Rok výroby:2005Typ motoru:1.4 55 kwStav km při koupi:4 kmStav km nyní:47 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:6-7 l/100 kmVloženo:2. 8. 2008
Pro Renault thalia jsem se rozhodl hlavně kvůli pořizovací ceny.Bylo to nové auto za cenu 5 let staré ojetiny.Auto jsem financoval s 50% akontací na Renault leasing.Když jsem se po roce rozhodl že auto doplatím abych nemusel platit havarijní pojištění,leasingová společnost mne mile překvapila.
že mi odpustila úroky za 4 roky po které jsem měl auto ještě splácet.Tak že jsem na leasingu moc neprodělal.První rok a asi 15000 km bylo vše jak má u nového vozu být.Potom přišla první maličkost odchlýplé obložení na dveřích řidiče opraveno ještě v záruce bez problému.Za nedlouho další problém,zablokované levé přední kolo kvůli brzdě která se nevrátila.Vzhledem k tomu že servis byl ochoten pomoci mi až za 3 dny tak jsem si to uvolnil a vyčistil sám.Potom mne čekala garanční prohlídka kde mi vyměnili motorový olej a filtr cena byla asi 3800 korun olej a filtr asi 1800 korun sice tam byly předepsány ještě další úkony ale ty byly spíš k zasmání.
Potom nastalo období klidu.Asi ve 45000 se při jízdě začalo ozývat hučení .Myslel jsem že to bude ložisko levého předního kola, jelikož jsem si nebyl jistý svěřil jsem opravu autorizovanému servisu.Auto mi bylo vráceno s vyměněným ložiskem ale hučení neustalo cena 1800 korun. Obědnali mne za týden a vyměnili pravé přední ložisko dalších 1800korun ale tentoktát to byla trefa do černého hučení přestalo.
Moje radost z opraveného vozu ovšem netrvala dlouho.Asi ve 47000 km ukroucená levá poloosa, podotýkám že nejsem žádný zavodník a mé rozjezdy jsou plynulé bez průhrabů.Když jem volal do Havířova do autorizovaného servisu s otázkou kolik mě bude stát nová poloosa bylo mi celkem nepříjemným tónem sděleno že to není tak jednoduché že potřebují znát vin kód karoserie a že cena je od 6500 do 17000 korun a už nebyl nikdo ochoten se mě vytáhnout jakékoliv informace které by vedly ke zjištění správného typu poloosy a zavěsil.
Na internetu jsem zjistil že poloos jsou 4 typy které se dělí na levou a pravou a s ABS nebo bez to vše.Asi je to pro pána z autorizovaného servisu opravdu velice složité zjistit správný typ poloosy.Poloosu jsem si tedy obědnal u jiné firmy která se stará o distribuci nahradních dílů za 3800 korun a poloosu jsem si vyměnil raději sám abych nahodou zase někde neobtěžoval. Pokud nebudu muset služby autorizovaného servisu v Havířově nevyužiju.Ted´ doufám že budu mít zase nějakou chvílí klid.
Jinak s autem jako s takovým i přes chvilková úskalí jsem spokojen ,někde přece musí být znát ten rozdíl jestli člověk koupí auto za 200 000 nebo půl milionu tak že když se najde nějaká drobnost člověk musí přihmouřit oko.Auto mi pro 2 dospělé a 2 děti plně dostačuje.Pro obyčejného člověka jízdní komfort dostačující a spotřeba 6-7 litru přijatelná.
50000km? To dosť, kamarátovi sa to začalo už pri 35000km. Teraz má okolo 40000km a už má za sebou výmenu ložiska v prednom náboji (tuším pravá strana), výmena brzd. obložení, výmena páčky blinkrov (dokonca neuznané v záruke, lebo som mu do auta pripojil rádio a tým som ževraj spravil zásah do elektroinštalácie), rozpadnutý zámok kufra, klepanie výfuku o podvozok pri spiatočke a pod.
Tak se obávám, že starosti ti teprve začínají, já mám 2003 1,4 8V a nějak okolo 50.000,- to všechno začalo. Jinak pěkná recenze a ty servisy Renault to je na samostatný článek, já jich vyzkoušel několik, jeden horší než druhý - opravdová katastrofa. Teď jezdím do Inzat Dvůr Králové nad Labem a tam tomu konečně fakt rozumějí. Přeji mnoho km bez potíží (ale obávám se , že přijdou).
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia
Pro anonyma
Jestli chceš vědět co jsou to potíže, přečti si moji recenzi Renault Thalia F1, rok 2003 .
06.08.2008 | 08:44:33 | Vašek Reagovat
50000km? To dosť, kamarátovi sa to začalo už pri 35000km. Teraz má okolo 40000km a už má za sebou výmenu ložiska v prednom náboji (tuším pravá strana), výmena brzd. obložení, výmena páčky blinkrov (dokonca neuznané v záruke, lebo som mu do auta pripojil rádio a tým som ževraj spravil zásah do elektroinštalácie), rozpadnutý zámok kufra, klepanie výfuku o podvozok pri spiatočke a pod.
05.08.2008 | 15:56:14 | Reagovat
47.000 km ?
Tak se obávám, že starosti ti teprve začínají, já mám 2003 1,4 8V a nějak okolo 50.000,- to všechno začalo.
Jinak pěkná recenze a ty servisy Renault to je na samostatný článek, já jich vyzkoušel několik, jeden horší než druhý - opravdová katastrofa. Teď jezdím do Inzat Dvůr Králové nad Labem a tam tomu konečně fakt rozumějí.
Přeji mnoho km bez potíží (ale obávám se , že přijdou).
05.08.2008 | 11:29:12 | Vašek Reagovat
Slušná recenze.
03.08.2008 | 19:22:05 | Radek Reagovat