Recenze Renault Thalia 1,2 16V Expresion
“Výborné auto za tie peniaze. ”

Autor recenze: Ramirez (37 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2007 Typ motoru:1,2 16V Stav km při koupi:8 km Stav km nyní:570 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km Vloženo: 2. 8. 2007

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.4

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Favorit GLXi 1,3

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Zatiaľ žiadne problémy.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Aj keď mám najazdených len necelých 600km som s autom spokojný. Je ešte v zábehu, ale aj tak mám zataľ dobrú spotrebu okolo 5,5 l. Motor (1,2 16V) je pružný a na moje prekvapenie má aj dobrú akceleráciu.

Veľkosť batožinového priestoru som ocenil na dovolenke (manželka +2 deti). Auto sa nakláňa v zátačkách, ale na to sa dá rýchlo zvyknúť.

Rozhodoval som sa medzi fabiou a thaliou. V práci mám fábiu combi už vyše roka a stale si nemôžem na to auto zvyknúť.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia

Vložit komentář

Diagnoza Fujthaliu

Mily Fujthalia alias anonym, alias..

hovoril som dnes o tebe s psychologičkou. Predbežne to vyzerá, že máš maniodepresívnu psychózu. Potrebovala by ešte vzorku tvojho rukopisu. Mohol by si byť so kind a oscanovať a hoďit na tento server niečo málo rukou napísaných tvojich žlčovitých útokov voči tebe nesympatickým pribliižovadlám? Tvoj rukopis by pomohol k upresneniu tvojej diagnózy.
S pozdravom:

"Zavolejte Chocholouška!" sa lúči
Vlado.

15.12.2007 | 23:05:48 | Vlado Reagovat

Ja zase pochybuju, ze clovek se zdravym rozumem, kterej ma na novou Thalii kazdy ctyri roky, by si misto tech 5 novych thalii behem 20 let koupil radsi jednoho Mercedesa a jezdil s nim tech celych 20 let. Tato predstava me prijde totalne uhozena, narozdil od prvni varianty, ktera je vcelku realna, casta a podle me i rozumna. Samozrejme z myho pohledu. Beru auto jako spotrebku.

11.12.2007 | 21:12:18 | Roman Reagovat

Jinak pochybuju, že někdo si koupí thalii každé 4 roky. Větčina majitelů jsou rádi, že mají nové auto a na potkaní se vychloubají lak levné si koupilo auto. Jsou to větčinou lidé v před důchodovém věku, které tahlii berou jako poslední auto, ne jako spotřební věc. Ale thalie bohužel nikdy nebude veterán. Kdybych na to mněl, tak si koupím 10thalií na silvestra, polil benzínem a zapálil, mněl bych to místo ohnostroje, jinak mně nenapadá žádný důvod, proč bych si mněl tohodle zmetka kupovat

11.12.2007 | 19:17:09 | Fujthalia Reagovat

to ramirez

Aha, tak tvoje jméno je ramirez, já myslel, že je to vůj nick tady. Zní to trochu turecky, chápu tě, jsi patriot a nedáš na domácí produkty dopustit :) Já se za chudáka nijak nepovažuju, nevím proč. prostě jsem jen řekl svůj názor o tomhle luxusním parníku o obsaho 1.2 s pitkou ve znaku.

To Roman: Já myslím že je dnes už málo lidí, co si dneska koupí auto a nechají si ho 20let. Ale zase na druhou stranu pak mají nádherného veterána v udržovaném stavu.

11.12.2007 | 18:56:59 | fujthalia Reagovat

Nekdo hold auto bere jako spotrebku a nekdo jako sperk. Ten co na to ma, tak si koupi co 4 roky novou Thalii jako spotrebku a pak to "vyhodi" a ten co na to nema, tak hooodne let setri na ojetou "karu" a potom se s ni ani po 20 letech nedokaze rozloucit, protoze ma k tomu autu "vztah" a proto jezdi porad ve stare popelnici

11.12.2007 | 14:19:41 | Roman Reagovat

chudák

úprimne ťa ľutujem fujthalia alebo anonym alebo ako sa to vlastne voláš a skrývaš tak zabedneného a frustrovaného debila som už dávno nevidel. fakt mi ťa je ľúto,ale nejaký doktor ti hádam pomôže.

11.12.2007 | 12:49:45 | ramirez Reagovat

Jen a jen pouhá pravda o tomhle tureckém autě s nulovým charakterem, nejošklivějším designem všech dob. Pochopím, když si nějaký vidlák z jzd chce koupit nové auto, tak si koupí thaliu nebo fabii htp. Nebo v horším případě nějaký pedagog. Já thalii pochopím jako velmi nekvalitní spotřební věc za minimalní cenu. Tohle auto si tudiž musí koupit někdo, kdo k autům nemá žádný vztah, nebo mu je jedno v jakém autě jede, hlavně že má nové a za dobrou cenu...(ikdyž thalii považovat za auto ani nemůžeme) A právě tohle mi vrtá hlavou: Když se někdo dívá na tyhle stránky, tak má k autům alespon nějaký vztah, když už tady píše recenzi, tak je to fanoušek do aut, nebo si chce postěžovat jaké mněl s autem problémy. Ale když řidič thalie najezdí 5000km ročně, když nasněží tak raději použije MHD, a vůz výlučně používá k nedělním výletů do tesca a k jízdám k doktorovy, tak jak sakra můlže majitel thálie psát recenzi????????????????????????????????? Co je to sakra za člověk, za odporné zvíře??????? Když někdo je zapálený do aut, tak si přece jednoduše thalii a fabii HTP nekoupí!!!!!!!!!!!!!!!!! Chce se mi z vás zvracet, thaliani

10.12.2007 | 22:21:01 | fujthalia Reagovat

náklon

Máš pravdu,bol to len môj pocit. Teraz sa mi vôbec nezdá,že to auto sa tak veľa nakláňa.

01.10.2007 | 14:27:17 | ramirez Reagovat

Píšeš o naklánění v zatáčka to jsi neměl starší model tohoto auta já má nyní taky nový model a to auto se skoro vůbec nenaklání

29.09.2007 | 12:56:17 | Socky Reagovat

to ramirez

Pre vysvetlenie. Bola spomínaná situácia, kedy sa pokazí diaľkové zamykanie. Kufor bez zámku sa jednoducho zabuchne a uzamkne sa centrálom rovnako ako ostatné dvere po otočení kľúča v dverách vodiča. Ak úplne zlyhá centrál, dvere sa dajú zaistiť prepínačom z ich vnútornej strany, vedľa detskej poistky. Tak nejak to bolo u Mégane, ale nakoľko sa to nikdy nepokazilo, nemal som možnosť to odskúšať.

23.08.2007 | 13:39:32 | Petrík Reagovat

Někteří si tady pletou starý tip Thalie se zámkem na kufru a nový tip, který již zcela odpovídajíc novým trendům všech vozidel zámek na výku u kufru, popř. pátych dveřích prostě nemá.

23.08.2007 | 13:19:29 | Dave Reagovat

kuf-kuf

nie nebol a ani ma o tom predajca neinformoval že je taká možnost

16.08.2007 | 11:31:43 | ramirez Reagovat

Nebyl zámek za příplatek?:-)))

16.08.2007 | 10:53:27 | Radek Reagovat

kufor

ja neviem ako ty (petrik ) ale podla navodu mam vlozit kluc do zamku vzadu ale ved tam nie je

16.08.2007 | 09:57:50 | ramirez Reagovat

Neboj sa. Zamkneš ho normálne kľúčom. V manuále je podrobný návod, ako to urobiť. Ale to len pre tých, ktorý nevedia, ako sa narába s kľúčom.

15.08.2007 | 13:24:30 | Petrík Reagovat

kufor

veď to - ak sa mi pokazí klúč s diaľkovým som zvedavý ako zamknem kufor?

15.08.2007 | 11:30:25 | ramirez Reagovat

to Rozmarina

U mého, z roku 2006 to nejde, ty letošní jsou myslím stejné. Předchůdce (2005 a starší) měl možnost zamykat kufr klíčem, klasicky z venku.

15.08.2007 | 07:15:59 | Hanz Reagovat

zavírání kufru

Byla tady řeč o zamykání kufru auta. Je možné kufr thalie otvírat páčkou uvnitř auta a při zavření pak víko kufru jen přibouchnout ? Máme to takto u současného auta a vyhovuje mi to lépe než pořád operovat s klíčem. Díky.

12.08.2007 | 17:24:20 | rozmarina Reagovat

To Ramirez, jak píšu 10500 km naběháno a zatím v poho kromě toho drátu v kufru, ono se to zdá být blbost, ale když je s tím člověk zrovna na dovolené a má plný kufr, tak je to docela blbý....
Řek bych, že to co píše anonym neplatí jen pro renault, auta jsou dnes tak levný, že se to musí někde projevit.

07.08.2007 | 16:12:26 | Hanz Reagovat

o zamku kufru se nezminoval, asi myslel spise zavady primo branici provozu auta to je jako by tam dali CY vodice

07.08.2007 | 16:02:08 | diego Reagovat

no diego,tak poťeš knedlík,ked budu mať thalie toľko km ako napr.moja R 19 chamad,ked draty vedúce do kufra sa ulomili minulý rok po prvý krát,a ta moje je r.v.93 a ta pružina čo drží kufrové viko,no hmm,ja ta mam plynovu vsperu,dalej pevná prepážka za sedadlami,no ja mam 1+2 sklopne,som renaultista ale dakedy mi pripada akoby isli späť a nie dopredu

07.08.2007 | 15:08:52 |  Reagovat

kufor

Takže na čo všetko si mám dať pozor alebo byť pripravený ?

07.08.2007 | 12:32:15 | ramirez Reagovat

to Diego, jak se to vezme, "nic podstatného", včera sem byl s Thalkou na opravě páč mi nefungoval zámek kufru = celý víkend otevřený kufr (klíčem zamknout nejde). Mají to nedořešený vedou k tomu dva dráty "zvonkáče"!! Takže po 150 otevření kufru se prostě ulomit musí. Oprava řešena formou napájení nového drátu, chtěl sem "lankový drát" + "čokoládku" v kritickém místě, volal sem do všech 3 brněnských servisů, všude opravu řeší napájením, prý standart..., takže za půl roku mě tam mají zase.

07.08.2007 | 10:26:39 | Hanz Reagovat

to Hanz

ja se neradim do zadne smecky, jsem pouze aktivnim navstevnikem techto stranek :-) Mnoheho zajimaveho se tady clovek muze docist. Nekdy jsou to blaboly, ale kazdy si z toho vezme sve. K Thalii bych snad jen napsal toto- znamy ktery pracuje v Renaultu Thalie dela zridka. Nic podstatnyho se tam udajne nekazi, tak vetsinou jen bezna udrzba. Alespon zatim. Jak to bude dal ukaze cas. Pry vedou Laguny a Megany, semtam Clia, R19 zminovat nemusim :-)

06.08.2007 | 13:20:49 | diego Reagovat

Vlado, se hned nemusíš zlobit, šak čteš jak sem to napsal??
Zdar Diego!! Je fakt, že nejsi nejdrsnější ze "smečky" ale seš tu za Diega a to je nějakej ten predátor z Doby ledové

06.08.2007 | 11:30:23 | Hanz Reagovat

Chapem

Mily Roman Ramirez,
myslim, ze Vas uplne chapem. Ja som tiez mal tu cest jazdit rok na sluzobnej Fobii kombi SDi (najazdil som cca 35 kkm) a po par kilometroch s Natalkou mi bolo jasne, ze som si vyrazne polepsil.
Nenapisal som vsak doposial ziadnu recenziu, lebo najazdenych 12,5 kkm by sa mohlo zdat niektorym vrtakom malo. No a vasich 600 km asi vyvola smrst posmeskov, Vlastne to uz zacalo, (pridomky ako "cobolak" dvihaju niektorym exbratom Cechom sebavedomie).
Co sa tyka priatela Fujthaliu - rad by som poznal myslienkove pochody jemu podobnych ludi, ktori kritizuju agresivnym sposobom auta, v ktorych v zivote nesedeli. Ja sam mam vela dovodov nadavat minimalne na Fabiu a na vlajkovu lod Peugeota (s obomi som najazdil dokopy zhruba 80 tisic kilometrov) , ale v zivote ma nenapadlo ist na webovske stranky majitelov tychto aut a zlcovito bryzgat na ich priblizovadla. Ak sa rozhodli investovat ich peniaźe do tychto automobilov, je to ich problem. A ich interne rozhodnutie, ktoreho nasledky znasaju sami.
Takze zhrnute a podciarknute, psi brechaju a kravana ide dalej. A kupa noveho auta typu RT, Fabia, Accent,.. je takmer vzdy o tom ze clovek nema (momentalne) viac, ako tych 250-350 tis. korun na kupu auta. Pokial zmieneny kupec ma rodinu a potrebuje teda aj trocha priestrannejsi kufor, Natalka je podla mna najlepsou volbou z hladiska pomeru vykon/cena v tejto triede.
Samozrejme sa bavime o novych autach. Nakup ojazdeneho (zvlast od neznameho cloveka) je podla mna vzdy rizikovy podnik. Ale plne respektujem slobodne rozhodnutie vsetkych, ktori na seba beru vacsiu ci mensiu mieru rizika pri nakupe ojazdeneho vozidla.

04.08.2007 | 23:43:09 | Vlado Reagovat

re

Zabudol som spomenúť,že predtým ako som dostal svoje auto,predajca mi poskytol predvádzacie auto kvôli nedodržaniu termínu dodania. Inak to isté len v inej farbe a s klímou. A s požičaným som nabehal dosť kilometrov na ake take posudenie.Toť vše.

03.08.2007 | 11:51:30 | Ramirez Reagovat

Zdravim Hanzi :-D myslim ,ze jsi spise chtel zminit pana Fujthaliu ne? :-) Nicmene musis uznat, ze po tak male porci kilometru se snad nemuze u noveho auta projevit zavada, nebo nedostatky, takze je to pomerne nicnerikajici.

03.08.2007 | 10:02:55 | diego Reagovat

Asi rád leješ olej do ohně, že? Pozitivní recnze na Thalii po 570 km! Pán si nezvykl na Fabii! A ke všemu čobolák! Smečka vlků v čele s Diegem Ti dá co proto, vím o čem mluvím

03.08.2007 | 08:48:30 | Hanz Reagovat