Rok výroby:2006Typ motoru:1,2 16V benzínStav km při koupi:3 kmStav km nyní:15 150 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:10. 7. 2007
V průběhu provozu vozidla do první garanční prohlídky se projevila závada ruční brzdy. Ruční brzda zabírala na posledním stupni. Teď po garanční prohlídce a dotažení zabírá na předposledním stupni,pche!
Dnes mi začala svítit kontrolka airbagu při jízdě. Po nastartování sice zhasla, ale při jízdě se opět rozsvítila, nevím, čím to je. Vozidlo je ještě v záruce, ale do servisu, kde jsem byl na garančce se mi vůbec, ale vůbec nechce!Tak drahou garanční prohlídku jsem u felicie nezažil.
Kdybych věděl, co mě čeká, tak jsem si přinesl vlastní olej a lepší než ten, který mi do motoru nalili ve značkovém, a tudíž drahém, servisu. Musím jenom doufat, že se u vozidla nebudou vyskytovat závady ve větší míře. Doplatím leasing a vozidlo prodám a zase se nejspíš vrátím ke Škodě.
Jinak nevím, co bych tak k vozu měl více psát. Nechal jsem se strhnout cenou vozu a nepomyslel jsem na ceny náhradních dílů a ceny za hodinu práce ve značkovém servisu. Příště si raději připlatím za novou, nebo ojetější Škodu, na kterou je dostatek náhradních dílů za přijatelnější ceny a taky je velmi široce zastoupena síť značkových opraven této značky.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Po prvním roce provozu mohu říci, že mě vozidlo nijak zvlášť ani nenadchlo, ale zatím ani nezklamalo. Má sice velký objem zavazadlového prostoru, ale na rozdíl od hatchbacku se do kufru nevejdou objemnější a rozměrnější zavazadla, a to ani při sklopených zadních sedadlech, protože je za zadními opěrkami sedadel pevná přepážka.
Navíc u přípravy na rádio chybí úchyty pro reproduktory, je tam pouze 1 plastový protikus pro uchycení vlastního reproduktoru namísto všech 4. Já to chápu tak, že si tímto opatřením Renault přímo vynucuje, aby se autorádia montovala do vozu pouze v jeho servisech, protože instalace t ř í dalších plastových protikusů vyžaduje demontáž čalounění dveří, což je dost náročná záležitost, alespoň, co se týká zpětné montáže již zmíněného čalounění.
Jsem s autíčkem velmi spokojený, šetřím si jej na důchod, v zimě s ním prakticky nejezdím. Spotřeba kolem 6 litrů ideální, krásně topí a přes malý obsah motoru nesmírně temperamentní autíčko s maximálním zavaz.prostorem. Jediný nedostatek je, že nemá posilovač řízení. Spolehlivé bez hnusné a poruchové elektroniky!
Naprosto souhlasím s příspěvkem pode mnou. Po 15 tis je olej už na hraně, zralý na výměnu. To že Renault má první výměnu po 30 tisících svědčí o tom, že tato firma auta dělat neumí a ani o nich nic neví. Raději by se měli zaměřit na kvalitu svých výrobků - horší značky na světě není. Pánové se zde dohadovali, co je lepší - jestli Fabia nebo Thalia - je to z bláta do louže. Škodovka si to tím HTP pěkně posrala. Ale kdybych se musel rozhodnout mezi těmito dvěma autama...tak přece jen beru tu Fabii. Protože nic horšího než Rencka už nikde nenajdete.
Renaulta bych si uz nikdy nekoupil z vlastnich zkusenosti. A navic vymena oleje po 30 000 je pekna blbost. Kazdej olej po roce ztráci viskozitu a po 20 000 uz ani nemaze
na jakej prehliadke ste boli pri 15000km, prva vymena oleja sa robi pri 30000km, liter oleja stoji cca 400Sk v servise, na nete som ho videl za 350. to sa mi zda OK, ked to rozratate na km, tak Vas to vyjde rovnako ako olej do starej skodovky. A ked sme pritom, olej co mi leju v opli, stoji cca 800 Sk za liter a na nete 320, to sa mi uz nezda OK. Konkretne OMV Bixol. Co sa tyka radia, do thalie som ho zasunul a hralo, ano, koncovky na repraky som ustrihol a naletoval. V opli priprava na radio znamena to, ze v aute mate dieru o velkosti dvoch autoradii, ked si tam chcete dat obycajne radio, tak si musite kupit panel za 2500,-Sk a dat si to namontovat v servise, lebo, kable su tak vyviazane, ze sa k nim ani nedostanete, pokial nedate dole asi tri plasty. V thalii su kable prichytene k plastovej zaslepke otvoru na radio. Pokial radio nechcete, tak auto vyzera normalne, v opli mate dieru o velkosti dvoch autoradii. Myslim tym Corsu-C. Montoval som aj radio zene do novsieho Clia, mozno mate Thaliu, ktora ma repraky v dverach, je to uplne podobne, ziadne calunenie sa nedemontuje.
hovoril som dnes o tebe s psychologičkou. Predbežne to vyzerá, že máš maniodepresívnu psychózu. Potrebovala by ešte vzorku tvojho rukopisu. Mohol by si byť so kind a oscanovať a hoďit na tento server niečo málo rukou napísaných tvojich žlčovitých útokov voči tebe nesympatickým pribliižovadlám? Tvoj rukopis by pomohol k upresneniu tvojej diagnózy. S pozdravom:
Já mám Thalii 4.roky 1.4-16v neměl sem zatím jedinou závadu a k těm nákladům kde žiješ přeci dnes všechny moderní auta mají daleko vyšší náklady a i v servisu ty ceny na hodinu jsou dost podobné ja byl na 1.garanci a po te všechny výměny mě dělají v soukromníci kteří zvládají i třeba výměnu zozvodového řemenu a mají těéž i disgnostiku za poloviční ceny dobrá rada originál servis tě všude pěkně provětrá peněženku ale jinak se vrat do hrobu a předtím si pořid 120 tam u ní bude vše za babku§§§
Pre Anonyma Noo, nechcem byť podozrievavý, ale v Bratislave sú pre Renaulty 3 kategórie hodinových sadzieb (samozrejme hovorím o autorizovaných servisoch). Konkrétne v http://www.renault-kestler.sk/servis.php je to pre Thaliu 650 SK/hod. Na Fobiu je to 565 SK/hod. viď http://skoda.auto-minarik.sk/index.php?zobraz=ehtml&idmenu=18&iddata=67&farby=4
Rozdiel je teda zanedbateľný. Iba ak by sa auto kazilo najmenej každý druhý deň, čo som u Natálky nezaznamenal. Neostáva mi teda iba vysloviť podozrenie , že pod pseudonymom "Anonym" je ukrytý ďalší zamestnanec/priaznivec Skodovky, ktorý rozsieva dezinformácie. Takže týmto vyzývam Anonyma, aby uviedol adresy WEB stránok, z ktorých získal ním uvádzané cenové relácie. S pozdravom: Schade? Nein. Danke! sa lúči neanonym Vlado.
Hodinová sazba: Renault 690Kč, Citroen (C1) 630Kč, Škoda (Fabia) 380Kč, Kia (Picanto) 400Kč, Toyota (Yaris) 500Kč, Opel (Corsa) 399Kč, Fiat (Grande Punto) 300Kč. Zjišťováno v brněnských značkových servisech. Ceny se líší servis od servisu a model od modelu. Čím vyšší poř. cena auta tím vyšší hodinová sazba.
Zdrawim. U me thalie se mi take rozsvici pri jizde kontrolka airbagu, byl jsem s tim v servise, kde mi rekli, ze se bude muset profouknout nejaka tryska, ale ze to vubec nevadi ze sviti. Kdyz te znervoznuje ze sviti tak zastav auto, vypni motor, znovu nastartuj, pockej az zhasnou vsechny kontrolky a pak jed uz by svitit nemela, alespon u me tomu tak je. Do budoucna to opravovat asi nebudu, protoze renault ma opravdu hodne drahe originalni dily a take praci, ale se servisem jsem 100% spokojeny, jsou ochotni, vse mi udelaji na pockani, technik prede mnou potahne sedacku, volant, radicku igelitem, coz jsem u skodovky nezazil, tam do toho sednou a je jim jedno, jestli auto uspini, samozrejme zalezi kam jezdis. Jinak thalia 1,2 16v je oproti fabii 1,2 htp super, hlavne ma lepsi akceleraci, lepsi vybavu, neni to trivalec a i lepsi spotrebu.
Tuto kvazi recenziu vypracovalo zrejme prislusne oddelenie VW Schade. Ucelom hry je evidentne pospinit nebezpecnu konkurenciu. Argumenty o cenach reklamacii neobstoja, lebo auto je v zaruke. Repraky dtto, vsetky rozmery a uchytenia su stndardne (mam v RT 6 reprakov takze viem o com hovorim). Dikcia textu, najma tejto casti: "Jinak nevím, co bych tak k vozu měl více psát. Nechal jsem se strhnout cenou vozu a nepomyslel jsem na ceny náhradních dílů a ceny za hodinu práce ve značkovém servisu. Příště si raději připlatím za novou, nebo ojetější Škodu, na kterou je dostatek náhradních dílů za přijatelnější ceny a taky je velmi široce zastoupena síť značkových opraven této značky:" ... vo mne stylizaciou evokuje spomienky na prinutene priznania z politickych procesov v 50. rokoch 20. storocia.
A na zaver ustipacna otazka: To sa tie Skodovky tak casto kazia, ze potrebuju siroko rozvetvenu siet znackovych opravovni?
nazdar pani mozilla a petrik o co vam tu vlastme ide a nie ste nahodou obaja povolanim synovia (to som tu niekde čital).Usudzujem z toho že v stredu od 10 40 do 13 10 si tu vypisujete kraviny a hadate sa o cene garancnej prehliadky.Vätšina tych čo tu pišu recenziu ju tak trochu upravia a nie je celkom realna. Na tejto stranke je kopa hluposti a povedal by som ze polovica recenzii je bud vymyslenych (vid hummer ktory vlastni 24 rocny mladik už 3 roky a kupoval ho za 1,8mil.) alebo su značne vylepšene (vid mam 2,0 benzin a po meste to žerie 5,5 litra ). Vy sa tu hadate a ten čo to napisal sa iba smeje aky ste blby že sa tu hadate o niečom čo si on možno iba vymyslel alebo tu cenu skresal o neaku tisicku len preto aby vyzerala ta recenzia tak ako to chcel. Tak by som vas poprosil ked mate nieco napisat tak nech je to k teme a to s tym že prihliadnete na to že to može byt trochu vylepšene.Tak to totiž berie každy normalny človek ale iba vy dvaja sa tu hadate.
Vôbec si to nepochopil. Ja nemám potrebu sa do niekoho navážať. Ak sa za Fabiu platí 2000 Kč za rok a to nech mi nikto netvrdí, že v druhom roku to nie je drahšie, tak je to za dva roky 4000 Kč. Ja som za dva roky platil 3500 slovenských, takže nepotrebujem tvrdiť, že platíš viac ako ja, to je predsa matematika. Iba ak by sa zmenil kurz koruny, ale o tom nič neviem. Že si to vieš vybaviť lacnejšie je tvoje plus a ja ti to neberiem. Ak sa ich predalo 350 000, ešte neznamená, že ju má každý. Je vás 10 miliónov. Ale z tvojho komentára som to nejak vycítil (že ju máš). Ak si chce niekto meniť olej 5 krát do roka, je mi to jedno, ale nech tu potom nevyplakáva, že je to drahé. K HTP - nespomínam si, že by som ten motor v nejakom komentári osočoval. Stále tvrdím, že ak to niekomu stačí, tak je to v pohode. Ale vytáča ma, ak si to niekto kúpi a potom sa sťažuje, že sa s tým nedá závodiť. A ľuďom ako ja? Ja som preklad Hovno To Pojede, Hned To Prodej a pod. nevymyslel. Mňa Fabia jednoducho neoslovila a to som ešte aj celú dnešnú noc to auto šoféroval. A mimochodom, pri mojom súčasnom aute sa výmene oleja po roku nevyhnem ani ja. Zväčša mestská premávka sa u neho považuje za sťažené podmienky, takže sa teším :-)
Mě nejde o nic,ty se tady do mně navážíš ohledně garančky,ted z toho couváš,že vlastně platím víc než ty.A ohledně long life intervalů - každý,kdo dělá do motorů ti řekne,že včasnost výměny oleje hraje zásadní roli v životnosti motoru.Dost majitelů peugeotu a renaultu mění klidně po 15000,i když výrobce udává 30 000.Je to jednoduché - vzhledem k potenciálním škodám je částka za pár výměn navíc zanedbatelná.Viděl jsem motory,které při dobré péči po 300 000 vypadaly uvnitř skoro nové,jen zbytek auta uhlodal čas.A k tomu,že si uhodl že jedno z mých aut je HTP - když se jich prodalo 350 000,tak máš velkou pravděpodobnost,že se trefíš.Díky takovým lidem jako ty se z toho stalo skoro nadávka,přitom je to základní motorizace ´= nejslabší.Jako u každe jiné značky.Nevšiml jsem si že by někdo kritizoval jiné technologie V3,třeba jaríska od japončíků,přitom to byli japonci,kdo tříválce zkoušeli už před 30 lety - Daihatsu.Ale nic proti tomu,když si zvedneš sebevědomí,mě to nic neudělá,tobě to pomůže
Kľudne sa ozvi. Ja nemám problém hovoriť ľuďom do očí, čo si myslím. Hneď z tvojho prvého príspevku som trafil, že máš doma Fabiu HTP. Bože jak som dobrý. Ak prerátam 2000 českých, to je 2600 slovenských za prvú prhliadku. Už aj keby sa cena druhej nezvýšila, o čom pochybujem, pretože každá druhá prehliadka je drahšia a to u každého auta, tak je to drahšie ako za rovnaké obdobie v Renaulte. A zas som mal pravdu. Fakt neviem, o čo ti vlastne ide.
Nevím kdo má tady podrážděné reakce.Servis bere oleje v velkoobchodě,beru tam na ně vše i soukromně,na běžné díly je cena pro firmy 16 - 35 procent nižší,když jsem obouval firemní auto,Toyota Landcruiser,dostal jsem po 5 minutách jednání s obchodákem Barumu 50 procent dolů.V pneuservisu Barum v Plzni mi nakonec řekli,že by mi to dali takyTakže když tě někdo počítá olej 250 kč litr,koupil ho za 150,velké servisi mají i sudový,tam si s cenou ůplně jinde.Neůčtovali prohlídku brzd,ostřikovače,to už bylo prohlídnuto.Ted jsem se koukal na škoda forum,nejčastěji lidi platí 2000,to by tak odpovídalo,asi mám za ty roky protekci.A nejsem fanatický zastánce škodovky,pouze si myslím,že když se používají na co sou určený,tak slouží dobře.Příklad - manželka má fabku htp v combi,jednoduchý auto,koupený lacino(v mém případě)a stačí to.Jsme tu samej kopec a zatáčka,často si to pučuju,ptotože je to radost využívat vlastnosti podvozku,moje octavka mi přijde subjektivně do zatáček horší.Když jedu dálku,beru Toyotu,na D1 je off road optimální vůz,po sedmi hodinách vylezu u moře a ani nevím,že jsem řídil.Shrnuto - když tu někdo buší do htp,že ve čtyřech lidech a batožinama,s kolama na střeše a po dálnici 150 žere 11 litrů,pak nic nepochopil.A to zakomplexovaný hovado - příští týden pojedu přes blavu,přijd mi to říct do očí
Cena 1400 czk,první garanční prohlídka po roce,c ceně 3 litry oleje,stejný jako je v motoru z výroby,olejový filtr,je to tzv malá garanční prohlídka místo - Autosalon Nedvěd,Plzen . Auto kupováno přes Automodul.com v Auto - bohemia Kolín,kde telefonicky nabídli stejnou cenu,a to na korunu stejnou.Takže jestli ty se necháváš okrádat,tak je to tvuj problém,ale nepindej tady nic o fritovacím oleji.Projdi si škoda forum na netu a zjistíš že cena je to obvyklá.Jestli ty dáváš za výměnu oleje 5000,tak si blbec.
Ak si myslel tých 1.400 Kč vážne, tak si zakomplexované hovado. Ak to prerátam kurzom koruny, tak pri cene kvalitnejších olejov, od cca 350 Sk za liter, hodinová sadzba v značkovom servise, filter, výpustná skrutka, ktorá sa väčšinou mení a podobne, tak za tú sumu ti nespravia nič. Za druhé : na Fabiu 1.4 po dvoch rokoch, čiže dvoch servisných intervaloch, u nás necháš približne 8.000 Sk, takže podsatne viac, ako za tie isté kilometre v Renaulte. Za tretie : ak by ti neunikla súčasnosť, tak zistíš, že mnohé renomovanejšie značky ako Renault, majú servisné intervaly dlhšie ( Audi, BMW...), dokonca cez 40.000 km. A dokonca k tomu pristúpila už aj Škoda. To sú teda prasata, čo? Za štvrté : ak niekto ide na garančku o rok skôr ako predpisuje výrobca a bez nejakého závažného dôvodu, tak to nemá v hlave v poriadku - zato som použil výraz fetuje ( možno som to prehnal, ale...). Za piate : nemám Renault, ale keby si pozorne čítal, tak si všimneš, že som napísal mal som a nie že mám. Za šieste : si ortodoxný zástanca Škodovky a s tím sa už nič nedá robiť. Ostáva mi len si zvyknúť na tvoje podráždené reakcie.
1. Cena za garancku 1400 CZK: Neviem, kolko stoji servisna hodina v Cechach, ale tu (na Slovensku) stoji v Renaulte cca 650 bez DPH (19%). Tych 1400 CZK mi pridem (jemne povedane) dost nerealnych, kedze dotycny autor uviedol, ze mu za tie peniaze dokonca vymenili olej aj filter. Potom to vidim jedine tak, ze olej to bol fritovaci a filter bol na prekvapkavanu kavu 2. S tymi 30 tis. kilometrami na vymenu oleja sa naozaj da polemizovat. Mnohi majitelia Renaultov nespekuluju a olej menia aj skor.
1. Dnes su ceny za hodinu servisnych prac cca rovnake ci su to auta francuzske, nemecke, japonske, neviemake... Tento argument u teba vobec neobstoji. Alebo napis presnu cenu, ktoru si uctovali v danom servise Renault a tiez cenu v servise Skoda, kde si kupis svoje buduce auto... 2. To, ze orig. nahradne diely u Renaultu su predrazene je pravda. Ked vsak kupujem nove auto, tak si o nom pozhanam co najviac info. Vseobecne sa napr. vie o Renaulte a tiez japonskych autach, ze maju drahe nahr. diely (niekto druhy mozno prida dalsie auta). Sam pises, ze auto ta zatial nesklamalo - a z recenzie nevyplyva nic, ze by si menil nejaky nahr. diel. Tak preco sa stazujes prave na drahe nahr. diely, ked si zatial ziaden nepotreboval? 3. Tu zalezitost ohladom montovania reprakov beriem - Renault to vyriesil tak, ze ma z toho uzitok on. 4. Pod sedadlami vodica a spolujazdca su kabliky, ktore snimaju pritomnost osoby pre zopnutie ABG. Casto sa stava, ze ludia pchaju pod sedala vselijake veci, uz som sa stretol s pripadom, kedy tam majitel hadzal vlhku spongiu, ktorou cistil auto. Caste namahanie tychto kablov moze tiez sposobit to blbe zapnutie kontrolky ABG. Ale kazdopadne moze ist o cosi uplne ine.
".... prodloužení servisních intervalů na dvojnásobek, resp. u vznětových motorů i více než na trojnásobek dosud běžných hodnot umožnil nejen technický vývoj samotného vozidla, ale i používaných olejů a paliv." Nevim, esi stoji garancka ve znacovym servise Skoda 1400 Kc .... ale tolik snad nestala ani na Feldu. Pokud jde o ceny prace v servisech, jsou podle me +/- srovnatelne u obou znacek.
Garančka po roce na fabii včetně výměny oleje a filtru 1400kč.Jestli mění renault olej poprvé po 30 000 km tak to sou prasata.A ted za a)nevím proč se zastáváš thalie,jen proto že máš taky renaulta megane ,ten ma s thalii společnou jenom tu píču na kapotě b)z čeho usuzuješ že dotyčný fetuje atd .Zdá se mi,že si tady poslední dobou hraješ na nějakýho recenzenta recenzí,samozvanýho arbitra.Hlavně když se vyskytne někdo,kdo si dovolí být spokojený se značkou škoda
Pekný pokus, ale... Mal som Mégane 1.6 a prvá prehliadka po dvoch rokoch, alebo 30.000 km stála cca 3.500 Sk. Takže zas tak veľa to asi nebolo. A to tam toho oleja ide asi viac, ako do 1.2. Píšeš, že auto ťa nesklamalo, ale Felda bola lepšia. Nerozumiem ľuďom čo fetujú. A mimochodom, keby si tú Thaliu mal, tak vieš, aké sú intervaly prehliadok. Takže pekný pokus, ale...
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia
spokojenost
Jsem s autíčkem velmi spokojený, šetřím si jej na důchod, v zimě s ním prakticky nejezdím. Spotřeba kolem 6 litrů ideální, krásně topí a přes malý obsah motoru nesmírně temperamentní autíčko s maximálním zavaz.prostorem. Jediný nedostatek je, že nemá posilovač řízení. Spolehlivé bez hnusné a poruchové elektroniky!
21.02.2017 | 13:19:41 | R.Vogel | 89.190.90.* Reagovat
Odborníci v téhle sračkoidní automobilky ani neví, kudy se olej do těchhle pseudoaut lije.
18.07.2010 | 11:21:39 | Reagovat
V Renaulte menia olej po 15 000 km ak je auto nove a potom kazdych 15 000 km.
17.07.2010 | 20:37:46 | Reagovat
Mark ma pravdu, Thalie je srackovej low end.Mimochodem, kolik jste dali za ten zgarb ?
09.07.2009 | 08:31:06 | jamieson Reagovat
mark
ty jsi píííííííča
09.07.2009 | 08:21:53 | kraken Reagovat
To sis pomohl, zajdi si na psychiatrii, investovat do takové sračky. Pusť to zrovna ze škarpy.
08.07.2009 | 20:46:05 | mark Reagovat
Da sa dat centralne odomikanie.
Zdravim, kupili sme teraz najnovsi typ thalie v zakladnej vybave a nema to cenral. Tak sa chcem opitat ci sa tam da dat. Mate s tym skusenosti
08.07.2009 | 19:13:49 | minoo Reagovat
jo
Naprosto souhlasím s příspěvkem pode mnou. Po 15 tis je olej už na hraně, zralý na výměnu. To že Renault má první výměnu po 30 tisících svědčí o tom, že tato firma auta dělat neumí a ani o nich nic neví. Raději by se měli zaměřit na kvalitu svých výrobků - horší značky na světě není.
Pánové se zde dohadovali, co je lepší - jestli Fabia nebo Thalia - je to z bláta do louže. Škodovka si to tím HTP pěkně posrala. Ale kdybych se musel rozhodnout mezi těmito dvěma autama...tak přece jen beru tu Fabii. Protože nic horšího než Rencka už nikde nenajdete.
18.03.2009 | 17:36:43 | Tom Reagovat
Uz nikdy
Renaulta bych si uz nikdy nekoupil z vlastnich zkusenosti. A navic vymena oleje po 30 000 je pekna blbost. Kazdej olej po roce ztráci viskozitu a po 20 000 uz ani nemaze
18.03.2009 | 16:41:17 | Reagovat
olej a radio
na jakej prehliadke ste boli pri 15000km, prva vymena oleja sa robi pri 30000km, liter oleja stoji cca 400Sk v servise, na nete som ho videl za 350. to sa mi zda OK, ked to rozratate na km, tak Vas to vyjde rovnako ako olej do starej skodovky. A ked sme pritom, olej co mi leju v opli, stoji cca 800 Sk za liter a na nete 320, to sa mi uz nezda OK. Konkretne OMV Bixol. Co sa tyka radia, do thalie som ho zasunul a hralo, ano, koncovky na repraky som ustrihol a naletoval. V opli priprava na radio znamena to, ze v aute mate dieru o velkosti dvoch autoradii, ked si tam chcete dat obycajne radio, tak si musite kupit panel za 2500,-Sk a dat si to namontovat v servise, lebo, kable su tak vyviazane, ze sa k nim ani nedostanete, pokial nedate dole asi tri plasty. V thalii su kable prichytene k plastovej zaslepke otvoru na radio. Pokial radio nechcete, tak auto vyzera normalne, v opli mate dieru o velkosti dvoch autoradii. Myslim tym Corsu-C. Montoval som aj radio zene do novsieho Clia, mozno mate Thaliu, ktora ma repraky v dverach, je to uplne podobne, ziadne calunenie sa nedemontuje.
18.02.2009 | 12:36:41 | pepa Reagovat
Anonym???
Mily Fujthalia alias anonym, alias..
hovoril som dnes o tebe s psychologičkou. Predbežne to vyzerá, že máš maniodepresívnu psychózu. Potrebovala by ešte vzorku tvojho rukopisu. Mohol by si byť so kind a oscanovať a hoďit na tento server niečo málo rukou napísaných tvojich žlčovitých útokov voči tebe nesympatickým pribliižovadlám? Tvoj rukopis by pomohol k upresneniu tvojej diagnózy.
S pozdravom:
"Zavolejte Chocholouška!" sa lúči
Vlado.
15.12.2007 | 23:34:34 | Vlado Reagovat
Já mám Thalii 4.roky 1.4-16v neměl sem zatím jedinou závadu a k těm nákladům kde žiješ přeci dnes všechny moderní auta mají daleko vyšší náklady a i v servisu ty ceny na hodinu jsou dost podobné ja byl na 1.garanci a po te všechny výměny mě dělají v soukromníci kteří zvládají i třeba výměnu zozvodového řemenu a mají těéž i disgnostiku za poloviční ceny dobrá rada originál servis tě všude pěkně provětrá peněženku ale jinak se vrat do hrobu a předtím si pořid 120 tam u ní bude vše za babku§§§
06.11.2007 | 08:36:23 | LEV Reagovat
Ceny v Bratislave
Pre Anonyma
Noo, nechcem byť podozrievavý, ale v Bratislave sú pre Renaulty 3 kategórie hodinových sadzieb (samozrejme hovorím o autorizovaných servisoch). Konkrétne v
http://www.renault-kestler.sk/servis.php
je to pre Thaliu 650 SK/hod.
Na Fobiu je to 565 SK/hod.
viď
http://skoda.auto-minarik.sk/index.php?zobraz=ehtml&idmenu=18&iddata=67&farby=4
Rozdiel je teda zanedbateľný. Iba ak by sa auto kazilo najmenej každý druhý deň, čo som u Natálky nezaznamenal.
Neostáva mi teda iba vysloviť podozrenie , že pod pseudonymom "Anonym" je ukrytý ďalší zamestnanec/priaznivec Skodovky, ktorý rozsieva dezinformácie. Takže týmto vyzývam Anonyma, aby uviedol adresy WEB stránok, z ktorých získal ním uvádzané cenové relácie.
S pozdravom:
Schade? Nein. Danke!
sa lúči neanonym Vlado.
08.09.2007 | 22:59:56 | Vlado Reagovat
Hodinové sazby
Hodinová sazba: Renault 690Kč, Citroen (C1) 630Kč, Škoda (Fabia) 380Kč, Kia (Picanto) 400Kč, Toyota (Yaris) 500Kč, Opel (Corsa) 399Kč, Fiat (Grande Punto) 300Kč. Zjišťováno v brněnských značkových servisech. Ceny se líší servis od servisu a model od modelu. Čím vyšší poř. cena auta tím vyšší hodinová sazba.
08.08.2007 | 09:02:46 | Reagovat
k tem airbagum
Zdrawim. U me thalie se mi take rozsvici pri jizde kontrolka airbagu, byl jsem s tim v servise, kde mi rekli, ze se bude muset profouknout nejaka tryska, ale ze to vubec nevadi ze sviti. Kdyz te znervoznuje ze sviti tak zastav auto, vypni motor, znovu nastartuj, pockej az zhasnou vsechny kontrolky a pak jed uz by svitit nemela, alespon u me tomu tak je. Do budoucna to opravovat asi nebudu, protoze renault ma opravdu hodne drahe originalni dily a take praci, ale se servisem jsem 100% spokojeny, jsou ochotni, vse mi udelaji na pockani, technik prede mnou potahne sedacku, volant, radicku igelitem, coz jsem u skodovky nezazil, tam do toho sednou a je jim jedno, jestli auto uspini, samozrejme zalezi kam jezdis. Jinak thalia 1,2 16v je oproti fabii 1,2 htp super, hlavne ma lepsi akceleraci, lepsi vybavu, neni to trivalec a i lepsi spotrebu.
18.07.2007 | 13:20:24 | Tedy Reagovat
Autor recenzie?
Tuto kvazi recenziu vypracovalo zrejme prislusne oddelenie VW Schade. Ucelom hry je evidentne pospinit nebezpecnu konkurenciu.
Argumenty o cenach reklamacii neobstoja, lebo auto je v zaruke.
Repraky dtto, vsetky rozmery a uchytenia su stndardne (mam v RT 6 reprakov takze viem o com hovorim).
Dikcia textu, najma tejto casti:
"Jinak nevím, co bych tak k vozu měl více psát. Nechal jsem se strhnout cenou vozu a nepomyslel jsem na ceny náhradních dílů a ceny za hodinu práce ve značkovém servisu. Příště si raději připlatím za novou, nebo ojetější Škodu, na kterou je dostatek náhradních dílů za přijatelnější ceny a taky je velmi široce zastoupena síť značkových opraven této značky:"
... vo mne stylizaciou evokuje spomienky na prinutene priznania z politickych procesov v 50. rokoch 20. storocia.
A na zaver ustipacna otazka: To sa tie Skodovky tak casto kazia, ze potrebuju siroko rozvetvenu siet znackovych opravovni?
15.07.2007 | 23:23:29 | Vlado Reagovat
re:palucmri
12.07.2007 | 16:18:32 | Tom Reagovat
nazdar pani
nazdar pani mozilla a petrik o co vam tu vlastme ide a nie ste nahodou obaja povolanim synovia (to som tu niekde čital).Usudzujem z toho že v stredu od 10 40 do 13 10 si tu vypisujete kraviny a hadate sa o cene garancnej prehliadky.Vätšina tych čo tu pišu recenziu ju tak trochu upravia a nie je celkom realna. Na tejto stranke je kopa hluposti a povedal by som ze polovica recenzii je bud vymyslenych (vid hummer ktory vlastni 24 rocny mladik už 3 roky a kupoval ho za 1,8mil.) alebo su značne vylepšene (vid mam 2,0 benzin a po meste to žerie 5,5 litra ).
Vy sa tu hadate a ten čo to napisal sa iba smeje aky ste blby že sa tu hadate o niečom čo si on možno iba vymyslel alebo tu cenu skresal o neaku tisicku len preto aby vyzerala ta recenzia tak ako to chcel.
Tak by som vas poprosil ked mate nieco napisat tak nech je to k teme a to s tym že prihliadnete na to že to može byt trochu vylepšene.Tak to totiž berie každy normalny človek ale iba vy dvaja sa tu hadate.
11.07.2007 | 18:44:02 | palucmri Reagovat
to mozilla
Vôbec si to nepochopil. Ja nemám potrebu sa do niekoho navážať. Ak sa za Fabiu platí 2000 Kč za rok a to nech mi nikto netvrdí, že v druhom roku to nie je drahšie, tak je to za dva roky 4000 Kč. Ja som za dva roky platil 3500 slovenských, takže nepotrebujem tvrdiť, že platíš viac ako ja, to je predsa matematika. Iba ak by sa zmenil kurz koruny, ale o tom nič neviem. Že si to vieš vybaviť lacnejšie je tvoje plus a ja ti to neberiem. Ak sa ich predalo 350 000, ešte neznamená, že ju má každý. Je vás 10 miliónov. Ale z tvojho komentára som to nejak vycítil (že ju máš). Ak si chce niekto meniť olej 5 krát do roka, je mi to jedno, ale nech tu potom nevyplakáva, že je to drahé. K HTP - nespomínam si, že by som ten motor v nejakom komentári osočoval. Stále tvrdím, že ak to niekomu stačí, tak je to v pohode. Ale vytáča ma, ak si to niekto kúpi a potom sa sťažuje, že sa s tým nedá závodiť. A ľuďom ako ja? Ja som preklad Hovno To Pojede, Hned To Prodej a pod. nevymyslel. Mňa Fabia jednoducho neoslovila a to som ešte aj celú dnešnú noc to auto šoféroval. A mimochodom, pri mojom súčasnom aute sa výmene oleja po roku nevyhnem ani ja. Zväčša mestská premávka sa u neho považuje za sťažené podmienky, takže sa teším :-)
11.07.2007 | 13:07:41 | Petrík Reagovat
to petrík
Mě nejde o nic,ty se tady do mně navážíš ohledně garančky,ted z toho couváš,že vlastně platím víc než ty.A ohledně long life intervalů - každý,kdo dělá do motorů ti řekne,že včasnost výměny oleje hraje zásadní roli v životnosti motoru.Dost majitelů peugeotu a renaultu mění klidně po 15000,i když výrobce udává 30 000.Je to jednoduché - vzhledem k potenciálním škodám je částka za pár výměn navíc zanedbatelná.Viděl jsem motory,které při dobré péči po 300 000 vypadaly uvnitř skoro nové,jen zbytek auta uhlodal čas.A k tomu,že si uhodl že jedno z mých aut je HTP - když se jich prodalo 350 000,tak máš velkou pravděpodobnost,že se trefíš.Díky takovým lidem jako ty se z toho stalo skoro nadávka,přitom je to základní motorizace ´= nejslabší.Jako u každe jiné značky.Nevšiml jsem si že by někdo kritizoval jiné technologie V3,třeba jaríska od japončíků,přitom to byli japonci,kdo tříválce zkoušeli už před 30 lety - Daihatsu.Ale nic proti tomu,když si zvedneš sebevědomí,mě to nic neudělá,tobě to pomůže
11.07.2007 | 12:44:32 | mozilla Reagovat
to Mozilla
Abys nedostal nějakou po držce seš nějak hustej
11.07.2007 | 12:31:21 | zigi Reagovat
to mozilla
Kľudne sa ozvi. Ja nemám problém hovoriť ľuďom do očí, čo si myslím. Hneď z tvojho prvého príspevku som trafil, že máš doma Fabiu HTP. Bože jak som dobrý. Ak prerátam 2000 českých, to je 2600 slovenských za prvú prhliadku. Už aj keby sa cena druhej nezvýšila, o čom pochybujem, pretože každá druhá prehliadka je drahšia a to u každého auta, tak je to drahšie ako za rovnaké obdobie v Renaulte. A zas som mal pravdu. Fakt neviem, o čo ti vlastne ide.
11.07.2007 | 12:14:56 | Petrík Reagovat
to petrík
Nevím kdo má tady podrážděné reakce.Servis bere oleje v velkoobchodě,beru tam na ně vše i soukromně,na běžné díly je cena pro firmy 16 - 35 procent nižší,když jsem obouval firemní auto,Toyota Landcruiser,dostal jsem po 5 minutách jednání s obchodákem Barumu 50 procent dolů.V pneuservisu Barum v Plzni mi nakonec řekli,že by mi to dali takyTakže když tě někdo počítá olej 250 kč litr,koupil ho za 150,velké servisi mají i sudový,tam si s cenou ůplně jinde.Neůčtovali prohlídku brzd,ostřikovače,to už bylo prohlídnuto.Ted jsem se koukal na škoda forum,nejčastěji lidi platí 2000,to by tak odpovídalo,asi mám za ty roky protekci.A nejsem fanatický zastánce škodovky,pouze si myslím,že když se používají na co sou určený,tak slouží dobře.Příklad - manželka má fabku htp v combi,jednoduchý auto,koupený lacino(v mém případě)a stačí to.Jsme tu samej kopec a zatáčka,často si to pučuju,ptotože je to radost využívat vlastnosti podvozku,moje octavka mi přijde subjektivně do zatáček horší.Když jedu dálku,beru Toyotu,na D1 je off road optimální vůz,po sedmi hodinách vylezu u moře a ani nevím,že jsem řídil.Shrnuto - když tu někdo buší do htp,že ve čtyřech lidech a batožinama,s kolama na střeše a po dálnici 150 žere 11 litrů,pak nic nepochopil.A to zakomplexovaný hovado - příští týden pojedu přes blavu,přijd mi to říct do očí
11.07.2007 | 11:44:01 | mozilla Reagovat
Cena 1400 czk,první garanční prohlídka po roce,c ceně 3 litry oleje,stejný jako je v motoru z výroby,olejový filtr,je to tzv malá garanční prohlídka místo - Autosalon Nedvěd,Plzen . Auto kupováno přes Automodul.com v Auto - bohemia Kolín,kde telefonicky nabídli stejnou cenu,a to na korunu stejnou.Takže jestli ty se necháváš okrádat,tak je to tvuj problém,ale nepindej tady nic o fritovacím oleji.Projdi si škoda forum na netu a zjistíš že cena je to obvyklá.Jestli ty dáváš za výměnu oleje 5000,tak si blbec.
11.07.2007 | 10:51:36 | mozilla Reagovat
mozilla
Ak si myslel tých 1.400 Kč vážne, tak si zakomplexované hovado. Ak to prerátam kurzom koruny, tak pri cene kvalitnejších olejov, od cca 350 Sk za liter, hodinová sadzba v značkovom servise, filter, výpustná skrutka, ktorá sa väčšinou mení a podobne, tak za tú sumu ti nespravia nič. Za druhé : na Fabiu 1.4 po dvoch rokoch, čiže dvoch servisných intervaloch, u nás necháš približne 8.000 Sk, takže podsatne viac, ako za tie isté kilometre v Renaulte. Za tretie : ak by ti neunikla súčasnosť, tak zistíš, že mnohé renomovanejšie značky ako Renault, majú servisné intervaly dlhšie ( Audi, BMW...), dokonca cez 40.000 km. A dokonca k tomu pristúpila už aj Škoda. To sú teda prasata, čo? Za štvrté : ak niekto ide na garančku o rok skôr ako predpisuje výrobca a bez nejakého závažného dôvodu, tak to nemá v hlave v poriadku - zato som použil výraz fetuje ( možno som to prehnal, ale...). Za piate : nemám Renault, ale keby si pozorne čítal, tak si všimneš, že som napísal mal som a nie že mám. Za šieste : si ortodoxný zástanca Škodovky a s tím sa už nič nedá robiť. Ostáva mi len si zvyknúť na tvoje podráždené reakcie.
11.07.2007 | 10:49:59 | Petrík Reagovat
garancky
1. Cena za garancku 1400 CZK: Neviem, kolko stoji servisna hodina v Cechach, ale tu (na Slovensku) stoji v Renaulte cca 650 bez DPH (19%). Tych 1400 CZK mi pridem (jemne povedane) dost nerealnych, kedze dotycny autor uviedol, ze mu za tie peniaze dokonca vymenili olej aj filter. Potom to vidim jedine tak, ze olej to bol fritovaci a filter bol na prekvapkavanu kavu
2. S tymi 30 tis. kilometrami na vymenu oleja sa naozaj da polemizovat. Mnohi majitelia Renaultov nespekuluju a olej menia aj skor.
11.07.2007 | 09:28:31 | matusco Reagovat
hmm...
1. Dnes su ceny za hodinu servisnych prac cca rovnake ci su to auta francuzske, nemecke, japonske, neviemake... Tento argument u teba vobec neobstoji. Alebo napis presnu cenu, ktoru si uctovali v danom servise Renault a tiez cenu v servise Skoda, kde si kupis svoje buduce auto...
2. To, ze orig. nahradne diely u Renaultu su predrazene je pravda. Ked vsak kupujem nove auto, tak si o nom pozhanam co najviac info. Vseobecne sa napr. vie o Renaulte a tiez japonskych autach, ze maju drahe nahr. diely (niekto druhy mozno prida dalsie auta). Sam pises, ze auto ta zatial nesklamalo - a z recenzie nevyplyva nic, ze by si menil nejaky nahr. diel. Tak preco sa stazujes prave na drahe nahr. diely, ked si zatial ziaden nepotreboval?
3. Tu zalezitost ohladom montovania reprakov beriem - Renault to vyriesil tak, ze ma z toho uzitok on.
4. Pod sedadlami vodica a spolujazdca su kabliky, ktore snimaju pritomnost osoby pre zopnutie ABG. Casto sa stava, ze ludia pchaju pod sedala vselijake veci, uz som sa stretol s pripadom, kedy tam majitel hadzal vlhku spongiu, ktorou cistil auto. Caste namahanie tychto kablov moze tiez sposobit to blbe zapnutie kontrolky ABG. Ale kazdopadne moze ist o cosi uplne ine.
11.07.2007 | 09:19:38 | matusco Reagovat
Servisní interval
".... prodloužení servisních intervalů na dvojnásobek, resp. u vznětových motorů i více než na trojnásobek dosud běžných hodnot umožnil nejen technický vývoj samotného vozidla, ale i používaných olejů a paliv."
Nevim, esi stoji garancka ve znacovym servise Skoda 1400 Kc .... ale tolik snad nestala ani na Feldu. Pokud jde o ceny prace v servisech, jsou podle me +/- srovnatelne u obou znacek.
11.07.2007 | 06:58:57 | pOne Reagovat
Garančka po roce na fabii včetně výměny oleje a filtru 1400kč.Jestli mění renault olej poprvé po 30 000 km tak to sou prasata.A ted za a)nevím proč se zastáváš thalie,jen proto že máš taky renaulta megane ,ten ma s thalii společnou jenom tu píču na kapotě b)z čeho usuzuješ že dotyčný fetuje atd .Zdá se mi,že si tady poslední dobou hraješ na nějakýho recenzenta recenzí,samozvanýho arbitra.Hlavně když se vyskytne někdo,kdo si dovolí být spokojený se značkou škoda
10.07.2007 | 21:12:38 | mozilla Reagovat
Pekný pokus, ale...
Mal som Mégane 1.6 a prvá prehliadka po dvoch rokoch, alebo 30.000 km stála cca 3.500 Sk. Takže zas tak veľa to asi nebolo. A to tam toho oleja ide asi viac, ako do 1.2. Píšeš, že auto ťa nesklamalo, ale Felda bola lepšia. Nerozumiem ľuďom čo fetujú. A mimochodom, keby si tú Thaliu mal, tak vieš, aké sú intervaly prehliadok. Takže pekný pokus, ale...
10.07.2007 | 18:28:49 | Petrík Reagovat