Rok výroby:2010Typ motoru:1.2 16vStav km při koupi:0 kmStav km nyní:18 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,9 l/100 kmVloženo:1. 9. 2013
Předchozí auto:Škoda Felicia 1,3Wartburg 353 Škoda Forman 1,3Škoda 120 L
Koupili byste další auto tohoto výrobce?nevím
Silné stránky
Kufr minimální aerodynamický hluk Pérování
Slabé stránky
vzadu málo místa na kolena
Závady a opravy na autě
zatím žádné
Hodnocení a zkušenosti s autem
Kufr-lednici tam nedáš,fůru tašek ano,ztuha jde ale zámek kufru.Jede,dle tachometru 180km,dle družice o 10 Km méně.Souhlasím, při 150km a bočním větru trochu plave.Motor tichý tak do 4000 ot/min, ale již tak od najetých 10000km se točí hladce až přes 6000ot/min,tam ho utne omezovač otáček.Brzdí dobře, na mokru funguje i ABS.Při slabším dešti stěrače drhnou o sklo dost hlučně.Klimatizace chladí až až a to i za minutu po startu.Sedadla mě vyhovují,asi je to o postavě a zvyku.Posilovač posiluje,ale žádný zázrak,moc se to neliší od Felicie bez posilovače.Rádio -i Cd mp3 bez námitek,ovládání pod volantem je super.Postrádám dělené zadní sedadlo a větší díru v přepážce,ale od toho jsou kombíky.A zadní sklo by chtělo stěrač,v dešti moc skrz něj vidět není.Jezdím E85+n95 půl na půl,žádné problémy ani při startu,spotřeba tak o litr větší dle computeru. Jezdím 100km trasy,z toho 40km po dálnici.Na to, že stejně jedu často v neděli v koloně 60tkou,je to auto akorát.Jel jsem třikrát i slovensko Podhájskou,500km a byl jsem výrazně méně unaven než ve škodovkách.
Mám tu recenzi na Thálku II asi půl roku, zatím mám najeto 11 tisíc km a je to dobré auto. Zvykl jsem si. Pro 1 - 2 lidi plně vyhovující. Od doby co jsem recenzi psal závada nevznikala žádná, spotřeba něco přes 5,7 litru v průměru. V poslední době mi jí odrbali 3x vandalové u supermarketů, naštěstí jen levá strana zadního nárazníku a jen odřeniny, musel jsem zalešťovat a zabarvovat, ale výsledek je ucházející, když už ne vynikající. Je mi ale na blití z té diskuze, prošel jsem si tím i já. Ten co se podepisuje Vašek je zjevně psychopat. Myslím, že je každého věc, na co jezdí a jakým výpočtům věří.
03.09.2013 | 15:33:07 | Ing. Miroslav Had
| 194.50.2.*Reagovat
RE: Je to dobré auto.
Hade, jj sorry zapoměl jsem na "ing" tedy ing.Hade, 11tkm vydrží i dětská koloběžka, co chceš hodnotit ? Takže podle tebe je auto které "vydrželo" takovou porci zkrátla spolehlivé a bezva.....no mysli si to.
Pokud jde o to palivo, nedivím se, že důchodce šetří, ani se tomu nesměji. Konečně - já také šetřím a nepatřím do nízkopříjmové skupiny. Jen mě zaujalo, že tady se skoro nic neušetří, tak proč?
Pokud se jezdí E85 s N95 půl na půl, pak při spotřebě o litr vyšší, jsem nepochopil tu úsporu. Vezmu cenu benzinu u pumpy ONO, kde jsou benzin i E85 relativně levné. N95 - 34,90 Kč a E85 - 23,90 Kč. Jestli jsem dobře pochopil, spotřeba 6,9 L je na směs benzinu a E85. Na benzin je 5,9 L. Tedy 5,9 x 34,90 = 205,9 Kč a 6,9 x 29,4 (cena směsi) = 202,9 Kč To se teda fakt vyplatí, když započtu ještě možná rizika takového provozu... Navíc, nevím jak motor 1,2 Thalie, možná mu jakžtakž sedne, je to čtyřventil. Ale dle mé zkušenosti je motor na takovou směs při zátěži slabší a teprve po odlehčení se rychleji a více vytáčí (jakože na delší převod třeba dosáhne omezovače, což na benzin ne). Což pro běžný provoz není výhoda. Pouze kultivovanost tříválce se zlepší, u čtyřválce jsem ani v tomto směru nepozoroval nic. Mě takový provoz přijde jako neodůvodněný.
Nezapomínej, že si ten "zázrak" koupil důchodce, takže počítejme dále 205,9-202,9=3 Kč / 100 km, takže při tom ročním "nájezdu" 6.000 km je to až 180Kč/rok !! A to už se vyplatí........
Já sice nejsem důchodce, ale jsem známý "škrt". Ovšem až takhle... Sám jsem E85 zkoušel v různém poměru a opravdu to nemá smysl pro benzinový motor. Já myslím, že tento recenzent si to jen dobře nespočetl nebo snad bydlí někde, kde rozdíl v ceně benzinu a E85 je extrémní .
Thalii má znamej a až na drobnosti mu to funguje.Já jsem měl Citroen Xantii a větší krám nikdo z vás nezažil,pořád nějaké problémy a opravy(ne však z hydraulikou),dokonce mě to jednou nechalo na cestě,což jsem za 4 auta u žáného nezažil,takže citroen nikdy!!!!
Tak jde o to , jak dlouho ji má a kolik má namotáno, s tím citrónem bych tomu klidně věřil, je to taky žabožrout. No a pak si představ toho svého citroena, vynásob dvěma a máš poruchovost rendla.........:-)
Mna nechala na ceste aj super kára X5, A6, P 405, Mazda 626 a NIKDY by ma nenapadlo haniť značku ako takú.
Jednoducho čo sa pokaziť môže, tak sa zaručene pokazí, resp.môže. Za tie km cez 1,7 mil je to bagateľ.
Len na rozdiel od "normálnych" áut, pri poruche "prémiového" ostavajú človeku iba oči pre plač, lebo si defekt nevymení..., nie je rezerva a lepiaca sada je na 2 veci, x5 hocikto nenaloží, alebo treba prácne odblokovať prevodovku, inak sa človek nepohne...véľmi "fassa" na frekventovanej ceste...
...napriek tomu tvrdím, že dnes zlých aut niet, iba očakávania sú vysoké, lebo niekto chce robiť "machra" na pekáči za 1-2 nemecké výplaty, akoby mal kraksňu za 100.000 eur.
P.S. Pán recenzent je dôchodca. Bárs by sme sa všetci dožili, že si na dôchodku budeme môcť dovoliť kúpiť nové auto...
a garantujem, že ak by sme si mali možnosť prečítať o 20-30-40 rokov DNEŠNE príspevky....tak niektorých bude hanba fackovať.
Souhlasím:) Jinak je zajímavé že když si člověk zapne třeba nějakou recenzi z Německa či Anglie tak tam mluví úplně jinak.Možná tím že tam mají lidé vůči autům zcela jiné priority!a blbých žvástů se ohledně Francouzů člověk dočká většinou jen v našich recenzích. Třeba v Anglii považují nebo považovali 405,406, i 407 mezi solidní cestovní auta.Ale tady se člověk dočká jen keců a naříkání jak si někdo hloupě koupil levného stočeného a neudržovaného nafťáka který se mu rozpadá pod rukou...
Jestli to nebude tím, že tam už auta řeší jen po dobu záruky tj. cca 4 roky a pak koupí nové, protože to prostě je relativně laciné vzhledem k platu, pak jsou opravy v záruce a dál to nikoho nezajímá, maximálně to prodoj nějakému zoufalci z východu. Tady si kolikrát rodina auto pořizuje na více než 10 let a je to vzhledem k příjmům ranec. Takže kdo tam bude psát recenzi na auto starší než 5 let? Tudíž se více méně objevují recenze, kde se hodnotí design, měkkost plastů, pohodlí,jízdní vlastnosti, ale nikoliv kvalita a životnost, protože je každému jasné že za ty prachy to žádnou mít nemůže a proč to řešit, když to záruce jde z baráku (teď se tedy bavíme o autech těchto cenových kategorií, supersport se asi za 4 roky prodávat nebude a když , tak bude mít často vyšší cenu než byla pořizovací) :-)
překarosovaná Thalia I, pěkná kasička na peníze, ovšem při 6tkm /rok ideální auto, nízká investice a při tomhle nájezdu vydrží leta než se začne rozpadat.
Ty jako správný češtin bys měl vědět, že nick se píše stejně jak si určí autor velikosti písmenek. :D Možná je to tím, že jsem tu už celkem dlouho nepsal. :D
Blboši, co je pro tebe nepochopitelného na větě "Nereaguj na mne" musím to u každé recenze psát znovu, aby jsi to s tím tvým IQ pochopil? Nehodlám ty tvoje kydy řešit stále dokola, do huby si nevidíš a autům nerozumíš - my dva se nemáme o čem bavit!!!
Já zase znám jednu skupinu lidí co na Forda nedají dopustit a další co mají pořekadlo Fordem tam a nazpět vlakem..:DD a těch je taky dost:)Už mě to přijde poslední dobou takový srandovní tím teď nemyslím přímo tebe ale kdykoliv kouknu na nějakou video recenzi tak těch žvástů a blbých keců na FR auta už mě přijdou trapný.Ještě když někdo bere do stejného pytle bez jakékoliv zkušenosti třeba Citroen nebo Peugeot skoro za mega s Thalii za 150 000Kč a podobné podivné kraviny.Neberu že jsi s tím měl problém ale jsou tisíce i miliony lidí co si ty Renaulty stejně koupí a budou jezdit a jezdí.Sám uznám že ta kvalita celkově u Renaultu proti modelům třeba před 20 lety o něco klesla ale tomu tak není jen u Renaultu šetří se na všem.Kamoš si nedávno koupil Passat 2006 a za opravy dal už 50 000Kč neustálé přepínání do nouzového režimu špatná ŘJ a samé podobné kraviny.Takže neustále odsuzovat celou značku dle jednoho modelu mě přijde jako naprostá blbost.To samé třeba dnešní Škodovka která když dostane větší záhul a více se s ní jezdí tak je schopna do 5 let vrzat a skřípat což třeba ani tolik nedělala vyjetá Felda co měla skoro půl mega na tachometru.Takže dneska bych vůbec nedal na kvalitu dle nějakých i odborných recenzí nebo hospodských řečí ty jsou stejně všechny zmanipulované a stojí za nic..nic proti tobě ale opravdu ty tvoje komentáře působí jako zapšklost nazlobeného dítěte co Renault tam už jsi s komentářem jak pošpinit celou značku:)
No tak já se tím nijak netajím......... ano rendl je šmejd ze všech šmejdů nejšmejdovatější a klidně to řeknu generálnímu řediteli do očí :-). Nemůžu tvrdit, že ford je králem spolehlivosti a ani si to nemyslím, ale měl jsem dva a v podstatě bez potíží, dalšího má otec a totéž a to je 2x ojetina z bazoše a 1x nový ze salonu. Že šla kvalita obecně do kytek je taky pravda, holt doba je taková, ale jde spíše o to, kdo kde šetří, ford na vnitřním čalounění a tvrdých plastech, rendl na mechanice a elektronice a to je daleko větší problém. Jinak jsem za ty roky v renaulťáckém servisu zažil kupu "legračních" scének a bavil se se spoustou lidí, kteří ten skvost vlastnily a 95% jich nemůže přijít rendlu na jméno - čím to asi? K tomu pasákovi, není to "moje" značka, ale koupit ojeté cokoliv je vždycky riziko. Tam je skoro jedno , kdo to vyrobil. Ano nas..li zákazníka za přiměřenou mez, takže holt to zde budou číst všichni, jinak se s takovými giganty prostě moc bojovat nedá, to jsme si už asi vyzkoušeli všichni, jednu u jaké značky, po záruce (nebo i během ní) Vás klidně pošlou do (_!_), ale líbit bychom si to nechat neměli.
"Blboši, co je pro tebe nepochopitelného na větě "Nereaguj na mne" musím to u každé recenze psát znovu, aby jsi to s tím tvým IQ pochopil?" Opravdu máš problémy s interpretací psaného textu až takové úrovně? To musí být strašný mindrák nedokázat se ovládat......
Však proti Fordu já nic nemám:) například se mě líbí takové nové Mondeo.Když jsem si jej porovnal s novou Lagunou III která se mě taky líbí tak musím říct že na první pohled má Ford určitě lepší kvalitu zpracování a použité materiály alespoň na mě to tak zapůsobilo. Jinak k tomu Renaultu co se týče poruch tak bych musel uznat že všechny auta jsou naprostý šmejdy!..:D protože jestli je to Audi,Renault,VW,BMW všechno potřebuje nějakou opravdu.Na to abych mohl osobně prohlásit nějakou značku za totální šmejd tak bych musel vyzkoušet jejich všechny modely:)Což asi nikdy neudělám tudíž to nezjistím.Můžu třeba něco říct o Espacu V6 několik lidí mělo neustále problémy s motorem v rodinně byl 6 let a naprosto bezproblémové auto:) tak už jen proto nemohu říct i když vím i o těchto další hodně poruchových autech že ta značka je šmejd:)
Ale jistě, všechno potřbuje nějakou opravu, ale jde o to, jestli jsi víc v servisu nebo na silnici..... a když už jestli se to opakuje pořád dokola a jaký je přístup zsatoupení. Ne, nezkoušel jsem všechny modely - jeden úúúplně stačil :-), ale když se bavíš s někým, kdo prostě není zaslepený, protože si to koupil a on by prostě blbost neudělal, tak je to celkem jednoznačné, jak říkám, ať vezmu svoje okolí nebo lidi, které jsem potkal v servisech, drtivá většina má těch aut plné zuby a o tom ro je.
Vašku, tady zeď hlavou neprorazíš. Nech je, ať si myslí, že thalia je kvalitní a spolehlivé vozidlo, nech je, ať si ji vyžerou až do konce, ať si ji užijou, a nechtěj je o ničem přesvědčit. Stejně ti neuvěří, protože jsou zaslepení. A jak řekl Ježíš: Máte uši a neslyšíte, máte oči a nevidíte. Dovolil jsem si citovat... Vím, že mě nemáš rád, ale spojuje nás stejné: Marná snaha přesvědčit tupé stádo o něčem, co opravdu známe. Jako ty, tak i já, jsme dopadli stejně. Jsme blbci, hlupáci, děti, nevychovanci, a jen se objevíme, už po nás lítají kameny. Uklidňuje mě jenom jedno: Opravdu chytrých a zkušených lidí je tady málo, a hlupáci jako Luboš a Svlastík jsou mi k smíchu.
A kdo tvrdí že Thalia je kvalitní vozidlo?:) Je to auto které je vyrobeno za co nejmenší náklady a prodává se za hubičku. Takže nějakému důchodci který najede sotva tisíc kilometrů měsíčně vydrží klidně 10 i více let. A další věc po skončení záruky to prodat! tohle je politika Thalie:)
Neviem, ale posledné výsledky ADAC-u auto.sme.sk/c/6788679/adac-porovnal-spolahlivost-automobilov-v-roku-2012.html hovoria niečo iné, s tými renaultami to nie je vôbec zlé, ako tu všetci popisujú.
Opisuji od recenzenta - SPOLEHLIVOST 10. :-), jaká je politika renaultu nevím, vidím to spíše na prodávat co nejlevnější šmejdy, které tak,tak, přežijí záruku, ale to je jedno. Domnívám se, že lená věc by měla být jednoduchá nebo v případě aut řekněmě bez nějakých extra funkcí, ale pořád kvalitní a funkční, pouze s omezeným komfortem. Říkáš po skončení záruky prodat, to můžeš u firemního auta, ale jak jsi sám napsal, někdo plánuje si ten verk nechat 10 i více let a to je bez šance, aby to auto bylo v nějakém slušném stavu bez obřích investic, leda by viselo celou dobu zavěšené v garáži od stropu - ale asi i tak :-)......
Netuším, jestli tě nemusím :-), nejsem zas takový blázen, abyc si opisoval IP adresy a řešil každého, kdo se tady objeví, reaguji vždy na konkrétní příspěvky a zpravidla jen u aut, která jsem vlastnil nebo o kterých něco vím, na recenzi u pažouta nebo vw mne nenajdeš. Jediný vševěd na kterého mám už alergii je Xuboš, ten je všude, všechno ví nejlíp, všechno zná nejlíp, od všeho má klíče a všude byl (kde nebyl, tam se chystá) exot jeden a nemůže si odpustit aby na mne reagoval nejlépe stylem, "eště stále vypínaš ESP na kruháči,aby si bol rýchlejší? "
Vašíčku najmúdrejší na svete, na Teba sa človek najviac teší, spolu so Standom, lebo vždy čakám v radostnej nádeji, že ma opäť potešíš nejakou "perlou" svojho zaiste bohatého ducha.
A ako vždy: NESKLAMEŠ:)).
Ak by si čítal aj iné, nie iba Včielku, či Malého pioniera, či ako sa volajú dnešné časopisy pre deti..., tak by si napr. vedel, že DACIA Logan, resp.jej klon MCV, či ako sa to hebedo volá..., je spoľahlivejšie ako hociktorý vergel od W, či BMW...
a dokonca, predstav si miláčik, MERCEDES pchá do svojich "klenotov" motory z Renaultu, fúj, také isté sú ešte aj dokonca v Dacii, ešte aj dodávku ma Mercedes a Renault spoločnú.
A ten Tvoj idol Ford, musel kupovať motory od PSA, lebo ten jeho 2.0 TDiD, od r.v.2000 bol prepadák, preto dodnes radšej používa staré benziniaky, alebo potom predáva 1,0 turbové "motory"..., vraj "motory roka"....:))
Jáááj, média milujú takých naivných ľudí, ktorí si kúpia dietnu salamu za cenu talianskej sušenej šunky prosciutta.
Skoda, že tu nie sú smajlíky, ako človek leží na chrbáte, kope nohami a nevládze od smiechu.
A s tým ESP..., Ty ho vypínaš na kruháči, nie ja...:))cha-cha..
Mimochodem, s Eco boost 1,0 3 válec (představ si tu hrůzu) jsem jezdil a je to super motor, jenže pro Xuboše jak to nemá alespoň 3.0 V6, tak to není motor...., na ty tvoje moudra fakt nejsem zvědavej, to co tady píšeš o mercedesu ap. snad každej ví nemusíš oslňovat samozřejmostma inteligente.
Aha, já nemám nic najeto (komiku) a ty poznáš co je motor zač jen se na něj mrkneš v salonu - fakt zábava, proto je to asi motor roku, je evidentní, že jsi s tím nikdy nejel, protože pak by jsi nemohl kydat takové hověziny. 1,6 v maxu neni sice žádný trhač asfaltu, ale je spolehlivý a na běžné ježdění stačí, nikde jsem nepsal, že jsem z něj v tranzu, dokonce ani ve své recenzi. Který dnešní motor vydrží 400 tkm? Ale dát ho do Thálie, tak ji při těch poddimenzovaných součástkách z ošizených materiálů rozsápe na kusy po pár tisících km. Takže tam nelze o tak skvělém motoru ani uvažovat, ta jednotka má sílu, když se jí šlápne na krk vystřelí jak raketa a snadno zacvičí s focusem combi, na druhou stranu se s ní dá opravdu jezdit za 5l benálu, když se chce. Neuvěřitelné jako zásahy ESP na kruháči viď?
Motor roka ...je NOVINARSKA HALUZ, podvod na budúcich kupujúcich.
Stačí si spomenúť na ex "motory roka", či "autá roka".
Až na výnimky...totálne prepadáky.
Thalia nie je moja šálka kávy, ked budem sedieť doma a jazdiť iba sviatočne, kľudne by som ju kúpil.
Ale kúpiť turbo benzín, aby som potom musel jazdiť "eko rally", aby bola nízka spotreba..., to radšej kúpiť normálny motor, so spotrebou 5,5-6 l, ktorému môžem šľapať na krk a nebáť sa pritom predbiehať.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia
Je to dobré auto.
Mám tu recenzi na Thálku II asi půl roku, zatím mám najeto 11 tisíc km a je to dobré auto. Zvykl jsem si. Pro 1 - 2 lidi plně vyhovující. Od doby co jsem recenzi psal závada nevznikala žádná, spotřeba něco přes 5,7 litru v průměru. V poslední době mi jí odrbali 3x vandalové u supermarketů, naštěstí jen levá strana zadního nárazníku a jen odřeniny, musel jsem zalešťovat a zabarvovat, ale výsledek je ucházející, když už ne vynikající.
Je mi ale na blití z té diskuze, prošel jsem si tím i já. Ten co se podepisuje Vašek je zjevně psychopat. Myslím, že je každého věc, na co jezdí a jakým výpočtům věří.
03.09.2013 | 15:33:07 | Ing. Miroslav Had | 194.50.2.* Reagovat
RE: Je to dobré auto.
Hade, jj sorry zapoměl jsem na "ing" tedy ing.Hade, 11tkm vydrží i dětská koloběžka, co chceš hodnotit ? Takže podle tebe je auto které "vydrželo" takovou porci zkrátla spolehlivé a bezva.....no mysli si to.
03.09.2013 | 16:09:39 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Je to dobré auto.
Pokud jde o to palivo, nedivím se, že důchodce šetří, ani se tomu nesměji. Konečně - já také šetřím a nepatřím do nízkopříjmové skupiny. Jen mě zaujalo, že tady se skoro nic neušetří, tak proč?
03.09.2013 | 17:22:33 | Itall | 88.83.187.* Reagovat
Pokud se jezdí E85 s N95 půl na půl, pak při spotřebě o litr vyšší, jsem nepochopil tu úsporu. Vezmu cenu benzinu u pumpy ONO, kde jsou benzin i E85 relativně levné. N95 - 34,90 Kč a E85 - 23,90 Kč. Jestli jsem dobře pochopil, spotřeba 6,9 L je na směs benzinu a E85. Na benzin je 5,9 L.
Tedy 5,9 x 34,90 = 205,9 Kč
a 6,9 x 29,4 (cena směsi) = 202,9 Kč
To se teda fakt vyplatí, když započtu ještě možná rizika takového provozu...
Navíc, nevím jak motor 1,2 Thalie, možná mu jakžtakž sedne, je to čtyřventil. Ale dle mé zkušenosti je motor na takovou směs při zátěži slabší a teprve po odlehčení se rychleji a více vytáčí (jakože na delší převod třeba dosáhne omezovače, což na benzin ne). Což pro běžný provoz není výhoda. Pouze kultivovanost tříválce se zlepší, u čtyřválce jsem ani v tomto směru nepozoroval nic.
Mě takový provoz přijde jako neodůvodněný.
03.09.2013 | 11:15:59 | Itall | 88.83.187.* Reagovat
RE:
Nezapomínej, že si ten "zázrak" koupil důchodce, takže počítejme dále 205,9-202,9=3 Kč / 100 km, takže při tom ročním "nájezdu" 6.000 km je to až 180Kč/rok !! A to už se vyplatí........
03.09.2013 | 12:37:37 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE:
Já sice nejsem důchodce, ale jsem známý "škrt". Ovšem až takhle... Sám jsem E85 zkoušel v různém poměru a opravdu to nemá smysl pro benzinový motor. Já myslím, že tento recenzent si to jen dobře nespočetl nebo snad bydlí někde, kde rozdíl v ceně benzinu a E85 je extrémní .
03.09.2013 | 14:40:02 | Itall | 88.83.187.* Reagovat
Thalii má znamej a až na drobnosti mu to funguje.Já jsem měl Citroen Xantii a větší krám nikdo z vás nezažil,pořád nějaké problémy a opravy(ne však z hydraulikou),dokonce mě to jednou nechalo na cestě,což jsem za 4 auta u žáného nezažil,takže citroen nikdy!!!!
03.09.2013 | 10:47:32 | | 213.155.243.* Reagovat
RE:
Tak jde o to , jak dlouho ji má a kolik má namotáno, s tím citrónem bych tomu klidně věřil, je to taky žabožrout. No a pak si představ toho svého citroena, vynásob dvěma a máš poruchovost rendla.........:-)
03.09.2013 | 12:40:03 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE:
Mna nechala na ceste aj super kára X5, A6, P 405, Mazda 626 a NIKDY by ma nenapadlo haniť značku ako takú.
Jednoducho čo sa pokaziť môže, tak sa zaručene pokazí, resp.môže. Za tie km cez 1,7 mil je to bagateľ.
Len na rozdiel od "normálnych" áut, pri poruche "prémiového" ostavajú človeku iba oči pre plač, lebo si defekt nevymení..., nie je rezerva a lepiaca sada je na 2 veci, x5 hocikto nenaloží, alebo treba prácne odblokovať prevodovku, inak sa človek nepohne...véľmi "fassa" na frekventovanej ceste...
...napriek tomu tvrdím, že dnes zlých aut niet, iba očakávania sú vysoké, lebo niekto chce robiť "machra" na pekáči za 1-2 nemecké výplaty, akoby mal kraksňu za 100.000 eur.
P.S. Pán recenzent je dôchodca.
Bárs by sme sa všetci dožili, že si na dôchodku budeme môcť dovoliť kúpiť nové auto...
a garantujem, že ak by sme si mali možnosť prečítať o 20-30-40 rokov DNEŠNE príspevky....tak niektorých bude hanba fackovať.
03.09.2013 | 15:07:43 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE:
Souhlasím:) Jinak je zajímavé že když si člověk zapne třeba nějakou recenzi z Německa či Anglie tak tam mluví úplně jinak.Možná tím že tam mají lidé vůči autům zcela jiné priority!a blbých žvástů se ohledně Francouzů člověk dočká většinou jen v našich recenzích.
Třeba v Anglii považují nebo považovali 405,406, i 407 mezi solidní cestovní auta.Ale tady se člověk dočká jen keců a naříkání jak si někdo hloupě koupil levného stočeného a neudržovaného nafťáka který se mu rozpadá pod rukou...
03.09.2013 | 15:38:11 | | 78.102.114.* Reagovat
RE:
Jestli to nebude tím, že tam už auta řeší jen po dobu záruky tj. cca 4 roky a pak koupí nové, protože to prostě je relativně laciné vzhledem k platu, pak jsou opravy v záruce a dál to nikoho nezajímá, maximálně to prodoj nějakému zoufalci z východu. Tady si kolikrát rodina auto pořizuje na více než 10 let a je to vzhledem k příjmům ranec. Takže kdo tam bude psát recenzi na auto starší než 5 let? Tudíž se více méně objevují recenze, kde se hodnotí design, měkkost plastů, pohodlí,jízdní vlastnosti, ale nikoliv kvalita a životnost, protože je každému jasné že za ty prachy to žádnou mít nemůže a proč to řešit, když to záruce jde z baráku (teď se tedy bavíme o autech těchto cenových kategorií, supersport se asi za 4 roky prodávat nebude a když , tak bude mít často vyšší cenu než byla pořizovací) :-)
03.09.2013 | 16:05:53 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
Ano,
překarosovaná Thalia I, pěkná kasička na peníze, ovšem při 6tkm /rok ideální auto, nízká investice a při tomhle nájezdu vydrží leta než se začne rozpadat.
02.09.2013 | 07:09:49 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Ano,
Už jseš fakt trapnej. A to tak, že velmi. Už se bojím otevřít konzervu, aby nevyskočil Vašek, Standa či Svlastik.
02.09.2013 | 18:17:20 | Kolemjdoucí. | 188.175.53.* Reagovat
RE: Ano,
Ale kuš ty brepto, tak to nečti, měl jsi ten krám někdy?
03.09.2013 | 07:20:59 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Ano,
Ty jako správný češtin bys měl vědět, že nick se píše stejně jak si určí autor velikosti písmenek. :D Možná je to tím, že jsem tu už celkem dlouho nepsal. :D
03.09.2013 | 11:53:18 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Ano,
Už zase?.:D všichni už to víme ty tvoje trable s Thalii.
02.09.2013 | 19:55:54 | | 78.102.114.* Reagovat
RE: Ano,
Myslíš? Jak vidno, pořád je dost lidí, kteří ty renaulťácké vergly neznají a dokonce jsou ochotni si je koupit !! Viz recenzent.
03.09.2013 | 07:23:31 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Ano,
Tí ktorí zase nepoznajú "vergly" od Fordu, sú ich dokonca ochotní kúúúpiť!!! Viď Vašek.
03.09.2013 | 09:00:48 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Ano,
Nepleť se do řeči dospělým, forda mám druhého a NO PROBLEM.
03.09.2013 | 09:36:41 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Ano,
Roky na to možno máš, možno sa už aj holíš, ale reči máš ako pubertiak..., ešte stále vypínaš ESP, aby si bol na kruháči najrýchlejší...?
Už si tam niekoho predbehol?
03.09.2013 | 13:12:06 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Ano,
Blboši, co je pro tebe nepochopitelného na větě "Nereaguj na mne" musím to u každé recenze psát znovu, aby jsi to s tím tvým IQ pochopil?
Nehodlám ty tvoje kydy řešit stále dokola, do huby si nevidíš a autům nerozumíš - my dva se nemáme o čem bavit!!!
03.09.2013 | 13:22:40 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Ano,
To pravda, s Tebou sa nedá o ničom baviť, iba ako s deckom.
03.09.2013 | 14:57:23 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Ano,
Já zase znám jednu skupinu lidí co na Forda nedají dopustit a další co mají pořekadlo Fordem tam a nazpět vlakem..:DD a těch je taky dost:)Už mě to přijde poslední dobou takový srandovní tím teď nemyslím přímo tebe ale kdykoliv kouknu na nějakou video recenzi tak těch žvástů a blbých keců na FR auta už mě přijdou trapný.Ještě když někdo bere do stejného pytle bez jakékoliv zkušenosti třeba Citroen nebo Peugeot skoro za mega s Thalii za 150 000Kč a podobné podivné kraviny.Neberu že jsi s tím měl problém ale jsou tisíce i miliony lidí co si ty Renaulty stejně koupí a budou jezdit a jezdí.Sám uznám že ta kvalita celkově u Renaultu proti modelům třeba před 20 lety o něco klesla ale tomu tak není jen u Renaultu šetří se na všem.Kamoš si nedávno koupil Passat 2006 a za opravy dal už 50 000Kč neustálé přepínání do nouzového režimu špatná ŘJ a samé podobné kraviny.Takže neustále odsuzovat celou značku dle jednoho modelu mě přijde jako naprostá blbost.To samé třeba dnešní Škodovka která když dostane větší záhul a více se s ní jezdí tak je schopna do 5 let vrzat a skřípat což třeba ani tolik nedělala vyjetá Felda co měla skoro půl mega na tachometru.Takže dneska bych vůbec nedal na kvalitu dle nějakých i odborných recenzí nebo hospodských řečí ty jsou stejně všechny zmanipulované a stojí za nic..nic proti tobě ale opravdu ty tvoje komentáře působí jako zapšklost nazlobeného dítěte co Renault tam už jsi s komentářem jak pošpinit celou značku:)
03.09.2013 | 14:43:13 | | 78.102.114.* Reagovat
RE: Ano,
No tak já se tím nijak netajím......... ano rendl je šmejd ze všech šmejdů nejšmejdovatější a klidně to řeknu generálnímu řediteli do očí :-).
Nemůžu tvrdit, že ford je králem spolehlivosti a ani si to nemyslím, ale měl jsem dva a v podstatě bez potíží, dalšího má otec a totéž a to je 2x ojetina z bazoše a 1x nový ze salonu.
Že šla kvalita obecně do kytek je taky pravda, holt doba je taková, ale jde spíše o to, kdo kde šetří, ford na vnitřním čalounění a tvrdých plastech, rendl na mechanice a elektronice a to je daleko větší problém.
Jinak jsem za ty roky v renaulťáckém servisu zažil kupu "legračních" scének a bavil se se spoustou lidí, kteří ten skvost vlastnily a 95% jich nemůže přijít rendlu na jméno - čím to asi?
K tomu pasákovi, není to "moje" značka, ale koupit ojeté cokoliv je vždycky riziko. Tam je skoro jedno , kdo to vyrobil.
Ano nas..li zákazníka za přiměřenou mez, takže holt to zde budou číst všichni, jinak se s takovými giganty prostě moc bojovat nedá, to jsme si už asi vyzkoušeli všichni, jednu u jaké značky, po záruce (nebo i během ní) Vás klidně pošlou do (_!_), ale líbit bychom si to nechat neměli.
03.09.2013 | 15:17:51 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Ano,
cha-cha-cha...akoby generálny riaditeľ stál o Tvoj názor.
ani na 100 m sa k nemu nedostaneš:)
03.09.2013 | 15:30:23 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Ano,
"Blboši, co je pro tebe nepochopitelného na větě "Nereaguj na mne" musím to u každé recenze psát znovu, aby jsi to s tím tvým IQ pochopil?"
Opravdu máš problémy s interpretací psaného textu až takové úrovně? To musí být strašný mindrák nedokázat se ovládat......
03.09.2013 | 15:59:35 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Ano,
Vašku, Vašku, nielenže si vôl, ešte si k tomu aj nevychovaný vôl...
Prosto blb s pocuchanými nervami z Thálie..., úprimnú sústrasť.
03.09.2013 | 16:59:54 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Ano,
Však proti Fordu já nic nemám:) například se mě líbí takové nové Mondeo.Když jsem si jej porovnal s novou Lagunou III která se mě taky líbí tak musím říct že na první pohled má Ford určitě lepší kvalitu zpracování a použité materiály alespoň na mě to tak zapůsobilo.
Jinak k tomu Renaultu co se týče poruch tak bych musel uznat že všechny auta jsou naprostý šmejdy!..:D protože jestli je to Audi,Renault,VW,BMW všechno potřebuje nějakou opravdu.Na to abych mohl osobně prohlásit nějakou značku za totální šmejd tak bych musel vyzkoušet jejich všechny modely:)Což asi nikdy neudělám tudíž to nezjistím.Můžu třeba něco říct o Espacu V6 několik lidí mělo neustále problémy s motorem v rodinně byl 6 let a naprosto bezproblémové auto:) tak už jen proto nemohu říct i když vím i o těchto další hodně poruchových autech že ta značka je šmejd:)
03.09.2013 | 15:50:33 | | 78.102.114.* Reagovat
RE: Ano,
Ale jistě, všechno potřbuje nějakou opravu, ale jde o to, jestli jsi víc v servisu nebo na silnici..... a když už jestli se to opakuje pořád dokola a jaký je přístup zsatoupení.
Ne, nezkoušel jsem všechny modely - jeden úúúplně stačil :-), ale když se bavíš s někým, kdo prostě není zaslepený, protože si to koupil a on by prostě blbost neudělal, tak je to celkem jednoznačné, jak říkám, ať vezmu svoje okolí nebo lidi, které jsem potkal v servisech, drtivá většina má těch aut plné zuby a o tom ro je.
03.09.2013 | 16:14:09 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Ano,
Vašku, tady zeď hlavou neprorazíš. Nech je, ať si myslí, že thalia je kvalitní a spolehlivé vozidlo, nech je, ať si ji vyžerou až do konce, ať si ji užijou, a nechtěj je o ničem přesvědčit. Stejně ti neuvěří, protože jsou zaslepení. A jak řekl Ježíš: Máte uši a neslyšíte, máte oči a nevidíte. Dovolil jsem si citovat... Vím, že mě nemáš rád, ale spojuje nás stejné: Marná snaha přesvědčit tupé stádo o něčem, co opravdu známe. Jako ty, tak i já, jsme dopadli stejně. Jsme blbci, hlupáci, děti, nevychovanci, a jen se objevíme, už po nás lítají kameny. Uklidňuje mě jenom jedno: Opravdu chytrých a zkušených lidí je tady málo, a hlupáci jako Luboš a Svlastík jsou mi k smíchu.
03.09.2013 | 18:56:36 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: Ano,
Ked to vraví miestna ikona Standa, tak to musí byť pravda...:))
Ozaj, ešte stále jazdíš c C1 150-170 km/h "kopec-nekopec"?
Vy ste sa teda fakt našli. ako Laurel a Hardy, či ako sa volali tí komici:)
03.09.2013 | 19:00:20 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Ano,
A kdo tvrdí že Thalia je kvalitní vozidlo?:) Je to auto které je vyrobeno za co nejmenší náklady a prodává se za hubičku.
Takže nějakému důchodci který najede sotva tisíc kilometrů měsíčně vydrží klidně 10 i více let.
A další věc po skončení záruky to prodat! tohle je politika Thalie:)
03.09.2013 | 19:13:18 | | 78.102.114.* Reagovat
RE: Ano,
Neviem, ale posledné výsledky ADAC-u auto.sme.sk/c/6788679/adac-porovnal-spolahlivost-automobilov-v-roku-2012.html hovoria niečo iné, s tými renaultami to nie je vôbec zlé, ako tu všetci popisujú.
03.09.2013 | 20:10:51 | | 195.91.109.* Reagovat
RE: Ano,
:)), Taký Vašek sa dokonca urazil, že Dacia je spoľahlivejšia podľa Nemcov ako ten jeho "zááázrak" C max...
pssst, nikomu ani slovo!
03.09.2013 | 23:02:22 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Ano,
Opisuji od recenzenta - SPOLEHLIVOST 10. :-), jaká je politika renaultu nevím, vidím to spíše na prodávat co nejlevnější šmejdy, které tak,tak, přežijí záruku, ale to je jedno. Domnívám se, že lená věc by měla být jednoduchá nebo v případě aut řekněmě bez nějakých extra funkcí, ale pořád kvalitní a funkční, pouze s omezeným komfortem.
Říkáš po skončení záruky prodat, to můžeš u firemního auta, ale jak jsi sám napsal, někdo plánuje si ten verk nechat 10 i více let a to je bez šance, aby to auto bylo v nějakém slušném stavu bez obřích investic, leda by viselo celou dobu zavěšené v garáži od stropu - ale asi i tak :-)......
04.09.2013 | 07:41:09 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Ano,
Netuším, jestli tě nemusím :-), nejsem zas takový blázen, abyc si opisoval IP adresy a řešil každého, kdo se tady objeví, reaguji vždy na konkrétní příspěvky a zpravidla jen u aut, která jsem vlastnil nebo o kterých něco vím, na recenzi u pažouta nebo vw mne nenajdeš. Jediný vševěd na kterého mám už alergii je Xuboš, ten je všude, všechno ví nejlíp, všechno zná nejlíp, od všeho má klíče a všude byl (kde nebyl, tam se chystá) exot jeden a nemůže si odpustit aby na mne reagoval nejlépe stylem, "eště stále vypínaš ESP na kruháči,aby si bol rýchlejší? "
04.09.2013 | 07:46:03 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Ano,
Vašíčku najmúdrejší na svete, na Teba sa človek najviac teší, spolu so Standom, lebo vždy čakám v radostnej nádeji, že ma opäť potešíš nejakou "perlou" svojho zaiste bohatého ducha.
A ako vždy: NESKLAMEŠ:)).
Ak by si čítal aj iné, nie iba Včielku, či Malého pioniera, či ako sa volajú dnešné časopisy pre deti..., tak by si napr. vedel, že DACIA Logan, resp.jej klon MCV, či ako sa to hebedo volá..., je spoľahlivejšie ako hociktorý vergel od W, či BMW...
a dokonca, predstav si miláčik, MERCEDES pchá do svojich "klenotov" motory z Renaultu, fúj, také isté sú ešte aj dokonca v Dacii, ešte aj dodávku ma Mercedes a Renault spoločnú.
A ten Tvoj idol Ford, musel kupovať motory od PSA, lebo ten jeho 2.0 TDiD, od r.v.2000 bol prepadák, preto dodnes radšej používa staré benziniaky, alebo potom predáva 1,0 turbové "motory"..., vraj "motory roka"....:))
Jáááj, média milujú takých naivných ľudí, ktorí si kúpia dietnu salamu za cenu talianskej sušenej šunky prosciutta.
Skoda, že tu nie sú smajlíky, ako človek leží na chrbáte, kope nohami a nevládze od smiechu.
A s tým ESP..., Ty ho vypínaš na kruháči, nie ja...:))cha-cha..
04.09.2013 | 08:32:30 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Ano,
Prostě diagnóza...........
04.09.2013 | 08:36:13 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Ano,
Mimochodem, s Eco boost 1,0 3 válec (představ si tu hrůzu) jsem jezdil a je to super motor, jenže pro Xuboše jak to nemá alespoň 3.0 V6, tak to není motor...., na ty tvoje moudra fakt nejsem zvědavej, to co tady píšeš o mercedesu ap. snad každej ví nemusíš oslňovat samozřejmostma inteligente.
04.09.2013 | 08:40:42 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Ano,
Ten motor som iba videl na autosalone.... a stačilo mi.
Vidím, že nemáš nič odjazdené, lebo si nadšený z malého prdidla 1,6 v C maxe, a 1,0 je podľa Teba "super", pričom z Thalie máš psychickú poruchu....:)
Iba Vašek sa môže rozplývať nad "motorom" 1.0, počkame, čo to spraví po 300-400.000 km..
04.09.2013 | 08:50:24 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Ano,
Aha, já nemám nic najeto (komiku) a ty poznáš co je motor zač jen se na něj mrkneš v salonu - fakt zábava, proto je to asi motor roku, je evidentní, že jsi s tím nikdy nejel, protože pak by jsi nemohl kydat takové hověziny.
1,6 v maxu neni sice žádný trhač asfaltu, ale je spolehlivý a na běžné ježdění stačí, nikde jsem nepsal, že jsem z něj v tranzu, dokonce ani ve své recenzi.
Který dnešní motor vydrží 400 tkm? Ale dát ho do Thálie, tak ji při těch poddimenzovaných součástkách z ošizených materiálů rozsápe na kusy po pár tisících km. Takže tam nelze o tak skvělém motoru ani uvažovat, ta jednotka má sílu, když se jí šlápne na krk vystřelí jak raketa a snadno zacvičí s focusem combi, na druhou stranu se s ní dá opravdu jezdit za 5l benálu, když se chce. Neuvěřitelné jako zásahy ESP na kruháči viď?
04.09.2013 | 09:29:03 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Ano,
Motor roka ...je NOVINARSKA HALUZ, podvod na budúcich kupujúcich.
Stačí si spomenúť na ex "motory roka", či "autá roka".
Až na výnimky...totálne prepadáky.
Thalia nie je moja šálka kávy, ked budem sedieť doma a jazdiť iba sviatočne, kľudne by som ju kúpil.
Ale kúpiť turbo benzín, aby som potom musel jazdiť "eko rally", aby bola nízka spotreba..., to radšej kúpiť normálny motor, so spotrebou 5,5-6 l, ktorému môžem šľapať na krk a nebáť sa pritom predbiehať.
Reklamy vymývajú mozgy, ale až takto?...:))
04.09.2013 | 12:58:03 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Ano,
Počuli ste slovo Božie,amen..............
04.09.2013 | 13:33:42 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Ano,
..nehovorím?:)
04.09.2013 | 14:40:50 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat