Rok výroby:2004Typ motoru:1,5 dCiStav km při koupi:0 kmStav km nyní:68 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:4,5 l/100 kmVloženo:7. 8. 2008
- svišťanie u vodičových dverí - pískanie pravého zadného obloženia - po 30,000 utrhnutie kordu pneumatiky (Bridgestone) - po 68 000 klepanie ojničných ložísk
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto som kúpil nové, a hned pri ceste domov z predajne svištanie dverí. Oprava v záruke štýlom, prišli "majstri" ,diagnoza slabo dotiahnuté, po ich oprave sa zavierali ako na Tatre. Pískanie obloženia, tiež oprava v záruke, takisto bez zmeny, neopravené.
Vrchol všetkého, po 68 000 km klepanie ojničných ložísk!!! V servise sa ma snažili " upokojiť" že tento mesiac som už tretí, že to je bežná vada. RENAULT Už NIKDY VIAC. Eště podotýkam, že auto bolo pravidelne servisované, garážované a jazdené prevažne jedným vodičom.
Naprostý souhlas s anonymem z 20:06. Hučení od oken si autor mohl otestovat během zkušební jízdy, jestli ovšem nějakou požadoval...?! A vy co zde doporučujete PRODAT, to chce klid klucí za přidřený kamínek v brzdě Renault nemůže a na hluk od oken ještě nikdo neumřel....
Je vydět, že autor je nezkušený uživatel a své sehrála i náhoda. Pískání brzd je naprosto normální u každého auta pokud se tam dostane bordel. Hluk u těsnění dveří u řidiče je běžná nemoc Thalii. Jeblá guma může být otázka náhody (výrobní chyba gumy, nikoliv Renaultu). Také mohla být poškozená o patník apd..Co se týče motoru tak to mohla být únava materialu nebo nevhodné užívání. Spousta lidí si koupí nafťáka a jezdí jak hovada. S nafťákem se jezdí na kroutící moment ne na otáčky a nešetrné zacházení zejména ze studeným motorem může vést k uváděným problémům. Sám mám Thalii 1,2 16V a od auta za 220 tis nečekám zázraky. Občas zaskřípe ofuk čelního skla v palubovce, lehce šustí těsnění dveří u řidiče. Průměrná spotřeba dlouhodobě 5,6 dle počítače, dle tankování 5,3. Lituju, že jsem si nekoupil 1,5 dci, deset let jsem cítil za zadkem kroutící moment teď necítím nic. na běžné ježdění stávající motor dostačuje. ale vozík bych za ním netahal. myslím, že jpři současných cenách ja Thalia bezkonkurenční auto (poměr cena/užitná hodnota). Jediné co bych vytkl je přeposilované řízení a nestabilní zadek ve vysokých rychlostech (dáno podvozkem). Jinak autor je naivní pokud si myslí že jiná auta nemají své mouchy. by se divil jak si v práci užíváme s ,,vozy" Škoda, VW a Audi. tam ty projevené mouchy stojí deseti-statisíce na opravách.
Souhlasím s recenzentem, Renaulty jsou strašná auta a nevím jak na Slovači, ale u nás i katastrofa servis. Obávám se však, že to co jsi vyjmenoval je jen špička ledovce, to nejlepší tě teprve čeká, takže jestli můžeš - PRODAT a to co nejdřív, ať si taky užije někdo jiný.
Je jasné, že popisované závady nepotešia. Ale cenová hladina za Thaliu náležite zodpovedá aj celkovej kvalite auta. Jasné, aj drahšie vozy majú problémy ale s tým sa už akosi nepočíta. Pred pár dňami som sedel v novom Mégane, priamo v predajni a keď som na stredovom paneli stlačil nejáke tlačidlo, celé to vŕzgalo a to auto na mňa neurobilo veľmi dobrý dojem. Renaulta som nevlastnil, jazdil som na služobných R-19 a boli dosť poruchové. Ale zase na druhej strane na temer 70.000 km, toho nie je až tak veľa. Prajem veľa šťastných kilometrov, bez závad.
Tady si člověk nevybere.Když jsem dělal recenzi na jeden vůz tak mě jeden místní odborník zdupal jak můžu být spokojený,když za pět let provozu jsem měl dvě poruchy.cca za 8000 kč(poruchy,které neznamnaly zastavení vozu).A tady má čtyři za tři roky a to je prý ůplně normální.Tak teda fakt nevím.
tak sorry ale aby bola vada na motore a este takato po tych kilometroch to ani skoda 100 nerobila tak majitelovi prajem silne nervy mal som lagunu som rad ze uz nie odporucam predat
Čo má "garážovanie" so spoľahlivosťou? Uvádzať poškodenie pneumatiky ako poruchu auta? Mimochodom, za 4 roky neuveriteľné tri závady, ak teda rátam pískanie brzdového obloženia (určite je pri tom pískaní auto nepoužiteľné), je fakt tragédia. Ešte aj to známkovanie si prehodil. A za aké peniaze bieda? Čo to stálo trištvrte mega?
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia
Naprostý souhlas s anonymem z 20:06. Hučení od oken si autor mohl otestovat během zkušební jízdy, jestli ovšem nějakou požadoval...?! A vy co zde doporučujete PRODAT, to chce klid klucí za přidřený kamínek v brzdě Renault nemůže a na hluk od oken ještě nikdo neumřel....
11.08.2008 | 08:52:26 | Honza Reagovat
Je vydět, že autor je nezkušený uživatel a své sehrála i náhoda.
Pískání brzd je naprosto normální u každého auta pokud se tam dostane bordel. Hluk u těsnění dveří u řidiče je běžná nemoc Thalii. Jeblá guma může být otázka náhody (výrobní chyba gumy, nikoliv Renaultu). Také mohla být poškozená o patník apd..Co se týče motoru tak to mohla být únava materialu nebo nevhodné užívání. Spousta lidí si koupí nafťáka a jezdí jak hovada. S nafťákem se jezdí na kroutící moment ne na otáčky a nešetrné zacházení zejména ze studeným motorem může vést k uváděným problémům. Sám mám Thalii 1,2 16V a od auta za 220 tis nečekám zázraky. Občas zaskřípe ofuk čelního skla v palubovce, lehce šustí těsnění dveří u řidiče. Průměrná spotřeba dlouhodobě 5,6 dle počítače, dle tankování 5,3. Lituju, že jsem si nekoupil 1,5 dci, deset let jsem cítil za zadkem kroutící moment teď necítím nic. na běžné ježdění stávající motor dostačuje. ale vozík bych za ním netahal. myslím, že jpři současných cenách ja Thalia bezkonkurenční auto (poměr cena/užitná hodnota). Jediné co bych vytkl je přeposilované řízení a nestabilní zadek ve vysokých rychlostech (dáno podvozkem). Jinak autor je naivní pokud si myslí že jiná auta nemají své mouchy. by se divil jak si v práci užíváme s ,,vozy" Škoda, VW a Audi. tam ty projevené mouchy stojí deseti-statisíce na opravách.
10.08.2008 | 20:06:00 | Reagovat
Souhlas
Souhlasím s recenzentem, Renaulty jsou strašná auta a nevím jak na Slovači, ale u nás i katastrofa servis. Obávám se však, že to co jsi vyjmenoval je jen špička ledovce, to nejlepší tě teprve čeká, takže jestli můžeš - PRODAT a to co nejdřív, ať si taky užije někdo jiný.
10.08.2008 | 18:34:30 | Vašek Reagovat
kvalita za málo peňazí
Je jasné, že popisované závady nepotešia. Ale cenová hladina za Thaliu náležite zodpovedá aj celkovej kvalite auta. Jasné, aj drahšie vozy majú problémy ale s tým sa už akosi nepočíta. Pred pár dňami som sedel v novom Mégane, priamo v predajni a keď som na stredovom paneli stlačil nejáke tlačidlo, celé to vŕzgalo a to auto na mňa neurobilo veľmi dobrý dojem. Renaulta som nevlastnil, jazdil som na služobných R-19 a boli dosť poruchové. Ale zase na druhej strane na temer 70.000 km, toho nie je až tak veľa. Prajem veľa šťastných kilometrov, bez závad.
10.08.2008 | 17:58:20 | Sven Reagovat
Tady si člověk nevybere.Když jsem dělal recenzi na jeden vůz tak mě jeden místní odborník zdupal jak můžu být spokojený,když za pět let provozu jsem měl dvě poruchy.cca za 8000 kč(poruchy,které neznamnaly zastavení vozu).A tady má čtyři za tři roky a to je prý ůplně normální.Tak teda fakt nevím.
10.08.2008 | 13:27:11 | Reagovat
tak sorry ale aby bola vada na motore a este takato po tych kilometroch to ani skoda 100 nerobila tak majitelovi prajem silne nervy mal som lagunu som rad ze uz nie odporucam predat
10.08.2008 | 12:00:57 | nstar Reagovat
Čo má "garážovanie" so spoľahlivosťou? Uvádzať poškodenie pneumatiky ako poruchu auta? Mimochodom, za 4 roky neuveriteľné tri závady, ak teda rátam pískanie brzdového obloženia (určite je pri tom pískaní auto nepoužiteľné), je fakt tragédia. Ešte aj to známkovanie si prehodil. A za aké peniaze bieda? Čo to stálo trištvrte mega?
09.08.2008 | 22:25:19 | Petrík Reagovat