Rok výroby:2001Typ motoru:1,4 55 kWStav km při koupi:0 kmStav km nyní:52 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:5. 11. 2006
...uvedené závady jsou totiž banality, které jen kazí celkový dojem. Po přečtení předchozích recenzí jsem nabyl dojmu, že důvěra ve značkový servis je vlastně jen hloupost nás zákazníků.
1.Pálilo žárovky předních světlometů (vždy jen tlumené vlákno).
2.Asi po 1 roce provozu netěsnost chladící soustavy.
3.Nefunguje centrální zamykání pro zavazadlový prostor(zlomený kabel u víka kufru).
4.Vadný klíč od zapalování - nefunguje centrální zamykání.
5.Nefunkční ruční brzda už dvakrát.
6.Odlepené brzdové obložení zadních brzd (cca po 50000 tis.).
7.Nejnovější závada na klíči od zapalování - nelze s ním startovat, patrně vadný čip pro imobilizer. (druhým klíčem to jde).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Závada č.1 se vyřešila sama výměnou akumulátoru od té doby bez problémů. Závadu č.2 jsem si byl nucen opravit sám, když mi předtím odborníci ze značkového servisu Renault provedli za 500 Kč tlakovou zkoušku a tvrdili, že je vše v pořádku. Nebylo, přetěsnil jsem přírubu u termostatu a bylo po problému. Závadu č.3 jsem neopravoval proto, že je dle mého názoru uvedený detail špatně vyřešený a kabel by praskl znovu. Naučil jsem se zamykat kufr klíčkem. Závady 5 a 6 řešil servis po prvé značkový s nevalným úspěchem a po druhé neznačkový, zatím to vypadá dobře. Mechanik si stěžoval, že je to první auto u kterého musí demontovat výfuk, aby mohl seřídit ruční brzdu.
Tuhle závadu jsem řešil taky. Už 2x. Od té doby, co jsem na místo obyčejného kabelu umístil kroucený sluchátkový kabel k telefonu, je po problému. Cena řešení cca 30,- Kč.
Zdravim ten mechanik co ti opravoval tu rucnu je AMATER je tam jeden hlinikovy kryt ak si dobre spomynam tak 2x M6.demontovat vyfuk??? Hm,,asi ma 20 euro na hodku.tak si zarobil.
Já se tě ptal první: kolik recenzí na C1 jsi napsal? Jo a kdybys nevěděl, kdo je Standa, tak se jdi podívat do koupelny,jeho obraz uvidíš viset nad umyvadlem!
Jdi se léčit. Tady fakticky není s kým diskutovat. Já měl za to, že je tady plno blbců, ale teď vidím, že jsi to jen ty sám. kolik příspěvků jsi vlastně napsal? A na kolika recenzích? A co pořád máš s tím Standou???
Já si taky tipnu: Ty jsi ta píča, co oblejzá recenze a pod cizími nicky do nich vpisuje chujoviny! Seš vafkt dobrej, to by nikoho jinýho nenapadlo. Tebe máma vysrala prdelí po tom, co ji znásilnil nevlastní strýc? Nemusíš odpovídat, jsi píča i bez toho. Stanislave Bábovko, Drsoni, anonyme, kokote!
Fakt super kára! Ještě že jsem dal na rady známých, kteří ji měli a odradili mne od její koupě! Dneska se vozím v jiné značce, za stejné peníze, ale nevím co je porucha a servis (mimochodem velmi vstřícný a kvalitní) znám jen z pravidelné údržby a dodatečné montáže pičovinek (denní světla, fanfáry apod.) Lituju ty, kteří si Thalii koupili. Dříve nebo později spláčou.
potvrzuju závady tipu ruční brzda,kufr už taky zamykám klíčem,starování taky blbne,zatím vždy stačí párkrát zamknout,nebo odemknout čudlíkem a rencek startí jak má.žárovky mi taky nějak často praskají,no a doplňuji novou závadu,když se autíčko zahřeje tak pak trochu škitá,a při podřazení na nižší stupeň to cuká.No jo jinak fajn auto,anebo ne?
K chybe c. 6 - mam na tej popolnici momentalne 65.000 km - odlepene brzdove oblozenie v zadu uz dvakrat. Z tejto priciny kompletna vymena zadnych brzd 1x (cca 8.000,- Sk). Druhy krat to zilinski hochstapleri zlatali, neviem ako (ale opat to zacina pomaly tusim pustat ..) Nieto sa co cudovat - pri tych teplotach pripojit oblozenia k celustiam lepidlom ... Hm ...
Zlomenej kabel u kufrovych dveri me taky trapil a nefunkcni klic jiz take prisel. Jinak jsem s timto utem spokojen. Na servis si nemuzu stezovat, zalezi asi jak ktery.
Imobilizer v klicku mi odesel jiz 2x (poprve jeste v zaruce) a pry to je spatna konstrukce klicku a pomerne casta zavada (to Vam ale ve znackovem servisu nereknou). Rucni brzda a brzdy celkem jsou kapitola sama pro sebe :-) atd. THALII uz neeeeeeeeeee!
1)Problém s občasnou nefunkčností klíče od zapalování mohu také potvrdit,(raději vozím oba). 2)Co se týká ruční brzdy,její kvalita též pokulhává(seřízena mě byla z 5 na 2 "zuby") 3)Kufr je u Thalie sice opravdu velký,ale ten přístup do něj je zoufalý.Pokud chcete v něm převést něco objemnějšího,nemáte šanci to tam vsunout.Nevím proč nebylo vyřešeno,aby se víko kufru nezvedalo společně se zadním sklem,tak jako je tomu třeba u Octavie.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Thalia
Nefunkční centrál kufru?
Tuhle závadu jsem řešil taky. Už 2x. Od té doby, co jsem na místo obyčejného kabelu umístil kroucený sluchátkový kabel k telefonu, je po problému. Cena řešení cca 30,- Kč.
09.12.2023 | 11:47:00 | Majitel thalie | 195.91.13.* Reagovat
RE: Nefunkční centrál kufru?
To asi jo, ale chceme v r. 2023 řešit takovéhle problému u aut?
09.12.2023 | 15:55:28 | Vašek | 109.81.114.* Reagovat
Zdravim ten mechanik co ti opravoval tu rucnu je AMATER je tam jeden hlinikovy kryt ak si dobre spomynam tak 2x M6.demontovat vyfuk??? Hm,,asi ma 20 euro na hodku.tak si zarobil.
14.06.2011 | 22:48:07 | Stano Reagovat
Já se tě ptal první: kolik recenzí na C1 jsi napsal? Jo a kdybys nevěděl, kdo je Standa, tak se jdi podívat do koupelny,jeho obraz uvidíš viset nad umyvadlem!
13.05.2010 | 22:48:29 | Reagovat
Jdi se léčit. Tady fakticky není s kým diskutovat. Já měl za to, že je tady plno blbců, ale teď vidím, že jsi to jen ty sám. kolik příspěvků jsi vlastně napsal? A na kolika recenzích? A co pořád máš s tím Standou???
13.05.2010 | 22:26:25 | Honza Reagovat
Stando, prosímtě kolik recenzí jsi napsal vlastně na C1? Takže jsi je napsal pod nicky Standa, Honza, Drsoň, Václav, Petr, Štrůdl....A kterou ještě?
13.05.2010 | 22:23:54 | Reagovat
Na tu otázku, co máš za káru už jsi vlastně tvým komentářem odpověděl, blbe!:-)))
13.05.2010 | 22:12:42 | Reagovat
Honza
No jasně, že je to zas Standa! Teda Stando Honzo, ty komplexy jsou sviňa, co?:-)))
13.05.2010 | 22:08:35 | Reagovat
Já si taky tipnu: Ty jsi ta píča, co oblejzá recenze a pod cizími nicky do nich vpisuje chujoviny! Seš vafkt dobrej, to by nikoho jinýho nenapadlo. Tebe máma vysrala prdelí po tom, co ji znásilnil nevlastní strýc? Nemusíš odpovídat, jsi píča i bez toho. Stanislave Bábovko, Drsoni, anonyme, kokote!
13.05.2010 | 21:47:12 | Honza Reagovat
18:54
Takže si tipnu: C1, že jo?
13.05.2010 | 21:12:45 | Reagovat
18:54
No tak, čekám! Copak máš za skvost?
13.05.2010 | 20:49:52 | Reagovat
anonym 18:54
A v čempak se pán vozí? No neboj, pochlub se, jakou máš príma káru!
13.05.2010 | 20:34:30 | Reagovat
Fakt super kára! Ještě že jsem dal na rady známých, kteří ji měli a odradili mne od její koupě! Dneska se vozím v jiné značce, za stejné peníze, ale nevím co je porucha a servis (mimochodem velmi vstřícný a kvalitní) znám jen z pravidelné údržby a dodatečné montáže pičovinek (denní světla, fanfáry apod.) Lituju ty, kteří si Thalii koupili. Dříve nebo později spláčou.
13.05.2010 | 18:54:15 | Reagovat
potvrzuju závady tipu ruční brzda,kufr už taky zamykám klíčem,starování taky blbne,zatím vždy stačí párkrát zamknout,nebo odemknout čudlíkem a rencek startí jak má.žárovky mi taky nějak často praskají,no a doplňuji novou závadu,když se autíčko zahřeje tak pak trochu škitá,a při podřazení na nižší stupeň to cuká.No jo jinak fajn auto,anebo ne?
13.05.2010 | 14:48:32 | Reagovat
Pre Fujthaliu
Vdaka za radu, ale
05.08.2008 | 14:00:37 | MIckey Mouse Reagovat
pro Mickymousa
pošli tu hujdu ze skály a kup si AUTO!!!
11.03.2008 | 22:04:55 | fujthalia Reagovat
Thalia - brzdy a kanagon
K chybe c. 6 - mam na tej popolnici momentalne 65.000 km - odlepene brzdove oblozenie v zadu uz dvakrat. Z tejto priciny kompletna vymena zadnych brzd 1x (cca 8.000,- Sk). Druhy krat to zilinski hochstapleri zlatali, neviem ako (ale opat to zacina pomaly tusim pustat ..) Nieto sa co cudovat - pri tych teplotach pripojit oblozenia k celustiam lepidlom ... Hm ...
04.08.2007 | 09:28:16 | Mickey Mouse Reagovat
demontovat vyfuk kvuli rucce proc?staci al. kryt
26.12.2006 | 01:11:42 | Reagovat
Zlomenej kabel u kufrovych dveri me taky trapil a nefunkcni klic jiz take prisel. Jinak jsem s timto utem spokojen. Na servis si nemuzu stezovat, zalezi asi jak ktery.
19.12.2006 | 20:56:46 | Reagovat
Souhlas
Imobilizer v klicku mi odesel jiz 2x (poprve jeste v zaruce) a pry to je spatna konstrukce klicku a pomerne casta zavada (to Vam ale ve znackovem servisu nereknou). Rucni brzda a brzdy celkem jsou kapitola sama pro sebe :-) atd. THALII uz neeeeeeeeeee!
14.11.2006 | 07:45:04 | Yenda Reagovat
Pár připomínek
1)Problém s občasnou nefunkčností klíče od zapalování mohu také potvrdit,(raději vozím oba).
2)Co se týká ruční brzdy,její kvalita též pokulhává(seřízena mě byla z 5 na 2 "zuby")
3)Kufr je u Thalie sice opravdu velký,ale ten přístup do něj je zoufalý.Pokud chcete v něm převést něco objemnějšího,nemáte šanci to tam vsunout.Nevím proč nebylo vyřešeno,aby se víko kufru nezvedalo společně se zadním sklem,tak jako je tomu třeba u Octavie.
07.11.2006 | 21:19:40 | Marten Reagovat