajucej recenzii, ja som v priemere 15 000 Sk za prehliadku v renaulte nechal, to znamena ze ked prva vysla do 5 litrov, tak ta posledna (120000km) bola okolo 20 litrov,...riadenie, tlmice ani kotuce som nemenil za cely cas (necelych 150 000km), mozno by som to uz riesil pri 150 000km, teda okrem tych kotucov, tie boli podla mna OK aj ked som to auto predaval. Tlmice som dal merat pri 120000km, mozno jedel bol trosku horsi, ale auto mi nijak neplavalo pri prejazde zakrutami. Mne to tak pripada ze ste s tym autom chodili kopat zemiaky a davali ste mu poriadne zabrat. Kazdopadne, aj keby ste nechali 20 litrov za 30000km, tak je to v pohode, tu som cital, ze niekoho vysiel servis aj 5 korun na km. A este nieco ja som daval originalne diely, napr. rozvody stali 6-7 litrov, uz si nepamatam, viem ze mi boli ponuknute aj lacnesie. A mozno som nakoniec zaplatil originalne a dostal som nahradu, aspon vtedy som mal taky pocit z toho servisu. Pre porovnanie, viem o oktavii, kde do 100000km, boli 2x menene kotuce a dotycnej osobe povedali, ze nevie brzdit.

18.02.2009 | 13:49:50 |  Reagovat

Něco pro pobavení

Stav tach.108.888km, auto šlo do servisu, drbání do volantu,výměna br.kotoučů(zvlněné jako prase),rozvody motoru (výrobcem předepsáno 120.000 nebo 5 let).
Ceny bez DPH :
čep řízení krajní 1x 462
čep řízení krajní 1x 362,-
spojovací tyč řízení 2x 1378,-
sada kulového čepu 2x 2414,-
brzdové kotouče 2x 1869,-
destičky 2x 1285,-
chl.kap. doplnění 40,-
směs do ostř. 70,-
převodový olej elf 3l 1147,-
silentblok stabilizátoru 2x 768,-
filtrační podložka 447,-
sada rozvodů 2687,-
geometrie 504,-
práce 11h 4.536,-
výměna oleje motor+filtr 1.756,-
ještě nějaký pom.materiál,ale to neřeším.
Celková cena s DPH 23.502,-Kč Tvá Máňa.
Použité díly nejsou originál, ale jsou nabídnuty servisem Renault a schváleny výrobcem pro použití na Thalii.
Ještě chybí zcela odepsaný tlumič výfuku, cca 4.500,- + montáž.
Zakoupím na netu za 1.500,- vyměním sám.


02.10.2008 | 09:14:39 | Vašek Reagovat

proboha, tak to je už na mně dost, proboha, jak mohlo někoho napadnout motorizace v6 do thalie?????????? Thalie je primitivní vůz pro primitivní lidi. A to označení F1 edition mně velice pobavilo :D

15.06.2008 | 00:32:47 | fujthalia Reagovat

Zámek

Tak zas odešlo zamykání kufru(popáté). Ach jo.

09.04.2008 | 09:28:56 | Vašek Reagovat

Já teda nevím, ale Renault Clio V6 se standartně montuje BEZ turba. Pokud ho tam někdo dodělal, možná. Protože 255PS a 300 N.m. by na přeplńovaný třílitr bylo jaksi tragicky málo.

03.04.2008 | 18:53:54 | Radek Reagovat

Myslím, že se dělalo s těmito silnými motory 2,0 3,0 pouze Renault clio symbol, vyvážené npř. do RO.

03.04.2008 | 17:55:02 |  Reagovat

F 1

Jinak pro všechny co to ještě nepochopili, Thalia F1 znamená edice s rádiem Frekvence 1 (1. naladěná stanice).

03.04.2008 | 13:15:29 | Vašek Reagovat

Tak panáček by chtěl originál, já myslím, že ten můj křáp je originál až až. A jinak myslím ,že by jsi to nějaký zamindrákovaný ášestce nandal jako nic, Thálka s tímhle motorem by se totiž velmi rychle vznesla mimo běžné ucpané a nekvalitní komunikace a s letadlem nemůže soupeřit ani Ferrari. Každopádně by si byl u toho stromu nebo bilboardu (okolo kterých by se Thálie omotala) jistě první. Přeji mnoho šťastných kilometrů s Thálií Sport.

03.04.2008 | 13:14:03 | Vašek Reagovat

hovado

03.04.2008 | 12:28:37 |  Reagovat

nee já chci originál thálku 3.0 TURBO 254 koní ještě ji čipnu na 300 koní a budu se po dálnicích honit s audi S6, BMW 760 a podobnýma:o))

03.04.2008 | 12:20:16 |  Reagovat

Tu svou co nejdřív prodám, udělám ti cenu - bude fakt za hubičku,no a když si seženeš ten motor, budeš mít super auťák

03.04.2008 | 11:46:29 | Vašek Reagovat

Chceš si ji koupit ????

03.04.2008 | 11:44:46 | Vašek Reagovat

No, thalia není rozhodně rodinné auto..A nepochybuju, že verze 2,0 a 3,0 jsou upravené třeba jako clio sport..Jen by mě zajímalo, kde se tyto verze dají sehnat

03.04.2008 | 11:26:12 |  Reagovat

Thalia 3.0 ??

Tenhle motor nebo i(2.0) v rodinné Thalii, to je teda fakt pitomost. Neupravený podvozek by ten motor roztrhal na kusy. Ale dávali to do Clií, jenže to byo úplně jiný auto s jiným podvozkem sedačkama, převodama atd. původní byla snad jen kastle.

03.04.2008 | 11:17:34 | Vašek Reagovat

Snad pujdu a koupím Thalii sport 3,0 V6 TURBO haha

03.04.2008 | 11:11:36 |  Reagovat

1,2 16V, 21 000 km. Kromě - ulomeného mikrospínače v dálce a přerušeného kontaktu drátů v otevírání kufru furt dobrý, jede jako divá. Ony se Thalky dělají už v tzv. fázy IV, a opravdu se těch problémů hodně vychytalo (žárovky, ruční brzda) Jiné problémy jsou zarážející (drát k zámku kufru). Jinak je Thalie stále nepřekonaný bestseller (komfort, cena, výkon)

03.04.2008 | 11:08:01 | Hanz Reagovat

pro anonyma

Nemám to auto rád, ale ty si asi vlastenec jako poleno ty hrdino,když se ani nepodepíšeš. Navíc aut, která se v Německu nebo Anglii nebo v Americe nebo .... neprodávají jsou mraky a je to jasná strategie automobilek, já věděl co si kupuju, že to není mercedes, ale přesto mě to množství závad šokovalo,říkal jsem si ,když v tom budu jezdit jen já sám (manželka neřídí), budu o něj pečovat podle doporučení prodejce a servisu (2x za rok jarní a podzimní prohlídka,pravidelné prohlídky a výměny olejů atd. po 30.000 km, pravidelné servisní prohlídky, vše ve zn.servise),že to musí fungovat - bohužel. podotýkám,že mám všechny servisní doklady a tzv. semaforky (renaultisti vědí o co jde), každý doklad o nákupu PHM uschovaný a pokaždé spočítána spotřeba po tankování,prostě jsem dost pečlivý člověk a víc se tomu autu snad ani dát nedá. Žádné tuningy ap., jsem normální řidč co používá auto pro přepravu z bodu A do bodu B, většinou s prázdným vozem(bez spolujezdce a nákladu). Ještě k tomu "turkovi", všichni přece víme ,že se auto vyrábí v turecku a Renault to nijak netají , ale je to francouzská technologie i výrobní postupy, jen práce je turecká (protože je levnější), Volkswagen taky vyrábí v čechách a Škodovka je podle mne docela dobré auto, jen škoda že u nás je dražší než kdekoliv jinde v Evropě.

03.04.2008 | 11:01:52 | Vašek Reagovat

Jejich chyba..Např logany v německu jezdí.

03.04.2008 | 10:56:46 |  Reagovat

ebay.de, ebay.at, renault.de

a v rakusku a nemecku tento model ani neexistuje hehe... thalia - auto pre vychodne trhy. Turci,slovaci, cesi, ukrajina a podobna elita

03.04.2008 | 10:34:56 |  Reagovat

thalia 2,0, 3,0 V6 turbo

Ale jo, tyto motory se tam dávaly, v nějakých odkazech jsem to našel.Např. 1 kus 2,0 16V v Polsku- 124 kW(169 PS), na 3,0 V6 turbo jsem našel pouze odkaz na intercars.cz:Thalia 3,0 V6 turbo sport, 2946 ccm, 230 PS nebo 254 PS.Koukám teda na to, a nestačím se divit.Moc by mě zajímalo, které státy si tyto thálky objednaly..Myslím, že u nás by se neprodal ani kus...

03.04.2008 | 10:10:29 | jašin Reagovat

Opačná zkušenost

Za 2,5 roku najeto cca 67 tis.km (r.v.05). Vadná cívka - výměna v záruce. Potom již pouze 2 žárovky (v 50 tis.) a "Prasklá plastová "tkanička" u schránky před spolujezdcem" (+ 2x olej a 1x svíčky). Teď mám Oct .1 1.6/75kW (potřebujeme kombi) a jezdí se mi s ní hůře než s Thalií. Thálka byla živější a pohodlnější. Servis jsem naštěstí potřeboval jen na tu cívku.

02.04.2008 | 21:56:05 | j3s Reagovat

Clio V6

V Clio byl motor 3.0 V6 (187kw) v kufru.

02.04.2008 | 19:51:50 | Radek Reagovat

???

No já nevím, nejsem zrovna odborník na Renaulty, ale přijde mi to 3.0 V6 v Thalii, a pak ses probudil... Jen co vím, Thalia byla s motory 1.4 byl i 16V tuším, myslím že i 1.2 se tam dává a pak diesel 1.5dci jako třeba u sesterského loganu. Osobně si fakt nedokážu představit Thalii s takovým motorem, a to ani jako malou limitovanou edici. Nesplet sis například motor 2.0 16V s Meganem? Ten třílitr sám netuším, možná v nějaký verzi laguny...

02.04.2008 | 19:14:18 | Master Reagovat

3.0 V6 turbo sa niekde montuje do Thalie?? :-) To musi byt hodne vykonne a hodne neovladatelne :-) Alebo tam priskrtili vykon na 94.5koni aby to podvozok a brzdy zvladali? :-) Inac dufam ze je to for a nikde vo svete sa do Thalie takyto motor nemontuje.

02.04.2008 | 18:37:35 | Roman Reagovat

škoda, že se k nám nedováží verze 2,0 16V a 3,0 V6 turbo.To by bylo aspon zpestření..

02.04.2008 | 13:21:04 |  Reagovat

oprava

Beru zpět, chybička se vloudila samozřejmě poměr 1:3

02.04.2008 | 13:20:22 | Vašek Reagovat

Servis

Ještě k tomu servisu, vždy jsem dával já hlupák značkové díly a jezdil do značkového servisu a jelikož to nemám zrovna blízko, tak jsem seděl v křesílku a čekal až mi auto opraví (třeba i 4-5 hodin), takže jsem vyslechl spoustu vytočených zákazníků a dokonce i vyhrůžek. Zpočátku jsem si asi jako každý myslel, že to jsou ojedinělí prudiči, ale jak mé návštěvy v servise přibývali a ovzduší se neměnilo měl jsem také i po vlastních zkušenostech jasno. Jen jedna perlička - stavil jsem se jednou v servisu v Kutné Hoře, protože jsem to měl při cestě a potřeboval jsem vyměnit baterii do klíče. Mimo to,že jsem zažil dost nepěknou scénku jedné paní, která měla jet na nějakou delší cestu a reklamovala opakovanou závadu u Megana, tak mi řekli, že jestli nemám u sebe i 2.klíč tak riskuji, že mi po výměně auto nepojede a oni s tím nebudou moct nic udělat !!!!(nechápal jsem to - všichni běžně vozíme ve voze 2.klíč,abychom zlodějům usnadnili práci - i když kdo by takový vrak kradl), nechal jsem přesto baterii vyměnit (zakoupit jsem však musel dvě - celé balení, jednotlivě je prý neprodávají-druhou stále mám, rád poskytnu) a auto se naštěstí nezakódovalo a já odjel.Kolega co tam byl se mnou absolutně nechápal, co předvádí značkový servis, ale já jsem v poho ,už jsem si zvykl. Nakonec, když jsem našel fakt dobrý servis Renault, kde mi vždy pomůžou (jmenovat radši nebudu ,aby to nesmázli kvůli reklamě),tak jsem se při nahlášení mého problému dozvěděl, že je to na 90% uvolněný kontakt v klíči a bylo opraveno za 5 minut a zdarma!!! Takže nejsou všichni tak nemožní, ale zarážející je ten poměr dobrý servis : špatný servis, bude to tak 3:1(snad)

02.04.2008 | 12:39:14 | Vašek Reagovat

Oprava

Místo Logánci tam měli být Thalie :))

02.04.2008 | 11:08:09 | štefi Reagovat

---

Myslím že jde o nějaký ojedinělý zmetek, jinak to není možné... To je hafokrát více závad než má člověk co si koupí ojetinu v bazaru :( Co se týče značkových servisů tak mám zkušenost pouze s jedním (takže asi nenapíšu objektivní názor), na který si tady v Autorecenzi řidiči taky dost často stěžovali (Autosalon Kudrna Jihlava). Za sebe můžu ale říct že jsem s jejich přístupem, vstřícností, profesionalitou atd. maximálně spokojen. S neznačkovým servisem absolutně nesrovnatelné... Zkrátka asi nelze říct že když jsem si koupil zmetek tak že všechny Logánci jsou zmetci nebo že když jsem s daným servisem byl nespokojený já, tak že s ním musí být nespokojení všichni...

02.04.2008 | 11:05:33 | štefi Reagovat

Levné?

Máš snad pocit, že auto za 330.000,- (a to před pěti lety) je tak úplně levné? , potřebovali jsme větší kufr na kočárek atd., do fabie hatchback by se to nikdy nevešlo a kombík stál 300.000,- úplně suchý s nejslabším motorem bez airbagu spolujezdce a centrálu, prostě jen auto ,motor,kola a sedačky. Nic jiného v podobné velikosti tehdy prostě nebylo (dokonce ani Peugeot 206 SW se ještě ani nedovážel). Když tak koukám na ty vytlmené smajlíky na této stránce, tak si říkám ,jestli nejsem jen velký smolař, ale přístup servisu to asi nebude smůla a taky jsou to většinou nová nebo skoro nová auta, uvidíme so budou majitelé psát po 100.000,- km.

02.04.2008 | 10:54:53 | vašek Reagovat

A zde to máme,ženeme se za co nejlevnějšími auty a pak to takhle dopadá..zlatá Fábka :-))

02.04.2008 | 09:30:25 | Tomík Reagovat

A to som si myslel ze Thalia je take jednoduche auto ze sa nej ani nema co kazit. Ale najviac ma pobavil nazov tejto edicie- Renault Thalia F1 edition :-) To je strasne dobry forik,vidim ze aj v Renaulte maju zmysel pre humor.

02.04.2008 | 08:45:42 | Roman Reagovat